PDA

View Full Version : Zware kindermishandeling in Russisch weeshuis


Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 13:26
Op deze afschuwelijke beelden uit het Russische Irkoetsk is te zien hoe jonge kinderen in een weeshuis mishandeld worden.

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/21576834/__Gruwelijke_mishandelingen_weeshuis__.html

stropke
14 oktober 2013, 17:05
Op deze afschuwelijke beelden uit het Russische Irkoetsk is te zien hoe jonge kinderen in een weeshuis mishandeld worden.

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/21576834/__Gruwelijke_mishandelingen_weeshuis__.html
Yek niet om aan te zien. Stelletje achterlijke mongolen, mislukte communisten.:x
Genoeg reden om aan te nemen dat de rel omtrent de bezopen Russische ambassadeur in NL en zijn zuipstraal van een echtgenote wel degelijk waar zijn Dat de politie ze terecht heeft opgepakt.
Pluim voor die flikken.;-):-)

stropke
14 oktober 2013, 17:33
http://www.nu.nl/buitenland/3601706/greenpeace-kapitein-willcox-blijft-vast.html

Gaat die rechter ook die kindermishandeling ook veroordelen?
Tijd voor een mailke naar de russiche ambassade.:x

adizal32
14 oktober 2013, 17:56
http://www.nu.nl/buitenland/3601706/greenpeace-kapitein-willcox-blijft-vast.html

Gaat die rechter ook die kindermishandeling ook veroordelen?
Tijd voor een mailke naar de russiche ambassade.:x

Wanneer ik dergelijke dingen zie bij kleine kinderen krijg ik ook sadistische
trekjes.
Ik zou dat wijf ophangen aan haar tieten en ze ook met de riem slaan.

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 19:15
Yek niet om aan te zien. Stelletje achterlijke mongolen, mislukte communisten.:x
Genoeg reden om aan te nemen dat de rel omtrent de bezopen Russische ambassadeur in NL en zijn zuipstraal van een echtgenote wel degelijk waar zijn Dat de politie ze terecht heeft opgepakt.
Pluim voor die flikken.;-):-)

2

DewareJakob
14 oktober 2013, 19:47
Jaren 60, dit land. Naar voor bij de meester: ondervraging, fout antwoord: 2 stevige lappen tegen uw kop. Ooit geweten dat meester L***, 5e leerjaar, één van de jongens de hele klas rond schopte, terwijl hij her en der oorvegen uitdeelde.
Werd toen blijkbaar heel gewoon gevonden.

Het walgelijk plezier dat dat Russisch mens ten toon spreidde was niet anders dan wat een gerespecteerd belgische schoolmeester in de jaren 60 ook deed.

six
14 oktober 2013, 19:53
Heel normaal in Rusland, ook thuis bij bepaalde gezinnen in het platteland.

Komt voor in meer delen van de wereld die geen ontwikkeling op vlak van kinderrechten hebben gekend. Pakweg Saoedi's slaan hun schoolkinderen aan de speelplaats kapot op de voetzolen (falaka).

Nietzsche
14 oktober 2013, 19:58
Hahah, dat filmpje is al zo oud als internet bestaat.

Verder is er ook weinig schokkends te zien op dat filmpje. Gewoon wat kinderen die kennis maken met de riem .

Nou,boehoehoe.

zonbron
14 oktober 2013, 20:12
Op deze afschuwelijke beelden uit het Russische Irkoetsk is te zien hoe jonge kinderen in een weeshuis mishandeld worden.

http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/21576834/__Gruwelijke_mishandelingen_weeshuis__.html

Moge de sharia en de strijdvaardige jihadisten ook deze kinderen spoedig verlossen van hun leed...

http://shariaunveiled.files.wordpress.com/2013/02/palestinian-terrorists-with-child.jpg?w=627&h=350

http://shariaunveiled.files.wordpress.com/2013/03/child-muslim-shiite-violence.jpg?w=627&h=350

Dat ziet er reeds heel wat beter uit.

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 20:13
http://shariaunveiled.files.wordpress.com/2013/03/child-muslim-shiite-violence.jpg?w=627&h=350

Dat ziet er reeds heel wat beter uit.

Dat zijn uw Iraanse shia vrienden. :lol:

Ontopic niks te melden natuurlijk, sukkelaartje.

zonbron
14 oktober 2013, 20:17
Dat zijn uw Iraanse shia vrienden. :lol:

Ontopic niks te melden natuurlijk, sukkelaartje.

Het topic is nogal zwak, dus weinig anders te melden, winnaar. :lol:

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 20:19
Het topic is nogal zwak

Jij had liever gehad dat de kinderen met lava overgoten werden waarschijnlijk.

zonbron
14 oktober 2013, 20:29
Jij had liever gehad dat de kinderen met lava overgoten werden waarschijnlijk.

Nou nee, volgende volstaat bvb. voor mij :

http://humanrightsinvestigations.files.wordpress.com/2012/12/child-beheading-prisoner-e1355163321417.png?w=280&h=300

http://humanrightsinvestigations.org/2012/12/10/syrian-rebels-use-a-child-to-behead-a-prisoner/

Een beetje 'idealistische' moslimfun. :thumbsup:

:roll:

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 20:30
Nou nee

Doe maar lekker verder zielig. :lol:

zonbron
14 oktober 2013, 20:33
Doe maar lekker verder zielig. :lol:

U weet blijkbaar niet wat zielig is.

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 20:35
U weet blijkbaar niet wat zielig is.

Jij demonstreert dagelijks de betekenis ervan, zielepootje. :D

Tamam
14 oktober 2013, 20:52
redelijk offtopic om hier te beginnen over moslims.

als het naar het schijnt slecht weer zal zijn zaterdag, ook de fout van moslims?

en uiteraard staat iedere moslim achter terrorisme en de rebellen in syrie.. zucht...

Nietzsche
14 oktober 2013, 20:52
redelijk offtopic om hier te beginnen over moslims.

als het naar het schijnt slecht weer zal zijn zaterdag, ook de fout van moslims?

en uiteraard staat iedere moslim achter terrorisme en de rebellen in syrie.. zucht...

Offtopic.

zonbron
14 oktober 2013, 21:00
redelijk offtopic om hier te beginnen over moslims.

als het naar het schijnt slecht weer zal zijn zaterdag, ook de fout van moslims?

en uiteraard staat iedere moslim achter terrorisme en de rebellen in syrie.. zucht...

@Khalid is de laatste die over kindermishandeling moet beginnen, zijn maatjes zijn bloeddorstige beulen, kijk maar naar Syrie.

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 21:02
@Khalid is de laatste die over kindermishandeling moet beginnen

Zegt degene die de grootste kindermoordenaar uit de Arabische geschiedenis steunt.

Nietzsche
14 oktober 2013, 21:04
@Khalid is de laatste die over kindermishandeling moet beginnen, zijn maatjes zijn bloeddorstige beulen, kijk maar naar Syrie.

Je leider ook.

zonbron
14 oktober 2013, 21:07
Je leider ook.

Ik heb geen behoefte aan een leider. Wie zou dat dan mogen zijn?

Nietzsche
14 oktober 2013, 21:08
Ik heb geen behoefte aan een leider. Wie zou dat dan mogen zijn?

Assad.

zonbron
14 oktober 2013, 21:13
Assad.

Een fijne leider van het soevereine Syrie waar ik vooralsnog niet woonachtig ben.

parsprototem
14 oktober 2013, 21:14
Wanneer ik dergelijke dingen zie bij kleine kinderen krijg ik ook sadistische
trekjes.
Ik zou dat wijf ophangen aan haar tieten en ze ook met de riem slaan.

Ik heb het al gezien op VRT-nieuw enkele dagen geleden en de beelden komen altijd maar terug. Ik hoef niet opnieuw te kijken.

Niemand weet over welk weeshuis het gaat.

Zijn er op dat vlak al wat initiatieven genomen? De gedachte dat enkele kinderen van een 'groot' (?) weeshuis voor een akkefietje die dag bijeen staan en er dan van langs krijgen en elke dag opnieuw, is een ondragelijke gedachte voor me.

Ik zou dat wijf niet ophangen aan haar tieten, ik zou de c.v. en de persoonlijkheid van elk personeelslid van elk weeshuis in Rusland doorlichten. Volgens mij is dit een tipje van de sluier.

Khalid Bin Waleed
14 oktober 2013, 21:15
Volgens mij is dit een tipje van de sluier.

2

parsprototem
14 oktober 2013, 21:18
Jaren 60, dit land. Naar voor bij de meester: ondervraging, fout antwoord: 2 stevige lappen tegen uw kop. Ooit geweten dat meester L***, 5e leerjaar, één van de jongens de hele klas rond schopte, terwijl hij her en der oorvegen uitdeelde.
Werd toen blijkbaar heel gewoon gevonden.

Het walgelijk plezier dat dat Russisch mens ten toon spreidde was niet anders dan wat een gerespecteerd belgische schoolmeester in de jaren 60 ook deed.

Dat was in een katholieke school zeker? Ik zat op school in de jaren zestig en heb dat nooit meegemaakt, zelfs geen tik op de vingers. Het ergste was als je in de hoek moest gaan staan.

Nietzsche
14 oktober 2013, 21:28
Een fijne leider van het soevereine Syrie waar ik vooralsnog niet woonachtig ben.

Het is nog steeds je leider.

parsprototem
14 oktober 2013, 21:30
Heel normaal in Rusland, ook thuis bij bepaalde gezinnen in het platteland.

Komt voor in meer delen van de wereld die geen ontwikkeling op vlak van kinderrechten hebben gekend. Pakweg Saoedi's slaan hun schoolkinderen aan de speelplaats kapot op de voetzolen (falaka).

Achtergesteld volk. Ik heb een Somalische leerling gehad hier in België, recht van Mogadishu (9 kinderen en een weduwnaar, ws VN-vluchteling) en die vertelde in de klas al lachende dat hij thuis slaag kreeg van een leren riem.

Het is onaanvaardbaar in 2013. En wezen in een afgelegen weeshuizen kunnen niet weglopen. In Moskou of andere grote steden wel. En ze lopen ook weg om zich dan te voegen bij de andere straatkinderen die lijm snuiven en ondergronds 'leven'.

Wie moet er eigenlijk opgevoed worden?

parsprototem
14 oktober 2013, 21:32
Hahah, dat filmpje is al zo oud als internet bestaat.

Verder is er ook weinig schokkends te zien op dat filmpje. Gewoon wat kinderen die kennis maken met de riem .

Nou,boehoehoe.

Als het filmpje zo oud is (hoe oud?) of gedateerd is, waarom zend VRT-nieuws het dan nu uit?

D'ARTOIS
14 oktober 2013, 22:43
Ik heb het al gezien op VRT-nieuw enkele dagen geleden en de beelden komen altijd maar terug. Ik hoef niet opnieuw te kijken.

Niemand weet over welk weeshuis het gaat.

Zijn er op dat vlak al wat initiatieven genomen? De gedachte dat enkele kinderen van een 'groot' (?) weeshuis voor een akkefietje die dag bijeen staan en er dan van langs krijgen en elke dag opnieuw, is een ondragelijke gedachte voor me.

Ik zou dat wijf niet ophangen aan haar tieten, ik zou de c.v. en de persoonlijkheid van elk personeelslid van elk weeshuis in Rusland doorlichten. Volgens mij is dit een tipje van de sluier.

Ik ben bang dat je wel gelijk hebt.

Dus 3

Tamam
15 oktober 2013, 05:36
Als het filmpje zo oud is (hoe oud?) of gedateerd is, waarom zend VRT-nieuws het dan nu uit?

komkommertijd? ik snapte het ook eigenlijk niet waarom ze dat nu opeens uitzenden zonder bijhorende (nieuwe) informatie.

DewareJakob
15 oktober 2013, 10:16
Dat was in een katholieke school zeker?

Inderdaad. En het is geen woord overdreven.

Nietzsche
15 oktober 2013, 10:30
Als het filmpje zo oud is (hoe oud?) of gedateerd is, waarom zend VRT-nieuws het dan nu uit?

Omdat de media wel vaker erg laat is met bepaalde zaken. schokkende sites zijn hiervan veel eerder op de hoogte.

Ik heb dit filmpje al 1,5 jaar geleden (ongeveer) op bestgore.com gezien.

Nietzsche
15 oktober 2013, 10:30
komkommertijd? ik snapte het ook eigenlijk niet waarom ze dat nu opeens uitzenden zonder bijhorende (nieuwe) informatie.

Lekker het oostblok bashen toch !

Frankenstein
15 oktober 2013, 11:12
Dat was in een katholieke school zeker? Ik zat op school in de jaren zestig en heb dat nooit meegemaakt, zelfs geen tik op de vingers. Het ergste was als je in de hoek moest gaan staan.

Ik en mijn mede leerlingen heb deze klappen meermaals zelf meegemaakt in 1979, we hadden destijds een leerkracht die bijna met pensioen was. Idd op een katholieke school.

Vraag rest; waren die klappen zo erg ons ?

Neen, strafwerk maken in de pauze, en na schooltijd, was veel erger.

Ik heb overigens wel medelijden met die weeshuisbegeleider, nml dat ze publiekelijk zo door het slijk wordt gehaald.

parcifal
15 oktober 2013, 11:19
Ik en mijn mede leerlingen heb deze klappen meermaals zelf meegemaakt in 1979, we hadden destijds een leerkracht die bijna met pensioen was. Idd op een katholieke school.

Vraag rest; waren die klappen zo erg ons ?

Neen, strafwerk maken in de pauze, en na schooltijd, was veel erger.

Ik heb overigens wel medelijden met die weeshuisbegeleider, nml dat ze publiekelijk zo door het slijk wordt gehaald.

In het algemeen heb je gelijk.

In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling.

Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld?
Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf,
er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers.

;-)

Frankenstein
15 oktober 2013, 11:34
In het algemeen heb je gelijk.

In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling.

Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld?
Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf,
er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers.

;-)

2

giserke
15 oktober 2013, 11:39
Wanneer ik dergelijke dingen zie bij kleine kinderen krijg ik ook sadistische
trekjes.
Ik zou dat wijf ophangen aan haar tieten en ze ook met de riem slaan.

Het is nu niet meteen nodig uw seksuele wensen hier te exposeren.

giserke
15 oktober 2013, 11:40
In het algemeen heb je gelijk.

In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling.

Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld?
Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf,
er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers.

;-)

Er zijn zelfs mannen die betalen om dit soort slaag te krijgen van een vrouw.

Frankenstein
15 oktober 2013, 11:54
Er zijn zelfs mannen die betalen om dit soort slaag te krijgen van een vrouw.

En veel kinderen prefereren zulk pak slaag - waaronder ik destijds- boven het meermaals schrijven van een strafwerkbrief waarbij de inhoud ging over de neutronenbom, alleen maar omdat die gluiperige linkse leraar zijn mening wilde opdringen aan minderjarigen..

parsprototem
16 oktober 2013, 11:45
Omdat de media wel vaker erg laat is met bepaalde zaken. schokkende sites zijn hiervan veel eerder op de hoogte.

Ik heb dit filmpje al 1,5 jaar geleden (ongeveer) op bestgore.com gezien.

Zolang geleden is dat nu ook weer niet. Waarschijnlijk bestaat die situatie nog steeds. Met wezen (lees ongewenste kinderen vaak) durven volwassenen al wat meer dan met kinderen van bv VIP's.

Triestig is dat.

De tuinen of omliggende terreinen van zo'n weeshuis moeten ook heel interessant zijn om er eens in te gaan spitten.

parsprototem
16 oktober 2013, 11:50
Ik en mijn mede leerlingen heb deze klappen meermaals zelf meegemaakt in 1979, we hadden destijds een leerkracht die bijna met pensioen was. Idd op een katholieke school.

Vraag rest; waren die klappen zo erg ons ?

Neen, strafwerk maken in de pauze, en na schooltijd, was veel erger.

Ik heb overigens wel medelijden met die weeshuisbegeleider, nml dat ze publiekelijk zo door het slijk wordt gehaald.

Haar gezicht is nauwelijks herkenbaar. Je gaat het wel heel ver zoeken.

parsprototem
16 oktober 2013, 11:58
In het algemeen heb je gelijk.

In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling.

Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld?
Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf,
er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers.

;-)

Misschien hebben ze wel een katje mishandeld omdat ze elke dag zo 'gedisciplineerd' worden. Ik denk dat die zaken zo eerder evolueren.

Mijn indruk van het filmpje is, is dat dit niet een sporadisch gebeuren is; de manier waarop die vrouw met die riem omgaat, ze trekt de kinderen bij haar met de haren, tilt het gezicht op van een jongetje om de oorvijg beter te laten landen.
Daar zit een heel stukje expertise en gewoonte in.

parsprototem
16 oktober 2013, 12:07
En veel kinderen prefereren zulk pak slaag - waaronder ik destijds- boven het meermaals schrijven van een strafwerkbrief waarbij de inhoud ging over de neutronenbom, alleen maar omdat die gluiperige linkse leraar zijn mening wilde opdringen aan minderjarigen..

Elke gezonde mens weet dat bij een mens die veel slaag krijgt en weinig dialoog, bepaalde aspecten in de persoonlijkheid duchtig geblokkeerd en / of beschadigd of misvormd worden.

Van zelfzekerheid blijft er niet veel meer over (en verwar stoerdoenerij en snoeverij niet met zelfzekerheid).

Een positief eigenbeeld kan je ook vergeten.

En nog veel meer.

Frankenstein
16 oktober 2013, 13:35
Elke gezonde mens weet dat bij een mens die veel slaag krijgt en weinig dialoog, bepaalde aspecten in de persoonlijkheid duchtig geblokkeerd en / of beschadigd of misvormd worden.

Van zelfzekerheid blijft er niet veel meer over (en verwar stoerdoenerij en snoeverij niet met zelfzekerheid).

Een positief eigenbeeld kan je ook vergeten.

En nog veel meer.

Daar heb je gelijk in, maar pas op met fimpjes op you tube, tenzij er echt fysiek geweld wordt gebruikt, zoals bijvoorbeeld, de vingertoppen afhakken, de dochter bijna dood wurgen, etc, bij een roofoverval op een winkelier. Dit is trouwens gisteren daadwerkelijk gebeurd op een steenworp afstand waar ik werk. Alles staat vandaag met een grote foto in de lokale krant.

Nu rest de vraag weer, waar de fout ligt, hebben deze brute rovers teveel vrijheid gehad in hun jeugd, en/of was een strafkampje destijds voor hen een betere optie geweest, tenminste in hun jeugd.

Tamam
18 oktober 2013, 09:50
Haar gezicht is nauwelijks herkenbaar. Je gaat het wel heel ver zoeken.

Ze is herkenbaar genoeg om uit te zoeken aldaar wie het is. Als je staat te glimlachen voor je even van de riem geeft heb je een mentaal probleem.

Tamam
18 oktober 2013, 09:57
dit is een ander filmpje van die vrouw aan het werkt. persoonlijk vind ik dit filmpje nog erger...http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/ondertussen_in_een_russisch_weeshuis.html

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:11
In het algemeen heb je gelijk.

In het geval van dit filmpje ken je de context niet, door dergelijke korte beeldfragmenten kan je iedereen een beul of een heilige laten lijken, al naargelang de bedoeling.

Misschien hadden die kinderen wel een katje erg mishandeld?
Volgens de meeste forumleden komen ze er dan nog zeer goed vanaf,
er zijn er zelfs hier die om dergelijke reden die kinderen persoonlijk hadden bewerkt met brandijzers.

;-)

Dat klopt, alleen dat neemt nog niet weg dat je heel goed die vrouw kan veroordelen.

Die smerige lach op haar gezicht getuigt toch wel van sadisme.

Frankenstein
18 oktober 2013, 10:11
dit is een ander filmpje van die vrouw aan het werkt. persoonlijk vind ik dit filmpje nog erger...http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/05/ondertussen_in_een_russisch_weeshuis.html

Ik ben overtuigd; deze vrouw kan duidelijk niet met macht omgaan

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:12
Er zijn zelfs mannen die betalen om dit soort slaag te krijgen van een vrouw.

Knappe vrouw.

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:14
Ik ben overtuigd; deze vrouw kan duidelijk niet met macht omgaan

:lol:

Jij denkt wel positief over de mens. Ik denk persoonlijk dat ze hiervan moest soppen.

Frankenstein
18 oktober 2013, 10:16
Die smerige lach op haar gezicht getuigt toch wel van sadisme.

Idd, + die hele body language.

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:22
Idd, + die hele body language.

Hoe meer de jongetjes gilde van de pijn hoe meer ze aan het genieten was.

De tering, ik wil seks met der. :-D

Frankenstein
18 oktober 2013, 10:27
:lol:

Jij denkt wel positief over de mens. Ik denk persoonlijk dat ze hiervan moest soppen.

Uiteraard zal ze hiervan moeten soppen, om maar weer te benadrukken dat ze niet in deze functie past.

Desalniettemin als winkelbediende zou het wellicht een uitstekend service gerichte medewerker kunnen zijn, alhoewel dat laatste net zo voorspelbaar is als het weerbericht zijnde '' in de namiddag kans op zonneschijn''.

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:29
Uiteraard zal ze hiervan moeten soppen, om maar weer te benadrukken dat ze niet in deze functie past.

Desalniettemin als winkelbediende zou het wellicht een uitstekend service gerichte medewerker kunnen zijn, alhoewel dat laatste net zo voorspelbaar is als het weerbericht zijnde '' in de namiddag kans op zonneschijn''.

Hoezo dan?

Frankenstein
18 oktober 2013, 10:33
.

toch maar een punt erachter

Frankenstein
18 oktober 2013, 10:35
weltrusten

Nietzsche
18 oktober 2013, 10:35
Je bedoelt sex met haar bedrijven zodat de huur in Irkoetsk endergelijke kan betalen, en deze job dus met grote tegenzin en een zuur gezicht doet.

Mijn advies laat haar even onder douche gaan, en natuurlijk goed laten wassen; voordat je tot je daad overgaat.

Nee, gewoon omdat ze lekker bitchy is.