PDA

View Full Version : Inbrekersfestival


pegasus6869
28 oktober 2013, 09:34
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1730535/2013/10/28/Inbrekers-slaan-nu-massaal-toe.dhtml


Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !!

Thuleander
28 oktober 2013, 10:03
Goed dat men erbij zegt dat het eigenlijk de schuld van de korte herfstavonden en de nonchalante bewoners is.

Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger.

DewareJakob
28 oktober 2013, 10:21
Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger.

Blijkbaar hebben een aantal van Meulenberg een tijdelijk jobje gevonden.

Another Jack
28 oktober 2013, 10:30
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1730535/2013/10/28/Inbrekers-slaan-nu-massaal-toe.dhtml


Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !!

kutlanden.

manta
28 oktober 2013, 12:22
kutlanden.

Vuil woord ==> RD ... 8-)

Rollercoaster
28 oktober 2013, 15:15
Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen!

Lof der Zotheid
28 oktober 2013, 16:22
Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen!

Jamaar damagnie! Ge moogt een weerloze, gediscrimineerde en verrijkende inbreker die zeker en vast een moeilijke jeugd had, niet afrossen!

Rollercoaster
28 oktober 2013, 16:49
Meer nog: ik zal met veel plezier zijn neus in zijn hersens kloppen! Met een bezemsteel wel te verstaan. Is geen verboden wapen overigens.
Eén goed welgemikte slag en hij zal het niet meer navertellen!

Marie van de koster
28 oktober 2013, 16:51
't Is allemaal de schuld van Zwarte Piet :-D

Marie van de koster
28 oktober 2013, 16:52
Meer nog: ik zal met veel plezier zijn neus in zijn hersens kloppen! Met een bezemsteel wel te verstaan. Is geen verboden wapen overigens.
Eén goed welgemikte slag en hij zal het niet meer navertellen!

Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Lof der Zotheid
28 oktober 2013, 17:24
Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Dat zal het CGKR helemaal niet plezant vinden...

Marie van de koster
28 oktober 2013, 17:30
Dat zal het CGKR helemaal niet plezant vinden...

Oh, ik dacht zomaar omdat Oost-Europeanen over 't algemeen niet zwart zijn dat het CGKR en consoorten zich mogelijk eens niet zouden moeien :oops:

Xenophon
28 oktober 2013, 18:09
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1730535/2013/10/28/Inbrekers-slaan-nu-massaal-toe.dhtml


Gouden tijden voor OOST EUROPESE dievenbendes !!We worden overspoeld door stinkende marginalen uit die cutlanden !!

Tja, die mensen moeten toch ook hun huishuur betalen.

cookie monster
29 oktober 2013, 02:53
Xenophon , lol :lol:


Oh, ik dacht zomaar omdat Oost-Europeanen over 't algemeen niet zwart zijn dat het CGKR en consoorten zich mogelijk eens niet zouden moeien :oops:
toch , toch ....
Voor een betere misdaadbestrijding moeten we de dieven consequent straffen en hun straf in hun land van herkomst proberen te laten uitzitten." (http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1730535/2013/10/28/Inbrekers-slaan-nu-massaal-toe.dhtml)

Supe®Staaf
29 oktober 2013, 06:38
Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?Een goeie radijs op het midden van zijn arm is al dik in orde, en behoedt jou voor problemen met justitie achteraf.

Universalia
29 oktober 2013, 07:54
stof tot nadenken ... (http://www.belgium.be/nl/justitie/veiligheid/wapens/verboden_wapens/)http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/smiley-met-bordje/animaatjes-smiley-met-bordje-67661.gif

Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

'Wapendracht' blijft gevaarlijk in de zin van dat als u in een situatie terecht komt tijdens een 'opstandje' en men weet uw wapen af te pakken en er met op uw hoofd te gaan beginnen rammen zal het er volgens mij niet zo goed uitzien.

Mocht je in zo een situatie verkeren/terecht gekomen zijn (liever niet dus) zou je inderdaad niet liever doen dan erop te gaan kloppen maar ... (inderdaad die eeuwige maar is daar weer) zo werkt dat in de meeste gevallen niet :lol:

Misschien de grenzen uiteindelijk eens dichtgooien en de vraag stellen aan diegenen die komen binnen gezworven van einde ende verre: Wat kom je doen? :cheer:

Supe®Staaf
29 oktober 2013, 08:07
Misschien de grenzen uiteindelijk eens dichtgooien en de vraag stellen aan diegenen die komen binnen gezworven van einde ende verre: Wat kom je doen? :cheer:
Zeggen dat ik het feestelijk vond toen die Berlijnse muur omver ging...
Ben ik daarover eventjes totaal van idee veranderd....

En ook over wapendracht.
Hoewel idealiter....

Hypochonder
29 oktober 2013, 08:17
Dat ontlast de politie (nog volop aan het bekomen van het Meulenbergtrauma) toch enigszins van die vervelende verantwoordelijkheid, nl. het waken over de veiligheid van de burger.


De politie waakt er liever over dat die burger niet te snel rijdt wanneer hij met zijn wagen naar het werk of de winkel gaat.

Another Jack
29 oktober 2013, 08:40
De politie waakt er liever over dat die burger niet te snel rijdt wanneer hij met zijn wagen naar het werk of de winkel gaat.

Het verkeer eist dan ook veel meer levens op dan inbraken.

Ik weet wel dat voor velen een flatscreen en een mensenleven hetzelfde waard zijn, maar daar hoeft de overheid geen rekening mee te houden.

Hypochonder
29 oktober 2013, 09:01
Het verkeer eist dan ook veel meer levens op dan inbraken.




En nachtelijke controles op inbraken zijn veel lastiger voor de politie dan één man in een auto laten zitten om zo veel mogelijk geld binnen te rijven op korte tijd... In Wallonië zijn er nauwelijks snelheidscontroles en als er al zijn dan zie je ze van kilometers ver staan. Snelheidscontroles hebben niks meer met verkeersveiligheid te maken.

Ik heb in mijn regio één keer een gerichte politieactie gezien tegen inbrekers: van 20h 's avonds tot 00h hielden ze auto's tegen... De inbrekers lachen zich een breuk als ze dat te weten komen.

Another Jack
29 oktober 2013, 09:50
En nachtelijke controles op inbraken zijn veel lastiger voor de politie dan één man in een auto laten zitten om zo veel mogelijk geld binnen te rijven op korte tijd... In Wallonië zijn er nauwelijks snelheidscontroles en als er al zijn dan zie je ze van kilometers ver staan. Snelheidscontroles hebben niks meer met verkeersveiligheid te maken.

Ik heb in mijn regio één keer een gerichte politieactie gezien tegen inbrekers: van 20h 's avonds tot 00h hielden ze auto's tegen... De inbrekers lachen zich een breuk als ze dat te weten komen.

De cijfers spreken u tegen, er is de laatste jaren een dalende trend in het aantal verkeersdoden.

Lof der Zotheid
29 oktober 2013, 10:18
Oh, ik dacht zomaar omdat Oost-Europeanen over 't algemeen niet zwart zijn dat het CGKR en consoorten zich mogelijk eens niet zouden moeien :oops:

Maar ze zijn niet van hier, kansarm en gediscrimineerd, dus zal Sidi Yussuf Ben DeWitte daar zeker iets op te zeggen hebben. Damagnie!!!

Hypochonder
29 oktober 2013, 10:36
De cijfers spreken u tegen, er is de laatste jaren een dalende trend in het aantal verkeersdoden.

Die cijfers zeggen helemaal niks over de relatie tussen snelheid en het aantal verkeersdoden. Jij wil dat geloven en gebruiken omdat het in jou kraampje past.

Stingray
29 oktober 2013, 11:37
Tijd voor een vrijere wapenwetgeving en recht op verdediging van eigendom. :twisted:

maddox
29 oktober 2013, 14:32
De cijfers spreken u tegen, er is de laatste jaren een dalende trend in het aantal verkeersdoden.

De laatste jaren is er een trend van modernere wagens met veel en veel meer verplichte veiligheidssystemen.

Lukkas
29 oktober 2013, 15:15
En nachtelijke controles op inbraken zijn veel lastiger voor de politie dan één man in een auto laten zitten om zo veel mogelijk geld binnen te rijven op korte tijd...

Die stomme Belgen laat zich dan ook altijd pakken. De meesten rijden op wegen die zij dagelijks gebruiken. Zij weten duivels goed hoe snel men daar mag rijden. En dan toch nog die zware voet. Hoe achterlijk kan men zijn. Blijven betalen, jongens, tot uw geld op is.

Another Jack
29 oktober 2013, 15:48
De laatste jaren is er een trend van modernere wagens met veel en veel meer verplichte veiligheidssystemen.

Die trend is dan toch precies geruisloos aan u voorbij gegaan.

maddox
29 oktober 2013, 15:51
Die trend is dan toch precies geruisloos aan u voorbij gegaan.

Denkt U?

Another Jack
29 oktober 2013, 15:52
Die cijfers zeggen helemaal niks over de relatie tussen snelheid en het aantal verkeersdoden. Jij wil dat geloven en gebruiken omdat het in jou kraampje past.

1/3 van alle verkeersdoden = overdreven snelheid.

bron: http://www.kuleuven.be/traffic/dwn/vcl01.pdf

pegasus6869
30 oktober 2013, 00:43
kutlanden.

Dank u wel .....Meester !!!

cookie monster
30 oktober 2013, 00:51
kutlanden.
Een beetje meer respekt voor de vrouwen , aub !!
Shit- of strontlanden klinkt al veeeel beter !! :lol:

six
30 oktober 2013, 01:01
Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Verwijder dit aub zo snel mogelijk, vraag aan de moderatie om dit te verwijderen.

Een telescoopknuppel is niet gewoon een verboden wapen maar een oorlogswapen, je riskeert dus een aantal jaar cel als ze je hiermee betrappen.

Denk eraan dat ELK stukje datacommunicatie dat je tegenwoordig verstuurt, door de providers verplicht een jaar lang gelogd moet worden en door politie en geheime diensten wordt gescand naar misdrijven.

Het woord "matrak" staat wellicht ergens middenhoog in de filterlijst die berichten automatsch doorlinkt naar een of andere leesflik.
Op basis van zulke dingen hebben zij recht om verder onderzoek te doen en om je te arresteren.

Nietzsche
30 oktober 2013, 01:04
Dit topic zit weer bomvol met verzuurd/burgerlijk-rechts. Echte oplossingen wil men niet.

Nietzsche
30 oktober 2013, 01:05
Verwijder dit aub zo snel mogelijk, vraag aan de moderatie om dit te verwijderen.

Een telescoopknuppel is niet gewoon een verboden wapen maar een oorlogswapen, je riskeert dus een aantal jaar cel als ze je hiermee betrappen.

Denk eraan dat ELK stukje datacommunicatie dat je tegenwoordig verstuurt, door de providers verplicht een jaar lang gelogd moet worden en door politie en geheime diensten wordt gescand naar misdrijven.

Het woord "matrak" staat wellicht ergens middenhoog in de filterlijst die berichten automatsch doorlinkt naar een of andere leesflik.
Op basis van zulke dingen hebben zij recht om verder onderzoek te doen en om je te arresteren.

:rofl:

Universalia
30 oktober 2013, 06:26
Zeggen dat ik het feestelijk vond toen die Berlijnse muur omver ging...
Ben ik daarover eventjes totaal van idee veranderd....


Het concert van Roger Waters 'The Wall' was wel prima.

Misschien een nieuw concert binnenkort daar er al verschillende landen zijn die terug muurtjes beginnen op te metsen.

Nieuw concert: 'Back To the Wall' :cheer:

maddox
30 oktober 2013, 07:21
:rofl:

Binnenkort geen berichtjes meer van Marie van de koster . Wel krantenberichten, gevaarlijke criminele met een wapenarsenaal opgepakt na een huiszoeking.

Als een matrak al een huiszoeking verantwoord, wat gaat men doen met dit bericht? Ik heb hamers in alle soorten maten, materialen , geuren en kleuren. En dan?.

Another Jack
30 oktober 2013, 08:25
Dank u wel .....Meester !!!

Graag gedaan jongen.

maddox
30 oktober 2013, 09:05
Graag gedaan jongen.

Meester... woha. Papiersnipperaar op't secretariaat waarschijnlijk, een jobke verkregen met een ferm pak nepotisme, kontlikkerij en partijkruiwageritisch.

En anders bent U een geniale fantast, en moet u uwzelve eens gaan meten aan Fabiola, die een geslaagd sprookje heeft geschreven, zowat de meest geniale verwezelijking van het Belgische koningshuis na de acties van Albert 1.

Another Jack
30 oktober 2013, 09:10
Meester... woha. Papiersnipperaar op't secretariaat waarschijnlijk, een jobke verkregen met een ferm pak nepotisme, kontlikkerij en partijkruiwageritisch.

En anders bent U een geniale fantast, en moet u uwzelve eens gaan meten aan Fabiola, die een geslaagd sprookje heeft geschreven, zowat de meest geniale verwezelijking van het Belgische koningshuis na de acties van Albert 1.

Lijkt me nog altijd een beter alternatief dan met een lelijk wijf opgescheept zitten in een Vilvoords rijhuizeke met pluchen beren achter het raam.
Zonder auto.

Bartjeuh
30 oktober 2013, 09:19
In Wallonië zijn er nauwelijks snelheidscontroles en als er al zijn dan zie je ze van kilometers ver staan.

Nou, moe! Nogal kort door de bocht, dit...

Als "ervaringsdeskundige", die beroepshalve dagelijks het traject Brussel-Namen doet, kan ik je verzekeren: één dag op twee is het prijs langs de E411, en ze staan verdomd goed opgesteld! In de bosjes ter hoogte van de afrit nr. 11, bijvoorbeeld. Onmogelijk van op afstand te zien, enkel in je achteruitkijkspiegel (als het dus al te laat is). Of op één van de bruggen (aan de verste kant, dus evenmin te zien als je naar de brug toe rijdt). Of achter de hoge betonnen muren in de middenberm. Of achter (op het einde van) de geluidswerende schermen in Rosières. Ook enkel goed voor je achteruitkijkspiegel, vrees ik...

maddox
30 oktober 2013, 13:27
Lijkt me nog altijd een beter alternatief dan met een lelijk wijf opgescheept zitten in een Vilvoords rijhuizeke met pluchen beren achter het raam.
Zonder auto.

Spreekt boekdelen over U.

1) 't Zijn Garfields en 1 robothond
2) Schoonheid is persoonlijke smaak
3) Wie zegt dat we geen wagen hebben?
4) 't is wel ons rijhuis binnen een paar jaar.

Thuleander
30 oktober 2013, 13:34
Het verkeer eist dan ook veel meer levens op dan inbraken.

Vooral op rechte stukken autostrade in het holst van de nacht.

Another Jack
30 oktober 2013, 18:02
Spreekt boekdelen over U.

1) 't Zijn Garfields en 1 robothond
2) Schoonheid is persoonlijke smaak
3) Wie zegt dat we geen wagen hebben?
4) 't is wel ons rijhuis binnen een paar jaar.

1) Kitsch is kitsch.
2) Lelijkheid daarentegen is universeel.
3) Ik.
4) Zou er nog aan mankeren dat je zoiets zou huren.

maddox
31 oktober 2013, 02:45
1) Kitsch is kitsch.
Tja, waarom U daaraan storen, doe ik ook niet.
2) Lelijkheid daarentegen is universeel.
Zoals uw karakter dus. Ik vind mijn vrouw knap. Mag dat?
3) Ik.
Tof voor U, maar ik vrees dat U niet alles weet;
4) Zou er nog aan mankeren dat je zoiets zou huren.
Was u geen huisbaas?

Another Jack
31 oktober 2013, 07:51
1. Het stoort mij niet, ik vind het gewoon leuk om te zeggen.
2. Dat mag, maar als enige zou het misschien eens nuttig zijn om naar een oogarts te gaan?
3. Zou kunnen... Wat is het? Een Toyota Corrola van 15 jaar oud? Een nieuwe Kia Piccanto?
4. Ja, ik verhuur aan sociale gevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom die mensen blijven huren.

maddox
31 oktober 2013, 09:30
1. Het stoort mij niet, ik vind het gewoon leuk om te zeggen.
Het illustreert perfect uw arrogantie.
2. Dat mag, maar als enige zou het misschien eens nuttig zijn om naar een oogarts te gaan?
Raar, ik dacht net dezelfde opmerking uw kant op te slingeren.
U durft nog niet eens een foto vanuwzelf te geven. Komaan, het ergste wat mij kan overkomen dat ik mezelf verslik in mijn drinken tijdens het aanschouwen van uw volle glorie.
3. Zou kunnen... Wat is het? Een Toyota Corrola van 15 jaar oud? Een nieuwe Kia Piccanto?
Nope,een oerdegelijke Duitse monovolumer. Ik moet mijn peperdure gevechtsrobots kunnen vervoeren nietwaar. Als U mijn postings goed doorspit, kan U misschien nog vinden welke wagen en wanneer die aangekocht is.
En wat is er mis met een Toyota Corolla? Te min voor uw ego?
4. Ja, ik verhuur aan sociale gevallen. Ik begrijp gewoon niet waarom die mensen blijven huren.
Ik begrijp die mensen ook niet, als het sociale gevallen zijn, dan kunnen ze beter huren via het OCMW.

Gut ja, dat verklaart veel. Ge vangt meer via het OCMW voor uw krotjes, en het OCMW zorgt voor het onderhoud. Ik heb nooit beweerd dat U dom bent, wel ambtenaar.

Another Jack
31 oktober 2013, 10:16
Samengevat:
Met een gezonde dosis arrogantie, wat goede smaak en zin voor zaken komt men inderdaad een stuk verder in het leven.

maddox
31 oktober 2013, 14:30
Klopt. En dat zou U willen leren aan jonge mensen?

Another Jack
31 oktober 2013, 18:05
Klopt. En dat zou U willen leren aan jonge mensen?

Onder andere.

Demper
31 oktober 2013, 18:13
Samengevat:
Met een gezonde dosis arrogantie, wat goede smaak en zin voor zaken komt men inderdaad een stuk verder in het leven.

Zegt een ambtenaar...

Skobelev
31 oktober 2013, 18:30
Klopt. En dat zou U willen leren aan jonge mensen?

iemand met wat gezond verstand steekt zijn kinderen niet bij zo een "onderwijzer". Waarschijnlijk een praktijkleraar zonder geschikt diploma noch opleiding.

six
31 oktober 2013, 18:32
iemand met wat gezond verstand steekt zijn kinderen niet bij zo een "onderwijzer". Waarschijnlijk een praktijkleraar zonder geschikt diploma noch opleiding.

Het neerkijken op mensen die een stiel hebben geleerd scheert hier hoge toeren precies.

En alsof een lerarenopleiding enig nut heeft. Vaak domme mensen in de hogeschoolopleidingen leraar.

meneer
1 november 2013, 01:47
Lap, het is weer maar eens de schuld van de burger! Ze hebben gewoon met hun poten van ons bezit te blijven.
Den eersten die ik op heterdaad betrap, zal ik met alle macht afrossen!

Pas maar op dat ge niet in den bak vliegt ! Dat is verboden hoor !!
Stel je voor, jouw inbreker word in het gevang gezet wegens inbraak, en jij wegens slagen en verwondingen...En ze zetten jullie in dezelfde cel !:lol:

meneer
1 november 2013, 01:49
't Is allemaal de schuld van Zwarte Piet :-D

Dat klopt ! Maar tegenwoordig komt hij niet meer door de schouw, maar doet hij de deur open met een breekijzer. En hij komt niet enkel op 6 december meer, maar het ganse jaar door.

meneer
1 november 2013, 01:49
Ik ben op slinkse wijze (goe gezegd, hé!) in 't bezit gekomen van een matrak. Mag ik daarmee op éne zijn kop trommelen?

Alleen als het een blanke is ( en niet bekeerd tot de islam ).

Another Jack
1 november 2013, 09:27
Zegt een ambtenaar...

Dat is voor mijn pensioen, he Demper...

Another Jack
1 november 2013, 09:31
iemand met wat gezond verstand steekt zijn kinderen niet bij zo een "onderwijzer". Waarschijnlijk een praktijkleraar zonder geschikt diploma noch opleiding.

Het niveau "onderwijzer" is bij velen hier precies de enige ervaring met onderwijsmensen. Dat wil ook al wat zeggen....

maddox
1 november 2013, 10:19
Het niveau "onderwijzer" is bij velen hier precies de enige ervaring met onderwijsmensen. Dat wil ook al wat zeggen....

Ik heb een paar fantastische onderwijzers gehad.
Ze hadden een paar dingen gemeen. Niks arrogantie, wel kennis en een natuurlijke vorm van leiderschap.

Arrogantie heb ik ook gezien in leraren en leraressen.
Over het algemeen waren dat modellekes die bang waren, en arrogantie gebruikten om toch sterk te lijken. Het resultaat was natuurlijk wel iets anders.
Raad eens welke leraren hun auto's nooit in de werkplaats stonden voor onderhoud of herstellingen? Of toch maar naar de Gamma gingen voor een ijzeren tuinpoortje...

Niet dat ik U daarmee wil vergelijken. Maar toch....

Supe®Staaf
1 november 2013, 10:21
Het niveau "onderwijzer" is bij velen hier precies de enige ervaring met onderwijsmensen. Dat wil ook al wat zeggen....:rofl:
Ze mogen van jou zeggen wat ze willen, maar gevatheid en fijne humor kunnen ze je niet ontzeggen.

Supe®Staaf
1 november 2013, 10:25
Het neerkijken op mensen die een stiel hebben geleerd scheert hier hoge toeren precies.Nochtans doen loodgieters, schrijnwerkers, aannemers, etc. niks anders dan lachen terwijl ze naar de bank gaan... (vrij naar Liberace)

En alsof een lerarenopleiding enig nut heeft. Vaak domme mensen in de hogeschoolopleidingen leraar.Dat is het soortje dat het voor de matige wedde maar het grote verlof doet.

Another Jack
1 november 2013, 10:31
Ik heb een paar fantastische onderwijzers gehad.
Ze hadden een paar dingen gemeen. Niks arrogantie, wel kennis en een natuurlijke vorm van leiderschap.

Arrogantie heb ik ook gezien in leraren en leraressen.
Over het algemeen waren dat modellekes die bang waren, en arrogantie gebruikten om toch sterk te lijken. Het resultaat was natuurlijk wel iets anders.
Raad eens welke leraren hun auto's nooit in de werkplaats stonden voor onderhoud of herstellingen? Of toch maar naar de Gamma gingen voor een ijzeren tuinpoortje...

Niet dat ik U daarmee wil vergelijken. Maar toch....

Ik ben dus duidelijk niet arrogant.
Mijn leerlingen haarzorg en bio-esthetiek verzorgen mijn looks.

maddox
1 november 2013, 10:38
Ik ben dus duidelijk niet arrogant.
Mijn leerlingen haarzorg en bio-esthetiek verzorgen mijn looks.

Dat verklaart veel.

Mijn nicht heeft ook zo'n richting gevolgd. Haartooi. Ze heeft me ooit eens mogen kortwieken, zo'n 25 jaar geleden, als examen. Ze heeft er veel van geleerd*.

Ze is nu zeer geslaagd frituur-uitbaatster. Of beter gezegd, haar personeel doet dat.




*Ik daarentegenover ook. Ik ben sindsdien niet meer bij een kapper geweest. Het is duidelijk dat haar een bepaalde limiet heeft, en dat die bij elke mens verschillend is. Ik krijg het mijne niet langer dan schouderlengte.

Another Jack
1 november 2013, 10:43
Dat verklaart veel.

Mijn nicht heeft ook zo'n richting gevolgd. Haartooi. Ze heeft me ooit eens mogen kortwieken, zo'n 25 jaar geleden, als examen. Ze heeft er veel van geleerd*.

Ze is nu zeer geslaagd frituur-uitbaatster. Of beter gezegd, haar personeel doet dat.




*Ik daarentegenover ook. Ik ben sindsdien niet meer bij een kapper geweest. Het is duidelijk dat haar een bepaalde limiet heeft, en dat die bij elke mens verschillend is. Ik krijg het mijne niet langer dan schouderlengte.

Ah ja, die van hout hebben mijn tuinhuis gemaakt, leerlingen kantoor hebben ooit in het verleden mijn drukwerk in enveloppen gestoken en volgend jaar gaan die van lassen een mooi hekje voor mij maken.

Mijn arrogantiepeil neemt weer een diepe duik.

Het feit dat uw nichtje na het onder handen nemen van uw haar heeft gekozen voor de stiel van frituuruitbaatster, laat ik trouwens volledig voor uw rekening.:lol: