PDA

View Full Version : de Italiaanse hoer


meneer
29 oktober 2013, 11:51
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml

Aldo Vastapane
De eerste naam die in deze context de kop opsteekt, is die van zakenman Aldo Vastapane. De invoerder van Mercedes vergaarde een fortuin met taxfreeshops in luchthavens. Die wordt er zelfs van verdacht de biologische vader van prins Laurent te zijn.

"De Italiaanse hoer"
Laurent heeft dat lange tijd zelf geloofd en legde dossiers aan over de buitenechtelijke relaties van zijn vader en moeder. Daar confronteerde hij hen ook mee. Als Laurent met het personeel over zijn moeder praatte, noemde hij haar 'la pute Italienne', de Italiaanse hoer.

Adamo
In 1964 deed het gerucht de ronde dat Paola een romance beleefde met zanger Adamo, die 'Dolce Paola' voor haar schreef. Twaalf jaar geleden werd Adamo door koning Albert in de adelstand verheven. Volgens sommigen was dat om hem te bedanken voor zijn discretie over zijn amourette met Paola.


Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?

Svennies
29 oktober 2013, 11:59
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml



Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?

8O8O Zou Jan het daarom tot ridder hebben gebracht...8O8O

circe
29 oktober 2013, 12:04
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Jan Meuleman
29 oktober 2013, 12:05
8O8O Zou Jan het daarom tot ridder hebben gebracht...8O8O

Ik? Neen, nog niet, maar wat niet is kan nog komen.

Svennies
29 oktober 2013, 12:08
Ik? Neen, nog niet, maar wat niet is kan nog komen.

Hehe,het is wel een andere Jan ,ook wel de kunstpaus genoemd....;-)

Jan Meuleman
29 oktober 2013, 12:10
Hehe,het is wel een andere Jan ,ook wel de kunstpaus genoemd....;-)

verdomme, weer niks.

meneer
29 oktober 2013, 12:13
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Hola hola, kalm maar !:lol:
Ver van mij de gedachte om vrouwen te verwijten wat men bij mannen tof en viriel zou vinden !
De oude vetzak bedroog ook zijn vrouw dat de stukken eraf vlogen, iedereen weet dat. En madam was dus geen haar beter. De vraag is mischien wie er het eerst begonnen is met bedriegen, of misschien was het met wederzijdse toestemming ?
De vraag was of men zo een decadent volkske moet blijven onderhouden ?
Ze doen niks voor ons, zélfs niet het goede voorbeeld geven !

meneer
29 oktober 2013, 12:16
8O8O Zou Jan het daarom tot ridder hebben gebracht...8O8O

Ridder Jan !:lol: Knijpt koninklijke katjes in het donker !:lol:

circe
29 oktober 2013, 12:21
Hola hola, kalm maar !:lol:
Ver van mij de gedachte om vrouwen te verwijten wat men bij mannen tof en viriel zou vinden !
De oude vetzak bedroog ook zijn vrouw dat de stukken eraf vlogen, iedereen weet dat. En madam was dus geen haar beter. De vraag is mischien wie er het eerst begonnen is met bedriegen, of misschien was het met wederzijdse toestemming ?
De vraag was of men zo een decadent volkske moet blijven onderhouden ?
Ze doen niks voor ons, zélfs niet het goede voorbeeld geven !

ho... dat is iets anders. Natuurlijk moeten ze deze middeleeuwse nutteloze instelling gewoon afschaffen!
Het meest decadente vind ik nog dat Albert zijn drie kinderen door ons laat onderhouden, terwijl hijZELF voor zijn vierde geen poot wenst uit te steken!

Effect
29 oktober 2013, 12:26
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Enerzijds hebt ge gelijk, maar in het artikel wordt wel aangegeven dat Paola begonnen is met vreemdgaan.

Persoonlijk heb ik daar allemaal geen probleem en geen zaken mee. Wat in de slaapkamer gebeurt is privé. We hebben allemaal wel eens een verzetje nodig, en levenslange monogamie is een ijdele illusie. Laten we dus niet doen alsof dit ons schokt.

Net zoals in de thread over Di Rupo's italiaans burgerschap ben ik van mening dat het gebrek aan democratische grond voor het koningschap een veel groter probleem is dan het gebrek aan huwelijkse trouw.

meneer
29 oktober 2013, 12:26
ho... dat is iets anders. Natuurlijk moeten ze deze middeleeuwse nutteloze instelling gewoon afschaffen!
Het meest decadente vind ik nog dat Albert zijn drie kinderen door ons laat onderhouden, terwijl hijZELF voor zijn vierde geen poot wenst uit te steken!

Kan hij dat vierde dan ook niet door ons laten onderhouden ? Of gebeurd dit reeds in het geheim ?

circe
29 oktober 2013, 12:34
Kan hij dat vierde dan ook niet door ons laten onderhouden ? Of gebeurd dit reeds in het geheim ?

ik denk het niet: anders zou ze toch een ruzie zoeken met haren papa?

Svennies
29 oktober 2013, 12:36
ho... dat is iets anders. Natuurlijk moeten ze deze middeleeuwse nutteloze instelling gewoon afschaffen!
Het meest decadente vind ik nog dat Albert zijn drie kinderen door ons laat onderhouden, terwijl hijZELF voor zijn vierde geen poot wenst uit te steken!

Ik vond het persoonlijk héél wat decadenter dat le roi in zijn kersttoespraak destijds wat kwam wauwelen over "het gezin als hoeksteen van de samenleving" en de verantwoordelijkheid van de ouders erin....

Natuurlijk ,wat hadden we nu kunnen verwachten van de koninklijke scheefpoeper,moeten we wat verantwoordelijkheid tegenover ons gezin nu zijn koninklijk voorbeeld volgen....

Leve de scheefpoeperij dan...:roll::roll:

De Brabander
29 oktober 2013, 12:36
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml



Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?

Hier worden zelfs nazistische flaminganten (Hugo Schiltz) in de adelstand verheven, dus het kan allemaal veel erger.

Svennies
29 oktober 2013, 12:39
Hier worden zelfs nazistische flaminganten (Hugo Schiltz) in de adelstand verheven, dus het kan allemaal veel erger.

Het is nu alléén nog wachten op de eerste BUB'ber wat dat betreft....

tschoon verdiep
29 oktober 2013, 12:57
Wie wilt er baron of ridder worden? De jacht op Mathilde is open.

Hypochonder
29 oktober 2013, 13:14
Ik vind dat mensen van koninklijke afkomst, mensen die geld en macht krijgen omdat ze uit een bepaalde familie komen een voorbeeldfunctie hebben. Kunnen ze niet aan die voorbeeldfunctie voldoen door bvb ontrouw en dergelijke meer dan moeten ze zelf hun boontjes doppen.

Ongetemde Leeuw
29 oktober 2013, 15:03
Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !


Soms staat het huilen mij nader dan het lachen hier in België nochtans :lol: Hoeveel kost die veredelde raamhoer ons nu weer?...

Demper
29 oktober 2013, 15:05
Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:


:rofl:

Die vuile, walgelijke rosse hoer.
Dat wij massaal geld dumpen in dat smerig bordeel... te zot voor woorden.

Another Jack
29 oktober 2013, 15:07
De story moet dringend een forum opstarten...

Demper
29 oktober 2013, 15:10
De story moet dringend een forum opstarten...

Geen zorgen.
Herman blijft vriend aan huis van het royaal bordeel.
Zou la pute Italienne Herman al afgezogen hebben, denk je?

http://static1.demorgen.be/static/photo/2011/11/13/2/20110808115555/media_xl_4313372.jpg

Another Jack
29 oktober 2013, 15:20
Misschien iets oprichten voor een nog marginaler publiek.
Demper.be.

Demper
29 oktober 2013, 15:54
Misschien iets oprichten voor een nog marginaler publiek.
Demper.be.

Zie maar dat ze geen blauwe schimmel aan haar mondje krijgt.

Another Jack
29 oktober 2013, 15:56
Zie maar dat ze geen blauwe schimmel aan haar mondje krijgt.

Dat kan nog veel platter, Demper.
Komaan, laat u eens goed gaan, laat uw genen spreken.

Het Oosten
29 oktober 2013, 15:57
De story moet dringend een forum opstarten...

Wie zei weer dat we niet meer naar het verleden moesten kijken, maar naar de toekomst. Was dat niet...

Het Oosten
29 oktober 2013, 16:03
Inderdaad, Steve Stevaert.

Neen, u. In een andere draad. Nog maar effe geleden. En dat weet u maar al te best.

Met andere woorden, u valt -zoals al zovelen op dit forum van uw gezindheid- weer eens grandioos door de mand met uw dubbele moraal.

Demper
29 oktober 2013, 16:10
Dat kan nog veel platter, Demper.
Komaan, laat u eens goed gaan, laat uw genen spreken.

Uw selectieve verontwaardiging gaat mij heus niet tegenhouden om mijn mening te zeggen. Blijf maar verder janken en uw groot royaal bordeel verdedigen.

Another Jack
29 oktober 2013, 16:11
Uw selectieve verontwaardiging gaat mij heus niet tegenhouden om mijn mening te zeggen. Blijf maar verder janken en uw groot royaal bordeel verdedigen.

Zo beschaafd ineens, voor mij moet je het nochtans niet laten.

Demper
29 oktober 2013, 16:13
Zo beschaafd ineens, voor mij moet je het nochtans niet laten.

Dat klopt, ik ga met uw gezever helemaal geen rekening houden.

Another Jack
29 oktober 2013, 16:15
Zo is dat, ge moet u helemaal niet schamen voor uw volkse afkomst.

Het Oosten
29 oktober 2013, 16:16
:lol:

Ik ben in deze draad niet tussen gekomen (mijn mopje niet te na gesproken; men moet natuurlijk begrijpen dat het een mopje was)

U moet goed lezen. Ik zei in een andere draad.

R.Verhiest
29 oktober 2013, 16:21
Het ottomaanse rijk hield ongeveer 650 jaar stand ; jullie moeten eens opzoeken hoe de erfopvolging daar geregeld werd..;

in feite heeft het een en het ander weinig met politiek te maken (toch sinds de oorlogen van de 2 rozen in Engeland).

Kunnen we verwachten dat een monarchie zichzelf opheft ?
Ik geloof het niet (wordt vervolgd)

Het Oosten
29 oktober 2013, 16:34
Juist.

Juist is juist.
Maar wat voor mij juist is, is dat 11 kansen op 10 niet voor u.

11 kansen op 10 bestaat niet.

meneer
29 oktober 2013, 16:44
Hier worden zelfs nazistische flaminganten (Hugo Schiltz) in de adelstand verheven, dus het kan allemaal veel erger.

Geef toe dat het ongehoord is dat een hoorndrager de man in adelstand verheft die met zijn vrouw neukt ?:lol:
Of doen enkel koningen dat ? Rare jongens die koningen !:lol:
En wat den Hugo betreft, dat is een oud-minister hé, democratisch verkozen, en trouwens, het Belgisch Koningshuis was zelfs altijd goede vriendjes met Generaal Franco. Dus waar je hier komt neerpoten is geen nieuws. Iedereen weet dat het Belgisch Koningshuis altijd goed overeen gekomen is et nazi's en fascisten. Behalve als ze Vlaams spreken natuurlijk !:lol:

De Brabander
29 oktober 2013, 16:45
Ik vind dat mensen van koninklijke afkomst, mensen die geld en macht krijgen omdat ze uit een bepaalde familie komen een voorbeeldfunctie hebben. Kunnen ze niet aan die voorbeeldfunctie voldoen door bvb ontrouw en dergelijke meer dan moeten ze zelf hun boontjes doppen.

En Jambon van jullie clubje heeft als parlementslid geen voorbeeldfunctie? Mag die zomaar nazietje spelen?

killimandjaro
29 oktober 2013, 16:45
Het ottomaanse rijk hield ongeveer 650 jaar stand ; jullie moeten eens opzoeken hoe de erfopvolging daar geregeld werd..;

in feite heeft het een en het ander weinig met politiek te maken (toch sinds de oorlogen van de 2 rozen in Engeland).

Kunnen we verwachten dat een monarchie zichzelf opheft ?
Ik geloof het niet (wordt vervolgd)

Ge bedoeld hoe het geld en de daaraan verbonden macht honderden jaren door gegeven werd.
Het in stand houden en vergroten van hun kapitaal en macht is die profiteurs hun enige bekommernis.
Al de rest is bullshit.

meneer
29 oktober 2013, 16:46
Wie wilt er baron of ridder worden? De jacht op Mathilde is open.

30 jaar geleden was dat misschien best te doen. Vandaag ga je minder vrijwilligers vinden denk ik...

meneer
29 oktober 2013, 16:51
Ik vind dat mensen van koninklijke afkomst, mensen die geld en macht krijgen omdat ze uit een bepaalde familie komen een voorbeeldfunctie hebben. Kunnen ze niet aan die voorbeeldfunctie voldoen door bvb ontrouw en dergelijke meer dan moeten ze zelf hun boontjes doppen.

Dat bedoelde ik eigenlijk. Als vooraanstaande mens, die een heel land vertegenwoordigd, of toch die pretentie heeft, en door de inwoners van dat land rijkelijk onderhouden word, moet je jezelf gedragen. Doe je dat niet, moet je maar een ander job zoeken.

meneer
29 oktober 2013, 16:55
:rofl:

Die vuile, walgelijke rosse hoer.
Dat wij massaal geld dumpen in dat smerig bordeel... te zot voor woorden.

Inderdaad. Als hoer kon zij toch zelf haar boterham verdienen ? En ook haar macquereau van een echtgenoot onderhouden, en hun hoerenzonen ?
Waarom moeten wij die een uitkering geven ? En dan nog zo een enorme ? Een veelvoud van hoeveel OCMW-leeflonen ontvangen die parasiterende allochtonen van ons jaarlijks ? Waarom krijgen die zoveel meer als de �*ndere allochtonen ? Is dat geen discriminatie ? Een zaakje voor het CGKR !!

meneer
29 oktober 2013, 16:56
:rofl:

Die vuile, walgelijke rosse hoer.
Dat wij massaal geld dumpen in dat smerig bordeel... te zot voor woorden.

Inderdaad. Als hoer kon zij toch zelf haar boterham verdienen ? En ook haar macquereau van een echtgenoot onderhouden, en hun hoerenzonen ?
Waarom moeten wij die een uitkering geven ? En dan nog zo een enorme ? Een veelvoud van hoeveel OCMW-leeflonen ontvangen die parasiterende allochtonen van ons jaarlijks ? Waarom krijgen die zoveel meer als de �*ndere allochtonen ? Is dat geen discriminatie ? Een zaakje voor het CGKR !!

Boduo
29 oktober 2013, 18:02
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml



Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?

Ik ben geen royalist maar dat is échte "Dag allemaal" parlee.
Totaal ongeloofwaardig.

meneer
29 oktober 2013, 18:04
Ik ben geen royalist maar dat is échte "Dag allemaal" parlee.
Totaal ongeloofwaardig.

Inderdaad ! Iedereen weet hoe goed opgevoed en subtiel prins Laurent is, en de voorbeeldigheid van de koning en zijn prachtige vrouw is ook wereldwijd bekend !:lol:

meneer
29 oktober 2013, 18:05
Wat zit hier allemaal op het forum!

En wat zit hier allemaal in het Konings-hoerenkot ?!! Lijkt mij véél belangrijker !

Vigilant
29 oktober 2013, 18:16
Ik vond het persoonlijk héél wat decadenter dat le roi in zijn kersttoespraak destijds wat kwam wauwelen over "het gezin als hoeksteen van de samenleving" en de verantwoordelijkheid van de ouders erin....



Ja, met dat soort hypocrisie moeten ze de Vlamingen niet langer lastig vallen.

circe
29 oktober 2013, 18:22
En Jambon van jullie clubje heeft als parlementslid geen voorbeeldfunctie? Mag die zomaar nazietje spelen?

neen, nazietje spelen dat doen de Bubbers in navolging van le Belge Legrelle!

Hypochonder
29 oktober 2013, 18:26
En Jambon van jullie clubje heeft als parlementslid geen voorbeeldfunctie? Mag die zomaar nazietje spelen?

Jambon is iemand die verkozen is. Als de kiezers vinden dat hij zich heeft misdragen dan zal hij tijdens de verkiezingen afgestraft worden. In koninklijke kringen steken ze gewoon alles in de doofpot en maken ze gebruik van een gigantische PR-machine om een welbepaald beeld op te hangen.

Klein Licht
29 oktober 2013, 18:51
Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Zwijg stil, wie weet wie heeft die allemaal in de adel doen verheffen...

Remspoortobback
29 oktober 2013, 20:10
3 keer geworpen= taak volbracht

Demper
29 oktober 2013, 21:19
3 keer geworpen= taak volbracht

Waarom is Tobback een remspoor?

Garry
29 oktober 2013, 21:37
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.Mijn grootvader zei vroeger altijd," Waren er geen slechte vrouwen dan waren er ook geen slechte mannen".

DucDEnghien
29 oktober 2013, 21:41
Mijn grootvader zei vroeger altijd," Waren er geen slechte vrouwen dan waren er ook geen slechte mannen".

Mijn grootmoeder zei vroeger altijd, "Waren er geen slechte mannen, dan waren er ook geen slechte vrouwen".

Stingray
29 oktober 2013, 22:31
Mijn grootmoeder zei vroeger altijd, "Waren er geen slechte mannen, dan waren er ook geen slechte vrouwen".

whoeahahahahahaahhahahaha

Demper
29 oktober 2013, 23:07
whoeahahahahahaahhahahaha

:lol:

bembem
29 oktober 2013, 23:50
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml



Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?


Amai het pindaatje is weer goed op dreef :rofl:

Een hoer, das wel één die zich ervoor laat betalen hé :-P

meneer
30 oktober 2013, 00:08
Geen zorgen.
Herman blijft vriend aan huis van het royaal bordeel.
Zou la pute Italienne Herman al afgezogen hebben, denk je?

http://static1.demorgen.be/static/photo/2011/11/13/2/20110808115555/media_xl_4313372.jpg

Amaai !! Dat wijf is echt voor niks vies !:lol:

meneer
30 oktober 2013, 00:09
De story moet dringend een forum opstarten...

D�*t is spreken zie ! Schol !:-)

meneer
30 oktober 2013, 00:10
Misschien iets oprichten voor een nog marginaler publiek.
Demper.be.

Koningsforum ?

meneer
30 oktober 2013, 00:13
Dat kan nog veel platter, Demper.
Komaan, laat u eens goed gaan, laat uw genen spreken.

Ook goesting om ridder te worden zeker ? Pap eens aan met de Fluppe dan, dan kun je roze ridder worden !:lol:
In het koninklijk bordeel is er iets voor elke smaak !

meneer
30 oktober 2013, 00:17
Zo is dat, ge moet u helemaal niet schamen voor uw volkse afkomst.

En wat ben jij voor iets ? Aan lager wal geraakte edelman ? Verzopen edelman zouden we eigenlijk mogen zeggen zelfs...
Of een volks man die zich voor iets " beter " pakt ? Een mislukt intellectueel die uit puur miserie schoolmeesterke geworden is in Bomerskonten ?

meneer
30 oktober 2013, 00:20
Amai het pindaatje is weer goed op dreef :rofl:

Een hoer, das wel één die zich ervoor laat betalen hé :-P

Gij weet dat precies goed ! Ben je er één ?

bembem
31 oktober 2013, 00:34
Gij weet dat precies goed ! Ben je er één ?


Ik wil best haar gigolo zijn :-P

meneer
31 oktober 2013, 00:46
Ik wil best haar gigolo zijn :-P

Paola haar gigolo ! Jij bent precies niet snel af te schrikken ! Respect !:lol:
Hoe oud is die feeks eigenlijk ? Toch wel in de 70 , nee ?
Maar eh..Je bent dus een man ? Of misschien een lesbisch manwijf ? Ik weet niet of Paola daarmee gediend is ?

bembem
31 oktober 2013, 02:11
Paola haar gigolo ! Jij bent precies niet snel af te schrikken ! Respect !:lol:
Hoe oud is die feeks eigenlijk ? Toch wel in de 70 , nee ?
Maar eh..Je bent dus een man ? Of misschien een lesbisch manwijf ? Ik weet niet of Paola daarmee gediend is ?


Ik weet niet hoe oud ze eigenlijk is maar ze mag er best nog zijn.. en nee ik ben geen lesbisch manwijf :-P

Zondag
31 oktober 2013, 03:12
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Zeer geachte mevrouw Circe,

misschien afgezien van de benaming der edele delen, kunnen wij niet raden of de topicstarter in andere bewoordingen over de heer Albert van België zou hebben geschreven dan over zijn zeer hoogstweledelstgeboren gade.

Zondag
31 oktober 2013, 03:15
Paola haar gigolo ! Jij bent precies niet snel af te schrikken ! Respect !:lol:
Hoe oud is die feeks eigenlijk ? Toch wel in de 70 , nee ?


Voor een gigolo is de vraag niet hoe oud ze is, maar hoe rijk ze is.

Zondag
31 oktober 2013, 03:18
Ik vind dat mensen van koninklijke afkomst, mensen die geld en macht krijgen omdat ze uit een bepaalde familie komen een voorbeeldfunctie hebben.

Zeer geachte heer Melancholicus,

Macht en geld krijgen omdat je uit een bepaalde familie komt, is op zich al iets wat geen sociaal aanvaardbare voorbeeldfunctie kan hebben.

ouwe knar
31 oktober 2013, 03:27
En wat ben jij voor iets ? Aan lager wal geraakte edelman ? Verzopen edelman zouden we eigenlijk mogen zeggen zelfs...
Of een volks man die zich voor iets " beter " pakt ? Een mislukt intellectueel die uit puur miserie schoolmeesterke geworden is in Bomerskonten ?

sjakie leeft bij een gastgezin in g........hij geeft daar alle dagen les aan de hond en de katten

SDX
31 oktober 2013, 03:40
Arme hond & katten, da's je reinste dierenmishandeling.
Vroeg of laat gaan ze 'm toch eens attaqueren.

Raven
31 oktober 2013, 07:32
Geen zorgen.
Herman blijft vriend aan huis van het royaal bordeel.
Zou la pute Italienne Herman al afgezogen hebben, denk je?

http://static1.demorgen.be/static/photo/2011/11/13/2/20110808115555/media_xl_4313372.jpg

Veel verder... die zal al wel three-way geweest zijn met die loopse foorhoer

Raven
31 oktober 2013, 07:37
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

Vele reizen eert de man, maar daar krijgen vrouwen schande van

circe
31 oktober 2013, 08:50
Vele reizen eert de man, maar daar krijgen vrouwen schande van

die kende ik nog niet!

Demper
31 oktober 2013, 15:14
Veel verder... die zal al wel three-way geweest zijn met die loopse foorhoer

Walgelijk.

meneer
31 oktober 2013, 15:50
Ik weet niet hoe oud ze eigenlijk is maar ze mag er best nog zijn.. en nee ik ben geen lesbisch manwijf :-P

Ofwel ben je gerontofiel, ofwel ben je even oud, en in dat geval is dat normaal als je haar nog neukbaar vind.:-)
Inderdaad is het geen monster, in haar jonge jaren zeker een mooie vrouw.
Maar indien je gerontofiel bent, op het necrofiele randje, dan pap je eigenlijk beter met Fabiola aan, gemmumifieerde vogelschrik 1 ste klas. En breng maar voldoende vaseline mee, want die moet kurkdroog zijn tussen haar benen. Een versteende kut zal ik maar zeggen.
Veel moed bembem.:-D

meneer
31 oktober 2013, 15:55
Zeer geachte mevrouw Circe,

misschien afgezien van de benaming der edele delen, kunnen wij niet raden of de topicstarter in andere bewoordingen over de heer Albert van België zou hebben geschreven dan over zijn zeer hoogstweledelstgeboren gade.

Bert Bibber I, de kampioen van de Scheve Schaats, Gouden medaille Hypocrisie, bijgenaamd de Hoerenbok van Laeken, Eerste Klas Parasiet & Koning der Belgen.

meneer
31 oktober 2013, 15:56
sjakie leeft bij een gastgezin in g........hij geeft daar alle dagen les aan de hond en de katten

Hij leert ze in het bakske kakken ?

kelt
31 oktober 2013, 15:57
Wie wilt er baron of ridder worden? De jacht op Mathilde is open.

:lol:

Anna List
31 oktober 2013, 16:26
Ik vind het altijd leuk dat vrouwen met verschillende minnaars als "hete kut" worden bestempeld.

Bertje zat tien jaar lang bij de mama van Delphine!
Moest Paola het dan heel die tijd met haar plastieken tarzan stellen?
Was het zo erg dat ze af en toe ook eens een katertje in het donker kneep?

Wat is dat toch met die mannen? Eenmaal de echtgenoot op het vreemd-gaan pad, verandert de achtergebeleven echtgenote in NON of zo? Niet iedereen heet Fabiola hé.

²
vinger op de wonde...

een man heet dan viriel of potent, doet een vrouw t zelfde, ze is nog altijd een slet ...

veel te weinig mensen gebruiken het woord slet als een oprecht compliment.

Zondag
31 oktober 2013, 21:03
die kende ik nog niet!

Het metrum en de grammatica kloppen niet, dus nog niet memoriseren, geachte mevrouw circe! Eerst opzoeken.

bembem
31 oktober 2013, 21:30
Ofwel ben je gerontofiel, ofwel ben je even oud, en in dat geval is dat normaal als je haar nog neukbaar vind.:-)
Inderdaad is het geen monster, in haar jonge jaren zeker een mooie vrouw.
Maar indien je gerontofiel bent, op het necrofiele randje, dan pap je eigenlijk beter met Fabiola aan, gemmumifieerde vogelschrik 1 ste klas. En breng maar voldoende vaseline mee, want die moet kurkdroog zijn tussen haar benen. Een versteende kut zal ik maar zeggen.
Veel moed bembem.:-D


Fabiola?? Uh nee thx, een uitgedroogde pruim en veel te gierig, die gaat mij niet betalen zenne :-P

MaGNiFiCaT
31 oktober 2013, 22:33
DE-GOU-TANT !!!!!!


Héél die valse bende van Dag Allemaal mag voor mijn part geëxecuteerd worden. Hoe laag kan je vallen door iemand zo maar te karaktervermoorden? En dan nog iemand die tot voor kort de Grootste Dame van België was.


Wat dag Allemaal schrijft zijn pure roddels, gebaseerd op fantasie. Ze brengen geen enkele exacte bronnen aan; ze hebben het enkel over geruchten. In Godsnaam, hoe kan dat toch?? Ik ben voorstander van vrije meningsuiting, maar dit is geen vrije meningsuiting, dit is een smerige, laffe aanval. Ik hoop dat het Paleis zo iets niet laat passeren. Het moet echt eens gedaan zijn met die degoutante 'boekskes'. Hoe imbeciel moet je zijn om zoiets te lezen en te geloven? Ik verklaar iedereen die deze leugens geloven tot waardeloos gespuis wiens stem geen enkele tel heeft. De onmensen van Dag Allemaal zijn smerige ratten, valse charlatans. Ze moeten tegengehouden worden. Elk middel is er goed voor.


Hare Majesteit Koningin Paolo, destijds de mooiste Prinses van geheel Europa!!
Haar schoonheid kende geen grenzen.

http://img693.imageshack.us/img693/3908/albertoypaolajvenes.jpg


http://www.refdag.nl/polopoly_fs/pkkonhuis_1_1_1_583401!image/32152613.jpg


http://afbeeldingen.gahetna.nl/naa/thumb/1280x1280/353322f8-6be6-4a77-a146-872014aed831.jpg


Och God zie hoe gracieus Ze was. Ongelofelijk. Prachtig. Een Engel. Een Koninklijke Engel!!
http://db2.stb.s-msn.com/i/21/0BD34E5B1DBAE36FAF32CBC878B_h498_w598_m2.jpg


Twee schoonzusjes, twee Koninginnen.
http://afbeeldingen.gahetna.nl/naa/thumb/1280x1280/f1d75f0b-9477-42a5-a1e6-3c5d06b5a7f9.jpg


http://img180.imageshack.us/img180/5127/889295jb9.jpg


http://www.parisenimages.fr/Export450/5000/4575-1.jpg


http://img85.imageshack.us/img85/3858/655rs.jpg


https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRzOVzufJQSlE75o3XHv9BfFdjBP2OgE CuCLFQEfQAfIlYJ24SC

bembem
31 oktober 2013, 23:12
Het was idd een heel mooi maske, Fabiola daarentegen - zelfs in haar jonge dagen.. ugh!

Demper
31 oktober 2013, 23:31
Haar schoonheid kende geen grenzen.


Haar hoerigheid ook niet.
Ze laat zich pakken als een zeug.
Een zaadslet is het.

meneer
1 november 2013, 01:24
DE-GOU-TANT !!!!!!


Héél die valse bende van Dag Allemaal mag voor mijn part geëxecuteerd worden. Hoe laag kan je vallen door iemand zo maar te karaktervermoorden? En dan nog iemand die tot voor kort de Grootste Dame van België was.


Wat dag Allemaal schrijft zijn pure roddels, gebaseerd op fantasie. Ze brengen geen enkele exacte bronnen aan; ze hebben het enkel over geruchten. In Godsnaam, hoe kan dat toch?? Ik ben voorstander van vrije meningsuiting, maar dit is geen vrije meningsuiting, dit is een smerige, laffe aanval. Ik hoop dat het Paleis zo iets niet laat passeren. Het moet echt eens gedaan zijn met die degoutante 'boekskes'. Hoe imbeciel moet je zijn om zoiets te lezen en te geloven? Ik verklaar iedereen die deze leugens geloven tot waardeloos gespuis wiens stem geen enkele tel heeft. De onmensen van Dag Allemaal zijn smerige ratten, valse charlatans. Ze moeten tegengehouden worden. Elk middel is er goed voor.


Hare Majesteit Koningin Paolo, destijds de mooiste Prinses van geheel Europa!!
Haar schoonheid kende geen grenzen.

http://img693.imageshack.us/img693/3908/albertoypaolajvenes.jpg


http://www.refdag.nl/polopoly_fs/pkkonhuis_1_1_1_583401!image/32152613.jpg


http://afbeeldingen.gahetna.nl/naa/thumb/1280x1280/353322f8-6be6-4a77-a146-872014aed831.jpg


Och God zie hoe gracieus Ze was. Ongelofelijk. Prachtig. Een Engel. Een Koninklijke Engel!!
http://db2.stb.s-msn.com/i/21/0BD34E5B1DBAE36FAF32CBC878B_h498_w598_m2.jpg


Twee schoonzusjes, twee Koninginnen.
http://afbeeldingen.gahetna.nl/naa/thumb/1280x1280/f1d75f0b-9477-42a5-a1e6-3c5d06b5a7f9.jpg


http://img180.imageshack.us/img180/5127/889295jb9.jpg


http://www.parisenimages.fr/Export450/5000/4575-1.jpg


http://img85.imageshack.us/img85/3858/655rs.jpg


https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRzOVzufJQSlE75o3XHv9BfFdjBP2OgE CuCLFQEfQAfIlYJ24SC

Hare Majesteit Koningin Paolo, destijds de mooiste Prinses van geheel Europa!!
Haar schoonheid kende geen grenzen.
Ja, dat zeiden die hele reeks mannen die er toens geregeld opkropen ook allemaal hé ! " aah oooh z'is zo schoon aah ooh ":lol:
Maar eh...dat is wel héél lang geleden hé ! Vandaag geven haar gigolo's elkaar de raad " eerst een paar borrels drinken en dan een bankbiljet op elk van haar ogen leggen om je te motiveren, en liefst in het schemerdonker hé , anders krijg je hem niet omhoog ":twisted:

meneer
1 november 2013, 01:27
Het was idd een heel mooi maske, Fabiola daarentegen - zelfs in haar jonge dagen.. ugh!

Daarom geilde den Boudewijn zo op zijn schoonzus, de hypocriete lekkerbek !
Met die trut van een Fabiola was het zeker niet alle dagen even plezant ...

bembem
1 november 2013, 01:42
Daarom geilde den Boudewijn zo op zijn schoonzus, de hypocriete lekkerbek !
Met die trut van een Fabiola was het zeker niet alle dagen even plezant ...


Voor zover het plezant kan zijn met de sosie van tante Sidonia - minus het kapsel :rofl:

circe
1 november 2013, 08:21
Daarom geilde den Boudewijn zo op zijn schoonzus, de hypocriete lekkerbek !
Met die trut van een Fabiola was het zeker niet alle dagen even plezant ...
Boudewijn deed zoiets nooit. Hij had enkel een affaire met zijn stiefmama.

meneer
1 november 2013, 11:31
Boudewijn deed zoiets nooit. Hij had enkel een affaire met zijn stiefmama.

Wie was dat misschien ? Dit word wel een leuke draad, hoe dieper men spit, hoe meer seks-en andere schandalen er opgegraven worden...:-)

meneer
1 november 2013, 11:37
Voor zover het plezant kan zijn met de sosie van tante Sidonia - minus het kapsel :rofl:

Tante Sidonie is een écht sex-symbool naast Fabiola !
Deze laatste stel ik mij voor in bed aangekleed van top tot teen, met haar wintersokken en alles, haar bigoudi's, en de dekens stijf opgetrokken tot onder haar kin. Met spinnewebben in haar kut ! Terwijl Boudewijn wanhopig aan zijn pietje ligt te snokken op de wc, in gezelschap van de Playboy.:lol:
Op dezelfde moment hield Paola Open-Deur-Nacht, met venten die aanschuiven in heel de gang, en den Beirre die ergens in een hoerenkot zit champagne te drinken, met een wijf op elke knie, en een derde tussen zijn benen !:twisted:

meneer
1 november 2013, 11:42
Boudewijn deed zoiets nooit. Hij had enkel een affaire met zijn stiefmama.

De drek komt bovendrijven :


Je moet weten dat Lilian er alles aan wilde doen om koningin van België te worden. Ze was een bloedmooie vrouw. Ze was getrouwd met Leopold III, die niet alleen veel ouder was maar ook nogal wat buitenechtelijke relaties had. Lilian zag in Boudewijn de kortste weg naar de troon. Boudewijn was zo verliefd op Lilian dat hij ernstig overwoog met haar te trouwen, maar dat is afgeblokt door de regering
Auteur Thierry Debels

Prins Alexander, prinses Lilian, Boudewijn en koning Leopold III.



Boudewijn was heel goed bevriend met de Spaanse dictator Franco, die veel bloed aan zijn handen heeft. Bovendien had Boudewijn een groot aandeel in de moord op Lumumba
Debels verklaart waarom Boudewijn niet zalig werd verklaard
http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/1140607/2010/08/03/Koning-Boudewijn-wilde-trouwen-met-zijn-stiefmoeder.dhtml

Onze koete prafe lieve Worst Boudewijn !!:twisted:

Vorige zaterdag was het zeventien jaar geleden dat koning Boudewijn overleed. Het land stortte zich toen in een diepe rouw, maar Debels stelt dat de vorst helemaal niet zo minzaam was als gesteld wordt, maar eerder koud en berekend was en absoluut niet geliefd was bij zijn entourage.

circe
1 november 2013, 11:48
Wie was dat misschien ? Dit word wel een leuke draad, hoe dieper men spit, hoe meer seks-en andere schandalen er opgegraven worden...:-)

maar allez, dat is toch oud nieuws;

Volgens de dagboeknotities van oud-premier Van Acker bleken de jonge Boudewijn en zijn stiefmama prinses Lilian een toch wel "iets intiemere" relatie te hebben dan wat men normaal zou kunnen verwachten.

LEES HIER (http://www.scribd.com/doc/94186650/Was-er-dan-toch-meer-tussen-koning-Boudewijn-en-Lilian-Baels)het volledige juicy verhaal

en HIER (http://berichtenuithetverleden.wordpress.com/2012/11/25/boudewijn-en-lilian-baels/) nog eens maar met meer fotookes

oesje :

Marie Esmeralda Adélaïde Liliane Anne Léopoldine (Laken, 30 september 1956) is het derde kind van koning Leopold III en prinses Lilian.

en wat staat er in het artikel?
Zou het kunnen dat Boudewijn de biologische vader is van zijn ‘halfzus’Esmeralda? Dit is waarschijnlijk te ver gedacht maar het is zeker niet uit te sluiten. Een extra argument is dat Leopold begin 1956 in het buitenland verbleef. Hij was in januari via de VS naar Venezuela vertrokken. Hij verbleef er twee maanden en was pas in maart terug. (Evrard Raskin)

eind september geboren? als ik dan goed kan rekenen heeft de conceptie plaatsgevonden eind januari/begin februari..... tiens tiens tiens

http://s6.img.humo.be/q90/w560/h/img_163/163216.jpg

Wie herinnert zich dat scheef koppeke van de heilige Baudoin?

meneer
1 november 2013, 12:31
maar allez, dat is toch oud nieuws;

Volgens de dagboeknotities van oud-premier Van Acker bleken de jonge Boudewijn en zijn stiefmama prinses Lilian een toch wel "iets intiemere" relatie te hebben dan wat men normaal zou kunnen verwachten.

LEES HIER (http://www.scribd.com/doc/94186650/Was-er-dan-toch-meer-tussen-koning-Boudewijn-en-Lilian-Baels)het volledige juicy verhaal

en HIER (http://berichtenuithetverleden.wordpress.com/2012/11/25/boudewijn-en-lilian-baels/) nog eens maar met meer fotookes

oesje :

Marie Esmeralda Adélaïde Liliane Anne Léopoldine (Laken, 30 september 1956) is het derde kind van koning Leopold III en prinses Lilian.

en wat staat er in het artikel?


eind september geboren? als ik dan goed kan rekenen heeft de conceptie plaatsgevonden eind januari/begin februari..... tiens tiens tiens

http://s6.img.humo.be/q90/w560/h/img_163/163216.jpg

Wie herinnert zich dat scheef koppeke van de heilige Baudoin?

Wat een gluiperd die Boudewijn zeg ! Hij verstopte zijn spel goed ! Bina krijg ik wat meer sympatie voor hem !:lol:
Maar wat een bende decadente marginalen toch, die Koningsbende hé, en dat is dan zogezegd de elite ...:roll:

Hypochonder
1 november 2013, 12:35
Wat een koninklijke hoerenboel is dit zeg? En zeggen dat er nog steeds een groot aantal fans zijn van die bende.

meneer
1 november 2013, 12:37
Hier nog wat leuks over de rest van de familie, speciaal voor onze Koningsgezinden !
Hoehoe, Magnificat , hier is het te doen !:twisted:

Belgisch koningshuis opnieuw in opspraak



ANP − 06/07/07, 11:41

Aan de reeks schandalen en beschuldigingen rond het Belgische koningshuis komt maar geen einde. De vroegere adviseur van prins Laurent beweert nu dat koning Albert in 1972 (toen nog prins) een verkeersongeval met dodelijke afloop zou hebben veroorzaakt.... .

.

De beschuldigingen staan in een boek van Noël Vaessen, de oud-kolonel die in de jaren negentig zes jaar persoonlijk adviseur was van prins Laurent, het zwarte schaap van de familie. Vaessen is niet onomstreden. Hij onthulde vorig najaar dat Laurent 185.000 euro van de marine had gekregen om zijn huis op te knappen. Maar in de rechtszaak die volgde, werd Vaessen zelf voor zijn rol veroordeeld. Koning Albert betaalde voor zijn zoon het geld terug..

De krant Het Laatste Nieuws put vrijdag uitgebreid uit het boek van Vaessen. Die beweert dat Albert in 1972 op een openbare weg die deel uitmaakt van het circuit van Franchorchamps in de Ardennen een dodelijk ongevaal veroorzaakte, waardooor een Duits echtpaar omkwam. Volgens Vaessen vroeg de latere koning na de botsing een vriend achter het stuur te gaan zitten. Zowel die vriend als het paleis noemen dit verhaal compleet verzonnen.


En hier over Prins Laurent :

Luilak
Vaessen vertelt verder dat prins Laurent en zijn vader helemaal niks met elkaar gemeen hebben, op hun liefde voor snelle auto's na. De twee zouden elkaar wantrouwen en Laurent zou zijn vader zelfs heimelijk afluisteren..

Volgens Vaessen werkt Laurent hooguit drie uur per dag voor de milieustichting waaraan hij verbonden is. ‘Hij begint pas te leven na de middag. Meestal ligt hij de helft van de tijd in bed en de andere helft in bad’, aldus Vaessen..

Laurent kwam de afgelopen jaren vaak in opspraak. Zo was hij een notoire hardrijder ('Prins Plankgas’ genoemd in Belgische media), had hij een avontuur met softpornoster Wendy van Wanten en verkocht hij voor veel geld exclusieve foto's van zijn pasgeboren tweeling. Nog deze week berichtten Vlaamse media over een mogelijke affaire van de prins met een vrouw in een Italiaans hotel. De kranten publiceerden foto's van de prins en de vrouw terwijl ze met weekendtassen het hotel uitlopen.


Schoon allemaal hé koningsgezinden ? En wij maar BETALEN voor dat parasiterend koningsgebroed !

circe
1 november 2013, 12:43
In feite zouden ze daar allemaal eens hun DNA moeten gaan laten herbekijken.

Want als Esmeralda werkelijk een dochter is van Baudoin, dan is ZIJ in feite de enige echte troonsopvolgster geweest en niet Albert en Flup.

Verder hebben we ook nog het verhaal van Marie-Christine die in een uitzending voor VTM uitgebreid vertelde over pedofiele toestanden aan het hof.... sindsdiens hoort of ziet men niks meer over Marie-Christine.

meneer
1 november 2013, 15:26
Wat een koninklijke hoerenboel is dit zeg? En zeggen dat er nog steeds een groot aantal fans zijn van die bende.

De bewoners van het Bordel Royal de Laeken hebben inderdaad niets te leren van de meisjes van plezier in het Schipperskwartier en het Noordstation...Ze kosten enkel duurder ! VEEL duurder !
Paola is een geval apart : zij is nymphomaan. Kut on fire ! Dat is een aandoening.

meneer
1 november 2013, 15:29
In feite zouden ze daar allemaal eens hun DNA moeten gaan laten herbekijken.

Want als Esmeralda werkelijk een dochter is van Baudoin, dan is ZIJ in feite de enige echte troonsopvolgster geweest en niet Albert en Flup.

Verder hebben we ook nog het verhaal van Marie-Christine die in een uitzending voor VTM uitgebreid vertelde over pedofiele toestanden aan het hof.... sindsdiens hoort of ziet men niks meer over Marie-Christine.

Ton frére c'est ton pére ! :lol:
Maar eh...Mogen vrouwen koningin worden zoals in Engeland en Nederland ? Is dat hier niet verboden, bij de Sex en Co-burgers ?

Demper
1 november 2013, 16:28
Wat een koninklijke hoerenboel is dit zeg? En zeggen dat er nog steeds een groot aantal fans zijn van die bende.

Van die fans moet je je niet veel voorstellen. Oude, verschrompelde bejaarden die niet half weten hoe de wereld in elkaar zit.

meneer
1 november 2013, 18:26
Van die fans moet je je niet veel voorstellen. Oude, verschrompelde bejaarden die niet half weten hoe de wereld in elkaar zit.

Magnificat lijkt me toch zo oud niet ? Of is dat een uitzondering ? Ik dacht eerst dat die vrouw fake was, maar ze lijkt me uiteindelijk toch overtuigend ( in haar konings-aanbiddende waanzin ).

bembem
1 november 2013, 21:02
Ton frére c'est ton pére ! :lol:
Maar eh...Mogen vrouwen koningin worden zoals in Engeland en Nederland ? Is dat hier niet verboden, bij de Sex en Co-burgers ?


Beh sinds 1991 is de salische wet afgeschaft dus normaliter zal Filips oudste dochter als eerstgeborene haar vader opvolgen als eerste regerende koninging van België..

bembem
2 november 2013, 01:46
De bewoners van het Bordel Royal de Laeken hebben inderdaad niets te leren van de meisjes van plezier in het Schipperskwartier en het Noordstation...Ze kosten enkel duurder ! VEEL duurder !
Paola is een geval apart : zij is nymphomaan. Kut on fire ! Dat is een aandoening.


ik heb een sappige blog over het onderwerp voor jou (http://maravista.skynetblogs.be/) gevonden :-)

MaGNiFiCaT
2 november 2013, 12:02
Het was idd een heel mooi maske, Fabiola daarentegen - zelfs in haar jonge dagen.. ugh!

Luister bembemmeke, het was nooit de bedoeling dat Hare Majesteit Koningin Fabiola, in Haar hoedanigheid van Hare Majesteit de Koningin, Zich sexie hoefde te dragen of sexie hoefde te zijn. Integendeel: van de eerste, de hoogste Dame van het land wordt verwacht dat Zij stijlvol en waardig is, als voorbeeld voor het hele land. Weet ook dat Zij Koningin werd in 1960, in een andere tijdsgeest.
Ook haar opvolgster was en is een waardige Vorstin geweest, wat de gemene roddelaars ook mogen beweren. En Haar opvolgster, de huidige Koningin is zeker ook een waardige opvolgster!

http://blogimages.seniorennet.be/marcel2006/1053070-7dacb05fadf4027711a605e313224e2c.jpg

MaGNiFiCaT
2 november 2013, 12:05
ik heb een sappige blog over het onderwerp voor jou (http://maravista.skynetblogs.be/) gevonden :-)

Een mooie blog, maar ik zal ze niet lezen, ik weet het allemaal.

meneer
2 november 2013, 14:17
Luister bembemmeke, het was nooit de bedoeling dat Hare Majesteit Koningin Fabiola, in Haar hoedanigheid van Hare Majesteit de Koningin, Zich sexie hoefde te dragen of sexie hoefde te zijn. Integendeel: van de eerste, de hoogste Dame van het land wordt verwacht dat Zij stijlvol en waardig is, als voorbeeld voor het hele land. Weet ook dat Zij Koningin werd in 1960, in een andere tijdsgeest.
Ook haar opvolgster was en is een waardige Vorstin geweest, wat de gemene roddelaars ook mogen beweren. En Haar opvolgster, de huidige Koningin is zeker ook een waardige opvolgster!

http://blogimages.seniorennet.be/marcel2006/1053070-7dacb05fadf4027711a605e313224e2c.jpg

Fabiola was een ijskast die beter non geworden was, Boudewijn neukte met zijn stiefmoeder en was een fascist, intieme vriend van Franco, zijn pa was een hoerenbok, de huidige koning ook en diens vrouw heeft ontelbare minnaars gehad, Prins Laurent is zelfs de bastaardzoon van één van die kerels enz enz :lol:
Een bende gedegenereerde, degoutante, gestoorde sex-maniakken, behalve de frigide Fabiola zoals reeds uitgelegd.:lol:

Supe®Staaf
2 november 2013, 14:20
Wat een gore roddels.
En dan maar afgeven op 'de boekskes'

meneer
2 november 2013, 14:21
Beh sinds 1991 is de salische wet afgeschaft dus normaliter zal Filips oudste dochter als eerstgeborene haar vader opvolgen als eerste regerende koninging van België..

Sommigen beweren nog steeds dat de zoon van Leopold III uit zijn tweede huwelijk met Lilian Baels, nl. de onlangs overleden Prins Alexander ook een wettige opvolger was.Omdat Prins Alexander de grondwettelijke verplichting en de toestemming voor zijn huwelijk met Lea Wolman niet aan Koning Boudewijn vroeg werd deze van de troonopvolging uitgesloten !

Uit het huwelijk met Liliane Baels had Koning Leopold III ook twee dochters nl. Marie Christine (1951) en Marie Esmeralda (1956) .

Dezen hebben zeker geen recht op de troon aangezien de afschaffing van de Salische Wet alleen maar geldt voor de nakomelingen van Koning Albert II. Toch mogen ze de titel van Prinses van België dragen.


Het ware grappiger geweest, en meer passend bij een apenland als België , dat de bastaard-dochter van Boudewijn en zijn stiefmoeder Liliane Baels, de Prinses Esmeralda, op de troon gestegen was.:lol:

meneer
2 november 2013, 14:25
Wat een gore roddels.
En dan maar afgeven op 'de boekskes'

:lol: Men noemt dat " stoom afblazen "...
We moeten betalen voor die troep gore edele varkens, zodat die hun luxe decadente leventje op ons kosten kunnen verderzetten, maar we mogen er tenminste mee lachen.
Dat is het verschil tussen democratie en dictatuur.
Als je er niet mee gediend bent, moet je het maar niet lezen.;-)

meneer
2 november 2013, 14:28
Wat een gore roddels.
En dan maar afgeven op 'de boekskes'

Het is wel allemaal de pure waarheid.:lol:
Dat is het grappigste eraan ( als je van pékzwarte humor kunt genieten ) : we moeten helemaal geen boekskes lezen om in een andere dimensie terecht te komen. Gewoon de avonturen, het reilen en zeilen van de Koningsbende volgen. De realiteit overtreft de fantasie, zoals dikwijls.

meneer
2 november 2013, 14:30
Wat een gore roddels.
En dan maar afgeven op 'de boekskes'

Eigenlijk zou héél die familie aan DNA-tests moeten onderworpen worden, om uit te pluizen wie van wie is, en wie recht heeft op de troon, want er word daar precies heel wat buitenechtelijk afgeneukt.

circe
2 november 2013, 14:34
Eigenlijk zou héél die familie aan DNA-tests moeten onderworpen worden, om uit te pluizen wie van wie is, en wie recht heeft op de troon, want er word daar precies heel wat buitenechtelijk afgeneukt.

en dan doen ze nog net of Wendy van Wanten niet goed genoeg is!

meneer
2 november 2013, 14:50
en dan doen ze nog net of Wendy van Wanten niet goed genoeg is!

Die is nog veel te goed voor zo een familie.

circe
2 november 2013, 15:05
Die is nog veel te goed voor zo een familie.

Heeft papa Vastapane in feite nog wettige kinderen? anders ziet het er voor Clementje wel leuk uit moest Laurant een Delphineke willen doen en zijn DNA laten matchen!

Nu, anderzijds zit er toch een ronding DNA bij de Leopold ook (voor zover we mogen veronderstellen).

Want kijk eens naar Alexander (ook als underdog geclassificeerd):

http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2009/11/29/nb2911prinsalexander.jpg.h170.jpg.280.jpg

http://s8.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2013/01/17/2471795/verliest-ook-prins-laurent-zijn-dotatie-id3862577-1000x800-n.jpg

zou het? we moeten nu van niks meer verschieten hé.

meneer
3 november 2013, 00:25
Een mooie blog, maar ik zal ze niet lezen, ik weet het allemaal.

En dit hier, ooit van gehoord ?

http://leschroniquesderorschach.blogspot.fr/2012/04/enorme-scandale-en-belgique-les.html
Albert II roi fréquentait le Dolo, alias club des Atrébates. Dénoncé par Nihoul lui-même �* Antonino Costa. Délit d’initié pour Fortis. Protégé par Albert Raes ex directeur de la sureté d’Etat, récemment inquiété. Très probablement impliqué dans un réseau pédophile avec des fillettes d’un home où travaille Antonini, père des enfants Milla et Fiona elles-mêmes dans ce réseau (fillettes habillées en mariées)
Reconnu par X3 comme participant aux soirées. Sollicité avec l’Opération Kipofor, lors de laquelle il lui a été confié sept CD-ROMS de Zandvoort. L’enquête a été classée pour cause de « coupables inconnus », suite �* quoi les CD-ROMS ont été volés. Le Roi a répondu ne pouvoir intervenir sur le vol des CD-ROMS qui lui ont été confiés en raison de la « séparation des pouvoirs ».
Il n’a pas plus concédé �* une grâce royale pour une condamnation – de Marcel Vervloesem – sur base d’un dossier incomplet. Impliqué dans certaines faillites, dont, avec certitude, Fortis, il détenait des actions qui ont été vendues par Maurice Lippens (en plus des siennes propres). De l�*, son achat d’une villa avec ponton sur la mer pour son yacht et dont on donne une valeur de 25 millions d’euros, et au Congo Belge (ancien) où il aurait racheté la villa de Mobutu.
Sa liste de nomination de ministres d’Etats et autres titres nobiliaires comprend une majorité de pédocriminels.


Beetje wansmakelijk allemaal, nietwaar Magnificat ?:evil:
Maar jij blijft dit soort mensen verdedigen en bewonderen ?

Knuppel
4 november 2013, 15:57
Hilarisch ! Een illustratie van de voorbeeldige opvoeding der Belgische prinskes. Prins Laurent noemt zijn geliefde mama " de Italiaanse hoer "als hij met het personeel over haar spreekt.:lol:

http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty/article/detail/1731181/2013/10/29/Explosief-de-minnaars-van-koningin-Paola.dhtml



Zo spreek je toch niet over je moeder, hé ?! Zélfs als het een hete kut is, waar enkel de trein nog niet overgegaan is !:lol:
Helemaal om je ziek te lachen is dat de bedrogen echtgenoot, de koning die geen kroon draagt maar wel een paar enorme horens, de minnaars van zijn loopse teef in de adelstand verheft, uit dankbaarheid als ze hun avontuur niet aan de grote klok hangen ! :lol:

Niet voor het één of ander, maar in België hebben ze toch geluk hé, daar kun je pas een stukske aflachen !
De vraag is of men nu écht zo een decadente bende met heel veel geld moet onderhouden ? Zijn die écht zo waardevol voor het land ?

Paola was een hoer en haar vent een hoerenbok. Hun zoon, de huidige koning is een homo waaraan, uit s' lands belang (of uit godsvruchtig eigenbelang?) een vrouw werd gekoppeld. Door zich als broedmachine te laten gebruiken (of waarvoor dienen vertilisatiemethodes) moest ze bewijzen dat een overduidelijke debiel het koningschap waard was. Nauwelijks zat ze langs haar koper op de troon of de teef wilde met "Hare Majesteit" aangesproken worden. Ze had ocharme al veel te lang moeten wachten op haar beloning voor bewezen diensten.

Als het aan de traditionele partijen ligt zullen we tot het einde der belgische tijden voor deze decadente bende blijven betalen.

En niet alleen voor DIE bende....

Knuppel
4 november 2013, 16:17
Wat een gore roddels.
En dan maar afgeven op 'de boekskes'


Je bedoelt toch de geschiedenisboekskes?

Of verbergen die soms dat �*lle Saksen Coburgers hoerenbokken waren?
Er was er zelfs bij die geen graten zagen in sex met minderjarigen.

Dat Paola een hoer was, en Mathilde, net als de stiefmoeder van Boudewijn, alleen maar op de troon uit is komt niet alleen uit de "boekskes".
Of ga je "grote" belgische Franstalige staatsmannen van leugens beschuldigen?

http://berichtenuithetverleden.wordpress.com/2012/11/25/boudewijn-en-lilian-baels/

meneer
4 november 2013, 16:18
Paola was een hoer en haar vent een hoerenbok. Hun zoon, de huidige koning is een homo waaraan, uit s' lands belang (of uit godsvruchtig eigenbelang?) een vrouw werd gekoppeld. Door zich als broedmachine te laten gebruiken (of waarvoor dienen vertilisatiemethodes) moest ze bewijzen dat een overduidelijke debiel het koningschap waard was. Nauwelijks zat ze langs haar koper op de troon of de teef wilde met "Hare Majesteit" aangesproken worden. Ze had ocharme al veel te lang moeten wachten op haar beloning voor bewezen diensten.

Als het aan de traditionele partijen ligt zullen we tot het einde der belgische tijden voor deze decadente bende blijven betalen.

En niet alleen voor DIE bende....

Kunnen we die niet koning van de E.U. maken ? Dan moeten wij dat allemaal niet alleen betalen...:lol:
Men zou dan een splinternieuw ultramodern paleis kunnen bouwen, tussen al die blokken van de E.U., en dat is ook prachtig voor de leden van het Koningshuis : het Noordstation en zijn hoerenbuurt is niet ver weg, dan voelen ze zich meteen thuis.

meneer
4 november 2013, 16:31
Je bedoelt toch de geschiedenisboekskes?

Of verbergen die soms dat �*lle Saksen Coburgers hoerenbokken waren?
Er was er zelfs bij die geen graten zagen in sex met minderjarigen.

Dat Paola een hoer was, en Mathilde, net als de stiefmoeder van Boudewijn, alleen maar op de troon uit is komt niet alleen uit de "boekskes".
Of ga je "grote" belgische Franstalige staatsmannen van leugens beschuldigen?

http://berichtenuithetverleden.wordpress.com/2012/11/25/boudewijn-en-lilian-baels/

:lol: Boudewijn, het heilig boontje, dat in het geniep met zijn stiefmoeder tussen de lakens lag !:lol:
En nonneke Fabiola, wat was die haar rol in deze zaak ?
Ik wil best aannemen dat het vlees zwak is, en zeker niet de eerste steen werpen, maar zulke mensen hebben toch een voorbeeldfunctie ?
Moest Boudewijn een échte man geweest zijn, had hij zijn zin doorgedreven, en was met die Liliane getrouwd, zelfs als hij daardoor zijn troon verloor.
In de plaats daarvan heeft hij jaren lang het volk bedrogen met zijn hypocriet gedrag.
Walgelijk, zulke mensen.

meneer
4 november 2013, 16:31
Je bedoelt toch de geschiedenisboekskes?

Of verbergen die soms dat �*lle Saksen Coburgers hoerenbokken waren?
Er was er zelfs bij die geen graten zagen in sex met minderjarigen.

Dat Paola een hoer was, en Mathilde, net als de stiefmoeder van Boudewijn, alleen maar op de troon uit is komt niet alleen uit de "boekskes".
Of ga je "grote" belgische Franstalige staatsmannen van leugens beschuldigen?

http://berichtenuithetverleden.wordpress.com/2012/11/25/boudewijn-en-lilian-baels/

:lol: Boudewijn, het heilig boontje, dat in het geniep met zijn stiefmoeder tussen de lakens lag !:lol:
En nonneke Fabiola, wat was die haar rol in deze zaak ?
Ik wil best aannemen dat het vlees zwak is, en zeker niet de eerste steen werpen, maar zulke mensen hebben toch een voorbeeldfunctie ?
Moest Boudewijn een échte man geweest zijn, had hij zijn zin doorgedreven, en was met die Liliane getrouwd, zelfs als hij daardoor zijn troon verloor.
In de plaats daarvan heeft hij jaren lang het volk bedrogen met zijn hypocriet gedrag.
Walgelijk, zulke mensen.