PDA

View Full Version : Duitsers noemen België het nieuwe zorgenkind van de EU


Anna List
31 oktober 2013, 13:27
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Financiele-crisis/article/detail/1731936/2013/10/30/Duitsers-noemen-Belgie-nieuw-zorgenkind-van-de-EU.dhtml


Merkel als handpop van buikspreker DeWever ! :p

ik ben benieuwd wat DiRupo hier tegenover zal stellen ...

en of Jack dit zo maar over zijn kant zal laten gaan ook natuurlijk !

reservespeler
31 oktober 2013, 13:30
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Financiele-crisis/article/detail/1731936/2013/10/30/Duitsers-noemen-Belgie-nieuw-zorgenkind-van-de-EU.dhtml


Merkel als handpop van buikspreker DeWever ! :p

ik ben benieuwd wat DiRupo hier tegenover zal stellen ...

en of Jack dit zo maar over zijn kant zal laten gaan ook natuurlijk !

Ik denk niet dat we het hier over een buikspreker mogen / moeten hebben maar over iemand die de realiteit onder ogen ziet.
Over iemand die de goednieuwsshow van Di Rupo doorprikt

Anna List
31 oktober 2013, 13:31
Ik denk niet dat we het hier over een buikspreker mogen / moeten hebben maar over iemand die de realiteit onder ogen ziet.
Over iemand die de goednieuwsshow van Di Rupo doorprikt

jij bent zo'n N-VA extremist, da's wel duidelijk !

reservespeler
31 oktober 2013, 13:36
jij bent zo'n N-VA extremist, da's wel duidelijk !

Toch niet.

Txiki
31 oktober 2013, 13:47
Flauw van die Duitsers, zenne. Gewoon herhalen wat wij al jaren lopen te olifanten. En dan is dat plots nieuws? :roll:

Vette Pois(s)on
31 oktober 2013, 14:25
De rode duivels regelen dat wel.

From_Vlaanderen
31 oktober 2013, 15:20
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Financiele-crisis/article/detail/1731936/2013/10/30/Duitsers-noemen-Belgie-nieuw-zorgenkind-van-de-EU.dhtml


Merkel als handpop van buikspreker DeWever ! :p

ik ben benieuwd wat DiRupo hier tegenover zal stellen ...

en of Jack dit zo maar over zijn kant zal laten gaan ook natuurlijk !

Zever e, als ze in dutsland aan die pree werken da moeten ze da ginder weten. Maar me onze strikmans, zal daar voor het eerst niks van in huis komen ze.

kelt
31 oktober 2013, 15:53
Belgie...nog zo een natie waar ze niks meer van die Moffen moeten hebben! :twisted:

Stingray
31 oktober 2013, 21:22
Tja, de Duitsers vinden veelal dat zij übermenschen zijn.

Txiki
31 oktober 2013, 22:37
Toch even serieus: als hier ooit toegepast wordt wat toegepast is in Griekenland, Spanje of Ierland, staan er nog zware jaren voor de deur.

From_Vlaanderen
1 november 2013, 13:16
Toch even serieus: als hier ooit toegepast wordt wat toegepast is in Griekenland, Spanje of Ierland, staan er nog zware jaren voor de deur.

We hebben strikmans nog! Daar wordt ni mee gelachen in Europa!

Xenophon
1 november 2013, 13:24
Toch even serieus: als hier ooit toegepast wordt wat toegepast is in Griekenland, Spanje of Ierland, staan er nog zware jaren voor de deur.

Dat klopt, en ik denk niet dat belgie het zal overleven.

Als je ziet dat de helft van de Vlamingen de N-VA plannen ziet zitten, en dat is dan nog voor er dat moment komt waar tegen de Vlaming gezegd wordt dat het beetje geld dat er nog is naar de Walen moet gaan, omdat die niet mogen verarmen.