PDA

View Full Version : Belgacom of telenet


Stingray
22 november 2013, 19:13
Ik heb deze week een vertegenwoordiger over de vloer gehad die over de Belgacom producten kwam praten. Enfin eindconclusie : het zou een heel stuk goedkoper zijn dan mijn telenet die ik nu heb.

Nu heb ik toch wel mijn bedenkingen i.v.m. de snelheid etc en ben ik mijn vroegere perikelen nog niet vergeten.

Hoe zit het hier nu mee ? Wie heeft ervaringen met de twee ?

cor
23 november 2013, 10:12
Vroeger had ik Belgacom, maar ben dan overgestapt op Telenet. Maar er zijn zoveel andere factoren gewijzigd, dat vergelijking qua snelheid geen zin heeft.
Ben wel tevreden van Telenet.

Na mijn overstap beweerde Belgacom dat ik het contract verbroken had en eiste schadevergoeding. Ik zou telefonisch akkoord gegaan zijn met een nieuw contract met een maand gratis en mijn akkoord bevestigd hebben door de volgende factuur te betalen, waarop de maand gratis vermeld stond. Toevallig had ik op hetzelfde moment de facturen op een site 'ter beschikking' gekregen i.p.v. per post, zodat ik die factuur niet gezien had, terwijl ze per domiciliƫring betaald werd.
Belgacom haalde me voor de rechtbank. Ik won de zaak en liet Belgacom veroordelen voor tergend en roekeloos geding.

Gisteren deed ik die providertest ("Durf vergelijken"), maar ik had de indruk dat er nogal wat fouten staan in de Belgacom resultaten. Tegelijk "geen downloadlimiet" en "downloadlimiet 500 MB" en dergelijke.

Stingray
23 november 2013, 10:59
Zegt genoeg. Thx !