PDA

View Full Version : moderatoren


illwill
29 augustus 2004, 21:28
Ik weet niet wat de moderatoren bezielt vandaag maar ik vrees dat ze wat overmoedig zijn. Mijn topic had te maken met binnenland en paste misschien beter ergens anders, maar dan nog is het de taak van jullie moderatoren om tenminste de plaats naarwaar jullie het verhuizen ook aan te geven.
Indien dat te veel is gevraagd denk ik dat je beter geen moderator bent en kun je ook moeilijk van anderen verlangen dat ze een topic op de perfecte plaats zetten.

En met een antwoord zoals, hij is verplaatst naar de juiste plaats is ook niet echt een antwoord.

Maar goed, sorry voor niet de perfecte plaats te hebben gekozen voor mijn topic, ik zal proberen in de toekomst dit wel te doen.

illwill
29 augustus 2004, 21:30
Dan nog iets, jullie vragen mij om dit soort posts meteen hier te zetten, maar jullie sluiten de topic meteen af, mogen ze dan toch niet hier geplaatst worden? Wat is het nu eigenlijk?

Peter Johan
29 augustus 2004, 21:32
Ik weet niet wat de moderatoren bezielt vandaag maar ik vrees dat ze wat overmoedig zijn. Mijn topic had te maken met binnenland en paste misschien beter ergens anders, maar dan nog is het de taak van jullie moderatoren om tenminste de plaats naarwaar jullie het verhuizen ook aan te geven.Fout: u behoort uw topics zelf in het juiste katern te plaatsen.
Als u ze door ons laat verplaatsen, is het aan u om ze op te zoeken met de geƫigende middelen.

ingenious
29 augustus 2004, 21:32
je moet gewoon voor zoiets geen topic openen. dat onderwerp kon je terug vinden in je geruikercp, bij je abonnementen, ofwel via de zoekfunctie van het forum. dat kost je helemaal niet veel moeite. en als je een vraag het voor de moderators kan je ze beter een pb sturen ipv een zoveelste nutteloze topic te openen.

Peter Johan
29 augustus 2004, 21:34
Dan nog iets, jullie vragen mij om dit soort posts meteen hier te zetten, maar jullie sluiten de topic meteen af, mogen ze dan toch niet hier geplaatst worden? Wat is het nu eigenlijk?Een wanhoopskreet over jouw topic is niet echt een basis voor het soort discussies dat hier op politics.be gevoerd wordt.
U kreeg afdoende antwoord, en dat volstaat, dacht ik.