PDA

View Full Version : "blonde" koffie


circe
28 november 2013, 13:05
OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.

Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant ....

de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot.

Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was?
Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten;

Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes".

Enjoy:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1748280/2013/11/27/Zo-zet-je-blonde-koffie.dhtml

DewareJakob
28 november 2013, 13:39
Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was?
Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten

Beangstigend niet?...

Scherven A. Mok
28 november 2013, 15:19
Enjoy:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1748280/2013/11/27/Zo-zet-je-blonde-koffie.dhtml


:rofl: :-D:-D

Schitterend. Ik mag daar mee lachen want ik heb zelf ook al genoeg domme beginnersfouten op mijn kerfstok. Eén daarvan krijg ik nog elke dag onder ogen. De voegen tussen mijn tegels en het plafond/deurlijsten zijn met silicone gedicht :oops:

Anna List
28 november 2013, 15:36
ocharme

Scherven A. Mok
28 november 2013, 15:36
Ik kan ook nog altijd geen lekkere pannenkoeken bakken :evil:

Nietzsche
28 november 2013, 15:51
Dat is een sociale werkplaats neem ik aan?

Nietzsche
28 november 2013, 15:53
Ik kan ook nog altijd geen lekkere pannenkoeken bakken :evil:

Ja maar ja, jij bent dan ook echt het bèta stereotype.

circe
28 november 2013, 16:49
Ik kan ook nog altijd geen lekkere pannenkoeken bakken :evil:

pan heet genoeg laten worden. Niet te heet want dan brandt hij aan.

Hypochonder
28 november 2013, 16:50
Dat wijf haar IQ ligt lager dan haar BMI...

SDX
28 november 2013, 17:18
Pffff, ze halen echt de domste er uit.
Ik vraag me af of dit niet nep is.

Ik drink nooit koffie, heb het niet in huis, het is dat ik al eens koffie maak als vrijwilliger anders ...

Ik heb ook de indruk dat ze enkel wat marginalen uitzoeken om hun programma's te vullen, de indruk gevend dat alle Vlamingen marginaal of dom zijn.

Ik drink ook nooit koffie, heb er nooit in huis, zelfs nooit gemaakt, maar 't kleinste kind weet toch hoe zo'n apparaat werkt, zelfs ik, zonder 't ooit gebruikt te hebben.

Pure nep volgens mij.

:lol:

Thuleander
28 november 2013, 17:45
En het gepeupel kan zich weer even bovengemiddeld intelligent voelen door met zo'n (zorgvuldig uitgezochte) figuren te lachen.

Derk de Tweede
28 november 2013, 18:28
Ze doet wel keurig de koffie in het filterzakje.

circe
28 november 2013, 18:32
Ze doet wel keurig de koffie in het filterzakje.
dat was oploskoffie dacht ik.

Scherven A. Mok
28 november 2013, 18:58
Ja maar ja, jij bent dan ook echt het bèta stereotype.

Gegoogeld maar ik begrijp het nog niet.

Another Jack
28 november 2013, 19:11
Gegoogeld maar ik begrijp het nog niet.

Hij begrijpt het ook niet, hij wil gewoon de indruk geven ooit een boek over psychologie te hebben gelezen.

Hypochonder
28 november 2013, 19:12
En het gepeupel kan zich weer even bovengemiddeld intelligent voelen door met zo'n (zorgvuldig uitgezochte) figuren te lachen.

Verkoop geen onzin kerel. Iemand die zichzelf zo belachelijk maakt op nationale tv verdient het om uitgelachen te worden. Ik geloof trouwens nooit dat dergelijke figuren 'uitgezocht' worden, ze doen het gewoon zichzelf aan.

Another Jack
28 november 2013, 19:15
Verkoop geen onzin kerel. Iemand die zichzelf zo belachelijk maakt op nationale tv verdient het om uitgelachen te worden. Ik geloof trouwens nooit dat dergelijke figuren 'uitgezocht' worden, ze doen het gewoon zichzelf aan.

Dergelijke figuren worden wel degelijk gecast.
Er is een overaanbod aan kandidaten, dus ja...

Hypochonder
28 november 2013, 19:17
Dergelijke figuren worden wel degelijk gecast.
Er is een overaanbod aan kandidaten, dus ja...

En dan nog, dergelijke figuren zijn gewoon hoogst amusant en al even snel vergeten als ze gekomen zijn.

Another Jack
28 november 2013, 19:28
En dan nog, dergelijke figuren zijn gewoon hoogst amusant en al even snel vergeten als ze gekomen zijn.

Toch vindt onze circelzaag dat het item nieuwswaarde heeft...

Scherven A. Mok
28 november 2013, 19:51
Hij begrijpt het ook niet, hij wil gewoon de indruk geven ooit een boek over psychologie te hebben gelezen.


Misschien was het cynisch bedoeld wat ik zie mezelf toch eerder als het alfa type (http://www.rijnlandmodel.nl/achtergrond/psychologie/alfa_beta_denken.htm)

dewanand
28 november 2013, 21:24
hehehehe Circe, fun man.

maar even een wetenschappelijke vraag:

Wie is dommer?
Een dom bondje of een dommere doekjespoes?

of het toppunt van wetenschappelijke domheid:

een blondje met hoofddoek die dus een domme blonde doekjespoes is. Dit is driemaal DOM dus domheid in Engere zin.

Wie geeft mij en Wieroe gelijk of zijn wij hier te dom voor.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten in Engere zin.

lombas
29 november 2013, 22:27
OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.

Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant ....

de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot.

Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was?
Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten;

Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes".

Enjoy:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1748280/2013/11/27/Zo-zet-je-blonde-koffie.dhtml

Turken gebruiken geen koffiezetapparaat, maar een Nespressomachien, oploskoffie of die goede ouderwetse methode: een zakje koffie, een pot water aan de kook, en koken maar. Zaksel wel niet omroeren.

Ratatosk
29 november 2013, 23:09
Ik vraag me af wat ze doet als ze verse room nodig heeft.

nabat54
29 november 2013, 23:36
OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.

Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant ....

de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot.

Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was?
Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten;

Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes".

Enjoy:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1748280/2013/11/27/Zo-zet-je-blonde-koffie.dhtml

Het hele voorval zegt veel over VT4 en de kandidaten dat ze kiezen om te laten opdraven in hun "kookprogramma".

U neme één "domme blonde" , u neme één homo, u mixt dat met één persoon die kan koken en één persoon die niet kan koken, goed schudden en opdienen in koude glaasjes en opgewarmde borden. U plaats er een camera op en hopla klaar is kees ....er is televisie.

Af en toe steekt ge daar ne jonge student/studentin in die wel iets van koken weet en zo kan je de sizoenen aan elkaar plakken.

Als ge niet weet hoe je koffie maakt, als de mama dat altijd deed, dan moet ge niet deelnemen aan een kookprogramma...punt uit.

Wat de marokaanse of turkse vrouwen in uw stelling hier komen doen is me nogal een raadsel......:roll:

PS voor uw post geef ik maar een magere 4 , smaakte niet echt , smaakt ook niet naar meer.

circe
29 november 2013, 23:42
Wat de marokaanse of turkse vrouwen in uw stelling hier komen doen is me nogal een raadsel......

ik dacht nochtans dat ik het duidelijk had gemaakt:

a) men mag blijkbaar voluit lachen met een vlaamse "blonde" dame.
b) men mag zelfs de uitdrukking "domme blondjes" gebruiken, zolang deze maar blank zijn.

daaruit volgt de vraag
a) mag men ook lachen met allochtoonse dames indien ze zich als "dom blondje" gedragen?
b) zou men de uitdrukking "domme xxxx" (xxx = vul in, ik wil geen banpunten wegens racisme) gebruiken? ik vermoed dus van niet.

bijgevolg: zelf natuurlijk blond, kan ik klacht neerleggen bij het CGKR wegens constante belediging van "dom blondje"?

bembem
30 november 2013, 01:35
ik dacht nochtans dat ik het duidelijk had gemaakt:

a) men mag blijkbaar voluit lachen met een vlaamse "blonde" dame.
b) men mag zelfs de uitdrukking "domme blondjes" gebruiken, zolang deze maar blank zijn.

daaruit volgt de vraag
a) mag men ook lachen met allochtoonse dames indien ze zich als "dom blondje" gedragen?
b) zou men de uitdrukking "domme xxxx" (xxx = vul in, ik wil geen banpunten wegens racisme) gebruiken? ik vermoed dus van niet.

bijgevolg: zelf natuurlijk blond, kan ik klacht neerleggen bij het CGKR wegens constante belediging van "dom blondje"?


Allochtoonse dames kunnen ook blank en niet Vlaams aka Oost-Europees zijn hé, trouwens hoe zou men een Turkse of een Marokkaanse nu een dom "blondje" kunnen noemen, de naam zegt het zelf: "blondje" ..

Er is in Komen Eten trouwens al eens een Syrische ofzo in geweest en daar werd ook goed mee gelachen omdat de anderen haar plats oa. niet lustten.. dus het zijn zeker niet enkel de Vlaamse deernes waar ze de kijkcijfers mee wensen naar boven te krijgen... Trouwens toen Lesley-Anne meedeed werd helemaal niet in eerste intsnatie naar haar haarkleur gekeken....... lol!

cookie monster
30 november 2013, 01:42
Ik lust enkel koffie verkeerd :oops:

Dixie
30 november 2013, 02:02
ocharme die Joyce Mortelmans...

nabat54
30 november 2013, 09:43
ik dacht nochtans dat ik het duidelijk had gemaakt:

a) men mag blijkbaar voluit lachen met een vlaamse "blonde" dame.
b) men mag zelfs de uitdrukking "domme blondjes" gebruiken, zolang deze maar blank zijn.

daaruit volgt de vraag
a) mag men ook lachen met allochtoonse dames indien ze zich als "dom blondje" gedragen?
b) zou men de uitdrukking "domme xxxx" (xxx = vul in, ik wil geen banpunten wegens racisme) gebruiken? ik vermoed dus van niet.

bijgevolg: zelf natuurlijk blond, kan ik klacht neerleggen bij het CGKR wegens constante belediging van "dom blondje"?

Neen het was niet echt duidelijk.
1. Ik begrijp je punt wel naar het CGKR.
2. In een tijd waren vrouwen continue hun haar verven maak jij de link tussen blond/blank ?

Dus om te antwoorden op je vraag, een allochtone vrouw die met blond geverfd haar in een kookprogramma verschijnt en die niet weet hoe je koffie maakt mag wat mij betreft een "dom blondje" genoemd worden.

BigF
30 november 2013, 10:37
OK. Het is hilarisch. Mevrouw geeft nu eenmaal niet blijk van veel intelligentie.

Heel Vlaanderen mag ermee lachen, op Tv, op FB, in de krant ....

de domme blondjes mogen van hartelust worden beschimpt en bespot.

Maar stel nu eens even indien ditzelfde meisje een hoofddoek droeg? Nog erger, stel dat ze van uitheemse (om niet Marokkaans of Turks te zeggen) afkomst was?
Zouden we er dan nog mee mogen lachen? Of wordt er dan geopperd dat we die mensen eerst moeten ondersteunen, subsidieren, en vooral een cursus "hoe gebruik ik een koffieautomaat" laten volgen op onze kosten;

Ik weet het, vroeger zou ik hier ook languit mee liggen lachen. Ondertussen zijn mijn tenen gegroeid en ben ik aan het integreren in het lange-tenen circuit. Blijkbaar krijg je dan overal extraatjes en mag je binnenkort ook niet meer lachen met "domme blondjes".

Enjoy:

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1748280/2013/11/27/Zo-zet-je-blonde-koffie.dhtml

Blijkbaar wel ja.

Een domme griet weet niet hoe ze koffie moet zetten en binnen de kortste keren gaat het over hoofddoeken.

Daar begin ik dan weer lange tenen van te krijgen.
Elk onderwerp, hoe ver van de kwestie dan ook (koffie zetten in dit geval dus) is tegenwoordig goed om over hoofddoeken, moslims, integratie ed. te beginnen zeuren.
Waar de gepastte politici er een punt van kunnen maken omdat 'het leeft in de maatschappij'.

Tsja, als mensen niks hebben om over te zeuren zullen ze altijd wel iets vinden zeker?

circe
30 november 2013, 10:39
Blijkbaar wel ja.

Een domme griet weet niet hoe ze koffie moet zetten en binnen de kortste keren gaat het over hoofddoeken.

Daar begin ik dan weer lange tenen van te krijgen.
Elk onderwerp, hoe ver van de kwestie dan ook (koffie zetten in dit geval dus) is tegenwoordig goed om over hoofddoeken, moslims, integratie ed. te beginnen zeuren.
Waar de gepastte politici er een punt van kunnen maken omdat 'het leeft in de maatschappij'.

Tsja, als mensen niks hebben om over te zeuren zullen ze altijd wel iets vinden zeker?

Bon, dan mag ik vanaf nu elke hoofddoek die ik iets doms zie doen in het vakje "domme doekjes" plaatsen?
Het wordt in het groot en breed uitgezonden op op alle media uit de doeken (nou ja) gedaan.

D�*�*r gaat mijn vraag over, niet over het feit of het blonde meisje nu koffie kon zetten of niet.

maar blijkbaar zit het hier vol met "domme doekjes".

Mag ik nog zelf beslissen waar ik een topic over wil openen aub? Dom doekje!

BigF
30 november 2013, 10:43
Bon, dan mag ik vanaf nu elke hoofddoek die ik iets doms zie doen in het vakje "domme doekjes" plaatsen?
Voor mijn part wel ja.
Het wordt in het groot en breed uitgezonden op op alle media uit de doeken (nou ja) gedaan.
Tsja, de media is ook niet meer wat het geweest is...
D�*�*r gaat mijn vraag over, niet over het feit of het blonde meisje nu koffie kon zetten of niet.
Dat ze geen koffie kan zetten was wel duidelijk ja.

maar blijkbaar zit het hier vol met "domme doekjes".
Kan zijn.

Mag ik nog zelf beslissen waar ik een topic over wil openen aub? Dom doekje!

Zolang ik mag beslissen waarop ik reageer wel ja.

Demper
30 november 2013, 16:15
Ne maat van mij heeft haar eens geneukt.
Da was wel dik in orde, vooral met die dikke tetten.

Scherven A. Mok
30 november 2013, 16:51
Dat is straffe koffie begot.

Marie van de koster
30 november 2013, 18:30
ik dacht nochtans dat ik het duidelijk had gemaakt:

a) men mag blijkbaar voluit lachen met een vlaamse "blonde" dame.
b) men mag zelfs de uitdrukking "domme blondjes" gebruiken, zolang deze maar blank zijn.

daaruit volgt de vraag
a) mag men ook lachen met allochtoonse dames indien ze zich als "dom blondje" gedragen?
b) zou men de uitdrukking "domme xxxx" (xxx = vul in, ik wil geen banpunten wegens racisme) gebruiken? ik vermoed dus van niet.

bijgevolg: zelf natuurlijk blond, kan ik klacht neerleggen bij het CGKR wegens constante belediging van "dom blondje"?
Circe, zeg aub niet "domme bruine"! Ze sluiten u op en gooien de sleutel weg!
Vertel een paar domme blondjes-moppen, dat is sociaal volledig aanvaard.

circe
30 november 2013, 19:07
Circe, zeg aub niet "domme bruine"! Ze sluiten u op en gooien de sleutel weg!
Vertel een paar domme blondjes-moppen, dat is sociaal volledig aanvaard.

Blijkbaar ben jij de enige die mijn aanklacht heeft begrepen Marie! Verder zit het hier vol met domme doekjes! (nee, domme bruine of erger nog: domme zwarten.... :oops: :oops::roll: dat mag natuurlijk niet).

Another Jack
30 november 2013, 20:31
De domme bruinen worden in bescherming genomen door hun familie en niet tentoon gezet.
Dat pleit meer in hun voordeel dan het onze.

bembem
30 november 2013, 20:47
Ik heb dat filmpje eens bekeken en dat is niet eens een echt blondje, maar één met donkerbruin haar -> de uitgroei kan je van ver spotten!! Hahahahahaha!

BigF
1 december 2013, 10:46
Blijkbaar ben jij de enige die mijn aanklacht heeft begrepen Marie! Verder zit het hier vol met domme doekjes! (nee, domme bruine of erger nog: domme zwarten.... :oops: :oops::roll: dat mag natuurlijk niet).

Hoe handig. Als mensen (terecht volgens mij) komen zeggen dat je aan't zeuren bent als je eender welk onderwerp gaat koppelen aan moslims ed. zeg je gewoon dat ze je aanklacht niet begrepen hebben en dat het domme doekjes zijn! Schitterend!
Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb seg, de ideale dooddoener.

plakker
1 december 2013, 10:49
Ne maat van mij heeft haar eens geneukt.
Da was wel dik in orde, vooral met die dikke tetten.

Heeft ie het gefilmd ook? Anders hebben wij er echt niets aan. :|

circe
1 december 2013, 11:00
Hoe handig. Als mensen (terecht volgens mij) komen zeggen dat je aan't zeuren bent als je eender welk onderwerp gaat koppelen aan moslims ed. zeg je gewoon dat ze je aanklacht niet begrepen hebben en dat het domme doekjes zijn! Schitterend!
Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb seg, de ideale dooddoener.

misschien toch even de openingspost lezen?

Universalia
1 december 2013, 11:59
Leuk filmpje maar ik geloof daar dus echt totaal niets van.

Prima in scene gezet wel :roll:

Hypochonder
1 december 2013, 12:01
Ne maat van mij heeft haar eens geneukt.
Da was wel dik in orde, vooral met die dikke tetten.

Die zou ik nog niet neuken al mochten ze mij er geld voor geven. Zo'n mottig dom wijf.

Marie van de koster
1 december 2013, 17:34
Die zou ik nog niet neuken al mochten ze mij er geld voor geven. Zo'n mottig dom wijf.

Wees gerust, zij wil u ook niet! 'k Zou ik u nog niet willen!

Xenophon
1 december 2013, 17:36
Die zou ik nog niet neuken al mochten ze mij er geld voor geven. Zo'n mottig dom wijf.

?

Hypochonder
1 december 2013, 18:41
Wees gerust, zij wil u ook niet! 'k Zou ik u nog niet willen!

Moet ik hier nu mee inzitten? Ik begin mij af te vragen of jij die geblondeerde koffiedame niet bent.

Derk de Tweede
1 december 2013, 18:52
Blondes have more fun - Rod Stewart.

bembem
1 december 2013, 19:38
Die zou ik nog niet neuken al mochten ze mij er geld voor geven. Zo'n mottig dom wijf.


Ik vind het ook geen hete, maar voor flink wat €urokes knijp ik haar wel (in het donker) :lol: :lol: :-P

Universalia
1 december 2013, 20:36
Waarom wil iedereen toch altijd neuken tegenwoordig?

Ik denk dat men mij ergens verkeerdelijk heeft ingelicht omtrent het probleem 'neuken' :rofl:

Nietzsche
1 december 2013, 21:01
Waarom wil iedereen toch altijd neuken tegenwoordig?

Ik denk dat men mij ergens verkeerdelijk heeft ingelicht omtrent het probleem 'neuken' :rofl:

Wat ben jij?

lombas
1 december 2013, 21:22
Ne maat van mij heeft haar eens geneukt.
Da was wel dik in orde, vooral met die dikke tetten.

Geschoren?

Demper
2 december 2013, 17:34
Geschoren?

De score in "komen eten" stijl was:

oraal: 9/10

vaginaal: 6,5/10

sfeer en gezelligheid: 4,5/10

Ze was zat enzo.

Derk de Tweede
2 december 2013, 19:55
Stigmatiserend allemaal dat blonde en ik niet omdat mijn haar ook blond is. :evil:

plakker
2 december 2013, 20:02
Die zou ik nog niet neuken al mochten ze mij er geld voor geven. Zo'n mottig dom wijf.

Mmmja, ik dacht dat vroeger ook, maar ik ben écht al serieus dronken geweest in mijn leven

nabat54
9 december 2013, 13:50
Waarom wil iedereen toch altijd neuken tegenwoordig?

Ik denk dat men mij ergens verkeerdelijk heeft ingelicht omtrent het probleem 'neuken' :rofl:

Tegenwoordig ?

hikikomori85
26 december 2013, 12:43
http://gifs.gifbin.com/102009/1254826101_where_are_my_fries.gif

cookie monster
26 december 2013, 16:36
WHAAAAT ???? No fries ???? :x :x :x :x

Havanna
26 december 2013, 17:16
Waarom wil iedereen toch altijd neuken tegenwoordig?
Ik denk dat men mij ergens verkeerdelijk heeft ingelicht omtrent het probleem 'neuken' :rofl:
Omdat 'iedereen' gezond is en normaal?

Demper
26 december 2013, 17:31
Ze is zot van mijn saus.

cookie monster
26 december 2013, 17:34
Ze is zot van mijn saus.
Welke saus ??

Demper
26 december 2013, 17:37
Welke saus ??

Witte saus. Vers.

cookie monster
26 december 2013, 17:44
Hoe vers ??

Havanna
26 december 2013, 17:44
Hoe vers ??
nog warm, vers. :twisted:

Demper
26 december 2013, 17:45
Hoe vers ??

Recht uit mijne prostaat.

cookie monster
26 december 2013, 17:52
Oei 8O

NieuwNoors
26 december 2013, 18:17
Oei 8O

Héééééééééééél oei-oei-oei!! 8O

cookie monster
26 december 2013, 18:25
:rofl:

meneer
26 december 2013, 22:59
Hij begrijpt het ook niet, hij wil gewoon de indruk geven ooit een boek over psychologie te hebben gelezen.

Zoals gij, die de indruk wil geven dat je ooit naar school geweest bent ?

meneer
26 december 2013, 23:16
Bon, dan mag ik vanaf nu elke hoofddoek die ik iets doms zie doen in het vakje "domme doekjes" plaatsen?
Het wordt in het groot en breed uitgezonden op op alle media uit de doeken (nou ja) gedaan.

D�*�*r gaat mijn vraag over, niet over het feit of het blonde meisje nu koffie kon zetten of niet.

maar blijkbaar zit het hier vol met "domme doekjes".

Mag ik nog zelf beslissen waar ik een topic over wil openen aub? Dom doekje!

Van mij mag je dat gerust. Alle domme mensen mogen uitgelachen worden, met of zonder hoofddoek.
Maar is het wel intelligent om met domme mensen te lachen ? Is het hun schuld als ze dom zijn ? Mogen we dan ook met kreupele mensen lachen, met blinden, mensen met een arm of een been af , met krankzinnigen ?

meneer
26 december 2013, 23:20
Ik heb dat filmpje eens bekeken en dat is niet eens een echt blondje, maar één met donkerbruin haar -> de uitgroei kan je van ver spotten!! Hahahahahaha!

Goed gezien bembem. Het was dus in feite een domme bruinharige ( misschien zelfs wel Marrokkaans ! ! ), die dacht dat wij niet gingen zien dat ze een valse blonde was !