PDA

View Full Version : Eigen kweek


Thuleander
9 december 2013, 13:08
Dat vinden ze grappig, het klootjesvolk.
Humor op basis van kaduuk Engels en het spanningsveld tussen gestereotypeerde kneuterij en een wietplantage.
L�*chen.

Demper
9 december 2013, 22:42
Moslims, bitch.

Havanna
9 december 2013, 22:50
Dat vinden ze grappig, het klootjesvolk.
Humor op basis van kaduuk Engels en het spanningsveld tussen gestereotypeerde kneuterij en een wietplantage.
L�*chen.

nog niet gezien en zal wel niet gebeuren.
Bedankt voor de 'vernieuwende' korte inhoud

Thuleander
16 januari 2014, 15:08
Olé pistolé.

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1775380/2014/01/16/Eigen-Kweek-best-bekeken-tv-programma-van-2013.dhtml

Demper
16 januari 2014, 16:00
Moslims, bitch.

manta
16 januari 2014, 18:09
Nu moet ik opletten da 'k ni "eigen kweek eerst" type want dan beginnen ze weer over racisme en zo, maar uiteindelijk staat het tv-programma eigen kweek dus op de eerste plaats in de lijst van best bekeken programma's...

BigF
16 januari 2014, 18:27
Dat vinden ze grappig, het klootjesvolk.
Humor op basis van kaduuk Engels en het spanningsveld tussen gestereotypeerde kneuterij en een wietplantage.
L�*chen.
Nooit gezien maar ik ben van mening dat ieder recht heeft op zijn eigen favoriete humor.
Zo is bv. FC De Kampioenen niet mijn ding maar ik heb er geen probleem mee dat anderen dat wel humoristisch vinden.

Wat is dan jou soort humor Thul?
Waar kan jij mee lachen?

BigF
16 januari 2014, 18:30
Nu moet ik opletten da 'k ni "eigen kweek eerst" type want dan beginnen ze weer over racisme en zo, maar uiteindelijk staat het tv-programma eigen kweek dus op de eerste plaats in de lijst van best bekeken programma's...
Heb ik ook gelezen ja en dat vond ik gek want ik heb daar precies weinig over gehoord/gelezen toen het uitgezonden werd.

Al zal het onderwerp er wel voor gezorgd hebben dat iedereen keek maar er niet over durfde praten. Want met wiet wil een deftige tv-kijker natuurlijk liefst niks te maken hebben.
Ik daarentegen…

:cheer:

manta
16 januari 2014, 18:35
Heb ik ook gelezen ja en dat vond ik gek want ik heb daar precies weinig over gehoord/gelezen toen het uitgezonden werd.

Al zal het onderwerp er wel voor gezorgd hebben dat iedereen keek maar er niet over durfde praten. Want met wiet wil een deftige tv-kijker natuurlijk liefst niks te maken hebben.
Ik daarentegen…

:cheer:

Hé zeg, flauwe... Mijn geweldige woordspeling ziede dan ni staan. :-(

BigF
16 januari 2014, 18:37
Hé zeg, flauwe... Mijn geweldige woordspeling ziede dan ni staan. :-(
Ni zien staan? Ze hangt hier al op posterformaat boven mijn bureau!

manta
16 januari 2014, 18:39
Ni zien staan? Ze hangt hier al op posterformaat boven mijn bureau!

Eigenlijk had ik dat moeten weten...:lol: