PDA

View Full Version : Palestijnse bevolking bouwt feestje na Beersheva aanslag


Pascal L.
31 augustus 2004, 23:04
Palestinians celebrate Beersheba attacks
By KHALED ABU TOAMEH

While hundreds of Palestinians took to the streets in major cities in the West Bank and Gaza Strip to celebrate the double suicide bombings in Beersheba, Palestinian Authority Chairman Yasser Arafat reiterated his call for sacrificing millions of martyrs to liberate Jerusalem.

Women in Nablus ululated in joy as Arab satellite TV stations interrupted their normal programs to break the news of the bombings. Scores of gunmen opened fire into the air, shouting "Allahu Akbar!" or God is Great.

Similar expressions of joy were reported in Tulkarm and Jenin.

In Gaza City, hundreds of Palestinians marched in the streets carrying pictures of slain Hamas leaders Ahmed Yassin and Abdel Aziz Rantisi. The protesters hailed the suicide bombers as heroes and urged Hamas to launch more attacks inside Israel. Some of the demonstrators handed out sweets to the crowd as a sign of their jubilation.

The attacks in Beersheba took place as Arafat was meeting with hundreds of supporters from the West Bank town of Salfit. Arafat told the crowd that the Palestinians were determined to sacrifice millions of people to liberate Jerusalem.

"We will march towards Jerusalem, we will sacrifice millions of martyrs," Arafat said in his famous battle cry. "Jerusalem is the capital of the state of Palestine."

PA officials said the visit was in solidarity with the Palestinian prisoners' hunger strike. As Arafat flashed V-for-victory signs at the crowd, many chanted, "With our blood, with our soul, we will redeem Abu Amar [Arafat] and Palestine."

Bilal Azril, secretary-general of Fatah in Salfit, said the rally was organized in solidarity with Arafat and the prisoners.

Arafat later issued a statement condemning the twin suicide bombings in Beersheba and calling for keeping Israeli and Palestinian civilians outside the cycle of violence.

"The position of the Palestinian Authority is clear," said the statement issued by Arafat's office in Ramallah. "We are against any aggression against Palestinian and Israeli civilians."

The statement said such attacks harm the national interests of the Palestinians and "give Israel an excuse to pursue its aggression against our people." The statement reiterated Arafat's call for an immediate cease-fire with Israel and the implementation of all agreements signed between the two parties.

PA officials in Ramallah accused Hamas, which claimed responsibility for the Beersheba attacks, of trying to torpedo Arafat's attempts to implement security reforms.

Palestinian Legislative Council Speaker Rouhi Fatouh called for an end to suicide bombings, saying they were extensively damaging the Palestinian cause. He accused Hamas of standing behind last week's assassination attempt on the life of Tarek Abu Rajab, the acting commander of the PA General Intelligence Force in the Gaza Strip.

"It's clear that the timing of the bombings is designed to embarrass the Palestinian Authority and Arafat," said an official in Arafat's inner circle. "This is a suspicious operation that comes at a time when the PA leadership is talking about reforms and serious security measures to enforce law and order."

Another official told The Jerusalem Post that he did not rule out the possibility that Hizbullah or Iran were behind the Hamas cell that carried out the bombings.

He noted that the attacks came at a time when Hamas and the PA were engaged in an ongoing dialogue about the need to end the violence and establish a joint leadership that would run the affairs of the Gaza Strip after the planed Israeli pullout.

In a separate statement, PA Prime Minister Ahmed Qurei, who was meeting with Egyptian President Hosni Mubarak in Alexandria when the suicide attacks took place, said he was opposed to the targeting of civilians.

He too said that such attacks provide Israel with an excuse to pursue "assassinations, incursions, construction of settlements, and the expansionist fence." Qurei called for an immediate cease-fire and for launching final status talks with Israel.

Qurei arrived in Egypt in an attempt to persuade Mubarak not to abandon his efforts to reach an agreement between the various Palestinian factions on a joint formula for the administration of the Gaza Strip.

After the meeting, Qurei told reporters that the PA welcomed Egypt's efforts to advance the stalled Middle East peace process.

"The president and I discussed the current conditions in the Palestinian territories in light of the continued Israeli policy of demolition, killings, and land expansions, as well as Israel's persistence to go ahead with the construction of the separation wall," he said.

The talks also focused on internal reforms in the PA and Egypt's demand that the 12 Palestinian security services be merged into three organizations.

The Egyptians are reportedly frustrated with Arafat's failure to make good on his promise to implement major financial and security reforms. In recent weeks the Egyptians have stepped up their pressure on Arafat, warning that unless he complies with demands for reforms they will cut off contact with him.

Egypt has offered to send some 200 security experts to the Gaza Strip to "rehabilitate" the PA security forces and prepare them for the post-withdrawal period.

Egypt has also agreed to deploy border guards along its border with Israel to prevent weapons smuggling and infiltrations.

Two senior Egyptian officials who were expected to arrive in Israel and the West Bank on Wednesday canceled their visit following the suicide bombings.

Egypt's Foreign Minister Ahmed Aboul Gheit and General Intelligence Chief Omar Suleiman were scheduled to meet with Prime Minister Ariel Sharon and Arafat to discuss the future of the Gaza Strip and reforms in the PA.

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1093921795440&apage=1

JusticeLover
31 augustus 2004, 23:08
Ik snap het niet. Er zijn nog miljoenen joden levend. Ze juichen te vroeg. Wedden dat de joden morgen zullen wraaknemen.

Bij een israelische aanval zijn minstens 11 doden gevallen. Waaronder 4 kinderen. Israelische autoriteiten spreken over een vergissing. Ze dachten dat ze een kopstuk van hamas hadden aangevallen....

Raven
31 augustus 2004, 23:15
Zou je niet gewoon dat hele volkje laten ademen van een radioactieve-glucose vat, zodat ze alleen nog maar mutaties als kinderen kunnen baren?

Zo de dood vieren. Horrible

Rechtsliberaal
31 augustus 2004, 23:55
http://www.faithfreedom.org/Gallery/baby_terrorist2.jpg
Islam: a religion of a cruel idiot, named Muhammed.

Zie ook:

www.secularislam.org (http://www.secularislam.org)

www.faithfreedom.org (http://www.faithfreedom.org)

www.apostatesofislam.com (http://www.apostatesofislam.com)

bruut geweld
1 september 2004, 00:35
yep, weer een pijnlijke aanslag.

niet de eerste, en zal ook niet de laatste zijn...

echter even duiden : vijf maanden sinds de laatste aanslag zijn er hoeveel HONDERD palestijnen gedood door Israel ? natuurlijk gebeurde dat niet door een zelfmoordaanslag, maar door tanks en helicopters... en waren de doelwitten eigenlijk preventieve liquidaties van hamas leden (erg verstandig, sindsdien is hamas alleen maar populairder geworden ten koste van het palestijnse bestuur) bij die liquidaties werden ook omstaanders gedood ... tja, als je kaatst , kan je terug verwachten

en de respons is dat israel weer zal terugslaan en dan Hamas weer ...

dus als je argument is : oooh onschuldige slachtoffers ! dan is dat uiterst hypocriet, want dan is quantitief israel heel wat achter op de palestijnse slachtoffers...

als je argument is : maar een bus ! en een zelfmoordaanslag... : is het dus de WIJZE waarop men onschuldigen afmaakt... dus moeten de palestijnen maar even zware wapens krijgen als de isreali's...

en het finale argument : het is verschrikkelijk. maar het IS verzet ... hoe erg het ook is; Israel annexeert de facto de bezette gebieden en wil de palestijnse bevolking uiteindelijk in jordanie krijgen zodat ze heel het gebied verkrijgen. voor israel was er geen terrorisme...en dat lijkt me geen toevallige correlatie, maar wel een causaal effect. israel trekt zich nog steeds NIETS aan van de Vn, het internationaal gerechtshof etc...

hoe leg je aan een palestijn uit dat hij met een dergelijke aanslag onschuldigen doodt en ontzeg je hem dat als leden van zijn familie zijn omgekomen bij een isralische helicopteraanval van het land dat zijn land steelt ?

oog om oog tand om tand....een joodse zegswijze die weer oplaait.

Antoon
1 september 2004, 11:46
http://www.faithfreedom.org/Gallery/baby_terrorist2.jpg
Islam: a religion of a cruel idiot, named Muhammed.

Zie ook:

www.secularislam.org (http://www.secularislam.org/)

www.faithfreedom.org (http://www.faithfreedom.org/)

www.apostatesofislam.com (http://www.apostatesofislam.com/)


Dat is wat ze hun eigen kinderen aandoen, die laffe smeerlappen.

En hier heb je dan een voorbeeld van een slachtoffer van hun moordpartij van gisteren waarvoor ze fier zijn en op straat dansen en zingen: de driejarige Aviel Atash die met zijn mama zijn eerste boekentas ging kopen...

http://www.haaretzdaily.com/hasite/images/iht_daily/D010904/180atash.jpg
Aviel Atash, 3, was killed and
his mother seriously hurt in
Tuesday's Be'er Sheva attacks

Een zieke godsdienst, die islamisten.

VlaamseBelg
1 september 2004, 12:30
Godsdienst IS ziek. Zeker als het in het zuiden gebeurt.

Vlaanderen_onafhankelijk
1 september 2004, 16:46
Dat is wat ze hun eigen kinderen aandoen, die laffe smeerlappen.

En hier heb je dan een voorbeeld van een slachtoffer van hun moordpartij van gisteren waarvoor ze fier zijn en op straat dansen en zingen: de driejarige Aviel Atash die met zijn mama zijn eerste boekentas ging kopen...

http://www.haaretzdaily.com/hasite/images/iht_daily/D010904/180atash.jpg
Aviel Atash, 3, was killed and
his mother seriously hurt in
Tuesday's Be'er Sheva attacks

Een zieke godsdienst, die islamisten.Gruwelijk, echt waar. Maar bestaan er geen foto's van onschuldige Palestijnse slachtoffers?

Daarmee wil ik de aanslag in Beersheva NIET vergoeilijken, maar ik vindt het persoonlijk erg dat er aan beide kanten onschuldige slachtoffers vallen terwijl ver boven hun hoofd de verantwoordelijken voor dit drama aan zowel Israelische als Palestijnse kant in hun vuistje lachen...

Sinistra
1 september 2004, 16:57
[QUOTE=bruut geweld]

en het finale argument : het is verschrikkelijk. maar het IS verzet ... QUOTE]

Idd onschuldige vrouwen en kinderen opblazen is voor Bruut Gespuis "slechts" verzet. Uiteraard wéér alle argumenten bovenhalen om deze aanslag toch maar te vergoeilijken. Het zou me niet verbazen moest jij gisterenavond je beste Whiskey uit de kast hebben gehaald om een glas te drinken op wééral zoveel dode Joden. Stuk antisemiet!!

JusticeLover
1 september 2004, 17:04
[QUOTE=bruut geweld]

en het finale argument : het is verschrikkelijk. maar het IS verzet ... QUOTE]

Idd onschuldige vrouwen en kinderen opblazen is voor Bruut Gespuis "slechts" verzet. Uiteraard wéér alle argumenten bovenhalen om deze aanslag toch maar te vergoeilijken. Het zou me niet verbazen moest jij gisterenavond je beste Whiskey uit de kast hebben gehaald om een glas te drinken op wééral zoveel dode Joden. Stuk antisemiet!!Kritiek op Israël is toch terecht. Tja moest ik een palestijn zijn had ik me ook opgeblazen en ja wat probeer je hier wijs te maken? Het verzet van palestijnen met steentjes in hun handen tegen moderne israelische leger... Wat hebben die palestijnen nog om te zeggen dat ze niet blij zijn?? Wat moeten ze doen om hun problemen te uiten? Gvd, als niemand hun een handje toesteekt wat kunne die anders doen dan zelfmoordaanslag? Wees bij dat er nog mijoenen extremistisceh en zionistische joden nog levend zijn. *KNIP*
EU zit te staren
VS zit te geilen
ISRAEL ZIT TE DODEN

*Geachte

Gelieve geen oproepen tot geweld te plaatsen.

Peter Johan

Raven
1 september 2004, 17:06
Kritiek op Israël is toch terecht. Tja moest ik een palestijn zijn had ik me ook opgeblazen en ja wat probeer je hier wijs te maken? Het verzet van palestijnen met steentjes in hun handen tegen moderne israelische leger... Wat hebben die palestijnen nog om te zeggen dat ze niet blij zijn?? Wat moeten ze doen om hun problemen te uiten? Gvd, als niemand hun een handje toesteekt wat kunne die anders doen dan zelfmoordaanslag? Wees bij dat er nog mijoenen extremistisceh en zionistische joden nog levend zijn. Zolang die extremisten niet naar hun douches gaan zullen we nog veel bloed zien, zowel van palestijnse en israelische kant.
EU zit te staren
VS zit te geilen
ISRAEL ZIT TE DODEN
Je bent er nog vergeten bij te zetten dat de Arabische buren ook geilen, en ook graag eens een Palestijns mee nekken met de Joden. Kuweit, S.A, Jordanië, Syrië, Irak, Eypte... Aan elke vlag kleeft er het Palestijnse bloed van hele gemeenschappen.

Antoon
1 september 2004, 17:09
EU zit te staren uit zwakte en lafheid
VS zit te geilen op de overwinning van het Westen
ISRAEL ZIT TERRORISTEN TE DODEN uit zelfverdediging
MOSLIMS ZIJN ONSCHULDIGE VROUWEN EN KINDEREN AAN HET MOORDEN UIT RELIGIEUZE PLICHT

Even aangevuld ten behoeve van correctheid ...

Sinistra
1 september 2004, 17:11
Kritiek op Israël is toch terecht. Tja moest ik een palestijn zijn had ik me ook opgeblazen en ja wat probeer je hier wijs te maken? Het verzet van palestijnen met steentjes in hun handen tegen moderne israelische leger... Wat hebben die palestijnen nog om te zeggen dat ze niet blij zijn?? Wat moeten ze doen om hun problemen te uiten? Gvd, als niemand hun een handje toesteekt wat kunne die anders doen dan zelfmoordaanslag? Wees bij dat er nog mijoenen extremistisceh en zionistische joden nog levend zijn. Zolang die extremisten niet naar hun douches gaan zullen we nog veel bloed zien, zowel van palestijnse en israelische kant.
EU zit te staren
VS zit te geilen
ISRAEL ZIT TE DODEN

Je bent een walgelijk ventje El Turco. Iedereen weet dat de Palestijnen géén vrede willen en jouw posts van "naar de douches gaan" toont aan wat voor walgelijk antisemietisme je wel belijdt.Wees blij dat je hier België woont en niet in Turkije. Daar zul je zoiets niet moeten proberen te zeggen. In ieder geval: alle lof voor de Turkse regering die van aanpakken weet met moslimfundamentalisten zoals jij, matrak op hun voorgevel en goed wat stampen tegen het hoofd en de bajes in voor staatsgevaarlijke activiteiten. Zou men hier beter ook eens doen!!!

Vlaanderen_onafhankelijk
1 september 2004, 17:12
Even aangevuld ten behoeve van correctheid ...
Je bent tussen 'terroristen' en 'te doden', nog drie woordjes vergeten: 'en', 'onschuldige', 'burgers'...

Ook even aanvullen ten behoeve van correctheid...

Elke dode extremist aan zowel Palestijnse als Israelische kant juich ik toe, elke dode burger aan zowel Palestijnse als Israelische kant, is een drama.

Vlaanderen_onafhankelijk
1 september 2004, 17:13
...moslimfundamentalisten zoals jij, matrak op hun voorgevel en goed wat stampen tegen het hoofd en de bajes in voor staatsgevaarlijke activiteiten. Zou men hier beter ook eens doen!!!
Vervang 'moslim' door joodse en jij mag ook al beginnen bibberen...

Sinistra
1 september 2004, 17:16
Vervang 'moslim' door joodse en jij mag ook al beginnen bibberen...

Ik ben géén Jood, ben wel een Pro-Israëlische Vlaming die het al zijn plicht ziet alle westerse samenlevingen ter wereld te verdedigen tegen de barbaarse dictaturen. Turkse regering is Pro.V.S en Pro.Israël en dat is al zo sinds het aantreden van Kemal Atatürk. Milli Görus en aanverwante groepen worden in Turkije hard aangepakt en maar goed ook.

Vlaanderen_onafhankelijk
1 september 2004, 17:23
Ik ben géén Jood, ben wel een Pro-Israëlische Vlaming die het al zijn plicht ziet alle westerse samenlevingen ter wereld te verdedigen tegen de barbaarse dictaturen.Of je al dan niet jood bent, laat ik in het midden... Maar met 'heilige land' (what's in a name), 'het land is nooit van de arabieren geweest, vroeger niet, nu niet, nooit niet!' kom je toch al erg in de buurt van een joodse fundamentalist.

Ik ben pro-niemand. Het wordt enkel tijd dat men zijn gezond verstand eens gaat gebruiken (zij die het nog hebben tenminste) en inziet dat het zo niet verder kan. Elke daad wordt gewraakt met een weerdaad. Of het nu gaat om het bombarderen van een huis in Palestina, het opblazen van een bus in Israel, het onthoofden van nepalezen in Irak of het platbranden van een moskee in Nepal.

Turkse regering is Pro.V.S en Pro.Israël en dat is al zo sinds het aantreden van Kemal Atatürk. Milli Görus en aanverwante groepen worden in Turkije hard aangepakt en maar goed ook.Ik heb met de Turkse regering niets te maken...

JusticeLover
1 september 2004, 17:23
Je bent een walgelijk ventje El Turco. Iedereen weet dat de Palestijnen géén vrede willen en jouw posts van "naar de douches gaan" toont aan wat voor walgelijk antisemietisme je wel belijdt.Wees blij dat je hier België woont en niet in Turkije. Daar zul je zoiets niet moeten proberen te zeggen. In ieder geval: alle lof voor de Turkse regering die van aanpakken weet met moslimfundamentalisten zoals jij, matrak op hun voorgevel en goed wat stampen tegen het hoofd en de bajes in voor staatsgevaarlijke activiteiten. Zou men hier beter ook eens doen!!!
muahaha, ben ik nu plots een moslimfundemantalist geworden? Vergelijk me toch neit met die schijnheilige moslims. En ja wtf maakt dat uit of palestijnse bevolking niet vrede wilt. ER MOET VREDE KOMEN!!! Geloof jij zo dat de joden in de wereld een toekomst hebben? Geloof jij dat dit nog jaren zal duren??? Straks ga je nog verschieten...

Sinistra
1 september 2004, 17:25
muahaha, ben ik nu plots een moslimfundemantalist geworden? Vergelijk me toch neit met die schijnheilige moslims. En ja wtf maakt dat uit of palestijnse bevolking niet vrede wilt. ER MOET VREDE KOMEN!!! Geloof jij zo dat de joden in de wereld een toekomst hebben? Geloof jij dat dit nog jaren zal duren??? Straks ga je nog verschieten...

In ieder geval worden zulke uitspraken in Turkije niet getolereerd. Atatürk bracht beschaving onder de Turken maar sommigen zijn zijn ideologie blijkbaar vergeten...niet El Turco???

JusticeLover
1 september 2004, 17:42
In ieder geval worden zulke uitspraken in Turkije niet getolereerd. Atatürk bracht beschaving onder de Turken maar sommigen zijn zijn ideologie blijkbaar vergeten...niet El Turco???Vervuil Atatürk en zijn ideologïeën niet! Die ideologie was gericht tegen de moslimextremisten niet tegen de Turken die van hun land,volk en geloof houden.
Er is nog atlijd verscil tussen sabataisten en Turken. Israel heeft geen enkel nut voor Turkije. Ze beloven enkel...
Stilletjes aan begint men te beseffen dat de joden ook de vijanden van Turken zijn.
==>Joodse vestigingen in Noord-Irak. Ze blijven maar huisjes kopen in Noord-Iraakse bodem!!!
==>Joode netwerkstations in Noord-irak. Luisteren ons af!!
==>Joden die de koerdische VERZETSTRIJDERS financieren. Willen hun zogezegde bondgenoot verzwakken!!
==>De chefs van de Turkse speciale dienst hebben joodse namen.
==>Geen steun van joodse lobby meer in Vs. Look sommige staten hebben genocide erkent.
==>Achter de staatsgrepen die Turkse economie hebben verzwakt staan altijd JODEN!
==>Joden die begin 20ste eeuw Ottomaanse Rijk hebben verraadt!
Er zijn nog honderden maar heb geen zin om ze allemaal op te sommen.
==>joodse vestigingen in Zuid-Oost Turkije.
Wat zijn die van plan?
Het is na genoeg met de joodse invloeden. Ik heb niets tegen de joden in Turkije. Die mogen daar gerust wonen maarrrr ze moeten niet verwachten dat de politiek van een land pro-zionistich moet zijn.

PS de Turkse overheid heeft geen enkel hekel tegen Turken als mij. Turken die pro-zionistisch zijn, zijn niet de mensen die naar leger gaan. Samen met de Turkse leger al die zionisten ... wil geen geknip meer:roll:

Pascal L.
1 september 2004, 17:57
Vervuil Atatürk en zijn ideologïeën niet! Die ideologie was gericht tegen de moslimextremisten niet tegen de Turken die van hun land,volk en geloof houden.
Er is nog atlijd verscil tussen sabataisten en Turken. Israel heeft geen enkel nut voor Turkije. Ze beloven enkel...
Stilletjes aan begint men te beseffen dat de joden ook de vijanden van Turken zijn.
==>Joodse vestigingen in Noord-Irak. Ze blijven maar huisjes kopen in Noord-Iraakse bodem!!!
==>Joode netwerkstations in Noord-irak. Luisteren ons af!!
==>Joden die de koerdische VERZETSTRIJDERS financieren. Willen hun zogezegde bondgenoot verzwakken!!
==>De chefs van de Turkse speciale dienst hebben joodse namen.
==>Geen steun van joodse lobby meer in Vs. Look sommige staten hebben genocide erkent.
==>Achter de staatsgrepen die Turkse economie hebben verzwakt staan altijd JODEN!
==>Joden die begin 20ste eeuw Ottomaanse Rijk hebben verraadt!
Er zijn nog honderden maar heb geen zin om ze allemaal op te sommen.
==>joodse vestigingen in Zuid-Oost Turkije.
Wat zijn die van plan?
Het is na genoeg met de joodse invloeden. Ik heb niets tegen de joden in Turkije. Die mogen daar gerust wonen maarrrr ze moeten niet verwachten dat de politiek van een land pro-zionistich moet zijn.

PS de Turkse overheid heeft geen enkel hekel tegen Turken als mij. Turken die pro-zionistisch zijn, zijn niet de mensen die naar leger gaan. Samen met de Turkse leger al die zionisten ... wil geen geknip meer:roll:

U bent gestoord.

maddox
1 september 2004, 18:04
Men vergeet steeds 1 klein ding. De Palestijnen hebben tijdens de oprichting van de Joodse staat-onder UN auspiciën- een land "gekregen". Wat nu Jordanië is. En waar men de huidige generaties "bezette" Palestijnen niet wil hebben.
Ook Egypte, en vele andere Islamitisch georienteerde landen willen deze semi fundamentalistische relschoppers geen onderdak meer bieden.

C uit W
1 september 2004, 18:05
Egypte, het land van Arafat...

Sinistra
1 september 2004, 18:29
Vervuil Atatürk en zijn ideologïeën niet! Die ideologie was gericht tegen de moslimextremisten niet tegen de Turken die van hun land,volk en geloof houden.
Er is nog atlijd verscil tussen sabataisten en Turken. Israel heeft geen enkel nut voor Turkije. Ze beloven enkel...
Stilletjes aan begint men te beseffen dat de joden ook de vijanden van Turken zijn.
==>Joodse vestigingen in Noord-Irak. Ze blijven maar huisjes kopen in Noord-Iraakse bodem!!!

Bewijzen???

==>Joode netwerkstations in Noord-irak. Luisteren ons af!!

Bewijzen???

==>Joden die de koerdische VERZETSTRIJDERS financieren. Willen hun zogezegde bondgenoot verzwakken!!

Bewijzen???

==>De chefs van de Turkse speciale dienst hebben joodse namen.

So what?? Ik heb ook geen Joodse naam en ben Pro-Israël en USA. Erdogan schudt vriendelijk handjes met Bush en Sharon. Een wijs man tot grote frustratie van jouw.....

==>Geen steun van joodse lobby meer in Vs. Look sommige staten hebben genocide erkent.
==>Achter de staatsgrepen die Turkse economie hebben verzwakt staan altijd JODEN!

Bewijzen???

==>Joden die begin 20ste eeuw Ottomaanse Rijk hebben verraadt!
Er zijn nog honderden maar heb geen zin om ze allemaal op te sommen.
==>joodse vestigingen in Zuid-Oost Turkije.
Wat zijn die van plan?
Het is na genoeg met de joodse invloeden. Ik heb niets tegen de joden in Turkije. Die mogen daar gerust wonen maarrrr ze moeten niet verwachten dat de politiek van een land pro-zionistich moet zijn.

Bewijzen???


PS de Turkse overheid heeft geen enkel hekel tegen Turken als mij. Turken die pro-zionistisch zijn, zijn niet de mensen die naar leger gaan. Samen met de Turkse leger al die zionisten ... wil geen geknip meer:roll:

Ik weet dat de meeste Turken helemaal niets moeten hebben van Arabieren. Buiten de gemeenschappelijke godsdienst is er niets wat hen bindt. Totaal 2 verschillende volkeren en aangezien Turkije kiest voor het Westen(allesinds de regering) kiest Turkije ook verstandig Pro. V.S en Israël!!!!

snoodaard
1 september 2004, 18:59
Dat is wat ze hun eigen kinderen aandoen, die laffe smeerlappen.

En hier heb je dan een voorbeeld van een slachtoffer van hun moordpartij van gisteren waarvoor ze fier zijn en op straat dansen en zingen: de driejarige Aviel Atash die met zijn mama zijn eerste boekentas ging kopen...

http://www.haaretzdaily.com/hasite/images/iht_daily/D010904/180atash.jpg
Aviel Atash, 3, was killed and
his mother seriously hurt in
Tuesday's Be'er Sheva attacks

Een zieke godsdienst, die islamisten.

Heel erg voor dat jongetje,maar waarom gaat zijn moeder wonen in het land dat ze met geweld van de Palestijnen heeft gestolen?

JusticeLover
1 september 2004, 18:59
Ik weet dat de meeste Turken helemaal niets moeten hebben van Arabieren. Buiten de gemeenschappelijke godsdienst is er niets wat hen bindt. Totaal 2 verschillende volkeren en aangezien Turkije kiest voor het Westen(allesinds de regering) kiest Turkije ook verstandig Pro. V.S en Israël!!!!
Zeker pro EU en misschien pro VS maar zeker niet pro zionisme!!!

U vraagt teveel om bewijzen!! Leest u nooit een keertje haaretz of een turkse dagblad?
Erdogan schud handjes met Bush (terecht) en met Sharon (ook terecht) maar in mindere maat. Turkije moet niet heel snel zijn relaties met israel verslechteren. Wachten op de dag en dan gedaan met Turks-Isralisch bondgenootschap! Geloof jij dat Israel een sterke Turkije wilt? Israel is eerder een lastpost dan bondgenoot.

Hun aanwezigheid in Noord-Irak is bevestigt.
In California etc heeft de machtige joodse lobby niets gedaan!!

Er zijn naar schatting 2000 joden naar zuid-oost Turkije gekomen om voor hun kind de geboorteplaats van Turkije te geven!! Bewijs??http://www.haberturk.com/habermetni.haberturk?@=158179
Moest je geen Turks verstaan. Dan geef ik je kleine samenvatting.

Naar sanliurfa (Turkije) zijn 2000 joodse vrouwen gekomen om hun kind in Turkije op de wereld te laten brengen. Dat heeft Simsek van BBP (goede partij) gezegd. Simsek zegt ook dat de joden van plan zijn om ook een aansprakelijkheid te hebben in GAP (Zuid-Anatolische Project) gebieden.

Bewijs over netwerkstations van Israël? Is dat nodig? Na nederland, Azerbaidjan, VS en nog tientallen....

Joden zijn nooit een geloofwaardige bondgenoot voor de Turken geweest. Wat hebben die in godsnaam gedaan? Enkel en alleen verzoeningskes maar Turkije daarentegen zowel in de geschiedenis als nu... onderdak aan spaanse joden geven, joden naar ""hun"" land sturen ipv ... geknip...., weekelijkse tel aviv-ankara diplomatie-verkeer, modernisering van tanks,.. Allemaal nutteloos!!!

Antoon
1 september 2004, 20:48
Zeg El Turco ... :silly:

JusticeLover
1 september 2004, 20:54
:wtf:

JusticeLover
2 september 2004, 16:48
Het is afwachten hoe de Israelieten zullen reageren over de vestiging van 2000 joodse vrouwen...