PDA

View Full Version : Help!!!!


Zeno!
1 september 2004, 17:25
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen.

Supe®Staaf
1 september 2004, 17:26
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen.Trek het u niet aan.
Dat ventje had zijn brilleke vergeten opzetten.

Tzuvar Raemborr
1 september 2004, 17:38
:lol: Arme Zeno!

http://onlineshop.rnib.org.uk/local_images/products/thumbnails/tn_mw0810.jpg

http://news.bbc.co.uk/media/images/38183000/jpg/_38183405_dentures300.jpg

ossaert
1 september 2004, 20:48
Ik word ondertussen al 'meneer' genoemd door mensen die mijn vader of moeder konden zijn... en ik heb begin dit jaar al mails gekregen met 'Zeer geachte heer...'. Stel je voor, en ik ben amper een kwarteeuw oud! (Alhoewel, ik ben ooit's ergens uitgenodigd en die mensen schrokken een beetje toen ze iemand zo jong als ik zagen).

Vlaanderen Boven
1 september 2004, 21:27
Je zou nu ongeveer op het hoogtepunt van je kunnen moeten zitten...

Astenblieft mensen
1 september 2004, 21:39
je moet eens aan een kind vragen (een kind van rond de5 jaar) hoe oud ze denken dat je bent. Ooit zei een kind: 80. met een stalen gezicht. Ouders zijn oud voor een kind. Als een kind vindt dat je op je ouders trekt, ben je oud.

(mijn neefje roept trouwens steevast in de supermarkt: "kijk, een opa" tegen mannen met grijs haar. Of: "donkere meneer" tegen een donkere man. Zie je soms de mensen afkeurend kijken, allez, mijn neefje is 2! Zoiets neem je hem toch niet kwalijk? en een donkere meneer is toch donker ?!

ingenious
1 september 2004, 21:42
van zo'n klein kindje kan ik da nog begrijpen, dat is meestal wel schattig. maar als oudere mensen mij mevrouw noemen, verschiet ik altijd. maar wat is het alternatief? juffrouw klinkt ook zo stom.

Astenblieft mensen
1 september 2004, 22:03
van zo'n klein kindje kan ik da nog begrijpen, dat is meestal wel schattig. maar als oudere mensen mij mevrouw noemen, verschiet ik altijd. maar wat is het alternatief? juffrouw klinkt ook zo stom.
Tegen mij zeggen ze dat al jaren. Mevrouw. En zo oud ben ik nu toch ook weer niet.
Ben maar blij dat ze je niet juffrouw noemen. Dan krijg ik altijd het gevoel dat ik met een parapluutje en een poedel over straat moet klakken met mijn lakschoenen.

Distel
1 september 2004, 22:05
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Haar laten groeien, lippenstift opdoen, en 2 siloconentetten kopen. Probleem opgelost.

jules
1 september 2004, 22:08
Haar laten groeien, lippenstift opdoen, en 2 siloconentetten kopen. Probleem opgelost.
haar laten groeien alléén volstaat al om op de fiets nagefloten te worden :x

TomB
1 september 2004, 22:11
van zo'n klein kindje kan ik da nog begrijpen, dat is meestal wel schattig. maar als oudere mensen mij mevrouw noemen, verschiet ik altijd. maar wat is het alternatief? juffrouw klinkt ook zo stom.

Madam.

jules
1 september 2004, 22:14
Madam.
Inge is eerder een Maske...

ingenious
1 september 2004, 22:14
Madam.
daar krijg ik al helemaal de kriebels van.

TomB
1 september 2004, 22:14
Vroeger loerden ze zo eens suspicious naar mij en vroegen ze, "Ben jij wel oud genoeg om te roken?". Sinds ik het meeste van mijn haar kwijt ben vragen ze nog steeds hetzelfde, maar nu met een brede glimlach. Ge moet u dat allemaal niet aantrekken en gewoon uw goesting doen.

ingenious
1 september 2004, 22:15
Inge is eerder een Maske...
brrr... nog zoiets. of jufraka, daar word ik zelfs nijtig van!

TomB
1 september 2004, 22:18
daar krijg ik al helemaal de kriebels van.

Hehe, de mannen op het werk noemen mijn vriendin altijd ma'am en tegen mij zeggen ze 'Yes sir.'

Ik vind dat wel zo zijn charmes hebben.

Astenblieft mensen
1 september 2004, 22:19
Hehe, de mannen op het werk noemen mijn vriendin altijd ma'am en tegen mij zeggen ze 'Yes sir.'


dat zeggen ze nu nooit tegen mij

Tjolder
1 september 2004, 22:21
Kom kom meneer Zeno ge moet u niet zo laten gaan. :mrgreen:

TomB
1 september 2004, 22:25
dat zeggen ze nu nooit tegen mijHet heeft er waarschijnlijk wel iets mee te maken dat ik een bende gool ol' boys voor mij heb werken. Ge weet wel, van die mannen met 37 tattoos die in het week end op een Harley al tabakknauwend van bar naar bar trekken, maar die door de week alle moeite doen om het beleefd te houden.

"Dem fuckin asswipes forgot to close the fuckin door ... hmm *bloos* ... sir."

Astenblieft mensen
1 september 2004, 22:29
Het heeft er waarschijnlijk wel iets mee te maken dat ik een bende gool ol' boys voor mij heb werken. Ge weet wel, van die mannen met 37 tattoos die in het week end op een Harley al tabakknauwend van bar naar bar trekken, maar die door de week alle moeite doen om het beleefd te houden.

"Dem fuckin asswipes forgot to close the fuckin door ... hmm *bloos* ... sir."
misschoien ook door het feit dat ik een meisje ben. Ik noem maar iets hoor :-)

thePiano
1 september 2004, 22:44
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen.Wacht maar tot ze straks 'mevrouw' tegen je zeggen :)

doggy
2 september 2004, 00:18
van zo'n klein kindje kan ik da nog begrijpen, dat is meestal wel schattig. maar als oudere mensen mij mevrouw noemen, verschiet ik altijd. maar wat is het alternatief? juffrouw klinkt ook zo stom."mammezelleke"?

:-)

Stratcat
2 september 2004, 01:57
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen. De volgende etappe: "He ouwe zak, kan't een beetje rapper, ja?" is er sneller dan je denkt.

Kwestie van je een beetje voor te bereiden...:-)

ossaert
2 september 2004, 09:23
je moet eens aan een kind vragen (een kind van rond de5 jaar) hoe oud ze denken dat je bent. Ooit zei een kind: 80. met een stalen gezicht. Ouders zijn oud voor een kind. Als een kind vindt dat je op je ouders trekt, ben je oud.

(mijn neefje roept trouwens steevast in de supermarkt: "kijk, een opa" tegen mannen met grijs haar. Of: "donkere meneer" tegen een donkere man. Zie je soms de mensen afkeurend kijken, allez, mijn neefje is 2! Zoiets neem je hem toch niet kwalijk? en een donkere meneer is toch donker ?!
Doet me denken aan mijn reactie toen ik voor de eerste keer een zwarte medemens zag, zoals mijn ouders het me vertellen - ik moet toen ongever drie of vier geweest zijn: "Kijk mama, een negerken! Een echt!". En dat was trouwens niet in één of andere grootstad, maar in Büllingen, of all places!

jorisjeroen
2 september 2004, 09:39
haha... schitterend

ooit zei een jongen van pakweg 4 tegen mij in de supermarkt: "dag olifant!"
ik weet tot vandaag niet waarom...

een beetje verder was er trouwens een meisje bij de zakken popcorn en ze zei tegen haar moeder: "kijk mama, bloemkolekes!"
jaja

Tzuvar Raemborr
2 september 2004, 09:40
Een fotograaf en zijn zoontje lopen over straat en komen een neger tegen.
"Kijk, papa!" roept die kleine, "een negatief!"

thePiano
2 september 2004, 10:41
Leeftijd is betrekkelijk en zeker het respect dat je daar mee oogst en vooral niet oogst.


Gisteren brulde Groot Bakkes (http://forum.politics.be/member.php?u=1759), zelf nog een kind van amper 15 jaar oud, het in het midden van een draad tegen mij uit: "Piano, piano, piano toch: hoe ouder hoe zotter." En het was helemaal niet vriendelijk bedoeld.

Ik kan me voorstellen dat in het geval van Groot Bakkes, alles wat ouder is dan 18, héél oud moet zijn. ;)

Tzuvar Raemborr
2 september 2004, 10:43
Ik kan me voorstellen dat in het geval van Groot Bakkes, alles wat ouder is dan 18, héél oud moet zijn. ;)
Ik vind dat ook, en ik ben er 23 ;)

x3
2 september 2004, 11:05
Ne kleine heeft mij vandaag voor het eerst in m'n leven "meneer" genoemd! 8O

Shit, ik word oud!! :? De aftakeling is begonnen.
Geef eens een goei klets op zen poep, en zeg dat hij voortaan "Jongeheer" zegt

thePiano
2 september 2004, 11:08
Ik vind dat ook, en ik ben er 23 ;)
Dan heb je nog pakweg 55/60 jaar voor de boeg. Zo kan je nog vele vele jaren brullen van 'ouwe zakken', want er zal wel altijd iemand zijn die ouder is dan jij, tot je zelf op het einde van je stokje valt. :)

Zeno!
2 september 2004, 17:33
Wacht maar tot ze straks 'mevrouw' tegen je zeggen :)
Sterkte, Piano. Da's pas erg.

Dies
2 september 2004, 18:29
Leeftijd is betrekkelijk en zeker het respect dat je daar mee oogst en vooral niet oogst.Wie respect verwacht omwille van zijn leeftijd heeft waarschijnlijk zelf niet al te veel respect voor anderen (met minder leeftijd) of maar bezwaarlijk weinig verwezenlijkt in zijn leven.

Om maar te zeggen: leeftijd an sich verdient helemaal geen respect.

oriana
2 september 2004, 18:48
Wie respect verwacht omwille van zijn leeftijd heeft waarschijnlijk zelf niet al te veel respect voor anderen (met minder leeftijd) of maar bezwaarlijk weinig verwezenlijkt in zijn leven.

Om maar te zeggen: leeftijd an sich verdient helemaal geen respect.
Absoluut, bij sommigen zou je eerder respect moeten opbrengen voor hun onmiddellijke omgeving, dat die het al zolang hebben uitgehouden met dat individu ;-)