PDA

View Full Version : vakantie


DaBlacky
2 september 2004, 20:11
Het was om te zeggen dat ik morgen (vlak na mijn laatste examen gemaakt te hebben) op vakantie vertrek naar Spanje.
Niet meteen een topbestemming, maar voor een arme student als ik moet je pakken wat je kunt krijgen. Een aangezien de reis gratis was (gewonnen)...

Ik kom terug op 12 september. Tot dan allemaal!!! http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/love/246.gif

ingenious
2 september 2004, 20:28
ik heb morgen en overmorgen nog 2de zit, maar dan heb ik ook nog 3 weken verlof.

naar waar in spanje ga je?

Vlaanderen Boven
2 september 2004, 20:54
Niet meteen een topbestemming? Luxebeest!

DaBlacky
2 september 2004, 22:37
Niet meteen een topbestemming? Luxebeest!

Dat is om Patriot! en consoorten voor te zijn. De eerste keer toen ik hiervan sprak (om gezelschap te zoeken) werd deze bestemmingen voor velen afgebroken met de melding dat ze er nog niet gratis naar toe wouden gaan.

Spanje is ook niet meteen mijn ding. Maar ik ben blij dat ik nog eens naar het buitenland kan gaan.
En er is een mooie waaier aan (betalende) activiteiten voorzien:
Catamaran zeilen
Jeep safari
dagje naar Barcelona
duiken
bunjeejumping
Water world
...

DaBlacky
2 september 2004, 22:40
ik heb morgen en overmorgen nog 2de zit, maar dan heb ik ook nog 3 weken verlof.

2de zit op nen zaterdag? http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/obscene/eck17.gif

naar waar in spanje ga je?

Lloret de Mar.

ingenious
2 september 2004, 22:42
Dat is om Patriot! en consoorten voor te zijn. De eerste keer toen ik hiervan sprak (om gezelschap te zoeken) werd deze bestemmingen voor velen afgebroken met de melding dat ze er nog niet gratis naar toe wouden gaan.

Spanje is ook niet meteen mijn ding. Maar ik ben blij dat ik nog eens naar het buitenland kan gaan.
En er is een mooie waaier aan (betalende) activiteiten voorzien:
Catamaran zeilen
Jeep safari
dagje naar Barcelona
duiken
bunjeejumping
Water world
...
ik ga graag naar spanje, er is heel wat te zien. in barcelona zijn parc güell en la pedrera zeker aanraders, maar als je maar 1 dagje gaat kan je niet veel doen hé :?

ingenious
2 september 2004, 22:45
2de zit op nen zaterdag? http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/obscene/eck17.gif



Lloret de Mar.
jep, toffe school hé :evil: .

en Lloret is nu ook ni 1 van mijn favoriete bestemmingen, maar een gegeven paard...

en met die activiteiten kan het alleen maar een goede vakantie worden!

Nynorsk
2 september 2004, 23:00
Gewoon even melden dat ik morgen ook op 't vliegtuig stap. Lissabon. Voor 't werk, maar we hebben er een paar daagjes extra bijgepakt. Ik kom terug op 13 september....

tot later!
xxx

Maus
2 september 2004, 23:16
Alé, veel plezier, vakantiegangers :) ... Zit ook "met vakantie", maar trek waarschijnlijk ni meer weg ... Moet met teveel factoren rekening houden :) (weekendwerk, resultaten volgende week donderdag, ...) ... Doe ze daar aan de Costa Brava de groeten van mij, Blacky (heb +/- 30 km dichter bij de grens gezeten begin juli in Playa d'Aro) ...

DaBlacky
12 september 2004, 21:47
ben terug! De vakantie was super!! :)

Nynorsk
13 september 2004, 22:45
Ik ben dus ook terug. De vakantie én het congres waren beiden super. Maar ne mens wordt er zo moe van....

slaap lekker!

TomB
14 september 2004, 04:48
2de zit op nen zaterdag? http://users.telenet.be/eforum/emoticons4u/obscene/eck17.gif



Lloret de Mar.

Dagske barcelona zeker niet overslaan. Heel mooie architectuur van Gaudi, mooie stukken van Miro, de Ramblas zijn ook niet mis.

Je hebt er vooral ook een nachtleven waar maar zeer weinig steden aan kunnen tippen. Ik raad u voor 's avonds het volgende aan:
* Neem de Calle Mandri en ga naar boven, blijf die straat volgen tot helemaal aan het einde. Daar is er een bar op de top van de berg van waaruit ge de hele stad kunt overzien.
* Zak na uw aperitiefje af naar de placa de Frances Marcia en eet Tapas in 1 van de vele zijstraatjes. In diezelfde buurt vind ge bars Mas y Mas en Universal, maar die zijn op dat uur nog niet leuk.
* Na gegeten te hebben duikt ge terug een taxi in en gaat ge naar Mont Juig. Betaal om binnen te gaan en geniet even van het middeleeuwse dorpje, maar ga vooral de bar binnen. Zowat het knapste staaltje van eklectische architectuur dat ik ooit gezien heb. Niet gaan als ge zat zijt, want het plafond draait echt rond in die bar en daar kunt ge nogal ziek van worden.
* Ga eens kijken naar de Placa Espana en de Ramblas, preferabel op een avond dat Barca gewonnen heeft.
* Nu terug naar Mas y Mas en Universal, de straat is nu autovrij en er lopen hopen volk rond.
* Als ge al een serieus stuk in uwe kraag hebt, zakt ge in de vroege ochtenduurtjes af naar discotheek up and down.

Enkel Miami heeft een beter nachtleven als Barcelona. Ik heb in beide steden een tijdje gewoond en heb nog altijd moeite om te kiezen waar ik het liefst vertoef.

TomB
14 september 2004, 04:49
ben terug! De vakantie was super!! :)

Doh, 'k zijn weer goed op tijd met mijn explicaties.