PDA

View Full Version : Zwemmen aan de (Laag-)Normandische kust


Den Duisteren Duikboot
20 januari 2014, 22:47
Ik heb horen waaien dat de zee aan de Normandische kust vrij gevaarlijk is om in te zwemmen. Weet iemand of dit geldt voor de gehele kust of zijn er toch (Laag-)Normandische badplaatsen waar je relatief ver in zee kunt zwemmen?

Supe®Staaf
20 januari 2014, 23:26
Ik heb horen waaien dat de zee aan de Normandische kust vrij gevaarlijk is om in te zwemmen. Weet iemand of dit geldt voor de gehele kust of zijn er toch (Laag-)Normandische badplaatsen waar je relatief ver in zee kunt zwemmen?Deauville, Trouville..

Vlaanderen Boven
20 januari 2014, 23:34
Voor nen duisteren duikboot kan dat geen probleem zijn.

lolololol

Den Duisteren Duikboot
21 januari 2014, 19:21
Deauville, Trouville..

Ziet er niet kwaad uit. Dank u!

six
21 januari 2014, 19:32
Deauville, Trouville..

Mijden als de pest. VEEL te duur (er komen rijke tisten en presidenten rijk wezen daar), povere service en vuil strand. Ja, ben er geweest.


En gevaarlijk? Enkel als je opgevoed bent met saaie lectuur en enkel buiten kwam onder moederlijk toezicht.

Den Duisteren Duikboot
24 januari 2014, 18:00
Mijden als de pest. VEEL te duur (er komen rijke tisten en presidenten rijk wezen daar), povere service en vuil strand. Ja, ben er geweest.

Ik kan nog wel een zekere antropologische belangstelling opbrengen voor rijke tisten.

Geef eens een voorbeeld van zo'n povere service.

En wat zijn de alternatieven? Heb je ervaring met bijvoorbeeld Granville en omliggenden?