PDA

View Full Version : Hoe zou je dit forum samenvatten?


Demper
28 januari 2014, 22:50
Hoe zou je dit forum samenvatten?

Ik dacht aan: pisfuckshittroetelgeloofsgeloof.

En jij?

Zucht
28 januari 2014, 22:51
Playground of Demper and his hounds.

Johnny Blaze
28 januari 2014, 22:54
Vies flamano

Demper
28 januari 2014, 22:54
Playground of Demper and his hounds.

Dit is wel wat overdreven, he.

cookie monster
28 januari 2014, 22:55
't Is maar hoe je het bekijkt :)
Bwa , af & toe er op los rammen , moet kunnen ,
Vechten en daarna vrede proberen te sluiten , indien nog mogelijk !!
Desnoods , @ sommige , gebruik de negeerlijst , lost ook veel op !!
Verder: Ook lachen moet kunnen & grapjes maken ook !!

Ik vind het wel jammer dat vele posters wegblijven !!

Demper
28 januari 2014, 22:56
't Is maar hoe je het bekijkt :)
Bwa , af & toe er op los rammen , moet kunnen ,
Vechten en daarna vrede proberen te sluiten , indien nog mogelijk !!
Desnoods , @ sommige gebruik de negeerlijst , lost ook veel op !!
Verder: Ook lachen moet kunnen & grapjes maken ook !!

Ik vind het wel jammer dat vele posters wegblijven !!

Je neemt het te serieus.

Universalia
28 januari 2014, 22:59
Ik zou de mensen van, van Dale schrijven want dat "pisfuckshittroetelgeloofsgeloof" moet het woord van 2014 worden en een eervolle vermelding krijgen in het boek der Nederlandsche Taal :-D

Samenvatting van het forum dan maar: Een pokerspelletje?

(in de zin van, liegen, bluffen, uitdagen, winnen, verliezen ... )

cookie monster
28 januari 2014, 23:00
:oops:

ok Dan , ik wil bickypizza :)

Demper
28 januari 2014, 23:09
:oops:

ok Dan , ik wil bickypizza :)

Dat is geen fokking antwoord op de vraag, hermano.

cookie monster
28 januari 2014, 23:13
mmmm , Een klein beetje wel , in de zin van ik trek het me niet teveel aan :)

Maar ok , ik ben hier gewoon omdat ik het leuk vind :thumbsup:

Demper
28 januari 2014, 23:14
mmmm , Een klein beetje wel , in de zin van ik trek het me niet teveel aan :)

Maar ok , ik ben hier gewoon omdat ik het leuk vind :thumbsup:

Dat is geen fokking antwoord op de vraag, hermano.

cookie monster
28 januari 2014, 23:22
Hoe zou je dit forum samenvatten ??

leerzaam :thumbsup:

Demper
28 januari 2014, 23:24
Leerzaam?

cookie monster
28 januari 2014, 23:26
yup , educatief , ver(r)assend zelfs :)

Supe®Staaf
28 januari 2014, 23:26
Hoe zou je dit forum samenvatten?

Ik dacht aan: pisfuckshittroetelgeloofsgeloof.

En jij?http://www.pirate4x4.com/forum/attachments/general-chit-chat/167111d1105585083-need-beating-dead-horse-picture-beathorse.gif

Demper
28 januari 2014, 23:27
http://www.pirate4x4.com/forum/attachments/general-chit-chat/167111d1105585083-need-beating-dead-horse-picture-beathorse.gif

Negerin slaat paard?

Troubadour
29 januari 2014, 00:09
The wild west.

Sjachelaars, sjoemelaars, dronkaards, prekers, bandieten, dorpsgekken, verloren zielen en een sheriff met zijn eigen versie van de wet.

Demper
29 januari 2014, 00:11
The wild west.

Sjachelaars, sjoemelaars, dronkaards, prekers, bandieten, dorpsgekken, verloren zielen en een sheriff met zijn eigen versie van de wet.

I like it!

bembem
29 januari 2014, 00:13
The wild west.

Sjachelaars, sjoemelaars, dronkaards, prekers, bandieten, dorpsgekken, verloren zielen en een sheriff met zijn eigen versie van de wet.


welcome to Belgium :-)

Joachim Chiller
29 januari 2014, 03:34
en

Joachim Chiller
29 januari 2014, 03:34
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/01/28/NOAHSBORD.jpg.h380.jpg

six
29 januari 2014, 04:09
The wild west.

Sjachelaars, sjoemelaars, dronkaards, prekers, bandieten, dorpsgekken, verloren zielen en een sheriff met zijn eigen versie van de wet.

Dit.

De halfdronken sheriff komt af en toe uit zijn roes en schiet half willekeurig naar menigtes die hij niet mag.

Verder, gewoon wat je daar zei.

Nexer
29 januari 2014, 04:22
Een door de moderators verlaten mesthoop.

Onlangs nog een report gedaan en ze in die report een bende lamzakken genoemd. Niks geen antwoord. Vroeger al vaker ze gevraagd posts die pure persoonlijke aanvallen zijn te verwijderen, zoals in de regels staat, maar ze doen niks.

Volgens mij kan het die mannen allemaal niks meer schelen.

Knipp
29 januari 2014, 13:06
Facteurs en keffertjes. Hier en daar een tuinkabouter.

Supe®Staaf
29 januari 2014, 14:20
Negerin slaat paard?Beating a dead horse.

stropke
29 januari 2014, 14:34
Een zooitje ongeregeld met een moderatie die van God en gebod los is.
Of het hele ding uit de lucht halen of de moderatie eens grondig renoveren met sheriff's die nog moreel\waarde besef hebben.

Supe®Staaf
29 januari 2014, 14:38
Een zooitje ongeregeld met een moderatie die van God en gebod los is.Vraag menier pastoeir of hij wil modereren.

Of het hele ding uit de lucht halen of de moderatie eens grondig renoveren met sheriff's die nog moreel\waarde besef hebben.
Zeg dat hij zijn misdienaars meebrengt.
Die kunnen vanonder zijn buroo meehelpen.

Antoon
29 januari 2014, 14:58
The wild west.

Sjachelaars, sjoemelaars, dronkaards, prekers, bandieten, dorpsgekken, verloren zielen en een sheriff met zijn eigen versie van de wet.

welcome to Belgium :-)

:lol::lol::lol:

Libro
29 januari 2014, 15:01
De enige plaats waar je ongestoord en ongegeneerd over tetten kunt kletsen.

Thuleander
29 januari 2014, 15:39
Eenzaten die elkaar niet kunnen uitstaan maar van pure armoede elkaar steeds opnieuw opzoeken.

crapuuleersteklas
29 januari 2014, 16:40
Een bende zeveraars, gestresseerde rukkers en crapuul. Ik voel me hier heel goed en ben van plan nog lang te blijven zeveren. En waar zijn die tetten en hete wijven?

De Geus
29 januari 2014, 20:11
Een door de moderators verlaten mesthoop.

Onlangs nog een report gedaan en ze in die report een bende lamzakken genoemd. Niks geen antwoord. Vroeger al vaker ze gevraagd posts die pure persoonlijke aanvallen zijn te verwijderen, zoals in de regels staat, maar ze doen niks.

Volgens mij kan het die mannen allemaal niks meer schelen.

Beste Nexer,

Zoals de meesten hier, ben ik niet vierentwintig uur per dag aanwezig/beschikbaar als moderator. Het team moderatoren bestaat uit een aantal mensen, dat onmogelijk het gehele forum (inclusief meldingen) kan overzien of bewaken.

Uw opmerkingen raken mij daarom erg.

Ik trek mij deze opmerkingen aan als kritiek waarmee ik (wij) iets moet (moeten) doen.

Met vriendelijke groet,

De Geus,
global moderator politics.be

Troubadour
29 januari 2014, 20:43
Beste Nexer,

Zoals de meesten hier, ben ik niet vierentwintig uur per dag aanwezig/beschikbaar als moderator. Het team moderatoren bestaat uit een aantal mensen, dat onmogelijk het gehele forum (inclusief meldingen) kan overzien of bewaken.

Uw opmerkingen raken mij daarom erg.

Ik trek mij deze opmerkingen aan als kritiek waarmee ik (wij) iets moet (moeten) doen.

Met vriendelijke groet,

De Geus,
global moderator politics.be

Hij heeft anders wel een punt. Politics is leeggelopen over de jaren heen, het forumreglement kan evengoed niet bestaan, op de man spelen is normaal geworden want discussieregels bestaan toch niet, de beheerders van subfora zijn al lang gaan lopen en de ene moderator die dan toch eens aanwezig is moet een noodreglement instellen om het niet de spuigaten te laten uitlopen. De indeling is verouderd en de laatste keer dat er nog aan het forum gesleuteld werd moet nu toch ook al wel een paar jaar geleden zijn.

Er is veel werk om van Politics terug iets te maken dat op iets trekt.

stropke
29 januari 2014, 20:46
Een bende zeveraars, gestresseerde rukkers en crapuul. Ik voel me hier heel goed en ben van plan nog lang te blijven zeveren. En waar zijn die tetten en hete wijven?
Jou motivatie om hier te komen markeert weer eens het moreel gehalte van politics.be. en van Belziek en.
Tja in een land waar men Dutroux een brief laat schrijven aan zijn slachtoffers kun je niks anders verwachten.

Demper
29 januari 2014, 21:27
Beste Nexer,

Zoals de meesten hier, ben ik niet vierentwintig uur per dag aanwezig/beschikbaar als moderator. Het team moderatoren bestaat uit een aantal mensen, dat onmogelijk het gehele forum (inclusief meldingen) kan overzien of bewaken.

Uw opmerkingen raken mij daarom erg.

Ik trek mij deze opmerkingen aan als kritiek waarmee ik (wij) iets moet (moeten) doen.

Met vriendelijke groet,

De Geus,
global moderator politics.be

Maar nee, het is hier goed.

Demper
29 januari 2014, 21:30
Eenzaten die elkaar niet kunnen uitstaan maar van pure armoede elkaar steeds opnieuw opzoeken.

Voor mij is het een uitlaatklep. Veel van de dingen die ik hier zeg, kan ik niet verkondigen in real life.

Klojo eerste klas
29 januari 2014, 21:34
Bijwijlen interessant, bijwijlen wijlen.

The Paulus Experience
29 januari 2014, 22:09
Hoe zou je dit forum samenvatten?



tijdverlies.

Thuleander
29 januari 2014, 22:41
Gelukkig is er nog de humor van Eberhard Leclerc en de inhoudelijkheid van Another Jack.

Supe®Staaf
29 januari 2014, 22:44
't Zou hier véél lolliger zijn, als er iemand eens iets over Bart De Wever zou posten.

NieuwNoors
29 januari 2014, 22:46
Maar nee, het is hier goed.

Ja: het is hier goed. Ik zou dit troetelforum niet meer kunnen missen. :-D

NieuwNoors
29 januari 2014, 22:56
Een bende zeveraars, gestresseerde rukkers en crapuul. Ik voel me hier heel goed en ben van plan nog lang te blijven zeveren. En waar zijn die tetten en hete wijven?

Blij dat u op dit forum uw soortgenoten gevonden hebt. Welkom!

Marie van de koster
29 januari 2014, 23:45
I like it!

't Is hier pertang geen Facebook, hé!

Den Duisteren Duikboot
29 januari 2014, 23:49
Beste Nexer,

Zoals de meesten hier, ben ik niet vierentwintig uur per dag aanwezig/beschikbaar als moderator. Het team moderatoren bestaat uit een aantal mensen, dat onmogelijk het gehele forum (inclusief meldingen) kan overzien of bewaken.

Uw opmerkingen raken mij daarom erg.

Ik trek mij deze opmerkingen aan als kritiek waarmee ik (wij) iets moet (moeten) doen.

Met vriendelijke groet,

De Geus,
global moderator politics.be

Ik denk niet dat je je dit persoonlijk moet aantrekken, maar ik heb enige tijd geleden bij een bepaalde moderator, naar aanleiding van een opmerking van mij, een zekere berusting vastgesteld. Het kwam neer op: alles kent een periode van bloei en verval, ook een politiek discussieforum, niets aan te doen.

Misschien moet er eens gezocht worden naar nieuw bloed, mensen met frisse ideeën, zodat oud bloed dat niet meer stroomt pijnloos kan worden weggepompt.

Den Duisteren Duikboot
29 januari 2014, 23:50
't Zou hier véél lolliger zijn, als er iemand eens iets over Bart De Wever zou posten.

:-)

Marie van de koster
29 januari 2014, 23:53
Degenen die zagen en klagen over het forum en hier toch blijven komen zijn rare gasten!
Het forum is ooit spannender geweest, dat geef ik toe. Maar de inhoud komt van de forummers.
Ik vind het gek dat er zoveel kritiek is op de moderatoren. Misschien zouden ze hier meer aanwezig moeten zijn maar dat zou een gevoel geven alsof er een agent over mijn schouder meekijkt terwijl ik typ.
En tenslotte, die moderatoren zijn vrijwilligers! Ze kunnen er iedere dag mee uitscheiden als ze dat willen dus verdienen ze toch wel enig respect van onzentwege.

Dag moderatorkes :hug:

giserke
30 januari 2014, 00:03
't Zou hier véél lolliger zijn, als er iemand eens iets over Bart De Wever zou posten.

bwa, neen toch niet. Daar is niet veel lol meer aan.

Troubadour
30 januari 2014, 00:14
Ik denk niet dat je je dit persoonlijk moet aantrekken, maar ik heb enige tijd geleden bij een bepaalde moderator, naar aanleiding van een opmerking van mij, een zekere berusting vastgesteld. Het kwam neer op: alles kent een periode van bloei en verval, ook een politiek discussieforum, niets aan te doen.

Misschien moet er eens gezocht worden naar nieuw bloed, mensen met frisse ideeën, zodat oud bloed dat niet meer stroomt pijnloos kan worden weggepompt.

²

Thuleander
30 januari 2014, 18:10
Misschien moet er eens gezocht worden naar nieuw bloed, mensen met frisse ideeën, zodat oud bloed dat niet meer stroomt pijnloos kan worden weggepompt.

:lol:

Hypochonder
30 januari 2014, 18:17
Een stelletje zeikers samen.

Klojo eerste klas
30 januari 2014, 20:06
't Zou hier véél lolliger zijn, als er iemand eens iets over Bart De Wever zou posten.

Hier is al een begin : http://www.brusseldezeweek.be/nl/bdw

Demper
30 januari 2014, 22:50
Dit is geen Suggesties & Mededelingen draad.

En toch zijn er hier mods, en zelfs een serieuze discussie.

Ik ga dit allemaal moeten rapporteren.

Demper
30 januari 2014, 23:09
"You will never find a more wretched hive of scum and villainy."
— Ben Kenobi, Star Wars Episode IV: A New Hope

Nu ook niet overdrijven.

Johnny Blaze
30 januari 2014, 23:25
"You will never find a more wretched hive of scum and villainy."
— Ben Kenobi, Star Wars Episode IV: A New Hope

If you didn't lie about the droids, that guy's auntie and uncle would still be alive and why the fuck did you let it come to the point that he kissed his sister?

crapuuleersteklas
31 januari 2014, 12:55
Blij dat u op dit forum uw soortgenoten gevonden hebt. Welkom!
Zeveren kan ik heel goed. Zeker als er een heet wijf naast mij staat.
Een gestresseerde rukker jakzeker.
Rukken is leuk en gestresseerd omdat ik niemand heb die mij even wil afrukkken.
Crapuul jawel ik ben daar fier op. De pot op met plichten en regels.
Ben ik nu de ideale kandidaat om President politiek forum te worden?

Sonny Crockett
3 februari 2014, 19:20
Twee maten - twee gewichten ...

stropke
3 februari 2014, 20:35
Ben ik nu de ideale kandidaat om President politiek forum te worden?
Je bent eerder kandidaat voor een opvoedingscursus.

fbpolitics
4 februari 2014, 02:59
Zoals ik reeds heb aangehaald: het zijn veelal dezelfde leden die het hoge woord voeren, en dan nog meestal tegen elkaar. Ik heb dus daarom al uitgekeken naar andere plaatsen, maar in BE niet zoveel gevonden.

Moet ook gezegd zijnde: er zijn zeker ook goede leden !!


Maar belangrijker: ik heb de indruk dat er bepaalde onderwerpen (bewust) niet aan bod komen, en dit terwijl er over bijna elk artikel een topic wordt geopend (zie **).




PS: als éénieder zich maximaal enig zelf bewust ordentelijk gedrag zou opleggen, is moderatie veel minder nodig, en valt elk buitensporig feit ook sneller op.

Ik ben ook van mening dat dit forum zeker nog potentieel heeft.




- - - - -
**
(semi off topic, en is niet voor verdere discussie in deze draad bedoeld, maar om relevantie aan te tonen)

Een voor mezelf relevant voorbeeld hiervan is onderstaand, want de staat die jaagt op zijn eigen bevolking wegens geldgewin en gemakkelijk slachtoffer, terwijl de groten vrijuit gaan.
-> De tweede verkeersdode als gevolg van het slechte wegdek, en het putje dat voor de tweede keer zeer toevallig onmiddellijk werd gedicht nadat men er jaren een melding heeft van gemaakt. Dit ruikt naar plichtsverzuim en bewust vernielen van bewijs, waar je als kleine man niet moet aan beginnen denken... En diezelfde politici moeten ons leiden? Welk signaal geven deze politici nog?

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het onderwerp niet heb gevonden...