PDA

View Full Version : 10 jaar facebook


Anna List
4 februari 2014, 10:58
een woordje van de founding father (Mark Zuckerberg):

Today is Facebook's 10th anniversary.

It's been an amazing journey so far, and I'm so grateful to be a part of it. It's rare to be able to touch so many people's lives, and I try to remind myself to make the most of every day and have the biggest impact I can.

People often ask if I always knew that Facebook would become what it is today. No way.

I remember getting pizza with my friends one night in college shortly after opening Facebook. I told them I was excited to help connect our school community, but one day someone needed to connect the whole world.

I always thought this was important -- giving people the power to share and stay connected, empowering people to build their own communities themselves.

When I reflect on the last 10 years, one question I ask myself is: why were we the ones to build this? We were just students. We had way fewer resources than big companies. If they had focused on this problem, they could have done it.

The only answer I can think of is: we just cared more.

While some doubted that connecting the world was actually important, we were building. While others doubted that this would be sustainable, you were forming lasting connections.

We just cared more about connecting the world than anyone else. And we still do today.

That's why I'm even more excited about the next ten years than the last. The first ten years were about bootstrapping this network. Now we have the resources to help people across the world solve even bigger and more important problems.

Today, only one-third of the world's population has access to the internet. In the next decade, we have the opportunity and the responsibility to connect the other two-thirds.

Today, social networks are mostly about sharing moments. In the next decade, they'll also help you answer questions and solve complex problems.

Today, we have only a few ways to share our experiences. In the next decade, technology will enable us to create many more ways to capture and communicate new kinds of experiences.

It's been amazing to see how all of you have used our tools to build a real community. You've shared the happy moments and the painful ones. You've started new families, and kept spread out families connected. You've created new services and built small businesses. You've helped each other in so many ways.

I'm so grateful to be able to help build these tools for you. I feel a deep responsibility to make the most of my time here and serve you the best I can.

Thank you for letting me be a part of this journey.

tamelijk inspirerend en hoopvol, en het potentieel dient erkent, dat is nu wel voor iedereen duidelijk ... zal het zijn toekomstvoorspelling ook waarmaken ?

wordt het een tool met potentieel om
-de wereld te verbeteren
-wantoestanden aan te kaarten
-foute regimes onder druk te zetten
-industriele almacht en miskenning van natuur bij te sturen ?
-mensen en dierenrechten door te duwen wereldwijd ?


boeiende tijden.

six
4 februari 2014, 11:07
Strontplatform met cynische klootzak als oprichter. Van zodra er iets beter is, loopt het leeg.

Anna List
4 februari 2014, 11:13
Strontplatform met cynische klootzak als oprichter. Van zodra er iets beter is, loopt het leeg.

verwijt jij nu iemand cynisme ? :p ...


ook een stralend goeie morgen overigens hoor ! :D

six
4 februari 2014, 11:21
verwijt jij nu iemand cynisme ? :p ...


ook een stralend goeie morgen overigens hoor ! :D

Het is een stralend goeie morgen vandaag hoor.

Maar nee, er is echt vanalles mis met facebook.

CLAESSENS Joris
4 februari 2014, 11:32
een woordje van de founding father (Mark Zuckerberg):



tamelijk inspirerend en hoopvol, en het potentieel dient erkent, dat is nu wel voor iedereen duidelijk ... zal het zijn toekomstvoorspelling ook waarmaken ?

wordt het een tool met potentieel om
-de wereld te verbeteren
-wantoestanden aan te kaarten
-foute regimes onder druk te zetten
-industriele almacht en miskenning van natuur bij te sturen ?
-mensen en dierenrechten door te duwen wereldwijd ?


boeiende tijden.

Het wordt evenzeer een tool met potentieel om
-de wereld te ondermijnen
-wantoestanden aan te creëren
-goede regimes onder druk te zetten
-industriele almacht en miskenning van natuur bij te promoten.
-mensen en dierenrechten af te schaffen wereldwijd .

Zoiets als één en hetzelfde wapen in de handen van een politieagent of een terrorist...
8-)

elsina
4 februari 2014, 11:33
Bij haast iedereen staat facebook open op het scherm. Jongeren van vandaag en ook oudere doen met hun pc niets anders meer dan facebooken. Een groot verschil met vroeger toen internet pas opkwam toen deden ze nog wat experimenten en ontdekkingen op het WWW, maar die tijd is haast voorbij.

Om nu nog te investeren in een mooie website is eigenlijk weggesmeten geld, geen kat kijkt er nog naar.

Zelfs een email adres hoeft vaak niet meer.

Anna List
4 februari 2014, 11:38
Het is een stralend goeie morgen vandaag hoor.

Maar nee, er is echt vanalles mis met facebook.



ok, maar bekijk het potentieel nu eens als ge wilt ...


(ps als gij ooit een huis gaat kopen, hoop ik ook dat ge u op t potentieel kunt focussen of ge gaat heel veel betalen)

Anna List
4 februari 2014, 11:40
Het wordt evenzeer een tool met potentieel om
-de wereld te ondermijnen
-wantoestanden aan te creëren
-goede regimes onder druk te zetten
-industriele almacht en miskenning van natuur bij te promoten.
-mensen en dierenrechten af te schaffen wereldwijd .

Zoiets als één en hetzelfde wapen in de handen van een politieagent of een terrorist...
8-)

:D nóg zo nen optimistische mens ! :p

-ik denk dat ge t potentieel toezicht op internet zwaar onderschat
-en fundamenteler : het aantal mensen met goede wil is m.i. groter dan het aantal mensen met kwade wil

... laat facebook nu net een (democratisch) middel zijn dat steunt op de kracht vh aantal ...

six
4 februari 2014, 11:51
ok, maar bekijk het potentieel nu eens als ge wilt ...


(ps als gij ooit een huis gaat kopen, hoop ik ook dat ge u op t potentieel kunt focussen of ge gaat heel veel betalen)

Het potentieel van Facebook is er al lang uit: er kan niets nieuw mee worden aangevangen. Anders had het in de 10 jaar al gebeurd.

Facebook is een centraal beheerde site die klantonvriendelijk is (er is zelfs geen klantendienst), aanpassingen doet tegen de zin van haar gebruikers, de privacy absoluut niet respecteert, en alle data centraal beheert. Overigens is een foto die je op Facebook zet niet meer eigendom van jou maar van Facebook.


Het is nu wachten op iets nieuw.

Knipp
4 februari 2014, 12:10
Altijd een hekel gehad aan Facebook.

Overwegend eens met six.

Eberhard Leclerc
4 februari 2014, 12:35
....de privacy absoluut niet respecteert, en alle data centraal beheert. .....

Jij dacht serieus dat dat buiten FEESBOEK wél gebeurt?

*kuch

six
4 februari 2014, 12:42
Jij dacht serieus dat dat buiten FEESBOEK wél gebeurt?

*kuch

Natuurlijk dacht ik dat niet, beste witman, maar het ene praat het andere niet goed.

Faceboek lijkt soms echt te spuwen in de gezichten van de gebruikers.

Marie van de koster
4 februari 2014, 15:43
Het potentieel van Facebook is er al lang uit: er kan niets nieuw mee worden aangevangen. Anders had het in de 10 jaar al gebeurd.

Facebook is een centraal beheerde site die klantonvriendelijk is (er is zelfs geen klantendienst), aanpassingen doet tegen de zin van haar gebruikers, de privacy absoluut niet respecteert, en alle data centraal beheert. Overigens is een foto die je op Facebook zet niet meer eigendom van jou maar van Facebook.


Het is nu wachten op iets nieuw.

Windows en Microsoft doen ook voortdurend aanpassingen zonder hun klanten te raadplegen. En die vragen er dan nog geld voor!

Sebastokrator
4 februari 2014, 15:50
Strontplatform met cynische klootzak als oprichter. Van zodra er iets beter is, loopt het leeg.Laat ons dat hopen.

Demper
4 februari 2014, 16:23
Ik kan Facebook niet serieus nemen. Het is niet meer dan een wedstrijdje "wie heeft het meeste vrienden in zijn lijstje". Dan zie je een lekker wijf met 600 vrienden.... komaan zeg. Marginaal tot en met. Enkel losers zitten op Facebook.

Antoon
4 februari 2014, 17:38
Strontplatform met cynische klootzak als oprichter. Van zodra er iets beter is, loopt het leeg.

Hetgeen u als "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter" noemt is op 10 jaar tijd uitgegroeid tot een bedrijf met 1.23 miljard actieve gebruikers (volgens cijfers van december 2013) waarvan 945 miljoen maandelijks actieve gebruikers (december 2013). Ongeveer 81 procent van de dagelijks actieve gebruikers bevindt zich buiten de VS en Canada. Er werden meer dan 25 miljoen small business-pagina’s aangemaakt op Facebook (november 2013) en Facebook heeft wereldwijd 6.337 werknemers (december 2013). Met een geschatte waarden van $157 miljard, is Facebook op zijn 10e verjaardag meer waard dan Time Warner of Disney. De oprichter, Mark Zuckerberg, is pas 30 en nog altijd CEO van zijn geesteskind.

Dit noemt u dus een "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter".

Daarnaast staat u vol enthousiasme te springen om ... watcoin-weeral? pffff

Sebastokrator
4 februari 2014, 17:43
Hetgeen u als "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter" noemt is op 10 jaar tijd uitgegroeid tot een bedrijf met 1.23 miljard actieve gebruikers (volgens cijfers van december 2013) waarvan 945 miljoen maandelijks actieve gebruikers (december 2013). Ongeveer 81 procent van de dagelijks actieve gebruikers bevindt zich buiten de VS en Canada. Er werden meer dan 25 miljoen small business-pagina’s aangemaakt op Facebook (november 2013) en Facebook heeft wereldwijd 6.337 werknemers (december 2013). Met een geschatte waarden van $157 miljard, is Facebook op zijn 10e verjaardag meer waard dan Time Warner of Disney. De oprichter, Mark Zuckerberg, is pas 30 en nog altijd CEO van zijn geesteskind.

Dit noemt u dus een "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter"
Sluit het één het andere dan uit?

Demper
4 februari 2014, 17:45
Hetgeen u als "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter" noemt is op 10 jaar tijd uitgegroeid tot een bedrijf met 1.23 miljard actieve gebruikers (volgens cijfers van december 2013) waarvan 945 miljoen maandelijks actieve gebruikers (december 2013). Ongeveer 81 procent van de dagelijks actieve gebruikers bevindt zich buiten de VS en Canada. Er werden meer dan 25 miljoen small business-pagina’s aangemaakt op Facebook (november 2013) en Facebook heeft wereldwijd 6.337 werknemers (december 2013). Met een geschatte waarden van $157 miljard, is Facebook op zijn 10e verjaardag meer waard dan Time Warner of Disney. De oprichter, Mark Zuckerberg, is pas 30 en nog altijd CEO van zijn geesteskind.

Dit noemt u dus een "Strontplatform met cynische klootzak als oprichter".

Daarnaast staat u vol enthousiasme te springen om ... watcoin-weeral? pffff

Ja, maar het is een strontplatform.

Antoon
4 februari 2014, 17:49
Ik trek mijn hoed af voor Mark Zuckerberg, je moet het maar doen.

Zijn commentaar was dan ook niet mis :

Facebookstichter Mark Zuckerberg blikt op zijn profiel terug op een decennium Facebook (en kijkt vooruit naar het komende decennium).

“Vandaag is het de tiende verjaardag van Facebook. Het is een geweldige reis geweest tot dusver, en ik ben erg vereerd dat ik er deel van heb kunnen uitmaken. Erin slagen om het leven van zo veel mensen te raken, geeft een uitzonderlijk gevoel. Ik probeer er elke dag het beste van te maken om een zo groot mogelijke impact te kunnen bekomen.

Vaak vragen mensen mij of ik altijd al geweten heb dat Facebook zou worden wat het vandaag is. No way.

Ik herinner me de avond kort na de lancering van Facebook nog levendig. Ik was samen met vrienden pizza aan het eten op school. Ik vertelde hen dat ik stond te popelen om onze hele schoolgemeenschap met elkaar te helpen verbinden, maar op een dag moest iemand de hele wereld samenbrengen. Dat heb ik altijd belangrijk gevonden: mensen de macht geven om dingen te delen en met elkaar in contact te blijven, en om zelf hun eigen gemeenschap op te bouwen.

Als ik terugblik op de afgelopen tien jaar, stel ik mezelf één vraag: waarom zijn wij degenen geweest die het hebben gebouwd? Wij waren gewoon studenten, met minder middelen dan grote bedrijven. Zij hadden het even goed kunnen doen. Het enige antwoord dat ik kan bedenken: wij gaven er gewoon meer om. En dat doen we vandaag nog steeds.

Op het moment dat sommigen de belangrijkheid van een geconnecteerde wereld in twijfel trokken, waren wij aan het bouwen. Op het moment dat anderen de levensvatbaarheid van dit netwerk in twijfel trokken, was u blijvende contacten aan het leggen.

Ik ben nog meer opgewonden over de volgende tien jaar dan over de voorbije tien jaar. Die eerste tien jaar draaiden rond de start van dit netwerk. Nu hebben we de middelen om mensen van overal ter wereld te helpen bij het oplossen van grotere en belangrijkere problemen.

Vandaag heeft één derde van de wereldbevolking toegang tot het internet. In het volgende decennium is het onze verantwoordelijkheid om die andere twee derde te connecteren.

Vandaag gaan sociale netwerken over het delen van momenten. In het volgende decennium zullen ze u ook helpen bij het beantwoorden van vragen en het oplossen van complexe problemen.

Vandaag zijn er maar een paar manieren om onze ervaringen te delen. In het volgende decennium zal de technologie ons in staat stellen veel meer manieren te creëren om nieuwe ervaringen vast te leggen en naar buiten te brengen.

Het was fantastisch om zien hoe u onze tools hebt gebruikt om een echte community te bouwen. U heeft de gelukkige en pijnlijke momenten gedeeld. U heeft uit elkaar gegane families weer samengebracht en nieuwe families gesticht. U heeft nieuwe diensten gecreëerd. U heeft elkaar geholpen op zo veel manieren.

Ik ben erg dankbaar dat ik deze tools heb kunnen helpen bouwen voor u. Ik voel een diepe verantwoordelijkheid om u op de best mogelijke manier te blijven bedienen.

Bedankt om mij deel te laten uitmaken van deze reis.” (MI)

bron (http://datanews.knack.be/ict/nieuws/mark-zuckerberg-nu-gaat-facebook-om-momenten-delen-binnen-10-jaar-moet-het-problemen-oplossen/article-4000517377721.htm#)

Sebastokrator
4 februari 2014, 17:56
Ik trek mijn hoed af voor Mark Zuckerberg, je moet het maar doen.
McDonald's heeft ook een wereldimperium opgebouwd, moeten we daar dan ook maar onze hoef voor aftrekken?

Derk de Tweede
4 februari 2014, 18:07
Schijnt dat jongeren er massaal de brui aangeven.

Antoon
4 februari 2014, 18:08
McDonald's heeft ook een wereldimperium opgebouwd, moeten we daar dan ook maar onze hoef voor aftrekken?

Richard and Maurice McDonald hebben het McDonald's concept uitgevonden in 1940. Ray Kroc heeft de McDonald's Corporation opgericht. (meer dan 60 jaar geleden)

Hebben ze knap gedaan. Reeds 60 jaar lang blijft men zeggen dat ze niet gaan blijven bestaan.

Ondertussen is McDonalds uitgegroeid tot een megabedrijf in 118 landen met een jaarlijkse omzet van ongeveer 30 miljard dollar met 1,8 miljoen werknemers.

Lijkt de mensen eigenlijk niet echt te schelen, al dat negatief nieuws en de negatieve kritieken. Het aantal klanten blijft massaal en blijft dagdagelijks terugkomen.

Demper
4 februari 2014, 18:09
Richard and Maurice McDonald hebben het McDonald's concept uitgevonden in 1940. Ray Kroc heeft de McDonald's Corporation opgericht. (meer dan 60 jaar geleden)

Hebben ze knap gedaan. Reeds 60 jaar lang blijft men zeggen dat ze niet gaan blijven bestaan.

Ondertussen is McDonalds uitgegroeid tot een megabedrijf in 118 landen met een jaarlijkse omzet van ongeveer 30 miljard dollar met 1,8 miljoen werknemers.

Lijkt de mensen eigenlijk niet echt te schelen, al dat negatief nieuws en de negatieve kritieken. Het aantal klanten blijft massaal en blijft dagdagelijks terugkomen.

Joepie.

Antoon
4 februari 2014, 18:15
Schijnt dat jongeren er massaal de brui aangeven.

Einde Facebook nabij? Dat valt wel mee

zaterdag 25 januari 2014, 09:22 in categorie: Wetenschap -
door Jeannette Kras

Een paar dagen geleden ging het bericht de hele wereld over. Volgens onderzoekers van Princeton zou binnen drie jaar 80 procent van de Facebookers het medium de rug toekeren. De opkomst en ondergang van Facebook werd vergeleken met een epidemie. Een auteur van Slate legt uit dat dit nogal vergezocht is.
De ondergang van een sociaal netwerk zou net als de opkomst lijken op de verspreiding van een besmettelijke ziekte: in het begin gaan een paar mensen weg. Die ‘besmetten’ de mensen om hen heen en binnen korte tijd is iedereen vertrokken. De onderzoekers baseren dit echter puur op de ondergang van Myspace. Maar dat is slechts één voorbeeld. Om het punt sterker te maken, vergelijken de onderzoekers een sociaal netwerk met ideeën. Die zouden zich snel verspreiden om uiteindelijk ook weer snel uit te sterven. Ja, soms misschien. Maar echt goede ideeën, zoals democratie, zwaartekracht of de evolutietheorie, bestaan toch nog steeds.
Tweede punt is de vermeende afname in populariteit van Facebook. Die is gebaseerd op Google Trends. Dus hoe vaak Facebook is ingetypt in Google. Ten eerste is er slechts een kleine dip zichtbaar in 2013, na een piek in 2012. Ten tweede wordt er niet gezocht naar andere verklaringen, bijvoorbeeld dat iedereen nu wel weet wat Facebook is en waar je het kunt vinden. Ten derde: als je hetzelfde zou doen voor bijvoorbeeld de zoekterm ‘breedband’ kun je concluderen dat snel internet sinds 2005 aan het afnemen is.
De onderzoekers zeggen tot slot nog dat hun model alleen opgaat als je er vanuit gaat dat alle sociale netwerken vroeg of laat kleiner worden. Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Dat Facebook binnen drie jaar verleden tijd is, is dus op zijn zachtst gezegd een voorbarige conclusie.

bron : W (http://www.welingelichtekringen.nl/wetenschap/269229/einde-facebook-nabij-dat-valt-wel-mee.html)

Weyland
4 februari 2014, 18:16
Strontplatform met cynische klootzak als oprichter. Van zodra er iets beter is, loopt het leeg.

En wat is je mening over vKontakte?

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:22
Reeds 60 jaar lang blijft men zeggen dat ze niet gaan blijven bestaan.
Zei ik niet, en daar ging het niet om.

Ondertussen is McDonalds uitgegroeid tot een megabedrijf in 118 landen met een jaarlijkse omzet van ongeveer 30 miljard dollar met 1,8 miljoen werknemers.
Volkomen irrelevant.

Het aantal klanten blijft massaal en blijft dagdagelijks terugkomen.
Volkomen irrelevant.

Het feit blijft dat McDonald's een moreel verwerpelijk bedrijf is, en dat het feit dat het goed draait geen greintje invloed daarop heeft. Dat was dan ook de analogie met Facebook: dat het enorm veel gebruikt wordt neemt niet weg dat het een strontplatform is.

Universalia
4 februari 2014, 18:23
Het zal FB oprichter M. Zuckerberg een worst wezen denk ik dat de belangstelling voor FB zakt, hij is er schatrijk mee geworden.

Hier komt die rommel op geen enkele PC op, ook niet Twitter, Skype en andere rommel.

Ik bedoel dat er niemand zaken mee heeft in/op de rest van de wereld dat ik een rode fiets heb. (oei, too much info) :lol:

Sociale netwerksite's geven Soa's: Sociaal Overdraagbare Aandoeningen ...

:cheer::cheer::cheer:

Antoon
4 februari 2014, 18:28
Zei ik niet, en daar ging het niet om.


Volkomen irrelevant.


Volkomen irrelevant.

Het feit blijft dat McDonald's een moreel verwerpelijk bedrijf is, en dat het feit dat het goed draait geen greintje invloed daarop heeft. Dat was dan ook de analogie met Facebook: dat het enorm veel gebruikt wordt neemt niet weg dat het een strontplatform is.

U mag denken en schrijven wat u wenst. Het is uw goed recht in ons land.

Dat neemt niet weg dat minstens 1.23 miljard gebruikers van Facebook wereldwijd en 70 miljoen klanten van Mc Donalds elke dag wereldwijd er anders over denken.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:30
Dat neemt niet weg dat minstens 1.23 miljard gebruikers van Facebook wereldwijd en 70 miljoen klanten van Mc Donalds elke dag wereldwijd er anders over denken.
Argumentum ad populum.

Eberhard Leclerc
4 februari 2014, 18:33
Hyves is nu zelfs off line.

Op het hoogtepunt, eind 2009, had Hyves zo'n 8 miljoen gebruikers.

Bijna elke Nederlander had een account.
In 4 jaar compleet verdwenen

Nietzsche
4 februari 2014, 18:33
Argumentum ad populum.

Dat is alleen niet altijd een drogredenering.

Of facebook nu wel of geen slecht platform is, het feit dat er zoveel mensen op zitten toont wel aan dat het de mensen geen ruk interesseert.

Mensen hechten geen waarde meer aan bijvoorbeeld privacy hé, vergeet dat niet.

Antoon
4 februari 2014, 18:35
Argumentum ad populum.

Uw argumenten zijn tot nog toe onbestaand. Niet echt sterk van u, toch?

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:37
Dat is alleen niet altijd een drogredenering.Dat is wel altijd een drogreden.

Of facebook nu wel of geen slecht platform is, het feit dat er zoveel mensen op zitten toont wel aan dat het de mensen geen ruk interesseert.
Dat is dan ook een heel andere stelling.

Mensen hechten geen waarde meer aan bijvoorbeeld privacy hé, vergeet dat niet.
Dat hoef ik zeker niet verteld te worden. De goedgelovigheid en apathie van mensen zit aan de kern van heel wat van mijn denkwijzen.

Weyland
4 februari 2014, 18:39
Hyves is nu zelfs off line.

Op het hoogtepunt, eind 2009, had Hyves zo'n 8 miljoen gebruikers.

Bijna elke Nederlander had een account.
In 4 jaar compleet verdwenen

Ik herinner me nog de CU2-era. En Sletbox/Sletlog was ook lachwekkend om te bezoeken.

Nietzsche
4 februari 2014, 18:40
Dat is wel altijd een drogreden.


Dat is dan ook een heel andere stelling.


Dat hoef ik zeker niet verteld te worden. De goedgelovigheid en apathie van mensen zit aan de kern van heel wat van mijn denkwijzen.

1: Nee, in morele kwesties kan het zelfs zeer relevant zijn.

2/3: Dus hiermee erken jij dat de moraliteit van facebook compleet irrelevant is.

Dat wordt pas relevant wanneer de gebruikers het ook interesseert.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:43
Uw argumenten zijn tot nog toe onbestaand. Niet echt sterk van u, toch?Je draait de zaken om. Ik verdedigde hier de stelling van Six:
Facebook is een centraal beheerde site die klantonvriendelijk is (er is zelfs geen klantendienst), aanpassingen doet tegen de zin van haar gebruikers, de privacy absoluut niet respecteert, en alle data centraal beheert. Overigens is een foto die je op Facebook zet niet meer eigendom van jou maar van Facebook.

Het enige wat jij daar tegen kon opbrengen was dat het veel gebruikers had en dus succesvol is. Dat was volledig naast de kwestie, en dat toonde ik ook aan met een analogie. En daarna kwam je af met een drogreden.

Jij hebt nog geen enkel argument gebracht. En je durft jouw onkunde nog op mij te projecteren. :roll:

Antoon
4 februari 2014, 18:44
Geef dan eens een uitleg waarom u vindt dat McDonald's een moreel verwerpelijk bedrijf is en waarom voor u Facebook een "strontplatform" is.
Want dat is blijkbaar nog niet gelukt. Behalve dan klantonvriendelijk, privacy en centraal beheer bij Facebook, maar kom... even ernstig dan.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:46
Want dat is blijkbaar nog niet gelukt.
1: Leer lezen
2: Leer lezen
3: McDonald's was de analogie, en Six had Facebook al lang besproken.
4: Leer lezen
5: Zit recht en stop met te zuigen aan de ranzige ballen van Uncle Sam
6: Leer lezen

Antoon
4 februari 2014, 18:47
Ik dacht het wel. Nul komma zip.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:51
Ik dacht het wel. Nul komma zip.
Gezien ik in het bericht ervoor al de argumenten van Six had geciteerd, kan ik alleen maar het volgende concluderen.

Nee, je dacht dat niet. Je hebt nog nooit in je leven gedacht. Mensen hebben al zo vaak de feiten in je gezicht geduwd dat je ogen in je keelholte hangen. Je hebt niet de intellectuele capabiliteit te erkennen dat je niet meer zien kunt.

Vlucht het stelen en bedriegen, ook de achterklap en ’t liegen, nepchristen.

Nietzsche
4 februari 2014, 18:52
Gezien ik in het bericht ervoor al de argumenten van Six had geciteerd, kan ik alleen maar het volgende concluderen.

Nee, je dacht dat niet. Je hebt nog nooit in je leven gedacht. Mensen hebben al zo vaak de feiten in je gezicht geduwd dat je ogen in je keelholte hangen. Je hebt niet de intellectuele capabiliteit te erkennen dat je niet meer zien kunt.

Geef jij maar eerst eens argumenten waarom facebook een slecht platform zou zijn.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:53
Geef jij maar eerst eens argumenten waarom facebook een slecht platform zou zijn.
Alweer?

En Nietzsche, je moet toch echt subtieler doen. Het is enorm doorzichtig, zelfs al was ik niet "gewaarschuwd".

Nietzsche
4 februari 2014, 18:54
Alweer?

Waar zijn de valide argumenten?

En wat is precies doorzichtig?

Antoon
4 februari 2014, 18:55
Gezien ik in het bericht ervoor al de argumenten van Six had geciteerd, kan ik alleen maar het volgende concluderen.

Nee, je dacht dat niet. Je hebt nog nooit in je leven gedacht. Mensen hebben al zo vaak de feiten in je gezicht geduwd dat je ogen in je keelholte hangen.

Probeer iets anders te spelen man. Aan u berichten te zien bent u daar niet zo sterk in als u zelf zou willen hopen. Het gaat u eigenlijk totaal niet goed af. Echt waar.

Antoon
4 februari 2014, 18:56
Geef jij maar eerst eens argumenten waarom facebook een slecht platform zou zijn.

Vergeet het, daar komt niets van.

Nietzsche
4 februari 2014, 18:58
Maja, even alle gekkigheid op een luciferstokje...

Facebook is moreel gezien natuurlijk helemaal niets. Ze houden bijvoorbeeld totaal geen rekening met privacy.

Het argument "er zijn veel gebruikers, dus hen maakt het niet veel uit" is volslagen belachelijk. De meerderheid/massa heeft maar zeer zelden gelijk.

En McDonald's was een perfecte analogie. Ze verdienen geld door fastfood/zeer slecht vlees te verkopen, ieder "normaal" mens eet geen McDonald's meer als hij/zij weet waar dit vlees vandaan komt, hoeveel antibiotica op dit vlees zit enz.

Daarbij, het is wetenschappelijke aangetoond dat fastfood slecht is voor je intelligentie/IQ score.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:59
Gericht aan de meelezers die enkel de laatste pagina's lezen.

Betreffende:
Vergeet het, daar komt niets van.

Die zijn al gekomen, driemaal al ondertussen, mijn herhaling ervan (http://forum.politics.be/showpost.php?p=7000908&postcount=36) hier beginnende. Antoon negeert die aangezien hij ze niet kan vatten/weerleggen.

Sebastokrator
4 februari 2014, 18:59
Facebook is moreel gezien natuurlijk helemaal niets. Ze houden bijvoorbeeld totaal geen rekening met privacy.

Het argument "er zijn veel gebruikers, dus hen maakt het niet veel uit" is volslagen belachelijk. De meerderheid/massa heeft maar zeer zelden gelijk.

En McDonald's was een perfecte analogie. Ze verdienen geld door fastfood/zeer slecht vlees te verkopen, ieder "normaal" mens eet geen McDonald's meer als hij/zij weet waar dit vlees vandaan komt, hoeveel antibiotica op dit vlees zit enz.

Daarbij, het is wetenschappelijke aangetoond dat fastfood slecht is voor je intelligentie/IQ score.
Dat ik het niet dacht! ;-)

Nietzsche
4 februari 2014, 18:59
Maar verder......

http://www.jillianney.com/wp-content/uploads/2012/01/like.png

Nietzsche
4 februari 2014, 19:00
Dat ik het niet dacht! ;-)

Subtiliteit is voor laffe honden.

Sebastokrator
4 februari 2014, 19:01
Subtiliteit is voor laffe honden.
Laffe honden leven langer.

Nietzsche
4 februari 2014, 19:02
Laffe honden leven langer.

Een lang leven is niet alles. Ik wil vooral een gelukkig leven.

Als het allebei kan dan is dat mooi meegenomen.

Antoon
4 februari 2014, 19:02
@Sebastokrator

Facebook is een centraal beheerde site die klantonvriendelijk is (er is zelfs geen klantendienst), aanpassingen doet tegen de zin van haar gebruikers, de privacy absoluut niet respecteert, en alle data centraal beheert. Overigens is een foto die je op Facebook zet niet meer eigendom van jou maar van Facebook.

That's it? Dat zijn uw argumenten? :lol::lol: . En waarom is McDonald's moreel verwerpelijk, ter analogie ?

Ik meen geen ongelijk te hebben met mijn laatste twee berichten hierboven.. er komt echt niets van.

Nietzsche
4 februari 2014, 19:04
@Sebastokrator



That's it? Dat zijn uw argumenten? :lol::lol: . En waarom is McDonald's moreel verwerpelijk, ter analogie ?

Ik meen geen ongelijk te hebben met mijn laatste twee berichten hierboven.. er komt echt niets van.

http://www.youtube.com/watch?v=X1GienO14b4

Luister dit.

Antoon
4 februari 2014, 19:09
Maja, even alle gekkigheid op een luciferstokje...

Facebook is moreel gezien natuurlijk helemaal niets. Ze houden bijvoorbeeld totaal geen rekening met privacy.

Het argument "er zijn veel gebruikers, dus hen maakt het niet veel uit" is volslagen belachelijk. De meerderheid/massa heeft maar zeer zelden gelijk.

Kan goed zijn, maar dat maakt het nog steeds geen 'strontplatform'. Behalve dan voor mensen die zich intelligenter dan de rest achten. En gezien zo'n "zelf meting" moeilijk is ... Van uw andere discussiepartner kan ik merken dat het wat minder is dan hij zelf denkt ...


En McDonald's was een perfecte analogie. Ze verdienen geld door fastfood/zeer slecht vlees te verkopen, ieder "normaal" mens eet geen McDonald's meer als hij/zij weet waar dit vlees vandaan komt, hoeveel antibiotica op dit vlees zit enz.

Daarbij, het is wetenschappelijke aangetoond dat fastfood slecht is voor je intelligentie/IQ score.

Met mate gebruiken is geen probleem. Overvloedig is nooit goed, ook wanneer u de voor anderen te dure eerste kwaliteit rood vlees van de keurslager gebruikt.

Sebastokrator
4 februari 2014, 19:09
That's it? Dat zijn uw argumenten?
Nee, dat zijn die van Six. Ik verwijs je verder graag door naar de pagina van Stallman (http://stallman.org/facebook.html#realname), zonder mij ook daar kritiekloos bij aan te willen aansluiten.
En waarom is McDonald's moreel verwerpelijk, ter analogie ?
Dat ik dat nog moet uitleggen, en dat de samenvatting van Nietzsche niet volstaat... *zucht*

http://lmgtfy.com/?q=mcdonald%27s+is+bad

Antoon
4 februari 2014, 19:10
Nee, dat zijn die van Six. Ik verwijs je verder graag door naar de pagina van Stallman (http://stallman.org/facebook.html#realname), zonder mij ook daar kritiekloos bij aan te willen aansluiten.

Dat ik dat nog moet uitleggen, en dat de samenvatting van Nietzsche niet volstaat... *zucht*

http://lmgtfy.com/?q=mcdonald%27s+is+bad

De samenvatting van Nieztsche is er net gekomen, u had nog helemaal niets uitgelegd, maar nu begint u te snappen dat uw eerdere antwoorden geen indruk maakten.

Sebastokrator
4 februari 2014, 19:13
Kan goed zijn, maar dat maakt het nog steeds geen 'strontplatform'.
Wat zijn jouw criteria dan?
Behalve dan voor mensen die zich intelligenter dan de rest achten."De rest", daar is dat populisme weer.
Met mate gebruiken is geen probleem.
Dat is een mantra, dat wordt na al die eeuwen echt geen waarheid. Ga u gang, hoor, eet voor mijn part botuline en ricine (maar dan wel met mate).

Nietzsche
4 februari 2014, 19:13
http://www.youtube.com/watch?v=ty6gLAGm33o

Geil zijn is gezond net als tenenkaas.

Sebastokrator
4 februari 2014, 19:17
geen indruk
Ik heb dan ook niet de intentie om indruk op je te maken. Dan zou ik dat zo aangepakt hebben:

http://mikehochauctioneer.com/graphics/dollar-animation2.gifhttp://rs55.pbsrc.com/albums/g121/ramuse007/America/animated_american_flag-vi.gif~c200http://www.jurikres.com/gifs/zoomchrt.gifhttp://fc00.deviantart.net/fs43/f/2009/122/7/d/Capitalism_Combat_Animation_by_gavacho13.gif

Antoon
4 februari 2014, 19:18
Wat zijn jouw criteria dan?

Hangt af van de bedoeling van het spel. En ik denk dat het vooral veel gebruikers gelukkig maakt. Moet niet altijd meer zijn.

"De rest", daar is dat populisme weer.

Niet iedereen maakt deel uit van uw elite.

Dat is een mantra, dat wordt na al die eeuwen echt geen waarheid. Ga u gang, hoor, eet voor mijn part botuline en ricine (maar dan wel met mate).

Ik denk dat u met uw argument nog maar weinig moet gaan eten wat door de 'normale' voedselketen wordt geleverd.

Nietzsche
4 februari 2014, 19:19
Ik heb zin in kerst: http://www.youtube.com/watch?v=eCGyLUE7FZE

Sebastokrator
4 februari 2014, 19:22
Hangt af van de bedoeling van het spel. En ik denk dat het vooral veel gebruikers gelukkig maakt. Moet niet altijd meer zijn.
Niet om winst te maken?
Niet iedereen maakt deel uit van uw elite.
Jij alvast niet, nee.
Ik dek dat u met uw argument nog maar weinig moet gaan eten wat door de 'normale' voedselketen wordt geleverd.Je kunt veel dekken. Maar dan wel met mate, oké? Zoals je met mate christen bent. Met heel kleine mate dan, uiteraard.

Antoon
4 februari 2014, 20:02
Niet om winst te maken?


Voor de gebruikers niet, de makers mogen geld verdienen, ja. Beter dan het aan luieriken als u te geven.


Jij alvast niet, nee.

Gelukkig maar. Want uw elite is anders dan u zelf denkt, maar dat kan u moeilijk vatten. Pijnlijk.

Je kunt veel dekken. Maar dan wel met mate, oké? Zoals je met mate christen bent. Met heel kleine mate dan, uiteraard.

Gelukkig hebt u een typfoutje gevonden. Zo kan u ook eens iets opmerken waar u zich goed bij voelt.
Voor de rest merk ik dat u inderdaad vrij zwak bent om argumenten te vinden, zoals eerder al duidelijk was.

quercus
4 februari 2014, 20:06
1: Leer lezen
2: Leer lezen
3: McDonald's was de analogie, en Six had Facebook al lang besproken.
4: Leer lezen
5: Zit recht en stop met te zuigen aan de ranzige ballen van Uncle Sam
6: Leer lezen

Wat is dat toch met dat hautaine, agressieve toontje van jou? Wie of wat ben jij eigenlijk? Er is aan jouw proza volstrekt niets dat jou toelaat dergelijk soort discours tegenover jouw forumgenoten aan te slaan. Het wordt hoog tijd dat je ophoudt met te pontificeren vanop dat verhoogje. Je behoort niet tot de klasse van de Alpha-dogs.

Sebastokrator
4 februari 2014, 20:09
Beter dan het aan luieriken als u te geven.
Tiens, paranormale gaven?

Gelukkig maar. Want uw elite is anders dan u zelf denkt, maar dat kan u moeilijk vatten. Pijnlijk.
Je hebt dat nog echt niet door, hé? Mijn elite bestaat uit iedereen behalve jou.

Zo kan u ook eens iets opmerken waar u zich goed bij voelt.
Weet je eigenlijk zelf nog wat je aan het schrijven bent?

Voor de rest merk ik dat u inderdaad vrij zwak bent om argumenten te vinden, zoals eerder al duidelijk was.
Stop toch eens met die projectie. Je bent erg goed in jezelf te beschrijven, daar je zelf nog geen enkel argument aanbrengt.

Bovendien ontloop je alweer moeilijke opmerkingen. Dus, nogmaals: je bent een slechte christen, daar je liegt en bedriegt.

Sebastokrator
4 februari 2014, 20:13
Wat is dat toch met dat hautaine, agressieve toontje van jou?
Heb ik van jouw geleerd, nee?
Wie of wat ben jij eigenlijk?
Iemand die jong en hoog opgeleid is.
Er is aan jouw proza volstrekt niets dat jou toelaat dergelijk soort discours tegenover jouw forumgenoten aan te slaan. Het wordt hoog tijd dat je ophoudt met te pontificeren vanop dat verhoogje. Je behoort niet tot de klasse van de Alpha-dogs.
Tiens, zit je nu mij te beoordelen. Ik kom op dit forum aan, om meteen geconfronteerd te worden met jouw arrogante en onkundige gemekker, en dan heb jij nog het lef mij ervan te beschuldigen?

Nee, ik sta niet op een verhoog. Ik sta alleen hoger in vergelijking met de kuil die Antoon en jij graven. Jullie zijn exact hetzelfde, zeker wat betreft jullie misbruik van religie.

quercus
4 februari 2014, 20:33
Heb ik van jouw geleerd, nee?

Iemand die jong en hoog opgeleid is.

Tiens, zit je nu mij te beoordelen. Ik kom op dit forum aan, om meteen geconfronteerd te worden met jouw arrogante en onkundige gemekker, en dan heb jij nog het lef mij ervan te beschuldigen?

Nee, ik sta niet op een verhoog. Ik sta alleen hoger in vergelijking met de kuil die Antoon en jij graven. Jullie zijn exact hetzelfde, zeker wat betreft jullie misbruik van religie.

So what? Denk je soms dat je daarmee een soort fenomeen bent? Er zijn hier zéér veel "hoog opgeleiden" op dit forum. We zijn jou dus volstrekt geen "eerbied" verschuldigd. Een beetje elementaire hoffelijkheid van beide kanten is meer dan voldoende. En dat je "jong" bent is al helemaal geen reden om een grote bek op te zetten. Want dat is volstrekt geen "verdienste". Integendeel, je mag rustig t.a.v. ouderen een beetje elementair fatsoen aan de dag leggen. Een kleine aap die ongevraagd een arrogante snater opzet werkt velen op de heupen (niet alleen maar "ouderen").

Knipp
4 februari 2014, 20:44
Some gentlemen hearing the call of nature ?

Jedd
4 februari 2014, 20:58
alle hipsters ten spijt voor wie het bonton is af te geven op facebook, is deze gebruiker wél tevreden.

't is een handig medium om in contact te blijven met mensen die je niet iedere week ziet. Bijvoorbeeld omdat je zelf voor langere tijd in het buitenland zit.

Veel hangt natuurlijk af van je vrienden. De mijne zijn schatjes, en posten geen foto's van hun ontbijt.

Knipp
4 februari 2014, 21:31
Een paar duizend 'hipsters' versus een miljard happy shiny timelinegeconnecteerden.

Hipsters will win. ;-)

six
4 februari 2014, 21:34
Kwerk kwerk kwerk, ik ben een...

Nietzsche
4 februari 2014, 21:36
Kwerk kwerk kwerk, ik ben een...

Kuikentje !

Antoon
5 februari 2014, 07:41
Wat is dat toch met dat hautaine, agressieve toontje van jou? Wie of wat ben jij eigenlijk? Er is aan jouw proza volstrekt niets dat jou toelaat dergelijk soort discours tegenover jouw forumgenoten aan te slaan. Het wordt hoog tijd dat je ophoudt met te pontificeren vanop dat verhoogje. Je behoort niet tot de klasse van de Alpha-dogs.

Ik schreef het reeds eerder, Sebastokrator's eigen dunk en stijl toetsen aan de inhoud van zijn berichten is lachwekkend. Zo iemand ziet dat zelf niet, en dat is dan weer pijnlijk.

manta
5 februari 2014, 07:42
Stalking... Wie doet het, wie zijn ze...
Klinkt wel Jambersachtig hé. :-D

Fiscus valt wanbetalers nu ook lastig op Facebook (http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/article/detail/1787678/2014/02/05/Fiscus-valt-wanbetalers-nu-ook-lastig-op-Facebook.dhtml) ... 8O

Ambtenaar zijn en heelder dagen moeten féésboeken om mensen lastig te vallen. Wie zei er ook iets over facebook en privacy??? :?

quercus
5 februari 2014, 09:17
alle hipsters ten spijt voor wie het bonton is af te geven op facebook, is deze gebruiker wél tevreden.

't is een handig medium om in contact te blijven met mensen die je niet iedere week ziet. Bijvoorbeeld omdat je zelf voor langere tijd in het buitenland zit.

Veel hangt natuurlijk af van je vrienden. De mijne zijn schatjes, en posten geen foto's van hun ontbijt.

Alhoewel ik vrij actief ben op diverse fora (waaronder deze) heb ik de stap naar Facebook en Twitter nog niet gezet. Ik ken het dus volstrekt niet. Eenmaal was ik er bijna in geloodst door het feit dat ik iemand een berichtje wou overmaken en dat de betrokkene zich slechts via Facebook wou bekendmaken. Ik ben toen naar de Facebook-website gegaan. En eerlijk gezegd dat gedoe met die foto's en die "friends" beviel mij volstrekt niet. Ik heb dan ook maar afgehaakt.

Daarmee wil ik volstrekt geen kritiek uitbrengen op diegenen die er enthousiast over zijn. Ik wil gerust aannemen dat een groot aantal mensen dikwijls om professionele redenen moeilijk anders kan dan in FB te stappen.

Je kunt met mensen toch ook in contact blijven via de gewone e-mail?

BigF
5 februari 2014, 10:17
alle hipsters ten spijt voor wie het bonton is af te geven op facebook, is deze gebruiker wél tevreden.

't is een handig medium om in contact te blijven met mensen die je niet iedere week ziet. Bijvoorbeeld omdat je zelf voor langere tijd in het buitenland zit.

Veel hangt natuurlijk af van je vrienden. De mijne zijn schatjes, en posten geen foto's van hun ontbijt.

E-mail?

Sebastokrator
5 februari 2014, 10:57
Zo iemand ziet dat zelf niet, en dat is dan weer pijnlijk.
Jij hebt schijnbaar ook een enorm hoge dunk van jezelf. Ondertussen heb je enkel mede-oudje Quercus gebracht om bij uit te huilen, in plaats van het éérste argument daar we nu al pagina's lang op zitten te wachten.

Pot-ketel.

Antoon
5 februari 2014, 11:10
Jij hebt schijnbaar ook een enorm hoge dunk van jezelf. Ondertussen heb je enkel mede-oudje Quercus gebracht om bij uit te huilen, in plaats van het éérste argument daar we nu al pagina's lang op zitten te wachten.

Pot-ketel.

hoog opgeleid my ass

Sebastokrator
5 februari 2014, 11:15
We zijn jou dus volstrekt geen "eerbied" verschuldigd.
Ik hoef dan ook geen eerbied.
Een beetje elementaire hoffelijkheid van beide kanten is meer dan voldoende.
Van beide kanten, ja. Ik heb je op dit forum tegengekomen toen je als een razende, blinde zot op Bitcoin-gebruikers zat af te geven. Mijn reactie daarop gebruikte je meteen om wat meer op Six specifiek af te geven.

Dat is laag en volstrekt géén elementaire hoffelijkheid.

je mag rustig t.a.v. ouderen een beetje elementair fatsoen aan de dag leggen. Terwijl de ouderen hier rustig dat niet hoeven te doen? Onzin.

Een kleine aap die ongevraagd een arrogante snater opzet werkt velen op de heupen (niet alleen maar "ouderen").
Jij bent die kleine aap. Het eerste dat ik van jou zag was je hautaine onzin en gescheld t.o.v. Six. Je bent hypocriet. Een beetje neuzen in je forumgeschiedenis deed uitschijnen dat je denkt Noachiet te zijn, een "rechtvaardige heiden". Maar je bent niet rechtvaardig. Je bent een stuk leugenachtige arrogantie dat zijn laatste dagen slijt met anoniem pestkop te wezen op internetfora. En ik ben geen christen, zo'n gevalletje dat de wang aanbiedt.

Anna List
5 februari 2014, 14:45
Schijnt dat jongeren er massaal de brui aangeven.

so ?

jongeren vinden/vonden? Redbull ook hipper dan Coca Cola ...

quercus
5 februari 2014, 16:32
Ik hoef dan ook geen eerbied.

Van beide kanten, ja. Ik heb je op dit forum tegengekomen toen je als een razende, blinde zot op Bitcoin-gebruikers zat af te geven. Mijn reactie daarop gebruikte je meteen om wat meer op Six specifiek af te geven.

Dat is laag en volstrekt géén elementaire hoffelijkheid.

Terwijl de ouderen hier rustig dat niet hoeven te doen? Onzin.


Jij bent die kleine aap. Het eerste dat ik van jou zag was je hautaine onzin en gescheld t.o.v. Six. Je bent hypocriet. Een beetje neuzen in je forumgeschiedenis deed uitschijnen dat je denkt Noachiet te zijn, een "rechtvaardige heiden". Maar je bent niet rechtvaardig. Je bent een stuk leugenachtige arrogantie dat zijn laatste dagen slijt met anoniem pestkop te wezen op internetfora. En ik ben geen christen, zo'n gevalletje dat de wang aanbiedt.

Mijnheer,

1. Mijn toon tegenover Six is verscherpt wanneer ik volgend intelligent statement van hem heb gelezen:

Wat doet een gemiddelde bejaarde de hele tijd? Mopperen, misnoegd zijn, dingen niet geloven, de krant lezen en verontwaardigd doen, en compleet verstard zijn. Vaak krijg je aan een bejaarde iets niet uitgelegd, omdat deze constant beroep doet op levenservaring. Doordat de bejaarde (en ik reken iedereen vanaf de leeftijd van 45 als bejaard en 55 als hoogbejaard) (SIC!) jarenlang dingen heeft gezien, bouwt hij een soort referentiedatabank op in zijn hoofd. Alle nieuwe dingen die hij ziet, reduceert hij tot iets in zijn levenservaring.
http://forum.politics.be/showthread.php?p=6993645#post6993645

De onnozele Bitcoin-kwestie was uiteindelijk maar bijzaak.

Ik hoop dat uw ouders en die van Six van een zéér lang leven zullen kunnen genieten, in een goede gezondheid. Dan zullen jullie ook zéér lang geconfronteerd worden met "fossielen". Ik hoop nog veel meer dat die mensen in hun oude dag op financieel vlak geen zorgen hebben. Want beroep moeten doen op mensen die omtrent ouderen jullie soort gedachtengoed koesteren lijkt mij geen leuk perspectief.

2. Het Noachisme hier bij sleuren (en dat doet u herhaaldelijk) is alleen maar bedoeld om mij te kwetsen. Want dat heeft met deze discussie geen enkel verband. Blijkbaar is het iets dat u erg stoort. Dan is het maar zo.
U hebt daar in ieder geval geen zaken mee.

Sebastokrator
5 februari 2014, 17:30
Mijn toon tegenover Six is verscherpt wanneer ik volgend intelligent statement van hem heb gelezen:
Dat is inderdaad een intelligente analyse. Intellectuele bejaardheid treedt inderdaad vaak vanaf die leeftijd op.

Dan zullen jullie ook zéér lang geconfronteerd worden met "fossielen". Ik hoop nog veel meer dat die mensen in hun oude dag op financieel vlak geen zorgen hebben. Want beroep moeten doen op mensen die omtrent ouderen jullie soort gedachtengoed koesteren lijkt mij geen leuk perspectief.
Mijn ouders doen al constant beroep op mij, hoor, ook al is er met hen geen discussie aan te gaan (= intellectuele bejaardheid).

Het Noachisme hier bij sleuren (en dat doet u herhaaldelijk) is alleen maar bedoeld om mij te kwetsen. Want dat heeft met deze discussie geen enkel verband.
Dat heeft wel een verband. Bovenop jouw intellectuele bejaardheid kenmerkt het jouw rotslecht karakter.

quercus
5 februari 2014, 17:35
Dat is inderdaad een intelligente analyse. Intellectuele bejaardheid treedt inderdaad vaak vanaf die leeftijd op.


Mijn ouders doen al constant beroep op mij, hoor, ook al is er met hen geen discussie aan te gaan (= intellectuele bejaardheid).


Dat heeft wel een verband. Bovenop jouw intellectuele bejaardheid kenmerkt het jouw rotslecht karakter.

Dan laat ik jullie rustig voortsudderen in jullie bovenmatig grote eigendunk.

Sebastokrator
5 februari 2014, 18:02
Dan laat ik jullie rustig voortsudderen in jullie bovenmatig grote eigendunk.
Alweer een geval van pot en ketel.

manta
5 februari 2014, 20:28
so ?

jongeren vinden/vonden? Redbull ook hipper dan Coca Cola ...

En toen was er ineens overal ADHD...

The Paulus Experience
5 februari 2014, 20:46
Hey, McDonalds en facebook, de twee grootste verwezenlijkingen van de vooruitgang.
Trots van de mensheid.
Hoeveel geld die genereren maakt niet uit, enkel voor liberalen.
Het is gewoon een hoop stront, bij McDo op uw bord, en bij faecebook op uw scherm.
Dit om te concluderen dat het een hoop stront is.
Stront.

Trouwens, wat is er sociaal aan geld verdienen door de gegevens van uw gebruikers te analyseren en te verkopen voor reclamedoeleinden. Daartegen zijn onze sociale isten doetjes, en slecht een klein hoopje stront.
de letters s t r o n verslijten hier vlug vandaag.

The Paulus Experience
5 februari 2014, 20:48
had ik nu het woord stront al gebruikt in deze context?

Antoon
5 februari 2014, 21:19
Paulus, na een lange afwezigheid maakt u een geraffineerde entree ;-)

The Paulus Experience
5 februari 2014, 22:56
http://www.chezpaulus.com/forum/images/smilies/poodance.gif

Hey, ik heb die hoop stront niet bedacht hoor.

;-)

Antoon
5 februari 2014, 23:54
http://www.chezpaulus.com/forum/images/smilies/poodance.gif

Hey, ik heb die hoop stront niet bedacht hoor.

;-)

I know. ;-)

The Paulus Experience
6 februari 2014, 00:12
zeg Antoon, wat is dat daar trouwens in die C van CBN in u wonderschrift? ;-)

six
6 februari 2014, 00:17
zeg Antoon, wat is dat daar trouwens in die C van CBN in u wonderschrift? ;-)

Dat dient om er een G van te maken, voor Gristelijk BroadcastNetwerk.

Antoon
8 februari 2014, 10:13
zeg Antoon, wat is dat daar trouwens in die C van CBN in u wonderschrift? ;-)

Die had ik nog niet gelezen :lol:.

Typisch Paulus hé ;-)

Antoon
8 februari 2014, 10:16
Zoals bij alles: er zijn goede en minder goede kanten aan Facebook.

Het volgende is toch prachtig : vrouwen ontdekken na 22 jaar dat ze tweeling zijn... dankzij Facebook (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1789824/2014/02/08/Vrouwen-ontdekken-na-22-jaar-dat-ze-tweeling-zijn-dankzij-Facebook.dhtml)