PDA

View Full Version : "België speelt tegen het sterke Ivoorkut, euh kust"


Antoon
5 maart 2014, 18:56
Van een verspreking gesproken :lol::lol::lol:


Ivoorkut Hanne Decautere Journaal (http://www.youtube.com/watch?v=Y4-IFr3qMYs)

.

non-conformist
5 maart 2014, 20:35
:rofl:

quercus
5 maart 2014, 21:08
Het zou leuk zijn mochten "les diables rouges" eens van Ivoorkut onder hun kut krijgen... :evil:

Derk de Tweede
5 maart 2014, 21:27
Ze zou getuchtigd moeten worden door het gehele elftal van Kameroen.

Demper
5 maart 2014, 23:14
wat, ivoorkut????? :evil:

Libro
6 maart 2014, 01:29
Van een verspreking gesproken :lol::lol::lol:


Ivoorkut Hanne Decautere Journaal (http://www.youtube.com/watch?v=Y4-IFr3qMYs)

.

:rofl: Snelle redding!

Libro
6 maart 2014, 01:30
wat, ivoorkut????? :evil:

http://www.troll.me/images/micah-wish/relax-man-relaaaaax--thumb.jpg

Henri1
6 maart 2014, 06:21
Voila, die van Ivoorkust zijn in de pan gehakt door ons geweldige Nationale team.

Eendracht maakt macht !

Anna List
6 maart 2014, 07:46
lol !

Anna List
6 maart 2014, 07:53
barslechte match

bij wijlen flitsend voetbal ... van de ivoorkutters

eerste goal : duwfout van Fellaini
tweede goal puur geluk, zonde want als die bedoeld was geweest was het een geniale goal ...
goal van ivoorkust : buitenspel

hopelijk wordt de arbitrage beter in Brasil.

schandelijk veel onnodig begane fouten vd Belgen
heel nonchalant en slordig spel
tweede helft een wandeltochtje ...

en dan nog DeBruyne (die bij mij nochtans in een hoge la LAG) die komt relativeren dat t allemaal geen erg was en dat ze beter waren :evil:
ze werden bij wijlen weggetikt en belachelijk gemaakt door door de gatenkaas van een verdediging wandelende Ivorianen (en die waren voetballend maar met drie)!

dan denkt ne mens na een jaar of tien wegzappen, t ziet er naar uit dat de duivels nog eens gaan meedoen, ik zal eens kijken wat ze doen ... over tijdverspilling gesproken ... pffft ...

vlijmscherp
6 maart 2014, 08:04
barslechte match

bij wijlen flitsend voetbal ... van de ivoorkutters

eerste goal : duwfout van Fellaini
tweede goal puur geluk, zonde want als die bedoeld was geweest was het een geniale goal ...
goal van ivoorkust : buitenspel

hopelijk wordt de arbitrage beter in Brasil.

schandelijk veel onnodig begane fouten vd Belgen
heel nonchalant en slordig spel
tweede helft een wandeltochtje ...

en dan nog DeBruyne (die bij mij nochtans in een hoge la LAG) die komt relativeren dat t allemaal geen erg was en dat ze beter waren :evil:
ze werden bij wijlen weggetikt en belachelijk gemaakt door door de gatenkaas van een verdediging wandelende Ivorianen (en die waren voetballend maar met drie)!

dan denkt ne mens na een jaar of tien wegzappen, t ziet er naar uit dat de duivels nog eens gaan meedoen, ik zal eens kijken wat ze doen ... over tijdverspilling gesproken ... pffft ...

bwa, barslecht zou ik het toch niet noemen.

Mertens zeer hoog niveau de eerste helft, bij momenten werden de Ivorianen compleet weggetikt.

Witsel onaards goed, volgens mij 1 van de beste "6"-en die we ooit gehad hebben. Compleet onzichtbaar, wat het bewijs is dat hij super was.
Idem voor Kompany, wat een overzicht, wat een kracht. Spijtig van enkele misverstanden in de tweede helft, maar hij bewijst toch dat ook hij 1 van de beste centrale verdedigers is van Europa.

De Bruyne met flitsen, maar toch niet overtuigend. Net zoals Mirallas en Hazard.
Benteke hard werkend, in feite goed spelend, maar door die ongelooflijke misser lijkt het alsof hij minder was. Wilmots is te slim om niet te doorzien dat Benteke toch een stapje hoger staat dan Lukaku, die ontbreekt het wat aan voetballend intelligentie.

België heeft een degelijke ploeg, niet meer maar zeker niet minder.

Anna List
6 maart 2014, 08:11
bwa, barslecht zou ik het toch niet noemen.

Mertens zeer hoog niveau de eerste helft, bij momenten werden de Ivorianen compleet weggetikt.

Witsel onaards goed, volgens mij 1 van de beste "6"-en die we ooit gehad hebben. Compleet onzichtbaar, wat het bewijs is dat hij super was.
Idem voor Kompany, wat een overzicht, wat een kracht. Spijtig van enkele misverstanden in de tweede helft, maar hij bewijst toch dat ook hij 1 van de beste centrale verdedigers is van Europa.

De Bruyne met flitsen, maar toch niet overtuigend. Net zoals Mirallas en Hazard.
Benteke hard werkend, in feite goed spelend, maar door die ongelooflijke misser lijkt het alsof hij minder was. Wilmots is te slim om niet te doorzien dat Benteke toch een stapje hoger staat dan Lukaku, die ontbreekt het wat aan voetballend intelligentie.

België heeft een degelijke ploeg, niet meer maar zeker niet minder.

ik denk dat jij de tweede helft niet gezien hebt, of alleszins niet gekeken hebt.

dat was die helft dat Mertens geen bal meer geraakt heeft, altijd verkeerd liep en dan sakkerde op de kwaliteit van de pass. de wandelhelft, soit.

vlijmscherp
6 maart 2014, 08:16
ik denk dat jij de tweede helft niet gezien hebt, of alleszins niet gekeken hebt.

dat was die helft dat Mertens geen bal meer geraakt heeft, altijd verkeerd liep en dan sakkerde op de kwaliteit van de pass. de wandelhelft, soit.

dan heb jij de eerste helft niet gezien ;-)

Als je 6 wissels doorvoert, gaat het niveau sowieso naar beneden, gelijk wie je er op zet.

Maar ook dan was Witsel nog altijd zéér goed.

Anna List
6 maart 2014, 08:18
dan heb jij de eerste helft niet gezien ;-)

Als je 6 wissels doorvoert, gaat het niveau sowieso naar beneden, gelijk wie je er op zet.

Maar ook dan was Witsel nog altijd zéér goed.

ik hoor u alleen maar de standaardclichés over de B-spelers spuien en uitvluchten aandragen (Ivoorkust wisselde evenveel)

als gij gelijk hebt, dan moeten die Ivorianen wel echt een wereldploeg hebben !!!

ja, t zal dat zijn, ge hebt gelijk.

BigF
6 maart 2014, 10:39
Ach, het gedoe over de oefenmatchen…

De enige die iets vooruit is met zo'n oefenmatchen is de coach. En de spelers die de laatste tijd niet veel gespeeld hebben.

De uitslag speelt in principe niet eens zo'n rol. Ten eerste wegens de massa's wissels en ten tweede omdat die sjotters ook maar mensen zijn en ze tegen het einde van de match (die er toch niet toe doet) uit beginnen te bollen. Misschien niet professioneel maar des te menselijker.

Hopelijk heeft de trainer gezien en geleerd wat hij wou zien of leren en dan is het voor mij al lang goed. Al verloren ze met 0-4.

Als dit een match op een groot toernooi was zou je een heel andere wedstrijd krijgen. Misschien beter, misschien slechter.

Degene die nu, op basis van wat oefenmatchen, een oordeel menen te moeten vellen zijn de 'experts' die het altijd allemaal beter weten.

No worries, in Brazilie staat deze ploeg er wel hoor.

quercus
6 maart 2014, 11:11
Voila, die van Ivoorkust zijn in de pan gehakt door ons geweldige Nationale team.

Eendracht maakt macht !

Noem jij dat "in de pan gehakt"??? Je bent blijkbaar niet veel gewoon. Volgens mij is la Belgique met die 2-2 uitslag toch wel vernederd hoor! De commentaren na de match getuigden van "groen lachen".

Libro
6 maart 2014, 12:13
Voila, die van Ivoorkust zijn in de pan gehakt door ons geweldige Nationale team.

Eendracht maakt macht !

Gelijkspel=in de pan gehakt? Uw hand is ook gauw gevuld.

Klojo eerste klas
6 maart 2014, 12:23
't Was dus voetbal op den tv gisteren ? TV was kapot, gelukkig niks gemist. :twisted:

system
6 maart 2014, 14:56
Het zou leuk zijn mochten "les diables rouges" eens van Ivoorkut onder hun kut krijgen... :evil:

Dat is dan pech voor u schoolmeester Quercus. Want de Belgen hebben niet verloren. De Belgen hebben zelfs goed gespeeld, behalve de laatste 25 minuten.

Toegegeven, indien ze het op het WK zo' voorsprong telkens weer uit handen geven, zullen ze de tweede ronde op het WK niet halen, vrees ik.

Maar goed, we zien wel. Van de andere kant, de door u zo vereerde Hollanders kregen een flink pak voor hun broek tegen Frankrijk. Dat moet toch u toch niet zo'n deugd doen, ze lijkt het me. Niet te lang treuren schoolmeesterke, het was maar een oefenmatch.

giserke
6 maart 2014, 15:01
Doet me denken aan de tijd dat wij op de wei achter ons huis hingen voetbal shotten.

BigF
7 maart 2014, 11:39
Toegegeven, indien ze het op het WK zo' voorsprong telkens weer uit handen geven, zullen ze de tweede ronde op het WK niet halen, vrees ik.

Gene paniek, op het WK worden er geen oefenmatchen met talloze wissels en topspelers die van hun trainer 'gespaard' moeten worden gespeeld.
Komt wel goed.

Boduo
7 maart 2014, 16:07
...
...
België heeft een degelijke ploeg, niet meer maar zeker niet minder.

Een RELATIEF degelijke ploeg...
In Brazilie zullen ze écht tonen wat ze kunnen.

Boduo
7 maart 2014, 17:09
Gene paniek, op het WK worden er geen oefenmatchen met talloze wissels en topspelers die van hun trainer 'gespaard' moeten worden gespeeld.
Komt wel goed.

Onze voetbal "helden" (?) zullen zwaar gepromoot worden door Inbev...
BigF: 'gespaard' moeten worden gespeeld...
Jij bent een echte werkwoorden fan !

;-)

Boduo
7 maart 2014, 17:13
Doet me denken aan de tijd dat wij op de wei achter ons huis hingen voetbal shotten.

dat was de tijd van toen.
de tijd van nu: Brussels Airlines heeft een intercontinentale Boeing VOLLEDIG laten schilderen in "Red Devils" stijl. Stijl, nou ja...
Pure geldverkwisting.

Antoon
7 maart 2014, 17:33
bwa, barslecht zou ik het toch niet noemen.

Mertens zeer hoog niveau de eerste helft, bij momenten werden de Ivorianen compleet weggetikt.

Witsel onaards goed, volgens mij 1 van de beste "6"-en die we ooit gehad hebben. Compleet onzichtbaar, wat het bewijs is dat hij super was.
Idem voor Kompany, wat een overzicht, wat een kracht. Spijtig van enkele misverstanden in de tweede helft, maar hij bewijst toch dat ook hij 1 van de beste centrale verdedigers is van Europa.

De Bruyne met flitsen, maar toch niet overtuigend. Net zoals Mirallas en Hazard.
Benteke hard werkend, in feite goed spelend, maar door die ongelooflijke misser lijkt het alsof hij minder was. Wilmots is te slim om niet te doorzien dat Benteke toch een stapje hoger staat dan Lukaku, die ontbreekt het wat aan voetballend intelligentie.

België heeft een degelijke ploeg, niet meer maar zeker niet minder.

Correcte analyse en juiste conclusie. Nu is het benieuwd afwachten op het resultaat in Brazilë.