PDA

View Full Version : Crap vs. Bullshit


BigF
18 maart 2014, 10:06
Gisteren tijdens het zappen voorbij Waes vs Wauters gepasseerd.
Ideale kans om toch nog snel eens een stukje van de hype mee te pikken.
Dacht ik.

Wat was dat zeg? Om te beginnen: tijdsverspilling. En om verder te gaan: doodsaai en tenenkrullend opgeklopt sentiment.

Een uur lang naar 2 mensen kijken, die hoewel ze niet in een rolstoel thuishoren, er toch een marathon mee willen rijden. De ene gaat net vooruit, de andere zit te sterven in zijn machien. Spannend!! Na twee minuten was de winnnaar al duidelijk. En ondertussen maar heroische one-liners spuien en puffen alsof ze achterwaarts, op hun knieen, de Mount Everest dienen te bedwingen.

Even dreigde er een klein lichtpuntje toen beide heren elkaar na de finish op dusdanige wijze in de armen vielen dat ik dacht: "Hier komt neuken van." maar die beelden hebben de montagekamer blijkbaar niet overleefd.

En dan die score: blijkbaar stond de heer Wauters voor aanvang van deze proef op voorsprong maar degene die deze proef won was de eindwinnaar.
Waarom werden die andere proeven dan ook opgenomen/uitgezonden? Had men het niet veel beter gewoon bij deze laatste uitdaging gehouden? Die eerdere 'beproevingen' speelden nu plots blijkbaar helemaal geen rol meer...


Kortom; het uurtje verspilde tijd van gisteren (ik had evengoed naar een shopping-kanaal kunnen kijken) heeft er wel voor gezorgd dat ik er gerust in mag zijn dat ik met de andere afleveringen niks gemist heb.

Wat jullie?

Xenophon
18 maart 2014, 12:08
Gisteren tijdens het zappen voorbij Waes vs Wauters gepasseerd.
Ideale kans om toch nog snel eens een stukje van de hype mee te pikken.
Dacht ik.

Wat was dat zeg? Om te beginnen: tijdsverspilling. En om verder te gaan: doodsaai en tenenkrullend opgeklopt sentiment.

Een uur lang naar 2 mensen kijken, die hoewel ze niet in een rolstoel thuishoren, er toch een marathon mee willen rijden. De ene gaat net vooruit, de andere zit te sterven in zijn machien. Spannend!! Na twee minuten was de winnnaar al duidelijk. En ondertussen maar heroische one-liners spuien en puffen alsof ze achterwaarts, op hun knieen, de Mount Everest dienen te bedwingen.

Even dreigde er een klein lichtpuntje toen beide heren elkaar na de finish op dusdanige wijze in de armen vielen dat ik dacht: "Hier komt neuken van." maar die beelden hebben de montagekamer blijkbaar niet overleefd.

En dan die score: blijkbaar stond de heer Wauters voor aanvang van deze proef op voorsprong maar degene die deze proef won was de eindwinnaar.
Waarom werden die andere proeven dan ook opgenomen/uitgezonden? Had men het niet veel beter gewoon bij deze laatste uitdaging gehouden? Die eerdere 'beproevingen' speelden nu plots blijkbaar helemaal geen rol meer...


Kortom; het uurtje verspilde tijd van gisteren (ik had evengoed naar een shopping-kanaal kunnen kijken) heeft er wel voor gezorgd dat ik er gerust in mag zijn dat ik met de andere afleveringen niks gemist heb.

Wat jullie?

Simpele mensen, simpele TV.

Klojo eerste klas
18 maart 2014, 12:21
Niks van gezien. Toch bedankt voor de info, zo weet ik dat ik ook de herhalingen beter niet bekijk... :-D

cookie monster
19 maart 2014, 01:00
Kortom; het uurtje verspilde tijd van gisteren (ik had evengoed naar een shopping-kanaal kunnen kijken) heeft er wel voor gezorgd dat ik er gerust in mag zijn dat ik met de andere afleveringen niks gemist heb.

Wat jullie?
Ik heb het nog nooit gezien , dus .... :oops:
Enkel de voorstelling bij het laten weten wat er komt ,
en ik vond het werkelijk super goed keskeschiet !!

Ik kijk zelfs liever EWTN :lol:
Oh , holy mary ,
full of grease
....

Libro
19 maart 2014, 11:07
Wees blij dat je de parodie door de "Ideale Wereld" nooit gezien hebt, Wauters vs. Waes vs. Wham.

cookie monster
20 maart 2014, 22:48
oef dus :)

BigF
14 januari 2022, 07:51
Ik ben er nog altijd niet goed van...

Universalia
14 januari 2022, 09:01
Na wat ik hier gelezen heb prijs ik mij gelukkig het niet gezien te hebben. :-D

Skobelev
14 januari 2022, 09:17
op welke zender is dat? 'k Heb naar een programma over archeologie gekeken op de BBC.

https://www.bbc.co.uk/programmes/b014hl0d

Het Verzet
14 januari 2022, 09:26
De enige crap waar ik van kan genieten is Blind Getrouwd Australië, maar enkel als er drama is.
Da's wa gelijk national geographic, maar dan met mensen die net nog geen kak naar elkaar smijten.

Herr Flick
14 januari 2022, 09:28
De enige crap waar ik van kan genieten is Blind Getrouwd Australië, maar enkel als er drama is.
Da's wa gelijk national geographic, maar dan met mensen die net nog geen kak naar elkaar smijten.

weet het mij te zeggen als ze kak naar mekaar smijten, dan is het misschien eens leuk om te zien als verder niks anders te zien is.

CUFI
14 januari 2022, 11:07
De enige crap waar ik van kan genieten is Blind Getrouwd Australië, maar enkel als er drama is.
Da's wa gelijk national geographic, maar dan met mensen die net nog geen kak naar elkaar smijten.

Amai die Beck.
Constant die Bryce beschuldigen en dan zelf scheefpoepen.
The magic of television.

Xenophon
14 januari 2022, 11:27
De enige crap waar ik van kan genieten is Blind Getrouwd Australië, maar enkel als er drama is.
Da's wa gelijk national geographic, maar dan met mensen die net nog geen kak naar elkaar smijten.

Hah! Ik zag daar reclame over tijdens het bekijken van een opname, heb dat direct geprogrammeerd.

Dat panel van 'experten', ze kiezen dan een man en een vrouw, omdat die zo goed bij elkaar passen. In de praktijk zijn die water en vuur, iedere keer opnieuw. Lachen verzekerd.

Libro
14 januari 2022, 11:57
De enige crap waar ik van kan genieten is Blind Getrouwd Australië, maar enkel als er drama is.
Da's wa gelijk national geographic, maar dan met mensen die net nog geen kak naar elkaar smijten.

Trapje onder Temptation Island, man wat een marginalen.

Herr Flick
14 januari 2022, 12:47
Trapje onder Temptation Island, man wat een marginalen.

ha kan het niveau nog verder naar beneden dan, ...

Ik dacht dat de deelnemers daaraan maar een IQ hadden dat hen juist levensvatbaar maakt maar blijkbaar is dat dan nog niet het eindpunt....

Koenaard Depuydt
15 januari 2022, 11:45
Geachte heren

Wie zit er nog krap bij kas?

Hoogachtend

Pol Dolf
15 januari 2022, 22:27
wat ik volledig gevolgd heb is : Princess of Australia

cookie monster
15 januari 2022, 23:18
Crap & Bullshit:
Alhoewel al die reality-programma eigenlijk over sex op TV gaan ,
https://pnws.be/ben-jij-de-volgende-kandidaat-voor-blind-geneukt-fotos ,
zoiets is zelfs nog een graad erger !! Echt compleet gestoord !!
Stel dat je plots .... 8O