PDA

View Full Version : Naaktstrand Bredene breidt uit.


bartelx
21 maart 2014, 23:06
BREDENE - Tussen Vosseslag in De Haan en strandpost 6 in Bredene starten volgende week grote zandopspuitingswerken. Die zullen ongeveer een maand duren.

‘De bedoeling is om fijn zand op te spuiten, dat voor de kust van Blankenberge gebaggerd wordt’, zegt ingenieur Peter De Wolf van het Agentschap Maritieme Dienstverlening Kust van de Vlaamse Overheid. Het is aannemer Jan De Nul die de werken uitvoert.

In totaal wordt 360.000 kubieke meter zand opgespoten via buizen op het strand. Die buizen vertrekken vanuit schepen op zee, die vastliggen aan een speciale boei.

‘Het gaat om de eerste opspuiting op het strand van Bredene sinds 1994. Het is echt nodig, want de recente Sinterklaasstorm heeft veel zand weggespoeld.’

Een deel van het strand gaat dicht voor het publiek omdat er drijfzand kan ontstaan door de werken.

De werken beginnen tussen Vosseslag en het naaktstrand. Dat strand zal door de werken gevoelig uitbreiden.Vervolgens komt de zone ten oosten van de Hippodroom aan bod. Daarna volgen de zone tussen de Twins (post 1) en het Duinegat (post 2).

‘Door de werken krijgen het strand en de duinen opnieuw voldoende bescherming tegen stormweer’, zegt ingenieur De Wolf. De plaatsing van strandcabines komt door de werken in de toeristische zone niet in het gedrang.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140319_01032699

BigF
21 maart 2014, 23:30
En wat u daarmee wil zeggen is…

Zucht
21 maart 2014, 23:47
En wat u daarmee wil zeggen is…

Misschien Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb ?

BigF
21 maart 2014, 23:52
Misschien Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb ?

Had 'em dat dan niet beter gewoon van't begin af aan gezegd?
Altijd met dat moeilijk gedoe over naaktstranden.

pintjeeuh
22 maart 2014, 00:59
Ik ben ooit eens naar Bredene geweest.
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken.
Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen.
Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweest

bartelx
22 maart 2014, 07:08
En wat u daarmee wil zeggen is…

Dat we ons mogen verheugen op de uitbreiding van het naaktstrand, alleen, veel zal het niet voorstellen. Eigenlijk is het een druppel op een hete plaat en stelt 1 naaktstrand voor gans België naar de naaktrecreatie weinig voor.

Als men nu eens ernstig werk van maakt en enkele bijkomende naaktstranden aan de kust en in het binnenland voorziet, dan kan het leuk worden voor de naaktrecreanten. En het zou toeristisch vermarkt kunnen worden om de Belgische dagjestoeristen in eigen land te houden (gaan nu naar naaktstranden in Nederland) en naar Nederlanders, Duitsers en Britten die aan onze kust hun vakantie doorbrengen.8-)

Serafijn
22 maart 2014, 11:10
Uit wat ik gehoord heb komen er quasi enkel oude mensen die je liever niet naakt wilt zien naar het naakstrand. Voor mij zijn uitbreidingen dus echt niet nodig hoor!

bartelx
22 maart 2014, 14:29
Uit wat ik gehoord heb komen er quasi enkel oude mensen die je liever niet naakt wilt zien naar het naakstrand. Voor mij zijn uitbreidingen dus echt niet nodig hoor!

Euh, ... mogelijk heb je een beetje een verkeerd idee van een naaktstrand. Op een naaktstrand gaat het hem niet om te zien of gezien worden. En zeker niet om oudere mensen aan de kant te plaatsen.

Om het even cru te stellen, dan kunnen we de bejaardenhuizen ook direct afschaffen. Dan zijn we snel van die oude mensen af.

Integendeel naaktrecreanten hebben respect voor elkeen.
Het gaat hem over de beleving van een gevoel van vrijheid, aan het water met een beetje zon op de huid. Aangenaam toch. Heeft niets met leeftijd en oud zijn te maken.

Boduo
22 maart 2014, 20:29
Euh, ... mogelijk heb je een beetje een verkeerd idee van een naaktstrand. Op een naaktstrand gaat het hem niet om te zien of gezien worden. En zeker niet om oudere mensen aan de kant te plaatsen.

Om het even cru te stellen, dan kunnen we de bejaardenhuizen ook direct afschaffen. Dan zijn we snel van die oude mensen af.

Integendeel naaktrecreanten hebben respect voor elkeen.
Het gaat hem over de beleving van een gevoel van vrijheid, aan het water met een beetje zon op de huid. Aangenaam toch. Heeft niets met leeftijd en oud zijn te maken.

Een gevoel van vrijheid: juist, daarover gaat het.
Een gevoel van schoonheid: daarover gaat het bijvb. in een show als die v.d. Moulin Rouge.

Johan Bollen
22 maart 2014, 20:35
Ik ben ooit eens naar Bredene geweest.
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken.
Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen.
Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweestIk zou me daar niet te veel bij voorstellen bij zo'n parenclub. Zou nog erger kunnen zijn dan op het strand.

bartelx
15 augustus 2015, 06:59
Ik ben ooit eens naar Bredene geweest.
Ik dacht, met een vriend en vriendin, ik ga hier gewoon mijn (nu nog jeugdig, strak) lichaam ontbloten, en ik loop hier rond alsof het doodnormaal is, en kan ik naar knappe grootgeschapen mannen kijken.
Tjah, niet dus, ik liep daar naakt, met mijn kleingeschapen vriend en ietwat teleurstellende vriendin, en wat liep daar rond? Nog meer teleurstellende naakte (vaak oude) mensen.
Tjah, geef mij dan maar een parenclub. Misschien een idee, ben daar nog nooit geweest

Voyeur?
http://static1.terrafemina.com/articles/0/28/25/30/@/321330-personne-ne-vous-regardera-622x0-2.jpg

Henri1
15 augustus 2015, 08:28
Positief, meer tetten dus.

kelt
15 augustus 2015, 08:31
De Obesitas-plaag drukt zich nu ook uit in de behoefte aan meer hectares naaktstrand?

In andere naties zijn op stranden eierleggende schildpadden,of walruskolonies te vinden maar alhier....:lol:

fred vanhove
15 augustus 2015, 08:32
Ik zou me daar niet te veel bij voorstellen bij zo'n parenclub. Zou nog erger kunnen zijn dan op het strand.

Ook in parenclubs heb je verscheidenheid....duur of goedkoop..modern minder modern enz.....Net als in Badplaatsen enz....alhoewel Blankenberge en Knokke amper 15 km van elkaar verwijderd zijn....zie ik in Knokke toch veel knapper mensen lopen.....waarmee ik zeker niet bedoel dat dat leukere of beter mensen zijn....ik praat enkel over voorkomen en fysiek.

Pericles
15 augustus 2015, 08:42
Ook in parenclubs heb je verscheidenheid....duur of goedkoop..modern minder modern enz.....Net als in Badplaatsen enz....alhoewel Blankenberge en Knokke amper 15 km van elkaar verwijderd zijn....zie ik in Knokke toch veel knapper mensen lopen.....waarmee ik zeker niet bedoel dat dat leukere of beter mensen zijn....ik praat enkel over voorkomen en fysiek.

Ze rijzen precies overal uit de grond.
Vlaanderen is precies op grote schaal aan het "swingen". :oops:

Den Duisteren Duikboot
15 augustus 2015, 09:52
http://33.media.tumblr.com/595502e6f391a63ed45d2db4fc98f804/tumblr_nr1zz9aGrK1sroc46o1_500.gif

bartelx
15 augustus 2015, 16:08
De Obesitas-plaag drukt zich nu ook uit in de behoefte aan meer hectares naaktstrand?

In andere naties zijn op stranden eierleggende schildpadden,of walruskolonies te vinden maar alhier....:lol:

Fauna en flora zijn perfect te combineren met naaktstranden. Naturisten hebben er respect voor. Win-win.;-)

bartelx
15 augustus 2015, 16:11
Ze rijzen precies overal uit de grond.
Vlaanderen is precies op grote schaal aan het "swingen". :oops:

Zou ge 't denken. Waar zo allemaal?

bartelx
15 augustus 2015, 16:40
Ook in parenclubs heb je verscheidenheid....duur of goedkoop..modern minder modern enz.....Net als in Badplaatsen enz....alhoewel Blankenberge en Knokke amper 15 km van elkaar verwijderd zijn....zie ik in Knokke toch veel knapper mensen lopen.....waarmee ik zeker niet bedoel dat dat leukere of beter mensen zijn....ik praat enkel over voorkomen en fysiek.

In Knokke zien ze voyeurs wel zitten.

http://www.knokke-heist.be/nieuws/fototentoonstelling-paparazzo-van-filip-naudts-in-galerie-van-campen-rochus

Bartjeuh
16 augustus 2015, 09:59
Dat we ons mogen verheugen op de uitbreiding van het naaktstrand, alleen, veel zal het niet voorstellen. Eigenlijk is het een druppel op een hete plaat en stelt 1 naaktstrand voor gans België naar de naaktrecreatie weinig voor.

Als men nu eens ernstig werk van maakt en enkele bijkomende naaktstranden aan de kust en in het binnenland voorziet, dan kan het leuk worden voor de naaktrecreanten. En het zou toeristisch vermarkt kunnen worden om de Belgische dagjestoeristen in eigen land te houden (gaan nu naar naaktstranden in Nederland) en naar Nederlanders, Duitsers en Britten die aan onze kust hun vakantie doorbrengen.8-)

Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.

Pericles
16 augustus 2015, 12:42
Zou ge 't denken. Waar zo allemaal?

Volgens dit artikel "swingt" 1 tot 4 procent van de gehuwde Belgen en is het aantal stijgende.

http://www.itg.be/itg/GeneralSite/Default.aspx?WPID=830&MIID=638&L=N

Rudy
16 augustus 2015, 17:56
Dat we ons mogen verheugen op de uitbreiding van het naaktstrand, alleen, veel zal het niet voorstellen. Eigenlijk is het een druppel op een hete plaat en stelt 1 naaktstrand voor gans België naar de naaktrecreatie weinig voor.
Komen er veel naturisten naar het strand in Bredene ?

jogo
16 augustus 2015, 18:05
En wat u daarmee wil zeggen is…

positief ekonomisch nieuws, gedaan met naakte ontslagen.

bartelx
16 augustus 2015, 23:18
Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.

't Zit er vol Belgen, daar in Groede, en elders in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.

Allemaal toeristisch potentieel dat de Vlaamse kusthoreca verliest.

bartelx
16 augustus 2015, 23:19
Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.

't Zit er vol Belgen, daar in Groede, en elders in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.

Allemaal toeristisch potentieel dat de Vlaamse kusthoreca verliest.

bartelx
16 augustus 2015, 23:19
Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.

't Zit er vol Belgen, daar in Groede, en elders in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.

Allemaal toeristisch potentieel dat de Vlaamse kusthoreca verliest.

fred vanhove
17 augustus 2015, 08:30
't Zit er vol Belgen, daar in Groede, en elders in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.

Allemaal toeristisch potentieel dat de Vlaamse kusthoreca verliest.

Dat zijn we gewoon dat Vlaanderen veel verliest aan NL....eerst voor de boter en de sigaren en nadien rond 1971....reden alle Vlamingen ook naar Sluis of Hulst voor hun seksattributen.....en weer wat later voor hun wiet:-)

Bartjeuh
17 augustus 2015, 14:04
't Zit er vol Belgen, daar in Groede, en elders in Zeeuws-Vlaanderen en Zeeland.

Vol Belgen???

Ik heb vorige donderdag eens voor de fun de nummerplaten op een van de parkings aldaar geïnventariseerd: 115 wagens, waarvan 57 met Duitse nummerplaat, 14 Belgen, een Pool, een Fransman en de rest Nederlanders...

Allemaal toeristisch potentieel dat de Vlaamse kusthoreca verliest.

Toeristisch potentieel???

Die gasten komen 's morgens aan op het strand, met koelbox, proviand en al, slaan hun tent of paravent op, en moven voor de rest van de dag voor geen meter meer.

De Vlaamse kusthoreca gaat er niet veel aan verloren hebben...

fred vanhove
17 augustus 2015, 15:31
De Vlaamse kusthoreca gaat er niet veel aan verloren hebben...

Misschien zouden ze in Vlaanderen na het naaktzonnen toch nog een billenkar hebben gehuurd en daarna een kriek of een wafel hebben genuttigd.

bartelx
17 augustus 2015, 17:35
Vol Belgen???

Ik heb vorige donderdag eens voor de fun de nummerplaten op een van de parkings aldaar geïnventariseerd: 115 wagens, waarvan 57 met Duitse nummerplaat, 14 Belgen, een Pool, een Fransman en de rest Nederlanders...



Toeristisch potentieel???

Die gasten komen 's morgens aan op het strand, met koelbox, proviand en al, slaan hun tent of paravent op, en moven voor de rest van de dag voor geen meter meer.

De Vlaamse kusthoreca gaat er niet veel aan verloren hebben...

bartelx
17 augustus 2015, 17:39
Er is doorheen de dag voldoende verteer in de strandpaviljoenen en mogelijk 's avonds, na de stranddag, nog een etentje in Cadzand, Sluis, Domburg, ....

In ieder geval verteer of geen verteer je bent ze als toerist kwijt en ook de buitenlandse naturisten trek je niet aan met ons éne naaktstrand. Verloren potentieel dus omdat we er in Vlaanderen geen werk van maken.

bartelx
17 augustus 2015, 17:45
Volgens dit artikel "swingt" 1 tot 4 procent van de gehuwde Belgen en is het aantal stijgende.

http://www.itg.be/itg/GeneralSite/Default.aspx?WPID=830&MIID=638&L=N

Naar mijn inschatting staat ook 2-4 % van de Vlamingen open voor naaktrecreatie. Als men er de saunagangers bijneemt zal het % wellicht nog hoger liggen.

Hiermee heb ik wel niet gezegd dat naaktrecreanten swingers zijn en vice versa. Integendeel, naaktrecreanten en i.b. de naturisten zijn niet opgezet met dat swingersgedoe. Dat straalt immers negatief af op de familiale naaktrecreatie.
Swingen in het openbaar is trouwens een wetsovertreding.

Universalia
18 augustus 2015, 11:36
Naar mijn inschatting staat ook 2-4 % van de Vlamingen open voor naaktrecreatie. Als men er de saunagangers bijneemt zal het % wellicht nog hoger liggen.

Hiermee heb ik wel niet gezegd dat naaktrecreanten swingers zijn en vice versa. Integendeel, naaktrecreanten en i.b. de naturisten zijn niet opgezet met dat swingersgedoe. Dat straalt immers negatief af op de familiale naaktrecreatie.
Swingen in het openbaar is trouwens een wetsovertreding.

Wat een vuilaards zijn dat toch dat soort van volkje. :roll:

Ok, op naar de tettendraad na deze reactie. :-D

Nietzsche
18 augustus 2015, 12:03
2 - 4 % van de Vlamingen houdt dus van hangborsten, ongeschoren vagina,s of ingevallen mannenlichamen en kleine, halfbejaarde piemels...

fred vanhove
18 augustus 2015, 12:43
2 - 4 % van de Vlamingen houdt dus van hangborsten, ongeschoren vagina,s of ingevallen mannenlichamen en kleine, halfbejaarde piemels...

Ik wist niet dat jij een regelmatige bezoeker was van naaktstranden.

Verder...niet alle vrouwen hebben siliconenborsten.En ja borsten gaan hangen...zelfs 23 jarigen hebben al wel hangborsten.
Om welke reden zou een vagina moeten geschoren zijn....niet iedereen heeft pedofiele trekjes
Waarom zou een halfbejaarde piemel kleiner zijn ? Kleine piemels vind je ook bij tieners.

Ja jongen het echte leven met echte mensen gaat je nog wel meer teleurstellen.

quercus
18 augustus 2015, 13:04
Wat een vuilaardsijn dat toch dat soort van volkje. :roll:

Ok, op naar de tettendraad na deze reactie. :-D

En dan gaan ze met hun blote aars zitten op een bankje... Bèèèèèèèhkes...

fred vanhove
18 augustus 2015, 13:08
En dan gaan ze met hun blote aars zitten op een bankje... Bèèèèèèèhkes...

Niet iedereen zijn aars is zo smerig als die van U ;-)

quercus
18 augustus 2015, 15:31
Niet iedereen zijn aars is zo smerig als die van U ;-)Over mijn aars weet jij niets. Zo hoort het.
Maar toch is dat "bloot gat" een weinig aantrekkelijk aspect van het nudisme.
En verder, de meeste mensen zien er in hun blootje echt niet leuker uit...:roll:

fred vanhove
18 augustus 2015, 16:40
Over mijn aars weet jij niets. Zo hoort het.
Maar toch is dat "bloot gat" een weinig aantrekkelijk aspect van het nudisme.
En verder, de meeste mensen zien er in hun blootje echt niet leuker uit...:roll:

Dat is waar..net als jij anderen hun aars niet als vies hoort te bestempelen;-)

De bedoeling van naturisme is niet om er leuk leuker of het leukst uit te zien.....Voor die fake bedoeningen en andere aanstellerijen zijn genoeg andere mogelijkheden en faciliteiten voorhanden.

bartelx
18 augustus 2015, 16:52
2 - 4 % van de Vlamingen houdt dus van hangborsten, ongeschoren vagina,s of ingevallen mannenlichamen en kleine, halfbejaarde piemels...

Om de vooroordelen over naaktrecreatie een beetje te kaderen, zie FAQ's :

http://www.naturistencampinggids.be/content/27/FAQ.html

punt 6 : over "dik, dun en er goed uitzien"
punt 14 : over "voyeurs, swingers en pedofielen"
punt 20 : over "naturisten en sex"

@Nietzsche : Of heb je het over de swingers?

bartelx
18 augustus 2015, 17:00
Over mijn aars weet jij niets. Zo hoort het.
Maar toch is dat "bloot gat" een weinig aantrekkelijk aspect van het nudisme.
En verder, de meeste mensen zien er in hun blootje echt niet leuker uit...:roll:

Gelijk heb je.

Basisregel is eerst een handdoekje leggen voor je gaat zitten.
Uit respect voor de volgende.

Henri1
18 augustus 2015, 17:57
Over mijn aars weet jij niets. Zo hoort het.
Maar toch is dat "bloot gat" een weinig aantrekkelijk aspect van het nudisme.
En verder, de meeste mensen zien er in hun blootje echt niet leuker uit...:roll:

U bent duidelijk geen fan van "rimmen".

Gamla
19 augustus 2015, 09:02
Het is walgelijk. In Düsseldorf had je dat ook. Even naar het meer. Oké.
Zag je daar niets dan bloterikken. Bwah.

bartelx
19 augustus 2015, 20:08
Het is walgelijk. In Düsseldorf had je dat ook. Even naar het meer. Oké.
Zag je daar niets dan bloterikken. Bwah.


FKK bordjes niet gezien en op het naaktstrand terecht gekomen?

Zo rap van uw melk? 't Zijn maar bloterikken toch.

bartelx
19 augustus 2015, 22:16
Kunstig walgelijk.8O

http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2011/09/blootdodezee1.jpg

bartelx
22 augustus 2015, 09:17
Ach, nog geen 20 km over de Nederlandse grens vind je alle naakstrandruimte die je nodig hebt. Bij Breskens is er FKK-plaats genoeg. Maar je ziet er weinig Belgen of Britten rondlopen, hoor. Vooral Duitsers. Vééééél Duitsers.

10% van de Duitsers (8 miljoen) ziet een naaktvakantie wel zitten.
En wij laten die Duitsers en het bijhorende vertier en commercie allemaal naar de Nederlandse stranden gaan?

http://www.ardmediathek.de/tv/Exakt-die-Story/Der-nackte-Wahnsinn-FKK-zwischen-Kult-/MDR-Fernsehen/Video?documentId=29696560&bcastId=7545348