PDA

View Full Version : Kies hier. Geef uw voorkeur.

Truder
18 juli 2002, 15:29
Prinses Mathilde d’Udekem d’Acoz.

Functie: Dom zwaaien met idiote grijns naar het zielige plebs.
Inkomsten: Parasiteert op kosten van de gemeenschap.

http://www.prinseselisabeth.be/elisabeth/images/mathilde2.jpg

Anke Vandermeersch.

Functie: Advocate & politicus.
Inkomsten: Praktiserend advocate.

http://users.pandora.be/wv3/ankeVlaams.jpg

Knuppel
19 juli 2002, 13:35
Al een dag oud en nog geen reacties? Dan zal ik het maar doen al was het maar alleen om Intruder te plezieren. ( Niet boos worden hé Staaf?!)

Ik snap niet dat een knappe vrouw (want dat is ze wel die Mathilde) op een duidelijk niet al te slimme, en zeker geen "knappe" gast valt zoals Flipke (behalve omdat hij ooit koning wordt en zij dus koningin). Er zijn nu eenmaal mensen die voor minder een smile op hun face plakken met colle tout. Mathilde moet dus volgens mij ook al niet van de slimsten zijn want je een leven lang (als intelligent persoon) aan een knul vastketenen zoals Flip en ook nog voor zijn fameus nageslacht zorgen, dat lijkt mij een...nou ja, vul zelf maar in.

Van Anke weet ik niet zoveel behalve wat er over haar in de media verscheen. Blokster en zogenaamde "overloopster" zijnde weten we dan al genoeg zeker? Van anderen wordt dat overlopen getolereerd. Ook en vooral door onze politieke "elite". Ze vangen de overlopers zelfs met open armen op.
Feit is dat Anke eveneens knap is, goed geschoold (zeker beter dan Mathilde) en in staat even goed aan politiek te doen dan onze zo bezongen en bezegelde politieke klasse. Ze bewees eveneens dat ze van haar zieke man hield. Voor mij geeft d*t eigenlijk de doorslag. Anke is tenminste op dat vlak een goed mens en zeker "eerlijker" dan Mathilde.

Truder
19 juli 2002, 15:53
Hehehe dank u Knuppel.

Volgens jou redenering is ons Tilleke getrouwd met de Flup voor het geld?
Hoe noemt men nu ook weer vrouwen die hun lichaam voor geld verhuren/verkopen?

Knuppel
19 juli 2002, 16:39
Misschien onrechtstreeks voor het geld maar zeker voor de titel. Kijk naar de titels die elk jaar door de koning worden uitgereikt en je weet dat zelfs Vlamingen, geografische of anderen, zich door een veel minder zware titel laten verleiden.

Supe®Staaf
19 juli 2002, 18:35
De campagne wordt hier allesbehalve objectief gevoerd!
Het is duidelijk een afkraken van de prinses en het ophemelen van die politieke windhaan!

Knuppel
19 juli 2002, 19:05
Het is duidelijk een afkraken van de prinses en het ophemelen van die politieke windhaan!

Niet objectief???

Is het niet eerder die "politieke windhaan" die om duidelijke redenen afgekraakt wordt en een prinses die om onduidelijke wordt opgehemeld?

datri
19 juli 2002, 19:05
als ik moet kiezen tussen een kastplantje of een jonge vrouw, dan is de keuze snel gemaakt........ anke natuurlijk!
:lol:

Supe®Staaf
20 juli 2002, 07:35

Niet objectief???

Is het niet eerder die "politieke windhaan" die om duidelijke redenen afgekraakt wordt en een prinses die om onduidelijke wordt opgehemeld?
Knuppel,
één van de duidelijkste redenen om een politicus (m/v) af te kraken, is m.i. als ze van partij veranderen zoals van onderbroek. Overloperij, kazakdraaierij, verloochenen van een gedachtengoed en noem maar op.
Is het dan abnormaal dat ikzelf de voorkeur geef aan een prinses, die geen politieke voorkeur heeft, al haar onderdanen even graag ziet, en levenslang tot de familie van haar gezindte zal behoren?
Ikzelf ben ook zeer trouw aan een gegeven woord, en om te vermijden dat ik dit moet breken, sluit ik me dan ook bij geen enkele partij aan.

Nog één keer slapen en......................:

Leve Tillekeeeeeeeeeeeeeee :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

http://www.fgov.be/shop/images/P_M_E.jpg

Allemaal een zalige nationale feestdag gewenst vanwege :

Superstaaf®

Knuppel
20 juli 2002, 11:10
Is het de feestdag van Mathilde op 21 juli???

Truder
20 juli 2002, 15:23
Is dat nu maar een idee, maar die kleine trek verdacht veel op SS....

vryko
20 juli 2002, 20:39
als die leelijke leeuwen ni als achtergrond hadden gestaan, had ik mischien nog voor anke kunnen stemmen ...

Supe®Staaf
20 juli 2002, 22:21
Is dat nu maar een idee, maar die kleine trekt verdacht veel op SS....
Intruder,
wilt ge zwijgen???
Ssssssssssssssssssssssst!!!!!!!!!
Seffens durf ik mijn foto hier niet plaatsen, zo het al eens pas geeft!
Voor mijn toekomstige schoonpa doe ik toch alles?
Zelfs de Fluppen een handje (of fluitje) toesteken.
Dat is het minste wat ik als goede belg kan doen!!!!

Een zalige 21ste

Knuppel
21 juli 2002, 09:07
Intruder,
wilt ge zwijgen???

Een zalige 21ste

Vans gelijke.... :wink:

Truder
21 juli 2002, 15:19
Intruder,
wilt ge zwijgen???

Een zalige 21ste

Jij doet echt wel alles hé, voor uw vaderland.

Knuppel
21 juli 2002, 15:37
Och Intruderke, wij doen ook heel wat voor een vaderland dat we nog l*****ng niet hebben. De ene wil het met Mathilde doen en de andere met Anke.
Weet je misschien ook iemand voor mij? Ik wil mijn duit ook wel eens in het vaderlandse zakje doen. (Niet letterlijk nemen hé...)

Truder
21 juli 2002, 15:58
Weet je misschien ook iemand voor mij?

Naar wat ik gehoord heb vinden de meeste dames dit wel een mooi ventje, iets voor jou?

http://images.rottentomatoes.com/images/movie/allposters/54/039_63146_rt.jpg

Knuppel
21 juli 2002, 16:11
Ik geloof dat ik het al eens zei: een leuke kop ALLEEN spreekt mij niet aan. Er moet ook nog wat in zitten.
Toch bedankt Intruder.

Truder
21 juli 2002, 17:02
Intelligentie en schoonheid heb ik tot hier toe alleen bij Anke gevonden.

Truder
21 juli 2002, 17:03
En Knuppel ........ oef bijna te laat. :wink:

Knuppel
21 juli 2002, 17:09
En Knuppel ........ oef bijna te laat. :wink:

Hihihihihi :oops:

Supe®Staaf
21 juli 2002, 22:35
Intruder: slijmbal!
Anke bewieroken, en dan in extremis Knuppel nog een brok toewerpen.
Schaam je!
Wel een schoon ventje dat je daar post!
Bijna mijn evenknie in jeanetterige wulpsheid!
:roll:

Truder
22 juli 2002, 15:22
Intruder: slijmbal!

8) 8) 8) 8) 8) 8) :wink:

Godfried
22 juli 2002, 23:16
Als ze daar in Wallonië zo aan België houden, dat ze zichzelf België noemen en onafhankelijk worden. Dan hebben ze geen last meer van die vervelende Vlamingen die over alles een ander gedacht hebben en hen voortdurend beledigen als zouden ze lui zijn.

Of zijn er dan toch andere motieven waarom zij aan den belgik houden?

vryko
23 juli 2002, 12:48
wat is eigenlijk het verschil tussen ne vlaming en nen waal?

buiten de taal en het feit dat ze door andere personen geindoctrineert worden dan.

Truder
23 juli 2002, 17:12
Het verschil? Deze teksten zijn niet van mij, maar ik zou het zeker niet beter kunnen uitleggen. Maar het is wel een antwoord op uw vraag. ;)

Er worden wel meer dingen ook nog gefluisterd, maar wel zo goed weggestoken dat je als leek er niet bijkomt. In de Belgische belastinggids staan zelfs ook een paar tips. Kadastraal inkomen, gedeelte voor de staat, afgehouden in Vlaanderen 3.5%, In het brussels gewest 1.75 %, In walonie 1,75%. Als er uit die pot moet uitgehaald worden zitten we natuurlijk met een heeeel andere verdeelsleutel.
Zo kan je nog Uren doorgaan.
Taks op speelautomaten;
In Brussel : 76.000 Oude BFrank per Jaar
In Walonie : 36.000 OBF PJ
In Vlaanderen : Raad eens? : 144.000 BF PJ

Bron: Ward

Heeft u zich wel eens afgevraagd hoe lang de belgische staat nog te leven zou hebben als Vlaanderen in een economische crisis zou sukkelen en er geld van Wallonië naar Vlaanderen moest vloeien i.p.v. omgekeerd?

Heeft u zich wel eens afgevraagd wat de belgische Franstaligen ervan zouden zeggen als:

- de Vlamingen slechts een minderheid van 1/3 vormden, maar toch evenveel, ja zelfs meer rechten opeisten als de Franstaligen?

- zij ondanks een veel te hoge werkloosheid en daarmee gepaard gaande onttrekking van miljarden aan de staatskas zich zeer stug opstelden bij onderhandelingen, nog meer geld vroegen en een grote bek zouden opzetten als er een vinger uitgestoken werd naar hun privileges?

- zij het Nederlands zouden propageren als superieur aan het Frans en trachtten hun taal aan alle "landgenoten" op te leggen?

- zij de belangrijkste stad in Wallonië zodanig zouden vernederlandsen dat op den duur nog slechts 20 % van de lokale inwoners Frans sprak?

- zij daarna deze stad als veroverd grondgebied zouden zien, om van daar uit de randgemeenten van die stad te vernederlandsen?

- zij gemeenten langs de taalgrens zouden koloniseren door enkele Vlamingen naar daar te lokken, om vervolgens te verlangen dat deze Vlamingen als etnische minderheid erkend worden en derhalve van die gemeenten faciliteitengemeenten te maken?

- zij moord en brand zouden schreeuwen als na dertig jaar de faciliteiten -volledig volgens de afspraak- zouden dreigen te verdwijnen? (30 jaar OVERGANGSMAATREGEL en nog zijn ze niet aangepast aan de streek!!!)

- zij de faciliteiten nog wilden uitbreiden naar andere gemeenten?

- zij een maximaal aantal parlementen en regeringen zou oprichten, om op die manier zoveel mogelijk macht te kunnen uitoefenen?

Juist: de Franstaligen zouden schreeuwen, kraaien desnoods als Waalse hanen, dat we vuile fascisten, racisten,
zwarthemden, verkrachters van de democratie zijn. Als we dat al zouden kunnen doen, want ze zouden alle mogelijke middelen aanwenden om zo'n gang van zaken te verhinderen. Nochtans is het wat zij zelf gedaan hebben en doen, en dat terwijl ze zichzelf propageren als dé grote verdedigers van de democratie. Want zij spreken Frans en leven volgens de Franse cultuur, die uiteraard de "meest democratische" en "eerlijke" van alle culturen is, dat weet toch iedereen. Ja, de aanwezigheid van Franstaligen is (vooral na de Tweede Wereldoorlog) nodig om de Vlamingen als het ware te zuiveren van hun verderfelijke, Germaanse en dus per definitie fascistische cultuur.

15 goede redenen voor Vlaamse onafhankelijkheid

Historische redenen die doorwerken tot vandaag

1. België heeft een onoplosbaar nationaliteitenvraagstuk: er bestaat geen Belgisch volk! De twee belangrijkste volkeren binnen deze staat spreken niet alleen een andere taal, maar behoren ook tot totaal verschillende culturen: de Germaanse en de Latijnse, die fundamenteel anders zijn.

2. België is gebaseerd op een onhoudbaar principe, namelijk de ontkenning van het feit dat het Vlaamse volksdeel in de meerderheid is en dat het Nederlands dus minstens even belangrijk is als het Frans.

3. Door de Belgische constructie wordt de Vlaamse meerderheid in een minderheidsrol gedwongen en heeft ze een harde strijd moeten leveren om haar taal als tweede officiële taal erkend te krijgen.

4. Zolang België bestaat zal Vlaanderen moeten blijven vechten tegen verfransing, aangezien de Franstaligen uitgaan van de superioriteit van hun eigen taal en cultuur en geen enkel respect tonen voor Vlaanderens taal en cultuur. Ze overtreden dan ook met genoegen elke taalwet in dit land.

5. Hoe langer België bestaat, hoe sterker Brussel zal worden losgeweekt uit Vlaanderen. De Vlaamse hoofdstad wordt hoe langer hoe meer ééntalig Frans, waardoor het steeds moeilijker zal worden om er aanspraak op te maken, en dat terwijl Brussel levensnoodzakelijk is voor Vlaanderen. Verfransing dreigt ook voor de rand rond Brussel en andere Vlaams-Brabantse gemeenten.

6. De 'wafelijzerpolitiek' (Als Vlaanderen iets krijgt, moet Wallonië voor hetzelfde bedrag iets krijgen, ongeacht of het iets nodig heeft of niet) heeft België met een astronomische staatsschuld opgezadeld. Deze politiek wordt nog steeds (in gematigde vorm) toegepast omdat Wallonië de kleingeestigheid en de hefbomen in huis heeft om Vlaanderen te chanteren en af te persen.

Inefficiëntie van het Belgische systeem

7. Vlaanderen en Wallonië zitten structureel anders in elkaar en hebben dus allebei behoefte aan een eigen beleid. Het federale niveau verhindert dit en creëert op die manier niets dan problemen.

8. Vlamingen en Walen hebben over zowat elk onderwerp tegenstrijdige meningen, omdat ze totaal verschillende zienswijzen en belangen hebben. Wallonië vult bovendien bepaalde begrippen anders in dan Vlaanderen, zodat er geen afspraken mee te maken zijn. Zo beschouwt het de taalgrens als bediscussieerbaar en op elk moment hertekenbaar.

9. Doordat Vlaanderen, ondanks zijn economisch en bevolkingsoverwicht, slechts 50% van de zetels in handen heeft, kan elke belangrijke beslissing door Wallonië worden geblokkeerd.

10. Communautaire vrede is slechts een illusie. Vlaanderen en Wallonië liggen voortdurend met elkaar in ruzie. Zolang België bestaat, zal er geen communautaire vrede zijn. De karakters 'botsen' gewoon, geen staatshervorming die daar wat aan kan veranderen.

11. De inefficiëntie van het Belgische systeem slorpt veel geld, tijd en energie op die veel beter op een andere manier zouden worden gebruikt.

12. Door de onvolledigheid van de staatshervorming is slechts een deel van de bevoegdheden over Vlaanderen in Vlaamse handen, terwijl een ander deel zich nog op het federale niveau bevindt. Dit leidt vaak tot ronduit belachelijke of ergerlijke situaties.

Economische wantoestanden

13. Wallonië probeert het maximale profijt te halen uit het Belgische 'solidariteitsprincipe'. Er bestaat een enorme en onophoudelijke geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië, miljarden die voornamelijk via de sociale zekerheid worden versluisd. Over dit onderwerp wordt uiteraard angstvallig gezwegen.

14. De grootte van die geldstroom kan niet objectief worden verantwoord. Bovendien staat er niets tegenover, zelfs geen minimale vorm van dankbaarheid.

15. Vlaanderen is dus het slachtoffer van structurele diefstal. Vlaamse welvaart wordt Vlaanderen afhandig gemaakt en in Wallonië op een verkeerde, kwisterige manier verspild, zodat Wallonië altijd opnieuw Vlaams geld nodig heeft.

Conclusie

De Franstaligen in dit land hebben nooit enige vorm respect opgebracht voor taal, cultuur en behoeften van de Vlamingen. Hoewel ze hun welvaart haast uitsluitend te danken hebben aan Vlaams geld, bijten ze de hand die hen voedt. Ondanks alles blijven ze een dominante rol opeisen binnen het Belgische staatsbestel. België is een belediging voor elke zichzelf respecterende Vlaming. OPDOEKEN DIE BOEL!

Bron: Guderian.

vryko
23 juli 2002, 22:49
is geen antwoord op mijn vraag, ik bedoel wat het verschil is tussen de mensen zelf, jan met de pet

Truder
24 juli 2002, 06:57
Dat is nogthans wel het antwoord op uw vraag, maar ik vermoed dat u graag zou hebben dat ik zeg dat ze er anders uitzien of dergelijke. In dat geval is uw vraag een non-vraag. De Walen hebben namelijk geen drie benen, of 15 vingers. Alleen hun politici hebben aanleg tot kleptomanie.

Alle grote tegenstellingen, zijn hierboven vernoemd geweest, lees het anders nog eens.

Supe®Staaf
24 juli 2002, 11:10
Het verschil? Deze teksten zijn niet van mij, maar ik zou het zeker niet beter kunnen uitleggen. Maar het is wel een antwoord op uw vraag. ;)

Er worden wel meer dingen ook nog gefluisterd, maar wel zo goed weggestoken dat je als leek er niet bijkomt. In de Belgische belastinggids staan zelfs ook een paar tips. Kadastraal inkomen, gedeelte voor de staat, afgehouden in Vlaanderen 3.5%, In het brussels gewest 1.75 %, In walonie 1,75%. Als er uit die pot moet uitgehaald worden zitten we natuurlijk met een heeeel andere verdeelsleutel.
Zo kan je nog Uren doorgaan.
Taks op speelautomaten;
In Brussel : 76.000 Oude BFrank per Jaar
In Walonie : 36.000 OBF PJ
In Vlaanderen : Raad eens? : 144.000 BF PJ

Bron: Ward

Dit is enkel een bewijs dat de vlaming door zijn eigen volk getript wordt. Daar zit België niet fout. en zo zijn er waarschijnlijk nog voorbeelden van diefstal waar enkel de vlaming zijn eigen medemens er via officiële struikroverij tussenneemt.

Heeft u zich wel eens afgevraagd hoe lang de belgische staat nog te leven zou hebben als Vlaanderen in een economische crisis zou sukkelen en er geld van Wallonië naar Vlaanderen moest vloeien i.p.v. omgekeerd?
Probeer eens, nietwaar. Laat de boel hier verkommeren, stop met werken, slaven en cumuleren. Maar dat zal de vlaming-met-kruideniersmentaliteit niet over zijn hart verkrijgen. Geld, centen, kasbons, beleggen, potten, dat is al wat de doorsnee-vlaming interesseert. En zagen dat de walen hem een derde tweede huis afnemen. En proclameren dat de steuntrekkers en hulpbehoevenden beter af zijn, maar zelf zeuren dat hij moet stoppen met werken als hij vijfenzestig is en een pensioenverzekering opstrijkt. Ook al van overschotten op te potten.

Heeft u zich wel eens afgevraagd wat de belgische Franstaligen ervan zouden zeggen als:

- de Vlamingen slechts een minderheid van 1/3 vormden, maar toch evenveel, ja zelfs meer rechten opeisten als de Franstaligen?
- zij ondanks een veel te hoge werkloosheid en daarmee gepaard gaande onttrekking van miljarden aan de staatskas zich zeer stug opstelden bij onderhandelingen, nog meer geld vroegen en een grote bek zouden opzetten als er een vinger uitgestoken werd naar hun privileges?

Zeur dan niet en gebruik uw vlaamse meerderheid! Of zijn jullie politici dan echt zulke knullige onderhandelaars?

- zij het Nederlands zouden propageren als superieur aan het Frans en trachtten hun taal aan alle "landgenoten" op te leggen?
Wees gewoon minder mossel, en gebruik uw eigen taal zoals het hoort, en waar het hoort. Complexloos, en zonder op voorhand aggressieve gevoelens te koesteren, als zou je met de nek aangekeken worden. Dat het dialectische gebrabbel wat velen als nederlands willen slijten, over de taalgrens wrevel opwekt, is zeer begrijpelijk.

- zij de belangrijkste stad in Wallonië zodanig zouden vernederlandsen dat op den duur nog slechts 20 % van de lokale inwoners Frans sprak?

-zij daarna deze stad als veroverd grondgebied zouden zien, om van daar uit de randgemeenten van die stad te vernederlandsen?

-zij gemeenten langs de taalgrens zouden koloniseren door enkele Vlamingen naar daar te lokken, om vervolgens te verlangen dat deze Vlamingen als etnische minderheid erkend worden en derhalve van die gemeenten faciliteitengemeenten te maken?

- zij moord en brand zouden schreeuwen als na dertig jaar de faciliteiten -volledig volgens de afspraak- zouden dreigen te verdwijnen? (30 jaar OVERGANGSMAATREGEL en nog zijn ze niet aangepast aan de streek!!!)

- zij de faciliteiten nog wilden uitbreiden naar andere gemeenten?
Dit zijn vijf parafrasen van één zogezegde 'reden'
Doe het begot! Heb jij zin om Brussel of de rand te vernederlandsen? Ga er dan wonen, en doe consequent wat ik hierboven suggereerde! Leer nederlands en gebruik het, en sta op uw rechten zoals onze waalse broeders.

- zij een maximaal aantal parlementen en regeringen zou oprichten, om op die manier zoveel mogelijk macht te kunnen uitoefenen?
Vlaamse parlementen, gewestraden, provincieraden, regeringen, deelregeringen, en tutti quanti zijn natuurlijk onbestaande....... :roll:
Juist: de Franstaligen zouden schreeuwen, kraaien desnoods als Waalse hanen, dat we vuile fascisten, racisten,
zwarthemden, verkrachters van de democratie zijn.
Geef ze eens ongelijk bij het aanschouwen van sommige politieke creaturen uit bruinzwarte hoek..........

Truder
24 juli 2002, 17:26
Wie kan daar tegenop SS, wie........ :wink:

Supe®Staaf
24 juli 2002, 19:15
Wie kan daar tegenop SS, wie........ :wink:
Komaan Intruder. Niet op de rug gaan liggen voor het eerste schot gelost is!

Truder
25 juli 2002, 07:39
Dit is enkel een bewijs dat de vlaming door zijn eigen volk getript wordt. Daar zit België niet fout. en zo zijn er waarschijnlijk nog voorbeelden van diefstal waar enkel de vlaming zijn eigen medemens er via officiële struikroverij tussenneemt.

Idd de Vlaamse politiek correcte politici zijn even corrupt dan hun Waalse collega's, Dat zal dan ook meteen de reden zijn waarom Chili op de 18 plaats staat op de VN lijst ivm politieke corruptie en België op de 25 ste plaats.

Probeer eens, nietwaar. Laat de boel hier verkommeren, stop met werken, slaven en cumuleren.

De oplossing van SS ga in de wei liggen met een joint en laat de boel maar verkommeren, ben jij ergens in de tijd van Woodstock blijven steken?
Daarna kan je dan het verwijt maken van "maar jullie hebben alles laten verkommeren" :roll:

Gewoon keihard zijn en op Anke stemmen zou ik zeggen!! 8)
F*ck die drempelvrees om op het Vlaams lok te stemmen, Stop het linkse dominerend politieke geweld. Stem gewoon op Anke. :twisted:

Truder
25 juli 2002, 11:52
http://belgianbabes.t35.com/Anke%20Vandermeersch/s08.jpg

Knuppel
26 juli 2002, 09:18
Superstaaf zei;

" Geef ze eens ongelijk bij het aanschouwen van sommige politieke creaturen uit bruinzwarte hoek.........."[/quote]

Je zei toch "sommige"?

Ze reageren echter HELEMAAL NIET niet op de VELE anderen uit blauwe, roden en groene hoek die hun bedje helpen spreiden...

Vreemd...

Supe®Staaf
26 juli 2002, 14:47
De oplossing van SS ga in de wei liggen met een joint en laat de boel maar verkommeren, ben jij ergens in de tijd van Woodstock blijven steken?
Daarna kan je dan het verwijt maken van "maar jullie hebben alles laten verkommeren" :roll:
Beter lezen, Intruder:
ik stelde voor om het overdreven hamster- en cumuleergedrag van de vlaamse "kruideniers" wat te temperen, zodat de te versluizen overschotten ook zouden minderen.
Roken is de enige ondeugd die ik niet heb, maar tolerant ben ik wel voor mijn schoorsteen-medemensen, ook als ze geestesverruimende(?) kruidenmengsels door hun zware shag of Wervik draaien.
In weiden resideren laat ik ook volgaarne aan koeien en festivalbezoekers over. Mijn publiek heeft recht op een fijne "feauteuil d'orchestre" :P

Gewoon keihard zijn en op Anke stemmen zou ik zeggen!! 8)
F*ck die drempelvrees om op het Vlaams lok te stemmen, Stop het linkse dominerend politieke geweld. Stem gewoon op Anke. :twisted:
Zelfs Ankes' blonde Vlaamse lokken kunnen me niet bekoren om mijn stem aan een bruinzwarte partij te vergooien.
Hoe is het mogelijk dat verstandige mensen zo naïef blijven, om hun vlaamsnationale hoop op politici (m/v) te stellen. Nog te jong of al te dement om Nonkel Schiltz & co hun exploten naar 'waarde' te schatten?

Knuppel
26 juli 2002, 15:34
Waarom zou nonkel Schiltz in het Belgische pluche hebben mogen zitten en Anke niet? Toch niet omdat hij "Leve België" riep en Anke waarschijnlijk "België barst"?

Truder
26 juli 2002, 17:06
Schiltz SS, ben je daar zeker van?
Dat is nu juist iemand waar je geen voorbeeld aan moet nemen, moest je de man beoordelen op zijn sjoemel praktijken dat zou je denken dat het een socialist is. 8)
Mevrouw Schiltz die erin slaagt voor miljoenen kunstwerken te verkopen aan organismen waar haar man hetzij rechtstreeks (AWW) hetzij onrechtstreeks (Telepolis) een zeer dikke vinger in de pap heeft.
Hugo Schiltz die er geen graten in ziet om in diverse dossiers zelf, of via zijn advocatenkantoor, op te treden voor de belangen van de tegenpartij van de stad Antwerpen (AMCA-project, Waterbedelingsdossier, Himmos...)

Supe®Staaf
26 juli 2002, 18:03
Schiltz SS, ben je daar zeker van?
Dat is nu juist iemand waar je geen voorbeeld aan moet nemen, moest je de man beoordelen op zijn sjoemel praktijken dat zou je denken dat het een socialist is. 8)
Mevrouw Schiltz die erin slaagt voor miljoenen kunstwerken te verkopen aan organismen waar haar man hetzij rechtstreeks (AWW) hetzij onrechtstreeks (Telepolis) een zeer dikke vinger in de pap heeft.
Hugo Schiltz die er geen graten in ziet om in diverse dossiers zelf, of via zijn advocatenkantoor, op te treden voor de belangen van de tegenpartij van de stad Antwerpen (AMCA-project, Waterbedelingsdossier, Himmos...)
Ik haalde nonkel Hugo aan om je te laten inzien hoe naïef het is een (vlaamsnationalistische) politieker te vertrouwen.
Quod erat demonstrandum.....................

Truder
26 juli 2002, 18:09
Hoeveel andere moet ik zo aanhalen?

Knuppel
26 juli 2002, 18:47

Jaja Intruderke, maar dat zijn geen Vlaams-nationalisten hé en dan is dat maar half zo erg...

Supe®Staaf
27 juli 2002, 07:21

Jaja Intruderke, maar dat zijn geen Vlaams-nationalisten hé en dan is dat maar half zo erg...
Van een liberaal mag je verwachten dat hij de middenstand en het bedrijfsleven zal proberen bevoordelen. Dat is op voorhand geweten.
Van een socialist weet je dat hij zoveel mogelijk middelen zal putten uit de gemeenschap. Eerst om zichzelf te zegenen en dan om tot een soort 'herverdeling' over te gaan. Misschien geen ideaal scenario, maar je weet het op voorhand.
Maar als een vlaamsnationalist anti-vlaams is dan is dat erg. Die breekt zijn belofte. En dat hebben de VU en wat er van overschiet keer op keer gepresteerd. Dat kan je niet ontkennen. De gevolgen zijn ernaar. Een racistische afsplitsing en dan nog wat splintergroepjes die ofwel de kiesdrempel nauwelijks zullen halen, ofwel reeds dapper aan het overlopen zijn.

Knuppel
27 juli 2002, 14:00

Van een liberaal mag je verwachten dat hij de middenstand en het bedrijfsleven zal proberen bevoordelen. Dat is op voorhand geweten.
Van een socialist weet je dat hij zoveel mogelijk middelen zal putten uit de gemeenschap. Eerst om zichzelf te zegenen en dan om tot een soort 'herverdeling' over te gaan. Misschien geen ideaal scenario, maar je weet het op voorhand.
Maar als een vlaamsnationalist anti-vlaams is dan is dat erg. Die breekt zijn belofte. En dat hebben de VU en wat er van overschiet keer op keer gepresteerd. Dat kan je niet ontkennen. De gevolgen zijn ernaar. Een racistische afsplitsing en dan nog wat splintergroepjes die ofwel de kiesdrempel nauwelijks zullen halen, ofwel reeds dapper aan het overlopen zijn.

Die "afsplitsing" werd pas racistisch met het aantreden van boegbeeld De Winter. In aanleg was ze dat niet Superstaaf.

Je hebt overigens gelijk dat die een flink deel van de vlaams-nationalisten alle recht op ons vertrouwen voorgoed verloren zijn. Ze zijn echter niet allemaal overgelopen...
Wat de ware schuldigen (Hugo en Bert op kop) hem gelapt hebben is ronduit onvergeeflijk.
Wat betreft ons "vertrouwen" zijn de andere partijen echter geen haar beter. Het volk blaaskens wijsmaken voor de verkiezingen (snel en efficiënt beleid!) en het er daarna voor spek en bonen laten bijlopen is kiezersbedrog en corruptie blijft corruptie. Chantage van de politici van het ene landsdeel tegenover het andere, de achterkamertjespolitiek, de ronduit onverteerbare compromissen, het is nog altijd de onuitroeibare Belgische manier van politiek bedrijven. En dat zal zo nog een eeuwigheid doorgaan vooraleer zelfs maar de mogelijkheid geschapen wordt om daar een punt te kunnen achterzetten.
Er zijn intussen alweer genoeg nieuwe schandalen bekend (al was het maar in verband met de benoemingspolitiek) waardoor we het begrip" nieuwe politieke cultuur" maar beter heel vlug vergeten. Dat woord wordt trouwens (toevallig?) nog zelden in de mond genomen.

jan breydel
2 september 2002, 15:07
De keuze is voor mij duidelijk: ANKE!!
Zij is intelligent, mooi, zorgt dat ze haar eigen boterhammeke kan verdienen. Zij durft ook uitkomen voor haar mening en voor wie zij is. Dat wordt haar niet altijd indank afgenomen (denk maar aan de balie), maar zij gaat toch door met te zijn wie ze is, en zo is het goed...!! Zij zal het nog ver brengen.

Als we daarentegen tante Tilleke bekijken. Ze heeft een leuk snoetje, dat moet ik toegeven.
Intelligentie is ver te zoeken (ik bedoel daarmee geen schoolse boekenkennis...). Met flipke trouwen zegt genoeg over die intelligentie. De studies psychologie zal ze waarschijnlijk niet doen om ooit het beroep van shrink uit te oefenen...

Pre-marriage vs after-marriage
-------------------------------------

Voor het huwelijk met flupke zagen we een frisse opgewekte meid met redelijk goede smaak voor kleding. Op dat moment heb ik zelfs nog gedacht: 'gaat er eindelijk een frisse wind door de muffe paleisgangen waaien??' Ik begreep wel niet wat ze in Flip zag (behalve de titel van toekomstige koning...).
Na het huwelijk is het echter serieus bergaf gegaan met het opgewekte snoetje van de pre-marriage Mathilde (de smile is gebleven, maar die is volgens mij zo fake als het maar zijn kan). De kledingstijl is nog meer achteruitgegaan. Zou gaan shoppen met tante Fabiola?? Gelukkig gaan ze niet naar dezelfde kapper!

Swakke
2 september 2002, 21:50
Knuppel,
Ik geloof niet dat we het hier hadden over mensen die de bedoeling hebben om hun duit IN het zakje te doen maar veeleer om het er UIT te halen.

Supe®Staaf
4 september 2002, 20:41
Vrienden toch,
wie kan daar nu aan weerstaan :?:
Zie eens hoe goed dat glaasje wijn Tilleke smaakt :!:
Een onvervalste epicuriste is onze toekomstige vorstin.
Een balsem voor de ziel.
Die moet niet met de borsten bloot om in de gunst des volks te komen.........
http://www.royalty.be/images/fm_kh/kh35.jpg

Knuppel
9 september 2002, 22:54
Vrienden toch,
wie kan daar nu aan weerstaan :?:
Zie eens hoe goed dat glaasje wijn Tilleke smaakt :!:
Een onvervalste epicuriste is onze toekomstige vorstin.
Een balsem voor de ziel.
Die moet niet met de borsten bloot om in de gunst des volks te komen.........
http://www.royalty.be/images/fm_kh/kh35.jpg

Is dit niet Mathilde in haar huwelijksmis?

...en ik die dacht dat Superstaaf tegen de kerk en de katholieken was...

Even consequent blijven hé Staaf! Of ga jij soms nog naar de heilige mis? Hou jij misschien van miswijn? Gun jij je platonisch "liefje" niets beters dan gouden kelken met een minderwaardige inhoud en een kerkelijk huwelijk met een man die haar, door zijn verwekking uit de juiste broek, aan de hoogste adelijke titel kan helpen?
Wat een prijs! Die d*t de dag van heden nog wil betalen moet wel erg "balsemachtig" zijn. Ik zou nog liever mijn borsten aan heel de wereld laten zien dan aan een ongeïnteresseerde Flippe! Ik wil begot een man die mij graag kust en knuffelt en daar heb ik bij de "man" van mooie Mathilde nog niets van gemerkt!!! Integendeel, hij raakt haar niet alleen nauwelijks aan, hij vermijdt zelfs oogcontact met haar!
Medelijden hoeft evenwel niet want ze was er zelf bij toen ze ervoor koos.

Supe®Staaf
20 september 2002, 13:04
Is dit niet Mathilde in haar huwelijksmis?

...en ik die dacht dat Superstaaf tegen de kerk en de katholieken was...

Even consequent blijven hé Staaf! Of ga jij soms nog naar de heilige mis? Hou jij misschien van miswijn? Gun jij je platonisch "liefje" niets beters dan gouden kelken met een minderwaardige inhoud en een kerkelijk huwelijk met een man die haar, door zijn verwekking uit de juiste broek, aan de hoogste adelijke titel kan helpen?
Wat een prijs! Die d*t de dag van heden nog wil betalen moet wel erg "balsemachtig" zijn. Ik zou nog liever mijn borsten aan heel de wereld laten zien dan aan een ongeïnteresseerde Flippe! Ik wil begot een man die mij graag kust en knuffelt en daar heb ik bij de "man" van mooie Mathilde nog niets van gemerkt!!! Integendeel, hij raakt haar niet alleen nauwelijks aan, hij vermijdt zelfs oogcontact met haar!
Medelijden hoeft evenwel niet want ze was er zelf bij toen ze ervoor koos.
Komkom.
Onze vorstin is naast katholiek ook enorm verstandig.
Bekijk maar eens hoe ze hier de rector van de KUL intellectueel aan zijn stoel vastnagelt:
http://www.kuleuven.ac.be/nieuws/patroonsfeest/rector_mathilde.jpg

Ik besef het hoor: weerom bevindt mijn droomvrouw zich in katholiek milieu, maar ik zie het als een oefening in verdraagzaamheid om haar deze kleine ondeugd te vergeven.

Knuppel
20 september 2002, 15:00
Intellectueel aan zijn zijn stoel genageld?
Waar zijn haar handen?

jan breydel
20 september 2002, 16:53
Die brave mens durft niet anders dan naar Tilleke te luisteren!

Swakke
20 september 2002, 18:45
Het is nog veel meer dan dat. Zij is bezig die verdwaasde katholieken hun ogen te openen. Hiervoor heeft zij zelfs speciaal lessen Nederlands gevolgd, in Nederland nog wel.
Eens te meer blijkt duidelijk dat adelijke mensen inderdaad beter zijn dan gewoon gepeupel. Ik heb het lang niet willen geloven maar nu kan ik er niet meer omheen.

Supe®Staaf
21 september 2002, 17:26
Het is nog veel meer dan dat. Zij is bezig die verdwaasde katholieken hun ogen te openen. Hiervoor heeft zij zelfs speciaal lessen Nederlands gevolgd, in Nederland nog wel.
Eens te meer blijkt duidelijk dat adelijke mensen inderdaad beter zijn dan gewoon gepeupel. Ik heb het lang niet willen geloven maar nu kan ik er niet meer omheen.
Waarde Swakke,
Zou je niet beter een voorbeeld aan Knuppel nemen, en mij tegenspreken :?:
Als jullie mij zo snel bijvallen, zelfs op ironische wijze, dan kan ik niet meer als roze ridder voor mijn blonde prinses fungeren. 8O

Intellectueel aan zijn zijn stoel genageld?
Waar zijn haar handen?
Wees ervan overtuigd dat Tillekes handen, heel welvoeglijk haar serviette op haar zedelijke schoot aan het plooien zijn.
Zo hoort het.
Welke liederlijke gedachten durf jij over mijn aanbedene koesteren :?: :!: :?: :!:
Vileinrig vel :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil:

Linus
23 september 2002, 09:19
Welke liederlijke gedachten durf jij over mijn aanbedene koesteren :?: :!: :?: :!:
Vileinrig vel :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil:

Ik wou je vertellen, liefste Superstaaf, over mijn droom van vorige nacht. Maar na dit bericht durf ik niet meer :oops:

Linus

PS Een tipje van de sluier, omdat je aandringt. Hoofdrolsperlers waren een zeker M., drie lederen zweepjes, een pot vanille-ijs en een Duitse scheper... Not a pretty sight! En wilt u mij nu excuseren, ik moet dringend in therapie 8)

Supe®Staaf
23 september 2002, 13:29
Ik wou je vertellen, liefste Superstaaf, over mijn droom van vorige nacht. Maar na dit bericht durf ik niet meer :oops:

Linus

PS Een tipje van de sluier, omdat je aandringt. Hoofdrolsperlers waren een zeker M., drie lederen zweepjes, een pot vanille-ijs en een Duitse scheper... Not a pretty sight! En wilt u mij nu excuseren, ik moet dringend in therapie 8)
Ooit zal je wensen dat je jouw droom niet op een publiek forum postte.
En dan spreek ik niet eens over je sexuele outing die er nauwelijks nog latent of verhuld in vervat zit..........
Neen:
die pot vanille-ijs, waarde Linus, zal je ooit de das omdoen.
Dat is het sleutelelement van jouw nachtelijke visoen.
Verzoek me a.u.b. niet om de analyse hiervan publiek te maken: ook de grootste pervert heeft recht op privacy, en bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer. Voor zover we van een persoon kunnen spreken in uw betreurenswaardige 'case'.
Geloof me vrij: wiens droombeelden door een pot ijsroom bevolkt worden, zal aan één therapeut absoluut niet genoeg hebben..................
Jouw witte jasje-met-lange-mouwen wordt gebreid, en de pot valium staat gevuld op je te wachten in een knus kamertje, bekleed met zachte wanden, maar zonder meubilair.....................

Ik kan je onmogelijk het beste wensen, want ik wil niet liegen......... :(
De mededogende doch aangedane Superstaaf®

Knuppel
24 september 2002, 07:33
Wordt hopelijk vervolgd.
Kan nog leuker :) :) :) worden...

Linus
24 september 2002, 10:40
Ooit zal je wensen dat je jouw droom niet op een publiek forum postte.
En dan spreek ik niet eens over je sexuele outing die er nauwelijks nog latent of verhuld in vervat zit..........
Neen:
die pot vanille-ijs, waarde Linus, zal je ooit de das omdoen.
Dat is het sleutelelement van jouw nachtelijke visoen.
Verzoek me a.u.b. niet om de analyse hiervan publiek te maken: ook de grootste pervert heeft recht op privacy, en bescherming van zijn persoonlijke levenssfeer. Voor zover we van een persoon kunnen spreken in uw betreurenswaardige 'case'.
Geloof me vrij: wiens droombeelden door een pot ijsroom bevolkt worden, zal aan één therapeut absoluut niet genoeg hebben..................
Jouw witte jasje-met-lange-mouwen wordt gebreid, en de pot valium staat gevuld op je te wachten in een knus kamertje, bekleed met zachte wanden, maar zonder meubilair.....................

Ik kan je onmogelijk het beste wensen, want ik wil niet liegen......... :(
De mededogende doch aangedane Superstaaf®

Ja, ik moet het toegeven, ik ben een ijsjes-fetisjist :icecream: Vanille, maar zeker de moka niet vergeten. En pistache. En aardbeien, chocolade. Banaan, caramel en rhum-raisin. Walnoten, meloen, framboos.

Banana Split, Poire Belle Hélène, Peche Melba, Dame Blanche, Coupe Fraise, Vanille met Vers Fruit, Coupe Romance, Coupe fruits rouges, Coupe Normande, kinderijsjes, Tropical, Brésilienne, en vooral, de Coupe Royale.

Ik vrees dat ik hulp nodig heb :puppydog:

Supe®Staaf
24 september 2002, 11:22
Ja, ik moet het toegeven, ik ben een ijsjes-fetisjist :icecream: Vanille, maar zeker de moka niet vergeten. En pistache. En aardbeien, chocolade. Banaan, caramel en rhum-raisin. Walnoten, meloen, framboos.

Banana Split, Poire Belle Hélène, Peche Melba, Dame Blanche, Coupe Fraise, Vanille met Vers Fruit, Coupe Romance, Coupe fruits rouges, Coupe Normande, kinderijsjes, Tropical, Brésilienne, en vooral, de Coupe Royale.

Ik vrees dat ik hulp nodig heb :puppydog:
Wat zegde ik?
Het zat er aan te komen!
Laat ik maar de helpende hand uitsteken eneen paar 'essentials' toevoegen:
Tiramisu
Youghurt-ijs
Malaga
Stracciatella
Coupe Danmark
Zuppa Inglese

Gelukkig vergat je de 'Coupe Royale' niet.
Er is nog hoop op kentering in je arme luizenbestaan.
Leve Tillekeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

Knuppel
25 september 2002, 14:30
Komaan Linus! Gooi maar "royaal" voer naar onze Superstaaf® anders valt hij zonder de nodige energievoorraad om zijn "Hof" zo béééééldig te kunnen houden. :wink:

Thomas Hx
25 september 2002, 14:53
Prinses Mathilde d’Udekem d’Acoz.

Functie: Dom zwaaien met idiote grijns naar het zielige plebs.
Inkomsten: Parasiteert op kosten van de gemeenschap.

http://www.prinseselisabeth.be/elisabeth/images/mathilde2.jpg

Anke Vandermeersch.

Functie: Advocate & politicus.
Inkomsten: Praktiserend advocate.

http://users.pandora.be/wv3/ankeVlaams.jpg

Af en toe vind ik sommige vlaams nationalisten zielig! Als ge zo aan politiek doet!

Thomas

Thomas Hx
25 september 2002, 14:54
+ nog bijna te vergeten, we zitten weer allemaal op de kap van de Kerk! En dan noemen zich velen toch nog verdraagzaam!

Thomas

Linus
26 september 2002, 11:12
Komaan Linus! Gooi maar "royaal" voer naar onze Superstaaf® anders valt hij zonder de nodige energievoorraad om zijn "Hof" zo béééééldig te kunnen houden. :wink:

Ik zou wel willen, maar die witte jas met lange mouwen (die ze dan nog achter mijn rug hebben gebonden!) maakt typen enkel mogelijk met de neus!

En ja, de begeleiders laten met op het internet, als ik maar niet naar de site van Hagen Dazs of Carte d'Or ga...

Linus

Knuppel
26 september 2002, 11:27

Ik zou wel willen, maar die witte jas met lange mouwen (die ze dan nog achter mijn rug hebben gebonden!) maakt typen enkel mogelijk met de neus!

En ja, de begeleiders laten met op het internet, als ik maar niet naar de site van Hagen Dazs of Carte d'Or ga...

Linus

Begrijpelijk maar misschien, heel misschien, als je je been(tje) kunt stijfhouden en dat zelfs kunt gebruiken inplaats van een natte neus, dat je dan wel even naar het "ijsboerke" mag piepen?

Supe®Staaf
26 september 2002, 12:56
Begrijpelijk maar misschien, heel misschien, als je je been(tje) kunt stijfhouden en dat zelfs kunt gebruiken inplaats van een natte neus, dat je dan wel even naar het "ijsboerke" mag piepen?
IJSBOERKE!!!!!!
BAh.
Ik voer Tilleke enkel versgedraaide roomijs met liefde bereid.
Ik laat haar zuinig snoepen met een gouden lepeltje.
Ze geniet ervan, zoveel is zeker.
Nadien wil ze misschien nog een lollie.
Eens kijken hoe we dat gaan oplossen. :oops:

Knuppel
26 september 2002, 13:11
IJSBOERKE!!!!!!
BAh.
Ik voer Tilleke enkel versgedraaide roomijs met liefde bereid.
Ik laat haar zuinig snoepen met een gouden lepeltje.
Ze geniet ervan, zoveel is zeker.
Nadien wil ze misschien nog een lollie.
Eens kijken hoe we dat gaan oplossen. :oops:

Misschien kan Linus dat "probleem" oplossen?

Supe®Staaf
26 september 2002, 13:27
Misschien kan Linus dat "probleem" oplossen?
In mijn schaarse intieme momenten met Tilleke kan ik Linus' oplossingen missen als water in mijn nieuwe suède schoenen. :P
In zijn nieuwe witte jas kan hij trouwens de armen niet vrij genoeg bewegen om mij van nutte te zijn. :twisted:

maddox
26 september 2002, 14:42
Hm,al ooit iemand nagedacht waarom een "fris" snoetje zoal Hare toekomstige Koniging der Belgen Saksen Cobourg d'Udekemd'Acoz met Onze Kroonprins is getrouwd.

Ik wel,en de conclusie is eigenlijk simpel.. het was van moeten,en niet wegens zwangerschap.
Het leeftijdsverschil is groot genoeg om eerst de qualiteiten van onze kroonprins in te schatten.
Zodoende het hof op tijd een bruid kon bestellen.

Zijne excelentie kroonprins Filip 8O is niet een vrouwencharmeur als zijn Nederlandse Collega :idea: .Die tenminste wel een beetje vaardigheid en wereldse inteligentie aan de dag legt.

Supe®Staaf
26 september 2002, 18:05
Hm,al ooit iemand nagedacht waarom een "fris" snoetje zoal Hare toekomstige Koniging der Belgen Saksen Cobourg d'Udekemd'Acoz met Onze Kroonprins is getrouwd.
Vertelde mijn favoriete prinses jou dat dan?
Ben jij de vertrouweling(e) van onze toekomstige monarche?
Heb jij een 'hot-line' met de volgende koningin van ons dierbaar België?

Zijne excelentie kroonprins Filip 8O is niet een vrouwencharmeur
Liet jij hem dan misschien een blauwtje lopen?

als zijn Nederlandse Collega :idea: .Die tenminste wel een beetje vaardigheid en wereldse inteligentie aan de dag legt.
En van die kaas-croûte liet jij je wel inpakken :?: :?: :?:
Het gras is altijd groener aan de overkant, niet :?: :evil:
Eigen monarchie eerst :!: Begot :!:

maddox
26 september 2002, 19:38
Hm, je zou kunnen zeggen dat ik aan eigen monarchie eerst doe ,daar ik via mijn vader Nederlander ben
(verrekte immigrant zou je kunnen zeggen,weliswaar heeft die mens hier wel vanaf zijn 16 zonder stempelen hard gewerkt-nu 51)

Maar normaal gezien zouden de monarchen enig beslissingsrecht moeten hebben ,maar Wijlen Boudewijn heeft bewezen dat de politiek ze gewoon opzij kegelt indien ze wat dwarsliggen.

Oftewel, politiek doen ze niks, ceremonieel geven ze handjes,met een wezenloze blik en opgeplakte glimlach....en krijgen reizen aangeboden in ceremoniele functie.Betaald met ons belastingsgeld en dat terwijl ze poen teveel hebben,"eerlijk" verdiend in hun persoonlijk wingewest Kongo/Zaïre

Nope totaal geen respect als het aankomt op hun job.
Misschien als mensen,daar geef ik geen oordeel over daar ik ze totaal niet ken.

waar ik mijn conclusies uithaal, simpel weerom ,gezond verstand.

Knuppel
27 september 2002, 16:13
Eigen monarchie eerst? Knap gevonden. Ik ken er zo nog trouwens. Groot gelijk overigens als je ziet hoe snel de uitverkorene van hun kroonprins de taal van haar toekomstige onderdanen leerde.

Boudewijn opzij gekegeld zeg je???
Maar jongen toch! Het onmogelijke mogelijke hebben ze gedaan om hem in zijn koningszetel geplakt te houden! Zelfs zijn weigering om zo'n belangrijke wet als de abortuswet goed te keuren "gebruikten" ze niet om hem zijn vet: lees ontslag, te geven.
Geen koning meer, geen land meer dachten ze zeker stilletjes. En ander land, andere ministers wisten ze zeker.

maddox
27 september 2002, 17:31
Ok, opzij gekegelt is een beetje cru gezegt misschien.

Onze toenmalige politici hebben gewoon de koppen bij elkaar gestoken, weerom de Typische Belgentruk uitgehaald,namelijk de ombuiging en misinterpretatie van de regels.

Oftewel ,ontoerekeningsvatbaar verklaren.
In essencie hebben ze gewoon koning Boudewijn gek verklaart voor een paar dagen.Leuk he, zo'n systeem van wederzijds vertrouwen.

Probleem is ,de Koning der Belgen valt niet te ontslaan door zijn ministers,een Monarch kan alleen zijn troonsafstand doen,kan perfect onder druk van zijn onderdanen ,daar niet van.Maar niet onder druk van de ministers.

Wat betrefd "eigen Monarchie" Ik ben opgegroeit in België,en slechts een paar jaar geleden verhuist van vlaamse gemeente A naar vlaamse gemeente B.Zoals een goeie Vlaming betaamd ben ik redelijk honkvast.

Dat stel poenpakkers en Nederland hebben evenveel waarde als heersers als het stel parasieten hier in België.
Laat dezen maar lekker royaal wezen,maar liefst niet van mijn zuur verdiende aalmoesje.(53% en dan nog eens 21%btw op alles wat ik aankoop,+ enkele %milieutaksen op alles.ter info,wisten jullie dat je BTW betaald op milieutaksen?)

Thomas Hx
27 september 2002, 18:06
Eigen monarchie eerst? Knap gevonden. Ik ken er zo nog trouwens. Groot gelijk overigens als je ziet hoe snel de uitverkorene van hun kroonprins de taal van haar toekomstige onderdanen leerde.

Maar jongen toch! Het onmogelijke mogelijke hebben ze gedaan om hem in zijn koningszetel geplakt te houden! Zelfs zijn weigering om zo'n belangrijke wet als de abortuswet goed te keuren "gebruikten" ze niet om hem zijn vet: lees ontslag, te geven.
Geen koning meer, geen land meer dachten ze zeker stilletjes. En ander land, andere ministers wisten ze zeker.

Knuppel, u mensenkennis groeit met de dag, met het uur, met de minuut en niet met de second :p. ( voor het vermijden van en te grote nek te hebben)

Thomas

Knuppel
27 september 2002, 19:01

Knuppel, u mensenkennis groeit met de dag, met het uur, met de minuut en niet met de second :p. ( voor het vermijden van en te grote nek te hebben)

Thomas

De koning en zijn politieke cavalerie zijn ook mensen. Je kunt er dus maar beter een beetje (mensenkennis) opdoen als je niet voortdurend in het ootje wil genomen worden, Thomas. Eigenlijk zou een mens het best beginnen met zichzelf te leren kennen.
Oeps! Dat had ik beter niet gezegd, denk ik... :oops:

(Heeft niks met jou te maken,hoor maar met mezelf...)

Thomas Hx
28 september 2002, 08:34

Thomas

De koning en zijn politieke cavalerie zijn ook mensen. Je kunt er dus maar beter een beetje (mensenkennis) opdoen als je niet voortdurend in het ootje wil genomen worden, Thomas. Eigenlijk zou een mens het best beginnen met zichzelf te leren kennen.

(Heeft niks met jou te maken,hoor maar met mezelf...)

1: ge zijt nu ook misdienaar op dit forum :-D proficiat , van leek naar misdienaar, wat is de volgende stap?
2: met mezelf, die ken ik al genoeg;-)

Thomas

Knuppel
28 september 2002, 10:05
De k0oning en zijn politieke cavalerie zijn ook mensen. Je kunt er dus maar beter een beetje (mensenkennis) opdoen als je niet voortdurend in het ootje wil genomen worden, Thomas. Eigenlijk zou een mens het best beginnen met zichzelf te leren kennen.

(Heeft niks met jou te maken,hoor maar met mezelf...)1: ge zijt nu ook misdienaar op dit forum :-D proficiat , van leek naar misdienaar, wat is de volgende stap?

Thomas

De volgende stap is "diaken' of vergis ik mij?
Eigenlijk wil ik helemaal geen misdienaar of welke dienaar dan ook zijn, behalve voor degenen die me van ganser harte lief zijn.

Jezelf toch maar niet overschatten, Thomas. Ik ben enige malen ouder dan jij en nog ken ik mezelf maar voor een heel klein stukje.

Supe®Staaf
28 september 2002, 13:03
Ik ben enige malen ouder dan jij en nog ken ik mezelf maar voor een heel klein stukje.
Welk stukje dan als ik zo indiscreet mag zijn?
:oops: :D :lol: :P

Thomas Hx
28 september 2002, 15:01
De k0oning en zijn politieke cavalerie zijn ook mensen. Je kunt er dus maar beter een beetje (mensenkennis) opdoen als je niet voortdurend in het ootje wil genomen worden, Thomas. Eigenlijk zou een mens het best beginnen met zichzelf te leren kennen.

(Heeft niks met jou te maken,hoor maar met mezelf...)1: ge zijt nu ook misdienaar op dit forum :-D proficiat , van leek naar misdienaar, wat is de volgende stap?

Thomas

Eigenlijk wil ik helemaal geen misdienaar of welke dienaar dan ook zijn, behalve voor degenen die me van ganser harte lief zijn.

Jezelf toch maar niet overschatten, Thomas. Ik ben enige malen ouder dan jij en nog ken ik mezelf maar voor een heel klein stukje.

Gij zijt precies al mijn godsdienst leerkracht die zegt dat ook altijd! En knuppel, ik heb u lief!

Thomas

jan breydel
28 september 2002, 19:11

Thomas

Gij zijt precies al mijn godsdienst leerkracht die zegt dat ook altijd! En knuppel, ik heb u lief!

Thomas

Groeit hier iets moois???

Thomas Hx
29 september 2002, 12:35

Thomas

Thomas

Aangezien ik 13 ben ( bijna 14 ) en knuppel x jaar is, maar toch meerderjarig eeen heeel wat ouder als mij ( dat geen belediging is ) zie ik ze eerder als een moederpersoon en ik denk dat knuppel niet aan pedofilie doet!

Thomas

Thomas Hx
29 september 2002, 12:35

Thomas

Thomas

Aangezien ik 13 ben ( bijna 14 ) en knuppel x jaar is, maar toch meerderjarig eeen heeel wat ouder als mij ( dat geen belediging is ) zie ik ze eerder als een moederpersoon en ik denk dat knuppel niet aan pedofilie doet!

Thomas

Knuppel
29 september 2002, 14:07
Ik ben enige malen ouder dan jij en nog ken ik mezelf maar voor een heel klein stukje.
Welk stukje dan als ik zo indiscreet mag zijn?
:oops: :D :lol: :P

Het stukje dat op het volgende slaat: :oops: :D :lol: :P

Knuppel
29 september 2002, 14:21

Thomas

Thomas

Thomas

Laat een "heiden" niet aan je hartje komen, Thomas! Net omdat het leeftijdsverschil zo groot is tussen jou en mij -en er bijgevolg weinig kans is op bijbedoelingen- is het makkelijker te zeggen dat je elkaar graag mag. Daar is niets mis mee.
Dag vriendje van mij! :)

jan breydel
29 september 2002, 19:46
Beste Thomas en Knuppel

Sorry dat ik zulke zaken insinueerde.
Ik heb dit geschreven in een moment van zwakte!

Knuppel
29 september 2002, 20:47
Beste Thomas en Knuppel

Zolang je dat prachtige onderschrift blijft gebruiken wil ik ook best jouw maatje zijn... :wink:

Supe®Staaf
29 september 2002, 20:51
Beste Thomas en Knuppel

Zolang je dat prachtige onderschrift blijft gebruiken wil ik ook best jouw maatje zijn... :wink:
Lap :!:
De Superstaaf® kan het schudden. :(
Met mijn onderschrift heb ik bij een knappe, blonde, die-hard flamingante natuurlijk geen schijn van een kans. :cry:

Toch blijf ik volharden in de boosheid :evil: : daar gaat ieeeeeeee!!!!!!!!!

Knuppel
30 september 2002, 11:35
Waar is de tijd, waar is de tijd....
Van jouw zacht-roze keizerin?
Nu wip je liever in een hooimijt
Met ene Belze koningin...

Ik gun haar jou geheel van harte
en wil jou toch als vriend niet kwijt.
Al breekt mijn hart van pijn en smarte
van nu tot in der eeuwigheid.

Ik ben een knuppel en jij een staaf,
Dat hou je beter heel goed stil.
Het is geen toeval, Superstaaf
al dweep je nog zo met Matil...

Linus
30 september 2002, 15:30

Lap, een mens gaat dan eens een paar dagen in therapie, komt dan terug, en merkt dat er over hem geen gedichtjes geschreven zijn!

Linus

Supe®Staaf
30 september 2002, 16:00
Lap, een mens gaat dan eens een paar dagen in therapie, komt dan terug, en merkt dat er over hem geen gedichtjes geschreven zijn!

Linus

Kan niet missen:

Hehe, en ik heb geen godsdient nodig om mij van tijd tot tijd van mijn meest vrouwonvriendelijke kant te laten zien!

Linus

Met azijn vang je geen vliegen. :P

Als je het echter mooi vraagt, en luidkeels roept:"Leve prinses Mathilde", dan zal ik een goed woordje voor je doen, of desnoods zelf een karamellenvers voor jou plegen.
:icecream:

maddox
30 september 2002, 17:08
Zucht, hierna de reclamecampagne voor de Soylent green burger?

Knuppel
30 september 2002, 17:28

Linus

I'm a bee with a deadly sting
hield Linus vol totdat ie ging.
Geen wonder dat ie nog niks ving
want steeds in aanslag staat dat ding.
Als je die dodelijke sting
eens door een flesje wijn verving?

Thomas Hx
30 september 2002, 18:14
Beste Thomas en Knuppel

Moment van zwakte?
Geeft helemaal niet, u kon het niet weten :-D!

En idem als knuppel, behoud u vlaggetje maar ;-)

Thomas

geen liberalisme
geen communisme
geen socialisme
geen extrimisme

Supe®Staaf
30 september 2002, 20:52

De kletskoek-keizer Superstaaf
Benoemde ooit na lang conclaaf
Een Knuppeltje tot keizerin
en virtuele gemalin

Wanneer een keizer zoiets doet
Dan is iets wat je weten moet:
Een titel door zijn hand gegeven
Blijft van jou je hele leven

Zelfs al sluipt hij van zijn troon
Na veel onterechte hoon
En vertrekt met stille trom
Keert hij nimmermeer weerom

Blijft hij toch zijn woord getrouw
aan zijn lieve forum-vrouw
Geeft hij haar prebendes weer
en herstelt ze in haar eer

Wees weer fier mijn keizerin
Vul weer vaak mijn topics in
'k Steek Mathilde in het schof
'k Zing weer enkel Knuppels lof
Uit Superstaaf® 's bestiarium: Alzo sprak de reetpoëet, karamellenvers 1054-1058

Knuppel
1 oktober 2002, 07:42
geen liberalisme
geen communisme
geen socialisme
geen extrimisme

geen katholicisme (misbruikt door een machtspartij die haar macht verloor)

geen protectionisme (misbruikt door partijen aan de macht)

jan breydel
1 oktober 2002, 09:34
Wat een prachtige gedichten
Deze deden mij zwichten
om dit tekstje op te richten.
Op het forum een dichtende kliek
dat klinkt mij in de oren als muziek.
Maar ik ben zoals U weet
niet zo'n goede poëet
toch had ik nu mijn plezier,
met dit gedichtje op mijn manier.

Linus
1 oktober 2002, 10:06

Linus

Ahhhh *snik*

Linus

(Kan nu niets zeggen, de emoties blokkeren mijn o zo rationeel verstand...)

Knuppel
1 oktober 2002, 10:38

De kletskoek-keizer Superstaaf
Benoemde ooit na lang conclaaf
Een Knuppeltje tot keizerin
en virtuele gemalin

Wanneer een keizer zoiets doet
Dan is iets wat je weten moet:
Een titel door zijn hand gegeven
Blijft van jou je hele leven

Zelfs al sluipt hij van zijn troon
Na veel onterechte hoon
En vertrekt met stille trom
Keert hij nimmermeer weerom

Blijft hij toch zijn woord getrouw
aan zijn lieve forum-vrouw
Geeft hij haar prebendes weer
en herstelt ze in haar eer

Wees weer fier mijn keizerin
Vul weer vaak mijn topics in
'k Steek Mathilde in het schof
'k Zing weer enkel Knuppels lof
Uit Superstaaf® 's bestiarium: Alzo sprak de reetpoëet, karamellenvers 1054-1058

Jou make my day and brighten my life!

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:D :D :D :D :D

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Knuppel
1 oktober 2002, 10:45

Linus

Ahhhh *snik*

Linus

Toch geen familie van Bert Anciaux?

Aaaaaaah neen! Weinig waarschijnlijk want jouw emotionele blokkeringen lijken me écht... :wink:

Knuppel
1 oktober 2002, 11:07
Wat een prachtige gedichten
Deze deden mij zwichten
om dit tekstje op te richten.
Op het forum een dichtende kliek
dat klinkt mij in de oren als muziek.
Maar ik ben zoals U weet
niet zo'n goede poëet
toch had ik nu mijn plezier,
met dit gedichtje op mijn manier.

Even een citaatje dan van Louis Verbeek:

"Geef toe dat de Vlaamse leeuwen van vroeger een stuk beter waren dan die nu aan het gemeentehuis wapperen... Jan Breydel, de slager ende maceklier, stond uren in de omtrek bekend, omdat hij zijn vlees tegen woekerprijzen in het zwart verkocht."

Van je gedichten zul je allicht niet rijk worden maar Betty de slagersvrouw is evenmin als (reet) poëte geboren en kijk! Ze vocht zich zelfs vrij!!!
Zolang je achter je onderschrift staat heb je tenminste die Vlaamse-leeuwen-troost.

Thomas Hx
1 oktober 2002, 15:58
geen liberalisme
geen communisme
geen socialisme
geen extrimisme

geen katholicisme (misbruikt door een machtspartij die haar macht verloor)

geen protectionisme (misbruikt door partijen aan de macht)

Kan ik er best aan toevoegen knuppel, alleen dat eerste, misbruik ik, als cristen mijn macht? Maar katholicisme ga ik er wel bijschrijven, zolang het niet "c" is is het goed voor mij, regeren uit een cirstelijke opinie, zou voor mij goed gaan, ik zou die beslissingen nemen in een verdraagzaam opzicht, maar dat betekent niet dat ik de kerk zijn beslissingen zal volgen! Want dan ben ik weer katholiek, begrijpt iedereen dat hier? Voor sommige is het moeilijk ik weet het!

Thomas

geen liberalsime!
geen communisme!
geen socialisme!
geen extrimisme!
geen protectionimse!
geen kathokalsime!

Knuppel
1 oktober 2002, 16:44
Ik begrijp je Thomas. Een christenmens kan best eveneens katholiek zijn maar een katholiek gedraagt zich niet noodzakelijk ook christelijk. :)

Thomas Hx
2 oktober 2002, 18:51
Ik begrijp je Thomas. Een christenmens kan best eveneens katholiek zijn maar een katholiek gedraagt zich niet noodzakelijk ook christelijk. :)

Knuppel, we denken weer hetzelfde!

Thomas

Supe®Staaf
2 oktober 2002, 20:22

Thomas
Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dat is ware vriendschap.

(Niet van mij maar van Novalis)

Knuppel
2 oktober 2002, 21:01

Thomas

En wat bedoel jij hiermee Superstaaf?
Dat je je vriend hetzelfde gunt dat jijzelf graag hebt maar dat je niet eist dat hij hetzelfde van zijn vriend (dus jou) beoogt?

Linus
3 oktober 2002, 09:18

Linus

Ahhhh *snik*

Linus

Toch geen familie van Bert Anciaux?

Aaaaaaah neen! Weinig waarschijnlijk want jouw emotionele blokkeringen lijken me écht... :wink:

Tja, een slimme mens als ik zwijgt als er emoties dan wel gevoelens in de weg dreigen te staan. Wij openenen enkel onze bek om de ratio te dienen! (en om te eten, en te drinken... allebei, in mijn wereldbeeld, uiterst rationele bezigheden) :)

Knuppel
3 oktober 2002, 10:40
Eten en drinken gaan idd via de bek en zijn uiterst rationeel. De ene laat wel eens te weinig door die bek gaan en de ander teveel. Een slimme mens beheerst echter zijn eet-en drink gedrag perfect.
Net zoals de rest.

Oef, ik geloof dat ik best wat aan mijn lijn ga doen...

Supe®Staaf
3 oktober 2002, 11:11
Dat je je vriend hetzelfde gunt dat jijzelf graag hebt maar dat je niet eist dat hij hetzelfde van zijn vriend (dus jou) beoogt?
Je zoekt het iets te ver.
Het is eigenlijk tweemaal hetzelfde zeggen.
Jij wil dit, je vriend(in) ook.
Jij wil iets anders niet, hij (m/v) ook niet.

Zo simpel is het.
De originele tekst krijg je op aanvraag via PM.

Thomas Hx
3 oktober 2002, 12:04

Thomas

Dat is dan weer u mening, maar als wij hetzelfde willen dan zijn we geen vrienden, deze keer klopt u logica niet Superstaat!

Thomas

Knuppel
3 oktober 2002, 13:57
Je zoekt het iets te ver.
Het is eigenlijk tweemaal hetzelfde zeggen.
Jij wil dit, je vriend(in) ook.
Jij wil iets anders niet, hij (m/v) ook niet.

Zo simpel is het.
De originele tekst krijg je op aanvraag via PM.

Stuur maar door. Lijkt me de ideale (maar onmogelijke) vriendschap.
Of wat zouden twee vriend(innen) doen die allebei dezelfde man/vrouw willen (we gaan het even niet hebben over een politiek postje, hé?). Delen ze hem/haar dan of nemen ze er beiden afstand van. En vooral, zouden ze vriend(innen) blijven?

Om geen al te grote desillusies op te lopen zal ik toch maar niet van mijn vrienden verwachten dat ze precies hetzelfde willen als ik, en niet precies hetzelfde willen als ik. Wat ruimte laten voor elkaar kan geen kwaad. :wink:

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 07:43
Of wat zouden twee vriend(innen) doen die allebei dezelfde man/vrouw willen (we gaan het even niet hebben over een politiek postje, hé?). Delen ze hem/haar dan of nemen ze er beiden afstand van. En vooral, zouden ze vriend(innen) blijven?
Wanneer twee vriendinnen de Superstaaf® écht willen, dan zijn daar plenty (dit leenwoord om JvdB te koejoneren :P ) oplossingen voor.
Ze zullen nooit teleurgesteld worden.

Om geen al te grote desillusies op te lopen zal ik toch maar niet van mijn vrienden verwachten dat ze precies hetzelfde willen als ik, en niet precies hetzelfde willen als ik. Wat ruimte laten voor elkaar kan geen kwaad. :wink:
Ik vermoed dat Novalis met zijn boutade niet echt op het 'willen' van iets materieels zinspeelde. Waarschijnlijk bedoelde hij het nastreven van nobele doeleinden, waarin degenen die je daarin steunen je echte vrienden blijken te zijn. :wink:

Knuppel
4 oktober 2002, 08:41
Wat ben ik toch een oen dat ik dat niet doorhad! :oops:

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 10:09
De eerste of de tweede zin uit mijn vorige reply (weer een leenwoord OJTK*)?

*OJTK is naar analogie van AMDG. Raad maar wat het betekent. :P

Knuppel
4 oktober 2002, 11:36

Ik verwachtte je vraag Superstaaf.
De eerste zin dus, :P

*De klein gedrukte tekst is zeker bedoeld voor JVDB?* :wink:

Supe®Staaf
4 oktober 2002, 11:49

JA

Knuppel
4 oktober 2002, 17:33

JA

hahahahahahahaha

toccata
12 augustus 2008, 22:19
Toch Mathilde

Burkide
15 augustus 2008, 15:30
Wie kies ik waarvoor/om/toe? Voor het schavot? Voor een intiem diner? Om uit te lachen? Om...

(In ieder geval zijn hier de antwoorden respectievelijk: beide, geen van beide, beide ;-)

Zwartengeel
15 augustus 2008, 15:33
Alles behalve die bende bekakte royals uit Laken.