PDA

View Full Version : NL establishment laat links ongedierte Volkert Van Der G vrij


Thuleander
26 maart 2014, 15:12
Amper 12 jaar na de gruwelijke, laffe moord op die andere welbespraakte kwelduivel van het establishment Pim Fortuyn, laten de zelfverklaarde 'democraten' dit bloeddorstige monster vrij.
Dit midden in een periode waarin Geert Wilders zowat vogelvrij verklaard werd door de politiek correcte graaibende en hun mediavriendjes.
Er mankeert nog net de uitspraak: 'Ga en doe je ding, Volkert.'

Derk de Tweede
26 maart 2014, 18:24
Ik had hem levenslang gegeven.

Tempest
26 maart 2014, 18:54
De rechtstaat heet dat.

Thuleander
26 maart 2014, 18:55
Ik had hem levenslang gegeven.

Natuurlijk had hij levenslang moeten krijgen.
Een politieke moord is een aanslag op de democratie. Dat zou een verzwarende omstandigheid moeten zijn.

Dade
26 maart 2014, 19:12
ja dat is de prijs tegenwoordig voor voorbedachte moord.

zonbron
27 maart 2014, 00:31
Ik had hem levenslang gegeven.

2!

Toch minstens 50-60 jaar.

meneer
27 maart 2014, 00:33
Amper 12 jaar na de gruwelijke, laffe moord op die andere welbespraakte kwelduivel van het establishment Pim Fortuyn, laten de zelfverklaarde 'democraten' dit bloeddorstige monster vrij.
Dit midden in een periode waarin Geert Wilders zowat vogelvrij verklaard werd door de politiek correcte graaibende en hun mediavriendjes.
Er mankeert nog net de uitspraak: 'Ga en doe je ding, Volkert.'

Het lijkt er inderdaad wel veel op... Precies dat ze Wilders een waarschuwing geven...Een bedreiging...

Antoon
27 maart 2014, 00:34
Het is in Nederland op dat punt nog erger gesteld dan hier. En dat wikt wat zeggen!

SDX
27 maart 2014, 00:39
Amper 12 jaar na de gruwelijke, laffe moord op die andere welbespraakte kwelduivel van het establishment Pim Fortuyn, laten de zelfverklaarde 'democraten' dit bloeddorstige monster vrij.
Dit midden in een periode waarin Geert Wilders zowat vogelvrij verklaard werd door de politiek correcte graaibende en hun mediavriendjes.
Er mankeert nog net de uitspraak: 'Ga en doe je ding, Volkert.'

Perfecte timing, zo lijkt 't wel.