PDA

View Full Version : BigF


BigF
28 maart 2014, 19:10
Begin een draad met als titel uw eigen naam en zie je naam 2 keer onder elkaar verschijnen in K&K.
Gratis!
Snel zijn is de boodschap want zodra de mods dit doorhebben gaat die achterdeur gegarandeerd dicht.
:cheer:

Ke Nan
28 maart 2014, 19:12
Begin een draad met als titel uw eigen naam en zie je naam 2 keer onder elkaar verschijnen in K&K.
Gratis!
Snel zijn is de boodschap want zodra de mods dit doorhebben gaat die achterdeur gegarandeerd dicht.
:cheer:

Met vaseline krijgt ge de achterdeur weer snel open.

Raf
28 maart 2014, 19:40
Met vaseline krijgt ge de achterdeur weer snel open.

Hmm. Dat interesseert me. Kan je daar iets meer over vertellen?

Nietzsche
28 maart 2014, 19:50
Hmm. Dat interesseert me. Kan je daar iets meer over vertellen?

Jij deed niet aan anale seks.

Raf
28 maart 2014, 19:54
Jij deed niet aan anale seks.

Hoe beweegt jouw perverse geest zich van "het openen van achterdeuren" naar "anale seks"? 8O

Nietzsche
28 maart 2014, 20:00
Hoe beweegt jouw perverse geest zich van "het openen van achterdeuren" naar "anale seks"? 8O

Sinds wanneer ben jij zo burgerlijk en kortzichtig?

Raf
28 maart 2014, 20:21
Sinds wanneer ben jij zo burgerlijk en kortzichtig?

Ik ben dat altijd al geweest, maar ik probeer dat stil te houden. Ik heb hier een reputatie hoog te houden hé!

Nietzsche
28 maart 2014, 20:24
Ik ben dat altijd al geweest, maar ik probeer dat stil te houden. Ik heb hier een reputatie hoog te houden hé!

Ok.

Demper
28 maart 2014, 22:54
Begin een draad met als titel uw eigen naam en zie je naam 2 keer onder elkaar verschijnen in K&K.
Gratis!
Snel zijn is de boodschap want zodra de mods dit doorhebben gaat die achterdeur gegarandeerd dicht.
:cheer:

hahahahah ja wiet wiet

Ke Nan
29 maart 2014, 08:17
Hmm. Dat interesseert me. Kan je daar iets meer over vertellen?

Beschikbaar in de betere drogisterijen.

Supe®Staaf
29 maart 2014, 08:59
Beschikbaar in de betere drogisterijen.PUROL is goed voor elk hol.

Supe®Staaf
29 maart 2014, 09:01
Hoe beweegt jouw perverse geest zich van "het openen van achterdeuren" naar "anale seks"? 8O
Sinds zijn experimenten in die richting heeft hij nogal vaak verlies,... vandaar....

Knipp
29 maart 2014, 12:05
Slagroomvaselinespuitbusmengsel.

Sluitspierslagroom.

Achterdeurdraad.

.