PDA

View Full Version : Draagmoeder worden, zouden jullie dit doen?


bembem
2 april 2014, 23:15
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

bembem
2 april 2014, 23:19
is dat wettelijk?
ben jij (geestelijk)gezond, fit , ...


ja


alhoewel 'fit' .. er mag best zo'n 5kg af ..

bembem
2 april 2014, 23:22
Er staan 2 vragen en ik wéét dat je niet gezond en/of fit bent.


zeg ben jij vd Gestapo of wat? lol

Mambo
2 april 2014, 23:34
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.

bembem
2 april 2014, 23:34
Moet ik gaan zoeken waar je zegt vreetbuien te hebben en depressief te zijn?


Daar vegen die future parents wel hun voeten aan, wat hen interesseert is een lief schattig euraziaatje, ik denk dat ik best wel ergens een homokoppel op de kop kan tikken, en mss. zelfs 20 000 vragen :-))))

bembem
2 april 2014, 23:35
Spermabank, adoptie, nu dit ...
Jouw moeder moet ook blij zijn


dat ga ik dus niet aan haar neus hangen, trouwens die heeft daar niets over te koeken, 't is mijn lichaam ..

bembem
2 april 2014, 23:37
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.


jij bent dan ook geen vrouw die in armoede leeft, moest je in mijn plaats zijn, je zou wel anders piepen, trouwens was jij het niet die eens voor 'overval' of wat was het? in het gevang heeft gezeten? (overvallen etc. daar doe ik niet aan mee hoor, de pot verwijt hier de ketel zou ik zeggen, lol)

edit: ik maak er zelfs ongelukkige echtparen mee gelukkig :-)

bembem
2 april 2014, 23:42
lady GaGa maar dan letterlijk


er zijn meer kandidaat draagmoeders dan je denkt hoor ..

bembem
2 april 2014, 23:46
ik ga dan ook niet met kaaskoppen in zee ..

bembem
2 april 2014, 23:57
Trouwens al die gasten die hun sperma aan de spermabanken 'doneren' .. geen haan die erover kraait wanneer ik het over de spermabank had .. Maar o wee als het andersom is en het de vrouw is die draagmoeder zou zijn, dan is het ineens een lady GaGa! Dit terwijl er dus (ook) heel wat mister GaGa's rondlopen .. !!!

Waarom zou een vrouw meer emotioneel (moeten) gebonden zijn aan een kind dan een man?

:roll: :roll:

meneer
3 april 2014, 00:33
ja


alhoewel 'fit' .. er mag best zo'n 5kg af ..

Hij wil weten of je aan de drugs zit, zuipt, rookt, medicamenten misbruikt, zware ziektes hebt, teveel vreet, bipolair bent...Zulke zaken.

bembem
3 april 2014, 00:34
Ik draag mijn sperma geen 9 maand in mijn buik


nee maar het resultaat is hetzelfde hé .. slimmeke

meneer
3 april 2014, 00:38
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.

Dat is niet hun eigen kind hé.

Hoogtechnologisch draagmoederschap

Een andere mogelijkheid is het gebruik van in-vitrofertilisatie (ivf). Dit wordt hoogtechnologisch draagmoederschap genoemd. Dit houdt in dat de draagmoeder [B]een eicel van de wensmoeder of een eiceldonor, die in celcultuur bevrucht is door spermatozoa van de wensvader, ingebracht krijgt. Het kind stamt dan niet af van de draagmoeder.


Ze verhuren enkel hun buik als het ware, als tijdelijk onderdak voor de te komen baby, met wie ze geen genen delen.

bembem
3 april 2014, 00:39
Hij wil weten of je aan de drugs zit, zuipt, rookt, medicamenten misbruikt, zware ziektes hebt, teveel vreet, bipolair bent...Zulke zaken.


drugs : niets
zuipen : niets
medicamenten : niets
medicamenten misbruik : ook niet
zware ziektes : voor zover ik weet : niets
teveel vreet : ok, dat 'af en toe' wel
bipolair : voor zover ik weet : niet

...

depressief : ja, maar dat is iedereen wel eens, niet?

en ik zeg er nogmaals bij, die future ouders kan dat eigenlijk niet veel schelen dat je soms wat depressief bent, het voornaamste is dat je in het algemeen een vrij gezond individu bent, en dat ben ik, dus :-)

bembem
3 april 2014, 00:41
en roken daar ben ik al enkele jaren mee gestopt (met succes) :-)

meneer
3 april 2014, 00:45
drugs : niets
zuipen : niets
medicamenten : niets
medicamenten misbruik : ook niet
zware ziektes : voor zover ik weet : niets
teveel vreet : ok, dat 'af en toe' wel
bipolair : voor zover ik weet : niet

...

depressief : ja, maar dat is iedereen wel eens, niet?

en ik zeg er nogmaals bij, die future ouders kan dat eigenlijk niet veel schelen dat je soms wat depressief bent, het voornaamste is dat je in het algemeen een vrij gezond individu bent, en dat ben ik, dus :-)

Als het een kind is door hoogtechnologisch draagmoederschap zal hij geen lichaamskenmerken van jou meekrijgen.
Maar als het laagtechnologisch draagmoederschap is, t'is te zeggen dat de sperma van de vader in jouw buik jouw eicel bevrucht, dan ben je wel de biologische moeder, het kind heeft dan 50 % van jouw genen.
En dan zullen de wens-ouders ook wel naar het uiterlijk kijken.
Hoe zit het daarmee ? Mooi of mottig ? ( probeer objectief te zijn in je antwoord )

meneer
3 april 2014, 00:46
en roken daar ben ik al enkele jaren mee gestopt (met succes) :-)

Tabak, cannabis, crack of opium ?

bembem
3 april 2014, 00:53
Als het een kind is door hoogtechnologisch draagmoederschap zal hij geen lichaamskenmerken van jou meekrijgen.
Maar als het laagtechnologisch draagmoederschap is, t'is te zeggen dat de sperma van de vader in jouw buik jouw eicel bevrucht, dan ben je wel de biologische moeder, het kind heeft dan 50 % van jouw genen.
En dan zullen de wens-ouders ook wel naar het uiterlijk kijken.
Hoe zit het daarmee ? Mooi of mottig ? ( probeer objectief te zijn in je antwoord )


hmm ik denk niet dat in het geval van laagtechnologisch die ouders daar naar kijken of ik mottig of mooi ben, ik bedoel dat in geval van een kleurlinge dat eigenlijk niet zo van belang is omdat die kindjes meestal wel ok ogen als één vd ouders blank is (heb ik toch de indruk) lol

bembem
3 april 2014, 00:53
Tabak, cannabis, crack of opium ?


tabak hé :lol:

meneer
3 april 2014, 00:59
hmm ik denk niet dat in het geval van laagtechnologisch die ouders daar naar kijken of ik mottig of mooi ben, ik bedoel dat in geval van een kleurlinge dat eigenlijk niet zo van belang is omdat die kindjes meestal wel ok ogen als één vd ouders blank is (heb ik toch de indruk) lol

Je zegt dat kinderen van een kleurling en een blanke er meestal goed uitzien dankzij de blanke ?

bembem
3 april 2014, 01:01
Je zegt dat kinderen van een kleurling en een blanke er meestal goed uitzien dankzij de blanke ?


ja hihihi

Castor Troy
3 april 2014, 08:07
drugs : niets
zuipen : niets
medicamenten : niets
medicamenten misbruik : ook niet
zware ziektes : voor zover ik weet : niets
teveel vreet : ok, dat 'af en toe' wel
bipolair : voor zover ik weet : niet

...

depressief : ja, maar dat is iedereen wel eens, niet?

en ik zeg er nogmaals bij, die future ouders kan dat eigenlijk niet veel schelen dat je soms wat depressief bent, het voornaamste is dat je in het algemeen een vrij gezond individu bent, en dat ben ik, dus :-)

Misschien eerst is een vruchtbaarheidstest laten doen..

circe
3 april 2014, 08:17
Daar vegen die future parents wel hun voeten aan, wat hen interesseert is een lief schattig euraziaatje, ik denk dat ik best wel ergens een homokoppel op de kop kan tikken, en mss. zelfs 20 000 vragen :-))))

Het vervelende is dat draagmoederschap in België verboden is. Niet in Engeland of de VS.

Je kan dan wel zeer rare toestanden krijgen zoals bij baby D. Waarbij de wensvader wèl zijn sperma ter beschikking stelde, maar de draagmoeder het kind stiekem aan andere kandidaten had verkocht (die géén biologische band hadden), nadien werd het kind nog bij pleegouders ondergebracht, maar degenen die écht het kind wilden, namelijk de vader en zijn vriendin waren compleet de dupe.

Persoonlijk vind ik het een ware schande dat vader geen hoederecht kreeg en zijn dochter nu bij vreemde Hollanders wordt opgevoed, gewoon omdat ze door haar moeder werd verkocht.

Kinderen maken om er geldelijk gewin uit te slaan is zo'n beetje overal verboden. Zelfs al emigreer je naar de UK en word je daar draagmoeder, dan nog krijg je enkel een "tegemoetkoming voor de ongemakken". Je kan ook draagmoeder worden voor een in vitro kind waarbij de echte moeder ook haar eicel ter beschikking stelt. In dat geval ben je dus enkel "broeikas" zo te zeggen.

circe
3 april 2014, 08:21
Trouwens al die gasten die hun sperma aan de spermabanken 'doneren' .. geen haan die erover kraait wanneer ik het over de spermabank had .. Maar o wee als het andersom is en het de vrouw is die draagmoeder zou zijn, dan is het ineens een lady GaGa! Dit terwijl er dus (ook) heel wat mister GaGa's rondlopen .. !!!

Waarom zou een vrouw meer emotioneel (moeten) gebonden zijn aan een kind dan een man?

:roll: :roll:

je kan ook eicellen afstaan. Dat staat dan op hetzelfde niveau als sperma afstaan.

Maar een kind negen maanden dragen en het voelen groeien in je lichaam, de bevalling meemaken, en het dan afstaan..... lijkt me wel helemaal iets anders dan een eicelletje afgeven.

Eduard Khil
3 april 2014, 08:59
http://media.giphy.com/media/U9CFWw4zEzlDO/giphy.gif

bembem
3 april 2014, 09:07
ik ben niet ah trollen eduard :evil:

circe hmm idd. dat van die baby D. is idd. niet correct wat die draagmoeder daar heeft uitgespookt ...

circe
3 april 2014, 09:38
Er was ooit een docureeks over draagmoeders in Engeland een paar jaar geleden. Heel verhelderend.

Eén van de draagmoeders had zo reeds vijf kinderen afgestaan (eigen eicellen). Ze onderhield wel contact met de kinderen als een soort van "tante".

Een andere draagmoeder kreeg het aan de stok met de wensouders. Ik ben vergeten wat de oorzaak was, en volgens mij was ze nog niet zwanger. de samenwerking werd - voor zover ik me herinner - afgebroken.

Allen verklaarden dat ze het vooral deden om mensen te helpen, al veronderstel ik wel dat het financiële plaatje hier ook wel een (grote) rol in zal gespeeld hebben.

Ik heb twee kinderen en weet dat ik het zeker nooit zou aankunnen om draagmoeder te zijn en het kind af te staan. Bij velen blijft het dan ook levenslang hangen, net zoals het indertijd bij de ongehuwde moeders heel hun leven is blijven hangen, nadat ze van de katholieke nonnen hun kind verplicht moesten afstaan.

Ik veronderstel dat je eerste een psychologisch onderzoek moet laten doen alvorens draagmoeder te kunnen worden (ik spreek over Engeland of VS, Belgie is dus verboden)

Eduard Khil
3 april 2014, 09:46
ik ben niet ah trollen eduard :evil:

circe hmm idd. dat van die baby D. is idd. niet correct wat die draagmoeder daar heeft uitgespookt ...

als je niet aan het trollen bent, ben je gewoon ziek in je hoofd

circe
3 april 2014, 09:55
als je niet aan het trollen bent, ben je gewoon ziek in je hoofd
ik vind dit een persoonlijke belediging, jij vindt nogal veel mensen ziek in het hoofd precies.

Er zijn vele vrouwen die draagmoeder willen zijn voor een kinderloos koppel, in ruil voor een riante "tegemoetkoming in de kosten en ongemakken".

Ik vind niet dat men daar een ethische veroordeling aan moet koppelen. Tenslotte zijn er mensen die daar héél gelukkig mee zijn, vb. in geval enkel de man vruchtbaar is en de vrouw geen kinderen kan krijgen/dragen. Hoe anders kunnen die mensen dan ooit "eigen" kinderen hebben?

Het is alleen psychologisch niet zo eenvoudig als Bembem het zich voorstelt.

circe
3 april 2014, 10:15
Oplossing voor Bembem:

Ga bij de wensouders inwonen in de VS.

Zie : http://www.thesurrogacysource.com/ip_fees.htm?type=Intended%20Parent

vanaf 30.000 tot 40.000 US$

(zo'n kleine 30.000 euro... misschien nog gratis kost en inwoon gedurende 9 maanden) In de VS zullen meer gemengde aziatisch/blanke wensouders zijn, dus kan je afkomst hier als pluspunt gelden. Hoe zit het met je IQ? want die telt vast ook mee.

bembem
3 april 2014, 10:24
Ernstig gestoord ja.


Ik ga niet naar Dubai .. that is out of the question .. Sonny toch *shakes head*

en circe heeft gelijk, ik stel het me psychologisch eenvoudiger voor dan het is ..

bembem
3 april 2014, 10:32
http://cdn.buzznet.com/assets/users16/theyxxarexxnotxxyou/default/favorite-fails-iq-points--large-msg-124157059998.jpg


pfff, er is niets mis met mijn IQ, ik zit in de 115-120 range btw (meerdere malen getest) ..

circe, dat van de VS daar had ik nog niet aan gedacht .. het lijkt aantrekkelijk dat wel .. maar om ernaar toe te gaan ivm. visum enzo zal wel een hele sinecure zijn ..

circe
3 april 2014, 10:41
pfff, er is niets mis met mijn IQ, ik zit in de 115-120 range btw (meerdere malen getest) ..

circe, dat van de VS daar had ik nog niet aan gedacht .. het lijkt aantrekkelijk dat wel .. maar om ernaar toe te gaan ivm. visum enzo zal wel een hele sinecure zijn ..
Geen idee.

Maar als de wensouders borg staan voor je onderhoud gedurende 9 maanden zou dat geen probleem mogen zijn.

Je kan contact opnemen met dat agentschap. alleen: je zal wel zelf je reis naar ginder moeten betalen.

meneer
3 april 2014, 11:39
ja hihihi

Voor kleurlingen is het dus een goede zaak zich met blanken te mengen. Maar is dit even voordelig voor blanken ?

meneer
3 april 2014, 11:43
als je niet aan het trollen bent, ben je gewoon ziek in je hoofd

Leg uit ? Wat is er mis aan kinderloze gezinnen helpen ?

meneer
3 april 2014, 11:46
2

Te lui om te werken, te lelijk voor prostitutie ? Wordt dan draagmoeder.

Je kent er precies niet veel van. Er zijn een heleboel ronduit lelijke hoeren hoor. En die komen ook aan de man. Beetje goedkoper als de heel schoon hé...Alles is kwestie van prijs in dat milieu.
Maar het heeft wél NIETS te maken met draagmoeders natuurlijk.

meneer
3 april 2014, 11:48
Geen idee.

Maar als de wensouders borg staan voor je onderhoud gedurende 9 maanden zou dat geen probleem mogen zijn.

Je kan contact opnemen met dat agentschap. alleen: je zal wel zelf je reis naar ginder moeten betalen.

Met low cost naar de USA vliegen vereist ook geen fortuinen meer tegenwoordig.

circe
3 april 2014, 11:50
Het puur en enkel en alleen voor het geld doen; wetende dat persoon in kwestie al meermaals heeft laten vallen; een kind te willen nemen, eveneens enkel en alleen voor het kindergeld ...

U heeft er klaarblijkelijk geen enkel idee van hoeveel inspanningen en ongemakken een zwangerschap met zich meebrengt, om nog maar niet te spreken over de bevalling of keizersnede.

Dat er een ernstige vergoeding wordt betaald voor draagmoederschap vind ik dan ook niet meer dan normaal.

Mijn vraag is eerder of de draagmoeder het psychologisch zal aankunnen om haar eigen kind (indien het een eigen eicel is) zomaar af te staan.
Ik denk dat het eenvoudiger is om het kind af te staan indien het volledig biologisch van de wensouders is (dus in vitro : sperma+eicel van de wensouders).

meneer
3 april 2014, 11:52
Het puur en enkel en alleen voor het geld doen; wetende dat persoon in kwestie al meermaals heeft laten vallen; een kind te willen nemen, eveneens enkel en alleen voor het kindergeld ...

Ja, dat is niet heel romantisch. Maar daar moet zij mee leven.
Ik had het over de dienstverlening zélf. Er zijn genoeg brave, liefdevolle mensen die heel graag een kind willen, en er niet in lukken om er ééntje te maken. Wat is er mis mee om een vrouw te betalen om dit werk op zich te nemen. Een vrouw met financiele problemen...Men verleent mekaar hulp op die manier.
En ik vind dat die vrouw dan beter draagmoeder kan worden, dan zich door de eerste de beste te laten bezwangeren, om kindergeld te trekken. Beter voor het kind bedoel ik.

bembem
3 april 2014, 11:53
Het puur en enkel en alleen voor het geld doen; wetende dat persoon in kwestie al meermaals heeft laten vallen; een kind te willen nemen, eveneens enkel en alleen voor het kindergeld ...


jij zou het gratis doen?

mij goed hoor maar dan mag adoptie ook best 'gratis' zijn hé

en ik heb ivm. dat kindergeld gezegd dat het ook zou zijn om iets te doen aan mijn eenzaamheid .. jawel ..

meneer
3 april 2014, 11:53
Ticket enkele reis ...

Wel nee, want eens ze bevallen is, moet ze daar het land uit. Of het zou moeten zijn dat ze een Green Card op de kop kunnen tikken heeft...

bembem
3 april 2014, 11:55
Ticket enkele reis ...


kom mee hee, dan kan je Christopher Walken gaan bezoeken in Hollywood :-P

meneer
3 april 2014, 11:58
U heeft er klaarblijkelijk geen enkel idee van hoeveel inspanningen en ongemakken een zwangerschap met zich meebrengt, om nog maar niet te spreken over de bevalling of keizersnede.

Dat er een ernstige vergoeding wordt betaald voor draagmoederschap vind ik dan ook niet meer dan normaal.

Mijn vraag is eerder of de draagmoeder het psychologisch zal aankunnen om haar eigen kind (indien het een eigen eicel is) zomaar af te staan.
Ik denk dat het eenvoudiger is om het kind af te staan indien het volledig biologisch van de wensouders is (dus in vitro : sperma+eicel van de wensouders).

Dat zou standaard zo moeten gebeuren. Anders kan het nog ingewikkeld worden. Als de draagmoeder zich bedenkt tijdens haar zwangerschap bvb, en problemen begint te maken...
Beweert dat de wensvader haar minnaar geweest is bvb, en alimentatiegeld eist van hem voor haar, en de kleine, die ze niet wil afgeven.:-)
Je moet daarmee goed oppassen, en op voorhand een contract laten tekenen aan de draagmoeder...

meneer
3 april 2014, 12:02
jij zou het gratis doen?

mij goed hoor maar dan mag adoptie ook best 'gratis' zijn hé

en ik heb ivm. dat kindergeld gezegd dat het ook zou zijn om iets te doen aan mijn eenzaamheid .. jawel ..

Zoek dan gewoon een man om met samen te wonen, en maak met hem een kind. Gedaan met eenzaamheid.:-)
Je bent toch geen monster ? En zelfs monsters vinden een echtgenoot, ik heb er al veel zien rondlopen op straat !:lol:
Kijk hier eens, de braderij op het Kiel :http://www.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gva.be%2Fahimgpath% 2Fassets_img_gva%2F2013%2F07%2F31%2F2677494%2Fkiel-viert-tachtigste-editie-van-braderij-id4735693-1000x800-n.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.gva.be%2Fregio-antwerpen-stad%2Fkiel%2Fkiel-viert-tachtigste-editie-van-braderij.aspx&h=661&w=1000&tbnid=ucYE-DI8RznJOM%3A&zoom=1&docid=1Mds57NUXcFXtM&hl=fr&ei=XD89U-ulFIrx0gXHwIGgCQ&tbm=isch&iact=rc&dur=543&page=1&start=0&ndsp=20&ved=0CFgQrQMwAA
Ben je mottiger als die twee wijven met hun kinderwagen ?
Nee ? Dan kunt gij ook een man vinden.:-)

meneer
3 april 2014, 12:06
Zeker als de draagmoeder een werkloze luis blijkt te zijn; ... met een I.Q. > 115.

Ik heb nog nooit een luis zien werken in feite...?...
http://www.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fluizenkliniek.nl%2Fwp20 12%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F10%2Flevenscyclus1.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fluizenkliniek.nl%2Ffeiten-over-hoofdluis%2F&h=703&w=1000&tbnid=kMa6RrdZuDkk4M%3A&zoom=1&docid=JckDN-z7eLKztM&hl=fr&ei=SkA9U5vaCeKO0AXIyoDwDg&tbm=isch&iact=rc&dur=2211&page=3&start=40&ndsp=20&ved=0COIBEK0DMCw

Die doen niks anders als in uw haar rondwandelen, en zich voortplanten...:lol:

bembem
3 april 2014, 12:07
Dat zou standaard zo moeten gebeuren. Anders kan het nog ingewikkeld worden. Als de draagmoeder zich bedenkt tijdens haar zwangerschap bvb, en problemen begint te maken...
Beweert dat de wensvader haar minnaar geweest is bvb, en alimentatiegeld eist van hem voor haar, en de kleine, die ze niet wil afgeven.:-)
Je moet daarmee goed oppassen, en op voorhand een contract laten tekenen aan de draagmoeder...


je brengt me op ideeën :lol:

maar ik denk dat ze in de VS wel zo slim zijn van een contract te laten tekenen, ze 'suen' daar voor van alles en nog wat dus ..

bembem
3 april 2014, 12:23
Zoek dan gewoon een man om met samen te wonen, en maak met hem een kind. Gedaan met eenzaamheid.:-)
Je bent toch geen monster ? En zelfs monsters vinden een echtgenoot, ik heb er al veel zien rondlopen op straat !:lol:
Kijk hier eens, de braderij op het Kiel :http://www.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gva.be%2Fahimgpath% 2Fassets_img_gva%2F2013%2F07%2F31%2F2677494%2Fkiel-viert-tachtigste-editie-van-braderij-id4735693-1000x800-n.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.gva.be%2Fregio-antwerpen-stad%2Fkiel%2Fkiel-viert-tachtigste-editie-van-braderij.aspx&h=661&w=1000&tbnid=ucYE-DI8RznJOM%3A&zoom=1&docid=1Mds57NUXcFXtM&hl=fr&ei=XD89U-ulFIrx0gXHwIGgCQ&tbm=isch&iact=rc&dur=543&page=1&start=0&ndsp=20&ved=0CFgQrQMwAA
Ben je mottiger als die twee wijven met hun kinderwagen ?
Nee ? Dan kunt gij ook een man vinden.:-)


ja en wat voor één .. Onslow of zo .. no thx, dan liever alleen 8-)

circe
3 april 2014, 12:32
Dat zou standaard zo moeten gebeuren. Anders kan het nog ingewikkeld worden. Als de draagmoeder zich bedenkt tijdens haar zwangerschap bvb, en problemen begint te maken...
Beweert dat de wensvader haar minnaar geweest is bvb, en alimentatiegeld eist van hem voor haar, en de kleine, die ze niet wil afgeven.:-)
Je moet daarmee goed oppassen, en op voorhand een contract laten tekenen aan de draagmoeder...

Ik las net dat in Nederland die beslissing bij de draagmoeder blijft tot zijzelf het kind uit vrije wil afstaat. (in geval het dus haar eigen eicel is).
Ik vind dat begrijpelijk, maar dan vind ik ook dat ze de ontvangen vergoedingen natuurlijk ook moet teruggeven. En anderzijds: hoe zit het dan met het sperma van de wensvader? laten we hopen dat de miskleun met baby D. geen verdere slachtoffers maakt voor toekomstige wensouders.

Marie van de koster
3 april 2014, 14:58
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.

't Is haar eigen kind niet, hé!
Dat neemt niet weg dat ik daar absoluut tegen ben. Ik hou niet van al die moderne ingrepen in de natuurlijke gang van zaken.

circe
3 april 2014, 15:26
't Is haar eigen kind niet, hé!
Dat neemt niet weg dat ik daar absoluut tegen ben. Ik hou niet van al die moderne ingrepen in de natuurlijke gang van zaken.

Weinig "modern" aan draagmoederschap.
Vroeger werden ongewenst ongehuwde meisjes per definitie beschouwd als "draagmoeder" voor kinderen die dan later bij de kinderloze echtparen uit de begoede klassen werden ondergebracht.

Weinig keuze

Supe®Staaf
3 april 2014, 17:02
Dat neemt niet weg dat ik daar absoluut tegen ben. Ik hou niet van al die moderne ingrepen in de natuurlijke gang van zaken.Ik zal misschien ouderwets lijken, maar het kan me niet schelen.
Ik ben er van overtuigd dat er meestal een reden is waarom koppels kinderloos blijven (medisch, genetisch, fysisch, psychologisch.... whatever)
Waarom dan toch mordicus extra kinderen de op wereld zetten, met draagmoeders, KI, etc., terwijl we al met veel te veel hier rondlopen.
Adopteer desnoods een of andere wees die er toch al is.

Mambo
3 april 2014, 21:09
jij bent dan ook geen vrouw die in armoede leeft, moest je in mijn plaats zijn, je zou wel anders piepen, trouwens was jij het niet die eens voor 'overval' of wat was het? in het gevang heeft gezeten? (overvallen etc. daar doe ik niet aan mee hoor, de pot verwijt hier de ketel zou ik zeggen, lol)

edit: ik maak er zelfs ongelukkige echtparen mee gelukkig :-)

Neen ik heb geen overvallen op mijn geweten, maar ik heb duizend keer meer respect voor wanhopige vrouwen die een overval doen dan hun eigen kind te verkopen.

Uw moeder had u ook beter verkocht in dat geval, aan een Indische schooier.

Tirannos
3 april 2014, 21:12
Neen ik heb geen overvallen op mijn geweten, maar ik heb duizend keer meer respect voor wanhopige vrouwen die een overval doen dan hun eigen kind te verkopen.

Uw moeder had u ook beter verkocht in dat geval, aan een Indische schooier.
Het IS een adoptiekind, dus werd reeds verkocht . :D

Mambo
3 april 2014, 21:45
Het IS een adoptiekind, dus werd reeds verkocht . :D

Bembem is een adoptie kind?
Vandaar misschien haar manier van denken.

Marie van de koster
4 april 2014, 10:26
Weinig "modern" aan draagmoederschap.
Vroeger werden ongewenst ongehuwde meisjes per definitie beschouwd als "draagmoeder" voor kinderen die dan later bij de kinderloze echtparen uit de begoede klassen werden ondergebracht.

Weinig keuze

Ze moesten dan wel eerst met de heer des huizes in bed duiken want in vitro en al die toestanden waren onbekend.

Marie van de koster
4 april 2014, 10:28
Ik zal misschien ouderwets lijken, maar het kan me niet schelen.
Ik ben er van overtuigd dat er meestal een reden is waarom koppels kinderloos blijven (medisch, genetisch, fysisch, psychologisch.... whatever)
Waarom dan toch mordicus extra kinderen de op wereld zetten, met draagmoeders, KI, etc., terwijl we al met veel te veel hier rondlopen.
Adopteer desnoods een of andere wees die er toch al is.

Dat is nu precies wat ik ervan denk.
Als het voor een koppel niet mogelijk is een kind te krijgen, is dat jammer maar al die dure, zenuwslopende behandelingen ... Gewoon belachelijk als men er even bij stilstaat hoeveel sukkelaartjes alleen in de wereld staan!

Mambo
4 april 2014, 20:02
Ja, dat is niet heel romantisch. Maar daar moet zij mee leven.
Ik had het over de dienstverlening zélf. Er zijn genoeg brave, liefdevolle mensen die heel graag een kind willen, en er niet in lukken om er ééntje te maken. Wat is er mis mee om een vrouw te betalen om dit werk op zich te nemen. Een vrouw met financiele problemen...Men verleent mekaar hulp op die manier.
En ik vind dat die vrouw dan beter draagmoeder kan worden, dan zich door de eerste de beste te laten bezwangeren, om kindergeld te trekken. Beter voor het kind bedoel ik.

Er is een reden waarom het niet wil lukken.
Kwestie van geen kinderen te laten geboren worden waar ze niet mogen geboren worden.

circe
4 april 2014, 21:11
Er is een reden waarom het niet wil lukken.
Kwestie van geen kinderen te laten geboren worden waar ze niet mogen geboren worden.

djeezes!

bembem
4 april 2014, 21:35
In het geval van alles gaat mis en iedereen trapt het af is het voor mij een uitgemaakte zaak reeds.
Ik ga terug in de misdaad.
Drugs in grote getallen en kitkat.
Maar nu gaat het goed. :lol:
Dus werken en afgeven.


Een ex-drugsdealer die mij lesjes komt spellen lmao

Supe®Staaf
4 april 2014, 22:23
Een ex-drugsdealer die mij lesjes komt spellen lmaoEen drugsdealer is gewoon een apotheker zonder een officiële winkel.
Die werkt ook voor zijn centen.
Ik heb daar meer respect voor dan voor een hangmatter die het handje maandelijks ophoud om te laten vullen met geld ontstolen aan de belastingbetalende werkmens.

Supe®Staaf
4 april 2014, 22:25
Ze moesten dan wel eerst met de heer des huizes in bed duiken want in vitro en al die toestanden waren onbekend.
Dat lijkt me toch aangenamer dan uren in een labo in uw lijf laten friemelen door een of andere fertiliteitsarts in witte jas met masker.
Brrrrrr....

meneer
4 april 2014, 23:55
Er is een reden waarom het niet wil lukken.
Kwestie van geen kinderen te laten geboren worden waar ze niet mogen geboren worden.

Dat is de wil van god of zoiets ? Bedoel je d�*t ?

meneer
4 april 2014, 23:56
Een drugsdealer is gewoon een apotheker zonder een officiële winkel.
Die werkt ook voor zijn centen.
Ik heb daar meer respect voor dan voor een hangmatter die het handje maandelijks ophoud om te laten vullen met geld ontstolen aan de belastingbetalende werkmens.

Gij hebt meer respect voor iemand die aan de ingang van de middelbare school heroïne en crack verkoopt dan voor een leefloner /dopper ?

meneer
5 april 2014, 00:00
Dat lijkt me toch aangenamer dan uren in een labo in uw lijf laten friemelen door een of andere fertiliteitsarts in witte jas met masker.
Brrrrrr....

Gij word liever elke nacht uren lang bepoteld en besprongen door een pervers vet bourgeois-zwijn, dan een morgen in een ziekenhuis door te brengen voor een simpele en pijnloze behandeling ?

Supe®Staaf
5 april 2014, 09:02
Gij word liever elke nacht uren lang bepoteld en besprongen door een pervers vet bourgeois-zwijn, dan een morgen in een ziekenhuis door te brengen voor een simpele en pijnloze behandeling ?Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe lastig, belastend, pijnlijk, fysiek en mentaal een IVF-procedure kan zijn.
Praat eerst eens met vrouwen die het ondergaan hebben, bij voorkeur met iemand bij wie het niet goed afliep.

Supe®Staaf
5 april 2014, 09:03
Gij hebt meer respect voor iemand die aan de ingang van de middelbare school heroïne en crack verkoopt dan voor een leefloner /dopper ?Ja.

circe
5 april 2014, 09:08
Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe lastig, belastend, pijnlijk, fysiek en mentaal een IVF-procedure kan zijn.
Praat eerst eens met vrouwen die het ondergaan hebben, bij voorkeur met iemand bij wie het niet goed afliep.
U heeft het over de manier waarop de eicellen dan worden "rijp" gemaakt zodat ze met verschillende cellen afkomen, die dan kunnen bevrucht worden.

Dat het pijnlijk is indien de IVF behandeling niet lukt, dat begrijp ik. Maar dat is niet te vergelijken met constant verkracht te worden door uw baas in een job waar uw leven van afhangt.


Een draagmoeder doet niet aan IVF maar aan KI indien ze haar eigen eicel ter beschikking stelt.
Ofwel wordt er bij haar een bevrucht ei van de moeder ingeplant en daar zal ze waarschijnlijk ook een hormonale behandeling voor krijgen.

Maar het is het opwekken van de eicellen dat zo omslachtig is, en dat doet de biologische moeder zelf alvorens de bevruchte eicellen af te staan aan de draagmoeder.

circe
5 april 2014, 09:09
Ja.

mensen die kinderlevens verwoesten vindt U leuker dan mensen die doppen? Ik niet. Degenen die kinderlevens en verdere levens verwoesten zijn net degenen die de volgende generatie uitkeringstrekkers maken.

Supe®Staaf
5 april 2014, 09:41
mensen die kinderlevens verwoesten vindt U leuker dan mensen die doppen? Ik niet. Degenen die kinderlevens en verdere levens verwoesten zijn net degenen die de volgende generatie uitkeringstrekkers maken.Als ouders hun kinderen goed opvoeden, maken dealers geen kans.

Marie van de koster
5 april 2014, 09:47
Dat is de wil van god of zoiets ? Bedoel je d�*t ?

Voor de atheïsten onder ons : de wet van de natuur.

Marie van de koster
5 april 2014, 09:48
Gij word liever elke nacht uren lang bepoteld en besprongen door een pervers vet bourgeois-zwijn, dan een morgen in een ziekenhuis door te brengen voor een simpele en pijnloze behandeling ?

Geen van tweeën zijn aangenaam!

Pericles
5 april 2014, 13:38
Als ouders hun kinderen goed opvoeden, maken dealers geen kans.

Mijn zoon is eerder volgzaam, rustig en geïnteresseerd in wetenschappen (hij wil ingenieur worden) mijn oudste dochter is rebels en taalvaardig, ge moet verdorie goed in vorm zijn om daarmee in discussie te gaan en mijn jongste dochter is nog te klein om daar een oordeel over te vormen.
Maar je ziet , 3 kinderen , dezelfde opvoeding en toch totaal verschillende karakters.
Zeg dus nooit dat het uitsluitend aan de opvoeding ligt of ze al dan niet drugs gaan gebruiken.

Pericles
5 april 2014, 13:55
Beter goed informeren en thuis bespreekbaar maken
net als sex, experimenteren doen ze toch

Natuurlijk, maar de ene is daar wat meer vatbaar voor dan de andere.
Maar aan de drugs zitten ze niet, dat zou ik al lang gemerkt hebben.

meneer
5 april 2014, 16:11
Ja.

Voor huurmoordenaars heb je waarschijnlijk ook meer respect als voor doppers ? En voor maffiosi ook ?:-)

meneer
5 april 2014, 16:12
Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe lastig, belastend, pijnlijk, fysiek en mentaal een IVF-procedure kan zijn.
Praat eerst eens met vrouwen die het ondergaan hebben, bij voorkeur met iemand bij wie het niet goed afliep.

Jaja plezant zal dat wel niet zijn allemaal. Maar denk je dat dagelijks sexueel misbruikt worden door je werkgever aangenamer is ?

meneer
5 april 2014, 16:21
Als ouders hun kinderen goed opvoeden, maken dealers geen kans.

:lol: Waarom zeg je dat ? Omdat je met je eigen kinderen geluk gehad hebt ?
Junkie's kom je anders in de beste familie's tegen hoor.
Als het met je kinderen allemaal goed gaat, zoveel te beter. Maar denk niet dat dit enkel dankzij hun opvoeding is, dankzij JOUW goede invloed. Er komt een goede dosis geluk bij kijken.
Ik ken persoonlijk mensen wiens zoon aan drugs & alcohol verslaafd is geworden nadat hij in Kosovo verbleef als " blauwe helm ".
Hebben zij hem slecht opgevoed ? Ik denk van niet. Gewoon tegenslag voor die jongen, én zijn ouders...Samenloop van ongunstige omstandigheden, slechte auto-medicatie ( met alcool en drugs ) voor zijn mentale ontreddering...

Supe®Staaf
5 april 2014, 16:33
Voor huurmoordenaars heb je waarschijnlijk ook meer respect als voor doppers ? En voor maffiosi ook ?:-)Ja.

Pericles
5 april 2014, 16:38
Ja.

Dan ook voor de hardwerkende Vlaams nationalist t.o.v. de luie Waal ? ;-)

Supe®Staaf
5 april 2014, 16:39
Dan ook voor de hardwerkende Vlaams nationalist t.o.v. de luie Waal ? ;-)
Ja.
Als hij écht werkt hee!
Niet als hij op mijn zenuwen werkt!
:twisted::twisted::twisted:

Derk de Tweede
5 april 2014, 18:48
En spermadonor ?

Marie van de koster
5 april 2014, 19:08
En spermadonor ?

Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots".
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.

meneer
5 april 2014, 23:24
Ik heb de indruk, dat het verschil tussen werkloos en werkonwillig, door bepaalde heren, niet goed begrepen wordt ...

En wat denk je van renteniers ?

Marie van de koster
6 april 2014, 08:36
zelf adoptiekind.Nooit behoefte gehad

De uitzondering die de regel bevestigt?

circe
6 april 2014, 08:38
Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots".
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.

heu? wat heeft adoptie te maken met spermadonors?

circe
6 april 2014, 09:25
heb je daar cijfers van?
Ik niet ...

Het is gewoon omdat degenen (vooral met vreemde roots) die wel die zoektocht willen aangaan, dit gewoonlijk doen in combinatie met TV programma's als "Vermist" of zoiets. Leuke emo-TV, maar gewoonlijk verwateren die contacten toch weer omdat de twee werelden zo ver uit elkaar liggen.

circe
6 april 2014, 10:07
Ofwel doe ze het om hun familie naar hier te halen = kassa

Ik ken alleen de naam van mijn BE moeder.

Neen, in de gevallen waarbij Indiase of Thaise of Zuid-Amerikaanse kinderen hun ouders (gewoonlijk inderdaad enkel moeder) zoeken, heb ik nog nergens gehoord dat die mensen naar Nederland wilden komen. In het geval van de dood, doodarme Indiase familie werd er wel een hulpsysteem opgezet.

Moest ik een adoptiekind zijn en een BE biologische moeder hebben, ik denk dat ik toch wel eens zou willen gaan kijken.... een koffietje drinken, wat uitleg. Meer niet waarschijnlijk.

Avsjo Roger
6 april 2014, 10:15
Vrouwen die dat doen zouden ze de baarmoeder moeten uitsnijden en aan de kippen smijten.

Slechts in zeer uitzonderlijke verbanden kan het, bv zussen die voor elkander opkomen of zo?
Wie voor de luttele som van 10 �* 15000 zijn eigen kind verkoopt...mag sterven.

de stap te ver : van staatswege opgelegde euthanasie
(wat is het verschil met de doodstraf ? - het beste antwoord krijgt een prijs !)

Avsjo Roger
6 april 2014, 10:30
ja en wat voor één .. Onslow of zo .. no thx, dan liever alleen 8-)

Onslow is een zeer intelligent persoon : ik schat zijn IQ om 161.
Hij doet blijkbaar weinig aan sexuele intimiteit, maar ik schat dat Daisy
die keren dat het er van komt zeer tevreden is.
Op een cruiseschip in groot ornaat ziet hij er best goed uit..
(maken de kleren de man ja of nee ?)

Avsjo Roger
6 april 2014, 10:32
dat je niet dood gaat?

ge gaat per definitie in de 2 gevallen dood..

(een doodstraf die omgezet wordt in "levenslang" is geen doodstraf meer, een euthanasie als ge blijft leven is mislukt)

Avsjo Roger
6 april 2014, 10:42
Voor de atheïsten onder ons : de wet van de natuur.


Volgens de wet van de natuur wordt de mens gemiddeld 30 jaar en sterft hij aan nogal onaangename infectieziektes.

Operaties, antibiotica, bloedtransfusies, aspirine enz.. zijn allemaal "tegennatuurlijk". bovendien is al ons voedsel ontstaan door genetische manipulatie rijst, graangewassen, vruchten, slachtvee, melkvee, masseiproducerende kippen .. hzet is allemaal ontstaan door kunstmatige menselijke selectie. Zelfs de meeste bossen die we rooien om het hout te gebruiken om woningen, telefoonpalen en meubels te fabriceren zijn het resultaat van menselijke ingrepen "in de natuur"
...

één troost : de mens is zelf een deel van de "natuur" : hij is zoals in de fabel
van een oude griekse auteur "de schorpioen en de kikker"... het is zijn aard...

meneer
6 april 2014, 12:29
En spermadonor ?

Word je daarvoor betaald eigenlijk ? En hoe marcheert dat precies ? Komt een verpleegster je aftrekken, of moet je dat zelf doen ?
Want als er een financiële vergoeding is, zouden werklozen daar misschien aan de slag kunnen ?
Ik zou zeggen, honderd euros per dosis sperma, dat is een kind wel waard zeker ? En een gezonde jonge man kan toch 3 x per dag doneren ? Als hij goede krachtvoeding krijgt ? Biefstukken, varkenskoteletjes, gebraden kippetjes, havermout, veel groenten en fruit...:-)
Dat zijn 300 euros per dag, x 20 werkdagen = 6000 euros netto per maand !:-D

meneer
6 april 2014, 12:43
Ben ik ook tegen!
Als men ziet hoeveel geadopteerde kinderen er in hun latere leven op zoek gaan naar hun biologische ouders, hemel en aarde beroeren om toch uit te vinden van wie ze nu echt afstammen ... Talloze geadopteerde kinderen uit Korea, Vietnam, India zijn op zoek gegaan naar hun biologische ouders. Slechts weinigen kunnen aanvaarden te leven zonder gekende "roots".
Al deze trucs - want zo noem ik dat - zijn egoïstische wensen van bepaalde mensen, met de gevoelens van de kinderen die ze uiteindelijk op wat voor manier dan ook krijgen, wordt geen enkele rekening gehouden.

Ik ken mensen die twee jongens uit Mali geadopteerd hebben. Eén is een brave gast, beleefd, leert goed op school, maar de andere is een echt stuk uitschot. Hij is nu 17, maar steekt al kop en schouders boven zijn adoptie-vader uit, zo ne echte sterke neger van een meter 90, bijna 100 kilo.
Zuipt, drogeert zich ( hasj en coke ), gaat niet meer naar school en wilt niet werken, minstens 1 keer per week de flikken aan de deur voor vanalles en nog wat, en hij beschuldigt zijn adoptie-ouders ervan dat " ze hem gekocht hebben zoals een slaaf "...
De laatste tijd zegt hij dat hij terug naar Mali wil, en zijn ouders hopen écht dat hij dat meent, en nooit terugkomt.
Zijn laatste stoot : zoonlief was zat, en heeft vaders auto gepikt om uit te gaan. Een uur later reed hij tegen een lantaren, perte totale...En de niksnut komt er met een paar builen en blauwe plekken vanaf.
Moesten ze kunnen herbeginnen zouden die mensen NOOIT geadopteerd hebben dat geef ik u op een briefke.

meneer
6 april 2014, 12:53
- een verpleger

- 50 euro

Wat heeft krachtvoeding met sperma te maken?

Om drie maal per dag sperma van goede kwaliteit af te leveren moet je op en top gezond zijn. En om gezond te zijn moet je goed eten, en goed uitrusten. Zo simpel is dat.
Geef die donor enkel water en brood, en doe hem heel de dag hard werken, en je zult zien dat hij hem snel geen drie keer per dag meer overeind krijgt.
Snap je ?:-)
En waarom zou dat een verpleger moeten zijn die u komt aftrekken ? Bent u homo ? Dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat is , hé ! Voor de andere, we zullen maar politiek oncorrect normale mannen zeggen, een mooie jonge verpleegster ! Zoiets : http://www.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi136.photobucket.com%2F albums%2Fq174%2Fjenny009_photo%2Fnurse.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.vrolijkeviervoeters.be% 2FphpBB3%2Fviewtopic.php%3Ff%3D23%26t%3D949&h=370&w=240&tbnid=Dh3vEEHl8gZT7M%3A&zoom=1&docid=FmP3bbJv0-yBjM&hl=fr&ei=4T9BU5OxL-Ku0QXg4oCgBA&tbm=isch&iact=rc&dur=3171&page=1&start=0&ndsp=21&ved=0CHAQrQMwCA
D�*n komen ze zelfs voor 50 euros, of voor niks !:lol:
Maar ik blijf erbij, 100 euros per donatie is serieuzer. Het gaat tenslotte om het voorbestaan van ons ras !:-)

Another Jack
6 april 2014, 12:53
- een verpleger

- 50 euro

Wat heeft krachtvoeding met sperma te maken?

Helaas voor meneer is er ook een medische en psychologische test.

meneer
6 april 2014, 13:11
Al eens gezien hoe ze in arme landen kweken?

Dacht dat jij homo was.

Ja, ik heb gezien hoe ze in arme landen kweken. Ik kan niet zeggen dat het goede kwaliteit is dat ze daar kweken.
En nee, sorry, ik kan u niet helpen. Je zult elders een man moeten zoeken om u te bevredigen.
Probeer eens in die arme landen, daar zullen wel gasten zitten die denken dat jij een vrouw bent, met die korte rokskes dat jij zo graag draagt en je micro-penis die met wat verbeelding wel voor een clitoris kan doorgaan. Wees niet gierig met de make-up, en dan lukt het wel !:-)

meneer
6 april 2014, 13:20
Helaas voor meneer is er ook een medische en psychologische test.

Dat loopt wel los Jacques. Bedankt toch om je over mij zorgen te maken.:-)
Wat jou betreft echter, na al die jaren drankmisbruik is uw gezondheid te slecht om te doneren, d�*t staat vast. Ook moet je al veel te oud zijn denk ik.
Met AL de beroepen die je reeds gedaan hebt, schoolmeester in het Bijzonder KLeuter Onderwijs, Boeffer en wat weet ik nog allemaal, plus al de jaren op straat als dakloze alcoholieker, moet je minstens zeventig zijn, en reeds met een ( bibberende ) voet in het graf ...:cry:
Of vergis ik mij ?

meneer
6 april 2014, 13:22
Ben je nu beledigd omdat ik dacht dat je homoseksueel was? :silly:

Nee waarom ? Komende van u is dat eerder een compliment zeker ?:-)

Another Jack
6 april 2014, 13:23
Dat loopt wel los Jacques. Bedankt toch om je over mij zorgen te maken.:-)
Wat jou betreft echter, na al die jaren drankmisbruik is uw gezondheid te slecht om te doneren, d�*t staat vast. Ook moet je al veel te oud zijn denk ik.
Met AL de beroepen die je reeds gedaan hebt, schoolmeester in het Bijzonder KLeuter Onderwijs, Boeffer en wat weet ik nog allemaal, plus al de jaren op straat als dakloze alcoholieker, moet je minstens zeventig zijn, en reeds met een ( bibberende ) voet in het graf ...:cry:
Of vergis ik mij ?

Je vergist je (eens te meer...)
Ik ben 39.

meneer
6 april 2014, 13:31
Je vergist je (eens te meer...)
Ik ben 39.

Maar je ziet er 93 uit ?:-)
Ze zullen u zien komen op de spermabank ...:-)
-" Hallo, mijn naam is Jacques, ik kom sperma doneren "
- het verplegend personeel : " Security, hulp, er staat een stokoude zot in de gang ! Hij ziet er gevaarlijk uit ! ":-D

Another Jack
6 april 2014, 13:33
Maar je ziet er 93 uit ?:-)
Ze zullen u zien komen op de spermabank ...:-)
-" Hallo, mijn naam is Jacques, ik kom sperma doneren "
- het verplegend personeel : " Security, hulp, er staat een stokoude zot in de gang ! Hij ziet er gevaarlijk uit ! ":-D

Demper verzint tenminste grappige verhalen.

meneer
6 april 2014, 13:36
Demper verzint tenminste grappige verhalen.

Maar aan uw leven is helemaal niks grappigs , mijn arme Jacques...:cry:
Zelfs al moest ik proberen er iets bij te verzinnen...In de grond is en blijft het zeer triestig...:cry:

Another Jack
6 april 2014, 13:47
Maar aan uw leven is helemaal niks grappigs , mijn arme Jacques...:cry:
Zelfs al moest ik proberen er iets bij te verzinnen...In de grond is en blijft het zeer triestig...:cry:

Jij moet er zaken bij verzinnen, meneer.
Anders word je steeds met feit geconfronteerd dat ik jonger, rijker, knapper en beter opgeleid ben dan jij.

Weet je nog, een tijdje geleden...
Toen ik bereid was mijn verhaal aan jou IRL te bewijzen: staart tussen de benen en weg...

meneer
6 april 2014, 13:56
Jij moet er zaken bij verzinnen, meneer.
Anders word je steeds met feit geconfronteerd dat ik jonger, rijker, knapper en beter opgeleid ben dan jij.

Weet je nog, een tijdje geleden...
Toen ik bereid was mijn verhaal aan jou IRL te bewijzen: staart tussen de benen en weg...

Ik ga niet speciaal het vliegtuig pakken om u te bezoeken in uw hondekot ( of in uw zogezegde school...) hé Jacques ? Niet zeveren, hé. :-)
Ik heb het je gezegd: als ik eens in België kom, kom ik een toerke doen als ik tijd heb.
Maar je zit er precies wel érg mee in hé ?:-)

meneer
6 april 2014, 13:57
aan uw 'grappen' ook niet.
Kleuters zijn gevatter.

Jacques en Ignoranus...Een nieuw bondgenootschap ? Of gewoon een dubbele persoonlijkheid ?:lol:

Demper
6 april 2014, 13:58
Ik ken mensen die twee jongens uit Mali geadopteerd hebben. Eén is een brave gast, beleefd, leert goed op school, maar de andere is een echt stuk uitschot. Hij is nu 17, maar steekt al kop en schouders boven zijn adoptie-vader uit, zo ne echte sterke neger van een meter 90, bijna 100 kilo.
Zuipt, drogeert zich ( hasj en coke ), gaat niet meer naar school en wilt niet werken, minstens 1 keer per week de flikken aan de deur voor vanalles en nog wat, en hij beschuldigt zijn adoptie-ouders ervan dat " ze hem gekocht hebben zoals een slaaf "...
De laatste tijd zegt hij dat hij terug naar Mali wil, en zijn ouders hopen écht dat hij dat meent, en nooit terugkomt.
Zijn laatste stoot : zoonlief was zat, en heeft vaders auto gepikt om uit te gaan. Een uur later reed hij tegen een lantaren, perte totale...En de niksnut komt er met een paar builen en blauwe plekken vanaf.
Moesten ze kunnen herbeginnen zouden die mensen NOOIT geadopteerd hebben dat geef ik u op een briefke.

Wie adopteert er nu negers... :rofl:

meneer
6 april 2014, 13:59
aha, Thailand foeki foeki

Nee niet zo ver. Maar waar gaat je geen snars aan natuurlijk. :-)

Demper
6 april 2014, 13:59
Toen ik bereid was mijn verhaal aan jou IRL te bewijzen

Het valt op dat je graag met mannen afspreekt.

Another Jack
6 april 2014, 13:59
Ik ga niet speciaal het vliegtuig pakken om u te bezoeken in uw hondekot ( of in uw zogezegde school...) hé Jacques ? Niet zeveren, hé. :-)
Ik heb het je gezegd: als ik eens in België kom, kom ik een toerke doen als ik tijd heb.
Maar je zit er precies wel érg mee in hé ?:-)

Waar woon jij?
Misschien dat ik eens bij u langs kan komen?

meneer
6 april 2014, 14:00
Wie adopteert er nu negers... :rofl:

Awel, die mensen. Tot hun groot spijt vandaag.

Another Jack
6 april 2014, 14:00
Het valt op dat je graag met mannen afspreekt.

Uw fantasie valt ook op.

meneer
6 april 2014, 14:03
Voor u meneer Anus

Als jij zo genoemd wil worden moet je die naam maar opgeven, en niet Ignoranus zetten. Deze laatste past je anders goed : onwetende anus...Niks mis mee man.
Maar nu we elkaar kennen kan ik toch gewoon " anus " tegen u zeggen zeker ? Dat is niet zo lang.

Demper
6 april 2014, 14:03
Waar woon jij?
Misschien dat ik eens bij u langs kan komen?

Vergeet de vaseline niet!

meneer
6 april 2014, 14:04
Waar woon jij?
Misschien dat ik eens bij u langs kan komen?

Als er iemand is die ik hier nooit wil zien ben jij het wel !:lol:

meneer
6 april 2014, 14:04
Het valt op dat je graag met mannen afspreekt.

Hij doet pogingen hé...:-)

Demper
6 april 2014, 14:05
Als er iemand is die ik hier nooit wil zien ben jij het wel !:lol:

Zou je je gat voor Jacky opentrekken?

Another Jack
6 april 2014, 14:06
Als er iemand is die ik hier nooit wil zien ben jij het wel !:lol:

Dat geloof ik.
Ik vermoed dat het in mijn wagen zelfs ruimer is dan in jouw Noord-Franse staancaravan.

meneer
6 april 2014, 14:06
Zou je je gat voor Jacky opentrekken?

Moest de Jacques langskomen zou het enige dat ik opentrek de vuilbak zijn. Om hem daar in te zwieren.

Another Jack
6 april 2014, 14:08
Moest de Jacques langskomen zou het enige dat ik opentrek de vuilbak zijn. Om hem daar in te zwieren.

De container aan de ingang van het woonwagenpark bedoel je?

meneer
6 april 2014, 14:11
Dat geloof ik.
Ik vermoed dat het in mijn wagen zelfs ruimer is dan in jouw Noord-Franse staancaravan.

Ik woon niet in een sta-caravan. En evenmin in Noord Frankrijk. En het zou mij verwonderen dat jij een wagen hebt...
Of het zou moeten zijn dat iemand u een autowrak kadoo gedaan heeft, één dat niet meer kan rijden ( gelukkig maar, met gemiddeld drie promille alcool in je bloed ), en waarin je slaapt tegenwoordig.:-)
Als ik van u was, zou ik alle zetels daar uit halen, dan kun je daar een matras in zwieren voor jou en Fifi...Hoe is het met dat beest trouwens ? Heeft ze nog het schurft, vlooien , teken en de scheiterij ?
En kijk hier, ik heb dit opgezocht voor jou, zodat je je toestand min of meer kunt berekenen :

Je bloedalcoholgehalte is: ...‰

Je resultaat beoordelen:
0,5 promille (ongeveer 1 glas voor een vrouw, 2 glazen voor een man): je voelt je meer ontspannen, maar je bent minder alert in het verkeer.
0,5 -1,5 promille (ongeveer 2-5 glazen voor een vrouw, 3-7 glazen voor een man): je bent 'aangeschoten', je kan niet meer veilig aan het verkeer deelnemen.
1,5 -3,0 promille (ongeveer 6-9 glazen voor een vrouw, 8-14 glazen voor een man): je bent dronken, je kan absoluut niet meer aan het verkeer deelnemen.
3 tot 4 promille (ongeveer 10-13 glazen voor een vrouw, 15-19 glazen voor een man): je bent zwaar dronken, je kan je bewegingen niet langer coördineren, je zintuigen zijn volledig verdoofd.
4 promille: je bent helemaal 'van de kaart', met hoge kans op bewusteloosheid en beginnend levensgevaar.
5 promille: je kan in coma gaan, acuut levensgevaar.


In jouw toestand daal je zelden onder de drie promille zeker ? Misschien 2.5 als je pas wakker bent, rond een uur of 10 s'morgens...?

Another Jack
6 april 2014, 14:13
Ik woon niet in een sta-caravan. En evenmin in Noord Frankrijk. En het zou mij verwonderen dat jij een wagen hebt...
Of het zou moeten zijn dat iemand u een autowrak kadoo gedaan heeft, één dat niet meer kan rijden ( gelukkig maar, met gemiddeld drie promille alcool in je bloed ), en waarin je slaapt tegenwoordig.:-)
Als ik van u was, zou ik alle zetels daar uit halen, dan kun je daar een matras in zwieren voor jou en Fifi...Hoe is het met dat beest trouwens ? Heeft ze nog het schurft, vlooien , teken en de scheiterij ?

Dat klopt, je droomde er wel van.

Dat wil ook al iets zeggen natuurlijk...;-)

meneer
6 april 2014, 14:21
Dat klopt, je droomde er wel van.

Dat wil ook al iets zeggen natuurlijk...;-)

Ik heb mij zoiets gekocht ja. Voor als ik er eens tussenuit wil, écht de stad uit, geen auto's & lawaaierige mensen in de buurt enzo. Gemiddeld breng ik daar een maand per jaar door. En later, als ik op pensioen ben, wellicht meer. Misschien ga ik er zelfs heel het jaar wonen, best mogelijk.:-) Waarom ? Iets op tegen ?
Dat is helemaal niet zo sinister als waar jij hokt hoor. En het is NIET in Noord Frankrijk.
Meer hoef je niet te weten daarover.:-)

Another Jack
6 april 2014, 14:24
Ik heb mij zoiets gekocht ja. Voor als ik er eens tussenuit wil, écht de stad uit, geen auto's & lawaaierige mensen in de buurt enzo. Gemiddeld breng ik daar een maand per jaar door. En later, als ik op pensioen ben, wellicht meer. Misschien ga ik er zelfs heel het jaar wonen, best mogelijk.:-) Waarom ? Iets op tegen ?
Dat is helemaal niet zo sinister als waar jij hokt hoor. En het is NIET in Noord Frankrijk.
Meer hoef je niet te weten daarover.:-)

Op een kilometertje afstand is er hier ook zo'n plek waar Antwerpenaren komen kamperen in staancaravans, stuk voor stuk licht mentaal gehandicapte marginalen.

Sommige "resideren" daar permanent, stijf van de schulden en de kou.
Niemand in het dorp verdient er iets aan, enkel een spoor van zwerfvuil in de grachten...

Moest hij het van mij afhangen ik zou de plek pletwalsen met bulldozer en het mooie plek natuur herstellen.

meneer
6 april 2014, 14:30
Op een kilometertje afstand is er hier ook zo'n plek waar Antwerpenaren komen kamperen in staancaravans, stuk voor stuk licht mentaal gehandicapte marginalen.

Sommige "resideren" daar permanent, stijf van de schulden en de kou.
Niemand in het dorp verdient er iets aan, enkel een spoor van zwerfvuil in de grachten...

Moest hij het van mij afhangen ik zou de plek pletwalsen met bulldozer en het mooie plek natuur herstellen.

En gij zijt daar weggejaagd omdat je zelfs voor hen té erg waart, en nu ben je wrokkig en wil je dat plaatske daar platwalsen...Jaja ik begijp het...:roll:
Wat een slecht karakter Jacques ! Bezin u voor het te laat is! Anders ga je naar de hel als je dood bent !

Another Jack
6 april 2014, 15:27
En gij zijt daar weggejaagd omdat je zelfs voor hen té erg waart, en nu ben je wrokkig en wil je dat plaatske daar platwalsen...Jaja ik begijp het...:roll:
Wat een slecht karakter Jacques ! Bezin u voor het te laat is! Anders ga je naar de hel als je dood bent !

"L'enfer c'est la caravane"

Marie van de koster
6 april 2014, 16:03
heu? wat heeft adoptie te maken met spermadonors?

Een adoptiekind gaat op zoek naar zijn/haar biologische ouders. Een kind van een spermadonor gaat op zoek naar zijn/haar biologische vader. De overeenkomst ligt nogal voor de hand.

circe
6 april 2014, 16:43
Om drie maal per dag sperma van goede kwaliteit af te leveren moet je op en top gezond zijn. En om gezond te zijn moet je goed eten, en goed uitrusten. Zo simpel is dat.
Geef die donor enkel water en brood, en doe hem heel de dag hard werken, en je zult zien dat hij hem snel geen drie keer per dag meer overeind krijgt.
Snap je ?:-)
En waarom zou dat een verpleger moeten zijn die u komt aftrekken ? Bent u homo ? Dat wil nog niet zeggen dat iedereen dat is , hé ! Voor de andere, we zullen maar politiek oncorrect normale mannen zeggen, een mooie jonge verpleegster ! Zoiets : http://www.google.fr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi136.photobucket.com%2F albums%2Fq174%2Fjenny009_photo%2Fnurse.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.vrolijkeviervoeters.be% 2FphpBB3%2Fviewtopic.php%3Ff%3D23%26t%3D949&h=370&w=240&tbnid=Dh3vEEHl8gZT7M%3A&zoom=1&docid=FmP3bbJv0-yBjM&hl=fr&ei=4T9BU5OxL-Ku0QXg4oCgBA&tbm=isch&iact=rc&dur=3171&page=1&start=0&ndsp=21&ved=0CHAQrQMwCA
D�*n komen ze zelfs voor 50 euros, of voor niks !:lol:
Maar ik blijf erbij, 100 euros per donatie is serieuzer. Het gaat tenslotte om het voorbestaan van ons ras !:-)
Is er hier nu niemand die weet dat de mooie verpleegster je enkel een paar pornoblaadjes in de handen stopt waarna het volledige doe-het-zelf is.

circe
6 april 2014, 16:50
Een adoptiekind gaat op zoek naar zijn/haar biologische ouders. Een kind van een spermadonor gaat op zoek naar zijn/haar biologische vader. De overeenkomst ligt nogal voor de hand.

het gaat hier over draagmoederschap.
Bij een draagmoeder is de spermadonor de latere wensvader van het kind, die moet er alvast niet naar op zoek.
Adoptiekinderen kunnen heel gelukkig zijn in met hun nieuwe adoptieouders en komen dikwijls in een veel mooier leven met veel meer kansen terecht dan indien ze thuis in de brousse hadden mogen blijven rondlopen;

Wat ik wel tegen adoptie heb is wat hierboven ergens vermeld staat en wat de stichteres van Moeders voor Moeders mocht ervaren, ook met een afrikaanse adoptiezoon( in het geval van M.Verdict was het pleegzoon).
Als we zelf kinderen willen, zoeken we wel de geschikte vader met het geschikte profiel en de goede karaktereigenschappen. Niet dat we daar zo goed in slagen, maar kom, het is wel de bedoeling.

Maar die arme bloeikes van wezen die in die oorlogsgebieden wonen, of in streken waar inteelt de standaard is.... daar zou ik mijn handen toch ook van af houden.

meneer
6 april 2014, 17:08
Is er hier nu niemand die weet dat de mooie verpleegster je enkel een paar pornoblaadjes in de handen stopt waarna het volledige doe-het-zelf is.

:lol: Ik was maar aan het dagdromen hoor...
Moest dat zo zijn met die mooie verpleegster die u een behulpzame hand komt toesteken, en dat je er dan ook nog geld voor krijgt, dan stond heel het land daar aan te schuiven waarschijnlijk !
Dan hadden ze een sperma voorraad voor de komende duizend jaar opzij liggen !

circe
6 april 2014, 17:21
:lol: Ik was maar aan het dagdromen hoor...
Moest dat zo zijn met die mooie verpleegster die u een behulpzame hand komt toesteken, en dat je er dan ook nog geld voor krijgt, dan stond heel het land daar aan te schuiven waarschijnlijk !
Dan hadden ze een sperma voorraad voor de komende duizend jaar opzij liggen !

haha, en ik trapte er natuurlijk met beide voeten in. Mannen met hun dagdromen, heeft bij mij nooit goed gewerkt. Ik mis de skills blijkbaar om het in mijn voordeel te laten uitdraaien.

Klojo eerste klas
6 april 2014, 18:00
Is er hier nu niemand die weet dat de mooie verpleegster je enkel een paar pornoblaadjes in de handen stopt waarna het volledige doe-het-zelf is.
Weer een illusie kwijt.... En 'k was zo aan 't uitzien naar mijn pensioen om daarna dat bijjobke te beginnen..... 8O

bembem
6 april 2014, 23:45
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=13214


De vraag naar spermadonoren stijgt, onder meer doordat steeds meer lesbische koppels kinderen willen. Ook alleenstaande moeders kiezen er vaker voor om alleen een kindje ter wereld te brengen. Een derde belangrijke reden zijn vrouwen uit buurlanden die naar België komen voor een inseminatie. In Frankrijk hebben lesbische koppels en alleenstaande vrouwen dat recht niet, in Nederland hebben spermadonoren geen garantie op anonimiteit. Daardoor aarzelen ook in ons land mannen om zich als donor kandidaat te stellen, alhoewel de anonimiteit in België niet ter discussie staat. Tenslotte mag volgens de Belgische wetgeving één donor slechts voor zwangerschap(pen) bij zes verschillende vrouwen gebruikt worden. Dit beperkt het gebruik van het sperma per donor.

De spermabanken van de Belgische ziekenhuizen kampen met een nijpend tekort aan spermadonoren. Nu dient vaak een beroep te worden gedaan op sperma van buitenlandse donoren.
Donatie van sperma (of eicellen) gebeurt volledig vrijwillig. U ontvangt een kleine vergoeding per bruikbaar staal. Dat variëert tussen 50 en 80 Euro.
De personen bij wie jouw sperma wordt gebruikt, moeten niet betalen voor het gebruik van het sperma op zich, maar wel voor de behandelingen.


meneer, slechts 1 spermadonor voor 6 verschillende vrouwen hé :lol:

en ...


Wie kan spermadonor worden?
• Iedere man kan spermadonor worden. Het maakt niet uit of u klein of groot bent, donker of blond, blank of zwart, blauwe ogen hebt of bruine.

• Spermadonoren moeten tussen 18 en 45 jaar oud zijn. leeftijdsgrenzen kunnen verschillen van centrum tot centrum. Leeftijdsgrenzen per centrum:
UZ Gent: 18 tot 40 jaar
UZ Brussel: 18 tot 44 jaar
UZ Leuven: 21 tot 45 jaar
UZ Antwerpen: 18 tot 45 jaar
Jan Palfijn Gent: 18 tot 35 jaar
ZNA: 18 tot 45 jaar
ZOL: 21-45 jaar

• Als u donor wilt worden, wordt uw algemene gezondheidstoestand onderzocht en wordt u getest voor besmettelijke ziekten en erfelijke aandoeningen die via donatie overgebracht kunnen worden. Dit gebeurt op een raadpleging bij de specialist menselijke erfelijkheid en bij de androloog. Dit wordt in sommige centra herhaald 6 maanden na de laatste donatie. Uiteraard zijn deze onderzoeken gratis.

• Bij kandidaat-spermadonoren wordt de spermakwaliteit onderzocht. Je krijgt daarvoor een steriel potje en kunt terecht in een apart kamertje in het centrum. Het resultaat van de controle is na een week bekend. Wanneer de zaadcelkwaliteit onvoldoende is, word u hiervan op de hoogte gebracht.

Sommige centra vragen nog een tweede spermastaal voor een extra controle. Bij de controle wordt nagegaan of je sperma er gezond en vruchtbaar uitziet, maar men controleert bijvoorbeeld ook hoe goed het is bestand tegen invriezen met het oog op de bewaring in de spermabank na je donatie. Slechts 20 �* 30 % van alle kandidaat donoren heeft een invriesbaar sperma.

• Naast deze medische onderzoeken hebben spermadonoren ook een gesprek met de specialist menselijke erfelijkheid en met een fertiliteitconsulent / psycholoog om de psychologische aspecten van spermadonatie en uw motivatie te bespreken.

• Tenslotte wordt een fenotypekaart opgesteld. Dit is een fiche waarop genoteerd worden: bloedgroep (A, B, O, AB), rhesusfactor (positief/negatief), lengte, gewicht, oogkleur (bruin, blauw, grijs), haarkleur (zwart, bruin, blond, ros) en lichaamsbouw. Deze kenmerken worden in overeenstemming gebracht met de fenotypekaart van de man van het aanvragende paar.

meneer
7 april 2014, 06:27
De container aan de ingang van het woonwagenpark bedoel je?

Mijn stacaravan staat niet in een woonwagenpark, maar op een privé terrein, volledig afgezonderd. Niet in N-Frankrijk, en niet in een woonwagenpark vlakbij uw boerendorpke...
De " vuilbak " voor organisch afval is in feite een brandstapel...De asse dient dan weer als mest later.:-)

Marie van de koster
7 april 2014, 11:04
het gaat hier over draagmoederschap.
Bij een draagmoeder is de spermadonor de latere wensvader van het kind, die moet er alvast niet naar op zoek.
Adoptiekinderen kunnen heel gelukkig zijn in met hun nieuwe adoptieouders en komen dikwijls in een veel mooier leven met veel meer kansen terecht dan indien ze thuis in de brousse hadden mogen blijven rondlopen;

Wat ik wel tegen adoptie heb is wat hierboven ergens vermeld staat en wat de stichteres van Moeders voor Moeders mocht ervaren, ook met een afrikaanse adoptiezoon( in het geval van M.Verdict was het pleegzoon).
Als we zelf kinderen willen, zoeken we wel de geschikte vader met het geschikte profiel en de goede karaktereigenschappen. Niet dat we daar zo goed in slagen, maar kom, het is wel de bedoeling.

Maar die arme bloeikes van wezen die in die oorlogsgebieden wonen, of in streken waar inteelt de standaard is.... daar zou ik mijn handen toch ook van af houden.
Het begon over draagmoederschap, daarna werden nog methoden van niet-natuurlijke bevruchting besproken (het enige wat nog ontbreekt is klonen!)
Sommige vrouwen krijgen kinderen van een spermadonor zonder dat ze die donor willen kennen, in dat geval is de kans groot dat het kind later zijn biologische vader gaat opzoeken. Als de spermadonor dezelfde persoon is als de wensvader ligt dat helemaal anders, dat is logisch.
Ik heb 2 familieleden die niet wisten wie hun biologische vader is. Op beiden heeft dit een enorme invloed gehad. De éne was in de 90 toen hij stierf en praatte kort voor zijn dood nog over het feit dat hij toch heel spijtig vond niet te weten wie zijn echte vader is. De tweede (jonger) is in Duitsland en in Engeland op zoek gegaan, hij heeft uiteindelijk toen hij bijna 60 was zijn echte vader gevonden en de ontroering van die mens kunt u zich niet indenken!

meneer
7 april 2014, 17:26
Het begon over draagmoederschap, daarna werden nog methoden van niet-natuurlijke bevruchting besproken (het enige wat nog ontbreekt is klonen!)
Sommige vrouwen krijgen kinderen van een spermadonor zonder dat ze die donor willen kennen, in dat geval is de kans groot dat het kind later zijn biologische vader gaat opzoeken. Als de spermadonor dezelfde persoon is als de wensvader ligt dat helemaal anders, dat is logisch.
Ik heb 2 familieleden die niet wisten wie hun biologische vader is. Op beiden heeft dit een enorme invloed gehad. De éne was in de 90 toen hij stierf en praatte kort voor zijn dood nog over het feit dat hij toch heel spijtig vond niet te weten wie zijn echte vader is. De tweede (jonger) is in Duitsland en in Engeland op zoek gegaan, hij heeft uiteindelijk toen hij bijna 60 was zijn echte vader gevonden en de ontroering van die mens kunt u zich niet indenken!

Het zou ook teleurstellend kunnen zijn natuurlijk...Ge gaat daar beter niet achter zoeken.

From_Vlaanderen
7 april 2014, 17:36
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

Als ge werkt verdien je ook 12500 a 15000 in 9 maand..

Castor Troy
7 april 2014, 18:06
Het zou ook teleurstellend kunnen zijn natuurlijk...Ge gaat daar beter niet achter zoeken.

Ge zit weer uit uwe nek te kletsen hè. Meeste vrouwen willen graag de genetische stamboom informatie weten voor hun nageslacht. Als ze nazaten krijgen als jij, ja dan weten ze dat ze geen kans maken in de race van natuurlijke selectie. Capiche?

circe
7 april 2014, 23:23
Het zou ook teleurstellend kunnen zijn natuurlijk...Ge gaat daar beter niet achter zoeken.

Ik zag daarstraks het programma van Martin Heylen met Elodie .... Ik had echt met haar te doen!

Voor zijn reeks Heylen en de Herkomst trok Martin Heylen met acht bekende medemensen naar het land waar hun roots liggen. In de eerste aflevering reist hij samen met *Élodie Ouédraogo naar Burkina Faso, maar dat bezoek liep helemaal anders dan verwacht en kreeg snel een wrange nasmaak. Het werd zo’n emotionele rollercoaster dat Élodie er tot op vandaag niet meer over wil praten. ‘Het ligt nog altijd moeilijk voor haar’, zegt Martin Heylen. ‘Er is zeker iets blijven hangen, maar ze wil wel dat de aflevering wordt uitgezonden. We hebben haar en haar vriend Jeroom de hele uitzending getoond en ze zei: Dit is goed. Ze wil dat dit verhaal bekend wordt, al is het heel intiem en persoonlijk.’

Pleegkind
Élodie trok samen met Heylen naar Burkina Faso om er haar biologische moeder op te zoeken. ‘We hadden vooraf veel research gedaan en wisten dat Élodie geen adoptiekind was, maar een pleegkind’, zegt Heylen. ‘Als peuter werd ze door haar moeder achtergelaten bij Johan en Denise, om voorlopig voor haar te zorgen. Maar tot haar achttiende kon ze altijd uit het pleeggezin weggehaald worden.’

‘Toen Élodie drie was, is haar moeder haar nog eens komen halen om met haar in Parijs te wonen, maar toen de vrouw vernam dat haar man in Burkina Faso een andere vrouw had, heeft ze de pleeg*ouders gebeld met de vraag of ze Élodie weer konden komen halen. Die mensen waren natuurlijk doodblij. Af en toe is de moeder nog eens opgedoken in het leven van Élodie, maar soms kwam ze ook gewoon niet opdagen en stond Élodie met haar pleegvader tevergeefs te wachten in het station ...
VERDER LEZEN?

Dit artikel behoort tot het betalende deel van de site (meer info).http://www.standaard.be/cnt/dmf20140407_01058499

Enfin, zit die biologische moeder daar een ongelooflijk leugenverhaal af te steken, dat het de pleegmoeder was die verhinderde dat ze Elodie kwam bezoeken etc. etc.. mevrouw is ondertussen stinkend rijk en had nog steeds de moeite niet gedaan om haar dochter te contacteren! Vader trouwens ook niet. Ik weet niet of het zo aangewezen is om dan die mensen te contacteren.

bembem
9 april 2014, 21:55
ik kan mij inbeelden dat het die Elodie echt niet goed zit, van een toestand gesproken ..

bembem
9 april 2014, 22:01
Het zou ook teleurstellend kunnen zijn natuurlijk...Ge gaat daar beter niet achter zoeken.


destijds in "Spoorloos" heb ik er heel wat gezien, de tranen biggelden dan echt over m'n wangen (yeps) .. maar er zijn soms ook positieve gevallen, zoals die Braziliaanse vader die tegen alle verwachtingen in zijn dochter toch wou ontmoeten en verder leren kennen .. :-)

meneer
10 april 2014, 00:04
Ge zit weer uit uwe nek te kletsen hè. Meeste vrouwen willen graag de genetische stamboom informatie weten voor hun nageslacht. Als ze nazaten krijgen als jij, ja dan weten ze dat ze geen kans maken in de race van natuurlijke selectie. Capiche?

Wat natuurlijke selectie betreft mag het een wonder heten dat jij het tot nu toe hebt uitgehouden. Ik wens in elk geval geen enkel kind toe te ontdekken dat jij toevallig zijn/haar vader bent.
Gelukkig is daar weinig kans voor.:-)

Eyjafjallajökull
15 juni 2015, 11:43
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)



Hoe ?

maddox
15 juni 2015, 12:11
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?


Probleem is als de betalende partij de draagmoeder in persoon ziet dat U geen goeie kans maakt om de hoofdprijs af te schieten.

Knuppel
15 juni 2015, 12:39
Probleem is als de betalende partij de draagmoeder in persoon ziet dat U geen goeie kans maakt om de hoofdprijs af te schieten.

Ik vermoed dat de betalende partij pas afknapt op bembem als draagmoeder vanaf het moment dat ze haar mond opendoet.

Haar moeder heeft zich al zo vergist in haar adoptiekind. Wat moet dat zijn met een kind met de genen van werkschuwe bembem? Een vrouw die alles zou doen om aan geld te geraken behalve werken?

Henri1
15 juni 2015, 16:20
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 �* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

Ga je hiervoor een BTW nummer aanvragen ?

Lance
15 juni 2015, 16:23
Ga je hiervoor een BTW nummer aanvragen ?

Bvba bembem draagmoederschappen & co :)

Henri1
15 juni 2015, 16:24
ik vind dit een persoonlijke belediging, jij vindt nogal veel mensen ziek in het hoofd precies.

Er zijn vele vrouwen die draagmoeder willen zijn voor een kinderloos koppel, in ruil voor een riante "tegemoetkoming in de kosten en ongemakken".

Ik vind niet dat men daar een ethische veroordeling aan moet koppelen. Tenslotte zijn er mensen die daar héél gelukkig mee zijn, vb. in geval enkel de man vruchtbaar is en de vrouw geen kinderen kan krijgen/dragen. Hoe anders kunnen die mensen dan ooit "eigen" kinderen hebben?

Het is alleen psychologisch niet zo eenvoudig als Bembem het zich voorstelt.

Bepaalde forummers mogen ver over de schreef gaan zonder gevolgen. Anderen dan weer veel minder.
Hoe het komt ? Geen idee, maar het lijkt wel zo.

Henri1
15 juni 2015, 16:25
Hoe zie je de bevruchting ?
Puur natuur of klinisch ?

Derk de Tweede
15 juni 2015, 16:27
Hoe zie je de bevruchting ?
Puur natuur of klinisch ?

8-)

eno2
15 juni 2015, 16:28
Hoe zie je de bevruchting ?
Puur natuur of klinisch ?

Klinisch. Ik kan zelf geen draagmoeder zijn, maar ik wil de moeder wel naar de materniteit dragen.

maddox
15 juni 2015, 17:17
Even logisch denken, wat zou een draagmoeder moeten krijgen als ze dat als hoofdberoep zou uitvoeren.

Netto inkomen van €24 000 per jaar.
Da's minimaal €40 000 inclusief verzekeringen en belastingen.
Met 1 kind per 2 jaar om het niet te ongezond te maken.
Da's 11 kinderen op een normale carriere van 20 jaar.
Edoch, na die 20 jaar is er nog 25 jaar in te vullen, gaat de draagmoeder een nieuwe carriere aan? Of wil ze een ferme appel voor de dorst opzij zetten om de rest van haar leven op haar draagmoederschap te teren.

We gaan van de appel voor de dorst uit.

45*40000= €1 800 000. Dat delen door 11. Pak'm beet €165 000 per borelingetje.

Als €165 000 uitgegeven moet worden om een baby te laten dragen, welke vrouw komt dan in aanmerking?
Misschien dat een vrouw als Serena Williams? Koniging Mathilde? Keira Knightly? Angela Merkel?
Da's keuze op puur smaak en/of genetische screening.

Maar ik denk dat er iemand niet in aanmerking komt, en da's een klein mollig Koreaantje zonder enige verdienste.

Eduard Khil
15 juni 2015, 17:56
http://media.giphy.com/media/U9CFWw4zEzlDO/giphy.gif

aha, beste post in gans het topic :lol:

bembem
15 juni 2015, 18:32
lol, ik ben ondertussen van gedacht veranderd, geen draagmoeder meer voor mij .. het zullen m'n eigen kindjes zijn! .. xd! :-):-):-):-):-)

bembem
15 juni 2015, 18:35
Denkt U, en daar stopt het bij.

Maar er is een verdienste.
Het is per dag toch een paar minuten een glimlach en wat simpel denkwerk voor me. Oftewel, daar waar iemand anders reclame op TV ziet, lees ik kleine mollige koreaanische gedachtenkronkels en de reacties daarop.

hé bah maddox, "mollig" is niet meer zo van toepassing op mij .. ben recent ettelijke kilootjes afgevallen :d

Eduard Khil
15 juni 2015, 18:35
lol, ik ben ondertussen van gedacht veranderd, geen draagmoeder meer voor mij .. het zullen m'n eigen kindjes zijn! .. xd! :-):-):-):-):-)

maar wel voor dezelfde reden: geld

bembem
15 juni 2015, 18:36
Hoe zie je de bevruchting ?
Puur natuur of klinisch ?

LOL

bembem
15 juni 2015, 18:37
Ik vermoed dat de betalende partij pas afknapt op bembem als draagmoeder vanaf het moment dat ze haar mond opendoet.

Haar moeder heeft zich al zo vergist in haar adoptiekind. Wat moet dat zijn met een kind met de genen van werkschuwe bembem? Een vrouw die alles zou doen om aan geld te geraken behalve werken?

:sleeping::sleeping:

bembem
15 juni 2015, 18:39
maar wel voor dezelfde reden: geld

blablabla

dat kindergeld zal idd mooi meegenomen zijn, echter zou het vooral zijn om later niet alleen te zijn .. en ik denk strek dat dat voor de meeste mensen met kinderen geldt!! begrijpend lezen is niet je sterkste punt zou ik zeggen .. duh

Peche
15 juni 2015, 18:39
Zeg Bem, van draagmoederschap naar een potteke sperma kopen?

bembem
15 juni 2015, 18:40
Zeg Bem, van draagmoederschap naar een potteke sperma kopen?

lol

Peche
15 juni 2015, 18:50
Mja, ge kunt dat niet combineren he, jammer genoeg :)

Eduard Khil
15 juni 2015, 18:51
blablabla

dat kindergeld zal idd mooi meegenomen zijn, echter zou het vooral zijn om later niet alleen te zijn .. en ik denk strek dat dat voor de meeste mensen met kinderen geldt!! begrijpend lezen is niet je sterkste punt zou ik zeggen .. duh

ha, dus voor het geld + uit persoonlijk voordeel. Een dubbel egoistische reden dus. En wij daar maar voor opdraaien

Wapper
15 juni 2015, 19:28
blablabla

dat kindergeld zal idd mooi meegenomen zijn, echter zou het vooral zijn om later niet alleen te zijn .. en ik denk strek dat dat voor de meeste mensen met kinderen geldt!! begrijpend lezen is niet je sterkste punt zou ik zeggen .. duh

Mag ik u een teckel aanraden als gezelschap?
Veel prijselijker dan kindjes.
http://www.dogwallpapers.net/wallpapers/dachshund-dog-portrait-photo.jpg

Tavek
15 juni 2015, 19:42
Of deze:

http://denvilledogpark.files.wordpress.com/2011/04/lewis-morris-dog-park-on-sunday-afternoon-438.jpg

Wapper
15 juni 2015, 19:52
Of deze:

http://denvilledogpark.files.wordpress.com/2011/04/lewis-morris-dog-park-on-sunday-afternoon-438.jpg

:lol: Jef Geeraerts noemde dat kutlakkerkes

maddox
16 juni 2015, 00:30
hé bah maddox, "mollig" is niet meer zo van toepassing op mij .. ben recent ettelijke kilootjes afgevallen :d

Ik heb zelfs geen bewijs van uw voorgaande mollig zijn.

reservespeler
1 januari 2022, 20:59
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 ?* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

Bij mij zal dat niet lukken.

reservespeler
5 juni 2022, 19:22
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 ?* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

Gewoon zielig hé!

Rudy
5 juni 2022, 19:39
Hum, nu blijkt dat kinderen opvoeden niet zo evident blijkt te zijn - financieel gezien dan (zie de alimentatie-rijbewijs thread), en ik dus met kindergeld er niet op vooruit zal gaan, denk ik sterk van draagmoeder te doen, en zo in één klap van al mijn problemen verlost te zijn, immers kan ik daarvoor 12 500 ?* 15 000 en mss. zelfs meer voor krijgen :-)

Wat denken jullie ervan?

Zouden jullie het doen?

(ook al staat dit in K&K, ik denk er sterk aan van dit mss. te doen)

thx :-)

Ben je ondertussen al eens zwanger geweest.

reservespeler
5 juni 2022, 19:41
Ben je ondertussen al eens zwanger geweest.

Hahaha.

maddox
5 juni 2022, 20:01
Als het nu nog zou gebeuren, is de kans op een Thunbergje redelijk groot. Bemmetje is een leuke dame, maar de leeftijd gaat ook verder.

Rudy
5 juni 2022, 20:24
Als het nu nog zou gebeuren, is de kans op een Thunbergje redelijk groot. Bemmetje is een leuke dame, maar de leeftijd gaat ook verder.

Spreken in iemand anders naam is lelijk.

maddox
5 juni 2022, 20:31
Spreken in iemand anders naam is lelijk.

Ik spreek voor mezelf. Ik vind Bemmetje irl een leuke dame.

Bemmetjes leeftijd gaat gestaag verder, elk jaar een jaartje erbij.

En toen ze dit topic startte, was ze al op de grens van acceptabel voor draagmoederschap.
Tenzij ze gelogen heeft.

Henri1
5 juni 2022, 22:06
Gewoon zielig hé!

Hebt u een persoonlijke vete met deze forumster reservespeler?

wagner.666
5 juni 2022, 22:22
Ik spreek voor mezelf. Ik vind Bemmetje irl een leuke dame.

Bemmetjes leeftijd gaat gestaag verder, elk jaar een jaartje erbij.

En toen ze dit topic startte, was ze al op de grens van acceptabel voor draagmoederschap.
Tenzij ze gelogen heeft.

Vette twee,:clapping:

Rudy
5 juni 2022, 22:30
Ik spreek voor mezelf. Ik vind Bemmetje irl een leuke dame.

Bemmetjes leeftijd gaat gestaag verder, elk jaar een jaartje erbij.

En toen ze dit topic startte, was ze al op de grens van acceptabel voor draagmoederschap.
Tenzij ze gelogen heeft.

Ik vind dat ook. Bem is best leuk en grappig.
Jammer dat het onderwerp draagmoederschap zich in k&k bevindt.

Svennies
5 juni 2022, 22:39
Ik vind dat ook. Bem is best leuk en grappig.
Jammer dat het onderwerp draagmoederschap zich in k&k bevindt.

Maar wél werkschuw he ....

Toen mijn dochter destijds bij de stroomlijn ploegbaas was had zij daar zo kunnen beginnen daar mijn dochter inspraak had over de mensen die er in haar ploeg konden bijkomen ....

Had je ze toen moeten zien kronkelen om daar toch niet op in te moeten gaan..

Ze bleef liever aan het infuus van de uitkeringen hangen .....

Nu werkt mijn dochter bij Fluvius , en heeft zij daar een deel van haar oude ploeg van de stroomlijn mee binnen geholpen op haar voorspraak ....

Dat had Bemmeke ook kunnen overkomen ....

Maar zij was liever lui dan moe...:roll::roll:

reservespeler
6 juni 2022, 16:33
Spreken in iemand anders naam is lelijk.

Is dat zo?

kelt
6 juni 2022, 17:26
IK wens het forum gerust te stellen,ik zal nooit draagmoeder worden....8-)

Henri1
6 juni 2022, 18:05
Gewoon zielig hé!

Gewoon zielig dat u deze poster keer op keer demoniseert, aanvalt en probeert belachelijk te maken. Dat is zielig.

bembem
6 juni 2022, 18:25
#care :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

wagner.666
6 juni 2022, 18:51
#care :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

Dat begint hier ferm op stalking te trekken, het verleden is het verleden en laten ze best rusten.
Anders wil ik u wel een ferm goeie advocaat aanraden bembem.
ps. ze moeten eens proberen aan de invaliditeit te geraken, eens zien hoe ze gaan zweten, en dat zal dan niet van werken zijn.

Xenophon
6 juni 2022, 19:30
Bem San, ik wil uw draagmoeder worden.

reservespeler
7 juni 2022, 06:44
Dat begint hier ferm op stalking te trekken, het verleden is het verleden en laten ze best rusten.
Anders wil ik u wel een ferm goeie advocaat aanraden bembem.
ps. ze moeten eens proberen aan de invaliditeit te geraken, eens zien hoe ze gaan zweten, en dat zal dan niet van werken zijn.

Ochottekes toch.
Nen advocaat zelfs, hoe komt u er op?

Herr Flick
7 juni 2022, 07:00
Zo een moeder dragen kan wel slecht voor uwe rug zijn he.

reservespeler
7 juni 2022, 07:04
Zo een moeder dragen kan wel slecht voor uwe rug zijn he.

Er zijn moederkes bij die ik een heel eind zou kunnen dragen, anderen daarentegen ...

Skobelev
7 juni 2022, 09:22
ik pas daar voor.

wagner.666
7 juni 2022, 10:33
Ochottekes toch.
Nen advocaat zelfs, hoe komt u er op?

Nog niemand in uw family die zich gezelfmoord heeft door cyberpesten, eens lachen moet kunnen maar nu is het er ver over.
Toch nog een goeie dag toegewenst.

bembem
7 juni 2022, 15:21
Ik ga geen zelfmoord plegen hoor :rofl: :rofl:

Enfin toch niet omwille van dit topic :silly:

wagner.666
7 juni 2022, 16:30
Ik ga geen zelfmoord plegen hoor :rofl: :rofl:

Enfin toch niet omwille van dit topic :silly:

Zou wel jammer zijn nu ge warm bij kas zit. Alhoewel je zou niet de eerste zijn hoor die doorslaat en domme dingen doet, kan er van meepraten met vier zelfmoorden in de familie.

bembem
7 juni 2022, 20:45
4 8O8O8O8O.... my god.......

Henri1
7 juni 2022, 22:34
Bem San, ik wil uw draagmoeder worden.

Zit je te wachten om gepenetreerd te worden Xeno? :-D