PDA

View Full Version : Vande Lanotte en de student


HRobin
5 april 2014, 05:58
Professor/politicus Vande Lanotte neemt het middagmaal in de kantine van de universiteit. Een student zet zich tegenover hem aan dezelfde tafel. Vande Lanotte ergert zich hieraan en zegt:

“Een varken en een vogel lunchen niet samen.”

Zegt de student: “Oké, ik vlieg wel naar een andere tafel.”

Vande Lanotte is razend om dit antwoord en besluit om de student bij zijn volgend examen te buizen.

Op het volgende examen kan de student echter perfect op alle vragen antwoorden en de Vande Lanotte besluit, door ervaring gelouterd, om een meerkeuze vraag te stellen.

Hij vraagt: “Op straat tref je twee zakken aan, in de ene steekt een stapel bankbiljetten en in de andere steekt verstand, welke kies je?”
“De zak met het geld”, zegt de student.
Waarop Vande Lanotte zegt: “In uw plaats zou ik die met verstand genomen hebben.”
Waarop de student zegt: “De mensen nemen meestal datgene dat ze niet hebben.”

Vande Lanotte wordt nog razender om dit antwoord, neemt het examenblad van de student en schrijft er “onnozelaar” op.
De student gaat weg, doch keert terug op zijn stappen. Hij geeft het blad terug aan de Vande Lanotte en zegt: “Meneer, u heeft mijn examen wel ondertekend, maar vergat er de punten op te vermelden.”

Eduard Khil
5 april 2014, 06:21
trololololololoooooooolololooooollloooololololooo :lol:

De Zachte Anarchist
5 april 2014, 17:41
https://www.youtube.com/watch?v=sBvt0lsoInc

fbpolitics
7 april 2014, 01:24
Niet slecht...
Jammer dat dit niet echt is gebeurd.

Hypochonder
7 april 2014, 06:41
Het had gerust echt kunnen gebeuren.

Universalia
7 april 2014, 07:37
Professor/politicus Vande Lanotte neemt het middagmaal in de kantine van de universiteit. Een student zet zich tegenover hem aan dezelfde tafel. Vande Lanotte ergert zich hieraan en zegt:

“Een varken en een vogel lunchen niet samen.”

Zegt de student: “Oké, ik vlieg wel naar een andere tafel.”

Vande Lanotte is razend om dit antwoord en besluit om de student bij zijn volgend examen te buizen.

Op het volgende examen kan de student echter perfect op alle vragen antwoorden en de Vande Lanotte besluit, door ervaring gelouterd, om een meerkeuze vraag te stellen.

Hij vraagt: “Op straat tref je twee zakken aan, in de ene steekt een stapel bankbiljetten en in de andere steekt verstand, welke kies je?”
“De zak met het geld”, zegt de student.
Waarop Vande Lanotte zegt: “In uw plaats zou ik die met verstand genomen hebben.”
Waarop de student zegt: “De mensen nemen meestal datgene dat ze niet hebben.”

Vande Lanotte wordt nog razender om dit antwoord, neemt het examenblad van de student en schrijft er “onnozelaar” op.
De student gaat weg, doch keert terug op zijn stappen. Hij geeft het blad terug aan de Vande Lanotte en zegt: “Meneer, u heeft mijn examen wel ondertekend, maar vergat er de punten op te vermelden.”


http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/smiley-met-bordje/animaatjes-smiley-met-bordje-65103.gif

Eduard Khil
7 april 2014, 08:11
https://www.youtube.com/watch?v=sBvt0lsoInc

jahaa! dansen dansen!

Knipp
7 april 2014, 10:03
“Een varken en een vogel lunchen niet samen.”



De verbeelding van professors is benedenmaats :evil: