PDA

View Full Version : zwarte zwaan kopen


zwarte zwaan
16 februari 2003, 17:05
beste medemensen

er is een vriend van mij die een zwarte zwaan wilt kopen!! maar die vindt nergens waar hij het zou kunne kopen.

dus hoopte ik op jullie dat jullie hem konden helpen en eens mee te zoeken naar waar hij dit kan kopen!!

moest je iets gevonden hebben kan je hem email op het adres [email protected]

groetjes

chr.wouters
17 februari 2003, 20:18
beste medemensen

er is een vriend van mij die een zwarte zwaan wilt kopen!! maar die vindt nergens waar hij het zou kunne kopen.

dus hoopte ik op jullie dat jullie hem konden helpen en eens mee te zoeken naar waar hij dit kan kopen!!

moest je iets gevonden hebben kan je hem email op het adres [email protected]

groetjes

Ge moet eens gaan kijken in de buurt van de Tricolore: daar drijven er duizenden rond en ze zijn gratis!

vlaanderen72
20 februari 2003, 20:31
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar toch erg van die beestjes. :?

Eduard Khil
11 oktober 2014, 19:48
beste medemensen

er is een vriend van mij die een zwarte zwaan wilt kopen!! maar die vindt nergens waar hij het zou kunne kopen.

dus hoopte ik op jullie dat jullie hem konden helpen en eens mee te zoeken naar waar hij dit kan kopen!!

moest je iets gevonden hebben kan je hem email op het adres [email protected]

groetjes

in brugge kunt ge die vinden naar het schijnt

Zeus
11 oktober 2014, 19:50
beste medemensen

er is een vriend van mij die een zwarte zwaan wilt kopen!! maar die vindt nergens waar hij het zou kunne kopen.

dus hoopte ik op jullie dat jullie hem konden helpen en eens mee te zoeken naar waar hij dit kan kopen!!

moest je iets gevonden hebben kan je hem email op het adres [email protected]

groetjes

'k zou eens een kijkje gaan nemen in de haven van zeebrugge. Die beesten schijnen zich immers nogal vaak op te houden bij mensen die naar engeland willen varen.

Boduo
11 oktober 2014, 20:20
in brugge kunt ge die vinden naar het schijnt

Die is verhuisd naar een meertje ten noorden van Brugge.

Demper
11 oktober 2014, 20:21
Omg

Allesstroomt
12 oktober 2014, 07:05
Vang een witte en zwart die met alkoolstift.