PDA

View Full Version : De gruwel van Beslan Schokkend!


Weisse Wolf
13 september 2004, 20:52
http://cache.gettyimages.com/thumb/51262628.jpg?x=x&a=51262628&b=editorial_emea&t=1http://cache.gettyimages.com/thumb/51262545.jpg?x=x&a=51262545&b=editorial_emea&t=1http://cache.gettyimages.com/thumb/51262568.jpg?x=x&a=51262568&b=editorial_emea&t=1

http://cache.gettyimages.com/thumb/51262587.jpg?x=x&a=51262587&b=editorial_emea&t=1http://cache.gettyimages.com/thumb/51262613.jpg?x=x&a=51262613&b=editorial_emea&t=1http://cache.gettyimages.com/thumb/51262572.jpg?x=x&a=51262572&b=editorial_emea&t=1

Er komt steeds meer informatie naar buiten over wat er zich precies heeft afgespeeld binnen de muren van het schoolgebouw waar islamitische terroristen honderden kinderen gegijzeld hielden.

The full horror of the Russian school atrocity began to emerge yesterday as traumatised children told horrific tales of stabbed babies and brutal rapes.
It has also emerged that scores of the 323 who died - including many children - had been shot in the back.
While despairing soldiers and rescue workers moved among the growing pile of body bags, it was revealed that an 18-month-old baby had been repeatedly stabbed by a black-clad terrorist who had run out of ammunition.

Other survivors told how screaming teenage girls were dragged into rooms adjoining the gymnasium where they were being held and raped by their Chechen captors who chillingly made a video film of their appalling exploits
...

A "Black Widow" is thought to have blown herself up in front of more than 1,000 hostages, prompting the deadly fire-fight and triggering a further serious of explosions inside the gymnasium.

At least three rebels were thought to have been captured alive in the school's basement - but were later said to have died.

One disguised herself as a teacher leading children to safety. She was apparently shot dead seconds before trying to blow herself up in a nearby hospital.

Another was apparently shot dead and beheaded by his comrades for trying to surrender.

Bron: Sunday Mirror

En...

After more than 24 hours in the sweltering heat of the school gymnasium in Beslan, one of the boys trapped inside could not take it any longer.
Summoning up his courage, he approached a hostage taker with a bayonet fixed to his assault rifle and asked him for a drink. It was probably the worst error that he could have made.

“Instead of giving him water, he drove his bayonet through the boy’s body,” said Stanislav Tsarakhov, 10, another captive standing nearby. “I don’t know if he died.

Bron: Times Online

En dan te bedenken dat er mensen rondlopen, ook bij ons, die begrip hebben voor dit soort monsters. Men houdt ze zelfs de hand boven het hoofd door angstvallig te verzwijgen dat het om moslims gaat.

Rechtsliberaal
13 september 2004, 21:05
Tja, niet voor niets was de islamitische 'profeet' Mohammed een massamoordenaar. Die terroristen volgen zijn voorbeeld.....

lyot
13 september 2004, 21:10
Tja, niet voor niets was de islamitische 'profeet' Mohammed een massamoordenaar. Die terroristen volgen zijn voorbeeld.....

ste nul- en ik benadruk 'stel'- dat deze aanslag op bestelling van de Russische FSB werd geplaatst, wat zou je dan zeggen?

Pascal L.
13 september 2004, 21:23
ste nul- en ik benadruk 'stel'- dat deze aanslag op bestelling van de Russische FSB werd geplaatst, wat zou je dan zeggen?

Beginnen we weer met conspiracy theorieen zoals na 9/11 ???

lyot
13 september 2004, 21:34
Beginnen we weer met conspiracy theorieen zoals na 9/11 ???
Rusland 1999 indachtig neem ik helemaal niets meer zomaar aan.

Ke Nan
13 september 2004, 21:34
ste nul- en ik benadruk 'stel'- dat deze aanslag op bestelling van de Russische FSB werd geplaatst, wat zou je dan zeggen?
Je weet maar nooit. In ieder geval is het voor Putin een goede aanleiding om de teugels wat meer aan te spannen. Het ministerie van Nationaliteiten wordt terug ingesteld. De deelrepublieken mogen hun goeverneurs niet meer zelf kiezen. Ze zullen nu rechtstreeks door Putin himself aangesteld worden.

Raven
13 september 2004, 21:54
ste nul- en ik benadruk 'stel'- dat deze aanslag op bestelling van de Russische FSB werd geplaatst, wat zou je dan zeggen?
En de Westerlingen blijven maar excuses en verontschuldigingen zoeken om de Islam vrij te praten.

Ik zou zo je een klap geven in je vriendelijk lachend gezicht. En zelfs dan ga je nog redenen zoeken om mijn gedrag goed te praten.

Makke, laffe Europeanen!

senator
14 september 2004, 01:21
gruwel in beslan schokkend!
Was te verwachten natuurlijk, en dit soort topics bewijst dat ze in hun opzet geslaagd zijn.
Nee, ik blijf hier onbewogen bij. Het is niet omdat dit een extra nieuws op de vrt krijgt dat deze gruwelfeiten gruwelijker, pijnlijker of op grotere schaal zijn dan pakweg in Sudan of in Tsjetsjenië. integendeel. Die gasten proberen op onze emoties te spelen, dat plezier gun ik ze niet.

Joriske
14 september 2004, 07:02
Rusland 1999 indachtig neem ik helemaal niets meer zomaar aan.
Dat is toch 100% uit de duim gezogen. De beschuldigingen aan het adres van de FSB rusten op geen enkel bewijs. De aanslagen op appartementen in 1999 hadden veel te maken met het feit dat in 2001 de uiteindelijke status van Tchetchenië zou worden besloten, en het feit dat Tchetcheense terroristen in 1995-96 al eens met hun methodes hun doel hadden bereikt.

De FSB beschuldigen van Beslan is toch wel HEEL ver gezocht.

Herr Flick
14 september 2004, 07:32
ste nul- en ik benadruk 'stel'- dat deze aanslag op bestelling van de Russische FSB werd geplaatst, wat zou je dan zeggen?

Komaan hé jongens, ...


Kenedy is ook vermoord door de CIA ja, en de twin towers dat waren geen vliegtuigen, maar kruisraketten, ja, en al die vliegers die ze in de jaren 70 en 80 hebben gekaapt dat waren ook geen moslims, dat was ook de CIA. De amerikanan hebben zelf hun eigen kazerne opgeblazen in libanon...

Geen enkele getrainde normale soldaat doet zo'n dingen, daar moete totaal voor geflipt zijn en denk jij nu werkelijk dat een FSB agent met een loon van 5000 fr per maand, kom laat het 10000 fr zijn, zijn eigen gaat opblazen voor moedertje rusland, ...

Herr Flick
14 september 2004, 07:33
Je weet maar nooit. In ieder geval is het voor Putin een goede aanleiding om de teugels wat meer aan te spannen. Het ministerie van Nationaliteiten wordt terug ingesteld. De deelrepublieken mogen hun goeverneurs niet meer zelf kiezen. Ze zullen nu rechtstreeks door Putin himself aangesteld worden.
Dat kan Putin ook zo forceren zonder daar een school voor te laten uitmoorden, dan is het veel makkelijker om nog eens een flatgebouw of een metro op te blazen.

Herr Flick
14 september 2004, 07:36
En de Westerlingen blijven maar excuses en verontschuldigingen zoeken om de Islam vrij te praten.

Ik zou zo je een klap geven in je vriendelijk lachend gezicht. En zelfs dan ga je nog redenen zoeken om mijn gedrag goed te praten.

Makke, laffe Europeanen!

Inderdaad, laffe eikes die de waarheid niet willen inzien, die maar niet willen snappen dat ongelovigen nog minder waard zijn dan nen hoop stront. In die mannen hun ogen, ze zullen zich dan ook graag laten onderwerpen natuurlijk. Eigenlijk moogde het niet zeggen want dan zijde nie politiek correct, maar eigenlijk gelukkig dat we nog politiekers zoals Sharon, Putin en Bush hebben, ...