PDA

View Full Version : knijp een traantje voor de tsjeven


ilfalco
10 mei 2014, 10:37
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1882060/2014/05/10/Hilde-Crevits-Mensen-vergeten-dat-CD-V-ook-stemmen-nodig-heeft.dhtml:lol:

qua emopolitiek kan het tellen.... stel je voor dat we lintjesknipper en (wieler)podiumtoerist Peeters kwijt zijn...

Stem voor onze "weg met ons" partij. Ik moet niet weten van de eurofiele multicul n-va maar bij hen gaat het tenminste nog ergens over. Bij de tsjeven gaat het enkel oei we zijn onze enige bestaansreden kwijt als we geen MP meer leveren.

Ik vraag me altijd af wie er eigenlijk nog op die '' zoemende bijtjes"( terwijl vlaanderen verfranst en islamiseert) partij stemt? die grote groep rechtstreekse belanghebbenden van hun zuilen?

ilfalco
10 mei 2014, 10:42
Ook dom van de n-va om zo ultra-liberaal uit de hoek te komen ze hadden beter de tsjeven proberen uit te roken door bvb ethisch wat minder extreem-progressief te zijn.

Volgens mij had de n-va gerust de tsjeven kunnen herleiden tot 13 procent .

Maar ja de voormalige kartelpartner is volgens mij hun gedroomde partner.

mvd
10 mei 2014, 10:43
Ook dom van de n-va om zo ultra-liberaal uit de hoek te komen ze hadden beter de tsjeven proberen uit te roken door bvb ethisch wat minder extreem-progressief te zijn.

Volgens mij had de n-va gerust de tsjeven kunnen herleiden tot 13 procent .

Maar ja de voormalige kartelpartner is volgens mij hun gedroomde partner.

CD&V is eveneens ethisch progressief hoor.

ilfalco
10 mei 2014, 10:48
Ja maar minder extreem... en nog niet alle nonnetjes hebben het door.