PDA

View Full Version : CD&V schiet kemel met platvloerse affiche


giserke
12 mei 2014, 10:18
U weet wel, Kriske dacht dit weekend de slimste te zijn.
Gisteren viel hij al 2 keer door de mand, blijkt dat zijn affiche ook een en al kolder is.

De dame op de affiche blijkt niet zo arm te zijn zoals CD&V beweerde.
Ze blijkt reclame te maken voor een wellnesscentrum. :lol:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140511_01101578&_section=32574000&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwe-week&M_BT=111951787708
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/05/11/11-05-2014_23-14-24.png

Maikel Joosten
12 mei 2014, 10:21
"What goes around comes around"

DucDEnghien
12 mei 2014, 11:02
U weet wel, Kriske dacht dit weekend de slimste te zijn.
Gisteren viel hij al 2 keer door de mand, blijkt dat zijn affiche ook een en al kolder is.

De dame op de affiche blijkt niet zo arm te zijn zoals CD&V beweerde.
Ze blijkt reclame te maken voor een wellnesscentrum. :lol:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140511_01101578&_section=32574000&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwe-week&M_BT=111951787708
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/05/11/11-05-2014_23-14-24.png


Vertel me niet dat je niet wist dat deze dame noch arm, noch Vlaams was maar gewoon iemand wiens foto zich in een database bevindt???

Knuppel
12 mei 2014, 11:11
Vertel me niet dat je niet wist dat deze dame noch arm, noch Vlaams was maar gewoon iemand wiens foto zich in een database bevindt???

Je weet best dat het er niet om gaat of iemand dat wist, Aynerand.

Praatte jij deze praktijk ook met zoveel gemak goed toen er uitkwam op wie het kind LEEK dat ooit voor een affiche van het Vlaams Belang gebruikt werd?

looneytoon1975
12 mei 2014, 11:22
Stockfoto

http://www.shutterstock.com/nl/pic-149502551/stock-photo-close-up-portrait-of-senior-woman-on-a-bicycle.html?src=X1b51inzvrHuT3v7EEPhhw-1-0

Vrijheideerst
12 mei 2014, 12:33
Vertel me niet dat je niet wist dat deze dame noch arm, noch Vlaams was maar gewoon iemand wiens foto zich in een database bevindt???

Lol, als het ze hadden geweten zijn ze dus NOG dommer.

killimandjaro
12 mei 2014, 13:00
Eerst was er gewoon modder gooien.Nu 25 mei nadert wordt het smerig modder gooien.

Hypochonder
12 mei 2014, 13:44
Die smerige tsjevenleugenaars. Mooi dat dit naar boven komt.

ilfalco
12 mei 2014, 14:04
Maar het klopt wel dat de n-va een elitaire partij is.... zie ook tegen directe democratie etc. De n-va is geen volkspartij.

De schoofzak
12 mei 2014, 14:07
Maar het klopt wel dat de n-va een elitaire partij is.... zie ook tegen directe democratie etc. De n-va is geen volkspartij.

Wat wij zijn, of wat wij niet zijn, is helemaal van geen tel.

Wat telt is dat we in een goede richting gaan met Vlaanderens zelfstandigheid en welvaart.

.

Vrijheideerst
12 mei 2014, 14:18
Wat wij zijn, of wat wij niet zijn, is helemaal van geen tel.

Wat telt is dat we in een goede richting gaan met Vlaanderens zelfstandigheid en welvaart.

.

Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

mvd
12 mei 2014, 16:51
Wat wij zijn, of wat wij niet zijn, is helemaal van geen tel.

Wat telt is dat we in een goede richting gaan met Vlaanderens zelfstandigheid en welvaart.

.

Een Europees leger, een Europese begrotingsunie, geen Europese binnengrenzen, 75% van de wetten die van de EU komen, ....

Zelfstandigheid zegt hij :rofl:

Henri1
12 mei 2014, 17:14
Het begint hier stilaan op de kolderbrigade te lijken.

Knaagt het dat de haring niet gaat braden zoals gewenst of verhoopt ?

Rollercoaster
12 mei 2014, 17:18
Het begint hier stilaan op de kolderbrigade te lijken.

Knaagt het dat de haring niet gaat braden zoals gewenst of verhoopt ?

Spreek je voor jezelf?

Henri1
12 mei 2014, 17:21
Spreek je voor jezelf?

Rustig doorkauwen en op tijd slikken meneer.

Pandareus
12 mei 2014, 17:46
U weet wel, Kriske dacht dit weekend de slimste te zijn.
Gisteren viel hij al 2 keer door de mand, blijkt dat zijn affiche ook een en al kolder is.

De dame op de affiche blijkt niet zo arm te zijn zoals CD&V beweerde.
Ze blijkt reclame te maken voor een wellnesscentrum. :lol:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140511_01101578&_section=32574000&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=nieuwe-week&M_BT=111951787708
http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/05/11/11-05-2014_23-14-24.png

Was ons gisserke de laatste lichtgelovige die dacht dat reclamebureau's zomaar wat foto's bijeen scharrelen om dan later dikke problemen te krijgen ?
Zowat iedereen (ook n-va trouwens) gebruikt foto's van Shutterstock. Is dat nieuws ? Neen. Is het belangrijk ? Neen.
Je zult ondertussen ook al wel gelezen hebben in de pers dat het meisje met V-teken dat n-va gebruikt in haar campagne ook gewoon van Shutterstock komt ?


http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/1883702/2014/05/12/Van-vier-mislukte-rugoperaties-over-een-blaasontsteking-richting-CD-V-advertentie.dhtml

Pandareus
12 mei 2014, 17:47
Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

Oei... als Ifalco dat gaat lezen gaat hij depressief worden...

Vigilant
12 mei 2014, 17:56
Spreek je voor jezelf?

Vermoedelijk wel. Zijn BUB-haring heeft nog nooit gebraden.

fonne
12 mei 2014, 18:04
Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

PP, Debout Les Belges, La Droite en ProBruxsel doen het nochtans goed. Alleen FDF zit wat in het slop.

Vrijheideerst
12 mei 2014, 18:32
PP, Debout Les Belges, La Droite en ProBruxsel doen het nochtans goed. Alleen FDF zit wat in het slop.

Hebben die ooit rond de 25% gehaald? :roll:

fonne
12 mei 2014, 18:34
Hebben die ooit rond de 25% gehaald? :roll:

Nog niet:lol:

mvd
12 mei 2014, 18:54
Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

Jij hebt een glazen bol waarin je ziet dat VB nooit meer zal stijgen, of wat is dit nu weer voor onzinnig gebazel?

:roll:

Vrijheideerst
12 mei 2014, 19:06
Jij hebt een glazen bol waarin je ziet dat VB nooit meer zal stijgen, of wat is dit nu weer voor onzinnig gebazel?

:roll:

Jongen, ze zijn al 5 jaar aan het zakken en verliezen nog meer kiezers. 2007 begon het status quo en dan had er eens orde op zaken moeten gesteld worden, maar nee, elkaar afslachten was beter, en mensen dood wensen ook.

Ik zie wel ooit nog zo'n partij terugkomen, maar dan wel met een totaal andere naam en geen "oude toppers meer".

mvd
12 mei 2014, 19:32
Jongen, ze zijn al 5 jaar aan het zakken en verliezen nog meer kiezers. 2007 begon het status quo en dan had er eens orde op zaken moeten gesteld worden, maar nee, elkaar afslachten was beter, en mensen dood wensen ook.

Ik zie wel ooit nog zo'n partij terugkomen, maar dan wel met een totaal andere naam en geen "oude toppers meer".

Wat zit je onnozel te verwijzen naar FPÖ en FN? Ook in Letland bv. heb je nationalistische partijen gehad die heel sterk scoorden, en daarna weer vielen, idem in Polen, enz.. Heel uw 'discours' slaat nergens op. Uiteraard komen en gaan politici, alsook politieke formaties. En dat zal in de toekomst alleen maar sneller gaan.

Knuppel
12 mei 2014, 21:34
Jongen, ze zijn al 5 jaar aan het zakken en verliezen nog meer kiezers. 2007 begon het status quo en dan had er eens orde op zaken moeten gesteld worden, maar nee, elkaar afslachten was beter, en mensen dood wensen ook.

Ik zie wel ooit nog zo'n partij terugkomen, maar dan wel met een totaal andere naam en geen "oude toppers meer".

Er bestaat in België een partij die bekend is om moord en zelfmoord van bepaalde kopstukken. En toch speelt ze in dit land al j�*ren de baas.

Maar die partij werd, jammer genoeg, niet kapot gemaakt via een cordon sanitaire en nogal verdachte rechtzaken.

daiwa
13 mei 2014, 00:31
Er bestaat in België een partij die bekend is om moord en zelfmoord van bepaalde kopstukken. En toch speelt ze in dit land al j�*ren de baas.

Maar die partij werd, jammer genoeg, niet kapot gemaakt via een cordon sanitaire en nogal verdachte rechtzaken.

BINGO !!!

Vrijheideerst
13 mei 2014, 07:24
Wat zit je onnozel te verwijzen naar FPÖ en FN? Ook in Letland bv. heb je nationalistische partijen gehad die heel sterk scoorden, en daarna weer vielen, idem in Polen, enz.. Heel uw 'discours' slaat nergens op. Uiteraard komen en gaan politici, alsook politieke formaties. En dat zal in de toekomst alleen maar sneller gaan.

Jaja, scheld maar wat. 'k zal maar ophouden of krijg hier nog pepperspray in m'n bakkes. :|

Vrijheideerst
13 mei 2014, 07:25
BINGO !!!

Dat cordon was een echte schande ja. Maar het VB kon vervellen tot wat N-VA nu is. Helaas.

Knuppel
13 mei 2014, 09:59
Vergeet dan toch maar even niet dat de N-VA die schande steunde, en tot op vandaag steunt.

Vervang het woord "helaas" ook maar gauw door "gelukkig" als je niet hypocriet wil overkomen.

Het gaat hier trouwens over een foto van een Amerikaanse, waar de CD&V een verhaal aan vasthangt met de bedoeling er de VA mee te schaden. Je zou d�*t beter in de verf zetten ipv je afkeer voor een andere Vlaams-nationalistische partij. De enige partij waar de N-VA trouwens steun van mag verwachten.
Het is en blijft dom om je eigen volk in het gezicht te spuwen. Zelfs als dat volk zich in het Vlaams Belangkamp bevindt, en op dit ogenblik uit arren moede N-VA stemt. Alleen al om die reden is jouw laatste woord totaal misplaatst. Het is immers best mogelijk dat de N-VA de helft van haar stemmenaantal put uit de bron die "Vlaams Belang" heet.

Herr Oberst
13 mei 2014, 17:40
Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

Goede voorbeelden die u daar aanhaalt, het FN was in 2007 verschrompeld tot slechts 4%, nu maakt het kans om de grootste partij van Frankrijk te worden...

Niet te vroeg victorie kraaien dus.

RubberBullet
13 mei 2014, 18:00
Dat cordon was een echte schande ja. Maar het VB kon vervellen tot wat N-VA nu is. Helaas.

Een schande is dat moeilijk te noemen he:

Politieke partijen die voor de verkiezingen al duidelijk maakten dat regeren met het VB niet aan de orde is. Dat noem ik duidelijk zijn.
Kiezers die op hen stemden wisten op voorhand dat die niet met het VB zouden samenwerken.
Zo kom je als kiezer toch niet bedrogen uit?

Er zullen ook genoeg partijen zijn die een samenwerking met de PVDA ook niet zien zitten. Da's toch ook hun goed recht?

Savatage
13 mei 2014, 18:05
Het is precies niet zo eenvoudig om een echte onschuldige werkloze te vinden :lol:

Nietzsche
13 mei 2014, 18:06
Hoe kan je hier nu om lachen?

Dit is echt om van te kotsen.

subocaj
13 mei 2014, 18:31
Wat wij zijn, of wat wij niet zijn, is helemaal van geen tel.

Wat telt is dat we in een goede richting gaan met Vlaanderens zelfstandigheid en welvaart.

.

Voor u niet, voor anderen wel.
En wat jij een goede richting vind, vinden anderen de weg naar de armoede.

mvd
13 mei 2014, 18:47
Jaja, scheld maar wat. 'k zal maar ophouden of krijg hier nog pepperspray in m'n bakkes. :|

Ik scheld niet. Aan uw betogen op dit forum is geen touw vast te knopen. Dat is geen belediging. Welk punt probeerde je nu te maken door te verwijzen naar FN en FPÖ, dat zijn uitegerekend twee partijen die verschrompelden en sterk terug kwamen, en zo zijn er zoals ik al eerder aangaf nog veel voorbeelden in Europa. Ik zie de N-VA eerder uit elkaar vallen. Daar zitten veel verschillende soorten mensen geprankt in dezelfde constructie.

mauste
13 mei 2014, 19:04
Wat telt is dat we in een goede richting gaan met Vlaanderens zelfstandigheid en welvaart.
.

Nog een gebrainwashte.!
Oosterweel, werkloosheid, achteruitgang Antwerpse petroleumindustrie, Genk,..
"Het project Vlaanderen in Actie (VIA) hapt naar adem. De Vlaamse economie verliest steeds meer terrein op bedrijven in andere Europese topregio's. Ook Wallonië doet het beter.
Vlaanderen scoort de jongste jaren bijvoorbeeld erg matig op cruciale indicatoren als economische groei, exportaandelen, arbeidsproductiviteit, ondernemerschap en innovatie," schrijft De Standaard.
Keep on dreaming...Schoofzak.

marie daenen
13 mei 2014, 20:56
Nog een gebrainwashte.!
Oosterweel, werkloosheid, achteruitgang Antwerpse petroleumindustrie, Genk,..
"Het project Vlaanderen in Actie (VIA) hapt naar adem. De Vlaamse economie verliest steeds meer terrein op bedrijven in andere Europese topregio's. Ook Wallonië doet het beter.
Vlaanderen scoort de jongste jaren bijvoorbeeld erg matig op cruciale indicatoren als economische groei, exportaandelen, arbeidsproductiviteit, ondernemerschap en innovatie," schrijft De Standaard.
Keep on dreaming...Schoofzak.

Duidelijk dat de Belgische afbouw van Vlaanderen op de goede weg zit; gemakkelijk natuurlijk om dat allemaal als de Eigen fout van de Vlamingen onder te sneeuwen.

Sukkelaar
14 mei 2014, 13:02
Het VB is verschrompeld tot een hoopje stof.

De enige radikaal-rechtse partij, denk ik, die nooit terugkwam na zoveel nederlangen. Denken we maar aan FPÖ en FN. En straks waarschijnlijk ook Geert De Marokkanenbuitensjotter.

Je bent voorbarig; laten wij wachten tot 25/5/14 na 22.00 u. Het Vlaams Belang is een zweeppartij en dus geen toevlucht voor NV arrivisten. Ik meen dat Annemans het in zeer korte tijd goed gedaan heeft : een nieuwe generatie naar voor schuiven met als groot voorbeeld Barbara Pas.

Sukkelaar
14 mei 2014, 13:16
Dat cordon was een echte schande ja. Maar het VB kon vervellen tot wat N-VA nu is. Helaas.

Gelukkig is dit nooit het geval geworden.

Laten wij even terug gaan in de geschiedenis : het unitaire België, dat werkte niet langer; dan kwam het federalisme en hiervoor heeft Vlaanderen heel veel moeten betalen, dat werkte ook niet; dan kwam de splitsing van BHV waarvoor VL opnieuw heeft moeten betalen; dan komt er misschien een confederalisme waarvoor opnieuw zal moeten betaald worden. En ook dat zal niet werken zodat er uiteindelijk een onafhankelijke Vlaamse Republiek zal komen, en weer zal er moeten betaald worden. Enkel het Vlaams Belang heeft van bij zijn ontstaan radicaal voor een onafhankelijk Vlaanderen gekozen en blijft dit doen.
Het NVA is onbetrouwbaar : types zoals S. Bracke verklaren luidop dat zij tegen confederalisme zijn en worden door leider Bart niet terug geroepen.

En telkens laat de domme Vlaming zich vangen door voor dergelijke partijen te stemmen.

Maar ik ben er van overtuigd dat het Vlaams Belang opnieuw zal groeien en als zweeppartij verder zal functioneren.

doeme80
14 mei 2014, 13:19
"What goes around comes around"

Ik zie dat jij ook een Limburger bent. Weet jij dat Limburg ook transfers ontvangt? Wat zegt de N-VA daarover?

subocaj
14 mei 2014, 14:56
Ik zie dat jij ook een Limburger bent. Weet jij dat Limburg ook transfers ontvangt? Wat zegt de N-VA daarover?

Die moeten naar Antwerpen.

giserke
14 mei 2014, 15:09
Ik zie dat jij ook een Limburger bent. Weet jij dat Limburg ook transfers ontvangt? Wat zegt de N-VA daarover?

De N-VA is niet tegen transfers tussen de regio's, maar tegen on transparante transfers.
En transfers moeten ook van tijdelijke aard zijn, want anders worden transfers geen hulp meer, maar een misbruik van overheidsgeld.

Indien Wallonië zou kunnen aantonen dat ze effectief goede resultaten nastreeft en boekt met de transfers, en aantoont waarvoor ze dat geld gebruikt zou N-VA nog kunnen instemmen met een tijd nog de transfers te laten doorlopen,

Cheminot
14 mei 2014, 15:16
Ik zie dat jij ook een Limburger bent. Weet jij dat Limburg ook transfers ontvangt? Wat zegt de N-VA daarover?

Dat is geen probleem want indien de kiezers daar niet meer tevreden over zinken kunnen ze dat afstraffen bij verkiezingen. De NVA is niet tegen transfers, die zullen altijd bestaan, maar dan moeten ze doorzichtig zijn en voorwaardelijk.