PDA

View Full Version : Jambon belt naar De Wever voor juiste slogan


Pandareus
14 mei 2014, 10:22
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1886274/2014/05/14/DIW-Jambon-belt-naar-De-Wever-voor-juiste-slogan.dhtml

Leuke satire !
Ten huize Jambon zal men dit wel minder waarderen, en Jan zal nog wel een paar weken als pispaal dienen in zijn partij denk ik.
Minister van sociale voorzorg worden zit er wellicht niet meer in. :-D

Athelas
14 mei 2014, 10:32
Och iedereen weet toch dat de Jan net zoals Bracke uitgerangeerd worden bij de NVA ten voordele van capabele mensen.

Jay-P.
14 mei 2014, 10:32
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1886274/2014/05/14/DIW-Jambon-belt-naar-De-Wever-voor-juiste-slogan.dhtml

Leuke satire !
Ten huize Jambon zal men dit wel minder waarderen, en Jan zal nog wel een paar weken als pispaal dienen in zijn partij denk ik.
Minister van sociale voorzorg worden zit er wellicht niet meer in. :-D:grin:
Goei!

hollande
14 mei 2014, 10:45
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1886274/2014/05/14/DIW-Jambon-belt-naar-De-Wever-voor-juiste-slogan.dhtml

Leuke satire !
Ten huize Jambon zal men dit wel minder waarderen, en Jan zal nog wel een paar weken als pispaal dienen in zijn partij denk ik.
Minister van sociale voorzorg worden zit er wellicht niet meer in. :-D

dat is de nagel op de kop slaan,
het blijft Verdacht stil rond jan hesp, zou hij spreekverbod hebben?!!!

Pandareus
14 mei 2014, 10:46
Och iedereen weet toch dat de Jan net zoals Bracke uitgerangeerd worden bij de NVA ten voordele van capabele mensen.

Ik weet dat in elk geval niet. Bracke zijn bocht is wel stilaan de officiële marsrichting van n-va aan het worden voor wie de media volgt. Dat hij bij de VU militanten slecht ligt weet ik, maar hij krijgt duidelijk de ruimte van de voorzitter om mee de koers te bepalen.
Jambon is dan weer een medestander van lange dagen, die zal die storm wel overleven. Hij heeft trouwens een belangrijk competitief voordeel binnen zijn partij : hij hoort tot de antwerpse kliek die de macht in handen heeft. Laatstleden is daar nog fijntjes op gewezen door Bourgeois, bij de plotse outing van Homans haar ambitie om MP te worden.

Athelas
14 mei 2014, 11:08
Ik weet dat in elk geval niet. Bracke zijn bocht is wel stilaan de officiële marsrichting van n-va aan het worden voor wie de media volgt. Dat hij bij de VU militanten slecht ligt weet ik, maar hij krijgt duidelijk de ruimte van de voorzitter om mee de koers te bepalen.
Jambon is dan weer een medestander van lange dagen, die zal die storm wel overleven. Hij heeft trouwens een belangrijk competitief voordeel binnen zijn partij : hij hoort tot de antwerpse kliek die de macht in handen heeft. Laatstleden is daar nog fijntjes op gewezen door Bourgeois, bij de plotse outing van Homans haar ambitie om MP te worden.

Bracke zijn bocht? Die zijn bochten en idiote uitspraken zijn niet meer te tellen ondertussen. Moest dat trouwens de 'officiele' marsrichting zijn, dan zou de NVA veel stemmen verliezen. Hij is de man die veel zaken mag testen om te zien wat de reactie is van het publiek. Binnen de NVA nemen niet veel leden hem echt serieus. Tuurlijk blijft hij belangrijk voor zijn contacten en omdat zijn uitspraken ver weerklinken omwille van zijn verleden.

De Jan zal ook wel aan boord blijven omwille van zijn belang, maar ik denk dat dit zijn geparkeerde post zal worden.

In de toekomst zullen er anderen meer op de voorgrond treden zoals een Homans nu doet. Maar dat gaat nu toch echt wel eens moeten gebeuren want De Wever is bijna geen voorzitter meer.

Vrijheideerst
14 mei 2014, 11:45
Och iedereen weet toch dat de Jan net zoals Bracke uitgerangeerd worden bij de NVA ten voordele van capabele mensen.

U bent zeer goed op de hoogte zie ik.

Nee, Jambon heeft zichzelf in de voet geschoten, al moeten we het ook niet overdrijven. Ik hoop dat Peter Dedecker meer stemmen haalt dan Siegfried.

Knuppel
14 mei 2014, 11:54
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1886274/2014/05/14/DIW-Jambon-belt-naar-De-Wever-voor-juiste-slogan.dhtml

Leuke satire !
Ten huize Jambon zal men dit wel minder waarderen, en Jan zal nog wel een paar weken als pispaal dienen in zijn partij denk ik.
Minister van sociale voorzorg worden zit er wellicht niet meer in. :-D

TV VIER, dat bij gebrek aan beter haar versie van de Ideale Wereld presenteert.

En wie denk je dat er het eerste bij is om zich te verkneukelen in dergelijke onzin?
Toch wel een reuze panda zeker.

Eduard Khil
14 mei 2014, 12:08
bwa lachen mag altijd. Ik kan daar ook om lachen. Helaas voor de sossen gaan zij op 25 mei ook, lache, maar dan groen :lol:

Vrijheideerst
14 mei 2014, 12:19
bwa lachen mag altijd. Ik kan daar ook om lachen. Helaas voor de sossen gaan zij op 25 mei ook, lache, maar dan groen :lol:

:thumbsup:

Sukkelaar
14 mei 2014, 12:51
U bent zeer goed op de hoogte zie ik.

Nee, Jambon heeft zichzelf in de voet geschoten, al moeten we het ook niet overdrijven. Ik hoop dat Peter Dedecker meer stemmen haalt dan Siegfried.

Peter Dedecker is een typisch voorbeeld van een Nieuwe Vlaamse Arrivist.

Eduard Khil
14 mei 2014, 12:52
Peter Dedecker is een typisch voorbeeld van een Nieuwe Vlaamse Arrivist.

:lol:

en u bent een sukkelaar?

hollande
14 mei 2014, 12:55
bwa lachen mag altijd. Ik kan daar ook om lachen. Helaas voor de sossen gaan zij op 25 mei ook, lache, maar dan groen :lol: