PDA

View Full Version : Niet over een partij maar ... een vat vol verrassingen


De schoofzak
15 mei 2014, 08:44
Als je het nog niet gezien hebt, dan moet je nu zeker kijken.
Puur en simpel als achtergrond informatie. Om te weten en om over na te denken.

Reyers Laat. Twee podium-kunstenaars die het niet over hun voorkeurpartij hebben, maar over "het systeem".

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/reyerslaat/EP_140514_reyers%2Blaat?video=1.1967590 .

.

Eduard Khil
15 mei 2014, 08:56
Godzijdank gaan we die bullebakken niet veel meer zien op de TV.

Denken die nu echt dat men ons goedwerkend systeem zo maar in vraag mag stellen?

Ik hoop dat men diegene die verantwoordelijk is voor dit systeem van de vrt-leiding de bons krijgt. Als men dat al gaat toelaten!

Ik vraag me af van wie jij een dubbelnick bent, Baby Back ;)

Eduard Khil
15 mei 2014, 09:25
Eddy Planckaert, dat vind ik tenminste een toffe pee.

'Waarom toch zo moeilijk doen? De Walen zijn toch mensen zoals u en ik! Kom toch overeen!'.

En het is niet omdat die man van fiscale fraude werd beschuldigd, verdacht werd van druggebruik dat die geen gelijk heeft?

Trouwens, mensen zoals hij, die het geld maar op te rapen hebben, zijn meestal breeddenkend (maar welke zinnige praat heeft die brave gast ooit al verteld?)

:rofl:

non-conformist
15 mei 2014, 10:03
Eddy Planckaert, dat vind ik tenminste een toffe pee.

'Waarom toch zo moeilijk doen? De Walen zijn toch mensen zoals u en ik! Kom toch overeen!'.

En het is niet omdat die man van fiscale fraude werd beschuldigd, verdacht werd van druggebruik dat die geen gelijk heeft?

Trouwens, mensen zoals hij, die het geld maar op te rapen hebben, zijn meestal breeddenkend (maar welke zinnige praat heeft die brave gast ooit al verteld?)

Een dom vraagje : als hij het geld genoeg heeft waarom pleegt hij dan fiscale fraude ?