PDA

View Full Version : Vlaams Belang aast op mijn van Turkse origine stem.


Ke Nan
19 mei 2014, 08:35
Vandaag in mijn brievenbus een op mijn persoonlijke naam geadresseerde brief van het Vlaams Belang gevonden. Een hele hoop bla bla in de brief en op het einde vragen ze mij om voor het Vlaams Belang te stemmen.
Zijn ze helemaal het Noorden kwijt dat ze het in het Zuiden gaan zoeken?

Doge
19 mei 2014, 08:40
Misschien proberen ze te profiteren van de Turkse afkeer tegenover Roma en Oost Europeanen? :)

Miauw!
19 mei 2014, 08:41
:-)

Zouden de mensen met Marokkaanse roots ook zo'n brief krijgen?

Miauw!
19 mei 2014, 08:42
Misschien proberen ze te profiteren van de Turkse afkeer tegenover Roma en Oost Europeanen? :)

Best mogelijk, vanuit de overweging: "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Zo hebben ze ook Joodse stemmen proberen te ronselen. Gelukkig "pakt" dat niet.

plakker
19 mei 2014, 08:42
Fantastisch! Meer post van het VB voor mensen met een vreemde origine!

Doge
19 mei 2014, 08:43
:-)

Zouden de mensen met Marokkaanse roots ook zo'n brief krijgen?

Die schijnen dan problemen te hebben met Turken en zwarten, wie zegt dat het VB niet voor migranten is? :-)

Pericles
19 mei 2014, 08:47
Die schijnen dan problemen te hebben met Turken en zwarten, wie zegt dat het VB niet voor migranten is? :-)

Marokkanen kunnen Turken niet uitstaan en omgekeerd.
Bovendien hebben Marokkanen een grondige hekel aan negers.
Een vriend van mij werkt voor een transportbedrijf en er zijn daar dikwijls stammenoorlogen tussen die twee bevolkingsgroepen.

Doge
19 mei 2014, 08:50
'progressief' links heeft dan weer problemen met de Joden die NVA stemmen

DE JOODSE HOEREN VAN BART DE WEVER
http://actuabelgica.blogspot.be/2013/02/de-joodse-hoeren-van-bart-de-wever.html

Hoeren, welke groep gebruikt dat woordje ook al eens? Juist ja, het linkse stempubliek.

Nietzsche
19 mei 2014, 09:11
Eeeh bah, Filip De Winter is weer eens totaal niet origineel.

Dit komt namelijk van onze Geert ! http://nos.nl/artikel/647919-wilders-wil-stem-van-marokkanen.html

djimi
19 mei 2014, 09:17
'progressief' links heeft dan weer problemen met de Joden die NVA stemmen

DE JOODSE HOEREN VAN BART DE WEVER
http://actuabelgica.blogspot.be/2013/02/de-joodse-hoeren-van-bart-de-wever.html

Hoeren, welke groep gebruikt dat woordje ook al eens? Juist ja, het linkse stempubliek.


De schrijver van het stuk noemt zichzelf een "krijgskunstenaar en vredesactivist" met een 'kritisch-progressieve kijk'. Op zijn blog geeft hij zijn gedachten weer over het dagelijkse leven in België, met het oog op een open, multiculturele en vredelievende samenleving.

Zijn 'kritisch-progressieve kijk' en zijn 'gedachten' leiden ondermeer tot volgende 'observatie':


<<... De leden van de Joodse gemeenschap van Antwerpen hebben zich verlaagd tot het ergste waartoe een mens zich kan verlagen in België: zich tot willoos instrument maken van de N-VA-propaganda. Het zijn hoeren van de vuilste soort... >>


Bemerk de lafhartige veralgemening: "De leden van de Joodse gemeenschap van Antwerpen".

Bemerk de hysterische overdrijving: "het ergste waartoe een mens zich kan verlagen in België".

Bemerk de grove belediging: "hoeren van de vuilste soort."


Ik vraag me in alle ernst af hoe deze 'kritisch-progressieve' 'vredesactivist' er alsnog in slaagt zichzelf au sérieux te nemen, en hoe hij zijn "Duurzaam België" zou willen verwezenlijken.

Hopelijk krijgt hij nooit ergens een machtspositie.