PDA

View Full Version : mijn stem?


duveltje382
20 mei 2014, 18:46
Nationaal,Peter Mertens

Vlaams,NVA

Europees,zeker NVA,omdat daar een rooie tante verdwaald is (en dit moet je idd kunnen bergrijpen ) K&K hé ;)

Derk de Tweede
20 mei 2014, 18:50
Bent U werkeloos ?

duveltje382
20 mei 2014, 18:52
Nee,nee zeker niet,en ik werk erg graag zelfs,de job van mijn leven gevonden,bejaarden verzorgen !!

Miauw!
21 mei 2014, 10:11
Als ze zich lid gemaakt hebben van die partij of zich geabonneerd hebben op de nieuwsbrief, is dat niet abnormaal.

Zelf heb ik vorige week een brief op naam van NVA in de bus gekregen. Ik heb bij de 3 vorige verkiezingen inderdaad op NVA gestemd, maar nooit "officieel" mijn persoonsgegevens doorgegeven aan NVA. Maar 't kan natuurlijk zijn dat onze NVA-burgemeester, tevens een buurman, deze gegevens heeft doorgespeeld; hij wist in elk geval dat we NVA stemden.
Het strafste dat ik ooit heb meegemaakt was verkiezingspropaganda op naam van een CD&V-politica, tevens advocate, die onmogelijk mijn naam van een CD&V-bestand kon gehaald hebben. Maar ze was op dat moment wél de advocate van de tegenpartij waarmee ik in een proces verwikkeld was. Van wansmaak gesproken!

skaldis
21 mei 2014, 19:28
Ik heb ook een persoonlijke brief toegekregen van de NVA. Heb daar nog nooit op gestemd dus het is niet dat men die brieven stuurt naar mensen die de vorige keer op de NVA gestemd hebben :). Eerder dat ze de kieslijsten nemen en plaatsen waar het VB veel stemmen haalde nu bestookt. Vandaar ook al die straffe uitspraken die men achteraf intrekt of relativeert. Kwestie van stemmen halen bij het vb of vld en onderwerpen op de agenda plaatsen. Zo vind iedereen het ondertussen waarschijnlijk al in orde dat ondanks dat je dertig jaar gewerkt en bijgedragen hebt je bij werkloosheid op latere leeftijd je je appartementje aan de zee kan verkopen alvorens een leefloon te trekken. Met een goede cv vind je dan trouwens toch vlotjes werk.

From_Vlaanderen
21 mei 2014, 20:39
VB
Ganse lijn, ik krijg dat elk jaar Vlaamsche Leeuw van op de jaarmarkt.

Iedereen die op die NVA stemt na ze met hun indexen gaan rommelen, aan vergoedigen gaan zitten etc is een grote onnozelaar. Belastigen verlagen doen ze toch niet.

skaldis
22 mei 2014, 05:51
En, lekker die Vlaamse Leeuw vanop de jaarmarkt ? ��

BigF
22 mei 2014, 18:16
Nationaal,Peter Mertens

Vlaams,NVA

Europees,zeker NVA,omdat daar een rooie tante verdwaald is (en dit moet je idd kunnen bergrijpen ) K&K hé ;)
:cheer: duveltje471 :cheer:

Is dat effe geleden seg.
Waar hebt gij het laatste jaar zoal uitgehangen?