PDA

View Full Version : "De eerlijkheid waarmee Bart De Wever aan politiek doet is ongezien"


Antoon
23 mei 2014, 10:33
Dat is de reden waarom deze Franstalige man campagne voert voor N-VA.
Magniette en Di Rupo zouden dat eens moeten lezen...

Franstalige René grootste fan van N-VA

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/rene-met-bart-de-wever-als-pop-achterop-boven-de-gevel-van-rene-in-anderlecht-nbsp-nbsp-baert-marc/p1/img-MzY5Njc2NmEvYXQvNjc2NDEyOS82NDB4NjQwL0ZU/6764129.jpeg (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/franstalige-rene-grootste-fan-van-n-va-a1895921/)

Jay-P.
23 mei 2014, 10:35
Aka De Schoofzak ?????

De schoofzak
23 mei 2014, 12:19
Aka De Schoofzak ?????

Ik heb de brave man al ontmoet, maar ik kom qua militerende activiteiten amper aan zijn hielen.

.

DucDEnghien
23 mei 2014, 12:35
Ik heb de brave man al ontmoet, maar ik kom qua militerende activiteiten amper aan zijn hielen.

.

"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.

Svennies
23 mei 2014, 12:38
Zou die man niet met zijn leven spelen?


Zo te zien aan de quote hieronder komt het schuim al op duckske zijn lippen..


"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.

Het Oosten
23 mei 2014, 12:40
Dat is de reden waarom deze Franstalige man campagne voert voor N-VA.
Magniette en Di Rupo zouden dat eens moeten lezen...

Franstalige René grootste fan van N-VA

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/rene-met-bart-de-wever-als-pop-achterop-boven-de-gevel-van-rene-in-anderlecht-nbsp-nbsp-baert-marc/p1/img-MzY5Njc2NmEvYXQvNjc2NDEyOS82NDB4NjQwL0ZU/6764129.jpeg (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/franstalige-rene-grootste-fan-van-n-va-a1895921/)


Een clown op een clowneske fiets. Meer kan men hiervan niet maken.

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 12:46
Dat is de reden waarom deze Franstalige man campagne voert voor N-VA.
Magniette en Di Rupo zouden dat eens moeten lezen...

Franstalige René grootste fan van N-VA

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/rene-met-bart-de-wever-als-pop-achterop-boven-de-gevel-van-rene-in-anderlecht-nbsp-nbsp-baert-marc/p1/img-MzY5Njc2NmEvYXQvNjc2NDEyOS82NDB4NjQwL0ZU/6764129.jpeg (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/franstalige-rene-grootste-fan-van-n-va-a1895921/)

Ah, Reneke! Mijn gewezen strijdmakker en nog steeds kameraad.
Ik deel uiteraard zijn mening over BDW niet maar hij deed zijn overstap jaren geleden, voor de NVA het VB overtroefde, en uit ongenoegen over het in Brussel gevoerde VB-beleid.
René was indertijd een even bevlogen campagnevoerder voor het VB dan hij dat nu voor NVA is.
Hij staat voor wat hij zegt en hij zegt voor wat hij staat.
Veel te zeldzaam, dit soort mensen.

Ik heb dan ook veel meer respect voor René dan voor de ratten die de laatste jaren van partij maar niet van winstbejag wisselden.

Succes René, moge de best winnen.
8-)

Savatage
23 mei 2014, 12:47
Ben blij te lezen dat er toch nog Franstaligen zijn die niet meegaan in de haatpropaganda jegens de NVA.

Tempura
23 mei 2014, 12:47
"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.

Bedoel je zo'n klein beetje zoals deze mensen?

http://www.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2013/07/21/2669993/koningsparen-begroeten-aanwezigen-id4706482-1000x800-n.jpg

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 12:49
Zou die man niet met zijn leven spelen?

Dat doet hij zeker. En hij weet dat ook.
Hij zal geen zelfmoord plegen maar laat zich door tegenstrevers van eender welke kleur niet afschrikken.

Moedige kerel.

ViveLaBelgique
23 mei 2014, 12:49
Ah, Reneke! Mijn gewezen strijdmakker en nog steeds kameraad.
Ik deel uiteraard zijn mening over BDW niet maar hij deed zijn overstap jaren geleden, voor de NVA het VB overtroefde, en uit ongenoegen over het in Brussel gevoerde VB-beleid.
René was indertijd een even bevlogen campagnevoerder voor het VB dan hij dat nu voor NVA is.
Hij staat voor wat hij zegt en hij zegt voor wat hij staat.
Veel te zeldzaam, dit soort mensen.

Ik heb dan ook veel meer respect voor René dan voor de ratten die de laatste jaren van partij maar niet van winstbejag wisselden.

Succes René, moge de best winnen.
8-)

Zijn er eigenlijk kopstukken van het Vlaams Belang of N-VA die enige bekendheid genieten in kieskring Brussel ? Het gaat toch een kieskring met 1.2 miljoen inwoners. Waarom moeten daar Antwerpenaars als bekende smoel worden gepresenteerd worden ?

Knuppel
23 mei 2014, 12:52
"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.

Voor iemand die in Frankrijk woont ben jij goed op de hoogte, Aynerand.

Het Oosten
23 mei 2014, 12:52
Dat doet hij zeker. En hij weet dat ook.
Hij zal geen zelfmoord plegen maar laat zich door tegenstrevers van eender welke kleur niet afschrikken.

Moedige kerel.

Eerder een oude en vreemde snoeshaan

Knuppel
23 mei 2014, 12:54
Een clown op een clowneske fiets. Meer kan men hiervan niet maken.

Alweer jezelf op anderen aan het projecteren, System?

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 12:54
Eerder een oude en vreemde snoeshaan

Hij is inderdaad wat men noemt een speciale kerel.
Maar het ene sluit het andere niet uit...

Ik vind het wel jammer waarvoor hij hier mis (ge) bruikt wordt. Al zal hij dat zelf niet erg vinden. :-)

Jay-P.
23 mei 2014, 12:54
Een clown op een clowneske fiets. Meer kan men hiervan niet maken.Hij lijkt er anders plezier mee te beleven?
Dus: positieve benadering.
Tip: Ook eens proberen.

Het Oosten
23 mei 2014, 12:57
Hij lijkt er anders plezier mee te beleven?
Dus: positieve benadering.
Tip: Ook eens proberen.

Juist ja. Versimpelde mensen, versimpelde pleziertjes. Niks verkeerds aan overigens.

Knuppel
23 mei 2014, 12:58
Eerder een oude en vreemde snoeshaan

:rofl: :rofl: :rofl:

Hij doet me nochtans op één of andere manier aan een oude, verzuurde, forumsnoeshaan denken.

Knuppel
23 mei 2014, 13:01
Juist ja. Versimpelde mensen simpele pleziertjes. Niks verkeerds aan overigens.

Over "versimpelde" mensen gesproken....

Hoeveel renny's slik jij per dag om je zure oprispingen baas te kunnen?

eno2
23 mei 2014, 13:06
Voor iemand die in Frankrijk woont ben jij goed op de hoogte, Aynerand.

Dubbelnick?

Het Oosten
23 mei 2014, 13:07
Over "versimpelde" mensen gesproken....

Hoeveel renny's slik jij per dag om je zure oprispingen baas te kunnen?

Op de man spelen in plaats van op de bal, is zowat het enige waartoe u de laatste dagen voor de verkiezingen in staat bent. Het wordt misschien wel tijd dat u eens iets slikt, kokkin.

djimi
23 mei 2014, 13:19
"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.


Ik zal zondag aan u denken als ik in het stemhokje sta :twisted:

Skobelev
23 mei 2014, 13:39
Hij staat al twee dagen aan "de albatros" in aalst...de eerste dag heeft d'haese, van nva signatuur nota bene, hem laten verwijderen..... :-P

Knuppel
23 mei 2014, 13:44
Op de man spelen in plaats van op de bal, is zowat het enige waartoe u de laatste dagen voor de verkiezingen in staat bent. Het wordt misschien wel tijd dat u eens iets slikt, kokkin.

Wie zegt het, voddenraper van Parijs.

Vigilant
23 mei 2014, 14:11
Zijn er eigenlijk kopstukken van het Vlaams Belang of N-VA die enige bekendheid genieten in kieskring Brussel ? Het gaat toch een kieskring met 1.2 miljoen inwoners. Waarom moeten daar Antwerpenaars als bekende smoel worden gepresenteerd worden ?

Waarom moet een smoel uit Charleroi of Mons in Vlaanderen opgedrongen worden?

Vigilant
23 mei 2014, 14:13
Op de man spelen in plaats van op de bal, is zowat het enige waartoe u de laatste dagen voor de verkiezingen in staat bent. Het wordt misschien wel tijd dat u eens iets slikt, kokkin.

Laat het net jouw specialiteit zijn : op de man spelen, schelden, aanzetten tot haat ...

AnarchoChristophe
23 mei 2014, 14:15
Wat een afgoderij. Walgelijk.

Nietzsche
23 mei 2014, 14:16
Wat een afgoderij. Walgelijk.

Jij bent niet wezen stemmen?

AnarchoChristophe
23 mei 2014, 14:17
Jij bent niet wezen stemmen?

Wij moeten nog gaan stemmen, maar dat ben ik niet van plan, nee.

Nietzsche
23 mei 2014, 14:18
Wij moeten nog gaan stemmen, maar dat ben ik niet van plan, nee.

Waarom niet?

Kijk, dat je landelijk niet gaat stemmen begrijp ik maar al te goed, maar je kan nu toch goed stemmen op een eurokritische partij?

Zipper
23 mei 2014, 14:24
Dat is de reden waarom deze Franstalige man campagne voert voor N-VA.
Magniette en Di Rupo zouden dat eens moeten lezen...

Franstalige René grootste fan van N-VA

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/rene-met-bart-de-wever-als-pop-achterop-boven-de-gevel-van-rene-in-anderlecht-nbsp-nbsp-baert-marc/p1/img-MzY5Njc2NmEvYXQvNjc2NDEyOS82NDB4NjQwL0ZU/6764129.jpeg (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/franstalige-rene-grootste-fan-van-n-va-a1895921/)

Zou zo "onze" eigenste Eduard Khil of Schoofzak kunnen zijn.
Politieke interesse "verheffen" tot een soort goddelijke devotie.
Soit, hier zijn, denk ik, toch wat kosten aan.

Knuppel
23 mei 2014, 15:07
Politieke interesse "verheffen" tot een soort goddelijke devotie.

Politieke analfaneten dwingen om te stemmen brengt beter op.

AnarchoChristophe
23 mei 2014, 15:25
Waarom niet?

Kijk, dat je landelijk niet gaat stemmen begrijp ik maar al te goed, maar je kan nu toch goed stemmen op een eurokritische partij?

Welke Eurokritische partij? De racisten van het VB?

Nietzsche
23 mei 2014, 15:30
Welke Eurokritische partij? De racisten van het VB?

Ik ben het er niet mee eens dat het VB racistisch is, maar goed.

Ik heb ook PVV gestemd, het doel heiligt de middelen.

De schoofzak
23 mei 2014, 15:58
Zou zo "onze" eigenste Eduard Khil of Schoofzak kunnen zijn.
Politieke interesse "verheffen" tot een soort goddelijke devotie.
Soit, hier zijn, denk ik, toch wat kosten aan.

Kosten ?

Wel, je hebt twee soorten zotten: gevaarlijke en niet-gevaarlijke.

In het voetbal zijn de enen de hooligans en de andere de gewone supporters.

De gewone politieke militant is inderdaad minstens half-zot; net zoals iedereen die zijn tijd verspilt op een forum als dit.
Maar kosten? Helemaal niet.

De gevaarlijke politieke militant, dat is de gast zoals D'Orazio: er mogen gewonden of doden vallen op betogingen ... gesneuveld voor de klassestrijd.

.

giserke
23 mei 2014, 16:00
"Braveman?" L'idiot du village lijkt me een betere omschrijving voor je eufemisme.

Wat voelen we onszelf toch weer intellectueel hoog begaafd hé.
Zo verheven boven het volk...

Zipper
23 mei 2014, 16:05
Kosten ?

Wel, je hebt twee soorten zotten: gevaarlijke en niet-gevaarlijke.

In het voetbal zijn de enen de hooligans en de andere de gewone supporters.

De gewone politieke militant is inderdaad minstens half-zot; net zoals iedereen die zijn tijd verspilt op een forum als dit.
Maar kosten? Helemaal niet.

De gevaarlijke politieke militant, dat is de gast zoals D'Orazio: er mogen gewonden of doden vallen op betogingen ... gesneuveld voor de klassestrijd.

.

als ik sommige van uw posts lees (die ultieme adoratie :? 8O), denk ik wel dat, indien het er op aankomt, gij wel zoudt willen sneuvelen voor "het weverke".

Vette Pois(s)on
23 mei 2014, 16:32
als ik sommige van uw posts lees (die ultieme adoratie :? 8O), denk ik wel dat, indien het er op aankomt, gij wel zoudt willen sneuvelen voor "het weverke".

Linksen en hun strijdkreten...

subocaj
23 mei 2014, 16:37
Ben blij te lezen dat er toch nog Franstaligen zijn die niet meegaan in de haatpropaganda jegens de NVA.

Daar kan menige Vlaming en bijna allemaal, ikzelf incluis, hier op dit forum een punt aan zuigen;-)

Het Oosten
23 mei 2014, 16:38
Zou zo "onze" eigenste Eduard Khil of Schoofzak kunnen zijn.
Politieke interesse "verheffen" tot een soort goddelijke devotie.
Soit, hier zijn, denk ik, toch wat kosten aan.

Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.

Vigilant
23 mei 2014, 16:43
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.

Wat maakte het nu uit wat jij weer bijeen fantaseert om je haat en verzuring uit te leven?

Het Oosten
23 mei 2014, 16:45
Wat maakte het nu uit wat jij weer bijeen fantaseert om je haat en verzuring uit te leven?

De man ziet er toch wat uit als een landloper. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

hamac
23 mei 2014, 16:46
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.

Yep, om als figurant voor de Sp.a op te treden had hij niet de juiste papieren, of juist teveel.

subocaj
23 mei 2014, 16:48
Ik heb de brave man al ontmoet, maar ik kom qua militerende activiteiten amper aan zijn hielen.

.

Franstalige? Hebben jullie hem nog geen Nederlands geleerd?
Pas maar op dat het geen infiltrant van Di Rupo is, die alles direct overbrieft.

Het Oosten
23 mei 2014, 16:51
Yep, om als figurant voor de Sp.a op te treden had hij niet de juiste papieren, of juist teveel.

Volgens mij is hij een analfabeet. Nu, eigenlijk maakt dat niet veel uit.

Knuppel
23 mei 2014, 16:56
Wat voelen we onszelf toch weer intellectueel hoog begaafd hé.
Zo verheven boven het volk...

Je vergist je. Intelligente mensen wéten dat het dom is om neer te kijken op mensen met een lagere IQ dan zijzelf. Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Aan zijn pretentie herkende ik Aynerand het eerst.

Toen mijn vermoeden vorm kreeg zocht ik op wanneer Aynerand de laatste keer onder die nick online was, en wanneer hij voor het eerst verscheen als DucDEngien. Daar zit nauwelijks een tweetal weken tussen. Kijk maar na. De omschakeling van de ene naar de andere nick gebeurde, wellicht niet toevallig, in de loop van juli 2011.

Aynerand zou in Frankrijk wonen.
DucDEngien geeft geen woonplaats op maar blijkt duidelijk 'thuis' te zijn in Wallonië.

Het van uit de hoogste neerkijken op het "plebs" (dat volgens beide typetjes niet anders van Vlaams kan zijn) verraadt vooral jaloezie en afgunst.
Maar waar zou iemand jaloers op moeten zijn die niet tot het plebs behoort maar integendeel behoort tot de "betere klasse"?

Afgunst wijst op het benijden van hetgeen men zelf graag zou hebben maar niet heeft. DucDEngien/Aynerand hoort volgens mij gewoon bij het Waalse "plebs".

Zeg nu zelf. Welke succesvolle man of vrouw zou zijn vrije tijd opofferen aan een Vlaams internetforum?

Het Oosten
23 mei 2014, 17:10
Je vergist je. Intelligente mensen wéten dat het dom is om neer te kijken op mensen met een lagere IQ dan zijzelf. Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.

Aan zijn pretentie herkende ik Aynerand het eerst.

Toen mijn vermoeden vorm kreeg zocht ik op wanneer Aynerand de laatste keer onder die nick online was, en wanneer hij voor het eerst verscheen als DucDEngien. Daar zit nauwelijks een tweetal weken tussen. Kijk maar na. De omschakeling van de ene naar de andere nick gebeurde, wellicht niet toevallig, in de loop van juli 2011.

Aynerand zou in Frankrijk wonen.
DucDEngien geeft geen woonplaats op maar blijkt duidelijk 'thuis' te zijn in Wallonië.

Het van uit de hoogste neerkijken op het "plebs" (dat volgens beide typetjes niet anders van Vlaams kan zijn) verraadt vooral jaloezie en afgunst.
Maar waar zou iemand jaloers op moeten zijn die niet tot het plebs behoort maar integendeel behoort tot de "betere klasse"?

Afgunst wijst op het benijden van hetgeen men zelf graag zou hebben maar niet heeft. DucDEngien/Aynerand hoort volgens mij gewoon bij het Waalse "plebs".

Zeg nu zelf. Welke succesvolle man of vrouw zou zijn vrije tijd opofferen aan een Vlaams internetforum?

Gwylan? De dame van 'hoge afkomst', die u zo vereert.

Knuppel
23 mei 2014, 17:12
Volgens mij is het een landloper, ingehuurd door een lokale NVA-kandidaat en aanbidder van De Wever.

Volgens mij sla je de nagel op de kop!

Het is niet alleen een publiek geheim dat de N-VA de partij van de armen en landlopers is.

Het is ook duidelijk dat het om een landloper gaat. De armoe en smerigheid eigen aan een landloper valt immers het kleinste kind meteen op.

Alleen een volslagen gek kan verzinnen dat een lokale Waal, N-VA kandidaat en aanbidder van De Wever een landlopende ex.Vlaams Blokker inhuurt om reclame te maken voor de N-VA. :rofl:

De schoofzak
23 mei 2014, 17:12
Franstalige? Hebben jullie hem nog geen Nederlands geleerd?
Pas maar op dat het geen infiltrant van Di Rupo is, die alles direct overbrieft.

Securitate, Stasi ... ja inderdaad, allemaal truken uit de oude communistische doos.

Maar geen nood. Rene is al lang lid van de nva-afdeling Brussel, en zijn hart is een open boek.

.

Het Oosten
23 mei 2014, 17:13
Volgens mij sla je de nagel op de kop!

Het is niet alleen een publiek geheim dat de N-VA de partij van de armen en landlopers is.

Het is ook duidelijk dat het om een landloper gaat. De armoe en smerigheid eigen aan een landloper valt immers het kleinste kind meteen op.

Alleen een volslagen gek kan verzinnen dat een lokale Waal, N-VA kandidaat en aanbidder van De Wever een landlopende ex.Vlaams Blokker inhuurt om reclame te maken voor de N-VA. :rofl:

U zegt het, niet ik.

Vlaanderen Boven
23 mei 2014, 17:21
De man ziet er toch wat uit als een landloper. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Wat een ziekelijke obsessie toch dat je een onschadelijk oud mannetje met alle mogelijke beledigingen moet overladen gewoon omdat hij voor de N-VA militeert. In plaats van gewoon de schouders op te halen zoals wij zelf doen. Zielig eigenlijk.

Het Oosten
23 mei 2014, 17:26
Wat een ziekelijke obsessie toch dat je een onschadelijk oud mannetje met alle mogelijke beledigingen moet overladen gewoon omdat hij voor de N-VA militeert. In plaats van gewoon de schouders op te halen zoals wij zelf doen. Zielig eigenlijk.

Hij lijkt toch op een landloper. Maar, ik geef het toe, schijn bedriegt soms.

Knuppel
23 mei 2014, 17:31
Gwylan? De dame van 'hoge afkomst', die u zo vereert.

Krijg je je afgunst weer niet onder controle, System?

Gwylan is een Franse dame van duidelijk "betere" afkomt dan Aynerand/DucDEngien en System/Het Oosten. Zij bezoekt dit forum NIET om afkeer voor het Vlaamse plebs uit te schruwelen, want die heeft ze niet. Zij heeft al meermaals de reden vernoemd waarom ze dit forum wél bezoekt, namelijk om haar Nederlands te oefenen en onderhouden. D�*t, plus haar klare kijk op de verziekte Belgische politiek, dwingen mijn onverholen bewondering af. Wat een verschil met Franstalige Belgen zoals Everytime en DucDEngien!

Jammer genoeg laat Gwylan zich hier om één of andere reden steeds minder zien. Uiteraard merk jij daar niets van. Jouw wereld draait alleen rond analfabeten, landlopers, collaborateurs en Vlaams-nationalisten.

Knuppel
23 mei 2014, 17:32
U zegt het, niet ik.

Ik bevestigde nochtans alleen maar jouw zotternijen.

Het Oosten
23 mei 2014, 17:36
Ik bevestigde nochtans alleen maar jouw zotternijen.

O, is dat zo? Het zal wel dan.

Knuppel
23 mei 2014, 17:37
Hij lijkt toch op een landloper. Maar, ik geef het toe, schijn bedriegt soms.

Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.

Het Oosten
23 mei 2014, 17:37
Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.

Wat u me nu vertelt. Wie zegt dat het zijn eigen fiets is? Het zou best kunnen dat de NVA hem die fiets tijdelijk 'geleend' heeft om propaganda te maken. Geen goede investering volgens mij.

Knuppel
23 mei 2014, 17:39
O, is dat zo? Het zal wel dan.

Ongetwijfeld is het zo.

Knuppel
23 mei 2014, 17:46
Wat u me nu vertelt. Wie zegt dat het zijn eigen fiets is? Het zou best kunnen dat de NVA hem die fiets tijdelijk 'geleend' heeft om propaganda te maken. Geen goede investering volgens mij.


Juist ja...
En de N-VA heeft uiteraard ook de kleren van de man gewassen. Of nog beter, hem samen met de fiets kleren geleend. :roll:

Volgens mij kan jij dat alleen maar weten als jij die "lokale Waal" bent die de ex. blokker heeft ingehuurd. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. :rofl:

Het Oosten
23 mei 2014, 17:51
Juist ja...
En de N-VA heeft uiteraard ook de kleren van de man gewassen. Of nog beter, hem samen met de fiets kleren geleend. :roll:

Volgens mij kan jij dat alleen maar weten als jij die "lokale Waal" bent die de ex. blokker heeft ingehuurd. Maar ik kan me vergissen natuurlijk. :rofl:

U moet niet overdrijven.

U bent toch zeker dat de Franssprekende die de NVA ingehuurd heeft om de NVA-lijst te duwen in Brussel niet van hetzelfde kaliber is? Want op TV zag hij me er ook zo eentje uit.

Vigilant
23 mei 2014, 17:56
Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.

Het Oosten, dat is de vlees geworden haat. Volgens mij is het een loser die ontzettend afgunstig is.

Het Oosten
23 mei 2014, 18:06
Het Oosten, dat is de vlees geworden haat. Volgens mij is het een loser die ontzettend afgunstig is.

Juist ja. Wel, u beseft het misschien niet, maar u valt vaak in herhaling. En nu niet precies door zinnige argumenten.

djimi
23 mei 2014, 18:23
Waarom toch blijft zo goed als iederéén steeds weer 'domweg' - of is het 'doelbewust'? - voorbij gaan aan het allerzwakste punt in de door De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart gemaakte analyse van de toestand in het Heilig Land Der Vaad'ren?


Zijn 'de Belgen' dan écht zo dom als ze door de Ollanders worden afgeschilderd?


:?

Het Oosten
23 mei 2014, 18:32
Krijg je je afgunst weer niet onder controle, System?

Gwylan is een Franse dame van duidelijk "betere" afkomt dan Aynerand/DucDEngien en System/Het Oosten. Zij bezoekt dit forum NIET om afkeer voor het Vlaamse plebs uit te schruwelen, want die heeft ze niet. Zij heeft al meermaals de reden vernoemd waarom ze dit forum wél bezoekt, namelijk om haar Nederlands te oefenen en onderhouden. D�*t, plus haar klare kijk op de verziekte Belgische politiek, dwingen mijn onverholen bewondering af. Wat een verschil met Franstalige Belgen zoals Everytime en DucDEngien!

Jammer genoeg laat Gwylan zich hier om één of andere reden steeds minder zien. Uiteraard merk jij daar niets van. Jouw wereld draait alleen rond analfabeten, landlopers, collaborateurs en Vlaams-nationalisten.

En... én over omhooggevallen 'kleine leiders' die boeken lezen over Keizer Augustus en menen zich hieraan te moeten spiegelen door uit te pakken met Latijnse spreuken. Over geestelijke armoede gesproken...

DucDEnghien
23 mei 2014, 18:58
Krijg je je afgunst weer niet onder controle, System?

Gwylan is een Franse dame van duidelijk "betere" afkomt dan Aynerand/DucDEngien en System/Het Oosten. Zij bezoekt dit forum NIET om afkeer voor het Vlaamse plebs uit te schruwelen, want die heeft ze niet. Zij heeft al meermaals de reden vernoemd waarom ze dit forum wél bezoekt, namelijk om haar Nederlands te oefenen en onderhouden. D�*t, plus haar klare kijk op de verziekte Belgische politiek, dwingen mijn onverholen bewondering af. Wat een verschil met Franstalige Belgen zoals Everytime en DucDEngien!

Jammer genoeg laat Gwylan zich hier om één of andere reden steeds minder zien. Uiteraard merk jij daar niets van. Jouw wereld draait alleen rond analfabeten, landlopers, collaborateurs en Vlaams-nationalisten.


Gwylan is een construct.

quercus
23 mei 2014, 19:00
En... én over omhooggevallen 'kleine leiders' die boeken lezen over Keizer Augustus en menen zich hieraan te moeten spiegelen door uit te pakken met Latijnse spreuken. Over geestelijke armoede gesproken...

Wat ben jij toch een onvoorstelbaar chagrijnig mensje...

Knuppel
23 mei 2014, 19:04
U moet niet overdrijven.

U bent toch zeker dat de Franssprekende die de NVA ingehuurd heeft om de NVA-lijst te duwen in Brussel niet van hetzelfde kaliber is? Want op TV zag hij me er ook zo eentje uit.

Van overdrijven gesproken.....

Lees eens na wat een baarlijke nonsens jij uitkraamde. Ik wrijf jou alleen maar je eigen ziekelijke onzin onder je beterweterige neus.

Die onzin veeg je niet weg door een nieuwe emmer Systemstront overheen te gooien.

Wat jij op TV ziet weet ik niet. Lichtbakken is meer iets voor konijnen dan voor mij. Volgens mij liggen er trouwens lichtjaren tussen wat er op de lichtbak te zien is en wat jij daar van maakt.

Knuppel
23 mei 2014, 19:06
Juist ja. Wel, u beseft het misschien niet, maar u valt vaak in herhaling. En nu niet precies door zinnige argumenten.

Niemand valt méér in herhaling dan jij. Je valt over de splinter in andermans oog maar van de vrachtwagen vol balken in je eigen oog heb je totaal geen last.

Knuppel
23 mei 2014, 19:14
Gwylan is een construct.

Nog ene die zichzelf op anderen projecteert.

In tegenstelling tot jou is Gwylan alles behalve een construct, Aynerand.

In tegenstelling tot jou is zij wel degelijk een Franse die in Frankrijk woont en werkt.

In tegenstelling tot jou spuugt ze niet op de Vlamingen.

In tegenstelling tot verzuurde, afgunstige Walen zoals jij heeft Gwylan een fijn gevoel voor humor.

En last but not least. In tegen stelling tot jou heeft ze ook nog iets te vertellen.

Het Oosten
23 mei 2014, 19:17
Nog ene die zichzelf op anderen projecteert.

In tegenstelling tot jou is Gwylan alles behalve een construct, Aynerand.

In tegenstelling tot jou is zij wel degelijk een Franse die in Frankrijk woont en werkt.

In tegenstelling tot jou spuugt ze niet op de Vlamingen.

In tegenstelling tot verzuurde, afgunstige Walen zoals jij heeft Gwylan een fijn gevoel voor humor.

En last but not least. In tegen stelling tot jou heeft ze ook nog iets te vertellen.

Iets te vertellen? Dat heb ik nog niet zo gemerkt. NVA-praat vertellen, dat heb ik dan wél gemerkt.

Maar ja, een dame 'van hoge afkomst' die NVA-praat vertelt, dat zint u wel, is het niet?

Vigilant
23 mei 2014, 19:24
Wat ben jij toch een onvoorstelbaar chagrijnig mensje...

Chagrijnig en haatvol.
Je kan het Oosten niet genoeg een spiegel voorhouden.

Knuppel
23 mei 2014, 19:26
En... én over omhooggevallen 'kleine leiders' die boeken lezen over Keizer Augustus en menen zich hieraan te moeten spiegelen door uit te pakken met Latijnse spreuken. Over geestelijke armoede gesproken...

Je mag van mij altijd quoten waar Gwylan het heeft over jouw omhoog gevallen "kleine leider". Ik heb haar zijn naam in alle geval nog niet horen noemen. Ben je zeker dat je geen stemmen in je hoofd hoort die er niet zijn?

Over geestelijke armoede gesproken. Hoe zit het ondertussen met jouw kennis van de Vlaamse spreuken? Of zijn het gezegden? Of uitdrukkingen? Moet je nog terug naar de 18 eeuw om je grote gelijk te zoeken? Is jouw hoogmoed al gevallen of moeten we wachten op de val die daaraan vooraf gaat?

Kruip gauw terug in je donkere hoekje met de geliefde boeken over Staf De Clerck en de nazi's.

Jezus! Er is blijkbaar begin noch eind aan jouw haat, afgunst, dubbelhartigheid, selectieve blindheid en pretentieuze domheid.

Het Oosten
23 mei 2014, 19:26
Wat ben jij toch een onvoorstelbaar chagrijnig mensje...

Heb ik godenschennis gepleegd omdat ik u god aanval?? Goed zo.

DucDEnghien
23 mei 2014, 19:26
Nog ene die zichzelf op anderen projecteert.

In tegenstelling tot jou is Gwylan alles behalve een construct, Aynerand.

In tegenstelling tot jou is zij wel degelijk een Franse die in Frankrijk woont en werkt.

In tegenstelling tot jou spuugt ze niet op de Vlamingen.

In tegenstelling tot verzuurde, afgunstige Walen zoals jij heeft Gwylan een fijn gevoel voor humor.

En last but not least. In tegen stelling tot jou heeft ze ook nog iets te vertellen.

Gwylan is een construct. 2de keer.

Het Oosten
23 mei 2014, 19:29
Je mag van mij altijd quoten waar Gwylan het heeft over jouw omhoog gevallen "kleine leider". Ik heb haar zijn naam in alle geval nog niet horen noemen. Ben je zeker dat je geen stemmen in je hoofd hoort die er niet zijn?

Over geestelijke armoede gesproken. Hoe zit het ondertussen met jouw kennis van de Vlaamse spreuken? Of zijn het gezegden? Of uitdrukkingen? Moet je nog terug naar de 18 eeuw om je grote gelijk te zoeken? Is jouw hoogmoed al gevallen of moeten we wachten op de val die daaraan vooraf gaat?

Kruip gauw terug in je donkere hoekje met de geliefde boeken over Staf De Clerck en de nazi's.

Jezus! Er is blijkbaar begin noch eind aan jouw haat, afgunst, dubbelhartigheid, selectieve blindheid en pretentieuze domheid.

Daar bent u nu eens goed door de mand gevallen. Het zal u leren.

Vigilant
23 mei 2014, 19:35
Heb ik godenschennis gepleegd omdat ik u god aanval?? Goed zo.

Uw continue gestampvoet en gebries op de N-VA is een goed teken : de angst voor een eclatante overwinning van de partij die je tot in de toppen van je tenen haat, zit er diep in. Jouw verzuring is een goede graadmeter.
Schuimbek dus nog wat verder.

Het Oosten
23 mei 2014, 19:37
Uw continue gestampvoet en gebries op de N-VA is een goed teken : de angst voor een eclatante overwinning van de partij die je tot in de toppen van je tenen haat, zit er diep in. Jouw verzuring is een goede graadmeter.
Schuimbek dus nog wat verder.

Ik schuimbek helemaal niet. Ik val aan. Maar ochgottekes, wanneer iemand uw heilige partij aanvalt dan denkt u dat de persoon schuimbekt.

Bovendien ben ik van mening dat 'NVA delenda est'. Net zoals het VB. Mag het?

Knuppel
23 mei 2014, 20:00
Iets te vertellen? Dat heb ik nog niet zo gemerkt. NVA-praat vertellen, dat heb ik dan wél gemerkt.

Maar ja, een dame 'van hoge afkomst' die NVA-praat vertelt, dat zint u wel, is het niet?

Uiteraard heb jij er nog niets van gemerkt dat Gwylan iets te vertellen heeft. Hoe zou d�*t komen?
Onzin en leugens uitkramen, daar krijg jij echter de eerste prijs voor.

Gwylan heeft het NOOIT over de N-VA maar neemt in de regel de gang van zaken op de korrel zoals ze het er in dit anti-democratische apenland aan toe gaat.
De analyses die Gwylan maakt zijn stuk voor stuk juweeltjes van doorzicht en doordachtheid. Dat volstaat voor een enggeestige regimeslaaf zoals jij om haar een N-VA partijslaafje te noemen. Wie het regime bekritiseert is een N-VA-slaafje, verder reikt jouw logica niet.

Je pretendeert geestelijk hoogstaander te zijn dan Vlaams-nationalisten (en jij bent hier niet de enige) maar je hebt niet eens door wat je aan geestelijke kleinheid tussen de lijnen schrijft.
Wie er te pas en te onpas iemand's hoge afkomst bijsleurt verraadt niet alleen zijn ziekelijke afgunst, maar ook grenzeloze onverdraagzaamheid en ongeëvenaarde haat. Al dat belgicistische moois projecteer je op mij. Volgens jou ben ik immers de dubbelnick van Gwylan. Dit terwijl het voor iedereen met 20 gram hersens duidelijk is dat wij in twee totaal verschillende werelden leven.

Ik ben nooit van mijn leven iemand tegengekomen op wie de uitdrukking "wat je zegt ben je zelf" zo goed paste als op jou.

Knuppel
23 mei 2014, 20:02
Gwylan is een construct. 2de keer.

Niet Gwylan maar JIJ bent een construct, Aynerand.

Knuppel
23 mei 2014, 20:03
Daar bent u nu eens goed door de mand gevallen. Het zal u leren.

Kan je ook zeggen door welke mand ik gevallen ben?
En wat mij zal leren?

Knuppel
23 mei 2014, 20:17
Ik schuimbek helemaal niet. Ik val aan. Maar ochgottekes, wanneer iemand uw heilige partij aanvalt dan denkt u dat de persoon schuimbekt.

Bovendien ben ik van mening dat 'NVA delenda est'. Net zoals het VB. Mag het?

Jij doet niets anders dan schuimbekken. Een partij aanvallen die jou niet zint doe je met deugdelijke argumenten. Niet met je leugenachtige fantasie los te laten op een fietsende Waal die niet in jouw Vlaamshatende wereld past. Maar ach, wat valt er anders te verwachten dan simpele pleziertjes van versimpelde mensen?

Je mag trouwens nog een boek volschrijven dat de N-VA delenda est. Het zijn op dit eigenste moment jouw aanbeden regimepartijen die delenda est zijn.
En dat is te merken aan de onzin die jij uitkraamt.

RubberBullet
23 mei 2014, 21:13
Dat is de reden waarom deze Franstalige man campagne voert voor N-VA.
Magniette en Di Rupo zouden dat eens moeten lezen...

Franstalige René grootste fan van N-VA

http://hlnregiophotoprovider0.hln-cdn.be/photo/rene-met-bart-de-wever-als-pop-achterop-boven-de-gevel-van-rene-in-anderlecht-nbsp-nbsp-baert-marc/p1/img-MzY5Njc2NmEvYXQvNjc2NDEyOS82NDB4NjQwL0ZU/6764129.jpeg (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/franstalige-rene-grootste-fan-van-n-va-a1895921/)

En wat moet dat bewijzen? Ik heb ook moslims gekend die op het Vlaams Belang stemden. Rare mensen vindt ge overal.

Gwylan
23 mei 2014, 21:18
Terzijde….

Ik maak eventjes tijd om onder andere naar dit forum te kijken, en stel vast dat mijnheer System het middels zijn post 47 andermaal nodig blijkt gevonden te hebben om een polemiek op te zetten omtrent mijn persoontje.

Eventjes ernstig nu….

Mij persoonlijk deert het totaal niet dat mijn forumnaam wordt vernoemd, ook niet als men dit in negatieve zin doet, en zelfs niet als men kwaadwillig toespelingen maakt op mijn afkomst die nu eenmaal is wat hij is, maar die ik zelf nooit ofte nimmer “hoog” cq. "hoger" of "beter" dan een ander heb genoemd of zou noemen.

In ruimere zin, en om het eenvoudig te stellen : mijn wereld speelt zich op allerlei vlakken dermate ver van de uwe af dat ik via dit forum niet te raken ben, tenzij men mij middels meer persoonlijke kanalen aanvalt of bedreigt (hetgeen mij voorheen als Hallebarde weliswaar is te beurt gevallen, maar sindsdien gelukkig is uitgebleven).

Ik vind het evenwel zeer unfair en even schrijnend als onaanvaardbaar dat men mijn forumnaam en/of mijn afkomst misbruikt om andere forumdeelnemers (inzonderheid een forumvriendin als mevrouw Knuppel) te raken of te plagen.

Ik verzoek mijnheer System en eventuele andere betrokken forumdeelnemers oprecht om daarmee - in deze draad en/of in andere draden - op te houden. Ik durf dienaangaand op de volwassenheid en het begrip van eenieder rekenen.

Gwylan

Kaaskoppie
23 mei 2014, 21:21
En wat moet dat bewijzen? Ik heb ook moslims gekend die op het Vlaams Belang stemden. Rare mensen vindt ge overal.

dat ze 1 dorpsidioot hebben kunnen overtuigen

Het Oosten
23 mei 2014, 21:29
Jij doet niets anders dan schuimbekken. Een partij aanvallen die jou niet zint doe je met deugdelijke argumenten. Niet met je leugenachtige fantasie los te laten op een fietsende Waal die niet in jouw Vlaamshatende wereld past. Maar ach, wat valt er anders te verwachten dan simpele pleziertjes van versimpelde mensen?

Je mag trouwens nog een boek volschrijven dat de N-VA delenda est. Het zijn op dit eigenste moment jouw aanbeden regimepartijen die delenda est zijn.
En dat is te merken aan de onzin die jij uitkraamt.

'Delendae', zult u bedoelen.

Nergens bespeur ik overigens dat de regimepartijen delendae zijn. Integendeel.

Het Oosten
23 mei 2014, 21:42
En wat moet dat bewijzen? Ik heb ook moslims gekend die op het Vlaams Belang stemden. Rare mensen vindt ge overal.

Soort zoekt soort.

quercus
23 mei 2014, 21:50
Heb ik godenschennis gepleegd omdat ik u god aanval?? Goed zo.

Je vertoeft in een permanente toestand van razernij. Zielig...

http://www.sherv.net/cm/emo/angry/raged-smiley-emoticon.gif

Het Oosten
23 mei 2014, 22:01
Je vertoeft in een permanente toestand van razernij. Zielig...

http://www.sherv.net/cm/emo/angry/raged-smiley-emoticon.gif

U hebt een uiterst subjectieve perceptie van de realiteit. Maar dat weten we al een tijdje.

Vigilant
23 mei 2014, 22:04
Je vertoeft in een permanente toestand van razernij. Zielig...

http://www.sherv.net/cm/emo/angry/raged-smiley-emoticon.gif

T'is te hopen dat hij geen gevaar voor de maatschappij wordt.

ViveLaBelgique
23 mei 2014, 22:09
Gwylan? De dame van 'hoge afkomst', die u zo vereert.

Gwylan is een man.

TV-verslaafde
23 mei 2014, 22:09
Och een beetje oergezellige vijandigheid is ons enig vertier in deze woestijn. ;-)

TV-verslaafde
23 mei 2014, 22:13
Ik ga ook een beetje meedoen. De NVA moet kapot! Het nationalisme stinkt, Bart De Streber moet zich eens hoognodig wassen want hij stinkt uit z'n bek. Je reinste nazi die vrolijk de hielen likt van de grootverdieners. LOL

Het Oosten
23 mei 2014, 22:16
Ik ga ook een beetje meedoen. De NVA moet kapot! Het nationalisme stinkt, Bart De Streber moet zich eens hoognodig wassen want hij stinkt uit z'n bek. Je reinste nazi die vrolijk de hielen likt van de grootverdieners. LOL

Een nazi, is nu veel gezegd. Zijn grootvader was wel VNV-er en zijn vader lid van de extreem-rechtse organisatie van het VMO, maar u moet nu ook niet overdrijven.

ViveLaBelgique
23 mei 2014, 22:19
Gwylan is een construct.

Gwylan is inderdaad een construct. Het is ook niet verwonderlijk dat Gwylan minder actief is tijdens politiek drukke periodes.

Kaaskoppie
23 mei 2014, 22:20
Ik ga ook een beetje meedoen. De NVA moet kapot! Het nationalisme stinkt, Bart De Streber moet zich eens hoognodig wassen want hij stinkt uit z'n bek. Je reinste nazi die vrolijk de hielen likt van de grootverdieners. LOL

kijk uit!er zit een fransman onder je bed!

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:23
Zijn er eigenlijk kopstukken van het Vlaams Belang of N-VA die enige bekendheid genieten in kieskring Brussel ? Het gaat toch een kieskring met 1.2 miljoen inwoners. Waarom moeten daar Antwerpenaars als bekende smoel worden gepresenteerd worden ?

Antwerpenaars?
Wie dan?

Ik sta deze keer niet op de lijst en woon nu al een 30 jaar in het Brusselse...
Wordt je hier na 5 jaar niet automatisch genaturaliseerd? :twisted:

Knuppel
23 mei 2014, 22:26
'Delendae', zult u bedoelen.

Nergens bespeur ik overigens dat de regimepartijen delendae zijn. Integendeel.

Pffft...

Ik schuimbek helemaal niet. Ik val aan. Maar ochgottekes, wanneer iemand uw heilige partij aanvalt dan denkt u dat de persoon schuimbekt.

Bovendien ben ik van mening dat 'NVA delenda est'. Net zoals het VB. Mag het?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=7156399&postcount=77

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:27
Wat voelen we onszelf toch weer intellectueel hoog begaafd hé.
Zo verheven boven het volk...

2!

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:28
De man ziet er toch wat uit als een landloper. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Je vergist je dus...
Is je eerste keer ook niet hé? :lol:

TV-verslaafde
23 mei 2014, 22:29
kijk uit!er zit een fransman onder je bed!


De meeste mensen worden toch geleid door hun irrationele angsten. Sommige politici weten die angsten goed uit te spelen en profiteren daarvan door een goed resultaat te boeken met de verkiezingen. "The politics of fear."

Kaaskoppie
23 mei 2014, 22:31
De meeste mensen worden toch geleid door hun irrationele angsten. Sommige politici weten die angsten goed uit te spelen en profiteren daarvan door een goed resultaat te boeken met de verkiezingen. "The politics of fear."
tuurlijk,angst en brood en spelen

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:31
Franstalige? Hebben jullie hem nog geen Nederlands geleerd?
Pas maar op dat het geen infiltrant van Di Rupo is, die alles direct overbrieft.

René heeft geen talenknobbel, so what.
Het is een toffe peer en een moedige kerel die niet alleen tijdens de verkiezingen maar aldoor militeert voor degenen waar hij in gelooft.

Je moet die overtuiging niet delen om zoveel eerlijke inzet en openheid te waarderen.

De meeste zuurpruimen hier komen wat dat betreft inderdaad niet aan zijn enkels.

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:33
Neen. De man lijkt alles behalve op een landloper. Een landloper rijdt niet met een dure fiets en ziet er ook niet zo netjes uit. JIJ ziet er een landloper in omdat je je afgrijselijke haat voor de N-VA niet onder controle hebt.

nog maar eens een 2.

daiwa
23 mei 2014, 22:34
Terzijde….

Ik maak eventjes tijd om onder andere naar dit forum te kijken, en stel vast dat mijnheer System het middels zijn post 47 andermaal nodig blijkt gevonden te hebben om een polemiek op te zetten omtrent mijn persoontje.

Eventjes ernstig nu….

Mij persoonlijk deert het totaal niet dat mijn forumnaam wordt vernoemd, ook niet als men dit in negatieve zin doet, en zelfs niet als men kwaadwillig toespelingen maakt op mijn afkomst die nu eenmaal is wat hij is, maar die ik zelf nooit ofte nimmer “hoog” cq. "hoger" of "beter" dan een ander heb genoemd of zou noemen.

In ruimere zin, en om het eenvoudig te stellen : mijn wereld speelt zich op allerlei vlakken dermate ver van de uwe af dat ik via dit forum niet te raken ben, tenzij men mij middels meer persoonlijke kanalen aanvalt of bedreigt (hetgeen mij voorheen als Hallebarde weliswaar is te beurt gevallen, maar sindsdien gelukkig is uitgebleven).

Ik vind het evenwel zeer unfair en even schrijnend als onaanvaardbaar dat men mijn forumnaam en/of mijn afkomst misbruikt om andere forumdeelnemers (inzonderheid een forumvriendin als mevrouw Knuppel) te raken of te plagen.

Ik verzoek mijnheer System en eventuele andere betrokken forumdeelnemers oprecht om daarmee - in deze draad en/of in andere draden - op te houden. Ik durf dienaangaand op de volwassenheid en het begrip van eenieder rekenen.

Gwylan

Klasse !!

TV-verslaafde
23 mei 2014, 22:37
angst en brood en spelen

Giet daar nog een leuk sausje van verdeel en heers-tactieken over en je hebt het ideale recept om aan politiek te kunnen doen. Verdeel het volk zoveel mogelijk zodat ze nooit in opstand komen, want de politici zouden hun macht wel is kunnen verliezen. Laat de bevolking maar leuk onder elkaar vechten en wij plukken de vruchten er later wel van. Elke vorm van éénsgezinheid moet kapot !

CLAESSENS Joris
23 mei 2014, 22:38
En wat moet dat bewijzen? Ik heb ook moslims gekend die op het Vlaams Belang stemden. Rare mensen vindt ge overal.

Zo ken ik er zelfs meer dan één.
Ik begrijp dat ook niet 100% maar ze hebben uiteraard het recht te kiezen wie zij willen.

TV-verslaafde
23 mei 2014, 22:46
De titel van de draad is wel misleidend natuurlijk, men kan nu éénmaal niet eerlijk aan politiek doen. Politiek is altijd hypocriet, berekend, sluw, tactisch.

Kaaskoppie
23 mei 2014, 22:53
Giet daar nog een leuk sausje van verdeel en heers-tactieken over en je hebt het ideale recept om aan politiek te kunnen doen. Verdeel het volk zoveel mogelijk zodat ze nooit in opstand komen, want de politici zouden hun macht wel is kunnen verliezen. Laat de bevolking maar leuk onder elkaar vechten en wij plukken de vruchten er later wel van. Elke vorm van éénsgezinheid moet kapot !

Precies!en dit ganse forum is hier een mooi voorbeeld van..

Kaaskoppie
23 mei 2014, 23:00
De titel van de draad is wel misleidend natuurlijk, men kan nu éénmaal niet eerlijk aan politiek doen. Politiek is altijd hypocriet, berekend, sluw, tactisch.

die titel is voor achterlijke zwammen,
het is het bedrijfsleven dat de politiek bepaalt

Knuppel
23 mei 2014, 23:17
Klasse !!

Reken maar!

Klasse drijft boven.

Goede wijn behoeft geen krans.

Knuppel
23 mei 2014, 23:34
Gwylan is inderdaad een construct. Het is ook niet verwonderlijk dat Gwylan minder actief is tijdens politiek drukke periodes.

Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.

Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.

Miauw!
23 mei 2014, 23:40
Precies!en dit ganse forum is hier een mooi voorbeeld van..

Maar met een roerende eensgezindheid zou het hier maar saai zijn, hé! :-) Niets zo oervervelend als elkaar constant gelijk te zitten geven.

ViveLaBelgique
23 mei 2014, 23:43
Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.

Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.

Welke bedreigingen ?

Svennies
23 mei 2014, 23:49
Welke bedreigingen ?

Ja,hou je maar van de domme...

Het past perfect bij jou profiel...:roll::roll:

Het Oosten
24 mei 2014, 08:54
Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.

Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.


Universiteit Leiden.

Construct.

Constructen zijn theoretische concepten, die geformuleerd zijn (geconstrueerd zijn) als causale of beschrijvende verklaringen. Een construct is een abstracte variabele, geformuleerd vanuit idee of beelden, als verklarend concept. Veel psychologen gebruiken het woord construct in een wat ruimere zin ter aanduiding van begrippen of concepten die abstract zijn en dus niet direct waarneembaar, maar mogelijk wel operationaliseerbaar.

Over dit onderwerp zijn er opgaven in Weps deel 1; zie week 1, vraag 4 en week 2, vraag 1

NB deze link start Weps voor u. U moet zelf deze opgave opzoeken



http://www.leidenuniv.nl/fsw/psychologielexicon/index.php3-c=197.htm

Nu, we weten allemaal dat de universiteit van Leiden 'franskiljon' is. En dit sinds mensenheugnis.

AnarchoChristophe
24 mei 2014, 09:02
Je moet die overtuiging niet delen om zoveel eerlijke inzet en openheid te waarderen.

Politieke afgoderij dient om geen enkele reden gewaardeerd te worden.

Het Oosten
24 mei 2014, 09:09
De titel van de draad is wel misleidend natuurlijk, men kan nu éénmaal niet eerlijk aan politiek doen. Politiek is altijd hypocriet, berekend, sluw, tactisch.

Zo is dat.

Vlaanderen Boven
24 mei 2014, 11:15
Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.

Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.

Vooral hilarisch dat de beschuldiging van ViveLaBelgique komt. Over 'construct' gesproken...

De schoofzak
24 mei 2014, 16:13
Politieke afgoderij dient om geen enkele reden gewaardeerd te worden.

Mensen die geen vlieg kwaad doen, uitlachen met stoere uitspraken, dient om geen enkele reden gewaardeerd te woden.

.

De schoofzak
24 mei 2014, 16:15
Universiteit Leiden.

Construct.

Constructen zijn theoretische concepten, die geformuleerd zijn (geconstrueerd zijn) als causale of beschrijvende verklaringen. Een construct is een abstracte variabele, geformuleerd vanuit idee of beelden, als verklarend concept. Veel psychologen gebruiken het woord construct in een wat ruimere zin ter aanduiding van begrippen of concepten die abstract zijn en dus niet direct waarneembaar, maar mogelijk wel operationaliseerbaar.

Over dit onderwerp zijn er opgaven in Weps deel 1; zie week 1, vraag 4 en week 2, vraag 1

NB deze link start Weps voor u. U moet zelf deze opgave opzoeken



http://www.leidenuniv.nl/fsw/psychologielexicon/index.php3-c=197.htm

Nu, we weten allemaal dat de universiteit van Leiden 'franskiljon' is. En dit sinds mensenheugnis.

Den univ van Leiden zeg, amai.

.

AnarchoChristophe
24 mei 2014, 17:33
Mensen die geen vlieg kwaad doen, uitlachen met stoere uitspraken, dient om geen enkele reden gewaardeerd te woden.

.

Heb ik hem uitgelachen? Ik zeg dat zijn politieke afgoderij walgelijk is en om geen enkele reden waardering zou verdienen.

Ik kan daar niet meer mee lachen, ik heb daar medelijden mee, met zo'n afgoderij van mensen die geen zak om je geven, of het moest om je portefeuille zijn.

De schoofzak
24 mei 2014, 19:10
Heb ik hem uitgelachen? Ik zeg dat zijn politieke afgoderij walgelijk is en om geen enkele reden waardering zou verdienen.

Ik kan daar niet meer mee lachen, ik heb daar medelijden mee, met zo'n afgoderij van mensen die geen zak om je geven, of het moest om je portefeuille zijn.

Walgelijk ??? Amaaai

Ik heb iets meer respect voor de medemens, zelfs de medemens die ik niet begrijp of die ik niet kan volgen, zoals vb. idolatrie ivm sportkampioenen of dito ploegen. Of godsdienstaanhangers.

Ieder diertje zijn pleziertje, denk ik dan maar.

.

AnarchoChristophe
24 mei 2014, 19:19
Walgelijk ??? Amaaai

Ik heb iets meer respect voor de medemens, zelfs de medemens die ik niet begrijp of die ik niet kan volgen, zoals vb. idolatrie ivm sportkampioenen of dito ploegen.
Even zielig. Waarom iemand op Aarde aanbidden, ze beginnen en eindigen met niet meer of minder dan U?
Of godsdienstaanhangers.
Het gaat net over afgoderij. Los van of je al dan niet in God gelooft, jij vindt dat niet kantje boordje verontrustend, dat men leidersfiguren zo vergoddelijkt? Een personencultus is altijd gevaarlijk in de politiek.
Ieder diertje zijn pleziertje, denk ik dan maar.
.
Was het maar zo simpel. Die pipo's hebben 5 jaar om mij te plunderen, startend vanaf morgenavond.

djimi
24 mei 2014, 19:26
...

Soit, hier zijn, denk ik, toch wat kosten aan.

Toch véél minder dan aan al was het maar één enkel lid van de Lakens-Coburgse dievenbende, me dunkt.

En bij "René" kan er tenminste nog een échte glimlach van af.

:twisted:

ViveLaBelgique
24 mei 2014, 20:24
Vooral hilarisch dat de beschuldiging van ViveLaBelgique komt. Over 'construct' gesproken...

Het is geen beschuldiging. De persoon achter Gwylan heeft dat hier zelf verklaard.

ViveLaBelgique
24 mei 2014, 20:31
Het woord "construct" komt niet voor in de Van Dale. Het is echter duidelijk genoeg wat franskiljons zoals jij en Aynerand bedoelen.



Ik ben geen franskiljon. De persoon achter Gwylan is wel degelijk een franskiljon. Nu jij bent bij uitstek de grote expert en aanbidster van alle constructen van deze persoon op dit forum. Dit is helemaal niet negatief of beledigend bedoelt. Niet jegens jou - mijn beste knuppel en niet jegens constructen zoals Gwylan.

Als Gwylan een "construct" was had ze zich niet hoeven te wapenen tegen de bedreigingen die haar onder haar vorige nick te beurt vielen, en die niet toevallig kwamen vanuit het over het paard getilde, belgicistisch-franskiljonse wereldje waar jij, Aynerand/DucDEngien en de BUBbels in thuis horen.

Ik voel me niet aangesproken met BUBbel en heb geen enkele relatie met de personen die jij vermeldt. Ik ken hen niet eens.

Ik kan niet in naam van anderen spreken. Ik verwerp het uiten van bedreigingen en ik verwerp nog meer het klagen over imaginaire bedreigen. Wat ik bovenal verwerp is valse beschuldigingen.

Bij deze vraag ik jou akte te nemen van mijn bemerkingen en dergelijke ongefundeerde aantijgingen jegens mij achterwege te laten.

ViveLaBelgique
24 mei 2014, 20:31
Ja,hou je maar van de domme...

Het past perfect bij jou profiel...:roll::roll:

Welk profiel ?

Knuppel
24 mei 2014, 21:09
Het is geen beschuldiging. De persoon achter Gwylan heeft dat hier zelf verklaard.

Je bent een vuige leugenaar, ViveLaBelgique!
Achter iedere nick zit een persoon. Als jouw soort dat als constructen bestempelt wijst dat erop dat jullie zélf constructen zijn. Kwaadwillige en achterbakse constructen! Jullie verkroppen het gewoon niet dat een Française niet naar jullie francofoon-belgicistische pijpen danst. Als een zielig, afgunstig, achterbaks, onbetekenend zootje ongeregeld, zo presenteren jullie je op dit forum!

Ik weet zeker dat Gwylan zoiets NOOIT zou zeggen. Noch van zichzelf, noch van iemand anders. Daarvoor is ze een veel te hoogstaande persoonlijkheid.
Het verwondert mij echter niet in het minst dat deze welbewuste belediging, want d�*t is het, komt van fransgezinde belgicisten zoals Aynerand en jij. Het is JULLIE soort waartegen Hallebarde zich moest wapenen.

Achter Hallebarde en Gwylan zit dezelfde PERSOON, dus géén construct zoals jullie dat hier proberen te verkopen.

Jij hebt je hier pas in 2011 geregistreerd. Je kan dus alleen weten wie er aan Gwylan voorafging als je huidige nick een dubbelnick is. Hallebarde haakte immers in 2010 af en kwam pas een tijd later terug als Gwylan.


Wij weten intussen uit welke hoek de “berichten” komen. Voor alle duidelijkheid : niet van de regelmatige deelnemers aan dit forum. Laat mij het zo stellen : sommigen, die uw staatssysteem voorstaan, blijken niet gediend te zijn met de al te “Vlaamse” standpunten van een française, en wensen kennelijk het minste uit de pas lopen in de kiem te smoren.

U mag daar gerust mee lachen, en dat deed ik aanvankelijk evenzeer : hoe kan de visie van een onbetekenend persoontje als ondergetekende nu ooit zelfs maar het minste “gevaar” betekenen voor wat dan ook. Sommigen blijken dat evenwel anders te zien, en u zult begrijpen dat het ermee lachen mij de voorbije maanden beetje bij beetje is vergaan. D�*t is het mij niet waard, eerlijk gezegd.

Om die weinig leuke aspectjes van één en ander te vermijden, en vooraleer ik in alles en nog wat de nood om op mijn hoede te zijn begin te zien, hou ik liever mijn ware en oprechte “Hallebarde”-gedaante binnenskamers.

Evenwel, wie mij een beetje kent, weet dat ik mijn Nederlandse taaloefeningetjes, en het van de gelegenheid gebruik maken om mijn oprechte mening te verkondigen als ik er zin in heb, niet zomaar zal laten, en wie weet, zelfs niet op dit forum.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=4738942&postcount=43

Tot daar jullie "construct", ellendelingen!

ViveLaBelgique
24 mei 2014, 21:23
Je bent een vuige leugenaar, ViveLaBelgique!
Achter iedere nick zit een persoon. Als jouw soort dat als constructen bestempelt wijst dat erop dat jullie zélf constructen zijn. Kwaadwillige en achterbakse constructen! Jullie verkroppen het gewoon niet dat een Française niet naar jullie francofoon-belgicistische pijpen danst. Als een zielig, afgunstig, achterbaks, onbetekenend zootje ongeregeld, zo presenteren jullie je op dit forum!

Ik presenteer me mezelf nooit met anderen. Dat is een perceptie die enkel in jouw hoofd afspeelt. Ik verwerp achterbaksheid, leugens en kwaadwillendheid. Als er iemand francofoon is dan is het wel de persoon achter Gwylan. Wat belgicistisch is weet ik niet. Dat is enkel wat jij er in jouw hoofd van maakt.

Ik weet zeker dat Gwylan zoiets NOOIT zou zeggen. Noch van zichzelf, noch van iemand anders. Daarvoor is ze een veel te hoogstaande persoonlijkheid.

Wat juist ?

Het verwondert mij echter niet in het minst dat deze welbewuste belediging, want d�*t is het, komt van fransgezinde belgicisten zoals Aynerand en jij. Het is JULLIE soort waartegen Hallebarde zich moest wapenen.

Lees eens de "afscheidspost" van "Hallebarde". Daar verklaart de persoon zelf dat hij overweegt als een andere construct weer te keren. Ik weet niet wie er achter die vermeende beledigingen zat.

Achter Hallebarde en Gwylan zit dezelfde PERSOON, dus géén construct zoals jullie dat hier proberen te verkopen.

De persoon achter de constructen "Hallebarde" en "Gwylan" is inderdaad dezelfde. Dat heb ik hier van jou vernomen als "Gwylan" expert.

Jij hebt je hier pas in 2011 geregistreerd. Je kan dus alleen weten wie er aan Gwylan voorafging als je huidige nick een dubbelnick is. Hallebarde haakte immers in 2010 af en kwam pas een tijd later terug als Gwylan.

Bedankt voor de toelichting. Ik heb gewoon de afscheidspost van Hallebarde gelezen nadat jij kenbaar maakte dat het een andere construct van de persoon achter Gwylan betreft. Jij bent beter op de hoogte van de historiek van de forumfenomenen dan ik.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=4738942&postcount=43

Tot daar jullie "construct", ellendelingen!

Ik citeer letterlijk de persoon achter "Gwylan":

En wie weet kom ik dan ooit terug, vermomd als een doordeweekse Vlaamse bink uit Halverwegegem of zo, wreed geïnteresseerd in tetten en alle andere dingetjes die mannen levenslust bezorgen


Dus nogmaals. Er is geen kwaad mee gemoeid om het feit weer te geven dat Gwylan een construct is.

Knuppel
24 mei 2014, 21:42
Natuurlijk is er wél kwaad mee gemoeid om een persoon een construct te noemen. Niets anders dan kwaad trouwens.
Het citaat waarmee jij dat denkt te kunnen bevestigen bewijst het.

Gwylan is een vrouw met een fijn gevoel voor humor. Voor het citaat waar jij je zever mee denkt te kunnen staven hoeft de inspiratie niet ver gezocht te worden. Om bij de koetjes en kalfjes van dit forum te geraken volstaat één muisklik.

Zeg eens Belgique, je hebt toch niet toevallig zorgvuldig dit citaat "vergeten" te quoten in je nochtans uitgebreide reactie?

Laat mij het zo stellen : sommigen, die uw staatssysteem voorstaan, blijken niet gediend te zijn met de al te “Vlaamse” standpunten van een française, en wensen kennelijk het minste uit de pas lopen in de kiem te smoren.

ViveLaBelgique
24 mei 2014, 21:52
Natuurlijk is er wél kwaad mee gemoeid om een persoon een construct te noemen. Niets anders dan kwaad trouwens.

Dat is nooit mijn bedoeling. Ik snap ook niet hoe je tot die redenering komt dat er kwaad mee bedoelt zou zijn.

Het citaat waarmee jij dat denkt te kunnen bevestigen bewijst het.

Gwylan is een vrouw met een fijn gevoel voor humor. Voor het citaat waar jij je zever mee denkt te kunnen staven hoeft de inspiratie niet ver gezocht te worden. Om bij de koetjes en kalfjes van dit forum te geraken volstaat één muisklik.

Zeg eens Belgique, je hebt toch niet toevallig zorgvuldig dit citaat "vergeten" te quoten in je nochtans uitgebreide reactie?

Maak een onderscheid tussen de construct "Gwylan" en de persoon die er achter zit. Jij bent een echte persoon. Gwylan is geen echte persoon.

Knuppel
24 mei 2014, 22:10
Maak een onderscheid tussen de construct "Gwylan" en de persoon die er achter zit. Jij bent een echte persoon. Gwylan is geen echte persoon.

Waarmee je je kwaadwilligheid nog eens hebt bewezen.

En nu vlieg je weer mijn negeervuilbak in.