PDA

View Full Version : Campagnevrachtwagen Ben Weyts in brand gestoken


benjiro
24 mei 2014, 15:57
De bestelwagen stond in de nacht van vrijdag op zaterdag geparkeerd aan de afrit van de Brusselse ring in Beersel. De politie gaat ervan uit dat hij omstreeks 4.00 uur in brand gestoken is. De brandweer kwam nog ter plaatse om te blussen, maar het voertuig, dat ook allerhande campagnemateriaal bevatte, is volledig vernield.

Weyts zelf reageert aangeslagen. 'Dit is schrikbarend, waar gaat het toch naartoe? Ook mijn affiches zijn de jongste weken al meermaals gevandaliseerd', klinkt het. 'Afgelopen week betrapten wij al een duo dat het vooral gemunt had op N-VA affiches en nu dit. Blijkbaar was dit niet erg genoeg en wordt men drastischer. Op de duur ga je nog in je eigen gemeente politiebewaking moeten vragen wanneer je aan politiek doet!'

'Bovendien was het niet mijn vrachtwagen. Iemand was zo vriendelijk om mij die ter beschikking te stellen,' besluit Weyts.

Wie de brand gesticht heeft is op dit moment nog niet duidelijk, maar de politie heeft wel bevestigd dat er kwaad opzet in het spel is. Toch zouden er geen politieke motieven meegespeeld hebben. In de nacht van vrijdag op zaterdag brandde in Beersel nog een tweede voertuig uit. Volgens de politie worden in de omgeving van Halle de afgelopen maand regelmatig auto's in brand gestoken. Volgens de brandweer is er een pyromaan aan het werk.

https://pbs.twimg.com/media/BoY3twcIUAE4Ci-.jpg:large

Politie is er snel bij om dit te minimaliseren & te linken aan een "neutrale" pyromaan. Hey ... hier is een idee voor de Politie: Gezien de vrij duidelijke Politieke boodschap op de vrachtwagen, zou het niet "kunnen" dat de persoon dat de vrachtwagen in brand stak, daarom niet dezelfde is als die dat al maanden bezig was auto's in brand te steken?

Zal toeval zijn niet waar, dat van al de voertuigen om in brand te steken, dat men juist voor de verkiezingen, dat de pyromaan "toevallig" juist een Politieker zijn vrachtwagen in brand steekt.

Het Oosten
24 mei 2014, 15:58
https://pbs.twimg.com/media/BoY3twcIUAE4Ci-.jpg:large

Politie is er snel bij om dit te minimaliseren & te linken aan een "neutrale" pyromaan. Hey ... hier is een idee voor de Politie: Gezien de vrij duidelijke Politieke boodschap op de vrachtwagen, zou het niet "kunnen" dat de persoon dat de vrachtwagen in brand stak, daarom niet dezelfde is als die dat al maanden bezig was auto's in brand te steken?

Zal toeval zijn niet waar, dat van al de voertuigen om in brand te steken, dat men juist voor de verkiezingen, dat de pyromaan "toevallig" juist een Politieker zijn vrachtwagen in brand steekt.

Er lopen overal gekken rond.

Het Oosten
24 mei 2014, 15:59
https://pbs.twimg.com/media/BoY3twcIUAE4Ci-.jpg:large

Politie is er snel bij om dit te minimaliseren & te linken aan een "neutrale" pyromaan. Hey ... hier is een idee voor de Politie: Gezien de vrij duidelijke Politieke boodschap op de vrachtwagen, zou het niet "kunnen" dat de persoon dat de vrachtwagen in brand stak, daarom niet dezelfde is als die dat al maanden bezig was auto's in brand te steken?

Zal toeval zijn niet waar, dat van al de voertuigen om in brand te steken, dat men juist voor de verkiezingen, dat de pyromaan "toevallig" juist een Politieker zijn vrachtwagen in brand steekt.

De foto is misschien een voorteken voor de NVA.

Vette Pois(s)on
24 mei 2014, 16:00
"geen politieke motieven"

jaja, zal wel...

Witte Kaproen
24 mei 2014, 16:03
Er lopen overal gekken rond.

Wedden dat ze de "daders " dit week-end niet zullen vinden?

skaldis
24 mei 2014, 16:15
Wat die gast allemaal niet doet om in de schijnwerpers te staan :]

Flippend Rund
24 mei 2014, 16:23
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.

Nierika
24 mei 2014, 16:28
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.
Op dit forum en op allerhande comment boards van internetkranten wordt al volop gesuggereerd dat het opgezet spel is.
De politie van Halle weigert alle commentaar, volgens het VTM-nieuws omdat dit zo dicht bij de verkiezingen gevoelig ligt, maar suggereert toch dat het om een pyromaan gaat, omdat er eerder deze week ook een auto werd in brand gestoken.
Dus toch niet zo weigerachtig om commentaar te geven.
Over welk soort auto het dan eerder ging, zeggen ze er niet bij, en kwam volgens mij jongstleden ook niet in het nieuws.

robert t
24 mei 2014, 16:30
Wat die gast allemaal niet doet om in de schijnwerpers te staan :]Onnozelaar.

Vigilant
24 mei 2014, 16:32
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.

De oproepen tot haat jegens de N-VA die dagelijks door de krant van Yves De Smet de wereld ingestuurd werden, produceren hun effect.

De schoofzak
24 mei 2014, 16:39
Wat die gast allemaal niet doet om in de schijnwerpers te staan :]

Een pyromaan is een mens die ziek is.

Een leugenaar, een bedrieger, een praatjesverkoper ... vaak niet.

.

stevensterk
24 mei 2014, 16:44
Verbaasd me weinig, hier in Oostende werden tijdesn de gemeenteraadsverkiezingen ook alle N-VA posters beklad met Nazi-tekens.

Het internet loopt alweer vol van de complottheoriën dat ze het zelf zouden aangestoken hebben vindt ik beneden alle peil. Zoiets wens ik niemand toe van geen enkele politieke partij.

Nou ja voor vele mensen lijkt in de politiek zowel bij links als rechts niet enkel om een verschil in mening te draaien maar daadwerkelijk om diepgewortelde haat.

robert t
24 mei 2014, 16:44
De foto is misschien een voorteken voor de NVA.Ik veronderstel dat je dit een leuk incidentje vindt. Maar het zou nog leuker geweest zijn wanneer ook Weyts in de vlammen gebleven was. Zoiets?

Witte Kaproen
24 mei 2014, 17:00
Wat die gast allemaal niet doet om in de schijnwerpers te staan :]

Ja, ja en Pim Fortuyn heeft zichzelf ook neergeschoten om in de schijnwerpers te staan zeker.:roll:

nabat54
24 mei 2014, 17:08
Op dit forum en op allerhande comment boards van internetkranten wordt al volop gesuggereerd dat het opgezet spel is.
De politie van Halle weigert alle commentaar, volgens het VTM-nieuws omdat dit zo dicht bij de verkiezingen gevoelig ligt, maar suggereert toch dat het om een pyromaan gaat, omdat er eerder deze week ook een auto werd in brand gestoken.
Dus toch niet zo weigerachtig om commentaar te geven.
Over welk soort auto het dan eerder ging, zeggen ze er niet bij, en kwam volgens mij jongstleden ook niet in het nieuws.

Blijkbaar is het een Renault Twingo die zaterdag de fik inging.....er kleefde een vlaams leeuwtje op ? een N-VA sticker ?

"De politie suggereert " Tja geen bronmelding van de persoon die hier de draad opstart :roll: dus tja.

Wat ik wel vreemd vind is de verschillende kommentaar die ik aantrof deze middag.
Zie hieronder.


Tussen "geen commentaar" en " maar zou het niet gaan om een politieke daad", dat vind ik toch wel een zeer extreem verschil.
Ik vermoed dat het dezelfde politiewoordvoerder betrof....
dus of wel is de VRT aan het lullen , ofwel de HLN.....rarara.

We zullen moeten het onderzoek afwachtten, maar ja met de haatcampagne die er gevoerd wordt tov de N-VA moet je niet schrikken dat een eventueel a-politieke pyromaan een N-VA campagne wagen in de fik plaats.
Sommigen mogen eens goed beginnen nadenken over de manier waarop ze campagne voeren tov van de N-VA.
Voor wanneer de eerste dode ?


Weyts is er niet meer gerust in. "Mijn vrouw vreest het ergste",
zegt hij. "Als tegenstanders ons nu ook al zo willen treffen, moeten we dan echt
politiebescherming krijgen? Op die vrachtwagen stond niets provocerends. Ik begrijp
dus niet waarom die brand gesticht werd." In de nacht van vrijdag op zaterdag ging ook al een Renault Twingo
in vlammen op in de Kerkhofstraat die vlakbij gelegen is. Weyts vertrok vanochtend met
wat vertraging naar de familiedag van N-VA in Planckendael. De politie van Beersel weigert alle commentaar.

bron
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1897453/2014/05/24/Campagnewagen-Ben-Weyts-in-brand-gestoken.dhtml


Een kleine vrachtwagen waarmee N-VA-Kamerlid Ben Weyts campagne voerde,
is zaterdag in de vroege ochtend volledig uitgebrand. De brandweer kwam nog ter
plaatse om te blussen, maar dat was tevergeefs. Volgens de politie gaat het om
brandstichting, maar zou het niet gaan om een politieke daad. Weyts is geschokt.
"Brandstichting gaat wel heel ver", zegt hij in een reactie aan onze redactie.

bron
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/VK14/140524_weyts-campagnevrachtwagen-uitgebrand
[/COLOR][/I]

Miauw!
24 mei 2014, 17:09
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.

Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?

graaf de bethune
24 mei 2014, 17:16
Dit is nu éénmaal de manier waarop "verdraagzaam links" omgaat met zijn politieke tegenstanders. Hier blijft het voorlopig bij vandalisme in nederland is het gewoon dood met de kogel in naam van Volker Vandergraaf. De linkse held is ondertussen al vrijgekomen. Het had eens een rechtse persoon moeten zijn die een linkiewinkie er zo tussen had, het kot was te klein geweest. Hopelijk kennen we nog de dader voor de stemlokalen morgen opengaan. Ondertussen ook schietpartij in het Joods museum op de zavel, heb zo al een vaag vermoeden van het profiel van de daders(ze waren met 2). Hopelijk krijgen we hierover ook meer te weten alvorens de stemlokalen morgen opengaan.

nabat54
24 mei 2014, 17:16
Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?

Laag, lager en Miauw ?:roll:

Miauw!
24 mei 2014, 17:28
Laag, lager en Miauw ?:roll:

Insinueer jij nu dat ik zeg dat ze het zélf gedaan hebben? 8O

hamac
24 mei 2014, 17:31
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.



Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?


Insinueer jij nu dat ik zeg dat ze het zélf gedaan hebben? 8O

Hoe moet je dat anders interpreteren?

Het Oosten
24 mei 2014, 17:34
Ik veronderstel dat je dit een leuk incidentje vindt. Maar het zou nog leuker geweest zijn wanneer ook Weyts in de vlammen gebleven was. Zoiets?

Ik vind dit helemaal niet leuk. Maar ja, als er geen politiek drijfveer achter zit, kan iedere gek dit hebben gedaan. Trouwens bij ons in België gaat het er vrij beschaafd aan toe tijdens de kiescampagne. En zo hoort het ook.

skaldis
24 mei 2014, 17:36
Een pyromaan is een mens die ziek is.

Een leugenaar, een bedrieger, een praatjesverkoper ... vaak niet.

.

Als beide dan niet samen gaan welke van de twee is Weyts dan ? :]

Miauw!
24 mei 2014, 17:37
Hoe moet je dat anders interpreteren?

Moet ik nu echt een Jambonneke of een BDW'ke gaan doen en uitleggen wat ik bedoelde? Omdat sommigen paranoïde zijn en overal complotten tegen NVA in zien?

hamac
24 mei 2014, 17:41
Moet ik nu echt een Jambonneke of een BDW'ke gaan doen en uitleggen wat ik bedoelde? Omdat sommigen paranoïde zijn en overal complotten tegen NVA in zien?

Ik kan niet in je hoofd zien.

reservespeler
24 mei 2014, 17:44
De foto is misschien een voorteken voor de NVA.

Leg uit

reservespeler
24 mei 2014, 17:46
Onnozelaar.

Inderdaad, de juiste benaming

reservespeler
24 mei 2014, 17:47
Ik veronderstel dat je dit een leuk incidentje vindt. Maar het zou nog leuker geweest zijn wanneer ook Weyts in de vlammen gebleven was. Zoiets?

Dat durft hij niet schrijven.

Miauw!
24 mei 2014, 17:47
Ik kan niet in je hoofd zien.

Ik geef grif toe dat ik bij het neertypen van mijn uitspraak "Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?" enkele gedachtesprongen heb overgeslagen, waardoor men, mits enige kwaadwilligheid, hier inderdaad uit zou kunnen afleiden dat ik insinueer dat ze het zelf gedaan hebben. Dat is niet het geval. En nu heb ik hier al meer tijd aan verspild dan als ik mijn volledige gedachtengang had neergepend, dus kan ik het dan wel in één keer uitleggen: hier dus mijn gedachtengang (voor wie het interesseert):

Flippend Rund: "Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt."
Ik (in mijn hoofd): "Ja, da's waar, er zijn inderdaad geen incidenten geweest. En dan net nu nog wél, op de valreep, één dag voor de verkiezingen!"
Vervolgens zat ik wat te denken over het effect van dit voorval op het stemgedrag, en kwam ik tot het besluit dat dit misschien nog enkele twijfelaars over de streep zou trekken in het voordeel van de NVA. Vandaar dus. :)

Zeus
24 mei 2014, 17:48
Ik verwed er een bak trappist op voor ieder forumlid dat De Wever in 'het ultieme debat' wel zal zeggen: "Stop alstublieft met leugens te vertellen en ons te demoniseren. Of wil u doorgaan tot er doden vallen?...Ween ween etc."

4x10E6
24 mei 2014, 17:48
https://pbs.twimg.com/media/BoY3twcIUAE4Ci-.jpg:large

Politie is er snel bij om dit te minimaliseren & te linken aan een "neutrale" pyromaan. Hey ... hier is een idee voor de Politie: Gezien de vrij duidelijke Politieke boodschap op de vrachtwagen, zou het niet "kunnen" dat de persoon dat de vrachtwagen in brand stak, daarom niet dezelfde is als die dat al maanden bezig was auto's in brand te steken?

Zal toeval zijn niet waar, dat van al de voertuigen om in brand te steken, dat men juist voor de verkiezingen, dat de pyromaan "toevallig" juist een Politieker zijn vrachtwagen in brand steekt.

.. ben zwets heeft een campagnevrachtwagen .. dat hij een kruiwagen had wisten we ..

Zipper
24 mei 2014, 17:49
Ik veronderstel dat je dit een leuk incidentje vindt. Maar het zou nog leuker geweest zijn wanneer ook Weyts in de vlammen gebleven was. Zoiets?

zat Weyts dan in de camion, toen hij werd aangestoken ??

HRobin
24 mei 2014, 17:50
.. ben zwets heeft een campagnevrachtwagen .. dat hij een kruiwagen had wisten we ..

Hopelijk was je niet al te verrast, maar om je gerust te stellen had hij die maar in bruikleen ;-)

reservespeler
24 mei 2014, 17:51
.. ben zwets heeft een campagnevrachtwagen .. dat hij een kruiwagen had wisten we ..

Wie is Ben Zwets?

robert t
24 mei 2014, 17:54
Leg uitSimple comme bonjour. Een paar dagen geleden heeft het oosten vermeld dat de N-VA moet vernietigd worden. Letterlijk. Met de foto van de uitgebrande campagnewagen ziet het oosten de eerste faze van zijn droom bewaarheid worden. Hij ontkent dit wel maar iedereen die hem een beetje kent weet welke haat hij koestert t.o.v. de N-VA. Vandaar.

HOUZEE !
24 mei 2014, 17:57
http://img2.hebus.com/hebus_2004/07/24/preview/040724115944_8.jpg

Nogal een gelukkig toeval dat de campagne er dan wel juist op zit he ....

reservespeler
24 mei 2014, 17:57
Simple comme bonjour. Een paar dagen geleden heeft het oosten vermeld dat de N-VA moet vernietigd worden. Letterlijk. Met de foto van de uitgebrande campagnewagen ziet het oosten de eerste faze van zijn droom bewaarheid worden. Hij ontkent dit wel maar iedereen die hem een beetje kent weet welke haat hij koestert t.o.v. de N-VA. Vandaar.

Ach zo, ik heb dat gemist wegens tijdsgebrek.
Bedankt voor de verduidelijking.

Het Oosten
24 mei 2014, 17:57
Ik verwed er een bak trappist op voor ieder forumlid dat De Wever in 'het ultieme debat' wel zal zeggen: "Stop alstublieft met leugens te vertellen en ons te demoniseren. Of wil u doorgaan tot er doden vallen?...Ween ween etc."

Bart De Wever, de jankende Caliméro-panda:
"Meester, meester ze zijn allem�*�*l tegen mij!"

En wat zegt de meester? Wel, hij zegt:
"Jaja Bartje, we weten het nu wel. Ga nu maar rustig in de zandbak spelen."

reservespeler
24 mei 2014, 17:58
Bart De Wever, de jankende Caliméro-panda:
"Meester, meester ze zijn allem�*�*l tegen mij!"

En wat zegt de meester? Wel, hij zegt:
"Jaja Bartje, we weten het nu wel. Ga nu maar rustig in de zandbak spelen."


Wie is "De Meester"?

hamac
24 mei 2014, 17:59
Ik geef grif toe dat ik bij het neertypen van mijn uitspraak "Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?" enkele gedachtesprongen heb overgeslagen, waardoor men, mits enige kwaadwilligheid, hier inderdaad uit zou kunnen afleiden dat ik insinueer dat ze het zelf gedaan hebben. Dat is niet het geval.
8<


Fair enough. Trouwens, ik ben de goedheid zelve. :-)

Karel Martel B
24 mei 2014, 17:59
Er lopen overal gekken rond.

Dat gezegd zijnde, heb je een alibi?

robert t
24 mei 2014, 18:00
zat Weyts dan in de camion, toen hij werd aangestoken ??Natuurlijk niet, het incident vond plaats rond 4 u in de morgen. Ik heb alleen een veronderstelling gedaan omdat ik het oosten zeer goed ken. Zijn posting was er niet naast en daarop reageerde ik.

hamac
24 mei 2014, 18:02
Wie is "De Meester"?

Van Besien natuurlijk. :-)

Het Oosten
24 mei 2014, 18:03
Wie is Ben Zwets?

Er is toch maar één Ben Zwets in deze campagne: the one and only.(zwetser wel te verstaan).

Robinus V
24 mei 2014, 18:05
Karma.

Het Oosten
24 mei 2014, 18:08
Dat gezegd zijnde, heb je een alibi?

Volgens mij heeft Ben Zwets zelf per ongeluk zijn camionette in brand gestoken. De man houdt ook buikzwijnen voor zijn plezier. Van die mensen kan men van alles verwachten.

manta
24 mei 2014, 18:13
Volgens mij heeft Ben Zwets zelf per ongeluk zijn camionette in brand gestoken. De man houdt ook buikzwijnen voor zijn plezier. Van die mensen kan men van alles verwachten.

Wat is er mis met zwijntjes?

Het Oosten
24 mei 2014, 18:16
Wat is er mis met zwijntjes?

Niets. Maar met Ben Zwets...?

Another Jack
24 mei 2014, 18:26
Arme Ben...
Dat zal Maggie echter niet beletten Vlaams-Brabant over te nemen...

skaldis
24 mei 2014, 18:37
De brandstichters zijn aangehouden en beweren dat ze zijn doorgeflipt toen bleek dat de vrachtwagen niet vol geld voor de Walen zat. Ze wilden eigenlijk enkel dat geld stelen. :]

djimi
24 mei 2014, 18:48
Volgens mij heeft Ben Zwets zelf per ongeluk zijn camionette in brand gestoken. De man houdt ook buikzwijnen voor zijn plezier. Van die mensen kan men van alles verwachten.

Ik zal morgen in het stemhokje aan u denken :twisted:

djimi
24 mei 2014, 18:48
Karma.

En aan u ook :twisted:

robert t
24 mei 2014, 19:01
Ik verwed er een bak trappist op voor ieder forumlid dat De Wever in 'het ultieme debat' wel zal zeggen: "Stop alstublieft met leugens te vertellen en ons te demoniseren. Of wil u doorgaan tot er doden vallen?...Ween ween etc."BDW moet dit incident vermelden. We hebben het hier niet over een paar platgezette banden. Indien hij dit niet zou doen zouden de tegenstrevers terecht zeggen dat hij zwijgt over een toch wel ernstig incident. Het zou eens andersom moeten zijn. Het gebrul van de belgicistische partijen zou oorverdovend zijn. Bovendien is dit een afsluitdebat waarbij iedere extra stem mooi meegenomen is, een compensatie voor de opgelopen schade. Iedereen die een beetje politiek inzicht heeft beseft dat. Je zal dus je bakken trappist zelf moeten uitdrinken. Oftewel uit vreugde omdat de N-VA verloren heeft of om je verdriet te verdrinken. Ik hoop op het laatste uiteraard.

robert t
24 mei 2014, 19:09
Ik zal morgen in het stemhokje aan u denken :twisted:Het oosten is allang het noorden kwijt. Het hout waarvan hij pijlen maakt is op. Hij begint dus wartaal uit te slaan. Ik ga morgen het oosten uit mijn geheugen bannen en er een plezante dag van maken. Ik wens jou dezelfde ervaring toe. Tussen een paar minder opgewekte momenten door.

Zucht
24 mei 2014, 19:10
Ja, ja en Pim Fortuyn heeft zichzelf ook neergeschoten om in de schijnwerpers te staan zeker.:roll:

Yep, en Dehaene is door het CD&V bestuur vergiftigd om zo nog wat sympathie te winnen.

robert t
24 mei 2014, 19:17
Spijtig dat dit debat geleid zal worden door Stef Wauters, een zeer zwak figuur (en bevooroordeeld?) persoon.Dit is goed opgemerkt maar je weet toch dat je van goede huize moet zijn om Bart het zwijgen op te leggen? Het zal dus wel loslopen.

Het Oosten
24 mei 2014, 19:19
Het oosten is allang het noorden kwijt. Het hout waarvan hij pijlen maakt is op. Hij begint dus wartaal uit te slaan. Ik ga morgen het oosten uit mijn geheugen bannen en er een plezante dag van maken. Ik wens jou dezelfde ervaring toe. Tussen een paar minder opgewekte momenten door.

We zullen morgenavond zien wie wartaal sprak.

Veruit de meesten op dit forum verwachten dat de NVA een tsunami zal veroorzaken. Dit forum is dan ook een Vlaams-nationalistisch nest.

Een tsunami zou nochtans kunnen, maar eilaas, 'kunnen' impliceert ook 'niet kunnen'.

robert t
24 mei 2014, 19:34
We zullen morgenavond zien wie wartaal sprak.

Veruit de meesten op dit forum verwachten dat de NVA een tsunami zal veroorzaken. Dit forum is dan ook een Vlaams-nationalistisch nest.

Een tsunami zou nochtans kunnen, maar eilaas, 'kunnen' impliceert ook 'niet kunnen'.Ik heb in ieder geval nooit gezegd dat de N-VA een tsunami zal veroorzaken. Integendeel. Maar dat neemt niet weg dat jij zomaar om het even wat kan zeggen. D�*�*r mogen en moeten we op reageren.

Another Jack
24 mei 2014, 19:35
Nu, Ben zijn campagne is bij deze ook eventjes in de kijker gezet...

Vrijheideerst
24 mei 2014, 19:35
Nu, Ben zijn campagne is bij deze ook eventjes in de kijker gezet...

Laag, boertig, etc van je, Jaak.

Another Jack
24 mei 2014, 19:37
There is no such thing as bad publicity.

Miauw!
24 mei 2014, 19:37
Fair enough. Trouwens, ik ben de goedheid zelve. :-)

Blijkbaar! ;) Blij dat dit niet uitmondt in een oeverloos welles-niets! :)

Knuppel
24 mei 2014, 19:39
We zullen morgenavond zien wie wartaal sprak.


Jou kennende weten we dat nu al.

Zelfs al krijgen de regimepartijen slaag gelijk hooi, dan nog zullen ze het in jouw ogen goed hebben gedaan.

Het Oosten
24 mei 2014, 19:44
Jou kennende weten we dat nu al.

Zelfs al krijgen de regimepartijen slaag gelijk hooi, dan nog zullen ze het in jouw ogen goed hebben gedaan.

D�*t vind ik nu een mooie Vlaamse (Limburgse?)uitdrukking: 'slaag krijgen gelijk hooi'. Goed zo. Dit is al het beste wat ik ooit van u heb gehoord. Ga zo verder.

En dus: we zullen morgenavond zien wie slaag heeft gekregen gelijk hooi.

subocaj
24 mei 2014, 19:50
Simple comme bonjour. Een paar dagen geleden heeft het oosten vermeld dat de N-VA moet vernietigd worden. Letterlijk. Met de foto van de uitgebrande campagnewagen ziet het oosten de eerste faze van zijn droom bewaarheid worden. Hij ontkent dit wel maar iedereen die hem een beetje kent weet welke haat hij koestert t.o.v. de N-VA. Vandaar.

Ik vind dat het gedachtegoed van de N-VA totaal niet bij mij past, maar wat kan een brandende vrachtwagen of een beschadigde affiche daaraan veranderen.
Totaal niets.

Het verwondert me wel dat nog niemand gezegd heeft het is de schuld van Di Rupo.

Distel
24 mei 2014, 19:53
De foto is misschien een voorteken voor de NVA.

De N-VA omringd door de ruines van wat anderen in brand gestoken hebben?

Vette Pois(s)on
24 mei 2014, 19:54
Nu, Ben zijn campagne is bij deze ook eventjes in de kijker gezet...

en uw verwrongen redenering ook

Het Oosten
24 mei 2014, 19:57
Simple comme bonjour. Een paar dagen geleden heeft het oosten vermeld dat de N-VA moet vernietigd worden. Letterlijk. Met de foto van de uitgebrande campagnewagen ziet het oosten de eerste faze van zijn droom bewaarheid worden. Hij ontkent dit wel maar iedereen die hem een beetje kent weet welke haat hij koestert t.o.v. de N-VA. Vandaar.

Helemaal niet. Ik zou willen dat de NVA onder de kiesdrempel zou komen, net zoals u dat zou willen voor de traditionele partijen.

Maar spreek ik dan van 'haat tegenover de traditionele partijen' aan uw adres? Neen. Dat is gewoon het politieke spel.


Besluit: u bent bezield door veel naar haat neigende fantasieën. Dat is nu wel duidelijk.

Gipsy
24 mei 2014, 20:01
en uw verwrongen redenering ook

Ik weet niet veel van politiek maar wel van marketing. Voor die politieker is dat een echte jackpot.

nabat54
24 mei 2014, 20:06
Insinueer jij nu dat ik zeg dat ze het zélf gedaan hebben? 8O

Ja

Knuppel
24 mei 2014, 20:08
Helemaal niet. Ik zou willen dat de NVA onder de kiesdrempel zou komen, net zoals u dat zou willen voor de traditionele partijen.

Maar spreek ik dan van 'haat tegenover de traditionele partijen' aan uw adres? Neen. Dat is gewoon het politieke spel.


Besluit: u bent bezield door veel naar haat neigende fantasieën. Dat is nu wel duidelijk.

Wie zegt het.

Knuppel
24 mei 2014, 20:10
De foto is misschien een voorteken voor de NVA.

Besluit: u bent bezield door veel naar haat neigende fantasieën. Dat is nu wel duidelijk.

discuz
24 mei 2014, 20:12
Tja, Weyts zijn camion, het is de Reichstag niet he.

nabat54
24 mei 2014, 20:16
Ik geef grif toe dat ik bij het neertypen van mijn uitspraak "Ja, en dan nu nog nét een dag voor de verkiezingen! Misschien worden zo de twijfelaars alsnog over de streep getrokken?" enkele gedachtesprongen heb overgeslagen, waardoor men, mits enige kwaadwilligheid, hier inderdaad uit zou kunnen afleiden dat ik insinueer dat ze het zelf gedaan hebben. Dat is niet het geval. En nu heb ik hier al meer tijd aan verspild dan als ik mijn volledige gedachtengang had neergepend, dus kan ik het dan wel in één keer uitleggen: hier dus mijn gedachtengang (voor wie het interesseert):

Flippend Rund: "Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt."
Ik (in mijn hoofd): "Ja, da's waar, er zijn inderdaad geen incidenten geweest. En dan net nu nog wél, op de valreep, één dag voor de verkiezingen!"
Vervolgens zat ik wat te denken over het effect van dit voorval op het stemgedrag, en kwam ik tot het besluit dat dit misschien nog enkele twijfelaars over de streep zou trekken in het voordeel van de NVA. Vandaar dus. :)


Case closed dus.

Dit forum draagt bij tot het "begrijpen" van andermans concepten , visie ..etc.
Probleem is dat men op dit forum , digitaal, dus niet face to face en dus allesbehalve oraal, dat het veel moeilijker is om zich uit te drukken, misverstanden ontstaan zo snel .

Dus Miauw, je hebt iets bijgeleerd vandaag ?

Knuppel
24 mei 2014, 20:17
Het heeft nog lang geduurd, gezien de manier waarop de NVA gedemoniseerd wordt.

Als De Wever had geleefd vooraleer er internet en "sociale" media bestonden was hij allang het hoekje om geholpen.

Niet dat het vandaag niet meer tot de mogelijkheden behoort, maar dan zal het hoe dan ook verklaard worden zoals de moord op Pim Fortuyn werd uitgelegd.
Over het demoniseren van het regime dat aan de grondslag ligt zullen de media zwijgen als.....vermoord.

Miauw!
24 mei 2014, 20:18
Ja

edit: OK, case closed! :)

Knuppel
24 mei 2014, 20:20
Tja, Weyts zijn camion, het is de Reichstag niet he.

Dat bedoelde ik dus.

fbpolitics
24 mei 2014, 20:22
Zoals de reacties hier schrijven: verwonderlijk dat dit niet vroeger is gebeurd, en wanneer de eerste dode? Het 'allen tegen de NVA' heeft grote verdeeldheid bij de bevolking gezet, en zal zijn sporen blijven dragen in 2019. Men zal het niet vergeten !!
Dus eerder vanuit politieke hoek te bekijken !
En de media + politiek stonden erbij, keken er naar, en minimaliseren.

Verbaasd me eerder dat er geen auto van enig andere partij in brand toevallig was gestoken ! Met zou letterlijk 'moord en brand' schreeuwen naar de NVA !!

.

Knuppel
24 mei 2014, 20:26
Over het demoniseren van het regime dat aan de grondslag ligt zullen de media zwijgen als.....vermoord.

En niet alleen over een in brand gestoken campagnewagen.

Het Oosten
24 mei 2014, 20:27
En niet alleen over een in brand gestoken campagnewagen.

Alweer aan het janken? Maar mens toch.

fbpolitics
24 mei 2014, 20:41
Alweer aan het janken? Maar mens toch.
Het is maar janken.
Mocht het een wagen geweest zijn van enig andere partij, zou men de NVA demoniseren, zoniet het leger hebben laten uitrukken gezien het 'allen tegen de NVA'-beleid.

.

Jakko
24 mei 2014, 20:57
Alweer aan het janken? Maar mens toch.

Vanavond werd een man opgepakt door de politie die zich nabij de woning van BDW ophield.

Het Oosten
24 mei 2014, 21:00
Vanavond werd een man opgepakt door de politie die zich nabij de woning van BDW ophield.

Ja, en?

fbpolitics
24 mei 2014, 21:08
Vanavond werd een man opgepakt door de politie die zich nabij de woning van BDW ophield.
Ja, en?
U stuurt aan op een Pim Fortuyn scenario? Schept geen probleem voor u, noch vraagtekens?
In NL is dit met een sisser afgelopen. Maar gezien het 'allen tegen de NVA'-beleid, is dit in BE een risico geworden waarbij het einde van BE in zicht zou kunnen komen ! En de Vlaamse traditionele volksverraders begrijpen dit gelukkig niet: hetgeen zij willen voorkomen, werken ze zelf in de hand.
Het blijft bij wat BDW zei: een zacht evolutie, of revolutie.

Kan u een beeld scheppen vanwaar u uw geloof in de Vlaamse traditionele volksverraders blijft behouden? Ter herinnering, een openstaande vraag:
Getekend: Calimero :)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=202465&page=11

- - -

EDIT.
Iemand opgepakt in de buurt van BDW = het kopstuk van de NVA.

Brand = Ben Weyts in de buurt = een kopstuk NVA.

Schietpartij? Bepaalde personen ter plaatste geweest, of in de buurt -van de NVA?


Toeval? Link tussen de 3?

+ 3 geplande debatten die niet zijn doorgegaan.

Alles zo vlak voor de verkiezingen??

Of is het 'allen tegen de NVA'-beleid uit de hand aan het lopen?

.

Knuppel
24 mei 2014, 21:25
Alweer aan het janken? Maar mens toch.

Wie praat er hier over janken?

Om het in jouw stijl te zeggen: dat was er toch gene uit het Oosten die de camion van "Ben Zwets" in de fik zetten?
Het zou anders niemand verwonderen.

Kwam de ingehuurde landloper vuurke stook doen met een geleende fiets?

Was het een versimpelde mens die van simpele pleziertjes houdt?

Of eerder een oude, vreemde snoeshaan?

Let wel, hij diende kennis te hebben over de dingen vermits hij het "juiste" doelwit koos. Zoveel is zeker.

Zo, en dat was het dan.

Het Oosten
24 mei 2014, 21:28
Wie praat er hier over janken?

Om het in jouw stijl te zeggen: dat was er toch gene uit het Oosten die de camion van "Ben Zwets" in de fik zetten?
Het zou anders niemand verwonderen.

Kwam de ingehuurde landloper vuurke stook doen met een geleende fiets?

Was het een versimpelde mens die van simpele pleziertjes houdt?

Of eerder een oude, vreemde snoeshaan?

Let wel, hij diende kennis te hebben over de dingen vermits hij het "juiste" doelwit koos. Zoveel is zeker.

Zo, en dat was het dan.

Ja maar dat is toch niet janken. U klaagt altijd en u bent altijd verontwaardigd. Volgens mij gaat u al jankend slapen.

manta
24 mei 2014, 21:40
- - -

EDIT.
Iemand opgepakt in de buurt van BDW = het kopstuk van de NVA.

Brand = Ben Weyts in de buurt = een kopstuk NVA.

Schietpartij? Bepaalde personen ter plaatste geweest, of in de buurt -van de NVA?


Toeval? Link tussen de 3?

+ 3 geplande debatten die niet zijn doorgegaan.

Alles zo vlak voor de verkiezingen??

Of is het 'allen tegen de NVA'-beleid uit de hand aan het lopen?

.

Die persoon stond aan een huis naast dat van BDW te wachten op iemand waar hij mee had afgesproken om wat wiet te kopen...

Niet echt iets waar een terreurdreiging in zit. Komt nog bij, waarom worden mensen opgepakt omdat ze ergens staan te wachten? Is dat de verandering?

rub1615
24 mei 2014, 21:43
Jammer dat dit soort dingen de campagne beinvloeden. Eigenlijk heeft dit er niets mee te maken. Het had natuurlijk in de eerste plaats niet mogen gebeuren. Maar de media hebben toch wat boter op hun hoofd door er zo uitgebreid over te berichten.

Je mag er zeker van zijn dat dit enkele procentjes op zal leveren voor N-VA.

rub1615
24 mei 2014, 21:44
Vanavond werd een man opgepakt door de politie die zich nabij de woning van BDW ophield.

Dat bleek een 16-jarige wegloper te zijn. Tot zover de grote complotten.

Jakko
24 mei 2014, 21:48
Ja maar dat is toch niet janken. U klaagt altijd en u bent altijd verontwaardigd. Volgens mij gaat u al jankend slapen.

Ik moet u helaas gelijk geven. Swetzen is de juiste omschrijving. Op het gebied van swetzen kan Ben Weyts nog veel van u leren.

Jakko
24 mei 2014, 22:04
Dat bleek een 16-jarige wegloper te zijn. Tot zover de grote complotten.

In de eerste uitgave van het laatste nieuws stond dat er een man was aangehouden door de politie na de vlucht genomen te hebben en dat het toezicht op de woning van BDW zou verscherpt worden.

Knuppel
24 mei 2014, 22:04
Ja maar dat is toch niet janken. U klaagt altijd en u bent altijd verontwaardigd. Volgens mij gaat u al jankend slapen.

Volgens jou is er zoveel, maar zelden iets dat ergens op trekt. Je slaat de bal vooral mis. Gooit er dan ook met de klak naar. Maar dat wisten we al. Zo kennen we je.

Zou je niet beter ophouden met je eigen miezerige leventje op anderen te projecteren? In tegenstelling tot jou ben ik namelijk een gelukkig mens. Ik heb alles wat mijn hartje begeert. Mijn rijkdom bestaat niet uit bezit maar uit échte vriendschap, liefde en respect van de mensen die voor mij van belang zijn. Ik draag hen op handen, en zij mij.

Dus neen, IK ga niet jankend slapen. En ik kijk ook niet onder mijn bed om er zeker van te zijn dat "Di Pupo" mij niet zal kunnen pakken in mijn slaap. :lol:
Ik heb trouwens twee fantastische wakers in huis. Ongewensten geraken hier niet binnen. Jij zult er volgende vrijdag dus ZEKER NIET bij zijn als ten huize Knuppel getafeld wordt, én champagne gedronken. :-D

RubberBullet
24 mei 2014, 22:14
Verbaasd me weinig, hier in Oostende werden tijdesn de gemeenteraadsverkiezingen ook alle N-VA posters beklad met Nazi-tekens.

Het internet loopt alweer vol van de complottheoriën dat ze het zelf zouden aangestoken hebben vindt ik beneden alle peil. Zoiets wens ik niemand toe van geen enkele politieke partij.

Nou ja voor vele mensen lijkt in de politiek zowel bij links als rechts niet enkel om een verschil in mening te draaien maar daadwerkelijk om diepgewortelde haat.

De theorie dat dit het werk is van politieke tegenstanders houdt steek volgens u, maar dat ze het zelf zouden doen om iemand te kunnen beschuldigen, is uitgesloten.

Rare hersenkronkel.

Geen van beide lijkt me plausibel, want wie gaat er nu vlak voor de verkiezingen de NVA in een slachtofferrol duwen? Het kan ze alleen maar stemmen opleveren, dus ook al zouden er mensen zijn die dit willen doen, dan nog doet ge dat niet omdat het eerder schaad als tegenstander zijnde.
En de NVA gaat dit ook niet zelf doen, want zij hebben er niks bij te winnen, want ze doen het al goed in de peilingen.

Knuppel
24 mei 2014, 22:27
wie gaat er nu vlak voor de verkiezingen de NVA in een slachtofferrol duwen

Haat is nu eenmaal een slechte raadgever. Een man die zijn eigen huis in brand steekt omdat zijn vrouw van hem wil scheiden doet dat ook niet om haar in een slachtofferrol te duwen maar om van haar een slachtoffer te maken.

Brakelaar
24 mei 2014, 22:37
Ja maar dat is toch niet janken. U klaagt altijd en u bent altijd verontwaardigd. Volgens mij gaat u al jankend slapen.

bijt jij soms niet op je tong door zulke uitspraken te plaatsen, ik denk dat jij de ganse dag loopt te janken over alles en nog wat, wat voor marginaal leven heb jij eigelijk??

Dixie
24 mei 2014, 22:38
En niet alleen over een in brand gestoken campagnewagen.

affices van N-VA bij mij in de straat werden ook gedeeltelijk vernield wat heel vreemd is want die van VB waren dit niet (wat van mij zeker niet moet). Volgens mij zitten de anderen met een serieus ei in de broek voor morgen

manta
24 mei 2014, 22:40
affices van N-VA bij mij in de straat werden ook gedeeltelijk vernield wat heel vreemd is want die van VB waren dit niet (wat van mij zeker niet moet). Volgens mij zitten de anderen met een serieus ei in de broek voor morgen

Poets wederom poets?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=202571 :-D

Knuppel
24 mei 2014, 22:46
affices van N-VA bij mij in de straat werden ook gedeeltelijk vernield wat heel vreemd is want die van VB waren dit niet (wat van mij zeker niet moet). Volgens mij zitten de anderen met een serieus ei in de broek voor morgen

Het Vlaams Belang wordt door het regime en zijn slaafjes niet langer als DE te bestrijden vijand gezien.

Knuppel
24 mei 2014, 22:54
Poets wederom poets?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=202571 :-D

Iemand verdenken van het aftrekken van affiches is nog iets anders dan brandstichting. Maar wie weet.....

Het waren ook BUBbeltjes die als eersten op de barricaden stonden na de haatzaaiende nep nieuwsuitzending van de RTBF.

Miauw!
24 mei 2014, 23:01
Die persoon stond aan een huis naast dat van BDW te wachten op iemand waar hij mee had afgesproken om wat wiet te kopen...

Niet echt iets waar een terreurdreiging in zit. Komt nog bij, waarom worden mensen opgepakt omdat ze ergens staan te wachten? Is dat de verandering?

BDW woont naast Mevr. Leemans, dus er zal wel gedurig wat volk in de buurt van zijn huis rondlopen! :)
En er w�*s zelfs aan de andere kant een wietplantage! :)
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1357151/drugsplantage-gevonden-bij-buur-de-wever.aspx

Miauw!
24 mei 2014, 23:03
n ik kijk ook niet onder mijn bed om er zeker van te zijn dat "Di Pupo" mij niet zal kunnen pakken in mijn slaap. :lol:

Jij bent toch een vrouw, hé? Sowieso weinig kans dan! :lol:

manta
24 mei 2014, 23:04
BDW woont naast Mevr. Leemans, dus er zal wel gedurig wat volk in de buurt van zijn huis rondlopen! :)
En er w�*s zelfs aan de andere kant een wietplantage! :)
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1357151/drugsplantage-gevonden-bij-buur-de-wever.aspx

'k Weet het, en daarnaast is een bushalte, eigenlijk staan daar nogal vaak mensen te wachten.
Maar wel frappant dat de politie iemand gaat controleren die in de buurt van BDW's huis staat maar eens ze een paar honderd meter verder de ring over zijn niet eens uit hunne combi durven komen...

Dixie
24 mei 2014, 23:05
Poets wederom poets?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=202571 :-D

bedoel je nu dat er een BUB'er op het Kiel woont 8O wtf

manta
24 mei 2014, 23:08
bedoel je nu dat er een BUB'er op het Kiel woont 8O wtf

Je weet maar nooit. Kan best een leeg appartementje zijn waar een dubbelnick staat ingeschreven hoor...;-)

Zipper
24 mei 2014, 23:14
Die persoon stond aan een huis naast dat van BDW te wachten op iemand waar hij mee had afgesproken om wat wiet te kopen...

Niet echt iets waar een terreurdreiging in zit. Komt nog bij, waarom worden mensen opgepakt omdat ze ergens staan te wachten? Is dat de verandering?

Tut tut tut, preventief neerschieten is het minste wat je kan doen in zo'n geval.

N-Vb
24 mei 2014, 23:15
voor alle veiligheid :-)

http://www.senate.be/www/?MIval=/Vragen/SchriftelijkeVraag&LEG=4&NR=6520&LANG=nl

N-Vb
24 mei 2014, 23:16
Langs de andere kant is het nuttig om te onderstrepen dat, om de openbare orde te verzekeren tijdens elke kiescampagne, de provinciegouverneurs een politiebesluit uitvaardigen dat inzonderheid verbiedt om op de dag van de verkiezingen pamfletten, foto's of dragers met kiespropaganda te verspreiden. Dit arrest bepaalt eveneens dat geen enkel bord, noch vast, noch verplaatsbaar, noch in of op voertuigen geplaatst, zich op de dag van de verkiezingen op het openbaar domein mag bevinden, het openbare wegennet van het grondgebied van het Rijk inbegrepen.

Het is dus aan de politiediensten om dit bijzonder besluit te doen respecteren, of de uiting van kiespropaganda (uitdelen van pamfletten of parkeren van een voertuig met affiches) nu plaatsvindt aan de ingang van een stembureau of op elke andere openbare plaats.

Knuppel
24 mei 2014, 23:45
'k Weet het, en daarnaast is een bushalte, eigenlijk staan daar nogal vaak mensen te wachten.
Maar wel frappant dat de politie iemand gaat controleren die in de buurt van BDW's huis staat maar eens ze een paar honderd meter verder de ring over zijn niet eens uit hunne combi durven komen...

27 okt. 2012

Het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging zal nu nagaan of De Wever beter beschermd moet worden. Volgens de krant werd zijn woning alvast opgenomen in de patrouilleschema's van de politie en krijgt de partijvoorzitter tijdens manifestaties "discrete bewaking van één of twee agenten in burger".
http://www.vandaag.be/binnenland/108577_varkenskop-op-oprit-bart-de-wever-video.html


En dan is er nog dit:

http://www.express.be/articles/nl/column/is-de-angst-van-bart-de-wever-voor-pim-fortuynscenario-reeel/185835.htm

manta
24 mei 2014, 23:52
En dan is er nog dit:

http://www.express.be/articles/nl/column/is-de-angst-van-bart-de-wever-voor-pim-fortuynscenario-reeel/185835.htm

Ja, maar een paar honderd meter verder durft de politie 'ts nachts niet eens rondlopen, waar is dan het nagaan van : "Het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging"?
Oké, 't is een burgemeester maar ook daar wonen mensen... En daar gebeuren vaker zaken die het daglicht niet mogen zien.
Daar gaat het om.

Knuppel
25 mei 2014, 00:04
bedoel je nu dat er een BUB'er op het Kiel woont 8O wtf

Er wonen in alle geval afgescheurde BUBbels in Antwerpen.

Cedric Vloemans geboren en getogen in Antwerpen. BUBbel en daarna afgesplitst naar UNIE.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=80586

Hij stond op de barrikaden in Antwerpen (in een T-shirt van “Unie”) na de nep-nieuwsuitzending van de RTBF. Op dit eigenste forum is daar het bewijs van te vinden.

UNIE was een Belgische belgicistische politieke partij. De partij had, net als de BUB, als belangrijkste programmapunt het voortbestaan van de Belgische staat. Tevens was UNIE voorstander van de Belgische monarchie. De partij werd geleid door Alain Mahiat en Cedric Vloemans.

http://nl.wikipedia.org/wiki/UNIE

Op dit forum noemde Cedric Vloemans zich “Nello”.

http://forum.politics.be/member.php?u=666

Knuppel
25 mei 2014, 00:25
Ja, maar een paar honderd meter verder durft de politie 'ts nachts niet eens rondlopen, waar is dan het nagaan van : "Het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging"?
Oké, 't is een burgemeester maar ook daar wonen mensen... En daar gebeuren vaker zaken die het daglicht niet mogen zien.
Daar gaat het om.

Volgens JOU gaat het daar om. Het gaat hier echter om een "onverklaarbare" brandstichting, dacht ik.

De door het regime en haar aanhangers intens gehate Antwerpse burgemeester woont dus vlakbij een no go zone voor de politie?

Hoe verklaar je dan dat je dit schreef?

Die persoon stond aan een huis naast dat van BDW te wachten op iemand waar hij mee had afgesproken om wat wiet te kopen...

Niet echt iets waar een terreurdreiging in zit. Komt nog bij, waarom worden mensen opgepakt omdat ze ergens staan te wachten?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=7158332&postcount=86


Als het klopt dat de woning van De Wever is opgenomen in de patrouilleschema's van de politie (wat MINSTENS het geval zal zijn sinds devarkenskop op zijn oprit en de bedreiging van kinderen) acht ik het de normaalste zaak van de wereld dat de politie iemand, die uitgerekend d�*�*r "zogenaamd" op een drugsdeal zit te wachten, met scheve ogen bekijkt.

Kaaskoppie
25 mei 2014, 00:32
ze hebben het zelf in brand gestoken want ze weten maar heel goed dat de loser en underdog heel goed scoort goed bij de vlamingen

Vigilant
25 mei 2014, 00:36
ze hebben het zelf in brand gestoken want ze weten maar heel goed dat de loser en underdog heel goed scoort goed bij de vlamingen


Bewijs je stelling of ga je zattemanspraat elders verkopen.

Knuppel
25 mei 2014, 01:26
ze hebben het zelf in brand gestoken want ze weten maar heel goed dat de loser en underdog heel goed scoort goed bij de vlamingen

En jij stond en bij en keek er naar, dat je dat met zoveel stelligheid weet?

killimandjaro
25 mei 2014, 05:18
En zo eindigt de haatcampagne tegen het NVA.
De speeltijd is voorbij.

subocaj
25 mei 2014, 05:54
Is dat een van de camionetten die nep geld naar Wallonië gebracht heeft?
Een tip voor de politie, kijk eens of het nog dezelfde nummerplaat is als toen.
Als dat zo zou zijn, is het waarschijnlijk een wraakactie van Di Rupo.;-)

De schoofzak
25 mei 2014, 07:05
Off topic,
maar die stunt destijds met nepgeld en vrachtwagentjes aan het hellend vlak van Ronquière, is qua kostprijs en effect, echt priceless !

Na zoveel jaren nog steeds levendig in de geesten !!

.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 07:12
Maar het zou nog leuker geweest zijn wanneer ook Weyts in de vlammen gebleven was.
Neen hoor.
Het is niet omdat Ben Weyts in 't publiek nogal dwaas overkomt dat hij ook in werkelijkheid een driedubbelovergehaalde idioot is.
Ik geloof nooit dat hij het zou riskeren om die camion van binnenuit aan te steken.
Dat risico zal hij wel onderkend hebben.

marie daenen
25 mei 2014, 07:31
Ja, maar een paar honderd meter verder durft de politie 'ts nachts niet eens rondlopen, waar is dan het nagaan van : "Het Orgaan voor de Coördinatie en de Analyse van de Dreiging"?
Oké, 't is een burgemeester maar ook daar wonen mensen... En daar gebeuren vaker zaken die het daglicht niet mogen zien.
Daar gaat het om.

Daar gaat het inderdaad om; zoals in deze tekst, die gewoonweg de nagel op de kop is, laat u hier duidelijk het totale failliet van de klassieke partijen zien.
En zeggen dat nu BDW de burgemeester is, is hem alle doodzonden van het verleden in de schoenen schuiven zonder hem de tijd te geven om die boel op te kuisen.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 07:37
En zeggen dat nu BDW de burgemeester is, is hem alle doodzonden van het verleden in de schoenen schuiven zonder hem de tijd te geven om die boel op te kuisen.Mens hij is al sinds 2012 aan de macht, zijn ambtstermijn zit er al voor bijna 30% op!
Maar Antwerpen is nog steeds de stad waar je door bruin tuig wordt overvallen, waar je met de wagen niet rond kan, en niet binnen kan, en als je er toch inkan je wagen niet deftig kwijtraakt.
Kom dus alstublieft niet zeuren dat hij nog maar pas bezig is, en nog geen tijd had om een paar essentiële simpele dingen op te lossen op een adequate manier.

Raf
25 mei 2014, 07:37
Neen hoor.
Het is niet omdat Ben Weyts in 't publiek nogal dwaas overkomt dat hij ook in werkelijkheid een driedubbelovergehaalde idioot is.
Ik geloof nooit dat hij het zou riskeren om die camion van binnenuit aan te steken.
Dat risico zal hij wel onderkend hebben.

:-D

Raf
25 mei 2014, 07:38
Mens hij is al sinds 2012 aan de macht, zijn ambtstermijn zit er al voor bijna 30% op!
Maar Antwerpen is nog steeds de stad waar je door bruin tuig wordt overvallen, waar je met de wagen niet rond kan, en niet binnen kan, en als je er toch inkan je wagen niet deftig kwijtraakt.
Kom dus alstublieft niet zeuren dat hij nog maar pas bezig is, en nog geen tijd had om een paar essentiële simpele dingen op te lossen op een adequate manier.

:thumbsup:

Pandareus
25 mei 2014, 07:54
:scatter::scatter:Neen hoor.
Het is niet omdat Ben Weyts in 't publiek nogal dwaas overkomt dat hij ook in werkelijkheid een driedubbelovergehaalde idioot is.
Ik geloof nooit dat hij het zou riskeren om die camion van binnenuit aan te steken.
Dat risico zal hij wel onderkend hebben.

Een goeike !

subocaj
25 mei 2014, 07:56
Off topic,
maar die stunt destijds met nepgeld en vrachtwagentjes aan het hellend vlak van Ronquière, is qua kostprijs en effect, echt priceless !

Na zoveel jaren nog steeds levendig in de geesten !!

.

Als ik Di Rupo was geweest, ik had opdracht gegeven hem voor 5 jaar vast te zetten, wegens het bezit van vals geld.

Het enige wat hij goed kan, stunten uithalen en mensen blaasjes wijsmaken.

hollande
25 mei 2014, 08:02
en toch hangt er een zeer verdacht geurtje aan, die vlaams nationalisten zijn tot alles in staat.
wij hebben het de laatste maanden mogen ondervinden hoe ze kunnen liegen en alles verdraaien, daar zijn ze inderdaad zeer sterk in.

hamac
25 mei 2014, 08:05
Als ik Di Rupo was geweest, ik had opdracht gegeven hem voor 5 jaar vast te zetten, wegens het bezit van vals geld.

Het enige wat hij goed kan, stunten uithalen en mensen blaasjes wijsmaken.

Een premier die een straf oplegt? Niet te totalitair denken.
Het is niet omdat dit in de vakantielanden van de roden zomaar kan, dat dit hier het geval zou moeten zijn.

Knuppel
25 mei 2014, 08:27
Mens hij is al sinds 2012 aan de macht, zijn ambtstermijn zit er al voor bijna 30% op!
Maar Antwerpen is nog steeds de stad waar je door bruin tuig wordt overvallen, waar je met de wagen niet rond kan, en niet binnen kan, en als je er toch inkan je wagen niet deftig kwijtraakt.
Kom dus alstublieft niet zeuren dat hij nog maar pas bezig is, en nog geen tijd had om een paar essentiële simpele dingen op te lossen op een adequate manier.

Nogal flauw wetend dat er Belgische wetten bestaan waar te pas, maar nog meer te onpas, aan herinnerd wordt. Zelfs de asielzoekers laten betalen voor hun inschrijving werd geboycot door de Antwerpse mol van Di Rupo.

Nogal hypocriet ook wetend dat jouw dierbaar vaderlandse soortgenoten voortdurend op vinkenslag liggen om de Vlaams-nationalisten racisme te verwijten mochten ze er zelfs maar aan dénken om aan jouw hartewens tegemoet te komen.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 08:30
Nogal flauw wetend dat er Belgische wetten bestaan waar te pas, maar nog meer te onpas, aan herinnerd wordt. Zelfs de asielzoekers laten betalen voor hun inschrijving werd geboycot door de Antwerpse mol van Di Rupo.
Vanuit de oppositie een wet van de meerderheid boycotten of zelfs afblazen?
Straffe madam.

manta
25 mei 2014, 08:34
Volgens JOU gaat het daar om. Het gaat hier echter om een "onverklaarbare" brandstichting, dacht ik.

De door het regime en haar aanhangers intens gehate Antwerpse burgemeester woont dus vlakbij een no go zone voor de politie?

Hoe verklaar je dan dat je dit schreef?



Als het klopt dat de woning van De Wever is opgenomen in de patrouilleschema's van de politie (wat MINSTENS het geval zal zijn sinds devarkenskop op zijn oprit en de bedreiging van kinderen) acht ik het de normaalste zaak van de wereld dat de politie iemand, die uitgerekend d�*�*r "zogenaamd" op een drugsdeal zit te wachten, met scheve ogen bekijkt.
Die brandstichting heeft daar niets mee te maken, dat ergens anders een paar heethoofden een kar in brand steken is iets helemaal anders dan 't geen er aan de woning van BDW gebeurde...

Veel extra aandacht voor de burgemeester maar geen voor de bevolking in de buurten iets verderop? Daar bedreigen ze ook mensen en ook hun kinderen, en erger ook, en ik spreek van ondervinding... Dan spreekt de politie ineens een andere taal "je kan hoogstens klacht indienen tegen onbekenden maar dat gaat niet helpen, laat het agauw zo"...
Heeft BDW nog geen tijd gehad om iets te veranderen? Ah neen, hij zit met zijn hoofd bij de premierzetel...

Die "drugdeal" stond in de GVA, en zeg nu zelf, ne kleine die een paar gram wiet wil kopen, da's zowat hetzelfde als ene die in een nachtwinkel een sixpack gaat kopen... 't Zou niet mogen gezien zijn leeftijd maar iedereen is jong geweest.

Knuppel
25 mei 2014, 08:41
en toch hangt er een zeer verdacht geurtje aan, die vlaams nationalisten zijn tot alles in staat.
wij hebben het de laatste maanden mogen ondervinden hoe ze kunnen liegen en alles verdraaien, daar zijn ze inderdaad zeer sterk in.

Wie sinds de kampioenen in het liegen verdraaien én demoniseren hebben we nooit meer ondervonden dan sinds de laatste regeringsvorming. Tot wat de regimepartijen in staat zijn hebben we toen gezien, en zien we alle dagen opnieuw.

Het waren ook geen Vlaams-nationalisten die Lahaux en Cools het hoekje om hielpen. Of die de IJzertoren opbliezen, letterlijk én figuurlijk hier op dit eigenste forum. Noch zijn het Vlaams-nationalisten die in elke westerse gelegenheid tot feesten een aanleiding zien om andermans wagens in Brussel en Parijs de fik te steken. Ga d�*�*r liever zeiken. Je zal aan de lijve het verschil VOELEN tussen de Vlaams-nationalisten die volgens jou tot alles in staat zijn en de verrijkers uit het Verre Oosten.

Zoals je ziet ben jij niet alleen de kampioen in liegen en verdaaien, je bent ook nog selectief doof en blind.

subocaj
25 mei 2014, 08:42
Een premier die een straf oplegt? Niet te totalitair denken.
Het is niet omdat dit in de vakantielanden van de roden zomaar kan, dat dit hier het geval zou moeten zijn.

De opdracht geven is dat een straf opleggen?

Je weet toch dat er telefoontjes gepleegd worden van uit regeringen naar het gerecht?

In jouw rechtse voorbeeld Amerika willen ze rode zakdoeken bezitten al strafbaar stellen. Zoals in Antwerpen regenboogkleuren.
Sitting in the dark of Guantanamo bay.

djimi
25 mei 2014, 08:46
... mensen blaasjes wijsmaken.

Wat ik De Heer Burgemeester Van Antwerpen De Wever Bart het méést kwalijk neem, is zijn flagrante en oerdomme leugen dat La Belgique 'de optelsom van 2 (twéé) democratieën' is.

La Belgique is de optelsom van 0 (NUL) democratieën!


Daar ik de schertsvertoning van 'onze' 'representatieve democratie' zo weinig mogelijk - en steeds minder - wil legitimeren, heb ik besloten niet te gaan stemmen.


De enige stemmen die ik voortaan nog uit wil brengen, zullen de volgende zijn:

- als ik die terug 'in orde' krijg: mijn eigen zangstem (op vinyl, cassette, CD, mp3, ...)

- van zodra het BROV alhier als wettig en wettelijk beleidsinstrument in voege is: mijn politieke stem.

Vigilant
25 mei 2014, 08:58
Mens hij is al sinds 2012 aan de macht, zijn ambtstermijn zit er al voor bijna 30% op!
Maar Antwerpen is nog steeds de stad waar je door bruin tuig wordt overvallen, waar je met de wagen niet rond kan, en niet binnen kan, en als je er toch inkan je wagen niet deftig kwijtraakt.
Kom dus alstublieft niet zeuren dat hij nog maar pas bezig is, en nog geen tijd had om een paar essentiële simpele dingen op te lossen op een adequate manier.

Hoe zou jij als je burgemeester van A'pen zou zijn het probleem van het bruin importtuig van de sossen oplossen?

Knuppel
25 mei 2014, 09:02
Die brandstichting heeft daar niets mee te maken, dat ergens anders een paar heethoofden een kar in brand steken is iets helemaal anders dan 't geen er aan de woning van BDW gebeurde...

Veel extra aandacht voor de burgemeester maar geen voor de bevolking in de buurten iets verderop? Daar bedreigen ze ook mensen en ook hun kinderen, en erger ook, en ik spreek van ondervinding... Dan spreekt de politie ineens een andere taal "je kan hoogstens klacht indienen tegen onbekenden maar dat gaat niet helpen, laat het agauw zo"...
Heeft BDW nog geen tijd gehad om iets te veranderen? Ah neen, hij zit met zijn hoofd bij de premierzetel...

Die "drugdeal" stond in de GVA, en zeg nu zelf, ne kleine die een paar gram wiet wil kopen, da's zowat hetzelfde als ene die in een nachtwinkel een sixpack gaat kopen... 't Zou niet mogen gezien zijn leeftijd maar iedereen is jong geweest.

Ik begrijp dat een wietgebruiker een andere wietgebruiker probeert goed te praten, maar het blijft hypocriet om de politie te verwijten dat ze de mensen die in een wietbuurt wonen aan hun lot overlaat, maar tegelijkertijd bepleit dat "kleine" wietgebruikers ongemoeid moeten worden gelaten.

Niet alleen in Antwerpen worden trouwens mensen aan hun lot overgelaten. Dat gebeurt overal sinds de mensen er werd ingedramd dat "het maar een onveiligheidsgevoel" is waar ze last van hebben. Geen wonder dat hen vandaag wordt wijsgemaakt dat de criminaliteit gedaald is. Meer en meer mensen die werden overvallen en beroofd leggen zelfs geen klacht meer neer. Waarom anders denk je dat dit is dan omdat ze veel te goed weten dat ze aan hun lot zullen worden overgelaten? Neem het godverdomme de politie eens kwalijk dat ze zich niet laat neerknallen! ALS ze een boef op heterdaad betrappen loopt hij een uur later weer op straat. Hoelang zou JIJ je in dergelijke omstandigheden een mes door je lijf laten steken, of een kogel door je kop laten jagen? Wil jij in de plaats van Kity Nieuwenhuyze zijn? Op in die van de rijkswachters die in de miserie kwamen omdat ze het voorgeschreven kussentje gebruikten?

Ben jij een van die belgicisten die in Antwerpen beroofd werd van zijn portefeuille en smartphone, waar de Antwerpse politie de halve stad mee rondreed op zoek naar de overvallers, enkele dagen later weigerde om de mogelijke daders te komen herkennen, maar de N-VA verwijt dat ze er niks van bakken in Antwerpen?

Knuppel
25 mei 2014, 09:09
Vanuit de oppositie een wet van de meerderheid boycotten of zelfs afblazen?
Straffe madam.

Niet flauw doen, Staaf. Je weet maar al te goed dat iedereen op de nek van de N-VA zit bij het minste dat ze probeert te veranderen. Jij, die hier geen kans voorbij laat gaan om te zeggen dat het VB niet racistisch genoeg is, waar zat jij eigenlijk toen de mol van Di Rupo, gesteund door heel politiek correct België, inclusief de rode meute op dit forum, de plannen van Homans de grond in boorde?

Henri1
25 mei 2014, 09:11
"geen politieke motieven"

jaja, zal wel...

Wil u zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben bij wijze van stunt om nog een paar VB'ers extra onderdak te geven ?

Knuppel
25 mei 2014, 09:12
Hoe zou jij als je burgemeester van A'pen zou zijn het probleem van het bruin importtuig van de sossen oplossen?

Met een grote mond op een politiek forum op te zetten, maar te stemmen voor degenen die verantwoordelijk zijn voor de toestand.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 09:14
Hoe zou jij als je burgemeester van A'pen zou zijn het probleem van het bruin importtuig van de sossen oplossen?Hangt er van af.
Wat is mijn budget?

Knuppel
25 mei 2014, 09:14
Wil u zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben bij wijze van stunt om nog een paar VB'ers extra onderdak te geven ?

JIJ wil dat zeggen.

Knuppel
25 mei 2014, 09:15
Hangt er van af.
Wat is mijn budget?

Dubbel salaris.

En nu antwoorden op de vraag.:twisted:

Supe®Staaf
25 mei 2014, 09:16
Niet flauw doen, Staaf. Je weet maar al te goed dat iedereen op de nek van de N-VA zit bij het minste dat ze probeert te veranderen. Jij, die hier geen kans voorbij laat gaan om te zeggen dat het VB niet racistisch genoeg is, waar zat jij eigenlijk toen de mol van Di Rupo, gesteund door heel politiek correct België, inclusief de rode meute op dit forum, de plannen van Homans de grond in boorde?Ik zat niet in de gemeenteraad.
En iemand van de oppositie mag boren wat ze wil, als de meerderheid stemt is het afgelopen.

Vigilant
25 mei 2014, 09:16
Met een grote mond op een politiek forum op te zetten, maar te stemmen voor degenen die verantwoordelijk zijn voor de toestand.

Daar komt het op neer. Het grootste deel van de criminaliteit wordt gepleegd door het importkiesvee van de rode Belgicisten. Ze zijn moreel mee verantwoordelijk.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 09:17
Dubbel salaris.

En nu antwoorden op de vraag.:twisted:Hoe vorstelijk mijn salaris ook is, het is maar een schijntje tegenover een stedelijk budget.
Maar ik wil weten hoeveel ik mag besteden, dan kan ik voorstellen bedenken.

Vigilant
25 mei 2014, 09:18
Wil u zeggen dat ze dat zelf gedaan hebben bij wijze van stunt om nog een paar VB'ers extra onderdak te geven ?

Volgens mij is het iemand van uw haatdragend BUB-clubke.De frustraties moeten hoog oplopen na al die jaren campaignen en niet eens 0.000001 % van het volk voor jullie narrenclub stemt.

Henri1
25 mei 2014, 09:20
Daar komt het op neer. Het grootste deel van de criminaliteit wordt gepleegd door het importkiesvee van de rode Belgicisten. Ze zijn moreel mee verantwoordelijk.

Haatspuiwend en strijdig met het forum reglement.

Henri1
25 mei 2014, 09:20
Volgens mij is het iemand van uw haatdragend BUB-clubke.De frustraties moeten hoog oplopen na al die jaren campaignen en niet eens 0.000001 % van het volk voor jullie narrenclub stemt.

Idem

Vigilant
25 mei 2014, 09:23
Haatspuiwend en strijdig met het forum reglement.

De statistieken over de gevangenisbevolking liegen niet. Hoofdzakelijk importkiesvee van de Belgische Nazionaal-So$$ialisten.

Henri1
25 mei 2014, 09:24
De statistieken over de gevangenisbevolking liegen niet. Hoofdzakelijk importkiesvee van de Belgische Nazionaal-So$$ialisten.

Dat vergoelijkt uw haat spuiend gedrag niet.

Vigilant
25 mei 2014, 09:24
Idem

:-) Wie van uw haatdragend narrenclubje woont het kortst bij Beersel? Het kan altijd nuttig zijn om de Politie te tippen over dit spoor.

Vigilant
25 mei 2014, 09:26
Dat vergoelijkt uw haat spuiend gedrag niet.

Wat is er haatspuiend aan het vaststellen van feiten?
Moet ik soms zeggen dat het om Chinese toeristen gaat om de pijnlijke waarheid te verdoezelen?

hamac
25 mei 2014, 09:33
De opdracht geven is dat een straf opleggen?
8<


Is dat niet hetzelfde?

hamac
25 mei 2014, 09:36
Hangt er van af.
Wat is mijn budget?

Er is geen budget.
Zeg dan eerst waar je wil besparen. Of wil je ook taksen opleggen?

hollande
25 mei 2014, 09:38
Daar komt het op neer. Het grootste deel van de criminaliteit wordt gepleegd door het importkiesvee van de rode Belgicisten. Ze zijn moreel mee verantwoordelijk.

Volgens mij is het extreem rechts die dat gespuis binnen haalt, goedkope arbeidsplaatsen voor de rechtse meute waaronder uw nva valt.

Zipper
25 mei 2014, 09:46
Hoe zou jij als je burgemeester van A'pen zou zijn het probleem van het bruin importtuig van de sossen oplossen?

Ik zou hen, om te beginnen, het ONVERDOOFD slachten van schapen tijdens het offerfeest, verboden hebben. Lijkt misschien op een symbolische maatregel, maar er is een begin aan alles.

manta
25 mei 2014, 09:47
Ik begrijp dat een wietgebruiker een andere wietgebruiker probeert goed te praten, maar het blijft hypocriet om de politie te verwijten dat ze de mensen die in een wietbuurt wonen aan hun lot overlaat, maar tegelijkertijd bepleit dat "kleine" wietgebruikers ongemoeid moeten worden gelaten.

Niet alleen in Antwerpen worden trouwens mensen aan hun lot overgelaten. Dat gebeurt overal sinds de mensen er werd ingedramd dat "het maar een onveiligheidsgevoel" is waar ze last van hebben. Geen wonder dat hen vandaag wordt wijsgemaakt dat de criminaliteit gedaald is. Meer en meer mensen die werden overvallen en beroofd leggen zelfs geen klacht meer neer. Waarom anders denk je dat dit is dan omdat ze veel te goed weten dat ze aan hun lot zullen worden overgelaten? Neem het godverdomme de politie eens kwalijk dat ze zich niet laat neerknallen! ALS ze een boef op heterdaad betrappen loopt hij een uur later weer op straat. Hoelang zou JIJ je in dergelijke omstandigheden een mes door je lijf laten steken, of een kogel door je kop laten jagen? Wil jij in de plaats van Kity Nieuwenhuyze zijn? Op in die van de rijkswachters die in de miserie kwamen omdat ze het voorgeschreven kussentje gebruikten?

Ben jij een van die belgicisten die in Antwerpen beroofd werd van zijn portefeuille en smartphone, waar de Antwerpse politie de halve stad mee rondreed op zoek naar de overvallers, enkele dagen later weigerde om de mogelijke daders te komen herkennen, maar de N-VA verwijt dat ze er niks van bakken in Antwerpen?


Ik ben al meer dan 20 jaar één van die Vlamingen die ze uitschijten voor racist, nazi en ander fraais, net omdat ik de dingen aanklaag die ik ook nu aanklaag...
Dat heeft niets te maken met het gedachtengoed van een partij waar ze me mee associëren, dat heeft te maken met het gedachtengoed van de andere partijen die zulks als wapen inzetten tegen degenen die vlakaf durven zeggen dat die problemen er zijn.
Het enige verschil is dat de beledigingen nu niet enkel van links of de traditio's komen maar ook van namaakVlaamse partijen.

Het gaat me er helemaal niet om een wietbuurt, waar BDW woont is het nog redelijk te doen, buiten de Herentalsebaan en een paar zijstraten.
Wat ik hier zeg is dat er een paar honderd meter verder in Borgerhout regelmatig een totale wetteloosheid heerst die te vergelijken is met de shariawijken in Londen.
Daar heeft de burgemeester geen bal aan gedaan, integendeel, hij gaat met veel show boetes uitdelen en aan de andere kant rollen de containers met coke onder z'n neus voorbij, krijgen mensen te maken met intimidaties en zelfs fysiek geweld van groepen die hun levensvisie willen opdringen. Nog steeds worden daar Vlaamse kinderen aangevallen en weggejaagd uit de speeltuinen die er net zijn gekomen om de "jongeren" een plek te geven.. Ondertussen zijn daar hele wijken in handen van steeds extremer wordende religieuzen en ja, daar komt de politie niet te veel doen.

Op z'n minst had hij kunnen zorgen dat er meer politie in de probleemwijken zou zijn, niet echt iets waar je veel van merkt, en als ze er al eens zijn is 't om fietsers zonder licht te beboeten...
Waarom wel voor zijn deur en niet voor de deur van de bevolking?

Supe®Staaf
25 mei 2014, 09:47
Er is geen budget.
Zeg dan eerst waar je wil besparen.Besparen op alle mogelijke uitkeringen, subsidies, donaties,....
Schrappen van zoveel mogelijk diensten die eigenlijk niet tot het kerntakenpakket van de overheid behoren.

Of wil je ook taksen opleggen?
Als dat al gebeurt, dan liefst op zaken die niet levensnoodzakelijk zijn, zodat het eigenlijk vrijwillige taksen worden.

Knuppel
25 mei 2014, 09:51
Volgens mij is het extreem rechts die dat gespuis binnen haalt, goedkope arbeidsplaatsen voor de rechtse meute waaronder uw nva valt.

Van System afgekeken?

Het Oosten
25 mei 2014, 09:52
Wat is er haatspuiend aan het vaststellen van feiten?
Moet ik soms zeggen dat het om Chinese toeristen gaat om de pijnlijke waarheid te verdoezelen?

Ik zie dat u bestreden wordt door Henri1 door uw eigen wapens. Een koekje van eigen deeg dus. Het zal u leren.

hollande
25 mei 2014, 09:55
Van System afgekeken?

ik ben oud en wijs genoeg om zelf mijn oordeel te vellen, daarvoor heb ik geen hulp nodig van een Française.

hamac
25 mei 2014, 09:57
Volgens mij is het extreem rechts die dat gespuis binnen haalt, goedkope arbeidsplaatsen voor de rechtse meute waaronder uw nva valt.

Zijn werkwilligen nu al gespuis, ook al verdienen ze misschien niet veel?

Knuppel
25 mei 2014, 10:06
Besparen op alle mogelijke uitkeringen, subsidies, donaties,....
Schrappen van zoveel mogelijk diensten die eigenlijk niet tot het kerntakenpakket van de overheid behoren.

Als dat al gebeurt, dan liefst op zaken die niet levensnoodzakelijk zijn, zodat het eigenlijk vrijwillige taksen worden.

Ook op dat vlak is de N-VA gebonden aan de federale wetgeving.

Je weet trouwens maar al te goed hoe de N-VA al gedemoniseerd wordt door het regime en haar slaafjes terwijl ze nog maar plannen heeft om de werkloosheidsuitkeringen te beperken in de tijd.

Ik hoor de wolven al huilen van op de vlakten tot in de bossen over solidariteit hier, en de "rijkjes" van Voka daar mocht de N-VA zelfs maar dénken aan het afschaffen van zoveel mogelijk diensten die eigenlijk niet tot het kerntakenpakket van de overheid behoren.

Je weet evengoed als ik dat de Vlaams-nationalisten dit niet wordt toegelaten, dat degenen die het wél hadden kunnen doen het vertikken, en zullen blijven vertikken. Wat ze echter zéker niet zullen nalaten is, ALLES waar de N-VA verandering in wil brengen boycotten.

Vigilant
25 mei 2014, 10:08
Ik zie dat u bestreden wordt door Henri1 door uw eigen wapens. Een koekje van eigen deeg dus. Het zal u leren.

Uh???
Bestreden?? Koekje van eigen deeg??? Waar???

Het Oosten
25 mei 2014, 10:08
ik ben oud en wijs genoeg om zelf mijn oordeel te vellen, daarvoor heb ik geen hulp nodig van een Française.

Voor zover die 'Française' al mocht bestaan...

Knuppel
25 mei 2014, 10:08
ik ben oud en wijs genoeg om zelf mijn oordeel te vellen, daarvoor heb ik geen hulp nodig van een Française.

System is geen Française maar een Belgisch-nationalist uit "de" Limburger.

Knuppel
25 mei 2014, 10:12
Voor zover die 'Française' al mocht bestaan...

Mijn ondertitel maakt duidelijk waarom jouw soort haar, ofwel een construct noemt, ofwel haar bestaan probeert te ontkennen.

Vigilant
25 mei 2014, 10:13
Volgens mij is het extreem rechts die dat gespuis binnen haalt, goedkope arbeidsplaatsen voor de rechtse meute waaronder uw nva valt.

Het zijn uw maffiosi PS die de sluizen openhouden en zich met hand en tand verzetten tegen een wezenlijke verstrenging van de herenigingswet.

Als we steeds meer met gearabiseerde vuilnisbakken zitten �* la Molenbeek, vol crapuul, uitkeringstrekkers tot en met jihadisten, dan is het PS-crapuul daar verantwoordelijk voor.

Ik durf te wedden dat het importcrapuul van de PS is, die gisteren die moorden pleegde.

hollande
25 mei 2014, 10:14
Voor zover die 'Française' al mocht bestaan...

mijn gedacht.

Knuppel
25 mei 2014, 10:15
Het zijn uw maffiosi PS die de sluizen openhouden en zich met hand en tand verzetten tegen een wezenlijke verstrenging van de herenigingswet.

Als we steeds meer met gearabiseerde vuilnisbakken zitten �* la Molenbeek, vol crapuul, uitkeringstrekkers tot en met jihadisten, dan is het PS-crapuul daar verantwoordelijk voor.

Ik durf te wedden dat het importcrapuul van de PS is, die gisteren die moorden pleegde.

Het is geen toeval dat we daar pas na de verkiezingen zullen achter komen.

Knuppel
25 mei 2014, 10:16
mijn gedacht.

We weten waarom dat jullie gedacht is.

Knuppel
25 mei 2014, 10:17
sommigen, die uw staatssysteem voorstaan, blijken niet gediend te zijn met de al te “Vlaamse” standpunten van een française

Brakelaar
25 mei 2014, 10:18
ik ben oud en wijs genoeg om zelf mijn oordeel te vellen, daarvoor heb ik geen hulp nodig van een Française.

oud en wijs....:rofl::rofl::rofl::rofl:

Vigilant
25 mei 2014, 10:18
Het is geen toeval dat we daar pas na de verkiezingen zullen achter komen.

Uiteraard. De PS tenoren zullen het wel zo regelen.

Het Oosten
25 mei 2014, 10:20
oud en wijs....:rofl::rofl::rofl::rofl:

U weet niet goed wat dit betekent blijkbaar. Is dat verwonderlijk?

Brakelaar
25 mei 2014, 10:21
U weet niet goed wat dit betekent blijkbaar. Is dat verwonderlijk?

ben jij er ook zo eentje...:rofl::rofl::rofl:

hollande
25 mei 2014, 10:24
oud en wijs....:rofl::rofl::rofl::rofl:

weer uzelf aan het uitlachen.

Knuppel
25 mei 2014, 10:31
U weet niet goed wat dit betekent blijkbaar. Is dat verwonderlijk?

Wie zegt het.

Knuppel
25 mei 2014, 10:31
weer uzelf aan het uitlachen.

Wie zegt het.

Vigilant
25 mei 2014, 10:33
weer uzelf aan het uitlachen.

Je gaat al even sterk af als uw naamgenoot in Frankrijk.

Pandareus
25 mei 2014, 10:33
weer uzelf aan het uitlachen.

Binnen een half uur komt alexander de croo persoonlijk de extra portie tapioca pudding uitdelen. En dan mogen ze met hem op de foto !

Knuppel
25 mei 2014, 10:36
Binnen een half uur komt alexander de croo persoonlijk de extra portie tapioca pudding uitdelen. En dan mogen ze met hem op de foto !

Hollande en System staan al haantje de voorste te lekkerbekken.

Supe®Staaf
25 mei 2014, 10:41
Binnen een half uur komt alexander de croo persoonlijk de extra portie tapioca pudding uitdelen. En dan mogen ze met hem op de foto !Zeg aan Alexander dat hij die klodders uit zijn mondhoeken wrijft!!!

hollande
25 mei 2014, 10:51
Hollande en System staan al haantje de voorste te lekkerbekken.

proest, de vlaamse leeuw zonder tanden heeft gesproken.

manta
25 mei 2014, 10:54
proest, de vlaamse leeuw zonder tanden heeft gesproken.
Een waalse kip heeft ook geen tanden ...
Maar mss kan de discussie verdergaan op een iets beschaafdere manier ipv gooi- en smijtwerk met hier en daar wat beledigingen...