PDA

View Full Version : tsjeefs kartel terug ...die campagne da was maar om te lachen


ilfalco
25 mei 2014, 13:37
http://static3.hln.be/static/photo/2014/3/12/5/20140525140528/media_xll_6770330.jpg

Doomy
27 mei 2014, 23:50
De almacht van de ene tsjeven wordt gewoon vervangen door de almacht van de andere tsjeven. Niks nieuws onder de zon.

Robinus V
28 mei 2014, 00:51
Als CD&V met de N-VA gaat regeren, dan ga ik echt beginnen denken dat het kartel nooit is weggeweest. Goed tactisch gespeeld, dat kan ik ze meegeven. Ik stel mezelf ook wel eens de vraag of de N-VA echt geïnteresseerd is in economie of dat ze gewoon naast Vlaams Belangstemmen ook liberale stemmen wensten af te pakken voor hun gezamenlijk conservatief/christendemocratisch project.

cato
28 mei 2014, 09:38
Als CD&V met de N-VA gaat regeren, dan ga ik echt beginnen denken dat het kartel nooit is weggeweest. Goed tactisch gespeeld, dat kan ik ze meegeven. Ik stel mezelf ook wel eens de vraag of de N-VA echt geïnteresseerd is in economie of dat ze gewoon naast Vlaams Belangstemmen ook liberale stemmen wensten af te pakken voor hun gezamenlijk conservatief/christendemocratisch project.

Alles kan nog gebeuren.
CD&V ers zijn nooit te vertrouwen.

Ambiorix1
28 mei 2014, 09:54
Als CD&V met de N-VA gaat regeren, dan ga ik echt beginnen denken dat het kartel nooit is weggeweest. Goed tactisch gespeeld, dat kan ik ze meegeven. Ik stel mezelf ook wel eens de vraag of de N-VA echt geïnteresseerd is in economie of dat ze gewoon naast Vlaams Belangstemmen ook liberale stemmen wensten af te pakken voor hun gezamenlijk conservatief/christendemocratisch project.

De meest logische combinatie hier zo omschrijven.
Hier worden toch wel de meest onzinnige dingen verteld.

Vrijheideerst
28 mei 2014, 11:05
Man toch.

Ga beter eens aan zelfreflectie doen met FDW en GA. Dat nu ook Laeremans, een van de weinige nog capable VB-ers die overblijven zich roert zegt alles.

Maar nee, Il Falco lult weer wat tégen de N-VA. Hij zal ongetwijfeld Anke Vandermeersch haar twitter bezocht hebben.