PDA

View Full Version : De Koning


Len
26 mei 2014, 09:35
zal hij kiezen voor zijn boterham?
of voor de vlaamse grootste partij kiezen? (edit)
of voor de solidariteit?
of voor de winnaar?
of voor de Kingmaker, verliezer Peeters, standhouder Beke?

Waarvoor kiest de koning?
Heeft de koning te kiezen?

Eduard Khil
26 mei 2014, 09:40
de koning zal BDW eens vriendelijk uitnodigen voor een sjat kaffie, en zeggen dat hij eens tien dagen mag rondbellen naar de andere partijen. Nadat hij dat gedaan heeft en hij van alle franstaligen "non" heeft gehoord, en rond de potgedraai van de vlaamse partijen, gaat hij terug naar de koning en wordt hij langs de kant gezet.

Einde verhaal.


edit: ik zou het graag anders zien, maar ik vrees ervoor

manta
26 mei 2014, 09:40
Er is niemand die hem aan een leefloon wil zetten dus eigenlijk maakt het voor hem niet uit. Nochtans zijn hij en z'n familie de best betaalde werklozen in dit land.

Toch zal hij zoveel mogelijk zorgen voor een traditionele regering zodat de vrienden aan de macht blijven...

schietboog
26 mei 2014, 09:44
zal hij kiezen voor zijn boterham?
of voor de Vlaming?
of voor de solidariteit?
of voor de winnaar?
of voor de Kingmaker, verliezer Peeters, standhouder Beke?

Waarvoor kiest de koning?
Heeft de koning te kiezen?

Voor de Vlaming ?
Da's een goeie.

Len
26 mei 2014, 10:04
Voor de Vlaming ?
Da's een goeie.

mijn excuses, mijn topic is inderdaad wat gekleurd gestart.
mag ik het houden op een keuze tussen waals grootste of vlaams grootste ?

omaplop
26 mei 2014, 10:18
Hij moet kiezen voor de grootste van het land en dat is de NV-A met 20,79%,!

Om sommige reacties te voorkomen : 88% van de kiezers heeft NIET op de PS gestemd.

Meuh
26 mei 2014, 10:25
Goede vraag: in Vlaanderen zijn alle partijen het erover eens dat het initiatief naar NVA moet gaan; in Wallonië daarentegen is de PS van oordeel dat zij aan zet zijn.
Toont nog maar eens aan in wat voor ingewikkeld land wij leven...

Maikel Joosten
26 mei 2014, 10:29
Feit: ga dat maar eens in het buitenland uitleggen, die politici geven meteen hun ontslag!

Zeus
26 mei 2014, 10:33
Goede vraag: in Vlaanderen zijn alle partijen het erover eens dat het initiatief naar NVA moet gaan; in Wallonië daarentegen is de PS van oordeel dat zij aan zet zijn.
Toont nog maar eens aan in wat voor ingewikkeld land wij leven...

Het begint daar toch wat potsierlijk te worden bij PS

matthias999
26 mei 2014, 10:35
De koning zal Bart vriendelijk uitnodigen om een paar weken informateur te spelen, zodat de franstalige partijen allemaal in koor vollop NON kunnen roepen. Daarna zetten ze de nva aan de kant en komt Di Rupo II eraan.

Dit is mijn voorspelling.

koppijn
26 mei 2014, 10:46
De koning zal Bart vriendelijk uitnodigen om een paar weken informateur te spelen, zodat de franstalige partijen allemaal in koor vollop NON kunnen roepen. Daarna zetten ze de nva aan de kant en komt Di Rupo II eraan.

Dit is mijn voorspelling.

Is er een andere mogelijkheid?

Johan Bollen
26 mei 2014, 15:21
Is er een andere mogelijkheid?Niet aan volksverlakkend theater meedoen bijvoorbeeld.