PDA

View Full Version : Is J-P Van Rossem een stand up-comedian?


mvd
26 mei 2014, 13:23
Jean-Pierre Van Rossem ontbindt zijn partij ROSSEM. Dat laat hij weten op de avond van de verkiezingen waarbij hij 0,3 procent scoorde voor de Kamer en 0,2 procent voor het Vlaams parlement.

Op het moment dat de stemmen nog niet geteld waren, kondigt deze clown al de ontbinding van de partij aan.. :lol:

Van Rossem noemt het resultaat van de partij op zijn Facebookpagina "beschamend". "Dit bedroevende resultaat moet ik op mijn eigen conto schrijven omwille van de talloze fouten die ik heb gemaakt", stelt hij.


??? Had die nu echt gedacht van 5% te halen of wat???

Nog meer hilarische quotes:

De grootste fout was volgens Van Rossem op te komen onder de naam 'ROSSEM', die volgens hem volkomen verbrand is en geen toekomst meer heeft. "De organisatie van de partij is bovendien van dag één tot gisteren één grote puinhoop geweest."

Voorzitter Nora Azdad krijgt een veeg uit de pan omdat ze, sinds ze Van Rossem heeft vervangen, slechts één vergadering zou hebben geleid. Volgens Van Rossem was ze zondag op reis en is ze zelfs niet gaan stemmen.



:rofl: :rofl: :rofl:



Van Rossem ontbindt zijn partij, maar wil in 2019 opnieuw deelnemen met een nieuw initiatief: D'19. Daarin zal hij zelf mogelijk geen plaats meer hebben.



http://s2.quickmeme.com/img/80/80d5efc735ead6a2982edcbf33f0c29dcea1ae62fcee27a159 1f4c9f7d1b7bc2.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verkiezingen-2014/article/detail/1898567/2014/05/25/Jean-Pierre-Van-Rossem-ontbindt-partij.dhtml

Maikel Joosten
26 mei 2014, 13:27
Die kerel is echt helemaal aan het doorslaan.

giserke
26 mei 2014, 13:27
Laat die mensch zijn hobby doen.

Johan Bollen
26 mei 2014, 14:07
Van Rossem is de enige politicus die dit forum een bezoekje waardig achte en meedeed aan de discussie tijdens de campagne.

De opheffing van ROSSEM en oprichting van D19 kondigde hij toen al aan. Misschien is het de pers die er een clown van probeert te maken. Mijns inziens bieden figuren als Van Rossem of De Decker een meerwaarde voor de politiek. Mensen die hun mond durven open doen waar anderen zwijgen.

mvd
26 mei 2014, 14:13
Van Rossem is de enige politicus die dit forum een bezoekje waardig achte en meedeed aan de discussie tijdens de campagne.

De opheffing van ROSSEM en oprichting van D19 kondigde hij toen al aan. Misschien is het de pers die er een clown van probeert te maken. Mijns inziens bieden figuren als Van Rossem of De Decker een meerwaarde voor de politiek. Mensen die hun mond durven open doen waar anderen zwijgen.

Komaan, Van Rossem leeft in zijn eigen fantasiewereld. Ik heb hem vragen gesteld op dit forum die hij gewoon negeerde. Hij is verbaal te keer gegaan, omdat mensen niet meegingen in zijn verhaal. Dat is toch totaal onprofessioneel? En als je dan bovenstaand artikel leest....

Dat Dedecker verdwijnt is wél doodjammer. Bij N-VA hebben ze zo geen mensen. Ik vind het zelfs jammer voor de democratie dat Peter Mertens niet verkozen is geraakt. Een parlement mag wat ideologische diversiteit kennen.

Woordenaar
26 mei 2014, 14:20
Van Rossem is de enige politicus die dit forum een bezoekje waardig achte en meedeed aan de discussie tijdens de campagne.

De opheffing van ROSSEM en oprichting van D19 kondigde hij toen al aan. Misschien is het de pers die er een clown van probeert te maken. Mijns inziens bieden figuren als Van Rossem of De Decker een meerwaarde voor de politiek. Mensen die hun mond durven open doen waar anderen zwijgen.

=> Van Rossem kan zijn expertise op financieel-economisch vlak beter aanbieden aan een politiek ongebonden denktank, of bij de studiedienst van een reeds bestaande partij. J-P Van Rossem weet immers goed genoeg dat er al een gigantische politieke versnippering is. Een nieuwe partij oprichten is politiek gezien gewoonweg dwaas. Het kan misschien zijn dat hij zich niet vertegenwoordigd voelt door de bestaande partijen, maar bijkomende polarisatie creëren zal aan de politieke verhoudingen in dit land niets veranderen.
Overigens denk ik niet dat Van Rossem antwoorden heeft op alle problemen die in onze maatschappij voorkomen, zijn interesse is vrij beperkt en zijn kennis selectief.
Persoonlijk zie ik geen enkele toekomst voor Van Rossem in de politiek.

Xenophon
26 mei 2014, 14:25
Komaan, Van Rossem leeft in zijn eigen fantasiewereld. Ik heb hem vragen gesteld op dit forum die hij gewoon negeerde. Hij is verbaal te keer gegaan, omdat mensen niet meegingen in zijn verhaal. Dat is toch totaal onprofessioneel? En als je dan bovenstaand artikel leest....

Dat Dedecker verdwijnt is wél doodjammer. Bij N-VA hebben ze zo geen mensen. Ik vind het zelfs jammer voor de democratie dat Peter Mertens niet verkozen is geraakt. Een parlement mag wat ideologische diversiteit kennen.

Hij wou nochtans overkomen, maar het werd verboden door het ACW.

Anna List
26 mei 2014, 14:27
Hij wou nochtans overkomen, maar het werd verboden door het ACW.

gelukkig dat BDW toen geluisterd heeft naar de CD&V top ! anders hadden ze in 2012 mss wel een federale regering gevormd zonder BDW !

patrickve
26 mei 2014, 14:33
=> Van Rossem kan zijn expertise op financieel-economisch vlak beter aanbieden aan een politiek ongebonden denktank

Mja, als de denktank waarmee hij destijds schijn-rijk is geworden, en hij Moneytron noemde, niks anders was dan een Ponzi schema, gesymboliseerd door een supercomputer die blijkbaar niks anders dan een bezemkast was, dan zou ik zijn raadgevingen met latex handschoenen en een biomasker op vastpakken hoor.

Bovenstaande "aantijgingen" zijn wat ik objectief denk te weten ervan ; teleurgesteld zijnde destijds door een vernietigde bewondering voor de man.

Dat gezegd, hij IS bijzonder intelligent op economisch vlak. Maar of zijn drang naar belangstelling en zijn (dacht ik) bewezen oplichtersneigingen geen grote twijfels doen groeien over zijn uitlatingen is een andere zaak.

Raf
26 mei 2014, 14:37
En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering... :oops:

pixelpower
26 mei 2014, 14:44
Ik weet niet zenne... OK, hij kwam hier nog wat stemmen sprokkelen. Uit verveling?

Het maakte hoe dan ook geen indruk. Hij mag nog zoveel aan name-dropping doen als hij wil (van de groten der aarde op vlak van Economie). Dat deed hij ook al indertijd, en zijn Moneytron bleek gewoon een pyramide-constructie. Dus geloofwaardigheid 0,0.

Voor eeuwig verbrand. Hij zou beter een andere hobby zoeken.

patrickve
26 mei 2014, 15:15
En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering... :oops:

Ik herinner mij ook van een groot bewonderaar van de man geweest te zijn. Had er best ook kunnen op stemmen (heb het toen niet gedaan...)

giserke
26 mei 2014, 17:17
En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering... :oops:

Je bent jong gebleven.

J P verdwijnt uit de politiek, maar de verstandsverbijstering is gebleven. :-)

giserke
26 mei 2014, 17:18
Ik herinner mij ook van een groot bewonderaar van de man geweest te zijn. Had er best ook kunnen op stemmen (heb het toen niet gedaan...)

Was je toen nog je burgerrechten kwijt?

giserke
26 mei 2014, 17:18
Ik herinner mij ook van een groot bewonderaar van de man geweest te zijn. Had er best ook kunnen op stemmen (heb het toen niet gedaan...)

Was je toen nog je burgerrechten kwijt?

giserke
26 mei 2014, 17:18
Ik herinner mij ook van een groot bewonderaar van de man geweest te zijn. Had er best ook kunnen op stemmen (heb het toen niet gedaan...)

Was je toen nog je burgerrechten kwijt?

Supe®Staaf
26 mei 2014, 17:20
gelukkig dat BDW toen geluisterd heeft naar de CD&V top ! anders hadden ze in 2012 mss wel een federale regering gevormd zonder BDW !:lol::lol::lol:

Supe®Staaf
26 mei 2014, 17:21
En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering... :oops:Join the club ;-)

eno2
26 mei 2014, 17:30
Van Rossem is de enige politicus die dit forum een bezoekje waardig achte en meedeed aan de discussie tijdens de campagne.


Die desinteresse spreekt boekdelen. :cry::cry::cry:

Vroeger had je hier nog eens forumdiscussies met politici in verkiezingstijden.
How come it didn't happen this time???

Pericles
26 mei 2014, 17:32
Join the club ;-)

Was het het ritje op de gemotoriseerde barkruk dat je toen wist te overtuigen ? ;-)

stuyckp
26 mei 2014, 17:32
En zeggen dat ik daar 25 jaar geleden nog eens voor gestemd heb in een vlaag van verstandsverbijstering... :oops:

Daar verschiet ik niet van.