PDA

View Full Version : Eric Van Rompuy


Pericles
26 mei 2014, 17:25
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1899416/2014/05/26/Eric-Van-Rompuy-Verkiezing-Kamer-is-bekroning-van-carriere.dhtml


Nog ene die denkt dat hij eeuwig gaat leven.
Het vertrouwen in het hiernamaals moet bij de CD&V enorm zijn. ;-)

Woordenaar
26 mei 2014, 17:37
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1899416/2014/05/26/Eric-Van-Rompuy-Verkiezing-Kamer-is-bekroning-van-carriere.dhtml


Nog ene die denkt dat hij eeuwig gaat leven.
Het vertrouwen in het hiernamaals moet bij de CD&V enorm zijn. ;-)

=> De wandelende verpersoonlijking van het woord 'contradictie'.
Heeft de afgelopen maanden en jaren zo gepocht met de zogenaamde verwezenlijkingen van zijn partij op federaal vlak. Met name over de zesde staatshervorming. Hij werd met momenten ziedend in het Vlaams parlement en oreerde dat het zwaartepunt in Vlaanderen zal komen te liggen, met meer autonomie en middelen.
Nu komt diezelfde Eric Van Rompuy doodleuk vertellen dat :
"Ik heb heel graag in het Vlaams Parlement gezeten, maar ik vind dat de uitdagingen in de Kamer de volgende maanden groter zijn. Ik denk dat ik als debater ook wat meer vuur kan brengen in de CD&V-fractie en beschouw de komende vijf jaar in de Kamer als de bekroning van mijn politieke carrière"

Een slalomparcours waar een skiër jaloers op zou zijn...

Zipper
26 mei 2014, 17:39
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1899416/2014/05/26/Eric-Van-Rompuy-Verkiezing-Kamer-is-bekroning-van-carriere.dhtml


Nog ene die denkt dat hij eeuwig gaat leven.
Het vertrouwen in het hiernamaals moet bij de CD&V enorm zijn. ;-)

Annemans heeft anders ook wel "un coup de vieux" gekregen (viel mij sterk op, gisteren)

Pericles
26 mei 2014, 17:41
Annemans heeft anders ook wel "un coup de vieux" gekregen (viel mij sterk op, gisteren)

Ja mij ook.
Hij zag er oud en kwetsbaar uit.
Het kon hem precies allemaal niet veel meer schelen.

Zipper
26 mei 2014, 17:42
Ja mij ook.
Hij zag er oud en kwetsbaar uit.
Het kon hem precies allemaal niet veel meer schelen.

zeg maar "uitgeblust".

omaplop
26 mei 2014, 17:42
Zou Eric hopen op een ministerpostje? Hij voelde zich toch verongelijkt en opzij gezet door de partij.

Vigilant
26 mei 2014, 17:42
=> De wandelende verpersoonlijking van het woord 'contradictie'.
Heeft de afgelopen maanden en jaren zo gepocht met de zogenaamde verwezenlijkingen van zijn partij op federaal vlak. Met name over de zesde staatshervorming. Hij werd met momenten ziedend in het Vlaams parlement en oreerde dat het zwaartepunt in Vlaanderen zal komen te liggen, met meer autonomie en middelen.
Nu komt diezelfde Eric Van Rompuy doodleuk vertellen dat :


Een slalomparcours waar een skiër jaloers op zou zijn...

Op en top tjeverij. De vleesgeworden tjeefse achterbaksheid. Noch vlees, noch vis. Meedraaiend met de wind in de richting waarbij ze het best bediend worden. Principeloos en ruggegraatloos.

Boduo
26 mei 2014, 17:42
=> De wandelende verpersoonlijking van het woord 'contradictie'.
Heeft de afgelopen maanden en jaren zo gepocht met de zogenaamde verwezenlijkingen van zijn partij op federaal vlak. Met name over de zesde staatshervorming. Hij werd met momenten ziedend in het Vlaams parlement en oreerde dat het zwaartepunt in Vlaanderen zal komen te liggen, met meer autonomie en middelen.
Nu komt diezelfde Eric Van Rompuy doodleuk vertellen dat :


Een slalomparcours waar een skiër jaloers op zou zijn...

Het valt op dat politiekertjes zó gaarne pratelen over hun "carrière".
Ochottekes.
Konkreet: bij de CDV mag momenteel alleen z'n broer Herman Van Rompuy spreken over een loopbaan en een mooi einde-loopbaan.

;-)