PDA

View Full Version : cultuurbarbaren


bembem
6 juni 2014, 22:04
Cultuurbarbaar of niet, citeer hier je voorbeelden van wat jij zoal onder "cultuurbarbaar" verstaat :-) ..


Cultuurbarbaar voor mij = mensen die enkel naar VTM kijken en vakantie associëren met een all-in aan het zwembad van het hotel in Turkije, Griekenland, Egypte etc. (niet dat men automatisch geen cultuur heeft als men die dingen doet, don't get me wrong lol)

Of mensen die vragen of ik uit Noord-Korea kom ..

Of mensen die denken dat men in Afrika enkel in hutjes woont ..

Of die ene collega die toen hij het had over Anne Frank, refereerde naar "je weet wel, die in die kast" ..

Of die ene sloeber waar ik eens op de tram een gesprek van afluisterde: hij had het over "de Japanners die de voeten van hun vrouwen inbonden" .. lmao, dat waren dus wel de Chinezen hé .. op zich neem ik hem dat niet kwalijk dat ie dat niet wist, echter zat ie dat te verkondigen precies alsof ie de waarheid in pacht had .. alalalala! ik zeg altijd: als je over iets van toeten noch blazen weet, zwijg dan! :evil:

:roll: :roll: lol

ik kan zo verder en verder gaan, maar ik ga even (op adem komen) stoppen .. :lol:

Demper
6 juni 2014, 22:08
Of mensen die denken dat men in Afrika enkel in hutjes woont ..


Hutjes van gedroogde buffelstront.

hamac
6 juni 2014, 22:39
8<
Of mensen die vragen of ik uit Noord-Korea kom ..
8<


I wonder why? :-)

Spleetoogjes?
Of zie je er gewoon uit als een ondervoede krijgsgevangene?

manta
6 juni 2014, 23:08
Mensen die geen spek eten...

Demper
6 juni 2014, 23:10
Mensen die geen spek eten...

:cheer: spek :cheer:

Libro
6 juni 2014, 23:12
Fans van "FC De Kampioenen".

bembem
6 juni 2014, 23:25
I wonder why? :-)

Spleetoogjes?
Of zie je er gewoon uit als een ondervoede krijgsgevangene?


ja, als ik zeg dat ik van Korea kom lol

Miauw!
6 juni 2014, 23:27
ja, als ik zeg dat ik van Korea kom lol

Ik neem aan dat je uit Zuid-Korea komt? Maar waarom vind je het "cultuurbarbaars" als men vraagt of je uit Noord-Korea komt? Zou toch kunnen?

Miauw!
6 juni 2014, 23:27
Fans van "FC De Kampioenen".

En van "Familie".

bembem
6 juni 2014, 23:36
Ik neem aan dat je uit Zuid-Korea komt? Maar waarom vind je het "cultuurbarbaars" als men vraagt of je uit Noord-Korea komt? Zou toch kunnen?


hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz

bembem
6 juni 2014, 23:37
En van "Familie".


hahahahaha! ja! :lol:

hamac
7 juni 2014, 07:35
hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz

De geografische kennis van de doorsnee mensen neemt rechtevenredig af met de afstand.

hamac
7 juni 2014, 07:38
8<
Cultuurbarbaar voor mij = mensen die enkel naar VTM kijken
8<


Vooral diegenen die dan nog met een sticker van de VTM op hun auto rondrijden. :-)
Ik associeer VTM altijd met de vaste zender in een rusthuis.

Libro
7 juni 2014, 09:06
En van "Familie".

Of van "Thuis" ('zoals mijn schoonmoeder).

Rahowa
7 juni 2014, 09:35
Voetbalfans.

Jay-P.
7 juni 2014, 09:39
Cultuurbarbaar of niet, citeer hier je voorbeelden van wat jij zoal onder "cultuurbarbaar" verstaat :-) ...
http://www.gdhpresse.com/media/pictures/uYRTM79LYL/5426m.jpg

Universalia
7 juni 2014, 09:45
http://www.voulon.nl/ungh/TVkleur.gif

quercus
7 juni 2014, 09:49
Voetbalfans.

Wel, met het risico dat een aantal forumgenoten zich geschoffeerd voelen, ik kan uw oordeel wel appreciëren. Zoals we nu dag en nacht om de oren geslagen worden met propaganda voor die troep "Duivels" begint het mij werkelijk de strot uit te hangen. Dat waanzinnig gegil en gebrul, die idiote tricoloor geschilderde smoelen, die extra-large krullebol-pruiken, de massa WK-gadgets (Made in China), de dagelijkse portie eindeloos gezemel en gemekker over de "Duivels" op het avondnieuws... Voor mij is het doodeenvoudig té veel geworden. Het WK kan mij gestolen worden.

Vlaanderen Boven
7 juni 2014, 10:22
hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz

Waarom kan dat dan eigenlijk niet? In principe is het mogelijk, gewoon heel weinig waarschijnlijk.

Universalia
7 juni 2014, 10:31
Wel, met het risico dat een aantal forumgenoten zich geschoffeerd voelen, ik kan uw oordeel wel appreciëren. Zoals we nu dag en nacht om de oren geslagen worden met propaganda voor die troep "Duivels" begint het mij werkelijk de strot uit te hangen. Dat waanzinnig gegil en gebrul, die idiote tricoloor geschilderde smoelen, die extra-large krullebol-pruiken, de massa WK-gadgets (Made in China), de dagelijkse portie eindeloos gezemel en gemekker over de "Duivels" op het avondnieuws... Voor mij is het doodeenvoudig té veel geworden. Het WK kan mij gestolen worden.

Het is er inderdaad een beetje over. Teveel blablabla en misschien zijn ze wel snel weer thuis, wie weet? :oops:

Ik prijs mij gelukkig geen voetbalfan te zijn.

Het is gewoon (het voetbal) zoals ik al eerder wist te schrijven:

Panem et Circenses :-D

Rahowa
7 juni 2014, 11:34
Wel, met het risico dat een aantal forumgenoten zich geschoffeerd voelen, ik kan uw oordeel wel appreciëren. Zoals we nu dag en nacht om de oren geslagen worden met propaganda voor die troep "Duivels" begint het mij werkelijk de strot uit te hangen. Dat waanzinnig gegil en gebrul, die idiote tricoloor geschilderde smoelen, die extra-large krullebol-pruiken, de massa WK-gadgets (Made in China), de dagelijkse portie eindeloos gezemel en gemekker over de "Duivels" op het avondnieuws... Voor mij is het doodeenvoudig té veel geworden. Het WK kan mij gestolen worden.

Idd,ik kijk ook wel eens naar een match,maar die idioten die zich dik maken voor Anderlecht of Brugge man man man.Ik geef toe ooit heb ik het ook gedaan maar eenmaal ik een jaar of 12-13 was wist ik dat het gewoon commercie is.Gelooft nu 1 iemand dat die duivels spelen voor de eer?Nee jong gewoon voor het geld.

Libro
7 juni 2014, 12:45
Het is er inderdaad een beetje over. Teveel blablabla en misschien zijn ze wel snel weer thuis, wie weet? :oops:

Ik prijs mij gelukkig geen voetbalfan te zijn.

Het is gewoon (het voetbal) zoals ik al eerder wist te schrijven:

Panem et Circenses :-D

Daar verwacht ik mij aan. Met wat geluk sneuvelen ze al in de eerste ronde.

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:20
ja, als ik zeg dat ik van Korea kom lol

Ik bedoel absoluut niets verkeerds maar ik zou echt niet weten hoe ik het verschil moet zien tussen een Zuid- en een Noord-Koreaan :?

manta
7 juni 2014, 15:23
Ik bedoel absoluut niets verkeerds maar ik zou echt niet weten hoe ik het verschil moet zien tussen een Zuid- en een Noord-Koreaan :?

Die van in 't Zuiden hebben meer eten en zijn dus wat molliger dan de Noord-Koreanen die bijna geen eten hebben...

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:23
hmm nu je het zegt idd. maar het is vooral de manier waarop die dat dan vragen, alsof ze het over Noord of Zuid Europa hebben bvb. Want als ik dan bvb. achteraf zeg dat Noord-Korea eigenlijk niet kan, dan zie je ze met joekels van ogen kijken, zo van "ach zo dat wist ik helemaal niet!" en meestal zeggen ze dat dan ook lolz

Als ze me in Amerika, Azië of Afrika zouden vragen of ik uit Noord- of uit Zuid-Europa kom, zou ik me daar absoluut niet door beledigd voelen en ik zou het ook niet dom vinden van die mensen. Dat lijkt me eerder een teken van interesse. Niet iedereen heeft de kans om zijn hele leven lang van het éne land naar het andere te rijzen en verschillende volkeren grondig te bestuderen.
Wat ik van (Zuid)Korea het beste weet, is dat ze een prachtige klederdracht hebben. Ik heb zo'n volksdansgroep gezien op het folklorefestival en ik stond versteld van die mooie klederen!

manta
7 juni 2014, 15:24
Die van in 't Zuiden hebben meer eten en zijn dus wat molliger dan de Noord-Koreanen die bijna geen eten hebben...

Eigenlijk best goed gevonden van mij...8-)
Bolle buiken en zo...:-P

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:25
http://www.gdhpresse.com/media/pictures/uYRTM79LYL/5426m.jpg

Goeike! :lol:

quercus
7 juni 2014, 15:26
Ik bedoel absoluut niets verkeerds maar ik zou echt niet weten hoe ik het verschil moet zien tussen een Zuid- en een Noord-Koreaan :?

Genetisch is het hetzelfde volk. Maar een Noord-Koreaan kun je wel onderscheiden van een volksgenoot uit het zuiden. Wanneer een Noord-Koreaanse grote marxistische leider komt te sterven, dan staan de Noord-Koreanen pathetisch te snikken en te jammeren.

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:26
Wel, met het risico dat een aantal forumgenoten zich geschoffeerd voelen, ik kan uw oordeel wel appreciëren. Zoals we nu dag en nacht om de oren geslagen worden met propaganda voor die troep "Duivels" begint het mij werkelijk de strot uit te hangen. Dat waanzinnig gegil en gebrul, die idiote tricoloor geschilderde smoelen, die extra-large krullebol-pruiken, de massa WK-gadgets (Made in China), de dagelijkse portie eindeloos gezemel en gemekker over de "Duivels" op het avondnieuws... Voor mij is het doodeenvoudig té veel geworden. Het WK kan mij gestolen worden.

2
U vergeet de Belgische vlaggen met Jupiler of Coca Cola op. Mag dat eigenlijk wel? Ik dacht dat de driekleur een soort marque déposée was.

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:27
Daar verwacht ik mij aan. Met wat geluk sneuvelen ze al in de eerste ronde.

2 :lol:

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:28
Die van in 't Zuiden hebben meer eten en zijn dus wat molliger dan de Noord-Koreanen die bijna geen eten hebben...

Bedankt voor de inlichting ;-)

Marie van de koster
7 juni 2014, 15:29
Genetisch is het hetzelfde volk. Maar een Noord-Koreaan kun je wel onderscheiden van een volksgenoot uit het zuiden. Wanneer een Noord-Koreaanse grote marxistische leider komt te sterven, dan staan de Noord-Koreanen pathetisch te snikken en te jammeren.

:lol:

bembem
7 juni 2014, 18:40
http://www.gdhpresse.com/media/pictures/uYRTM79LYL/5426m.jpg


lol

Supe®Staaf
7 juni 2014, 19:04
De grootste cultuurbarbaren zijn operaliefhebbers, inzonderheid de fans van Giuseppe Verdi's lamentabele hoerengezeik.
Het genre zelf is volledig achterhaald (al meer dan een eeuw) en Giusseppe Verdi's muziek illustreert dit het meest van al.
Ze is duizendmaal laagbijdegrondser dan gezond vermaak zoals K3, Samson en Gert, De Kampioenen, het W.K., Jannen Hoet en Fabre, Dali, Gerdolf Annemans en ander T.V.-vermaak
Wie bekent dat hij Verdi-fan van is classeer ik bij de allergrootste cultuurbarbaren.

Supe®Staaf
7 juni 2014, 19:07
Genetisch is het hetzelfde volk. Maar een Noord-Koreaan kun je wel onderscheiden van een volksgenoot uit het zuiden. Wanneer een Noord-Koreaanse grote marxistische leider komt te sterven, dan staan de Noord-Koreanen pathetisch te snikken en te jammeren.http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201102181508-1_moureaux-tranen-op-uitvaart-morel-leveren-de-wever-4-op.jpghttp://www.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2011/02/14/1791924/de-wever-over-radio-milles-collines-dit-maakt-me-misselijk-id1589127-1000x800-n.jpg

quercus
7 juni 2014, 19:20
De grootste cultuurbarbaren zijn operaliefhebbers, inzonderheid de fans van Giuseppe Verdi's lamentabele hoerengezeik.
Het genre zelf is volledig achterhaald (al meer dan een eeuw) en Giusseppe Verdi's muziek illustreert dit het meest van al.
Ze is duizendmaal laagbijdegrondser dan gezond vermaak zoals K3, Samson en Gert, De Kampioenen, het W.K., Jannen Hoet en Fabre, Dali, Gerdolf Annemans en ander T.V.-vermaak
Wie bekent dat hij Verdi-fan van is classeer ik bij de allergrootste cultuurbarbaren.

Juist, je hebt gelijk... http://www.sherv.net/cm/emo/laughing/grin-smiley-emoticon.gif

Zeus
7 juni 2014, 19:21
edit

bembem
7 juni 2014, 19:25
Waarom kan dat dan eigenlijk niet? In principe is het mogelijk, gewoon heel weinig waarschijnlijk.

hmm ok het is in principe idd. niet onmogelijk, maar in dezelfde lijn gaat men er bvb. toch ook vanuit dat het weinig waarschijnlijk is dat voor de val van de Berlijnse muur iemand uit bvb. Oost-Duitsland hier vrij kon rond circuleren ...

-> ik ben nog tamelijk jong hé (al zeg ik het zelf lol), de Koreaanse oorlog was al een tijdeke voorbij toen ik werd geboren ..

Als ze me in Amerika, Azië of Afrika zouden vragen of ik uit Noord- of uit Zuid-Europa kom, zou ik me daar absoluut niet door beledigd voelen en ik zou het ook niet dom vinden van die mensen. Dat lijkt me eerder een teken van interesse. Niet iedereen heeft de kans om zijn hele leven lang van het éne land naar het andere te rijzen en verschillende volkeren grondig te bestuderen.
Wat ik van (Zuid)Korea het beste weet, is dat ze een prachtige klederdracht hebben. Ik heb zo'n volksdansgroep gezien op het folklorefestival en ik stond versteld van die mooie klederen!

maar Marie :oops: ik bedoel dat men toch zou moeten weten dat Noord-Korea een dictatuur is (zelfs al weet men het niet precies op de kaart te situeren) .. zo weet ik bvb. niet waar elk gat in China ligt, maar als een Chinees mij zegt "ik ben van Hongkong" .. dan vraag ik toch ook niet van "en hoe zijn de staatswinkels daar?" :lol:

Eigenlijk best goed gevonden van mij...8-)
Bolle buiken en zo...:-P

looooooool! :lol:

quercus
7 juni 2014, 19:26
Ons Superstaafje is helemaal niet zoals Bart De Wever die op een begrafenis begint te wenen. NEEN! Superstaafje is sterk, hij is anders, hij lacht op begrafenissen...

skaldis
7 juni 2014, 19:26
Mensen die geen prelude van een cantate kunnen onderscheiden.
Mensen die confectie dragen.
Mannen die zichzelf scheren.
Mensen die dt fouten schreiven.
Mensen die TV kijken.
Mensen die frituren of pittazaken binnen gaan.
Vrouwen in een broek.
Mensen die een auto prefereren boven paard en koets.
Mannen die jeans dragen.
Mensen die door hun neus ademen.
Vrouwen die niet elk jaar hun hoed in Waregem gaan laten bewonderen.
Amerikanen.
Mensen die geen Latijn verstaan.

Vlaanderen Boven
7 juni 2014, 19:30
hmm ok het is in principe idd. niet onmogelijk, maar in dezelfde lijn gaat men er bvb. toch ook vanuit dat het weinig waarschijnlijk is dat voor de val van de Berlijnse muur iemand uit bvb. Oost-Duitsland hier vrij kon rond circuleren ...

-> ik ben nog tamelijk jong hé (al zeg ik het zelf lol), de Koreaanse oorlog was al een tijdeke voorbij toen ik werd geboren ..

Dus...geadopteerd of hier geboren, als ik het mag vragen?

quercus
7 juni 2014, 19:32
Mensen die geen prelude van een cantate kunnen onderscheiden.
Mensen die confectie dragen.
Mannen die zichzelf scheren.
Mensen die dt fouten schreiven.
Mensen die TV kijken.
Mensen die frituren of pittazaken binnen gaan.
Vrouwen in een broek.
Mensen die een auto prefereren boven paard en koets.
Mannen die jeans dragen.
Mensen die door hun neus ademen.
Vrouwen die niet elk jaar hun hoed in Waregem gaan laten bewonderen.
Amerikanen.
Mensen die geen Latijn verstaan.

http://www.sherv.net/cm/emoticons/hand-gestures/clapping-happy-smiley-emoticon.gif

skaldis
7 juni 2014, 19:34
Mensen die in hun handen klappen.
Mensen die smilies gebruiken.
:)

quercus
7 juni 2014, 19:36
Mensen die in hun handen klappen.
Mensen die smilies gebruiken.
:)

http://www.sherv.net/cm/emoticons/hand-gestures/audience-clapping-smiley-emoticon.gif

skaldis
7 juni 2014, 19:39
http://www.sherv.net/cm/emoticons/hand-gestures/audience-clapping-smiley-emoticon.gif

Quelle horraire.

Supe®Staaf
7 juni 2014, 19:41
Ons Superstaafje is helemaal niet zoals Bart De Wever die op een begrafenis begint te wenen. NEEN! Superstaafje is sterk, hij is anders, hij lacht op begrafenissen...
We zijn dan ook geen Noord-Koreanen.
http://chapelofhopestories.files.wordpress.com/2011/02/clown_funeral.jpg

Demper
7 juni 2014, 19:57
http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201102181508-1_moureaux-tranen-op-uitvaart-morel-leveren-de-wever-4-op.jpghttp://www.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2011/02/14/1791924/de-wever-over-radio-milles-collines-dit-maakt-me-misselijk-id1589127-1000x800-n.jpg

Kijk toch eens wat een vals bakkes hij heeft.

bembem
7 juni 2014, 19:57
Dus...geadopteerd of hier geboren, als ik het mag vragen?


geadopteerd hé lol

bembem
7 juni 2014, 19:58
http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/articles/201102181508-1_moureaux-tranen-op-uitvaart-morel-leveren-de-wever-4-op.jpghttp://www.gva.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2011/02/14/1791924/de-wever-over-radio-milles-collines-dit-maakt-me-misselijk-id1589127-1000x800-n.jpg


wat zou die zijn dieetgeheim zijn?

bembem
7 juni 2014, 20:00
Kijk toch eens wat een vals bakkes hij heeft.


zeg Demper ben jij dat die op het rode driehoekje heeft gedrukt in de andere thread? (niet-lol) :x

skaldis
7 juni 2014, 20:01
wat zou die zijn dieetgeheim zijn?

Eens goed uithuilen. Heel goed uithuilen. Weid leeg huilen.

bembem
7 juni 2014, 20:02
Eens goed uithuilen. Heel goed uithuilen. Weid leeg huilen.


dat doe ik al, hier heeft dat niet veel effect hoor :lol:

Demper
7 juni 2014, 20:03
zeg Demper ben jij dat die op het rode driehoekje heeft gedrukt in de andere thread? (niet-lol) :x

Neen.

bembem
7 juni 2014, 20:06
Neen.


hmm ik geef je het voordeel van de twijfel ..

Zeus
7 juni 2014, 20:06
wat zou die zijn dieetgeheim zijn?

Pronokal zeker?

Demper
7 juni 2014, 20:08
hmm ik geef je het voordeel van de twijfel ..

Ik probeer mij zo ver als mogelijk weg te houden van de mods.

Ik heb niet geklikt.

Demper
7 juni 2014, 20:08
wat zou die zijn dieetgeheim zijn?

Hij heeft drugs gepakt om af te slanken.

bembem
7 juni 2014, 20:25
Ik probeer mij zo ver als mogelijk weg te houden van de mods.

Ik heb niet geklikt.


t'Is goed, ik geloof je ^^

bembem
7 juni 2014, 20:26
Pronokal zeker?


wat is dat?

skaldis
8 juni 2014, 06:30
wat is dat?

Niet eten en proteïnepillen slikken of zoiets.

Zeus
8 juni 2014, 06:48
wat is dat?

Een dieet van proteïneshakes. Zeer extreem. Komt er op neer dat je enkel shakes mag drinken en een paar 100 gram groenten per dag. Niet zonder gevaar ook trouwens. Een regelrechte aanslag op de nieren. Kan ook hartproblemen veroorzaken.

Miauw!
8 juni 2014, 12:28
geadopteerd hé lol

Hoeft niet echt zo vanzelfsprekend te zijn: wat als je vader de Belgische ambassadeur in Korea was? :)

Miauw!
8 juni 2014, 12:29
Kijk toch eens wat een vals bakkes hij heeft.

Ik zie daar niets "vals", maar oprecht verdriet. En spijt waarschijnlijk.

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:45
De grootste cultuurbarbaren zijn operaliefhebbers, inzonderheid de fans van Giuseppe Verdi's lamentabele hoerengezeik.
Het genre zelf is volledig achterhaald (al meer dan een eeuw) en Giusseppe Verdi's muziek illustreert dit het meest van al.
Ze is duizendmaal laagbijdegrondser dan gezond vermaak zoals K3, Samson en Gert, De Kampioenen, het W.K., Jannen Hoet en Fabre, Dali, Gerdolf Annemans en ander T.V.-vermaak
Wie bekent dat hij Verdi-fan van is classeer ik bij de allergrootste cultuurbarbaren.

Noem mij dan maar een cultuurbarbaar ...
https://www.youtube.com/watch?v=7K68tdN3fYw&feature=kp

Vlaanderen Boven
8 juni 2014, 13:48
Ik heb zelfs nog nooit gehoord van Giuseppe Verdi.

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:49
hmm ok het is in principe idd. niet onmogelijk, maar in dezelfde lijn gaat men er bvb. toch ook vanuit dat het weinig waarschijnlijk is dat voor de val van de Berlijnse muur iemand uit bvb. Oost-Duitsland hier vrij kon rond circuleren ...

-> ik ben nog tamelijk jong hé (al zeg ik het zelf lol), de Koreaanse oorlog was al een tijdeke voorbij toen ik werd geboren ..



maar Marie :oops: ik bedoel dat men toch zou moeten weten dat Noord-Korea een dictatuur is (zelfs al weet men het niet precies op de kaart te situeren) .. zo weet ik bvb. niet waar elk gat in China ligt, maar als een Chinees mij zegt "ik ben van Hongkong" .. dan vraag ik toch ook niet van "en hoe zijn de staatswinkels daar?" :lol:



looooooool! :lol:
Ah, ik dacht dat u het verschil tussen de twee volkeren bedoelde waar dit oorspronkelijk toch één volk was! Over de verschillende manier waarop in die twee landen geleefd wordt, laat ik me liever niet uit want in Noord-Korea leven ze volgens mij helemaal niet ... Die mensen zijn gedegradeerd tot zombies :-(
Het vergelijk met Oost-Duitsland klopt niet helemaal, ik ken zelf een aantal mensen die uit Oost-Duitsland gevlucht waren, ik vermoed dat het moeilijker is uit N-Korea te vluchten dat het was uit O-Duitsland.

manta
8 juni 2014, 13:49
Ik heb zelfs nog nooit gehoord van Giuseppe Verdi.

Da's die zanger van milli vanilli... ;-)

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:51
Mensen die geen prelude van een cantate kunnen onderscheiden.
Mensen die confectie dragen.
Mannen die zichzelf scheren.
Mensen die dt fouten schreiven.
Mensen die TV kijken.
Mensen die frituren of pittazaken binnen gaan.
Vrouwen in een broek.
Mensen die een auto prefereren boven paard en koets.
Mannen die jeans dragen.
Mensen die door hun neus ademen.
Vrouwen die niet elk jaar hun hoed in Waregem gaan laten bewonderen.
Amerikanen.
Mensen die geen Latijn verstaan.

Daar schieten weinig mensen over om geen cultuurbarbaar te zijn.
Dikke snob!

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:52
Quelle horraire.

Leer Frans!

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:53
Eens goed uithuilen. Heel goed uithuilen. Weid leeg huilen.

Leer Nederlands!

manta
8 juni 2014, 13:57
Leer Frans!

Leer Nederlands!

Kan die mens nog wel iets goed doen? :-D

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:57
Ik heb zelfs nog nooit gehoord van Giuseppe Verdi.

https://www.youtube.com/watch?v=ns_xsduwI-E

Marie van de koster
8 juni 2014, 13:58
Kan die mens nog wel iets goed doen? :-D

Hij moet de talen maar niet verminken :x

skaldis
8 juni 2014, 15:40
Hij moet de talen maar niet verminken :x

Gij herkent tante Ironie ook maar als ze plak voor uwe neus staat zeker of doet ge het er ook voor. :)


PS m'n Nederlands zou idd wat beter mogen.

Marie van de koster
8 juni 2014, 18:28
Gij herkent tante Ironie ook maar als ze plak voor uwe neus staat zeker of doet ge het er ook voor. :)


PS m'n Nederlands zou idd wat beter mogen.

Ik ken geen tante Ironie alleen maar tante Sidonie.

PS : Amai, ja!

skaldis
8 juni 2014, 18:38
Ik ken geen tante Ironie alleen maar tante Sidonie.

PS : Amai, ja!

Ik ben een beetje hardhorend; wie zei je, tante sodomie ?

Marie van de koster
8 juni 2014, 18:40
Ik ben een beetje hardhorend; wie zei je, tante sodomie ?

Dat u uw hoorapparaat moet insteken !!!!!!!!!!!!!

Derk de Tweede
8 juni 2014, 18:43
Voetbalfans.

hockeymeisjes.

skaldis
8 juni 2014, 18:47
Dat u uw hoorapparaat moet insteken !!!!!!!!!!!!!

Op het internet roep je door in hoofdletters te schrijven meisje.

Marie van de koster
8 juni 2014, 18:55
Op het internet roep je door in hoofdletters te schrijven meisje.

Bedankt voor 't compliment :-)
(U weet hopelijk wat het compliment is :-) )

Miauw!
8 juni 2014, 19:02
hockeymeisjes.

Wielerfans (en vooral veldrijden-fans)

Rahowa
8 juni 2014, 19:05
Dat u uw hoorapparaat moet insteken !!!!!!!!!!!!!

Om tot sodomie te komen?Perverten.

Marie van de koster
8 juni 2014, 19:34
Om tot sodomie te komen?Perverten.

Honnozel manneke :-)

skaldis
8 juni 2014, 21:24
Bedankt voor 't compliment :-)
(U weet hopelijk wat het compliment is :-) )

Tuurlijk kinneke.