PDA

View Full Version : Zo haal je het nieuws ...


Universalia
7 juni 2014, 10:28
Zo haal je het eerste blad van de kranten het nieuws in het algemeen. (Mediageil durft men dat ook al wel eens namen.)

"Ik ben zwanger van Hans Van Themsche"

Vraag je u terdege af, die heeft ze echt niet alle vijf op een rij die 'vrouw' (idiot!)

Detail tekst uit één der kranten:

De tot levenslang veroordeelde moordenaar Hans Van Themsche (26) wordt vader. Dat zegt zijn 25-jarige vriendin, die drie maanden zwanger is van hem. "Het was een ongelukje, maar het kind is welkom"

De vriendin in kwestie haar tekst en uitleg:

"Ik ben een normaal meisje en ik kom uit een normaal nest. Ik heb ook nooit gekickt op bad boys. Ik hou van dansen, fitness en uitgaan met vriendinnen. Ik heb ook gestudeerd, orthopedagogie in Gent. Ik ben dus net als alle andere mensen."

Sorry juffrouw maar u bent echt niet normaal,goed zot zou ik zelfs durven schrijven.

Later loopt dat kindje school, ik zie het al gebeuren ...

Zeg hoe is het met uwe papa die in de gevangenis zit, Cool!, Megacool, Bangelijk!!! :?

Zij die het vergaten ...

link (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Van_Themsche)

manta
7 juni 2014, 10:32
Schadevergoeding eisen van de belgische staat. 't Zal wel aan de slechte staat van de gevangeniscondooms liggen...

Universalia
7 juni 2014, 10:36
Schadevergoeding eisen van de belgische staat. 't Zal wel aan de slechte staat van de gevangeniscondooms liggen... http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/smiley-met-bordje/animaatjes-smiley-met-bordje-65103.gif

Vlaanderen Boven
7 juni 2014, 10:40
Eigenlijk vind ik dat criminelen zich niet zouden mogen voortplanten terwijl ze in de gevangenis zitten.

Henri1
7 juni 2014, 10:44
Eigenlijk vind ik dat criminelen zich niet zouden mogen voortplanten terwijl ze in de gevangenis zitten.

Is het meisje in kwestie een crimineel ?

Is criminaliteit erfelijk ?

Vlaanderen Boven
7 juni 2014, 10:47