PDA

View Full Version : Met Irak in staat van ontbinding, komt er een bombardement op Iran's atoomprogramma?


Karel Martel B
12 juni 2014, 20:01
Ik zou zeggen, het is nu of nooit.

Nietzsche
12 juni 2014, 20:04
:rofl:

Karel Martel B
12 juni 2014, 20:18
:rofl:

Het punt dat we toekijken terwijl Irak disintegreert staat hopelijk niet ter discussie.

atmosphere
13 juni 2014, 10:17
Laten we weer miliutair interveniëren , dat geeft van die leuke resultaten.

Antoon
13 juni 2014, 10:59
Laten we weer miliutair interveniëren , dat geeft van die leuke resultaten.

Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

Nietzsche
13 juni 2014, 11:01
Het punt dat we toekijken terwijl Irak disintegreert staat hopelijk niet ter discussie.

Waarom zouden we er ons mee moeten bemoeien dan?

Antoon
13 juni 2014, 11:15
Waarom zouden we er ons mee moeten bemoeien dan?

Laat de Chinezen het maar eens oplossen, ik zie ze daar al met een leger rondlopen...

Nietzsche
13 juni 2014, 14:06
Laat de Chinezen het maar eens oplossen, ik zie ze daar al met een leger rondlopen...

Waarom moet iemand het oplossen?

Vanwaar de Robin Hood drang? laat ze het lekker zelf uitzoeken.

Antoon
13 juni 2014, 14:15
Waarom moet iemand het oplossen?

Vanwaar de Robin Hood drang? laat ze het lekker zelf uitzoeken.

Dat kunnen ze niet. Geen enkel van 'die landen' kan dat. Nooit gekunnen trouwens.

Nietzsche
13 juni 2014, 14:28
Dat kunnen ze niet. Geen enkel van 'die landen' kan dat. Nooit gekunnen trouwens.

Boeien?

Otto von Bismarck
13 juni 2014, 15:04
Als ISIL de grens met Turkije oversteekt of enkele Turkse militairen/burgers doodt, zit het spel op de wagen en moet de NAVO tussenbeide komen. Het kan snel gaan, héél snel en Obama zal nog aan het nadenken zijn.

Dennis
13 juni 2014, 15:08
Als ISIL de grens met Turkije oversteekt of enkele Turkse militairen/burgers doodt, zit het spel op de wagen en moet de NAVO tussenbeide komen. Het kan snel gaan, héél snel en Obama zal nog aan het nadenken zijn.

Maar dat weten de ISIS mannen ook wel. Bovendien moeten ze om in Turkije te geraken door Koerdistan.

Ik vermoed dat ze, als ze wat verstand hebben toch, eerst gaan trachten Bagdad en alles wat er ten westen en noorden van ligt te veroveren en in handen proberen te houden. Alvorens naar Turkije of Jordanië te gaan.

ilfalco
13 juni 2014, 15:16
Wat is eigenlijk de actuele getalsterkte van ISIS in irak?

Of gaat het Iraaks leger op Italiaanse wijze op de vlucht voor een paar duizend bewapende extremisten?

Antoon
13 juni 2014, 15:27
Boeien?

Eigenlijk niet, nee. Maar we moeten wel zien dat die gekken geen greep krijgen op olievelden of dergelijke, want dan zal het wel 'boeien' worden ($$$)

Nietzsche
13 juni 2014, 15:29
Eigenlijk niet, nee. Maar we moeten wel zien dat die gekken geen greep krijgen op olievelden of dergelijke, want dan zal het wel 'boeien' worden ($$$)

Dat mag niet van de VS, en dat weten die nihilistische hondjes.

Ze zijn de slaafjes van de machthebbers he. De VS heeft de toekomst van Irak in zijn handen.

Nota Bene
14 juni 2014, 10:03
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

De Amerikanen hebben de laatste 30 jaar meer moedjahedien en jihadisten bewapend dan de 'anti-Amerikanen'.

De aap zal ook nu wel weer uit de mouw komen.

Wie zal het zeggen. ;-)

Snowden? Ah ja, die is een 'landverrader' natuurlijk. Het Rijk der Leugen kan de waarheid nu eenmaal niet verdragen.

Nota Bene
14 juni 2014, 10:13
Ik zou zeggen, het is nu of nooit.

Met welk doel? Dat slimmerds als jij een tweede topic 'Iran staat in ontbinding' zouden kunnen openen? :roll:

Een sterke sjiitische as, van de Perzische Golf tot de Middellandse Zee, is dezer dagen het enige wat vrede en stabiliteit in het Nabije Oosten kan brengen.

Maar de perfide VS en hun Europese vazallen hebben helaas de kant van Saoedi-Arabië en Qatar gekozen...

atmosphere
14 juni 2014, 11:57
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

Iran in ieder geval niet.

Karel Martel B
14 juni 2014, 12:28
Een sterke sjiitische as, van de Perzische Golf tot de Middellandse Zee, is dezer dagen het enige wat vrede en stabiliteit in het Nabije Oosten kan brengen.

Ik ben het met je eens dat er vrede in het Midden Oosten zal zijn als Kamp A de baas is over Kamp B.

Nota Bene
14 juni 2014, 13:12
Ik ben het met je eens dat er vrede in het Midden Oosten zal zijn als Kamp A de baas is over Kamp B.

Bij Kamp A is er ten minste sprake van een kamp. Dat kun je van Kamp B niet zeggen: het soennitische fundamentalisme is hopeloos verdeeld en is enkel in staat om de chaos (door burgeroorlog) in stand houden.

De beste oorlog is de kortste oorlog en enkel de gecombineerde slagkracht van Syrië, Iran en Libanon (Hezbollah) is in staat om de impasse te doorbreken.

Het Westen doet echter niets anders dan die landen te ondermijnen (door sancties), omdat het naar de pijpen danst van de Angelsaksen, de Israëli's, de Saoedi's en de Qatari's. En die coalitie, zo blijkt uit de verdeeldheid van Kamp B, is verre van een homogene belangengemeenschap.

Antoon
15 juni 2014, 11:35
Bij Kamp A is er ten minste sprake van een kamp. Dat kun je van Kamp B niet zeggen: het soennitische fundamentalisme is hopeloos verdeeld en is enkel in staat om de chaos (door burgeroorlog) in stand houden.

De beste oorlog is de kortste oorlog en enkel de gecombineerde slagkracht van Syrië, Iran en Libanon (Hezbollah) is in staat om de impasse te doorbreken.

Het Westen doet echter niets anders dan die landen te ondermijnen (door sancties), omdat het naar de pijpen danst van de Angelsaksen, de Israëli's, de Saoedi's en de Qatari's. En die coalitie, zo blijkt uit de verdeeldheid van Kamp B, is verre van een homogene belangengemeenschap.

Aha, dus Libanon, Syrië en Iran vormen een homogene gemeenschap? :lol::lol::lol:

Herr Oberst
15 juni 2014, 11:56
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

Als u doelt op Iran of Syrië, toont dat nogmaals aan dat u geen bal begrijpt van de internationale politiek, zoals het een extremistische amerikanofiel betaamt. De soennitische moslimextremisten zijn net de grootste vijand van de regimes in Teheran en Damascus, en worden integendeel ondersteund door de goede vriendjes van uw held Barack Hussein in de Golfstaten.

Antoon
15 juni 2014, 13:39
Als u doelt op Iran of Syrië, toont dat nogmaals aan dat u geen bal begrijpt van de internationale politiek, zoals het een extremistische amerikanofiel betaamt. De soennitische moslimextremisten zijn net de grootste vijand van de regimes in Teheran en Damascus, en worden integendeel ondersteund door de goede vriendjes van uw held Barack Hussein in de Golfstaten.

Ik snap het maar al te goed. Opeens vind jij dat de 'laieke' massamoordenaar Assad en de tulbanzotten uit Iran een homogeen stel vormen. Let wel, ik snap hun belangen wel hoor, daar niet van. En jouw wijze verzwijging van Libanon in deze bewijst inderdaad dat je weet waarom. ;-)

Nota Bene
15 juni 2014, 15:38
Aha, dus Libanon, Syrië en Iran vormen een homogene gemeenschap? :lol::lol::lol:

Leer begrijpend lezen.

Nota Bene
15 juni 2014, 16:05
Ik snap het maar al te goed. Opeens vind jij dat de 'laieke' massamoordenaar Assad en de tulbanzotten uit Iran een homogeen stel vormen. Let wel, ik snap hun belangen wel hoor, daar niet van. En jouw wijze verzwijging van Libanon in deze bewijst inderdaad dat je weet waarom. ;-)

De vorige president van Iran droeg nochtans geen tulband en was véél minder geneigd zich te schikken naar 'westerse' (Amerikaanse en Israëlische) dictaten dan de huidige, een 'prowesterse' geestelijke mét een tulband.

Ingewikkeld, hé?

Dixie
15 juni 2014, 17:16
Aha, dus Libanon, Syrië en Iran vormen een homogene gemeenschap? :lol::lol::lol:

schitterend :lol:

Nota Bene
15 juni 2014, 17:32
schitterend :lol:

http://www.crethiplethi.com/wp-content/uploads/syria-iran-hizbullah-axis9187264.jpg

Jij bent fan, dus?

Nota Bene
15 juni 2014, 17:33
http://www.voltairenet.org/local/cache-vignettes/L400xH263/ME-3-c440f.jpg

Otherwise
15 juni 2014, 17:57
Tijd om gans de streek daar op een stuk of wat atoombommen te tracteren. Nu gaan die debielen van moslims eerst mekaar nog wat uitmoorden. Eerst alle SISI aanhangers hier buiten kegelen en dan de ganse streek gelijk met de grond gelijk maken.

Derk de Tweede
15 juni 2014, 17:58
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

Saoedie-Arabië en andere golfstaten.

Miauw!
15 juni 2014, 18:03
Tijd om gans de streek daar op een stuk of wat atoombommen te tracteren. Nu gaan die debielen van moslims eerst mekaar nog wat uitmoorden. Eerst alle SISI aanhangers hier buiten kegelen en dan de ganse streek gelijk met de grond gelijk maken.

En WIE zou die bommen dan moeten gooien? En wat heeft Sisi (of Egypte) hier nu in 's hemelsnaam mee te maken?

Dixie
15 juni 2014, 21:33
Jij bent fan, dus?

blijven AFgaan zou ik zeggen :-D

Vanguard
27 juni 2014, 19:35
blijven AFgaan zou ik zeggen :-D

Gij moet geen verwijten maken over afgaan....

Israel:



Has Outlawed marriage to Non- Jews
Has Destroyed 350 Christian Churches & Mosques
254 km of Apartheid Wall
562 Armed Check Points
Has Racial Apartheid Laws of Jew ONLY Marriage, Roads, Housing, bussing, Schools, and License plates.
Has Created 4 million+ Refugees
Holds World’s recordfor UN Violations at 69+,
Killed more innocent civilians per capita than any other country 50,000
Has Imprisoned more civilians per cap 250,000
Has Rendered more civilians Handicapped per cap 50,000
Demolished more homes than any other country 60,000+
Has Ethnically cleansed 531 villages

kelt
27 juni 2014, 21:38
Iran kan zich ook niet te openlijk(ttz,met massale inzet van troepen) in Irak gaan bemoeien.

Ook het Iraanse regime zit namelijk niet zo zeker in het zadel,een echt groot conflict zoals de eerste Golfoorlog (in de jaren tachtig tussen Irak en Iran ,een blijkbaar reeds vergeten bloedbad) zou fataal kunnen zijn voor het regime van de Ayatollahs.....Ik geloof niet dat Iran nog tienduizenden gebrainwashte jongelui met een plastieken "sleuteltje tot de hemel" om hun nek, in het vuur zal kunnen jagen zoals toendertijd.


Verder ben ik niet zo zeker dat Saudi Arabie helemaal "gelukkig" is met een ISIS die ze hoogstens gedeeltelijk kunnen kontroleren.Het volstaat voor Riaad om te kijken naar Islamabad,hoe het "gefoefel" en "gestook" vanuit delen van het Pakistaanse regime en "inlichtingendiensten",met de bedoeling een (smerige)poot in Afghaanse- en Indische- zaken te houden,mede geleid heeft tot oncontroleerbare milities,Paki-taliban-afdelingen,onbetrouwbare Kashmir-toestanden...enfin aanhoudende destabilisatie van het Pakistaanse politieke weefsel.(een schot in eigen doel als het ware...)

Men moet opletten als men met messen speelt......

Vanguard
27 juni 2014, 23:05
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

De usual suspects. Het zijn uw ZOG-amerikanen en alle Israel hielenlikkers die daar zelf achter zitten. Creatie en financiering. De destabilisatie in gang steken en aanwakkeren.

Waarom? Groot-Israel. De echte politiek die Amerika en Israel daar zeer doelbewust voeren is er één van destabilisatie. Zodat ze weer een uitvlucht creeren om te intervenieren en te controleren. Verdeel en heers.

Moest ISIS echt een bedreiging vormen voor Israel en ZOG, dan hadden de honderden VS drones en Israel f16's daar al lang een eind aan gemaakt.

Dixie
28 juni 2014, 23:55
Gij moet geen verwijten maken over afgaan....

Israel:


zonder bron lijstjes geven maken geen indruk is gelijk aan onzin vertellen :lol:

atmosphere
29 juni 2014, 18:32
Tijd om gans de streek daar op een stuk of wat atoombommen te tracteren. Nu gaan die debielen van moslims eerst mekaar nog wat uitmoorden. Eerst alle SISI aanhangers hier buiten kegelen en dan de ganse streek gelijk met de grond gelijk maken.

U bent dus een warm voorstander van massamoord !!

atmosphere
29 juni 2014, 18:35
Aha, dus Libanon, Syrië en Iran vormen een homogene gemeenschap? :lol::lol::lol:

Dat beweert of bedoeld hij dan ook helemaal niet.

Johnny Blaze
29 juni 2014, 23:20
Als we in 2003 irak nie waren binnen gevallen had ge die zever nie. Kan iemand mij uitleggen waarom we in 2003 Irak zijn binnen gevallen?

Johnny Blaze
29 juni 2014, 23:25
Ik vraag mij af wie die ISIL financieert en militair steunt. Daar hoor ik de anti-Amerikanen niets over vertellen. Het zijn hun vriendjes die deze sharia zotten en gruwel terroristen ondersteunen, en het zijn ook buitenlanders.

Wie zal het zeggen. ;-)

Even bij jou bontgenoten kijken (uitgaande van uw vlag in uw avatar)

Dixie
29 juni 2014, 23:34
Als we in 2003 irak nie waren binnen gevallen had ge die zever nie.

:roll: de Irakezen hadden die zever al lang voor 2003 ...

Johnny Blaze
30 juni 2014, 00:02
:roll: de Irakezen hadden die zever al lang voor 2003 ...

Gij leeft echt in een andere wereld he

Dixie
30 juni 2014, 00:08
Gij leeft echt in een andere wereld he

ik denk dat jij op een andere wereld leeft, nooit gehoord dat saddammeke Sjiieten en Koerden uitmoordde zeker :lol:

Miauw!
30 juni 2014, 00:31
Als we in 2003 irak nie waren binnen gevallen had ge die zever nie. Kan iemand mij uitleggen waarom we in 2003 Irak zijn binnen gevallen?

Niet-bestaande massavernietigingswapens. Gelukkig weigerden "we" mee te doen, dit in tegenstelling tot Bush-schoothondje Blair.

Dixie
30 juni 2014, 15:30
bleken dus wel te bestaan, trouwens de WMD's waren maar 1 van de 5 redenen waarom men is binnengevallen...

In this case, the surprise isn’t the data but the source. Wikileaks’ new release from purloined files of the Department of Defense may help remind people that, contrary to popular opinion and media memes, the US did find weapons of mass destruction in Iraq, and in significant quantities. While the invasion of Iraq didn’t find huge stockpiles of new WMDs, it did uncover stockpiles that the UN had demanded destroyed as a condition of the 1991 truce that Saddam Hussein abrogated for twelve years
http://hotair.com/archives/2010/10/24/wikileaks-documents-show-wmds-found-in-iraq/

Jay-P.
4 juli 2014, 04:51
bleken dus wel te bestaan, trouwens de WMD's waren maar 1 van de 5 redenen waarom men is binnengevallen...
http://hotair.com Gebakken, gefrituurd of gegrild, uw Hotair?

Wacht, hier is er nog eentje dat je moet aanhalen om verdere slijmbal-argumentatie te ondersteunen:
http://oncyclopedia.net/wiki/Jodendom (Click URL voor meer diepe openbaringen.)
Het Jodendom, Joden- dom, ook wel judaïsme, is een godsdienst van de Joden. Het Jodendom is gebaseerd op de Thora, het lijkt op de Khoran, maar het is toch de Thora. In het Jodendom hebben keppeltjes, pijpenkrullen, matses en rabbijnen de meeste bekendheid.En hier speciaal @fercockt Dixie:
Sinds Hitler zijn er veel mensen geweest die zijn mening deelden en een hekel aan Joden kregen door hun achterlijke geschriften zonder bronvermelding. Iedere vorm van kritiek op Jodendom is antisemitisch. Daarnaast is iedere vorm van antizionisme en anti-judaïsme antisemitisch. Ook iedereen die een hekel heeft aan specifieke Joodse personen, ook al is het niet omdat die persoon Joods is, is antisemitisch. Zo zijn mensen die een hekel hebben aan Bram Moszkowicz en een hekel hebben aan Elvis Presley antisemieten. Zo was er iemand die een ontzettende hekel had aan de muziek van Elvis Presley, wegens de ophitsendheid en slechte speelstijl, die persoon was overduidelijk gewoon een antisemiet. Een van de bekendste antisemieten die veel in het nieuws kwam was Marianne Thieme, zij had kritiek op het onverdoofd ritueel slachten, waarvan toch vrijwel zeker is dat dat niet uit dierenwelzijn voorkomt, maar uit Jodenhaat.
:lolabove:

Antoon
4 juli 2014, 10:01
Gebakken, gefrituurd of gegrild, uw Hotair?

Wacht, hier is er nog eentje dat je moet aanhalen om verdere slijmbal-argumentatie te ondersteunen:
http://oncyclopedia.net/wiki/Jodendom (Click URL voor meer diepe openbaringen.)
En hier speciaal @fercockt Dixie:

:lolabove:

En jouw punt is?

Miauw!
4 juli 2014, 10:55
Een van de bekendste antisemieten die veel in het nieuws kwam was Marianne Thieme, zij had kritiek op het onverdoofd ritueel slachten, waarvan toch vrijwel zeker is dat dat niet uit dierenwelzijn voorkomt, maar uit Jodenhaat.

Daar heb je zeker een punt: toen de Partij voor de Dieren in Nederland het onverdoofd slachten wou verbieden, werd er direct geroepen: "antisemitisme"! Zels het Wiesenthal-centrum uit LA ging zich er mee bemoeien. 't Zelfde gebeurt trouwens hier: zo werd Flor Van Noppen door Joods Actueel verketterd omdat hij ook het onverdoofd slachten wou verbieden.

Antoon
4 juli 2014, 11:06
Daar heb je zeker een punt: toen de Partij voor de Dieren in Nederland het onverdoofd slachten wou verbieden, werd er direct geroepen: "antisemitisme"! Zels het Wiesenthal-centrum uit LA ging zich er mee bemoeien. 't Zelfde gebeurt trouwens hier: zo werd Flor Van Noppen door Joods Actueel verketterd omdat hij ook het onverdoofd slachten wou verbieden.

Je maakt amalgamen en dat siert je niet.

Flor Van Noppen heeft zelfs een interview mogen geven in Joods Actueel en kwam daarna een aantal keer ter sprake in het blad, maar is nooit of nimmer beschuldigd van antisemitisme.
Zijn visie over dat onderwerp strookt uiteraard niet met dat van Joods Actueel en daarom is de discussie interessant. Het enige wat Joods Actueel hem wel verweet was dat hij nooit met iemand uit Joodse middens hierover had gesproken en dus niet goed geïnformeerd was. Maar schrijven dat hij "verketterd was" en dit in eenzelfde zin formuleren met "antisemitisme" is op zijn minst onbedoelde foutieve informatie, op zijn ergst een kwaadaardige leugen. Bron (http://joodsactueel.be/2012/01/19/nv-aer-die-ritueel-slachten-wil-afschaffen-maakt-slechte-beurt-tijdens-interview/)

Miauw!
4 juli 2014, 11:24
Ik heb dan ook nergens beweert dat Van Noppen beschuldigd werd van antisemitisme. Maar dat er niet bepaald vriendelijk over hem werd gesproken door Freilich en vooral Joris, is wel een feit.

Jay-P.
4 juli 2014, 13:24
Ik heb dan ook nergens beweert dat Van Noppen beschuldigd werd van antisemitisme. Maar dat er niet bepaald vriendelijk over hem werd gesproken door Freilich en vooral Joris, is wel een feit.De show van een groot gedeelte gebrainwashten van de resterende Israeli tribes goes on & on.
De normale mensheid zou moedeloos moeten worden van hun Uebermensch gevoelens en innerlijke pure slechtheid.
We kunnen alleen maar zorgen dat we onze kinderen en kleinkinderen meer respect leren te hebben dan wat deze fanatiekelingen hun eigen jeugd aandoen.

Miauw!
4 juli 2014, 14:49
Ik heb dan ook nergens beweert dat Van Noppen beschuldigd werd van antisemitisme. Maar dat er niet bepaald vriendelijk over hem werd gesproken door Freilich en vooral Joris, is wel een feit.

oeps, ik kan niet meer editen, zodus: excuses voor die vreselijke spelfout "beweert"! De eerste maal dat zoiets uit mijn pen/toetsenbord vloeit! :oops::oops::oops:

Dixie
4 juli 2014, 15:33
Je maakt amalgamen en dat siert je niet.

Flor Van Noppen heeft zelfs een interview mogen geven in Joods Actueel en kwam daarna een aantal keer ter sprake in het blad, maar is nooit of nimmer beschuldigd van antisemitisme.
Zijn visie over dat onderwerp strookt uiteraard niet met dat van Joods Actueel en daarom is de discussie interessant. Het enige wat Joods Actueel hem wel verweet was dat hij nooit met iemand uit Joodse middens hierover had gesproken en dus niet goed geïnformeerd was. Maar schrijven dat hij "verketterd was" en dit in eenzelfde zin formuleren met "antisemitisme" is op zijn minst onbedoelde foutieve informatie, op zijn ergst een kwaadaardige leugen. Bron (http://joodsactueel.be/2012/01/19/nv-aer-die-ritueel-slachten-wil-afschaffen-maakt-slechte-beurt-tijdens-interview/)

je zou toch moeten weten dat dhimmies net als hun leenheren anti Semieten zijn ...

Vanguard
4 juli 2014, 23:19
zonder bron lijstjes geven maken geen indruk is gelijk aan onzin vertellen :lol:

Alsof een stuk zionist / hasbara iets met een goede bron gaat aanvangen.

Antoon
5 juli 2014, 00:18
De show van een groot gedeelte gebrainwashten van de resterende Israeli tribes goes on & on.
De normale mensheid zou moedeloos moeten worden van hun Uebermensch gevoelens en innerlijke pure slechtheid.
We kunnen alleen maar zorgen dat we onze kinderen en kleinkinderen meer respect leren te hebben dan wat deze fanatiekelingen hun eigen jeugd aandoen.

Weinig inhoudelijk, maar ik had van jou niet veel meer verwacht.

BTW: jouw twee laatste alinea's zijn een schoolvoorbeeld van een contradictie in terminis. Maar ik denk niet dat je zoiets gaat snappen.

Dixie
5 juli 2014, 00:20
het zit hier weer vol met Jodenhatende Neo's, pffff wat een achtelijk volkje

Jay-P.
5 juli 2014, 13:31
oeps, ik kan niet meer editen, zodus: excuses voor die vreselijke spelfout "beweert"! De eerste maal dat zoiets uit mijn pen/toetsenbord vloeit! :oops::oops::oops: Niks van aantrekken, 't is toch maar virtuele inkt.
Wijlen Marc Galle zou't U wel vergeven. :lol:

Micele
5 juli 2014, 14:12
het zit hier weer vol met Jodenhatende Neo's, pffff wat een achtelijk volkje

http://marvimarti.files.wordpress.com/2011/12/love-me-or-hate-me.jpg?w=860
http://25.media.tumblr.com/b87d1286356f4e502bb929db3f5a3704/tumblr_mj7jfxlM3g1s6bw9jo1_500.jpg

Aja hasbara-bron vergeten:
https://www.google.be/search?q=hate+me+forever&espv=2&tbm=isch&imgil=jqYmjDZ0mYgG1M%253A%253Bhttps%253A%252F%252F encrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9 GcTBijr5AWziCSSYaieAF-TgLYNLqzdGKQjpCSrh-K6gKEPQrOpVIw%253B600%253B700%253B2lLZjstLARnIjM%2 53Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.keepcalm-o-matic.co.uk%25252Fp%25252Fim-warning-you-hate-me-before-i-wreck-you-forever%25252F&source=iu&usg=__m6ruaVWs8HEVG9EP5kEh4NBrGiE%3D&sa=X&ei=yvm3U4C5GqOO7Qaz54DwDg&ved=0CEYQ9QEwBQ&biw=1775&bih=905&dpr=0.9#q=hate+me+quotes&tbm=isch&imgdii=_

zoek maar uit :lol:

mvd
5 juli 2014, 15:15
het zit hier weer vol met Jodenhatende Neo's, pffff wat een achtelijk volkje

Moest ik van u zijn, ik zou uitloggen en niet meer terug komen.

Dixie
6 juli 2014, 02:50
Moest ik van u zijn, ik zou uitloggen en niet meer terug komen.

doe het eens voor? :-D

Miauw!
6 juli 2014, 03:15
Moest ik van u zijn, ik zou uitloggen en niet meer terug komen.

Kom zeg, iemand voorstellen om het doel en de zin van zijn leven op te geven? 8O

Dixie
6 juli 2014, 16:58
:lol: komende van iemand die 5000+ berichten plaatst in 1 maand is dit wel heel lachwekkend