PDA

View Full Version : Kiest Bart De Wever voor de Kempen?


manta
11 juli 2014, 18:05
Of zal hij de Maaskanters steunen???





Wie zal het zeggen... Maar één ding is zeker, en dat is dat er nog zekerheden zijn. De meest onzekere zekerheden moeten we zeker en vast verzekeren van een zekere verzekering zodat de onzekerheden verdwijnen... Voila...8-)

BigF
11 juli 2014, 19:51
Als we even kijken wat er overblijft van Barts o-zo geliefde Vlaanderenland na afscheuring van de Kempen denk ik dat Bart daar niet echt voorstander van is.
Want geef toe, zonder de Kempen is Vlaanderen ook maar een stukje braakliggend land tussen Nederland en het grote Wallonie.

Neenee, volgens mij gaat Bart met alle mogelijke middelen trachten om een Kempische onafhankelijkheid te dwarsbomen.
Maar daar zal ons leger echter snel korte metten mee maken.
Vrachtwagens vol wiet richting Antwerpen. Geen tijd meer om nog met iets anders bezig te zijn dan met zijn War on Drugs.
Jaja, wie zijn gat brandt...

manta
11 juli 2014, 20:39
35 Keer bekeken en maar ene post, met de titel zit het goed dus...

manta
11 juli 2014, 20:40
Als we even kijken wat er overblijft van Barts o-zo geliefde Vlaanderenland na afscheuring van de Kempen denk ik dat Bart daar niet echt voorstander van is.
Want geef toe, zonder de Kempen is Vlaanderen ook maar een stukje braakliggend land tussen Nederland en het grote Wallonie.

Neenee, volgens mij gaat Bart met alle mogelijke middelen trachten om een Kempische onafhankelijkheid te dwarsbomen.
Maar daar zal ons leger echter snel korte metten mee maken.
Vrachtwagens vol wiet richting Antwerpen. Geen tijd meer om nog met iets anders bezig te zijn dan met zijn War on Drugs.
Jaja, wie zijn gat brandt...

Hé dude, ik moet wel 250 euro de gram gasboete betalen als ze me tegenhouden... :-(

Kan de logistiek verantwoordelijke niet rijden? Die heeft ook meer geld hé...;-)

BigF
11 juli 2014, 20:42
Hé dude, ik moet wel 250 euro de gram gasboete betalen als ze me tegenhouden... :-(

Kan de logistiek verantwoordelijke niet rijden? Die heeft ook meer geld hé...;-)

In de Kempen staan er zware gevangenisstraffen op het uitschrijven van gasboetes.
Al ons knipafval gaat naar Antwerpen. En als de logistiek verantwoordelijke dat weg moet doen, mij al om het even.

Ke Nan
11 juli 2014, 22:51
Officieel communique: De Maaskant weigert elke inmenging. Passende tegenacties kunnen volgen.

http://maggiesfarm.anotherdotcom.com/uploads/tar_feathers.jpg

manta
11 juli 2014, 22:55
Officieel communique: De Maaskant weigert elke inmenging. Passende tegenacties kunnen volgen.

http://maggiesfarm.anotherdotcom.com/uploads/tar_feathers.jpg

Bedreigingen aan 't adres van De Wever???

Ik zal dit melden aan de moderatie (uiteraard via de gebruikelijke weg, ik klik het rode driehoekje aan, ik vul in waarom en waaraf, duidelijk maar liefst met een knipoog, dan het nog even verzenden... U kent het waarschijnlijk wel...)...:evil:

Ke Nan
11 juli 2014, 23:14
Bedreiging? Zelfverdediging zal je bedoelen.

Miauw!
13 juli 2014, 16:54
Bedreigingen aan 't adres van De Wever???

Ik zal dit melden aan de moderatie (uiteraard via de gebruikelijke weg, ik klik het rode driehoekje aan, ik vul in waarom en waaraf, duidelijk maar liefst met een knipoog, dan het nog even verzenden... U kent het waarschijnlijk wel...)...:evil:

Doe geen moeite: politici worden door de moderatie beschouwd als zijnde mensen met een dik vel die daar maar tegen moeten kunnen. :)

manta
13 juli 2014, 16:56
Doe geen moeite: politici worden door de moderatie beschouwd als zijnde mensen met een dik vel die daar maar tegen moeten kunnen. :)

't Was eigenlijk een poging om de maaskanter in kwestie bang te maken... :-(

Miauw!
13 juli 2014, 17:01
't Was eigenlijk een poging om de maaskanter in kwestie bang te maken... :-(

Ik vrees dat je dan toch grover geschut nodig hebt. Was Marie hier maar! Zucht!

Universalia
13 juli 2014, 17:01
Wie was dat ook alweer die BDW ... zat die bij de meeste mensen al niet in de vergeethoek? :roll:

manta
13 juli 2014, 17:08
Wie was dat ook alweer die BDW ... zat die bij de meeste mensen al niet in de vergeethoek? :roll:

Da's die workaholic van Antwerpen, je weet wel iemand die werk als een drug ziet en er maar niet genoeg van kan krijgen, eigenlijk 't soort junks dat werkgevers graag zien... :-D
Nu hij er een gezondheidsmanie bij heeft sinds z'n vermageringskuur is 't er niet beter op geworden...:-(

Universalia
13 juli 2014, 17:30
Da's die workaholic van Antwerpen, je weet wel iemand die werk als een drug ziet en er maar niet genoeg van kan krijgen, eigenlijk 't soort junks dat werkgevers graag zien... :-D
Nu hij er een gezondheidsmanie bij heeft sinds z'n vermageringskuur is 't er niet beter op geworden...:-(

http://www.i2clipart.com/cliparts/b/4/e/9/clipart-thumbs-up-smiley-emoticon-512x512-b4e9.png

manta
14 juli 2014, 14:16
http://www.i2clipart.com/cliparts/b/4/e/9/clipart-thumbs-up-smiley-emoticon-512x512-b4e9.png

:-D

Lof der Zotheid
14 juli 2014, 15:56
Zolang het Bertje Anciaux niet is, zijn we al snel content.

de vuile muilekoek
14 juli 2014, 16:04
Met Bart ging alles VERBETEREN ?????????????????????????????????????????????????? ????