PDA

View Full Version : En zo worden de arabieren opgevoed


Pagina's : [1] 2

Eliyahu
17 juli 2014, 13:25
Bs'd

http://www.youtube.com/watch?v=nhbHVEGnYD8

http://www.youtube.com/watch?v=NyRLyXCj3Lg

http://www.youtube.com/watch?v=vTJ1MQRnJIM

Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met jodenhaat?

Miauw!
17 juli 2014, 13:28
Bs'd

http://www.youtube.com/watch?v=nhbHVEGnYD8

http://www.youtube.com/watch?v=NyRLyXCj3Lg

http://www.youtube.com/watch?v=vTJ1MQRnJIM

Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met jodenhaat?

En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?

Eliyahu
17 juli 2014, 13:33
En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?

Bs'd

Welke generatie heb je het over?

Lof der Zotheid
17 juli 2014, 13:39
Wanneer is het in hemelsnaam eindelijk GEDAAN met allerhande topics die uiteindelijk allemaal op precies hetzelfde uitdraaien? Zijn de reeds bestaande tientallen niet genoeg? Kan de moderatie daar niet eens paal en perk aan stellen? Dit lijkt me toch voor flooding te kwalificeren...

circe
17 juli 2014, 13:41
En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?

bekijk misschien eens volgend filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=8EDW88CBo-8

Miauw!
17 juli 2014, 13:53
Wanneer is het in hemelsnaam eindelijk GEDAAN met allerhande topics die uiteindelijk allemaal op precies hetzelfde uitdraaien? Zijn de reeds bestaande tientallen niet genoeg? Kan de moderatie daar niet eens paal en perk aan stellen? Dit lijkt me toch voor flooding te kwalificeren...

Je weet het.....:roll:

Eliyahu
17 juli 2014, 14:21
bekijk misschien eens volgend filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=8EDW88CBo-8

Bs'd

Dat filmpje says it all.

IanVD
17 juli 2014, 15:16
En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke generatie je het hebt. Sommige joden worden al duizenden jaren gehersenspoeld. Dat zijn duizenden generaties.:-)

circe
17 juli 2014, 15:23
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke generatie je het hebt. Sommige joden worden al duizenden jaren gehersenspoeld. Dat zijn duizenden generaties.:-)

In de ahadith staat letterlijk dat ze de joden moeten uitroeien.

Abu Huraira (ra) reported Allah's Messenger (saas) as saying:

“The Last Hour would not come unless the Muslims will fight against the Jews. The Jews would hide themselves behind a stone or a tree and a stone or a tree would say: ‘Muslim, or the servant of Allah, there is a Jew behind me; come and kill him;’ but the tree Gharqad would not say, for it is the tree of the Jews.”
(Sahih Muslim, Kitab al-Fitan wa Ashrat as-Sa'ah, Book 41, 6985)

“So that Jews will hide behind trees and the tree will say “Muslim! The servant of Allah! Come, look there is a Jew behind me, he hid here, behind me, come and punish him”. Only the tree Gharqad will not say, for it is the tree of the Jews.”
(Kitab al-Fitan, hadith. 2239)


Staat zoiets ook in de Torah dan volgens jou?

1207
17 juli 2014, 15:42
In de ahadith staat letterlijk dat ze de joden moeten uitroeien.
Staat zoiets ook in de Torah dan volgens jou?

Ja
homo's, vreemden, andersdenkenden zijn minderwaardig en moeten dood.
1 vd basislijnen van elke abrahamgodsdienst.

IanVD
17 juli 2014, 16:01
In de ahadith staat letterlijk dat ze de joden moeten uitroeien.

Staat zoiets ook in de Torah dan volgens jou?
Als dat in de Torah zou staan zou ik misschien nog kunnen geloven dat die echt Gods woord bevat. Hoe anders zou je in een boek kunnen spreken over moslims, die nog niet bestonden in die tijd...
Maar joden (en christenen) zouden ook helemaal geen moeite moeten hebben om volkeren uit te moorden. Denk maar aan Jozua (http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozua_(persoon))en de Kanaänieten.

SDX
17 juli 2014, 16:07
Wanneer is het in hemelsnaam eindelijk GEDAAN met allerhande topics die uiteindelijk allemaal op precies hetzelfde uitdraaien? Zijn de reeds bestaande tientallen niet genoeg? Kan de moderatie daar niet eens paal en perk aan stellen? Dit lijkt me toch voor flooding te kwalificeren...

2

Tamam
17 juli 2014, 16:22
"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."

- Talmud: Baba mezia, 114b


"The Akum (non-Jew) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honor the the dog more than the non-Jew."

- Ereget Raschi Erod. 22 30


"Even though God created the non-Jew they are still animals in human form. It is not becoming for a Jew to be served by an animal. Therfore he will be served by animals in human form."

- Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855


"A pregnant non-Jew is no better than a pregnant animal."

- Coschen hamischpat 405

"The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."

- Jalkut Rubeni gadol 12b


"Although the non-Jew has the same body structure as the Jew, they compare with the Jew like a monkey to a human."

- Schene luchoth haberith, p. 250 b


"If you eat with a Gentile, it is the same as eating with a dog."

- Tosapoth, Jebamoth 94b


"If a Jew has a non-Jewish servant or maid who dies, one should not express sympathy to the Jew. You should tell the Jew: "God will replace 'your loss', just as if one of his oxen or asses had died"."

- Jore dea 377, 1

"Sexual intercourse between Gentiles is like intercourse between animals."

- Talmud Sanhedrin 74b


"It is permitted to take the body and the life of a Gentile."

- Sepher ikkarim III c 25


"It is the law to kill anyone who denies the Torah. The Christians belong to the denying ones of the Torah."

- Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5


"A heretic Gentile you may kill outright with your own hands."

- Talmud, Abodah Zara, 4b


"Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God."

- Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

etc etc

Antoon
17 juli 2014, 16:25
Tamam, een vergelijking zal geen soelaas brengen.

Jammer voor jou, maar de Joden interpreteren bepaalde delen van de Tora niet meer letterlijk, je gaat geen stenigingen of dergelijke tegenkomen bij de Joden. Nergens ter wereld.

De Islam is op dat punt wel degelijk verkeerd bezig. En dat gebeurt bijna dagelijks, op iets te veel plaatsen op de wereld.

1207
17 juli 2014, 16:28
Jammer voor jou, maar de Joden interpreteren bepaalde delen van de Tora niet meer letterlijk,
Alle gelovigen doen aan cherrypicking als ze hun boekje lezen.
als ze daardoor geen gelovige meer zouden zijn dan zijn er op aarde alleen nog maar ongelovigen.

Antoon
17 juli 2014, 16:39
Alle gelovigen doen aan cherrypicking als ze hun boekje lezen.
als ze daardoor geen gelovige meer zouden zijn dan zijn er op aarde alleen nog maar ongelovigen.

Het gaat hem om in de praktijk brengen hé.

Afijn, ondanks mijn Christelijk geloof en mijn bewondering voor het Joodse Volk ben ik het met je eens.

Als iedereen nu eens zou gaan voor de mooie en goede boodschappen in de respectievelijke Heilige Boeken, de wereld zou een mooie plaats zijn.

Tamam
17 juli 2014, 16:44
Tamam, een vergelijking zal geen soelaas brengen.

Jammer voor jou, maar de Joden interpreteren bepaalde delen van de Tora niet meer letterlijk, je gaat geen stenigingen of dergelijke tegenkomen bij de Joden. Nergens ter wereld.

De Islam is op dat punt wel degelijk verkeerd bezig. En dat gebeurt bijna dagelijks, op iets te veel plaatsen op de wereld.

steningen? niet in de torah?

in het 5e boek van de torah staat er:

דברים פרק כב
כג כי יהיה נער בתולה, מארשה לאיש; ומצאה איש בעיר, ושכב עמה. כד והוצאתם את-שניהם אל-שער העיר ההוא, וסקלתם אתם באבנים ומתו--את-הנער על-דבר אשר לא-צעקה בעיר, ואת-האיש על-דבר אשר-ענה את-אשת רעהו; ובערת הרע, מקרבך

vertaling:
Deuteronomy 22:23-24. If a damsel that is a virgin be betrothed unto an husband, and a man find her in the city, and lie with her; Then ye shall bring them both out unto the gate of that city, and ye shall stone them with stones that they die; the damsel, because she cried not, being in the city; and the man, because he hath humbled his neighbour's wife: so thou shalt put away evil from among you.



http://jewishatheist.blogspot.be/2007/05/stoning-in-torah-and-in-reality.html

Antoon
17 juli 2014, 16:50
steningen? niet in de torah?

in het 5e boek van de torah staat er:

דברים פרק כב
כג כי יהיה נער בתולה, מארשה לאיש; ומצאה איש בעיר, ושכב עמה. כד והוצאתם את-שניהם אל-שער העיר ההוא, וסקלתם אתם באבנים ומתו--את-הנער על-דבר אשר לא-צעקה בעיר, ואת-האיש על-דבר אשר-ענה את-אשת רעהו; ובערת הרע, מקרבך

vertaling:
Deuteronomy 22:23-24. If a damsel that is a virgin be betrothed unto an husband, and a man find her in the city, and lie with her; Then ye shall bring them both out unto the gate of that city, and ye shall stone them with stones that they die; the damsel, because she cried not, being in the city; and the man, because he hath humbled his neighbour's wife: so thou shalt put away evil from among you.



http://jewishatheist.blogspot.be/2007/05/stoning-in-torah-and-in-reality.html

Je moet leren lezen, hé. Ik schreef niet dat het niet in de Tora stond, maar dat de Joden hun boek vandaag anders interpreteren. Je gaat dus nergens Joden de straf via 'steniging' zien uitvoeren. Nergens.

De Islam daarentegen : handen afkappen, mensen onthoofden, vrouwen stenigen, ..., noem maar op. Het gebeurt nog steeds op veel plaatsen.

Eliyahu
17 juli 2014, 16:51
Bs'd

Er komen wat quotes uit boeken die niet letterlijk genomen worden, maar niemand kan iets vergelijksbaars laten zien als die driejarige kinderen die gehersenspoeld worden dat joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoiets bestaat gewoon niet in het jodendom.

En voorzover ik weet in geen enkele andere religie.

Misschien in het satanisme...

http://1.bp.blogspot.com/-gtd2xxFfG2w/Tc5DMm1OHYI/AAAAAAAAAQU/VP9Af639PVw/s1600/Islam_Evil_of_Our_Time.jpg

Eliyahu
17 juli 2014, 17:09
En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?

Bs'd

Miauw, waarom verkondig je nu weer leugens over de joden dat die opgevoed zouden worden met arabierenhaat?

Weet je zeker dat je geen jodenhaatster bent?

Miauw!
17 juli 2014, 17:11
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke generatie je het hebt. Sommige joden worden al duizenden jaren gehersenspoeld. Dat zijn duizenden generaties.:-)

Weet ik, maar ik parafraseerde enkel Eliyahu. :)

Miauw!
17 juli 2014, 17:12
"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."

- Talmud: Baba mezia, 114b


"The Akum (non-Jew) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honor the the dog more than the non-Jew."

- Ereget Raschi Erod. 22 30


"Even though God created the non-Jew they are still animals in human form. It is not becoming for a Jew to be served by an animal. Therfore he will be served by animals in human form."

- Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855


"A pregnant non-Jew is no better than a pregnant animal."

- Coschen hamischpat 405

"The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."

- Jalkut Rubeni gadol 12b


"Although the non-Jew has the same body structure as the Jew, they compare with the Jew like a monkey to a human."

- Schene luchoth haberith, p. 250 b


"If you eat with a Gentile, it is the same as eating with a dog."

- Tosapoth, Jebamoth 94b


"If a Jew has a non-Jewish servant or maid who dies, one should not express sympathy to the Jew. You should tell the Jew: "God will replace 'your loss', just as if one of his oxen or asses had died"."

- Jore dea 377, 1

"Sexual intercourse between Gentiles is like intercourse between animals."

- Talmud Sanhedrin 74b


"It is permitted to take the body and the life of a Gentile."

- Sepher ikkarim III c 25


"It is the law to kill anyone who denies the Torah. The Christians belong to the denying ones of the Torah."

- Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5


"A heretic Gentile you may kill outright with your own hands."

- Talmud, Abodah Zara, 4b


"Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God."

- Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

etc etc

QED

Miauw!
17 juli 2014, 17:14
steningen? niet in de torah?

in het 5e boek van de torah staat er:

דברים פרק כב
כג כי יהיה נער בתולה, מארשה לאיש; ומצאה איש בעיר, ושכב עמה. כד והוצאתם את-שניהם אל-שער העיר ההוא, וסקלתם אתם באבנים ומתו--את-הנער על-דבר אשר לא-צעקה בעיר, ואת-האיש על-דבר אשר-ענה את-אשת רעהו; ובערת הרע, מקרבך

vertaling:
Deuteronomy 22:23-24. If a damsel that is a virgin be betrothed unto an husband, and a man find her in the city, and lie with her; Then ye shall bring them both out unto the gate of that city, and ye shall stone them with stones that they die; the damsel, because she cried not, being in the city; and the man, because he hath humbled his neighbour's wife: so thou shalt put away evil from among you.



http://jewishatheist.blogspot.be/2007/05/stoning-in-torah-and-in-reality.html

Je moet het zelfs zo ver niet gaan zoeken. Onze "eigen" Eliyahu vindt ook dat homo's moeten gestenigd worden, weliswaar "liefdevol". En vermits hij beweert dat het aantal ultra-orthodoxen in Israël maar blijft aangroeien.... en ik vrees dat hij daarmee nog gelijk heeft ook. :(

Miauw!
17 juli 2014, 17:15
Je moet leren lezen, hé. Ik schreef niet dat het niet in de Tora stond, maar dat de Joden hun boek vandaag anders interpreteren. Je gaat dus nergens Joden de straf via 'steniging' zien uitvoeren. Nergens.

De ultra-orthodoxen wel. Gelukkig zijn ze (nog) niet in de meerderheid in Israël.

Eliyahu
17 juli 2014, 17:17
QED

Bs'd

Maar GEEN ENKELE joods kind wordt daar mee gehersenspoeld van zijn derde jaar af, en verteld dat arabieren of niet-joden apen en varkens zijn die allemaal doodgeschoten moeten worden.

Is er niet. Bestaat niet.

Het bestaat wel in de Islam, zoals die youtubes duidelijk laten zien.


Dus jij verkondigt wederom grove leugens over de joden.

Dit verkondigen van grove leugens over de joden gaat toch wel wat verder dan "zeer kritisch zijn", vind je zelf ook niet?

Miauw!
17 juli 2014, 17:38
Bs'd

Miauw, waarom verkondig je nu weer leugens over de joden dat die opgevoed zouden worden met arabierenhaat?

Weet je zeker dat je geen jodenhaatster bent?

Je weet goed genoeg dat voor elk voorbeeld van Palestijnse kinderen die Joden haten, evenveel voorbeelden te vinden zijn van Joodse kinderen die leren Palestijnen te haten! Als zelfs volwassen Israëli's tijdens een gewone voetbalmatch al schreeuwen "Death to all Arabs" naar de Arabische spelers.... :roll:

Tamam
17 juli 2014, 17:41
ik hoop dat ons BS mannetje hier op politics.be een uitzondering vormt voor de ultra-orthoxen onder de joden. homo´s willen stenigen is een beetje passé .

Eliyahu
17 juli 2014, 18:07
Je weet goed genoeg dat voor elk voorbeeld van Palestijnse kinderen die Joden haten, evenveel voorbeelden te vinden zijn van Joodse kinderen die leren Palestijnen te haten!

Bs'd

Nee, dat weet ik helemaal niet. Kan je daar is wat bewijzen voor geven?

Ik woon hier al bijna 20 jaar, en ik heb daar nog nooit wat van gemerkt.

Dus graag wat bewijzen, en dan met name graag van drie jaar oude israelische kinderen die geleerd worden dat de arabieren apen en varkens zijn die allemaal uitgemoord moeten worden.

Maar die zijn er niet.

En daarom verkondig jij wederom grove leugens over de joden.

Miauw!
17 juli 2014, 18:30
Bs'd

Maar GEEN ENKELE joods kind wordt daar mee gehersenspoeld van zijn derde jaar af, en verteld dat arabieren of niet-joden apen en varkens zijn die allemaal doodgeschoten moeten worden.
OK, misschien vanaf hun vierde dan. Ik heb ook nooit beweerd dat het vanaf hun derde is.

Is er niet. Bestaat niet.

Het bestaat wel in de Islam, zoals die youtubes duidelijk laten zien.


Dus jij verkondigt wederom grove leugens over de joden.

Dit verkondigen van grove leugens over de joden gaat toch wel wat verder dan "zeer kritisch zijn", vind je zelf ook niet?

En wie heeft dit topic opgestart?

Miauw!
17 juli 2014, 18:31
Bs'd

Nee, dat weet ik helemaal niet. Kan je daar is wat bewijzen voor geven?

Ik woon hier al bijna 20 jaar, en ik heb daar nog nooit wat van gemerkt.

Dus graag wat bewijzen, en dan met name graag van drie jaar oude israelische kinderen die geleerd worden dat de arabieren apen en varkens zijn die allemaal uitgemoord moeten worden.

Maar die zijn er niet.

En daarom verkondig jij wederom grove leugens over de joden.

En natuurlijk heb je, zoals het een goede struisvogel betaamt, maar de helft van mijn reactie gequote! :)

Eliyahu
17 juli 2014, 18:35
OK, misschien vanaf hun vierde dan. Ik heb ook nooit beweerd dat het vanaf hun derde is.

Bs'd

Dus nu zeg je dat de joden vanaf hun vierde gehersenspoeld worden met arabierenhaat en dat ze op dezelfde manier als dat de arabieren gehersenspoeld worden met jodenhaat, door ze te leren dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden.

Dus ik zou zeggen: Geef is wat bewijs. Van die arabieren dat vond ik in een paar seconden op youtube. Dus dat moet jij dan toch ook wel kunnen.

Ga je gang. Ik ben benieuwd.

En wie heeft dit topic opgestart?

Ik heb het gestart. En geeft dat jou dan het recht om dan grove leugens over de joden te gaan verkondigen?

Miauw!
17 juli 2014, 19:11
Bs'd

Dus nu zeg je .....

STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!

Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen!
http://johnleach.co.uk/words/wp-content/israeli-girls-shells.jpg

Einde discussie voor mij. En vraag misschien eens aan de moderatie of je een abart subforum "Israël en de Arabieren" krijgt, want "Internationaal" lijkt nog nauwelijks uit iets anders te bestaan.

Tamam
17 juli 2014, 19:21
of een subforum voor fundamentalisten. van christelijke, joodse of islamitische kant. dat ze daar hun ding doen, maar niet in deze conflict situatie.

Eliyahu
17 juli 2014, 19:49
STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!

Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen!
Einde discussie voor mij.

Bs'd

Einde discussie voor jou. Dat betekent dus dat je ook maar niet het geringste kan posten wat bewijst dat de Israelische jeugd op dezelfde manier met haat en moord gehersenspoeld wordt als de arabische jeugd.

En dat betekent dus dat je wederom grove leugens over de joden aan het verkondigen was.

Dit is dus niet meer "zeer kritisch zijn op Israel", maar laster en leugens verspreiden over Israel en de joden.

Dat doe je natuurlijk niet omdat je de joden haat, maar waarom dan wel?

IanVD
17 juli 2014, 19:57
Bs'd

Einde discussie voor jou. Dat betekent dus dat je ook maar niet het geringste kan posten wat bewijst dat de Israelische jeugd op dezelfde manier met haat en moord gehersenspoeld wordt als de arabische jeugd.

En dat betekent dus dat je wederom grove leugens over de joden aan het verkondigen was.

Dit is dus niet meer "zeer kritisch zijn op Israel", maar laster en leugens verspreiden over Israel en de joden.

Dat doe je natuurlijk niet omdat je de joden haat, maar waarom dan wel?
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0

Eliyahu
17 juli 2014, 20:04
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0

Bs'd

Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet.

Tamam
17 juli 2014, 20:08
Bs'd

Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet.

in israel wou men aan orthodoxen doen geloven dat palestijnen met een staart geboren worden. maw palestijnen tot beesten bestempelen (dat maakt het gemakkelijker om hen te doden voor 18 jarigen bij het IDF die niet goed weten wat juist is om te doen, en wat verkeerd, met hun snipers). linkje nodig, of moet ik dit intikken voor google voor u en de link hier plaatsen?

het is aan u om de link te leggen met nazi duitsland toen men joden ook tot dieren wou herleiden.

Eliyahu
17 juli 2014, 20:17
in israel wou men aan orthodoxen doen geloven dat palestijnen met een staart geboren worden. maw palestijnen tot beesten bestempelen (dat maakt het gemakkelijker om hen te doden voor 18 jarigen bij het IDF die niet goed weten wat juist is om te doen, en wat verkeerd, met hun snipers). linkje nodig, of moet ik dit intikken voor google voor u en de link hier plaatsen?

het is aan u om de link te leggen met nazi duitsland toen men joden ook tot dieren wou herleiden.

Bs'd

Geef die link maar even, want de kwaliteit van het "bewijs" van jullie laat nogal te wensen over.

Miauw!
17 juli 2014, 20:21
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0

Proficiat met je volharding! Ik doe geen moeite meer: het wordt toch genegeerd, verdraaid, ontkend of afgedaan met "Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn."

Eliyahu
17 juli 2014, 20:24
Proficiat met je volharding! Ik doe geen moeite meer: het wordt toch genegeerd, verdraaid, ontkend of afgedaan met "Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn."

Bs'd

Vind jij oorlog niet vreselijk dan?

Vind jij het niet jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn?

IanVD
17 juli 2014, 20:28
Proficiat met je volharding! Ik doe geen moeite meer: het wordt toch genegeerd, verdraaid, ontkend of afgedaan met "Oorlog is een vreselijk iets. Jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn."

volharding? youtube: jewish racism en je krijgt al duizenden filmpjes...

Miauw!
17 juli 2014, 20:36
volharding? youtube: jewish racism en je krijgt al duizenden filmpjes...

Op Google ook. Daarom dat Eliyahu de door hem gevraagde voorbeelden voor mijn part zelf mag opzoeken.

IanVD
17 juli 2014, 20:41
Bs'd

Ik zie daar een hoop gekrijs, een boos jongetje dat door waarschijnlijk zijn vader weggesleept wordt, maar wat ik niet zie is dat joden van jongs af aan geleerd wordt dat arabieren of andere niet-joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoals ik al zei: Is er niet. Bestaat niet.

Op het eind van het filmpje hoor je een menigte de (arabische) vrouw uitschelden voor 'hoer', waarna een joods jongetje op haar spuugt.
Geeft u ook een link dat palestijnse jongens dit doen bij joodse vrouwen?
(Is er niet, bestaat niet)

Eliyahu
17 juli 2014, 20:47
Op het eind van het filmpje hoor je een menigte de (arabische) vrouw uitschelden voor 'hoer', waarna een joods jongetje op haar spuugt.
Geeft u ook een link dat palestijnse jongens dit doen bij joodse vrouwen?
(Is er niet, bestaat niet)

Bs'd

Ze spugen niet op ze, ze verkrachten ze:

Wacht, dit is een zeer interessant onderwerp op zich. Wel een nieuwe discussie waard. Zie hier. (http://forum.politics.be/showthread.php?t=204779)

Miauw!
17 juli 2014, 20:54
Bs'd

Ze spugen niet op ze, ze verkrachten ze:

Wacht, dit is een zeer interessant onderwerp op zich. Wel een nieuwe discussie waard.

Jij zit echt wel vol haat, hé? :?

Eliyahu
17 juli 2014, 20:56
Jij zit echt wel vol haat, hé? :?

Bs'd

Ik constateer alleen de feiten.

De feiten waarvoor jij en met jou vele anderen de kop in het zand steken.

Tamam
17 juli 2014, 20:58
Bs'd

Vind jij oorlog niet vreselijk dan?

Vind jij het niet jammer dat de arabieren er weer één begonnen zijn?

kerel, uw plaat blijft steken. heb je echt geen argumenten buiten dit? dit is al de 16e keer dat je dit post. spam roboteken.

IanVD
17 juli 2014, 21:21
Bs'd

Ik constateer alleen de feiten.

De feiten waarvoor jij en met jou vele anderen de kop in het zand steken.

Nee, veel feiten negeert u, draait u rond de pot, of ontkent ze zonder enige vorm van kritische tegenargumentatie.

Hypochonder
17 juli 2014, 21:35
Voor wat staat bsd eigenlijk? Het vele gebruik daarvan doet me echt denken aan iemand die ook denkbeeldige vriendjes heeft.

IanVD
17 juli 2014, 21:55
Voor wat staat bsd eigenlijk? Het vele gebruik daarvan doet me echt denken aan iemand die ook denkbeeldige vriendjes heeft.

Bs"d: dus met dubbel streepje betekent 'with the help of Heaven' of vrij vertaald 'met de hulp van de hemel'. http://en.wikipedia.org/wiki/Besiyata_Dishmaya
Een zin die nogal vaak wordt gebruikt bij religieuze joden om een bericht te starten. Vergelijkbaar met de 'Inshallah' van de moslims.

BSD: dus zonder streepjes betekent blijkbaar 'Big Swinging Dick' (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=BSD) of 'grote zwaaiende penis'.

Bs'd: met één streepje levert geen referenties op in Google, dus ik ga ervan uit dat het een combinatie is van de twee vorige. Iets zoals 'met de hulp van een grote zwaaiende penis' of 'Oh hemel, een grote zwaaiende penis!'

:)

edit: Big Swinging Dick is blijkbaar ook een benaming voor iemand die ontzettend veel geld opbrengt, mogelijks doordat ze klanten 'screwen'. Het kan ook als uiting van respect gebruikt worden. http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=big%20swinging%20dick

microwezen
17 juli 2014, 22:08
Dat filmpje says it all.
Bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Prager):
Dennis Prager
Born: August 2, 1948 (age 65), USA
Occupation: Radio host, political commentator, author, and television personality
Religion: Jewish

Wij van WC-eend. . . .
Waardeloos dus.

microwezen
17 juli 2014, 22:27
Dus nu zeg je dat de joden vanaf hun vierde gehersenspoeld worden met arabierenhaat en dat ze op dezelfde manier als dat de arabieren gehersenspoeld worden met jodenhaat, door ze te leren dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden.

Nee. joodse kinderen worden vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat ze beter zijn (master race) dan de rest omdat een of ander imaginair vriendje dat ooit bedacht heeft en heeft opgeschreven.
Te beginnen met het verwijderen van stukje huid bij ongeveer de helft om een imperfecte schepping te maskeren. (lees: belazeren van je imaginaire oppervriendje) Over hypocrisie gesproken.

En geeft dat jou dan het recht om dan grove leugens over de joden te gaan verkondigen?
Het hele (joodse) geloof is een leugen. Geen greintje bewijs voor hun fantasie-vriendje(s).

Miauw!
17 juli 2014, 23:51
Het hele (joodse) geloof is een leugen. Geen greintje bewijs voor hun fantasie-vriendje(s).

En dus ook geen greintje bewijs voor het feit dat Palestina aan hen "beloofd" is.

Miauw!
17 juli 2014, 23:54
Bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Prager):
Dennis Prager
Born: August 2, 1948 (age 65), USA
Occupation: Radio host, political commentator, author, and television personality
Religion: Jewish

Wij van WC-eend. . . .
Waardeloos dus.

"He is noted for his conservative political and social views grounded in "Judeo-Christian" values."
"Former New York City Mayor Edward Koch termed Prager a bigot and called for an end to his service on the United States Holocaust Memorial Council. The Anti-Defamation League wrote that Prager's position was "intolerant, misinformed and downright un-American."
Twee van zijn boeken: "Nine Questions People Ask About Judaism" en "Why the Jews? The Reason for Antisemitism"

Zéér neutrale bron dus! :roll:

microwezen
18 juli 2014, 00:31
En dus ook geen greintje bewijs voor het feit dat Palestina aan hen "beloofd" is.
En de as van het brandende struikje is er ook al niet meer. . .

Jay-P.
18 juli 2014, 04:06
STOP eens met me continu woorden in de mond te leggen! En met me maar half te quoten en wat "onaangenaam maar waar" is, weg te laten!

Foto's als deze, en nog wel "ergere", mét bijhorende artikels, zijn hier al meermaals verschenen!
http://johnleach.co.uk/words/wp-content/israeli-girls-shells.jpg

Einde discussie voor mij. En vraag misschien eens aan de moderatie of je een abart subforum "Israël en de Arabieren" krijgt, want "Internationaal" lijkt nog nauwelijks uit iets anders te bestaan.
Ik wil er ook zo eentje!

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/10/500-abarth-corse_dsc_1730_web.jpg

Eliyahu
18 juli 2014, 06:28
Nee. joodse kinderen worden vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat ze beter zijn (master race) dan de rest omdat een of ander imaginair vriendje dat ooit bedacht heeft en heeft opgeschreven.
Te beginnen met het verwijderen van stukje huid bij ongeveer de helft om een imperfecte schepping te maskeren. (lees: belazeren van je imaginaire oppervriendje) Over hypocrisie gesproken.


Het hele (joodse) geloof is een leugen. Geen greintje bewijs voor hun fantasie-vriendje(s).

Bs'd

Bedankt voor jouw opinie hierover, maar daar gaat het dus niet over.

Waar het over gaat is over het feit dat arabische kinderen van jongs af aan geleerd wordt dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden.

En over de claim van sommigen dat dat bij joden hetzelfde het geval zou zijn, maar waarvoor ze geen spettertje bewijs kunnen geven, dus waarmee ze alweer ontmaskerd zijn als grove leugenaars tegen de joden.

Eliyahu
18 juli 2014, 06:30
En dus ook geen greintje bewijs voor het feit dat Palestina aan hen "beloofd" is.

Bs'd

Als je per se bewijs wil dat Israel aan de joden beloofd is, dan is er de Balfour verklaring en de San Remo conferentie, waarin de geallieerden van WO 1 het uitdelen aan de joden.

Eliyahu
18 juli 2014, 06:31
"He is noted for his conservative political and social views grounded in "Judeo-Christian" values."
"Former New York City Mayor Edward Koch termed Prager a bigot and called for an end to his service on the United States Holocaust Memorial Council. The Anti-Defamation League wrote that Prager's position was "intolerant, misinformed and downright un-American."
Twee van zijn boeken: "Nine Questions People Ask About Judaism" en "Why the Jews? The Reason for Antisemitism"

Zéér neutrale bron dus! :roll:

Bs'd

Natuurlijk, zoals gewoonlijk is iedereen die het niet met jou eens is een onbetrouwbare bron.

microwezen
18 juli 2014, 09:33
Bedankt voor jouw opinie hierover, maar daar gaat het dus niet over.
Daar gaat het nou juist wel over.
Er is geen enkele reden om elkaar de hersens in te slaan met ieder zijn eigen fantasie verhaaltje of sprookjesboekje.
Dáár zit de kern van het probleem.

Waar het over gaat is over het feit dat arabische kinderen van jongs af aan geleerd wordt dat joden apen en varkens zijn, en dat ze allemaal vermoord moeten worden.
Of toch over het feit dat joden hun kinderen vertellen dat zij het "Über ras" zijn en daardoor alle niet/anders gelovigen tweederangs wezens zijn? Wat zijn "De Akum" dan?
Dat is exact het zelfde gedrag. Tja, en ieder volk heeft zo zijn "beesten".



En over de claim van sommigen dat dat bij joden hetzelfde het geval zou zijn, maar waarvoor ze geen spettertje bewijs kunnen geven, dus waarmee ze alweer ontmaskerd zijn als grove leugenaars tegen de joden.
Er is geen enkel bewijs voor ALLE geloven, dus dat jij de 'zieligheidskaart' trekt voor jouw geloof zegt al genoeg.

microwezen
18 juli 2014, 09:40
Natuurlijk, zoals gewoonlijk is iedereen die het niet met jou eens is een onbetrouwbare bron.
Als er zo'n verhaal van een Palestijn zou komen, dan heb ik meer redenen om het te geloven. Hij spreekt dan zijn eigen bias tegen.
Net als er een pro-Palestijns verhaal uit de mond van een Israëliër ook een stuk geloofwaardiger is.
Maar al dat "Wij van WC-Eend" gebrabbel trappen we niet meer in.
Jammer. Kruit verschoten.

microwezen
18 juli 2014, 09:46
Als je per se bewijs wil dat Israel aan de joden beloofd is, dan is er de Balfour verklaring en de San Remo conferentie, waarin de geallieerden van WO 1 het uitdelen aan de joden.
Uiteraard na veel geslijm en gelobby in de UK.
Het is dus "gegeven" om van het gezeik van die pijpenkrullen af te zijn.
Maar nog steeds op basis van niets anders dan een sprookjesboekje!
Tja als je dat als "bewijs" ziet . . .
Ik heb hier een boekje over kabouters (http://www.bol.com/nl/p/leven-en-werken-van-de-kabouter/666807477/). Is dat ook bewijs voor jou?

Jay-P.
18 juli 2014, 09:48
Uiteraard na veel geslijm en gelobby in de UK.
Het is dus "gegeven" om van het gezeik van die pijpenkrullen af te zijn.
Maar nog steeds op basis van niets anders dan een sprookjesboekje!
Tja als je dat als "bewijs" ziet . . .
Ik heb hier een boekje over kabouters (http://www.bol.com/nl/p/leven-en-werken-van-de-kabouter/666807477/). Is dat ook bewijs voor jou?Hela, de Nederlandse Kabouter beweging van eind jaren zestig niet beledigen, he.

DeProf_eet
18 juli 2014, 09:50
En andersom: Hoe kan je vrede maken met een generatie die zo gehersenspoeld en vergiftigd is met arabierenhaat?Niet normaal uw liefde voor araabdieren. Maar veel logica moet een mens van U nu toch ook weer niet verwachten. Ge schijnt de Islam te haten, maar het overgrote deel van de arabieren zijn de beoefenaars van de Islam, dus moslims. Mijn besluit is dat ge dus in het algemeen gesproken, en voor een groot gedeelte ook moslims moet haten. Want moslim zijn en islam beoefenen is dat niet een pot nat. Het een kan niet zonder het ander.

Hoe kunt ge nu moslims graag zien en hetgeen waar dat ze van kop tot teen in doordrongen zijn, nl. hun godsdienst de Islam, dat laatste haten. De Islam bepaalt voor de volle 100% hun bestaan, gedrag enz... Moslims en Islam worden in een adem uitgesproken. Dat zou ge toch moeten weten.

Probeer het eens: zeg eens tegen een van uw moslim vriendjes dat ge de Islam haat, mogelijk word ge fysiek aangevallen (ge weet wel wat ik bedoel met fysiek aangevallen hoop ik ...)

Eliyahu
18 juli 2014, 09:50
Uiteraard na veel geslijm en gelobby in de UK.
Het is dus "gegeven" om van het gezeik van die pijpenkrullen af te zijn.
Maar nog steeds op basis van niets anders dan een sprookjesboekje!
Tja als je dat als "bewijs" ziet . . .
Ik heb hier een boekje over kabouters (http://www.bol.com/nl/p/leven-en-werken-van-de-kabouter/666807477/). Is dat ook bewijs voor jou?

Bs'd

De Balfour verklaring en de San Remo conferentie zijn geen sprookjes.

Hoe moeilijk je het er ook mee hebt.

Eliyahu
18 juli 2014, 09:51
Niet normaal uw liefde voor araabdieren.

Bs'd

Gezien de leugens die ze verkondigt over de joden denk ik dat het hier niet gaat om arabierenliefde, maar om jodenhaat.

DeProf_eet
18 juli 2014, 10:07
Bs'd

Gezien de leugens die ze verkondigt over de joden denk ik dat het hier niet gaat om arabierenliefde, maar om jodenhaat.Ja, maar vermits het een nu ook zo goed als nooit zonder het andere kan ... of altijd samengaat. Daaraan kunt ge toch zien hoe weinig konsequent sommigen hier op het forum zijn. M.a.w. ze lullen maar wat uit hun nek. Klinkt het niet dan botst het. Moest de Islam nu niet zo nauw verbonden zijn met moslims dan zou ik haar redenering misschien nog kunnen begrijpen, maar nu ???

DeProf_eet
18 juli 2014, 10:13
Bs'd

Gezien de leugens die ze verkondigt over de joden denk ik dat het hier niet gaat om arabierenliefde, maar om jodenhaat.Ja, maar vermits het een nu ook zo goed als nooit zonder het andere kan ... of altijd samengaat. Daaraan kunt ge toch zien hoe weinig konsequent sommigen hier op het forum zijn. M.a.w. ze lullen maar wat uit hun nek. Klinkt het niet dan botst het. Moest de Islam nu niet zo nauw verbonden zijn met moslims dan zou ik haar redenering misschien nog kunnen begrijpen, maar nu ???

microwezen
18 juli 2014, 11:42
Hela, de Nederlandse Kabouter beweging van eind jaren zestig niet beledigen, he.
Als boetedoening heb ik mijn Witkar weer aan de lader gezet en de foto van Roel van Duijn weer afgestoft ;).
http://www.devrije.nl/archives/RoelVanDuijnJarenZeventig.jpg

microwezen
18 juli 2014, 11:53
De Balfour verklaring en de San Remo conferentie zijn geen sprookjes.
Nee, die zijn echt.
Helemaal mee eens. Maar het is wél allemaal gebaseerd op een sprookje.
Zonder sprookjesboek was het namelijk helemaal niet nodig geweest om die verklaringen in elkaar te flansen.

Hoe moeilijk je het er ook mee hebt.
Ik heb er helemaal geen moeite mee.
Alleen is het gevolg er wel van dat het al tijden onrustig is aan de oostkant van de Middellandse zee, en dat men elkaar de hersens inslaat met sprookjesboeken.
Mijn imaginaire vriendje is beter dan de jouwe. En dat aan beide kanten.
Als ik het dan ergens moeilijk mee zou moeten hebben, dan is dat het wel.
Al die zinloze ellende die dat idiote geloof (allemaal!) met zich meebrengt.

Jay-P.
18 juli 2014, 12:12
Als boetedoening heb ik mijn Witkar weer aan de lader gezet en de foto van Roel van Duijn weer afgestoft ;).
http://www.devrije.nl/archives/RoelVanDuijnJarenZeventig.jpgAh, die foto's brengen de memories van een verre tienertijd terug met de stellige overtuiging dat de nieuwe generatie alles beter zou maken.
Ook herinneringen aan piratenzenders zoals Radio Veronica en Noordzee.

Verdomme, 'k word oud en de jonge generatie van toen heeft het blijkbaar finaal gezien ook nogal deftig verknald.
Ander en beter dan maar?

Sorry, back naar arabieren & educatie.

Eliyahu
18 juli 2014, 12:35
Terwijl dat ge zelfs gene jood zijt... idioot.

Bs'd

Ad hominem.

Eliyahu
18 juli 2014, 12:38
Nee, die zijn echt.
Helemaal mee eens. Maar het is wél allemaal gebaseerd op een sprookje.

Bs'd

Nee hoor, die zijn niet gebaseerd op een sprookje. Die zijn gebaseerd op het historische feit dat Israel daar 3000 jaar geleden tot zo'n 1800 jaar geleden was gevestigd, en op het feit dat er in die tijd weer een flinke joodse aanwezigheid was daar.

Jay-P.
18 juli 2014, 12:41
Bs'd

Ad hominem.Bravo Sherlock!

Miauw!
18 juli 2014, 12:43
Bs'd

Nee hoor, die zijn niet gebaseerd op een sprookje. Die zijn gebaseerd op het historische feit dat Israel daar 3000 jaar geleden tot zo'n 1800 jaar geleden was gevestigd, en op het feit dat er in die tijd weer een flinke joodse aanwezigheid was daar.

Waarbij je maar vlotjes voorbij gaat aan het feit dat wat nu Israël is, in die periode langdurig in handen was van de Babyloniërs, de Perzen, de Grieken, de Romeinen?

Eliyahu
18 juli 2014, 12:48
Waarbij je maar vlotjes voorbij gaat aan het feit dat wat nu Israël is, in die periode langdurig in handen was van de Babyloniërs, de Perzen, de Grieken, de Romeinen?

Bs'd

Ja, want dat is verder niet ter zake doende.

Israel was daar, en Israel is daar.

Wen er maar aan.

LETSPANIC
18 juli 2014, 13:02
Het gaat hem om in de praktijk brengen hé.

Afijn, ondanks mijn Christelijk geloof en mijn bewondering voor het Joodse Volk ben ik het met je eens.

Als iedereen nu eens zou gaan voor de mooie en goede boodschappen in de respectievelijke Heilige Boeken, de wereld zou een mooie plaats zijn.

Helemaal met U eens, echter! Het is te vrezen dat uw 'droomwereld' tamelijk vlug een chaotische boel zou worden, waar zelfs de uiterst rijken niet zullen kunnen aan ontsnappen.

Ik heb het namelijk over de individuele bevuilingsberg, waarvoor elke 'mensaap' van het type 'Sapiens' verantwoordelijk is. vermenigvuldigd dit met de miljarden individuen en er is nergens geen genietend leven meer te bespeuren.

Vredelievend aan gecontroleerde en gekwantificeerde demografie gaan doen, werkt niet: 'Chinezen' hebben het succesloos uitgetest.
Rest dan nog slechts de 'oeroude' beproefde methode: Af en toe massaslachtingen organiseren.

Te toetsen aan al wat er momenteel in ons droomwereldje aan het gebeuren is, ziet het er naar uit dat zulks straks weleens zou kunnen gebeuren.

'SintePieter' - zou het weldra een stuk drukker kunnen hebben, aan de ingangspoort van ons 'Aardsparadijs' :-)

Miauw!
18 juli 2014, 13:09
Bs'd

Ja, want dat is verder niet ter zake doende.

Israel was daar, en Israel is daar.

Wen er maar aan.

Palestina was daar. En wel heel wat langer dan "Israel".

microwezen
18 juli 2014, 13:25
Nee hoor, die zijn niet gebaseerd op een sprookje. Die zijn gebaseerd op het historische feit dat Israel daar 3000 jaar geleden tot zo'n 1800 jaar geleden was gevestigd, en op het feit dat er in die tijd weer een flinke joodse aanwezigheid was daar.
Maar die "feiten" staan in een sprookjesboekje.
En nu?
Dan heb je toch een probleem als jij de enige bent die dat sprookjesboekje voor serieus aanneemt.

microwezen
18 juli 2014, 13:43
Ja, want dat is verder niet ter zake doende.
Goh, weer iets dat niet in je straatje past?
Bekijk de geschiedenis eens van die zandbak de afgelopen 1000 jaar.
De laatste 500 jaar was het een onderdeel van het Ottomaanse rijk.
Napoleon heeft nog wel een poging gedaan, maar dat is mislukt.

Eliyahu
18 juli 2014, 13:54
Goh, weer iets dat niet in je straatje past?
Bekijk de geschiedenis eens van die zandbak de afgelopen 1000 jaar.
De laatste 500 jaar was het een onderdeel van het Ottomaanse rijk.
Napoleon heeft nog wel een poging gedaan, maar dat is mislukt.

Bs'd

En dat is relevant, waarom?

Eliyahu
18 juli 2014, 13:56
Maar die "feiten" staan in een sprookjesboekje.

Bs'd

Die feiten staan in de bijbel, en die feiten worden door geen zinnig mens betwist.

Kijk gewoon is in een geschiedenisboekje.

microwezen
18 juli 2014, 14:34
Die feiten staan in de bijbel, en die feiten worden door geen zinnig mens betwist.
Verwijzen naar een ander sprookjesboekje helpt niet echt.
Laat staan dat een zinnig mens dat soort fictie serieus neemt.

microwezen
18 juli 2014, 14:37
En dat is relevant, waarom?
Omdat dat jouw non-argumentatie bevestigd.

Eliyahu
18 juli 2014, 14:37
Verwijzen naar een ander sprookjesboekje helpt niet echt.
Laat staan dat een zinnig mens dat soort fictie serieus neemt.

Bs'd

Jij gelooft niet dat er een staat Israel was, lang voor de christelijke jaartelling, en tot meer dan honderd jaar na het begin er van?

Zipper
18 juli 2014, 15:10
Bs'd

Die feiten staan in de bijbel, en die feiten worden door geen zinnig mens betwist.

Kijk gewoon is in een geschiedenisboekje.

Miauw!
18 juli 2014, 15:24
Bs'd

Jij gelooft niet dat er een staat Israel was, lang voor de christelijke jaartelling,
Dat wel, eventjes, tot de Assyriërs er een eind aan maakten.

en tot meer dan honderd jaar na het begin er van?

Dat niet. In 722 v.C. was het definitief gedaan.

SDX
18 juli 2014, 15:33
En nu is ze er terug!

Dat is wat telt, 't heden, nu.

Iedereen is vrij om opnieuw 'n poging te wagen tot ...

Ik zou er echter nog niet te vroeg om juichen.

Miauw!
18 juli 2014, 15:50
De (jonge) joden haten de Arabieren niet?

Enkele tweets van (piep)jonge Israëli's: "Death to these fucking Arabs", "Death sentence for leftists and Arabs", "I wish a painful death to Arabs", "I wish for Arabs to be torched", "Hating Arabs isn't racism, it's a commandment from God", "Arabs may you be paralyzed and die with great suffering", "Kill them already, Arabs are whores", "Arabs are not human, they're beasts", "We wage war so this will be our land without Arabs", "Kill Arab children so there won't be a next generation", ..... Binnen enkele jaren zullen dat ook IDF-soldaten zijn..... :(

Miauw!
18 juli 2014, 15:52
Zelfs tegenover hun eigen leiders zijn ze haatdragend zodra die ook maar een greintje medeleven voor een Palestijn tonen: Death threats follow minister’s condolence call to family of burned teen (http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.604112)

microwezen
18 juli 2014, 15:57
Jij gelooft niet dat er een staat Israel was, lang voor de christelijke jaartelling, en tot meer dan honderd jaar na het begin er van?
Nee. Van de Kanaänieten.
[8] De mannen van Juda veroverden ook Jeruzalem,
[9] brachten alle inwoners om en staken de stad in brand. Daarna vochten zij tegen de Kanaänieten, die in de bergen, in de Negeb-woestijn en in het laagland bij de zee woonden.
http://bijbelstudie.net/bijbelstudie/bible/bible.php?bibleverse=Richteren (speciaal voor jou een link met een verwijzing naar een sprookjesboek)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kana%C3%A4nieten

Tegen de 14e eeuw v.Chr. was een groot gedeelte van de bevolking van Ugarit Hoerritisch.

De Filistijnen waren een van de 'zeevolkeren' die vestigingen in Kanaän hadden en een aandeel in de handel met de kuststreken rondom de Middellandse Zee en in het vervoer van goederen en personen. De Kanaänieten hadden reeds vroeg de naam handelaars te zijn die een zeer ruim gebied bedienden tot voorbij het Nabije Oosten. In de Bijbel wordt "Kanaäniet" enkele keren zelfs als synoniem voor "handelaar" gebruikt, wat erop wijst dat dit aspect van de cultuur het opvallendst was. Een beroemd exportproduct was de zeer gewilde purperkleurstof, die uit twee soorten zeeslakken werd bereid.

Tussen ca. 1200 en 1100 v.Chr. raakte het grootste deel van Kanaän bezet door Israëlieten*. Sommige wetenschappers veronderstellen dat dit volk van buiten Kanaän kwam,[3] terwijl anderen menen dat ze afstammen van de Kanaänietische bevolking.[4] Het noordelijke deel van Kanaän kwam onder Aramees bestuur. Het overblijvend gebied dat onder Kanaänietisch bestuur bleef werd door de Grieken Fenicië genoemd, hetgeen 'purper' betekent, verwijzend naar de beroemde kleurstof die het land produceerde.

*Dat bezetten is ze dus niet vreemd ;) :lol:

maddox
18 juli 2014, 16:25
Eigenlijk, dat de Palestijnen eens in de leer gaan bij de raketlanceerders daar.
Gaat het succes tegen Israël stevig verbeteren dan. Ipv een paar 100 raketten, geen slachtoffers bij de vijand en een stevig pak slaag zouden ze per raket wel 200 slachtoffers kunnen maken.
(en een steviger pak slaag krijgen)

Dixie
18 juli 2014, 16:33
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd over welke generatie je het hebt. Sommige joden worden al duizenden jaren gehersenspoeld. Dat zijn duizenden generaties.:-)

kan je ook linkjes geven van deze onzin of zijn het de usual lies?

Dixie
18 juli 2014, 16:35
Dat bezetten is ze dus niet vreemd

dat hebben ze dan geleerd van hun voorgangers Egypte en Jordanië, trouwens de dag vandaag is er geen bezetting meer!

microwezen
18 juli 2014, 16:36
trouwens de dag vandaag is er geen bezetting meer!
Vraag maar aan de Palestijnen :) :lol:

Dixie
18 juli 2014, 16:37
Ja
homo's, vreemden, andersdenkenden zijn minderwaardig en moeten dood.
1 vd basislijnen van elke abrahamgodsdienst.

Israël is een democratie die leven niet naar de achtelijkheden van een sprookjesboek...

Dixie
18 juli 2014, 16:38
Vraag maar aan de Palestijnen :) :lol:

de palestijnen hebben pas land gekregen nadat Israël het hen gaf leer best de geschiedenis maar eens over de kwestie, iets dat ze niet verkregen van Egypte of Jordanië!

Dixie
18 juli 2014, 16:41
Je weet goed genoeg dat voor elk voorbeeld van Palestijnse kinderen die Joden haten, evenveel voorbeelden te vinden zijn van Joodse kinderen die leren Palestijnen te haten! Als zelfs volwassen Israëli's tijdens een gewone voetbalmatch al schreeuwen "Death to all Arabs" naar de Arabische spelers.... :roll:

en nu die onzin nog staven met bewijzen want anders blijven het gewoon anti Joodse leugens

microwezen
18 juli 2014, 16:41
de palestijnen hebben pas land gekregen nadat Israël het hen gaf leer best de geschiedenis maar eens over de kwestie, iets dat ze niet verkregen van Egypte of Jordanië!

De naam Palestina gaat terug tot de oudheid. Hij is afkomstig van het Griekse Παλαιστίνη en vandaar vertaald in het Latijn (Palaestina), het Arabisch (فلسطين Filasṭīn, Falasṭīn, Filisṭīn) en het Hebreeuws (פלשתינה Palestina). De naam Palestina verwijst naar de Filistijnen, die hier ver voor het begin van de jaartelling woonden.
------
Palestina kan worden gedefinieerd als het zuidelijk deel van de Levant. Dit is al vanaf de prehistorie een druk doorgangs- en verblijfsgebied geweest van stammen en volkeren van diverse origine. In deze regio zijn daardoor herhaaldelijk verschillende culturen met elkaar in botsing gekomen. Tezelfdertijd was het gebied in veel opzichten een smeltkroes, waar de verworvenheden van de omringende culturen op elkaar inwerkten.

Dus?

Dixie
18 juli 2014, 16:43
Allez dan, omdat u er zo hard achter vraagt (hun leeftijd weet ik echter niet)...
https://www.youtube.com/watch?v=5az0W6Q3pM0

kan je niet lezen ofzo:lol:, er worden voorbeelden gevraagd waarin kinderen worden gehersenspoeld via tv progammas en onderwijs

Dixie
18 juli 2014, 16:44
Jij zit echt wel vol haat, hé? :?

alvast geen Jodenhaat zoals anderen hier nietwaar :-D

Dixie
18 juli 2014, 16:45
Bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Prager):
Dennis Prager
Born: August 2, 1948 (age 65), USA
Occupation: Radio host, political commentator, author, and television personality
Religion: Jewish

Wij van WC-eend. . . .
Waardeloos dus.

waardeloos, omdat je de feiten niet kan weerleggen ja :lol:

Dixie
18 juli 2014, 16:46
Nee. joodse kinderen worden vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat ze beter zijn (master race) dan de rest omdat een of ander imaginair vriendje dat ooit bedacht heeft en heeft opgeschreven.


onzin vertellen zonder bronnen of linkjes blijft onzin vertellen :lol:

microwezen
18 juli 2014, 16:50
waardeloos, omdat je de feiten niet kan weerleggen ja :lol:
Welke feiten?
Net als de feiten dat de mensen van WC-Eend vinden dat hún product het beste is? (En niet die van de concurrent?)
Met een beetje inspanning kan je exact het zelfde filmpje maken waaruit blijkt dat de zionisten het kwaad zijn.

Eliyahu
18 juli 2014, 16:51
kan je niet lezen ofzo:lol:, er worden voorbeelden gevraagd waarin kinderen worden gehersenspoeld via tv progammas en onderwijs

Bs'd

En die voorbeelden zijn er niet.

Bestaan niet.

microwezen
18 juli 2014, 16:51
onzin vertellen zonder bronnen of linkjes blijft onzin vertellen :lol:
Lees je eigen sprookjesboekje er maar op na.

Eliyahu
18 juli 2014, 16:53
Met een beetje inspanning kan je exact het zelfde filmpje maken waaruit blijkt dat de zionisten het kwaad zijn.

Bs'd

Kan je dan even uitleggen waarom dat filmpje nog niet bestaat?

En waar het hier om gaat is een filmpje waarbij joodse kleine kinderen ingeprent wordt dat de arabieren/niet-joden apen en varkens zijn en allemaal vermoord moeten worden.

En dat is er niet, en dat bestaat niet.

Voor wat betreft arabieren kan je die bij bosjes van het web rapen.

IanVD
18 juli 2014, 18:11
Israël is een democratie die leven niet naar de achtelijkheden van een sprookjesboek...

Israel (http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Government/Legal-system): mixed legal system of English common law, British Mandate regulations, and Jewish, Christian, and Muslim religious laws.

microwezen
18 juli 2014, 18:39
Kan je dan even uitleggen waarom dat filmpje nog niet bestaat?
Nee.
Bovendien zoek ik niet naar dat soort filmpjes. Ik reageer slechts.
En qua oorsprong van het filmpje ( http://youtu.be/8EDW88CBo-8 het ging om dit filmpje, niet om de filmpjes uit jouw startpost) heb ik wel een vermoeden dat de joodse lobby een stuk groter is dan de Palestijnse lobby.

En waar het hier om gaat is een filmpje waarbij joodse kleine kinderen ingeprent wordt dat de arabieren/niet-joden apen en varkens zijn en allemaal vermoord moeten worden.

En dat is er niet, en dat bestaat niet.
Geen idee. Maar dat hebben ze dan ook helemaal niet nodig. Joodse kinderen worden vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat ze beter zijn (master race) dan de rest omdat iemand dat, uit naam van een of ander imaginair opperwezen, ooit bedacht heeft en heeft opgeschreven.

Miauw!
18 juli 2014, 20:52
Bs'd

En die voorbeelden zijn er niet.

Bestaan niet.

De Torah om te beginnen. Ergere hersenspoeling dan dat zal je niet vinden.

Of iets als dit: http://www.theguardian.com/world/201...l-racism-claim
"People ask how can these nice Jewish boys and girls become monsters once they put on a uniform. I think the major reason for that is education. So I wanted to see how school books represent Palestinians.”
In “hundreds and hundreds” of books, she claims she did not find one photograph that depicted an Arab as a “normal person”.

Miauw!
18 juli 2014, 20:58
Israel (http://www.nationmaster.com/country-info/stats/Government/Legal-system): mixed legal system of English common law, British Mandate regulations, and Jewish, Christian, and Muslim religious laws.

Ik zie daar dat citaat van Dixie. Israël leeft niet "naar de achterlijkheden van een sprookjesboek"?
Ik heb ooit een reportage gezien over drie orthodox-joodse vrouwen die wilden scheiden van hun echtgenoot, maar dat niet konden, omdat volgens de orthodox-joodse wetten een vrouw geen rechtspersoon is. Zoiets "achterlijks" is mogelijk in het "democratische" Israël van de 21e eeuw!

Miauw!
18 juli 2014, 20:59
Joodse kinderen worden vanaf hun geboorte geïndoctrineerd dat ze beter zijn (master race) dan de rest omdat iemand dat, uit naam van een of ander imaginair opperwezen, ooit bedacht heeft en heeft opgeschreven.

Het gekke is dat Eliyahu zoiets ook volmondig toegeeft; er zelfs trots op is.

Lukkas
18 juli 2014, 21:17
Ik zie daar dat citaat van Dixie. Israël leeft niet "naar de achterlijkheden van een sprookjesboek"?
Ik heb ooit een reportage gezien over drie orthodox-joodse vrouwen die wilden scheiden van hun echtgenoot, maar dat niet konden, omdat volgens de orthodox-joodse wetten een vrouw geen rechtspersoon is. Zoiets "achterlijks" is mogelijk in het "democratische" Israël van de 21e eeuw!

U moet eens dringend Israël bezoeken en met de mensen kennis maken. U praat over een volk waar u geen kloten van afweet.

Miauw!
18 juli 2014, 21:45
U moet eens dringend Israël bezoeken en met de mensen kennis maken. U praat over een volk waar u geen kloten van afweet.

Ontken je nu wat ik hier geschreven heb? Nooit de documentaire "Sentenced to marriage" gezien?
Ik had het hier niét over de "gewone" joden, maar over de orthodoxen. Die in wezen even achterlijk zijn als de fundamentalistische moslims.

microwezen
18 juli 2014, 22:57
bekijk misschien eens volgend filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=8EDW88CBo-8

Of nog beter:
Dit filmpje http://youtu.be/etXAm-OylQQ (duurt ruim 1 uur, dus ga er voor zitten)
Miko Peled was born in Jersusalem into a famous and influential Israeli Zionist family. His father was a famous General in the Israeli Army, of which Miko also served his time. [.....] Miko is just one of the many modern day Jews against Zionism and the state of Israel, and with the information he delivers in this astounding talk, it is not difficult to see why more and more Jews are rejecting Zionism and calling for the dismantling of Israel.

Kijk, dat is tenminste een ander geluid dan de reli-versie die we hier steeds om onze oren krijgen.

IanVD
18 juli 2014, 23:20
Ik zie daar dat citaat van Dixie. Israël leeft niet "naar de achterlijkheden van een sprookjesboek"?
Ik heb ooit een reportage gezien over drie orthodox-joodse vrouwen die wilden scheiden van hun echtgenoot, maar dat niet konden, omdat volgens de orthodox-joodse wetten een vrouw geen rechtspersoon is. Zoiets "achterlijks" is mogelijk in het "democratische" Israël van de 21e eeuw!

Dixie zal de vele Israëlische asielaanvragen voor Canada waarschijnlijk ook ontkennen. Heel democratisch als men al naar een andere continent moet verhuizen om te trouwen met een andersgelovig persoon...

Dixie
19 juli 2014, 00:59
Lees je eigen sprookjesboekje er maar op na.

:lol: haha ik geloof helemaal niet in sprookjesboeken slaagt tegen niet waar?

Dixie
19 juli 2014, 01:01
Bs'd

En die voorbeelden zijn er niet.

Bestaan niet.

tuurlijk niet vandaar hun gekronkel :lol:

Dixie
19 juli 2014, 01:02
De Torah om te beginnen. Ergere hersenspoeling dan dat zal je niet vinden.


jouw sprookjes boek van mo de pedofeet is een pak erger hoor :lol:

Dixie
19 juli 2014, 01:05
Ik zie daar dat citaat van Dixie. Israël leeft niet "naar de achterlijkheden van een sprookjesboek"?
Ik heb ooit een reportage gezien over drie orthodox-joodse vrouwen die wilden scheiden van hun echtgenoot, maar dat niet konden, omdat volgens de orthodox-joodse wetten een vrouw geen rechtspersoon is. Zoiets "achterlijks" is mogelijk in het "democratische" Israël van de 21e eeuw!
ga je nu nog beweren dat religieuze regels boven de wetten van Israël staan gelieve dan bronnen of linkjes te plaatsen ipv steeds leugens en onzin te uiten:-D

Dixie
19 juli 2014, 01:07
Dixie zal de vele Israëlische asielaanvragen voor Canada waarschijnlijk ook ontkennen. Heel democratisch als men al naar een andere continent moet verhuizen om te trouwen met een andersgelovig persoon...

jij kan veel Jodenhatende onzin plaatsen maar bronnen of linkjes geven is te veel gevraagd blijkbaar :lol:

microwezen
19 juli 2014, 01:34
:lol: haha ik geloof helemaal niet in sprookjesboeken slaagt tegen niet waar?
Dan lees je het sprookjesboek van Eliyahu. Staat het allemaal in.

microwezen
19 juli 2014, 01:36
jouw sprookjes boek van mo de pedofeet is een pak erger hoor :lol:
Jottum! Een sprookjesboek vergelijking! Vergeten we dan ook niet de gristelijke bijbel er bij te pakken? En het boek van de Mormonen natuurlijk ook.
Gaan we ook nog onderscheid maken hoe de zwakzinnigen dat soort boekjes lezen (verschil tussen grevo's en katho's, sala en andere fieten bijvoorbeeld)

Wie gaat de stand bijhouden?

Lukkas
19 juli 2014, 10:22
...

Lukkas
19 juli 2014, 13:06
Ontken je nu wat ik hier geschreven heb? Nooit de documentaire "Sentenced to marriage" gezien?
Ik had het hier niét over de "gewone" joden, maar over de orthodoxen. Die in wezen even achterlijk zijn als de fundamentalistische moslims.

Orthodoxe Joden vergelijken met moslimfundamentalisten vind ik er ver over en een onwaarschijnlijk zwak argument. Ik voel mij honderdduizend maal veiliger tussen orthodoxe Joden dan tussen moslimfundamentalisten.

Een klein voorproefje?: http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstand-in-Midden-Oosten/article/detail/1949651/2014/07/19/Laatste-christenen-hebben-Mossoel-verlaten.dhtml

Als de Joden zich niet verdedigen staat hen dat wachten. Maar dat zal u natuurlijk een zorg wezen. Draagt u vandaag een gewone hoofddoek of een niqab?

Miauw!
19 juli 2014, 13:27
Orthodoxe Joden vergelijken met moslimfundamentalisten vind ik er ver over en een onwaarschijnlijk zwak argument. Ik voel mij honderdduizend maal veiliger tussen orthodoxe Joden dan tussen moslimfundamentalisten.

Een klein voorproefje?: http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstand-in-Midden-Oosten/article/detail/1949651/2014/07/19/Laatste-christenen-hebben-Mossoel-verlaten.dhtml

Als de Joden zich niet verdedigen staat hen dat wachten. Maar dat zal u natuurlijk een zorg wezen. Draagt u vandaag een gewone hoofddoek of een niqab?

Ze denken anders over veel onderwerpen hetzelfde, hoor, o.a. over de positie van de vrouw en over homo's.

Wat ISIS betreft: ik hoop van harte dat iemand, of het nu moslims of Joden zijn, hen de genadeslag toebrengt.

En vandaag draag ik bijzonder weinig. :)

Boduo
19 juli 2014, 14:16
Ze denken anders over veel onderwerpen hetzelfde, hoor, o.a. over de positie van de vrouw en over homo's.

Wat ISIS betreft: ik hoop van harte dat iemand, of het nu moslims of Joden zijn, hen de genadeslag toebrengt.

En vandaag draag ik bijzonder weinig. :)

Vandaag gaat het erover dat de Israelische tanks grote kuis houden in de Hamas infrastruktuur.

Hoomer
19 juli 2014, 14:34
Vandaag gaat het erover dat de Israelische tanks grote kuis houden in de Hamas infrastruktuur.
Met bewonderingswaardig weinig slachtoffers voor zo een offensief.

Miauw!
19 juli 2014, 15:27
Vandaag gaat het erover dat de Israelische tanks grote kuis houden in de Hamas infrastruktuur.

Ze houden vooral grote kuis in de Palestijnse burgerbevolking.

Lukkas
19 juli 2014, 18:34
Ze houden vooral grote kuis in de Palestijnse burgerbevolking.

Grote kuis? Als de Joden echt willen is gans Palestina tegen morgen platgewalst. Dus vergeet zeker niet te overdrijven.

Boduo
19 juli 2014, 18:52
Ze houden vooral grote kuis in de Palestijnse burgerbevolking.

Dat noemt men nu collateral damage.
Tijdens WO II begroef men de slachtoffers en na de begrafenis werd er nog nauwelijks 1 dag over gepraat.

Geert C
19 juli 2014, 19:03
ga je nu nog beweren dat religieuze regels boven de wetten van Israël staan gelieve dan bronnen of linkjes te plaatsen ipv steeds leugens en onzin te uiten:-D
Die religieuze regels zijn de wet in Israël. Voor Israëlische joden wordt de regelgeving rond huwelijken en echtscheidingen bepaald door het officiële rabbinaat, niet door de burgerlijke overheid. Het zijn wel degelijk de religieuze autoriteiten die bepalen wie mag trouwen en/of scheiden. Dat ga je toch niet ontkennen, mag ik hopen?

Miauw!
19 juli 2014, 19:11
Die religieuze regels zijn de wet in Israël. Voor Israëlische joden wordt de regelgeving rond huwelijken en echtscheidingen bepaald door het officiële rabbinaat, niet door de burgerlijke overheid. Het zijn wel degelijk de religieuze autoriteiten die bepalen wie mag trouwen en/of scheiden. Dat ga je toch niet ontkennen, mag ik hopen?

Bedankt om in mijn plaats te antwoorden! Dixie staat op mijn negeerlijst, zodat ik zijn onzin niet meer hoef te lezen en hij me niet meer uit mijn tent kan lokken. Blijkbaar zit hij dus nog altijd te roepen dat mijn beweringen "leugens" en "onzin" zijn! :) Gelukkig weet iedereen inmiddels wel wat die uitroepen waard zijn! :)

Tamam
19 juli 2014, 20:23
Grote kuis? Als de Joden echt willen is gans Palestina tegen morgen platgewalst. Dus vergeet zeker niet te overdrijven.

dat zou de Israelische regering willen doen.. maar ze weten dat een genocide op 1 dag zelf voor amerika niet door de beugel kan. dus ze doen de etnische zuivering van Palestina geleidelijk.

Dixie
19 juli 2014, 21:11
Dan lees je het sprookjesboek van Eliyahu. Staat het allemaal in.

begrijpend lezen wat moeilijk zeker :-D
ik geloof niet in onzichtbare vriendjes ...

Dixie
19 juli 2014, 21:14
Ze houden vooral grote kuis in de Palestijnse burgerbevolking.

neen enkel grote kuis bij je vriendjes van hamas:-D

Dixie
19 juli 2014, 21:16
Die religieuze regels zijn de wet in Israël. Voor Israëlische joden wordt de regelgeving rond huwelijken en echtscheidingen bepaald door het officiële rabbinaat, niet door de burgerlijke overheid. Het zijn wel degelijk de religieuze autoriteiten die bepalen wie mag trouwen en/of scheiden. Dat ga je toch niet ontkennen, mag ik hopen?
kan zijn maar ga jij nu beweren dat al hun wetten uit religieuze regels bestaan of wat :-D

Dixie
19 juli 2014, 21:17
Bedankt om in mijn plaats te antwoorden! Dixie staat op mijn negeerlijst, zodat ik zijn onzin niet meer hoef te lezen en hij me niet meer uit mijn tent kan lokken. Blijkbaar zit hij dus nog altijd te roepen dat mijn beweringen "leugens" en "onzin" zijn! :) Gelukkig weet iedereen inmiddels wel wat die uitroepen waard zijn! :)

idd meer en meer hier op het forum hebben ze je onzin al door, daar verheug ik me op !

Miauw!
20 juli 2014, 23:25
Die religieuze regels zijn de wet in Israël. Voor Israëlische joden wordt de regelgeving rond huwelijken en echtscheidingen bepaald door het officiële rabbinaat, niet door de burgerlijke overheid. Het zijn wel degelijk de religieuze autoriteiten die bepalen wie mag trouwen en/of scheiden. Dat ga je toch niet ontkennen, mag ik hopen?

In dit verband is dit wel interessant: één van de redenen waarom Israël nog steeds geen grondwet heeft: http://www.deondernemer.nl/buitenland/201311/Zestig-jaar-maar-geen-grondwet.html
"We noemen haar Anat, de 26-jarige Israëlische uit Rishon LeZion. Ze is tot over haar oren verliefd op de twee jaar oudere Oren, een Israëliër uit het nabij gelegen Tel Aviv. Oren vroeg haar ten huwelijk, zij zei onmiddellijk ‘ja’. En toen begon de ellende. De rabbinale autoriteiten gaven hen geen toestemming te trouwen.
Anat zou niet joods genoeg zijn; haar moeder is een tot het jodendom bekeerde Duitse die naar Israël is geëmigreerd. Dat Anats vader een joodse Israëliër is, speelt geen rol: volgens de joodse wet gaat het jodendom over van moeder op kind. En dus is Anat, in Israël geboren en getogen, één van de 350.000 Israëlische staatsburgers die niet in eigen land mogen trouwen. Het burgerlijk huwelijk bestaat in Israël niet. Na haar dood mogen Anat en Oren, die uiteindelijk in het buitenland zijn getrouwd, niet naast elkaar op een joodse begraafplaats liggen. Voor hen is het letterlijk ‘tot de dood ons scheidt’."

"De ultra- en orthodoxe joden zijn niet bereid tot een compromis. Zij willen maar één ding: iedereen en alles ondergeschikt maken aan de joodse religieuze wetten. Als gevolg van het versnipperde politieke systeem hebben ze een onevenredig grote politieke macht en die buiten ze uit. Ik ben bang dat we een zeer religieus getinte grondwet krijgen als er nu in de Knesset over wordt gestemd. Dan verwordt onze democratie officieel tot een theocratie. Misschien moeten we er daarom mee wachten."

Dixie
20 juli 2014, 23:32
er zijn dummy's die constant Joden of Israël bij topics halen die geheel over andere zaken handelt, zou dit ingegeven zijn door pure Jodenhaat?

microwezen
21 juli 2014, 01:09
zou dit ingegeven zijn door pure Jodenhaat?

Nee.

Eliyahu
21 juli 2014, 05:24
er zijn dummy's die constant Joden of Israël bij topics halen die geheel over andere zaken handelt, zou dit ingegeven zijn door pure Jodenhaat?

Bs'd

Door wat anders? De obsessie met joden is verbazingwekkend.

Peche
21 juli 2014, 07:54
bekijk misschien eens volgend filmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=8EDW88CBo-8

Toch straf dat het filmpje toegeeft dat er maar pas een probleem is vanaf 1947.
Wat is er toen gebeurd? Just, toen zijn er ongevraagd Joden op dat stuk grond gezet. En nu zijn ze verwonderd dat ze die staat niet willen erkennen?
De manier waarop kan misschien ook eens in vraag gesteld worden he?

Laat een democratie dat daar uitzoeken, meerderheid tegen minderheid.
En laat het Westen zich nu eens voor een keer niet moeien.
Wat dan? ;)

circe
21 juli 2014, 08:17
Toch straf dat het filmpje toegeeft dat er maar pas een probleem is vanaf 1947.
Wat is er toen gebeurd? Just, toen zijn er ongevraagd Joden op dat stuk grond gezet. En nu zijn ze verwonderd dat ze die staat niet willen erkennen?
De manier waarop kan misschien ook eens in vraag gesteld worden he?

Laat een democratie dat daar uitzoeken, meerderheid tegen minderheid.
En laat het Westen zich nu eens voor een keer niet moeien.
Wat dan? ;)

je méént het? Toch niet gedropt vanuit een vliegtuig of zo?

Peche
21 juli 2014, 08:19
Neeje met den bananenboot van Engeland :D

Peche
21 juli 2014, 08:29
Maar serieus nu, waarom spreekt de film dan maar pas vanaf 1947?
Als dat je vertrekpunt is, dan wil ik de geschiedenis daar achter ook wel eens horen.
Kan iemand mij een wereldkaart nemen ouder dan 1947 en mij Israël op de kaart aanwijzen aub?

sepper
21 juli 2014, 08:40
Ottomaans gebied, zij hebben het territorium verloren na WO I Dan is het Brits mandaatgebied geworden. Onder dit mandaat was het de bedoeling dat dit een joods thuisland zou worden. Uiteindelijk is slecht 16% van het gebied naar de joden gegaan.
Moesten de Ottomanen niet per se oorlogje willen spelen, konden ze nog vrij beschikken over het gebied. Maar ze hebben verloren...

Peche
21 juli 2014, 08:50
maw het was nog palestina alvorens GB er in de soep kwam roeren en de joden er met hun bananenboot naartoe stuurde?

sepper
21 juli 2014, 08:58
maw het was nog palestina alvorens GB er in de soep kwam roeren en de joden er met hun bananenboot naartoe stuurde?

Neen, het was Ottomaans, het is nooit palestijns geweest.

En ik herhaal: oorlog verliezen en daardoor ook grondgebied verliezen betekent dat de overwinnaar met het grondgebied mogen doen wat ze willen.

Boduo
21 juli 2014, 09:56
maw het was nog palestina alvorens GB er in de soep kwam roeren en de joden er met hun bananenboot naartoe stuurde?

What's a name ?
Palestina, Israel, ...
Vandaag doen de Merkava's hun werk, tot spijt van wie het benijdt, sorry.

Peche
21 juli 2014, 11:03
Dat lost zijn eigen ginder wel op. Enige wat mij boeit is dat het ginder blijft :)
Het ottomaans rijk was wel een islamitisch rijk he sepper. Daar effe joden tussen knallen en grenzen rondomheen bouwen is om problemen vragen.

Ja, laat Israël de oorlog eens uitvechten zonder internationale druk, Israël had al 2x gevallen. Dus wat te doen als ISIS alles overneemt en grondgebied inneemt? Dat is hoe oorlog werkt tenslotte. Laten we alles zijn gang gaan he. Komt wel snor.

microwezen
21 juli 2014, 11:41
En ik herhaal: oorlog verliezen en daardoor ook grondgebied verliezen betekent dat de overwinnaar met het grondgebied mogen doen wat ze willen.
Dus Duitsland bestaat nog door de gratie van de geallieerden?

Miauw!
21 juli 2014, 11:44
Ottomaans gebied, zij hebben het territorium verloren na WO I Dan is het Brits mandaatgebied geworden. Onder dit mandaat was het de bedoeling dat dit een joods thuisland zou worden. Uiteindelijk is slecht 16% van het gebied naar de joden gegaan.


16 % ? 8O Bron?

Ke Nan
21 juli 2014, 12:09
De beste oplossing is de voormalige Ottomaanse gebieden aan Turkije geven.

George Friedman (http://www.youtube.com/watch?v=bWM8EYUJc3Y)

Boduo
21 juli 2014, 12:15
Dat lost zijn eigen ginder wel op. Enige wat mij boeit is dat het ginder blijft :)
Het ottomaans rijk was wel een islamitisch rijk he sepper. Daar effe joden tussen knallen en grenzen rondomheen bouwen is om problemen vragen.

Ja, laat Israël de oorlog eens uitvechten zonder internationale druk, Israël had al 2x gevallen. Dus wat te doen als ISIS alles overneemt en grondgebied inneemt? Dat is hoe oorlog werkt tenslotte. Laten we alles zijn gang gaan he. Komt wel snor.

ISIS zal moeten héél vroeg opstaan om Israel "over te nemen" !!!

;-)

circe
21 juli 2014, 12:28
De beste oplossing is de voormalige Ottomaanse gebieden aan Turkije geven.

George Friedman (http://www.youtube.com/watch?v=bWM8EYUJc3Y)

ja sè! hadden ze maar niet met de Duitsers moeten meeheulen in WOI !

Karel Martel B
21 juli 2014, 12:30
De beste oplossing is de voormalige Ottomaanse gebieden aan Turkije geven.

Of aan de Romeinen. Of aan de Macedoniers. Of waarom niet aan Iran?

circe
21 juli 2014, 12:34
Ottomaans gebied, zij hebben het territorium verloren na WO I Dan is het Brits mandaatgebied geworden. Onder dit mandaat was het de bedoeling dat dit een joods thuisland zou worden. Uiteindelijk is slecht 16% van het gebied naar de joden gegaan.
Moesten de Ottomanen niet per se oorlogje willen spelen, konden ze nog vrij beschikken over het gebied. Maar ze hebben verloren...

ik gebruik gewoonlijk 75/25%

HIER (http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=5) wordt de geschiedenis nog eens verteld.

http://www.vecip.com/images/brits%20mandaat.jpg

Ke Nan
22 juli 2014, 08:49
Of aan de Romeinen. Of aan de Macedoniers. Of waarom niet aan Iran?

De Turken hebben een geschiktere aanleg tot efficiënt bestuur. Dat is genetisch bepaald.

Pericles
22 juli 2014, 08:56
Bs'd

Er komen wat quotes uit boeken die niet letterlijk genomen worden, maar niemand kan iets vergelijksbaars laten zien als die driejarige kinderen die gehersenspoeld worden dat joden apen en varkens zijn en allemaal doodgeschoten moeten worden.

Zoiets bestaat gewoon niet in het jodendom.

En voorzover ik weet in geen enkele andere religie.

Misschien in het satanisme...

http://1.bp.blogspot.com/-gtd2xxFfG2w/Tc5DMm1OHYI/AAAAAAAAAQU/VP9Af639PVw/s1600/Islam_Evil_of_Our_Time.jpg

Inderdaad , zowel in het jodendom als het christendom bestaat er exegese. De teksten zijn niet letterlijk te nemen. Zoiets bestaat er niet in de islam. De koran is het woord van God en is als dusdanig letterlijk te nemen en niet voor interpretatie vatbaar.

Dixie
22 juli 2014, 19:55
Het ottomaans rijk was wel een islamitisch rijk he sepper. Daar effe joden tussen knallen en grenzen rondomheen bouwen is om problemen vragen.


ja want islamieten vechten niet ondereen zie maar naar het ottomaans rijk en hun strijd tegen de arabieren... trouwens er is altijd Joodse aanwezigheid geweest en het terrorisme tegen de Joden begon al 25 jaar voor de staat Israël werd opgericht

Peche
23 juli 2014, 05:46
Islamieten vechten zeer zeker ondereen Dixie. Maar waarom gaat het Westen achter "dictators" die Israël tolereerden? Waarom? Dat is toch puur een conflict in de hand werken?
Wiens schuld is ISIS? Wiens schuld is Libië? Wiens schuld is Irak?

Peche
23 juli 2014, 05:55
ISIS zal moeten héél vroeg opstaan om Israel "over te nemen" !!!

;-)

ISIS niet zozeer.
Maar op zich is er maar 1 land dat Israël echt "luchtte". Die leider is gevallen in de Arabische lente.
Waarover gaat de Arabische lente? Waarom wou men van hun leiders af?
Hun leiders luchtte Israël, degene die dat niet deed heeft kerncentrales gebouwd.
De rest hebben ze gewoon publiek laten lynchen door het volk. En wat is de volgende stap voor het volk? No food, enkel AK47.
Ik zou de weg kiezen die het meeste eten in mijn gezin hun mond steekt. Daar is dat in velen gevallen zo'n jihad groepering in gaan. Een broederschap met één gemeenschappelijk doel, Israël van de kaart.

sepper
23 juli 2014, 06:16
Dat lost zijn eigen ginder wel op. Enige wat mij boeit is dat het ginder blijft :)
Het ottomaans rijk was wel een islamitisch rijk he sepper. Daar effe joden tussen knallen en grenzen rondomheen bouwen is om problemen vragen.

Ja, laat Israël de oorlog eens uitvechten zonder internationale druk, Israël had al 2x gevallen. Dus wat te doen als ISIS alles overneemt en grondgebied inneemt? Dat is hoe oorlog werkt tenslotte. Laten we alles zijn gang gaan he. Komt wel snor.

Israel maakt aanspraak op het volledige vroegere mandaatgebied palestina. Dat is vastgelegd in internationale verdragen. Er is geen enkel ander verdrag dat de latere grenzen van israel, jordanie of de palestijnse gebieden regelt, dus heeft israel recht op het volledige gebied. Het doet er niet toe of er Arabieren rond of in het gebied wonen, de internationale verdragen zijn van tel.

Peche
23 juli 2014, 06:20
Wie heeft bepaald dat zoiets mag Sepper? Hadden ze iets aan Egypte en Palestina gevraagd?
Die zeiden NEEN!
Toch heeft men zich jaren verzet, vandaag nog steeds.
De internationale verdragen hebben ons tot Irak en Libië geleid. Tijd voor nieuwe internationale verdragen.

sepper
23 juli 2014, 06:26
Wie heeft bepaald dat zoiets mag Sepper? Hadden ze iets aan Egypte en Palestina gevraagd?
Die zeiden NEEN!
Toch heeft men zich jaren verzet, vandaag nog steeds.
De internationale verdragen hebben ons tot Irak en Libië geleid. Tijd voor nieuwe internationale verdragen.

Ze hadden niets aan egypte en palestina te vragen. Palestina was ottomaans gebied, de ottomanen hebben oorlog gevoerd en verloren.
Irak en Libië hebben hier niets mee te maken, wel het feit dat Polen nog bestaat en een stabiele democratie is. Dit land is immers in dezelfde periode gevormd in dezelfde omstandigheden.

Peche
23 juli 2014, 06:31
Waarom hadden ze niets te vragen? Ze steken boten vol met joden, zetten dat op een lap grond, pakken steeds meer grond en niemand die wat mag zeggen?
Als een vader van vermoorde kinderen Israël binnenrijdt en bom laat ontploffen is het een schande? Dat Israël met oorlog steeds meer grond inneemt mag maar? In ruil voor vrede krijgen de Palestijnen een stuk grond terug, het bloed eraan moeten ze maar vergeten?
Nee neen, mensen die denken dat Islam "bullshit" is eens goed lachen met ISIS mogen met mij binnen 10 jaar nog eens chatten.
Israël zelf beseft wel in welk mijnenveld ze zit, en ik hoop dat het Westen zich nu eens terugtrekt en ze hunder boel ginder zelf laten oplossen.

sepper
23 juli 2014, 06:43
Waarom hadden ze niets te vragen? Ze steken boten vol met joden, zetten dat op een lap grond, pakken steeds meer grond en niemand die wat mag zeggen?
Als een vader van vermoorde kinderen Israël binnenrijdt en bom laat ontploffen is het een schande? Dat Israël met oorlog steeds meer grond inneemt mag maar? In ruil voor vrede krijgen de Palestijnen een stuk grond terug, het bloed eraan moeten ze maar vergeten?
Nee neen, mensen die denken dat Islam "bullshit" is eens goed lachen met ISIS mogen met mij binnen 10 jaar nog eens chatten.
Israël zelf beseft wel in welk mijnenveld ze zit, en ik hoop dat het Westen zich nu eens terugtrekt en ze hunder boel ginder zelf laten oplossen.

Inderdaad, niemand mag wat zeggen, dat deden de Duitsers ook niet toen ze massaal centraal- en oost-europa moesten verlaten na WO I en WO II. Dat was onder dezelfde omstandigheden en dezelfde periode, dus ik zie niet wat er verschillend is met de situatie in het mandaatgebied Palestina BEHALVE dat de arabieren helemaal niet verplicht zijn het gebied te verlaten.

Peche
23 juli 2014, 06:46
Maar Palestina is toch van de Palestijnen? Zie zelf naar de grond in 1947 en vandaag. Het gaat niet meer om een lapje grond he. Het is meer dan verdubbeld in grootte sinds 1947. Ergo, er leefde ooit kinderen en mensen op die gronden die nu niet meer leven dankzij de bommen van Israël. Bommen die men werpt om hun gebied te vergroten en niet om zichzelf te beschermen. Natuurlijk heb je ooit genoeg grond en moet je je verdedigen tegen resterende vijanden.

Maar laten we nu eens heel eerlijk zijn allemaal. Aan wie hoort de grond het meeste toe? Heel eerlijk, zonder interntionale bullshit er rond.
I've seen the future, and there was no Israël.

Eliyahu
23 juli 2014, 07:08
Toch straf dat het filmpje toegeeft dat er maar pas een probleem is vanaf 1947.

Bs'd

Pas een probleem vanaf '47?

Hoe noem jij dan de grote jodenslachting in '26 in Israel?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hebron

Eliyahu
23 juli 2014, 07:09
Maar Palestina is toch van de Palestijnen? Zie zelf naar de grond in 1947 en vandaag. Het gaat niet meer om een lapje grond he. Het is meer dan verdubbeld in grootte sinds 1947. Ergo, er leefde ooit kinderen en mensen op die gronden die nu niet meer leven dankzij de bommen van Israël. Bommen die men werpt om hun gebied te vergroten en niet om zichzelf te beschermen.

Bs'd

Waarom is het dat als het om joden gaat dat dan onbekommerd de meest verschrikkelijke leugens in de rondt gestrooid worden?? :-(

Eliyahu
23 juli 2014, 07:12
Wie heeft bepaald dat zoiets mag Sepper? Hadden ze iets aan Egypte en Palestina gevraagd?

Bs'd

En waarom zou Egypte iets gevraagd moeten worden daarover??

En palestina was toen Engels, en de engelsen en de geallieerden hebben het aan de joden gegeven.

Eliyahu
23 juli 2014, 07:13
Waarom hadden ze niets te vragen? Ze steken boten vol met joden, zetten dat op een lap grond, pakken steeds meer grond en niemand die wat mag zeggen?
Als een vader van vermoorde kinderen Israël binnenrijdt en bom laat ontploffen is het een schande? Dat Israël met oorlog steeds meer grond inneemt mag maar? In ruil voor vrede krijgen de Palestijnen een stuk grond terug, het bloed eraan moeten ze maar vergeten?


Bs'd

Er zit bloed aan omdat de arabieren keer op keer op keer oorlogen beginnen, net als nu.

Peche
23 juli 2014, 07:39
Bs'd

Pas een probleem vanaf '47?

Hoe noem jij dan de grote jodenslachting in '26 in Israel?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbad_van_Hebron

Noemde dat toen al Israël? Er staat in uw link dat het toen Brits gebied was.
De jodenslachting ontken ik niet.

Bs'd

Waarom is het dat als het om joden gaat dat dan onbekommerd de meest verschrikkelijke leugens in de rondt gestrooid worden?? :-(

Verbeter ze dan? Weet je nog hoe we over het ontstaan van de naam Israël debateerde in GEL? Je was daar snel weg en zei dat het mijn interpretatie was.
Maar lees zelf genesis er nog eens op na wie de man juist was dat de naam Israël krijgt. Hoe deze verworven wordt en hoe incestueuze het erna aan toe kan gaan.
Hoe kan je verwachten dat zoiets ooit serieux genomen wordt?
Bs'd

En waarom zou Egypte iets gevraagd moeten worden daarover??

En palestina was toen Engels, en de engelsen en de geallieerden hebben het aan de joden gegeven.

Men zegt dat zoiets internationaal goedgekeurd was. Ik zei dan: is de buurlanden niets gevraagd? Zijn dat geen belangrijke partners ? Het zijn zij die ermee te maken krijgen he. Niet die van de NAVO en de UN he.
Wat zijn de internationale verdragen binnenkort nog waard als Azië het overneemt? Dan schuiven de belangen toch gewoon op?

Bs'd

Er zit bloed aan omdat de arabieren keer op keer op keer oorlogen beginnen, net als nu.

Ik leef nog niet zo héél lang. Maar ik heb oorlogen gezien en recent gezien hoe deze ontketend worden. Tijd dat iedereen het eens recht in de ogen kijkt en erkend. Het mes snijdt langs twee kanten.
Niemand wou Israël op enkele koppen na. Als zo'n internationaal verdrag hardnekkig wordt opgedrongen moet je niet verbaasd zijn dat daar conflict van komt.
Wat men anno 1947 gedaan heeft is puur WO3 zaaien. En men wist het verdomd goed. Control, consume, repeat.

Eliyahu
23 juli 2014, 11:48
Maar Palestina is toch van de Palestijnen? Zie zelf naar de grond in 1947 en vandaag. Het gaat niet meer om een lapje grond he. Het is meer dan verdubbeld in grootte sinds 1947.

Bs'd

Tja, dat kan je wel eens zo hebben als je een oorlog begint en je verliest 'm.

Ergo, er leefde ooit kinderen en mensen op die gronden die nu niet meer leven dankzij de bommen van Israël. Bommen die men werpt om hun gebied te vergroten en niet om zichzelf te beschermen.

Leugen en bedrog.

De westbank is veroverd nadat Israel weer eens door Jordanie werd aangevallen.

Het is veroverd in een VERDEDIGINGSOORLOG.

En daarom heeft Israel er meer aanspraak op dan Jordanie wat het veroverd had in een aanvalsoorlog.

Eliyahu
23 juli 2014, 11:50
Waarom hadden ze niets te vragen? Ze steken boten vol met joden, zetten dat op een lap grond, pakken steeds meer grond en niemand die wat mag zeggen?

Bs'd

Iedereen mag zeggen wat hij wil, maar de rechthebbenden op dat gebied waren de geallieerden, en die hebben het aan de joden gegeven. Dat is wat telt.

Wat iedereen verder zegt telt niet.

Als een vader van vermoorde kinderen Israël binnenrijdt en bom laat ontploffen is het een schande? Dat Israël met oorlog steeds meer grond inneemt mag maar? In ruil voor vrede krijgen de Palestijnen een stuk grond terug, het bloed eraan moeten ze maar vergeten?
Nee neen, mensen die denken dat Islam "bullshit" is eens goed lachen met ISIS mogen met mij binnen 10 jaar nog eens chatten.
Israël zelf beseft wel in welk mijnenveld ze zit, en ik hoop dat het Westen zich nu eens terugtrekt en ze hunder boel ginder zelf laten oplossen.

Deden ze dat maar, dan was het probleem heel snel opgelost.

Eliyahu
23 juli 2014, 11:52
Maar Palestina is toch van de Palestijnen?

Bs'd

Hoe kom je op dat zotte idee? Het is nooit van de palestijnen geweest en het is nu ook niet van de palestijenen.

Maar laten we nu eens heel eerlijk zijn allemaal. Aan wie hoort de grond het meeste toe? Heel eerlijk, zonder interntionale bullshit er rond.

Aan de joden, en niet aan de import arabieren.


I've seen the future, and there was no Israël.

Dat zou je wel graag willen he?

Nietzsche
23 juli 2014, 11:54
Wauw, weer een prachtig topic. Zoveel nuance in zo,n kleine post is tegenwoordig erg zeldzaam. Ook goed dat de indoctrinatie technieken van Israël aan de kaart wordt gesteld door ts (topicstarter).

Waar twee vechten, doen altijd twee partijen "slechte" dingen. En ts toont aan dat hij zich dat erg goed realiseert. Sommige posters hier zijn pro Israël of pro Palestina, en hebben een totaal gebrek aan nuance en interpretatievermogen. Gelukkig is dat met ts een ander verhaal.

Eliyahu
23 juli 2014, 11:55
Noemde dat toen al Israël? Er staat in uw link dat het toen Brits gebied was.
De jodenslachting ontken ik niet.



Verbeter ze dan? Weet je nog hoe we over het ontstaan van de naam Israël debateerde in GEL? Je was daar snel weg en zei dat het mijn interpretatie was.
Maar lees zelf genesis er nog eens op na wie de man juist was dat de naam Israël krijgt. Hoe deze verworven wordt en hoe incestueuze het erna aan toe kan gaan.
Hoe kan je verwachten dat zoiets ooit serieux genomen wordt?


Men zegt dat zoiets internationaal goedgekeurd was. Ik zei dan: is de buurlanden niets gevraagd? Zijn dat geen belangrijke partners ?

Bs'd

Nee. die hebben zich met hun eigen zaken te bemoeien.

Het zijn zij die ermee te maken krijgen he. Niet die van de NAVO en de UN he.
Wat zijn de internationale verdragen binnenkort nog waard als Azië het overneemt? Dan schuiven de belangen toch gewoon op?

Ja en?

Ik leef nog niet zo héél lang. Maar ik heb oorlogen gezien en recent gezien hoe deze ontketend worden. Tijd dat iedereen het eens recht in de ogen kijkt en erkend. Het mes snijdt langs twee kanten.
Niemand wou Israël op enkele koppen na.

De westerse wereld wilde het.

Als zo'n internationaal verdrag hardnekkig wordt opgedrongen moet je niet verbaasd zijn dat daar conflict van komt.
Wat men anno 1947 gedaan heeft is puur WO3 zaaien. En men wist het verdomd goed. Control, consume, repeat.

?????????????

Eliyahu
23 juli 2014, 17:32
Zoals deze soort leugens?

Bs'd

Iedereen met twee werkende hersencellen weet dat dat de waarheid is.

Dixie
23 juli 2014, 21:06
Islamieten vechten zeer zeker ondereen Dixie. Maar waarom gaat het Westen achter "dictators" die Israël tolereerden? Waarom? Dat is toch puur een conflict in de hand werken?
Wiens schuld is ISIS? Wiens schuld is Libië? Wiens schuld is Irak?

Islam,Islam en Islam. Het Westen en Israël heeft daar NIETS mee te maken

Dixie
23 juli 2014, 21:08
Wie heeft bepaald dat zoiets mag Sepper? Hadden ze iets aan Egypte en Palestina gevraagd?
Die zeiden NEEN!

en het merendeel van de wereld zei JA! trouwens er waren toen geen palestijnen

atmosphere
23 juli 2014, 22:01
Wie heeft bepaald dat zoiets mag Sepper? Hadden ze iets aan Egypte en Palestina gevraagd?
Die zeiden NEEN!
Toch heeft men zich jaren verzet, vandaag nog steeds.
De internationale verdragen hebben ons tot Irak en Libië geleid. Tijd voor nieuwe internationale verdragen.

feitelijk onjuist.
De landen die verdragen kunnen negeren hebben dat gedaan.

Peche
23 juli 2014, 22:04
Maar hoeveel joden zaten er op dat grondgebied tussen het jaar 0 en 1947?
Als Israël werkelijk maar bestaat vanaf 1947 dan is history not what we think it is.
Ik denk dat ik een beter projectje dan evolutie gevonden heb.

IanVD
23 juli 2014, 22:26
Bs'd

Iedereen met twee werkende hersencellen weet dat dat de waarheid is.

Diegenen met 2 werkende hersencellen zullen dat misschien voor waarheid aannemen, maar de rest met meer dan 2 werkende hersencellen zijn wat kritischer opgesteld.

microwezen
23 juli 2014, 23:53
Tja, dat kan je wel eens zo hebben als je een oorlog begint en je verliest 'm.
Is-ie dan al afgelopen dan?
Heeft de laatste dan het licht uitgedaan?
Zo niet, dan is het gewoon afwachten welke partij het eerste die atoombom gooit.
Tot die tijd blijft het gewoon een idiote geloofsstrijd over wiens imaginaire vriendje de beste is. Want niemand wil toegeven aan de ander.
Stelletje religieuze barbaren.

microwezen
24 juli 2014, 00:01
Wat iedereen verder zegt telt niet.

Ha, zo ken ik je weer:
"Ons geloof in de Torah is absoluut en geen archeologische vondst of wetenschappelijke studie heeft de mogelijkheid dat rotsvaste geloof te ondermijnen."
Ook een gevalletje "Wat iedereen verder zegt telt niet" hé?!

microwezen
24 juli 2014, 00:06
De westerse wereld wilde het.
Nee. De joodse lobby. (u weet wel, de diamant handelaren, beurs bobo's en bankiers)
Jouw "de westerse wereld" bestond (bestaat) niet.

microwezen
24 juli 2014, 00:22
Iedereen met twee werkende hersencellen weet dat dat de waarheid is.
En iedereen met méér dan 2 hersencellen prikt door de reli-indoctrinatie heen en gelooft niet in sprookjes die ze door de staatsmedia voorgeschoteld krijgen.

Of kijk je ook regelmatig naar Aljazeera om het verhaal van een andere kant te horen?

Jay-P.
24 juli 2014, 01:31
Bs'd

Iedereen met twee werkende hersencellen weet dat dat de waarheid is.Dat is nu toch wel uw probleem om veel medestanders te vinden he!
:rofl:

Eliyahu
24 juli 2014, 05:00
Is-ie dan al afgelopen dan?

Bs'd

Het is niet bepaald de eerste.

Eliyahu
24 juli 2014, 05:02
Nee. De joodse lobby. (u weet wel, de diamant handelaren, beurs bobo's en bankiers)
Jouw "de westerse wereld" bestond (bestaat) niet.

Bs'd

Je begint nou totale idioterie uit te braken.

De geallieerden van WO 1 hebben bepaald dat palestina voor de joden was.

En dat is niet de "joodse lobby".

Peche
24 juli 2014, 05:07
En die grond hebben ze zomaar gekregen Eliyahu?
Die arabieren op dat grondgebied gingen opzij en lagen de rode loper klaar?

Eliyahu
24 juli 2014, 05:10
En die grond hebben ze zomaar gekregen Eliyahu?
Die arabieren op dat grondgebied gingen opzij en lagen de rode loper klaar?

Bs'd

Doet dat er wat toe? Het land is van de joden en dat is dat.

Peche
24 juli 2014, 05:17
Bs'd

Doet dat er wat toe? Het land is van de joden en dat is dat.

Natuurlijk dat dat er toe doet. Het land was reeds bewoond voor joden daar toekwamen.
Wie waren de joden? Waar komen ze vandaan? Wat was hun land voor ze werkte in Egypte?
Hoe zijn ze in Egypte verzeild geraakt?

Waarom weiger je te erkennen dat de naam Israël toegeschonken is aan EEN PERSOON om een bloedlijn te volgen. Wie dat bloed niet heeft, zal nooit maar dan ook nooit volwaardig jood zijn. En nooit maar dan ook nooit de hand van zo'n meisje krijgen. Waarom je er toch aan toegeeft en onderwerpt, is mij de vraag.
Iedereen ziet dat de menselijke psyche gevangen genomen is sinds mannen rechtop stonden en in naam van God gingen praten.

Eliyahu
24 juli 2014, 05:35
Natuurlijk dat dat er toe doet. Het land was reeds bewoond voor joden daar toekwamen.
Wie waren de joden? Waar komen ze vandaan? Wat was hun land voor ze werkte in Egypte?
Hoe zijn ze in Egypte verzeild geraakt?

Bs'd

Dat kan je in de Torah lezen.

Waarom weiger je te erkennen dat de naam Israël toegeschonken is aan EEN PERSOON om een bloedlijn te volgen.

De naam Israel is de naam van een joodse stamvader.

Wie dat bloed niet heeft, zal nooit maar dan ook nooit volwaardig jood zijn.

Dat is jouw opinie. De Torah en het jodendom denken daar anders over.

Hier is wat het nederlandse rabbinaat daar over zegt:

Wie is Joods?
Iemand is joods wanneer zijn of haar moeder Joods is, of wanneer je bent toegetreden tot het Jodendom. - See more at: http://www.nik.nl/faqs-jodendom/#sthash.jsRWntiN.dpuf

En nooit maar dan ook nooit de hand van zo'n meisje krijgen.

Wat voor meisje heb je het nu over?

Peche
24 juli 2014, 05:39
Neen ik lees in het OT over nomaden zonder land, tot er uiteindelijk ene Israël wordt genoemd, Jacob. Lees wat voor bedrieger Jacob is in het OT, en een moederskindje ook. Hij kwam niet veel buiten en zat altijd maar plannetjes te beramen om anderen te bedriegen in zijn voordeel.
Rondzwerven, rondzwerven tot ge ineens met een Mozes zit die het volk moet bevrijden.
Ik lees in het OT wel over K'naan en dat ze daar een meisje moeten zoeken om de bloedlijn heel te houden, maar overal waar deze nomaden komen is het ook bevolkt door andere volkeren.
Mozes bevrijdt het volk, maar vind het beloofde land nooit. Waar het volk na hem toekomt woont er reeds volk en vechten ze met hen.
Sindsdien wordt er altijd om gevochten. De joden kwamen ergens ongewenst toe man, ze zwerven al sinds bijbelse tijden naar plaatsen waar reeds volk zit.

Eliyahu
24 juli 2014, 05:42
Neen ik lees in het OT over nomaden zonder land, tot er uiteindelijk ene Israël wordt genoemd, Jacob. Lees wat voor bedrieger Jacob is in het OT, en een moederskindje ook. Hij kwam niet veel buiten en zat altijd maar plannetjes te beramen om anderen te bedriegen in zijn voordeel.
Rondzwerven, rondzwerven tot ge ineens met een Mozes zit die het volk moet bevrijden.
Ik lees in het OT wel over K'naan en dat ze daar een meisje moeten zoeken om de bloedlijn heel te houden, maar overal waar deze nomaden komen is het ook bevolkt door andere volkeren.
Mozes bevrijdt het volk, maar vind het beloofde land nooit.

Bs'd

Hij vond het wel, maar mocht er niet in.

Waar het volk na hem toekomt woont er reeds volk en vechten ze met hen.
Sindsdien wordt er altijd om gevochten. De joden kwamen ergens ongewenst toe man, ze zwerven al sinds bijbelse tijden naar plaatsen waar reeds volk zit.

Toen de joden begonnen terug te keren naar Israel in de 19e eeuw, toen was Israel zo goed als leeg, het was een onontgonnen woestijn:

Toen de joodse pioneers terug begonnen te keren naar Israel waren er geen andere volken in Israel.

Er is wel gedurende de laatste 2000 jaar een joodse aanwezigheid geweest in Israel. Er zijn altijd joodse gemeenschappen geweest.


1695 De Nederlander Relandi doet wetenschappelijk verslag van zijn reis door het land. Zijn conclusies:

1. Alle plaatsnamen hebben een Joodse, Griekse of Romeinse oorsprong. (Dat is overigens nog steeds zo, met als enige uitzondering het Arabische Ramallah.)

2. Van een Arabische cultuur of weerslag in bijvoorbeeld de architectuur is geen sprake.

3. Het land is dunbevolkt. Er wonen nauwelijks Arabieren. Dat zijn dan voornamelijk bedouinen op doorreis, die komen werken als seizoensarbeiders.
Voorbeelden: in Jeruzalem wonen 5.000 mensen, meest Joden en wat christenen. In Gaza wonen 550 mensen, de helft Joden, de rest meest christenen. De Joden houden zich vooral met landbouw bezig, de christenen met handel en transport.


1881 "Het is geen overdrijving te zeggen dat er in Judea over een afstand van mijlen geen bewoning en geen levend wezen te zien is" (Arthur Penrhyn Stanley, de grote Britse cartograaf)



Palestine was a denuded, derelict, and depopulated country. The writings of travelers who visited Palestine in the eighteenth and throughout the nineteenth century are filled with descriptions of its emptiness, its desolation. In 1738, Thomas Shaw wrote of he absence of people to till Palestine's fertile soil.

In 1785, Constantine Francois Volney described the "ruined" and "desolate" country. He had not seen the worst. Pilgrims and travelers continued to report in heartrending terms on its condition. Almost sixty years, later, Alexander Keith, recalling Volney's description, wrote: "In his day the land had not fully reached its last degree of desolation and depopulation." (17)

In 1835, Alphonse de Lamertine could write:

"Outside the gates of Jerusalem we saw indeed no living object, heard no living sound, we found the same void, the same silence, ... as we would have expected before the entombed gates of Pompeii or Herculaneum .... a complete eternal silence reigns in the town, on the highways, in the country .... the tomb of a whole people. (18)

Mark Twain, who visited Palestine in 1867, wrote of what he saw as he traveled the length of the country:

"Desolate country whose soil is rich enough, but is given over wholly to the weeds - a silent mournful expanse ... A desolation is here that not even imagination can grace with the pomp of life and action. We reached Tabor safely. .... We never saw a human being on the whole route."

And again:

"There was hardly a tree or a shrub anywhere. Even the olive and the cactus, those fast friends of a worthless soil, had almost deserted the country."

So overwhelming was his impression of an irreversible desolation that he came to the grim conclusion that Palestine would never come to life again. As he was taking his last view of the country, he wrote:

"Palestine sits in sackcloth and ashes. Over it broods the spell of a curse that has withered its fields and fettered its energies. Palestine is desolate and unlovely. .... Palestine is no more of this workday world. It is sacred to poetry and tradition, it is dreamland."

17 Thomas Shaw, Travels and Observations Relating to Several Parts of Barbary and the Levant (London 1767) p. 331ff.; Constantine Francois Volney, Travels Through Syria and Egypt on the years 1783, 1784, and 1785 (London 1787); Alexander Keith, The Land of Israel (Edinburgh, 1844) p. 465

18 Recollections of the East, Vol. I (London, 1845) pp. 268, 308.


Toen Mark Twain in de 19e eeuw door palestina reisde schreef hij: "1867 Mark Twain reisde door het hele land en beschreef het aldus: "Het verlaten land waarvan de grond rijk genoeg is, maar overgegeven aan onkruid en overwoekert in stilte het land. De verlatenheid hier is niet voor te stellen. We bereikten veilig de berg Tabor en we zagen geen enkel mens op de hele route. Er was nergens een boom te zien, zelfs geen olijf of cactus. Zelfs deze vrienden van arme grond hadden het land bijna verlaten.

Palestina zit in zak en as. Over het land hangt de uitwerking van een vloek dat haar velden heeft overwoekerd en haar energie heeft uitgezogen. Palestina is verlaten en lelijk. Het land behoort niet meer tot de werkzame wereld".


1881 "Het is geen overdrijving te zeggen dat er in Judea over een afstand van mijlen geen bewoning en geen levend wezen te zien is" (Arthur Penrhyn Stanley, de grote Britse cartograaf)

Er leefde toen praktisch geen mens.

Maar met de joden kwam het geld, en waar aas is zijn gieren, en toen kwamen de arabieren.

Peche
24 juli 2014, 05:46
Hij mag niet in het beloofde land?
God kan de zee scheiden voor hem, maar de deuren naar het beloofde land houdt ie gesloten?
Waarom zet God al een volk op het grondgebied van zijn uitverkoren volk?

Mozes liep verdwaald Eliyahu, en misschien had hij meer bereikt had hem zijn manna met het volk gedeeld en niet tot zichzelf getrokken als eigen.
Arrogantie en mannelijk ego? Not good.
Waar zijn de vrouwelijke profeten? Waarom zou God van een man zijn vrouw verlangen dat ze zich kaal scheert onder anderen.

Waar komen de joden nu oorspronkelijk vandaan? Wat is hun eerste land geweest voor Egypte.

Eliyahu
24 juli 2014, 06:11
Hij mag niet in het beloofde land?
God kan de zee scheiden voor hem, maar de deuren naar het beloofde land houdt ie gesloten?

Bs'd

Hij hield de deur gesloten voor Mozes.

Waarom zet God al een volk op het grondgebied van zijn uitverkoren volk?

Omdat zij het toen waardig waren om daar te wonen.

Mozes liep verdwaald Eliyahu, en misschien had hij meer bereikt had hem zijn manna met het volk gedeeld en niet tot zichzelf getrokken als eigen.

Waar haal je die gekkigheid vandaan?

Arrogantie en mannelijk ego? Not good.
Waar zijn de vrouwelijke profeten?

Die waren er ook, net als vrouwelijke leiders van Israel.

Waarom zou God van een man zijn vrouw verlangen dat ze zich kaal scheert onder anderen.

Dat verlangt Hij niet.

Waar komen de joden nu oorspronkelijk vandaan? Wat is hun eerste land geweest voor Egypte.

Voor Egypte hadden ze geen land. Aardsvader Jacob/Israel trok met 70 zielen naar Egypte, en daar werden ze een groot volk.

Peche
24 juli 2014, 06:50
Dus ze hadden geen land, ze trokken naar Egypte om te werken voor Egyptenaren, gaan weg, mogen het beloofde land niet in, sindsdien verspreiden ze zich wereldwijd en krijgen ze in 1947 het land waar God de deur voor toehield?
Does not makes sense ej

Hoomer
24 juli 2014, 06:55
Dus ze hadden geen land, ze trokken naar Egypte om te werken voor Egyptenaren, gaan weg, mogen het beloofde land niet in, sindsdien verspreiden ze zich wereldwijd en krijgen ze in 1947 het land waar God de deur voor toehield?
Does not makes sense ej
Nee hoor, het was Mozes die het land van melk en honing alleen maar te zien kreeg van ver en dan stierf, mozeven mocht gerust binnen. :lol:

Peche
24 juli 2014, 07:05
Nee hoor, het was Mozes die het land van melk en honing alleen maar te zien kreeg van ver en dan stierf, mozeven mocht gerust binnen. :lol:

Droog hoor :lol:

maddox
24 juli 2014, 09:26
Hij verlangt wel bloed , stukjes voorhuid (hmm, delicatesse) en vooral veel pijn en lijden , LIJDEN zal je !!!!

Het is wel dezelfde god die Allah genoemd word. het is gewoon een kwestie van het latere wetboek te volgen of niet.

Eliyahu
24 juli 2014, 12:17
Dus ze hadden geen land, ze trokken naar Egypte om te werken voor Egyptenaren, gaan weg, mogen het beloofde land niet in, sindsdien verspreiden ze zich wereldwijd en krijgen ze in 1947 het land waar God de deur voor toehield?
Does not makes sense ej

Bs'd

Komt omdat je het niet snapt.

Ze mochten tijdelijk, 40 jaar het beloofde land niet in. Daarna wel. En nu zijn ze weer terug in het beloofde land. HalleluJah!!

Eliyahu
24 juli 2014, 12:19
Hij verlangt wel bloed , stukjes voorhuid (hmm, delicatesse) en vooral veel pijn en lijden , LIJDEN zal je !!!!

Bs'd

Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven.

Joy of living is no more a mask
The Eden I found will forever last
Migrating with the geese
My soul finally found peace

Nightwish; Know why the nightingale sings

Jay-P.
24 juli 2014, 12:26
Bs'd

Valt wel mee hoor, ik heb een prima leven. Zo had Savile

http://i3.dailyrecord.co.uk/incoming/article2472564.ece/alternates/s615b/Jimmy-Savile-photographed-in-2007.jpg

microwezen
24 juli 2014, 13:53
Je begint nou totale idioterie uit te braken.

De geallieerden van WO 1 hebben bepaald dat palestina voor de joden was.

En dat is niet de "joodse lobby".

De Balfour-verklaring (http://nl.wikipedia.org/wiki/Balfour-verklaring) betrof een brief, geschreven op 2 november 1917 door de Britse minister van Buitenlandse Zaken Arthur James Balfour aan Lord Rothschild, een leider van de Joodse gemeenschap in Groot-Brittannië. De brief was bestemd voor de Zionistische Federatie en kwam tot stand na intensieve lobby door Chaim Weizmann.

Rothschild: Lionel Walter Rothschild, 2e Baron Rothschild (8 februari 1868 - 27 augustus 1937) was een Brits bankier, politicus en zoöloog.
Chaim Weizmann: de vierde president van de Internationale Zionistenbond en de eerste president van Israël.

Maar dat geslijm van de zionistenbond was GEEN "joodse lobby"?

Man man man (http://www.man-man-man.nl/). Een klap van de molen is er niets bij.

microwezen
24 juli 2014, 14:17
Er is wel gedurende de laatste 2000 jaar een joodse aanwezigheid geweest in Israel. Er zijn altijd joodse gemeenschappen geweest.
Zoals overal in Europa, Azië, Afrika en later Amerika.
Dus?

microwezen
24 juli 2014, 14:42
Toen Mark Twain in de 19e eeuw door palestina reisde schreef hij:

http://38.media.tumblr.com/aef733c98677a864739c290afea85e95/tumblr_mpjejcVBON1s71wg6o1_500.jpg

microwezen
24 juli 2014, 14:54
Does not makes sense ej

http://i39.tinypic.com/2ut00gw.jpg

Eliyahu
24 juli 2014, 16:38
http://38.media.tumblr.com/aef733c98677a864739c290afea85e95/tumblr_mpjejcVBON1s71wg6o1_500.jpg

Bs'd

Er zijn geen "great things" in dit leven. Alleen in het hiernamaals.

Eliyahu
24 juli 2014, 16:39
http://i39.tinypic.com/2ut00gw.jpg

Bs'd

Het is niet voor niks dat atheisten een kleine uitstervende minderheid zijn.

microwezen
24 juli 2014, 17:36
Bs'd

Er zijn geen "great things" in dit leven. Alleen in het hiernamaals.
Waarom ben je hier dan nog?
Hoe sneller je in het hiernamaals bent hoe beter! Ren eens hard een Palestijns dorp in met een cartoon van Mohammed!
;)

microwezen
24 juli 2014, 17:38
Het is niet voor niks dat atheisten een kleine uitstervende minderheid zijn.
Waarmee je dus toegeeft niet voor rede vatbaar te zijn.
Kop in het zand, vingers in je oren en 'La la la la la' blijven zingen.

Eliyahu
24 juli 2014, 17:40
Waarom ben je hier dan nog?
Hoe sneller je in het hiernamaals bent hoe beter! Ren eens hard een Palestijns dorp in met een cartoon van Mohammed!
;)

Bs'd

Ik ben hier nog omdat ik het hier prima naar mijn zin hebt, en omdat dit leven is om ons voor te bereiden en beloningen te verwerven voor een goed plekje in het hiernamaals, door middel van het doen van goede daden.

Eliyahu
24 juli 2014, 17:42
Waarmee je dus toegeeft niet voor rede vatbaar te zijn.
Kop in het zand, vingers in je oren en 'La la la la la' blijven zingen.

Bs'd

Ik zie dat je geen weerwoord hebt als je geconfronteerd wordt met de simpele feiten.

Miauw!
24 juli 2014, 19:26
Bs'd

Door wat anders? De obsessie met joden is verbazingwekkend.

Als een Israëlische Jood een thread start over de Arabieren om zijn haat voor dat volk bot te vieren, is het niet onlogisch dat "Israël" of "de Joden" er worden bijgehaald.
Dat heeft niets met dummy's te maken. Noemt Dixie ze nu dummy's ipv dhimmies?

Miauw!
24 juli 2014, 19:28
je méént het? Toch niet gedropt vanuit een vliegtuig of zo?

Bijna juist, ja. Aangevoerd met vliegtuigen en schepen.

Miauw!
24 juli 2014, 19:30
Neen, het was Ottomaans, het is nooit palestijns geweest.

Dus omdat een onafhankelijke staat Vlaanderen niet bestaat, is Vlaanderen ook niet Vlaams, maar enkel Belgisch?

Miauw!
24 juli 2014, 19:31
De beste oplossing is de voormalige Ottomaanse gebieden aan Turkije geven.

George Friedman (http://www.youtube.com/watch?v=bWM8EYUJc3Y)

Ha nee hé! Aan de Romeinen! Die hadden het eerder! :lol:

Miauw!
24 juli 2014, 20:18
ik gebruik gewoonlijk 75/25%

HIER wordt de geschiedenis nog eens verteld.


Hier ook:
http://www.juancole.com/images-ext/2010/03/map-story-of-palestinian-nationhood.jpg

Eliyahu
24 juli 2014, 20:43
Dus omdat een onafhankelijke staat Vlaanderen niet bestaat, is Vlaanderen ook niet Vlaams, maar enkel Belgisch?

Bs'd

Je begint het eindelijk te snappen.

En begrijp je ook dat in vlaanderen Belgie de dienst uitmaakt, en niet de vlamingen?

Eliyahu
24 juli 2014, 20:43
Ha nee hé! Aan de Romeinen! Die hadden het eerder! :lol:

Bs'd

Nee, de joden hadden het voor de romeinen.

Eliyahu
24 juli 2014, 21:00
HIER wordt de geschiedenis nog eens verteld.


Hier ook:
http://www.juancole.com/images-ext/2010/03/map-story-of-palestinian-nationhood.jpg

Bs'd

Het probleem is, ze laten een stuk geschiedenis weg.

DIT was palestina waar een joodse staat gesticht moest worden:

http://www.mythsandfacts.org/conflict/mandate_for_palestine/1920-mandate_for_palestine.jpg

Dit is bijna 80% wat er even afgekapt werd:

http://www.mythsandfacts.org/conflict/mandate_for_palestine/1922-mandate_for_palestine.jpg

Dit is wat er is overgebleven voor de joden: (het is even zoeken, maar kijk in het cirkeltje rechts van het midden bovenaan)

http://oneway2day.files.wordpress.com/2013/02/israel-vs-arab-lands.jpg

Dus palestina is opgedeeld, de arabieren hebben 80% er van, en het is nu een twee staten oplossing geworden:

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/279/1/e/jordan_is_palestine_by_3d4d-d6pi8im.jpg

Dus Israel heeft een enorme hoeveelheid land verloren:

http://f8wee1vvia32pdxo527grujy61.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/swuisraelad2_131011-580x464.jpg

Dixie
24 juli 2014, 23:36
Maar hoeveel joden zaten er op dat grondgebied tussen het jaar 0 en 1947?


er is altijd een Joodse aanwezigheid geweest sorry dat het zo pijnlijk voor je is...

microwezen
25 juli 2014, 00:10
Ik zie dat je geen weerwoord hebt als je geconfronteerd wordt met de simpele feiten.
Waar zou ik een weerwoord op moeten hebben?
Op het feit dat jij oogkleppen ophebt en niet voor rede vatbaar bent? (en zelfs de feiten ontkent als ze voor je neus staan: "Ons geloof in de Torah is absoluut en geen archeologische vondst of wetenschappelijke studie heeft de mogelijkheid dat rotsvaste geloof te ondermijnen.") dat is geen bord voor je kop, maar een granieten berg!
Dat feit toon je iedere dag hier aan, dus daar is geen twijfel over mogelijk.

microwezen
25 juli 2014, 00:12
er is altijd een Joodse aanwezigheid geweest sorry dat het zo pijnlijk voor je is...
Hoeveel was de vraag.
Joden hebben overal op deze aardkloot wel ergens gezeten. Maar dat was de vraag niet.

Dixie
25 juli 2014, 00:15
Hoeveel was de vraag.
Joden hebben overal op deze aardkloot wel ergens gezeten. Maar dat was de vraag niet.

maar nergens zolang dan in Israël...

microwezen
25 juli 2014, 00:18
Bs'd

Nee, de joden hadden het voor de romeinen.
En de Kanaänietische bevolking voor hen.
Dus wat wil je daarmee zeggen?
Pas tussen ca. 1200 en 1100 v.Chr. raakte het grootste deel van Kanaän bezet door Israëlieten.

microwezen
25 juli 2014, 00:20
Dus Israel heeft een enorme hoeveelheid land verloren:
Hoe kan je iets verliezen als je niets hebt?

Dixie
25 juli 2014, 00:21
Bs'd

Het probleem is, ze laten een stuk geschiedenis weg.

DIT was palestina waar een joodse staat gesticht moest worden:

http://www.mythsandfacts.org/conflict/mandate_for_palestine/1920-mandate_for_palestine.jpg

Dit is bijna 80% wat er even afgekapt werd:

http://www.mythsandfacts.org/conflict/mandate_for_palestine/1922-mandate_for_palestine.jpg

Dit is wat er is overgebleven voor de joden: (het is even zoeken, maar kijk in het cirkeltje rechts van het midden bovenaan)

http://oneway2day.files.wordpress.com/2013/02/israel-vs-arab-lands.jpg

Dus palestina is opgedeeld, de arabieren hebben 80% er van, en het is nu een twee staten oplossing geworden:

http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2013/279/1/e/jordan_is_palestine_by_3d4d-d6pi8im.jpg

Dus Israel heeft een enorme hoeveelheid land verloren:

http://f8wee1vvia32pdxo527grujy61.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/10/swuisraelad2_131011-580x464.jpg

eindelijk de werkelijke weergave!

microwezen
25 juli 2014, 01:01
maar nergens zolang dan in Israël...
Bron?

Peche
25 juli 2014, 02:00
er is altijd een Joodse aanwezigheid geweest sorry dat het zo pijnlijk voor je is...

Het is niet zo pijnlijk hoor. Joden zijn altijd aanwezig geweest. Maar wat is hun land en waar komen ze vandaan?

DeProf_eet
25 juli 2014, 02:46
De koran is het woord van God en is als dusdanig letterlijk te nemen en niet voor interpretatie vatbaar.De valschaarden, ze moeten hun kont met steentjes afvegen volgens Mohamed, waarom doen ze dat niet ? Wat is een goede moslim ? Een moslim met een bloedend kont.

Eliyahu
25 juli 2014, 03:55
Het is niet zo pijnlijk hoor. Joden zijn altijd aanwezig geweest. Maar wat is hun land en waar komen ze vandaan?

Bs'd

Hun land is Israel, daar komen ze oorspronkelijk vandaan.

Eliyahu
25 juli 2014, 03:58
En de Kanaänietische bevolking voor hen.
Dus wat wil je daarmee zeggen?
Pas tussen ca. 1200 en 1100 v.Chr. raakte het grootste deel van Kanaän bezet door Israëlieten.

Bs'd

Daarmee wil ik zeggen dat het land van de joden is.

Eliyahu
25 juli 2014, 04:00
Hoe kan je iets verliezen als je niets hebt?

Bs'd

Dat is de juiste instelling als het om de palestijnen gaat. Die hadden nooit enig gebied in Israel.

Israel had HEEL PALESTINA toegewezen gekregen voor een joodse staat.

Daar haalde de britten even 80% van af, door Jordanie uit te delen aan een arabische warlord, en de golanhoogten aan Syrie uit te delen.

Zo verloor Israel 80% van hun land.

Eliyahu
25 juli 2014, 04:05
Bron?

Bs'd

De simpele feite dat er sinds 3000 jaar geleden joden in Israel woonden.

Peche
25 juli 2014, 09:42
Bs'd

Hun land is Israel, daar komen ze oorspronkelijk vandaan.

Maar daar mochten ze niet in van God, remember? Hij hield de deur toe voor Mozes, tot 1947, remember?

Israël is de naam die de bedrieger Jacob toegeschonken kreeg.
Weet je nog hoe hij zijn bloedeigen broeder en vader verraden heeft? Het moederskindje :p

Eliyahu, look into the serpent god.

Peche
25 juli 2014, 09:47
Bs'd

De simpele feite dat er sinds 3000 jaar geleden joden in Israel woonden.

En omdat er daarvoor nog joden in Egypte zouden gewoond hebben maakt Egypte ook van hen?
Geschiedenis (volgens U, de thora) toont duidelijk dat joden nomaden zonder land zijn. En dat nakomelingen via incestueuze praktijken bekomen zijn.

Miauw!
25 juli 2014, 11:50
Bs'd

Daarmee wil ik zeggen dat het land van de joden is.

Omdat ze het bezet hadden? Da's interessant! Een bezetter heeft dus altijd het gelijk aan zijn kant?

microwezen
25 juli 2014, 13:05
Daarmee wil ik zeggen dat het land van de joden is.
Nee. Het is van de bevolking dan vóór 1200 bc.

microwezen
25 juli 2014, 13:09
De simpele feite dat er sinds 3000 jaar geleden joden in Israel woonden.
Nogmaals:
Bron?
Welke archeologische bewijzen zijn daar voor?
Dat jij iets een feit noemt, houdt niet in dat het ook klopt. En speciaal in jouw geval weten we al dat het zeker niet klopt.
Dus externe (niet reli-)bronnen graag. Jouw verwijzingen naar sprookjesboeken hebben geen waarde.

microwezen
25 juli 2014, 13:11
Omdat ze het bezet hadden? Da's interessant! Een bezetter heeft dus altijd het gelijk aan zijn kant?
Alleen als de jood het bezet. Als een arabier iets bezet is het een terrorist en gaat de jood een muurtje bouwen ;).

Eliyahu
25 juli 2014, 13:22
Alleen als de jood het bezet. Als een arabier iets bezet is het een terrorist.

Bs'd

Iemand is een terrorist als hij opzettelijk burgers vermoordt om zijn doelen te verwezenlijken.

Eliyahu
25 juli 2014, 13:23
Nogmaals:
Bron?
Welke archeologische bewijzen zijn daar voor?
Dat jij iets een feit noemt, houdt niet in dat het ook klopt. En speciaal in jouw geval weten we al dat het zeker niet klopt.
Dus externe (niet reli-)bronnen graag. Jouw verwijzingen naar sprookjesboeken hebben geen waarde.

Bs'd

Kijk het HIER (https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Israel) even na.

Eliyahu
25 juli 2014, 13:24
Nee. Het is van de bevolking dan vóór 1200 bc.

Bs'd

Die bevolking bestaat niet meer.

Eliyahu
25 juli 2014, 13:24
En omdat er daarvoor nog joden in Egypte zouden gewoond hebben maakt Egypte ook van hen?
Geschiedenis (volgens U, de thora) toont duidelijk dat joden nomaden zonder land zijn. En dat nakomelingen via incestueuze praktijken bekomen zijn.

Bs'd

Daar weet ik niks van. Vertel eens wat meer over die incesteuze praktijken.

Eliyahu
25 juli 2014, 13:25
Maar daar mochten ze niet in van God, remember? Hij hield de deur toe voor Mozes, tot 1947, remember?

Bs'd

Mozes mocht er niet, voor 40 jaar zat de deur op slot, daarna gingen ze er in.