PDA

View Full Version : Israëlisch leger niks waard in close combat gevechten


Islamitisch Verzet
21 juli 2014, 10:58
Golani special forces vallen als vliegen, wanneer er met gelijke wapens op de grond gestrijd word.

13 Golani Brigade soldiers were killed on Sunday, in the heaviest day of fighting since ground forces entered the Gaza Strip.

Golani special forces are known as one of the finest yet fiercest fighting forces in the entire world.


IDF officer just out of Gaza "I've been in Shujaiyeh before but it was never like this. Hamas are fighting like Hezbollah".

https://nahidaexiledpalestinian.files.wordpress.com/2012/09/idf-mourning-casualty.jpg

https://c1.staticflickr.com/1/85/219054105_98a93ab70b.jpg

Islamitisch Verzet
26 juli 2014, 13:07
Israeli soldiers gas themselves (https://www.facebook.com/photo.php?v=10152108435821106)

Karel Martel B
26 juli 2014, 13:17
Wegens gebrek aan ambulances moet Hamas improviseren voor het gewondenvervoer.

Miauw!
26 juli 2014, 13:25
Wegens gebrek aan ambulances moet Hamas improviseren voor het gewondenvervoer.

Foto van een éénmalig incident van november 2012. Kan je echt geen beter, recenter en relevanter propaganda-materiaal vinden?

maddox
26 juli 2014, 13:30
Ja. Het aantal "slachtoffers" van de huidige schermhutselingen.

Hoeveel palestijnen, en hoeveel Israëlies?

maddox
26 juli 2014, 14:08
Tijd voor Israël om de oude APC te vervangen door dingen zoals de Zuid Afrikaanse Marauder. Die zijn beter bestand tegen IED's en landmijnen.

atmosphere
26 juli 2014, 15:02
Feit is natuurlijk dat de Palestijnse strijders zijn voortgekomen uit een zeer extreme situatie, en dat zij mede daardoor gehard zijn en bereid te sterven.
Zij hebben er zelf voor gekozen tegen Israel te strijden.

Voor Israelische soldaten is het vaak gewoon een verplichting van 3 jaar
En zij hebben veel dingen om voor thuis te komen.

atmosphere
26 juli 2014, 15:04
Tijd voor Israël om de oude APC te vervangen door dingen zoals de Zuid Afrikaanse Marauder. Die zijn beter bestand tegen IED's en landmijnen.

Even een emotionele speeach in het huis van afgevaardigden houden in de VS , en voila !

atmosphere
26 juli 2014, 15:06
Wegens gebrek aan ambulances moet Hamas improviseren voor het gewondenvervoer.

Die foto heeft kennelijk enorme indruk gemaakt op u !!
Zal ik eens wat foto's van Israels gruweldaden plaatsen?

maddox
26 juli 2014, 15:06
Even een emotionele speeach in het huis van afgevaardigden houden in de VS , en voila !

Als de vrijheidsstrijders dezelfde capaciteiten zouden hebben, dan konden ze dat ook.

Helaas, momenteel is hun enige deftige sponsoring van een dusdanige oorsprong dat het eigenlijk bedoeld is als een langzame moord.

Miauw!
26 juli 2014, 15:08
Als de vrijheidsstrijders dezelfde capaciteiten zouden hebben, dan konden ze dat ook.

Helaas, momenteel is hun enige deftige sponsoring van een dusdanige oorsprong dat het eigenlijk bedoeld is als een langzame moord.

Als je met "capaciteiten" geld, macht en invloed bedoelt, dan wel ja!

Eyjafjallajökull
26 juli 2014, 15:15
Foto van een éénmalig incident van november 2012. Kan je echt geen beter, recenter en relevanter propaganda-materiaal vinden?

Zoiets :-D ?

http://www.spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_slideshow/10154262_1515594945336714_3268133935459568628_n%20 %281%29.jpg.crop_display.jpg

maddox
26 juli 2014, 15:18
Als je met "capaciteiten" geld, macht en invloed bedoelt, dan wel ja!

Met wat Allahu sAckbar brullen in het huis van afgevaardigden in welk westers land dan ook kom je niet ver hoor.

Miauw!
26 juli 2014, 15:20
Wegens gebrek aan ambulances moet Hamas improviseren voor het gewondenvervoer.

Tja, als de ambulances beschoten worden:
Twee medewerkers Rode Halve Maan gedood in Gaza (http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/1965033/2014/07/26/Twee-medewerkers-Rode-Halve-Maan-gedood-in-Gaza.dhtml)

"In Gaza zijn gisteren twee medewerkers van de Rode Halve Maan omgekomen bij aanvallen op ziekenwagens, meldt de hulporganisatie vandaag. "De ambulances waren duidelijk gemarkeerd met het embleem van de Rode Halve Maan, een beschermd symbool onder internationaal humanitair recht"."

Miauw!
26 juli 2014, 15:21
Zoiets :-D ?

http://www.spitsnieuws.nl/sites/default/files/imagecache/article_image_node_slideshow/10154262_1515594945336714_3268133935459568628_n%20 %281%29.jpg.crop_display.jpg

Da's al beter. Voor mij echter liefst een mooi mannenkontje! :)

maddox
26 juli 2014, 15:26
"In Gaza zijn gisteren twee medewerkers van de Rode Halve Maan omgekomen bij aanvallen op ziekenwagens, meldt de hulporganisatie vandaag. "De ambulances waren duidelijk gemarkeerd met het embleem van de Rode Halve Maan, een beschermd symbool onder internationaal humanitair recht"."

En da's nu het hele eieren eten. Dus een symbool op een munitietransport schilderen en het mag niet meer beschoten worden?

Het was wel de bedoeling dat geen van de partijen zich aan dat soort van praktijken zouden toegeven om de neutraliteit te waarborgen.

Helaas is het gegeven van een rode halve maan al een aanfluiting voor de neutraliteit, want het Rode kruis was al zo neutraal als het maar zijn kon. Zelfs de gore nazi's misbruikten dat concept niet.

Tamam
26 juli 2014, 15:45
bewijs eerst dat die beschoten ziekenwagens munitie bevatten ? je kan nogal straf goochelen met feiten.

maddox
26 juli 2014, 15:56
Ik moet niet goochelen met feiten.
Feiten

Het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels, en dat ze de Rode Halve maan in't leven hebben geroepen.
De universele rechten van de mens waren niet goed genoeg voor de moslims, en er is een variante van opgesteld, die iedereen die geen moslim is tot 3derangsburger, slaaf of de dood veroordeeld.
Het transporteren van wapens of geplogenheden die te maken via neutrale hulpconvooien is al meermaals aangetoond
Het verstoppen van wapens, munitiedepots en strijders op neutrale grond is ook al meermaals aangetoond.


Dat nu 2 al dan niet echte ambulanciers gesneuveld zijn door het misbruik van neutrale symboliek in't verleden is spijtig, maar een logisch gevolg van de idioterie der participanten in het conflict.

Snerror
26 juli 2014, 16:01
Golani special forces vallen als vliegen, wanneer er met gelijke wapens op de grond gestrijd word.






https://nahidaexiledpalestinian.files.wordpress.com/2012/09/idf-mourning-casualty.jpg

https://c1.staticflickr.com/1/85/219054105_98a93ab70b.jpg

De tussenstand is 800-13. Dat is niet omdat Hamas zo humaan is, maar gewoon omdat ze er niks van bakken.

Karel Martel B
26 juli 2014, 16:08
Foto van een éénmalig incident van november 2012. Kan je echt geen beter, recenter en relevanter propaganda-materiaal vinden?

Voor iemand die claimt geen Hamas vriendinnetje te zijn sta je toch snel klaar om hun gruweldaden te minimaliseren.

Miauw!
26 juli 2014, 16:36
En da's nu het hele eieren eten. Dus een symbool op een munitietransport schilderen en het mag niet meer beschoten worden?

Het was wel de bedoeling dat geen van de partijen zich aan dat soort van praktijken zouden toegeven om de neutraliteit te waarborgen.

Helaas is het gegeven van een rode halve maan al een aanfluiting voor de neutraliteit, want het Rode kruis was al zo neutraal als het maar zijn kon. Zelfs de gore nazi's misbruikten dat concept niet.

Dus die medewerkers van de Rode Halve Maan die zijn gedood en gewond, waren volgens jou Hamas-sympathisanten die een Rode Halve Maan op een munitietransport hadden geschilderd? Het Rode Kruis/Halve Maan zou dus willens en wetens hun symbool laten misbruiken en hun eigen menssen opofferen voor munitietransporten? Kan je het nog gekker verzinnen?

maddox
26 juli 2014, 16:38
Dus die medewerkers van de Rode Halve Maan die zijn gedood en gewond, waren volgens jou Hamas-sympathisanten die een Rode Halve Maan op een munitietransport hadden geschilderd? Het Rode Kruis/Halve Maan zou dus willens en wetens hun symbool laten misbruiken en hun eigen menssen opofferen voor munitietransporten? Kan je het nog gekker verzinnen?

Neen, dat beweer ik niet.
Ik geef alleen aan dat het concept al zo dikwijls is misbruikt in die omgeving dat het waardeloos is geworden.

Miauw!
26 juli 2014, 16:47
Ik moet niet goochelen met feiten.
Feiten

Het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels, en dat ze de Rode Halve maan in't leven hebben geroepen.
De universele rechten van de mens waren niet goed genoeg voor de moslims, en er is een variante van opgesteld, die iedereen die geen moslim is tot 3derangsburger, slaaf of de dood veroordeeld.
Het transporteren van wapens of geplogenheden die te maken via neutrale hulpconvooien is al meermaals aangetoond
Het verstoppen van wapens, munitiedepots en strijders op neutrale grond is ook al meermaals aangetoond.


Dat nu 2 al dan niet echte ambulanciers gesneuveld zijn door het misbruik van neutrale symboliek in't verleden is spijtig, maar een logisch gevolg van de idioterie der participanten in het conflict.

"een logisch gevolg"? Dus omdat dat in het verleden wel al eens gebeurd is, heeft Israël het recht om systematisch ambulances te beschieten?

Wat betreft "het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels": ook niet neutraal genoeg voor onze Israëli's, hoor: die gebruiken een rode davidster. Chassidim weigeren zelfs het plusteken te gebruiken omdat dat op een kruis lijkt.

Miauw!
26 juli 2014, 16:49
De tussenstand is 800-13. Dat is niet omdat Hamas zo humaan is, maar gewoon omdat ze er niks van bakken.

En al zeker niet omdat het IDF zo humaan is. De dodentol aan Palestijnse kant is inmiddels opgelopen tot meer dan 1000: het gaat snel, hoor! Met een verhouding 3/4 wat het aantal burgerslachtoffers betreft.

Miauw!
26 juli 2014, 16:51
Voor iemand die claimt geen Hamas vriendinnetje te zijn sta je toch snel klaar om hun gruweldaden te minimaliseren.

Dan heb je natuurlijk weer mijn post gemist waar ik zei dat ik dit gruwelijk en walgelijk vind. Die foto is hier inmiddels al zo vaak verschenen: moet ik dat er écht élke keer opnieuw bij zetten?

Karel Martel B
26 juli 2014, 16:55
Dan heb je natuurlijk weer mijn post gemist waar ik zei dat ik dit gruwelijk en walgelijk vind. Die foto is hier inmiddels al zo vaak verschenen: moet ik dat er écht élke keer opnieuw bij zetten?

Je kan er ook niet op reageren, hee. Dan zou je claim dat je geen hamas vriendinnetje bent wat geloofwaardiger zijn.

Pericles
26 juli 2014, 17:04
En al zeker niet omdat het IDF zo humaan is. De dodentol aan Palestijnse kant is inmiddels opgelopen tot meer dan 1000: het gaat snel, hoor! Met een verhouding 3/4 wat het aantal burgerslachtoffers betreft.

Nog maar 1000 , als ze bewust op burgers mikken, dan zijn het wel zeer slechte schutters. ;-)
Hamas wil geen staakt het vuren, er volle gas verder tegenaan dus . ;-)
Daarbij 1000 , op één dag hebben ze dat daar bij gekweekt, weliswaar velen met serieuze tekenen van eeuwenlange massieve inteelt, maar toch.;-)

Miauw!
26 juli 2014, 17:04
Je kan er ook niet op reageren, hee. Dan zou je claim dat je geen hamas vriendinnetje bent wat geloofwaardiger zijn.

Waarom zou ik dat niet kunnen? Zoals ik al zei: dat héb ik al gedaan, maar als het jou plezier kan doen wil ik nog wel eens zeggen wat ik daarvan vind: wreed, gruwelijk, walgelijk, barbaars, enz. enz. Zelfs al ging het hier om een verrader, en zelfs als men er akkoord mee zou zijn dat verraders mogen gedood worden (wat ik niet ben), dan nog zijn er andere, "humaner" manieren van executie.

Miauw!
26 juli 2014, 17:06
Nog maar 1000 , als ze bewust op burgers mikken, dan zijn het wel zeer slechte schutters. ;-)
Hamas wil geen staakt het vuren, er volle gas verder tegenaan dus . ;-)


Pardon???? Hoe dikwijls moet ik dit hier nog posten?
Israël wijst voorstel staakt-het-vuren van Kerry af (http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/1963193/2014/07/25/Israel-wijst-voorstel-staakt-het-vuren-van-Kerry-af.dhtml)

"Israël zou wel in de Gazastrook mogen blijven om daar de tunnels, die door Hamas voor de smokkel van onder meer wapens worden gebruikt, te vernietigen. Maar Israël heeft dit voorstel dus getorpedeerd."

Miauw!
26 juli 2014, 17:07
Daarbij 1000 , op één dag hebben ze dat daar bij gekweekt, weliswaar velen met serieuze tekenen van eeuwenlange massieve inteelt, maar toch.;-)

Walgelijk! Hoe erg kan je die mensen haten?

Pericles
26 juli 2014, 17:13
Walgelijk! Hoe erg kan je die mensen haten?

Niets dan de waarheid.
Een groot deel van de bevolking zijn nazaten van volle neven en nichten.

Tamam
26 juli 2014, 17:28
Ik moet niet goochelen met feiten.
Feiten

Het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels, en dat ze de Rode Halve maan in't leven hebben geroepen.
De universele rechten van de mens waren niet goed genoeg voor de moslims, en er is een variante van opgesteld, die iedereen die geen moslim is tot 3derangsburger, slaaf of de dood veroordeeld.
Het transporteren van wapens of geplogenheden die te maken via neutrale hulpconvooien is al meermaals aangetoond
Het verstoppen van wapens, munitiedepots en strijders op neutrale grond is ook al meermaals aangetoond.


Dat nu 2 al dan niet echte ambulanciers gesneuveld zijn door het misbruik van neutrale symboliek in't verleden is spijtig, maar een logisch gevolg van de idioterie der participanten in het conflict.

"logisch".. onze keyboardwarrior spreekt ! :)

Karel Martel B
26 juli 2014, 17:48
Pardon???? Hoe dikwijls moet ik dit hier nog posten?
Israël wijst voorstel staakt-het-vuren van Kerry af (http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/article/detail/1963193/2014/07/25/Israel-wijst-voorstel-staakt-het-vuren-van-Kerry-af.dhtml)


Tiens, en ik die dacht dat er al sinds acht deze morgen een bestand was.

Blijkbaar is niet iedereen op dit forum even goed geïnformeerd.

Micele
26 juli 2014, 18:44
Je mag er van zeggen wat je wil maar meestal zoniet altijd heeft hij keihard gelijk.
In jouw geval: krijgen, niet hebben. ;-)

Miauw!
26 juli 2014, 18:53
Tiens, en ik die dacht dat er al sinds acht deze morgen een bestand was.

Blijkbaar is niet iedereen op dit forum even goed geïnformeerd.

Het 12-uurs bestand dat vandaag van kracht was, wordt zowel door Israël als door Hamas nageleefd. Dus mocht Pericles dat bedoeld hebben, was hij sowieso al fout door te zeggen dat Hamas het heeft afgewezen. Maar ik nam aan dat Pericles het voorstel van Kerry bedoelde, voor een wapenstilstand van minstens een week (en waar jij blijkbaar nog niet over geïnformeerd was), en dat door Israël getorpedeerd is.

Blijkbaar heb je mijn link niet eens geopend en het artikel gelezen?

Miauw!
26 juli 2014, 18:55
Kan geregeld worden zodra ik jouw PM ontvang ;)

Tarara! In "no strings attached" geloof ik niet meer! :lol:

Miauw!
26 juli 2014, 18:56
Je mag er van zeggen wat je wil maar meestal zoniet altijd heeft hij keihard gelijk.

Als je vanuit zijn logica vertrekt, wel, ja. En je kan hem in elk geval geen gebrek aan rechtlijnigheid verwijten. 't Is een specialleke.

Boduo
26 juli 2014, 21:27
Wegens gebrek aan ambulances moet Hamas improviseren voor het gewondenvervoer.

+ Israelisch leger is niets waard...
Vandaag officieel meer dan 1000 doden bij de palestijnen...

:roll::roll::roll:

Karel Martel B
26 juli 2014, 21:30
Vandaag officieel meer dan 1000 doden bij de palestijnen...


Als we die mannen mogen geloven.

Het zou niet de eerste keer zijn dat ze liegen over zulke zaken.

maddox
26 juli 2014, 21:38
"een logisch gevolg"? Dus omdat dat in het verleden wel al eens gebeurd is, heeft Israël het recht om systematisch ambulances te beschieten?

Israëlische soldaten nemen niet systematisch rode halve maan ambulances onder vuur. Anders zouden die er gewoon niet meer rondrijden.
Israël neemt het recht. En tot nader order is niemand die het hen verbied. Een vermanend vingertje gaat hen niet stoppen hoor.

Wat betreft "het Rode Kruis was niet neutraal genoeg voor onze muzels": ook niet neutraal genoeg voor onze Israëli's, hoor: die gebruiken een rode davidster.

Tja, onnozel doen kan iedereen he.

Chassidim weigeren zelfs het plusteken te gebruiken omdat dat op een kruis lijkt.
Haatbaard of haatkaaskrullen, religie lijkt wel een psychische lobotomie.

maddox
26 juli 2014, 21:39
"logisch".. onze keyboardwarrior spreekt ! :)
Bedankt, dan ben ik niet meer of minder dan U.

Libro
26 juli 2014, 21:44
Golani special forces vallen als vliegen, wanneer er met gelijke wapens op de grond gestrijd word.






https://nahidaexiledpalestinian.files.wordpress.com/2012/09/idf-mourning-casualty.jpg

https://c1.staticflickr.com/1/85/219054105_98a93ab70b.jpg

De uitvinders van de krav maga kunnen geitenhoeders niet de baas in close combat? :rofl:

Pericles
26 juli 2014, 23:37
moest hitler nog leven, hij zou trots op u zijn.

De waarheid is de waarheid.
Nonkel Mo zit regelmatig op tante Fatima en dit terwijl Fatima de dochter is van de broer van zijn vader. ;-).

maddox
26 juli 2014, 23:45
moest hitler nog leven, hij zou trots op u zijn.

Moest Hitler nog leven, dan heeft Dr Mengele het elixir voor het eeuwige leven toch ontwikkeld.

Pericles
26 juli 2014, 23:50
Moest Hitler nog leven, dan heeft Dr Mengele het elixir voor het eeuwige leven toch ontwikkeld.

Het moet nu ongeveer twee jaar geleden zijn dat ik dat nog gedaan heb, maar ik heb dit gemeld als persoonlijke aanval.
Men moet mij pakken op de inhoud en niet op de persoon.
Voortaan ga ik regelmatig melden, want bij gebrek aan argumenten de persoon aanvallen , dat moet stoppen.

Tamam
27 juli 2014, 06:15
Het moet nu ongeveer twee jaar geleden zijn dat ik dat nog gedaan heb, maar ik heb dit gemeld als persoonlijke aanval.
Men moet mij pakken op de inhoud en niet op de persoon.
Voortaan ga ik regelmatig melden, want bij gebrek aan argumenten de persoon aanvallen , dat moet stoppen.

eerst een massamoord goedpraten en een volk inferieur noemen maar dan bij de moderatie gaan janken als iemand dat soort vormen van denken iets van de nazi´s heeft.

:roll:

maddox
27 juli 2014, 07:34
eerst een massamoord goedpraten en een volk inferieur noemen maar dan bij de moderatie gaan janken als iemand dat soort vormen van denken iets van de nazi´s heeft.

:roll:

Tja, we zullen de resultaten van die klaagmuurronde wel zien.
Langs de andere kant, ik vind vergeleken worden met Hitler ook een belediging.

Jay-P.
27 juli 2014, 08:05
https://nahidaexiledpalestinian.files.wordpress.com/2012/09/idf-mourning-casualty.jpg
Ik ken niks van de IDF uniformen maar die zien er toch niet als Israeli Defence Forces uit. Excuses indien ik verkeerd ben.

maddox
27 juli 2014, 08:19
Ge moet maar eens googlen naar afbeeldingen onder de zoekterm IDF uniform.

En dan naar Hamas uniform.

Het lijkt wel dat Google een Israëlische PR site is.

Eigenlijk, ik heb het ook via andere zoekprogrammas geprobeerd.... resultaten ontlopen elkaar niet veel.

Kort door de bocht, die triestige foto van Isla
mietje lijkt eerder een groepfoto van een stel verklede flikkers op een begrafenis .

Misschien dat 1 van onze minder IDF gunstig gestemden ons de uniformen op die foto kan verklaren.

Pandareus
27 juli 2014, 09:30
Tijd voor Israël om de oude APC te vervangen door dingen zoals de Zuid Afrikaanse Marauder. Die zijn beter bestand tegen IED's en landmijnen.

Zoals deze. Dat zal idd beter bestand zijn tegen mijnen of bermbommen.
http://www.paramountgroup.biz/en/marauder/marauder-infantry-fire-support.html

Jay-P.
27 juli 2014, 10:16
Ge moet maar eens googlen naar afbeeldingen onder de zoekterm IDF uniform.

En dan naar Hamas uniform.

Het lijkt wel dat Google een Israëlische PR site is.

Eigenlijk, ik heb het ook via andere zoekprogrammas geprobeerd.... resultaten ontlopen elkaar niet veel.

Kort door de bocht, die triestige foto van Isla
mietje lijkt eerder een groepfoto van een stel verklede flikkers op een begrafenis .

Misschien dat 1 van onze minder IDF gunstig gestemden ons de uniformen op die foto kan verklaren.Daarom dacht ik dat het de lijfwachten van wijlen Haider waren, op zijn begrafenis.

maddox
27 juli 2014, 10:20
Daarom dacht ik dat het de lijfwachten van wijlen Haider waren, op zijn begrafenis.

Een stel steenrijke Blue Oyster bar leden toen ze hoorden dat DiRupo2 een grote kanshebben is voor de nieuwe belgische regering?

Maar IDF soldaten omdat er een APC is opgeblazen met een bermbom? Ik denk dat die toch wel meer gewoon zijn?

Derk de Tweede
27 juli 2014, 10:34
Palestijnse school:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154346568125430&fref=nf

maddox
27 juli 2014, 11:19
Wees blij dat ze nog een joystick gebruiken.
Een zwerm MLRS raketten hebben geen joystick nodig, en het is gegarandeerd raak op Gaza. En dan kunnen ze nog gemeen zijn, en clustermunitie-achtige payloads gebruiken. Allemaal leuk gekleurde parachutjes met waarschuwingsymbolen erop.

Moet zelfs geen grote springlading meer aanhangen, zo 1 op de 10 submunities met een paar gram aan witte fosfor, en de paniek die daarop volgt zal al meer doden maken dan de paar 1000 aanvalsvluchten door de luchtmacht.

Nierika
27 juli 2014, 20:47
Palestijnse school:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154346568125430&fref=nfOf het nu in een Palestijnse school is of niet: wat een klootzak, wat een cultuur...
Geweld, geweld en nog eens geweld...

circe
29 juli 2014, 19:21
En al zeker niet omdat het IDF zo humaan is. De dodentol aan Palestijnse kant is inmiddels opgelopen tot meer dan 1000: het gaat snel, hoor! Met een verhouding 3/4 wat het aantal burgerslachtoffers betreft.

Dus als Israel hun Iron Dome systeem afzetten is Miauw content? want dan zal de balans met slachtoffers overslaan?

Was Dolfje dan ook de brave sukkelaar omdat er meer Duitse slachtoffers vielen dan geallieerde slachtoffers?

Tamam
29 juli 2014, 22:07
Wees blij dat ze nog een joystick gebruiken.
Een zwerm MLRS raketten hebben geen joystick nodig, en het is gegarandeerd raak op Gaza. En dan kunnen ze nog gemeen zijn, en clustermunitie-achtige payloads gebruiken. Allemaal leuk gekleurde parachutjes met waarschuwingsymbolen erop.

Moet zelfs geen grote springlading meer aanhangen, zo 1 op de 10 submunities met een paar gram aan witte fosfor, en de paniek die daarop volgt zal al meer doden maken dan de paar 1000 aanvalsvluchten door de luchtmacht.

Uw punt is dus dat israel, een land met kernwapens meer slachtoffers kan maken. no sh*t , sherlock! alsof israel daarom correct bezig is met de burgerslachtoffers en boven de honderdduizende gazanen op vluchtg

Tamam
29 juli 2014, 22:10
Of het nu in een Palestijnse school is of niet: wat een klootzak, wat een cultuur...
Geweld, geweld en nog eens geweld...

dat videootje is shockerend , bestaat al lang. is niet in palestina. triestige bedoening.

UnionJack
29 juli 2014, 22:29
De slachting op duizenden onschuldige burgers/oorlogsmisdaad van Dresden bedoel je ?

Wa weet jij der nu van... Wannabe historicus.
Dresden was een noodzaak, in een tijd waar precisie wapens zoals nu (en die zijn ook zeker niet fail-safe) niet bestonden.

Niet vergeten dat die slachters pamfletten hebben uitgeworpen om te evacueren, onder andere. Dat dan weer wel.

Islamitisch Verzet
29 juli 2014, 22:34
Vrijheidsstrijders van Hamas vallen Israël binnen. (https://www.youtube.com/watch?v=5NAhozItSq0)

maddox
30 juli 2014, 01:02
Uw punt is dus dat israel, een land met kernwapens meer slachtoffers kan maken.
Mijn punt is dat Israël niet meer slachtoffers maakt.
Terwijl het veel kosteneffectiever is om met conventionele,-niet slimme -munitie alle stenen van elkaar te scheiden, dan met smartbombs en precisieraketten de gazaburgers zoveel mogelijk proberen te vermijden.
no sh*t , sherlock!
Ik breng het maar voor U en uw geestesverwanten, want blijkbaar ontgaat dat feit U telkens

Alsof Israel daarom correct bezig is met de burgerslachtoffers en boven de honderdduizend gazanen op vlucht
Volgens mij is Israël verkeerd bezig.

maddox
30 juli 2014, 01:02
Vrijheidsstrijders van Hamas vallen Israël binnen. (https://www.youtube.com/watch?v=5NAhozItSq0)

En sterven.

piazzolla
30 juli 2014, 09:51
Dus als Israel hun Iron Dome systeem afzetten is Miauw content? want dan zal de balans met slachtoffers overslaan?
Als Israel geen verweer had tegen de Hamas terreur dan zou de balans wat betreft burgerslachtoffers meer gelijk zijn, we kunnen dus besluiten dat Israel net als Hamas doelbewust bombardeert om angst en terreur onder de burgerbevolking te zaaien ?

Was Dolfje dan ook de brave sukkelaar omdat er meer Duitse slachtoffers vielen dan geallieerde slachtoffers?

:lol:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5e/WorldWarII-DeathsByAlliance-Piechart.png/200px-WorldWarII-DeathsByAlliance-Piechart.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d1/World_War_II_Casualties.svg/300px-World_War_II_Casualties.svg.png
http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_II_casualties

piazzolla
30 juli 2014, 10:09
Het IDF heeft officieel tot doel kachelpijp installaties en tunnels te vernietigen.

Hun prestaties van jongste dagen: de enigste overgebleven electriciteits centrale in Gaza vernietigd, radio en TV zenders gebombardeerd, hele wijken in as gelegd (inclusief scholen en moskeeen)

Filmpke over hoe leg je een hele wijk plat in een uurtje tijd (Gaza, afgelopen zaterdag):
https://www.youtube.com/watch?v=fdoYZ1-9XsM&feature=youtu.be (uit het HLN:http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israel-Palestina/article/detail/1976019/2014/07/30/Time-lapse-video-toont-vernietigende-kracht-bombardementen-op-Gaza.dhtml)

Jaja, raketinstallaties en tunnels...



Waar staan de nootjes ?
http://www.yourdemocracy.net.au/drupal/files/images/ad%20nauseam,%20ad%20infinitum%20......jpg

Savatage
30 juli 2014, 10:13
Palestijnse school:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10154346568125430&fref=nf

Wauw wat een hoogstaande vredelievende situatie aldaar ...

quercus
30 juli 2014, 10:21
Dus als Israel hun Iron Dome systeem afzetten is Miauw content? want dan zal de balans met slachtoffers overslaan?

Was Dolfje dan ook de brave sukkelaar omdat er meer Duitse slachtoffers vielen dan geallieerde slachtoffers?

Enkele dagen geleden had ik ook zo een discussie met een Israël-basher. Die vond het "niet fair en niet eerlijk" dat Israël zo een performant anti-raket systeem op poten had gezet. :roll:

Tamam
30 juli 2014, 10:28
Wauw wat een hoogstaande vredelievende situatie aldaar ...

nogmaals dat filmpje is niet van gaza, palestina.

het was egypte, die "leraar" is GELUKKIG gearresteerd.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1391439/Egyptian-teacher-arrested-shocking-footage-shows-beating-terrified-children.html

dat videootje is gedeeld door een extreem-rechtse zionist, al meer dan 100,000 keer door mensen die in zijn val trappen. beetje ziek van hem om kinderen te gebruiken om de bombardementen op gaza vaart bij te zetten.

piazzolla
30 juli 2014, 10:36
Enkele dagen geleden had ik ook zo een discussie met een Israël-basher. Die vond het "niet fair en niet eerlijk" dat Israël zo een performant anti-raket systeem op poten had gezet. :roll:

Ik ook (twas dan wel een Israel meeloper), die vond het eerlijk en gerechtvaardigd dat er zoveel burgers vermoord worden, het waren immers moslims die 9/11 op hun geweten hadden en heel het westen aangevallen hebben, in Gaza zijn het moslims en nu krijgen ze een lesje.

quercus
30 juli 2014, 10:41
Wa weet jij der nu van... Wannabe historicus.
Dresden was een noodzaak, in een tijd waar precisie wapens zoals nu (en die zijn ook zeker niet fail-safe) niet bestonden.

Niet vergeten dat die slachters pamfletten hebben uitgeworpen om te evacueren, onder andere. Dat dan weer wel.

Sorry, maar dat is niet waar. Ik heb een paar jaar geleden Dresden bezocht. Ik heb toen mijn bezoek grondig voorbereid en over dat bombardement intens gelezen. In feite een dubbel bombardement: in de nacht van 13 tot 14 februari 1945 de Britten in twee golven en 's anderendaags, 14 februari de Amerikanen).

Strategisch was dat bombardement volstrekt niet gejustifieerd. Er waren geen Duitse divisies meer in of rond de stad. De stad zat bovendien boordevol vluchtelingen uit de voormalige Oost-Duitse gebieden (Oost-Pruisen, Silezië, Pommeren) welke de Sovjet-troepen voor zich uit jaagden. De enige bedoeling was, de Duitse bevolking zoveel mogelijk de demoraliseren. Voor wat het Britse aandeel betreft, het werd ook gezien als een wraakoefening voor de zware Duitse bombardementen tijdens de Blitz. Een uitspraak van de Britse luchtmachtoverste (die het bombardement op het getouw zette) Sir Arthur ("Bomber") Harris: "Remember Coventry!").

De Duitsers zijn er in geslaagd om de stad op een weergaloze wijze zijn historische glans helemaal terug te geven. Alle gave oude stenen die in het puin werden teruggevonden werden zorgvuldig opnieuw gebruikt. Het overgroot gedeelte van de heropbouw is gebeurd na de hereniging van Duitsland in 1990. De Duitse overheid vroeg aan de inwoners om alle overgebleven beeldmateriaal van voor de oorlog boven te halen. Dat werd allemaal zeer zorgvuldig in databestanden opgeslagen. Zelfs de schilderijen van Canaletto (die in de 18e eeuw jarenlang in Dresden actief was en ervoor gekend was zijn schilderijen zéér nauwkeurig uit te werken) werden geraadpleegd.

Savatage
30 juli 2014, 10:42
nogmaals dat filmpje is niet van gaza, palestina.

het was egypte, die "leraar" is GELUKKIG gearresteerd.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1391439/Egyptian-teacher-arrested-shocking-footage-shows-beating-terrified-children.html

dat videootje is gedeeld door een extreem-rechtse zionist, al meer dan 100,000 keer door mensen die in zijn val trappen. beetje ziek van hem om kinderen te gebruiken om de bombardementen op gaza vaart bij te zetten.

Ah, dank voor de toelichting. Gelukkig is hij opgepakt.

Schimmelpenninck
30 juli 2014, 10:48
Golani special forces vallen als vliegen, wanneer er met gelijke wapens op de grond gestrijd word.






https://nahidaexiledpalestinian.files.wordpress.com/2012/09/idf-mourning-casualty.jpg

https://c1.staticflickr.com/1/85/219054105_98a93ab70b.jpg


Close combatgevechten zijn nniet meer van deze tijd!
Vechten met zwaarden ook niet meer hoor.....

Ik geeft je wel gelijk dat Israël één van de meest overroepen legers is!

Pericles
30 juli 2014, 10:53
Close combatgevechten zijn nniet meer van deze tijd!
Vechten met zwaarden ook niet meer hoor.....

Ik geeft je wel gelijk dat Israël één van de meest overroepen legers is!

Iets minder overroepen dan dat van Irak destijds, denk ik. ;-)