PDA

View Full Version : Wat is er met de e aan de hand?


oriana
22 september 2004, 17:10
Ik heb al een paar keer gemerkt dat als je een post quote met woorden die eindigen op een e, die woorden er vaak met ...e gaan uitzien.

dat is ergens met een quote van mij ook gebeurd, ik had eerste getypt en toen die post gequote werd zag je: eerst...e
Dat gebeurt bij anderen ook.
enige idee waaraan dat kan liggen?

oriana
22 september 2004, 17:11
* dubbel

Griffin
22 september 2004, 17:19
Het e-virus!

Griffin
22 september 2004, 17:19
testje
e?

oriana
22 september 2004, 17:28
kijk:
bij ons in de GB moet ge daar zo'n plakkerke op plakken
nee hoor, je hebt gelijk, was maar wat aan 't jennen

Oorspronkelijk bericht door oriana
bij ons in de GB moet ge daar zo'n plakkerke op plakken
ne...e hoor, je hebt gelijk, was maar wat aan 't jennen

Griffin
22 september 2004, 17:41
Jamaar de eersten keer ziek ut wel goe? Ben jij nog me...e?

oriana
22 september 2004, 18:17
ik snap er de b***len van ~ 't is niet altijd zo, er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.
Wat mijn voorbeeldje met die ne...e betreft, die heb ik niet gequote maar gecopieerd en hier in quotes gezet.

Griffin
22 september 2004, 18:32
Dan ist eenvoudig te verklaren: uw klembord is naar de kl*.

oriana
22 september 2004, 18:37
Dan ist eenvoudig te verklaren: uw klembord is naar de kl*.maar nee joh, ik heb die gecopieerd hiervan:
mijn originele post (http://forum.politics.be/showpost.php?p=675189&postcount=668)

de gequote versie (http://forum.politics.be/showpost.php?p=675195&postcount=669)

Distel
22 september 2004, 18:48
enige idee waaraan dat kan liggen?

Effe testen. In het textveld waarin ik nu typ staat "enige" alvast nog goed.

Distel
22 september 2004, 18:49
Effe testen. In het textveld waarin ik nu typ staat "enige" alvast nog goed.

Ziet er goed uit.

Supe®Staaf
22 september 2004, 19:16
er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.En die logische verklaring interesseert je niet alleen, maar je jaagt ze bovendien hardnekkig na?
Ik geloof nooit dat jij een vrouw bent...... ne....e ne.....e ne........e :magniet:

oriana
22 september 2004, 23:53
En die logische verklaring interesseert je niet alleen, maar je jaagt ze bovendien hardnekkig na?
Ik geloof nooit dat jij een vrouw bent...... ne....e ne.....e ne........e :magniet::lol: toch wel, of misschien heb ik mannenhersenen???? ;-)

ingenious
23 september 2004, 01:18
oriana, ik denk dat ik een verklaring heb. die qoute was van mij, en het ligt niet aan het forum, maar aan mijne pc. ik heb per ongeluk iets geinstalleerd, waardoor die sommige woorden in het geel onderlijnd. vraag me niet waarom, of wat het nut is. in kan in alle geval op die gele woordjes klikken, en dan kom ik op deze site terecht http://www.sun.com/emrkt/jes/.

als ik quote, of een voorbeeldpost maak, dan zet die altijd puntjes in die gele woordjes. vooral bij het woordje je. soms corrigeer ik het, maar het gebeurt zo dikwijls, dat ik de moed heb opgegeven.

als iemand weet waardoor het komt, en hoe ik het kan oplossen, aarzel dan niet om deze computerdummie te helpen!

ingenious
23 september 2004, 01:21
om te bewijzen dat ik het ben: ......je

nu zet die dus puntjes voor de je, soms ertussen, ik ni snap :-(

ingenious
23 september 2004, 01:22
Ik heb al een paar keer gemerkt dat als ...je een post quote met woorden die eindigen op een e, die woorden er vaak met ...e gaan uitzien.

dat is ergens met een quote van mij ook gebeurd, ik had eerste getypt en toen die post gequote werd zag j...e: eerst...e
Dat gebeurt bij anderen ook.
enige idee waaraan dat kan liggen?
en dit doet ie als ik je openingspost quote.

oriana
23 september 2004, 01:22
oriana, ik denk dat ik een verklaring heb. die qoute was van mij, en het ligt niet aan het forum, maar aan mijne pc. ik heb per ongeluk iets geinstalleerd, waardoor die sommige woorden in het geel onderlijnd. vraag me niet waarom, of wat het nut is. in kan in alle geval op die gele woordjes klikken, en dan kom ik op deze site terecht http://www.sun.com/emrkt/jes/.

als ik quote, of een voorbeeldpost maak, dan zet die altijd puntjes in die gele woordjes. vooral bij het woordje je. soms corrigeer ik het, maar het gebeurt zo dikwijls, dat ik de moed heb opgegeven.

als iemand weet waardoor het komt, en hoe ik het kan oplossen, aarzel dan niet om deze computerdummie te helpen!ahaaa... dat verklaart het natuurlijk.
Verhelpen is heel simpel, het programmaatje verwijderen. als je me zegt welk OS je hebt (oja :-) Operating System) dan zal ik je'n stap voor stap geven hoe te verwijderen.
doe maar per PB

Jan V.
23 september 2004, 07:09
Malware! Van Sun Microsystems? Iets met Java?

doggy
23 september 2004, 10:10
ik snap er de b***len van ~ 't is niet altijd zo, er moet toch ergens een logische verklaring zijn hoor.
Wat mijn voorbeeldje met die ne...e betreft, die heb ik niet gequote maar gecopieerd en hier in quotes gezet.ik heb het ook!

het woord "ballen" wordt verkeerd gequote, en er staat zo'n raar kronkeltje bij!~

;-)

nou nou
23 september 2004, 10:43
ik heb het ook!

het woord "ballen" wordt verkeerd gequote, en er staat zo'n raar kronkeltje bij!~

;-)Niet lachen met de tilde. Dat mag niet van Oriana ;-)

doggy
23 september 2004, 11:03
Niet lachen met de tilde. Dat mag niet van Oriana ;-)~S~O~R~R~Y~ !

Astenblieft mensen
23 september 2004, 11:27
wat is een tilde?

Distel
23 september 2004, 11:28
wat is een tilde?
~

Geertje
23 september 2004, 11:31
wat is een tilde?
Zo schrijft men onze prinses in steno.

~ : komt van Math~

oriana
23 september 2004, 11:46
Zo schrijft men onze prinses in steno.

~ : komt van Math~:rofl: laat je niks wijsmaken hoor aubmensen, die tilde ~ bestaat al veel langer dan dat er een prinses ma~ was.
:-) maar wel goed gevonden btw

Supe®Staaf
23 september 2004, 12:18
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:

http://www.no-bug.net/dossiers/mac/pictures/matphilpbg3.jpg

nou nou
23 september 2004, 12:20
:rofl: laat je niks wijsmaken hoor aubmensen, die tilde ~ bestaat al veel langer dan dat er een prinses ma~ was.
Nog van in de tijd dat Atlas de wereld op~ :-)

oriana
23 september 2004, 18:46
nooit gedacht dat iemand zwaar ~ aan mijn gebruik van de ~

Jan V.
23 september 2004, 19:17
~ kan altijd ^ vinden bij mij anders hoor.

doggy
23 september 2004, 19:59
~ kan altijd ^ vinden bij mij anders hoor.

ik vind Ma~ geen * , dus die kan bij mij geen ^ vinden, tenzij ik een %-je van haar $ krijg!

ingenious
23 september 2004, 20:52
ik heb al een tijdje geen geel streepkes meer gezien, dus ik denk dat ik er vanaf ben. dank u ori!! :-D

(kijk maar :je je je je je)

Jazeker
23 september 2004, 21:42
Malware! Van Sun Microsystems? Iets met Java? Malware van Sun... dat kan niet. Volgens mij heb je een goede applicatie van Sun vervuild door het op Malware (windows) te draaien ;-)

Jazeker
23 september 2004, 21:44
:rofl: laat je niks wijsmaken hoor aubmensen, die tilde ~ bestaat al veel langer dan dat er een prinses ma~ was.
:-) maar wel goed gevonden btw
het is gewoon "phone home (directory)" ;-)

Tzuvar Raemborr
25 september 2004, 03:02
Mijn hond is z'n b~en kwijt. Want hij spoot bloed op het tapijt enzo. Smakelijk eten trouwens nog, allemaal :D

nou nou
25 september 2004, 09:03
Mijn hond is z'n b~en kwijt. Want hij spoot bloed op het tapijt enzo. Smakelijk eten trouwens nog, allemaal :D
btildeen??

Het ligt misschien bij mijn noorden? 8O

Tzuvar Raemborr
25 september 2004, 12:12
:lol: Wat je zo allemaal niet uitkraamt om 4 uur 's nachts na het nuttigen van +- 5 liter alcohol :lol:

doggy
25 september 2004, 12:13
:lol: Wat je zo allemaal niet uitkraamt om 4 uur 's nachts na het nuttigen van +- 5 liter alcohol :lol:ge hebt toch alles proper opgekuist, hoop ik?

;-)

Tzuvar Raemborr
25 september 2004, 12:16
ge hebt toch alles proper opgekuist, hoop ik?

;-)Was niet nodig, ik heb een straffe maag :)
(en zelfs zo goed als geen kater, ik ben een echte Ouwe euh... Vlaming! :lol:)

Jazeker
25 september 2004, 12:57
En wat betekent "Smakelijk eten allemaal" om 4 uur 's nachts ?

Tzuvar Raemborr
25 september 2004, 12:59
En wat betekent "Smakelijk eten allemaal" om 4 uur 's nachts ?
Krijgen we weer vieze gedachten? Waar is AUB als ge haar nodig hebt?

Jazeker
25 september 2004, 13:00
Oorspronkelijk bericht door Jazeker
En wat betekent "Smakelijk eten allemaal" om 4 uur 's nachts ?
Krijgen we weer vieze gedachten? Waar is AUB als ge haar nodig hebt?
ow... 't ging dus niet over dat pak friet dat ge nog had meegebracht dan ?

Jan V.
25 september 2004, 18:31
Kwam er nog iets extra mee met dat pak friet dan?

Jazeker
25 september 2004, 18:38
Kwam er nog iets extra mee met dat pak friet dan?
Pas je onderschrift ook eens aan. De link naar de quiz = http://http://...

:-) Voila... weer een mens op zijn fouten gewezen.

Jan V.
25 september 2004, 18:45
Pas je onderschrift ook eens aan. De link naar de quiz = http://http://...

:-) Voila... weer een mens op zijn fouten gewezen.
"ook"? :)

Jazeker
25 september 2004, 18:55
"ook"? :)
Sorry. Ik bedoelde : Pas je onderschrift VERDOMME eens aan.

;-)

Jan V.
25 september 2004, 19:07
Ah, eigenlijk is alleen die :twisted: van belang. De rest is bladvulling. :twisted:

Jazeker
25 september 2004, 19:24
Ah, eigenlijk is alleen die :twisted: van belang. De rest is bladvulling. :twisted:
Je bent niet echt ondernemend he ? Ik verhuur de overgebleven ruimte in mijn signature gewoon aan een Vlaams-nationlistische vzw :-D