PDA

View Full Version : De derde intifada is losgebarsten


Islamitisch Verzet
25 juli 2014, 10:59
Thousands Of Palestinians In Ramallah And Jerusalem Are Clashing With Israeli Police (http://www.buzzfeed.com/miriamberger/thousands-of-palestinians-in-ramallah-and-jerusalem-are-clas)


https://pbs.twimg.com/media/BtWNaKkCUAA5a4k.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BtV14aNIcAExfBx.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BtV0H4MCMAAV0z8.png

http://pbs.twimg.com/media/BtVo8S-CQAAZ0_t.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BtWONyZCAAAD3WC.jpg

Nietzsche
25 juli 2014, 11:04
En ondertussen blijft Israël gewoon door gaan met de nederzettingen.

Thuleander
25 juli 2014, 11:08
Merkava-voer.

maddox
25 juli 2014, 14:00
En wat voor resultaat wensen die relschoppertjes te bereiken?

Pericles
25 juli 2014, 14:50
Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn!


:lol::lol::lol:
Ze zoeken daar altijd wel wat volk om als kanonnenvlees te dienen.
Wanneer ben je van plan om te vertrekken ?

IanVD
25 juli 2014, 14:54
Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn!

Ik dacht dat u een bekeerde Belg was?

Pericles
25 juli 2014, 14:56
Zoals ik reeds gezegd heb laat mijn gezondheid zulks niet toe. Hopelijk kan ik ooit in vrede al-Quds bezoeken, wanneer de zionistische honden verdreven zijn.

Dat zal waarschijnlijk gebeuren de dag dat het water stroomopwaarts begint te lopen. :lol:

Eppes
25 juli 2014, 15:02
Is er een moderator op dit forum?Want er zijn hier mensen die niet tolereerbare racistische uitspraken doen

Pericles
25 juli 2014, 15:03
Pericles wordt met een K geschreven.

Helemaal niet er bestaan geen spellingsregels voor eigennamen.

Eliyahu
25 juli 2014, 17:04
Zoals ik reeds gezegd heb laat mijn gezondheid zulks niet toe. Hopelijk kan ik ooit in vrede al-Quds bezoeken, wanneer de zionistische honden verdreven zijn.

Bs'd

Als je toch al half lam bent, dan kan je je voor de goede zaak aan flarden laten schieten door de IDF. Hebben je moslimbroeders weer wat goede PR.

Go for it!

Eliyahu
25 juli 2014, 17:05
Thousands Of Palestinians In Ramallah And Jerusalem Are Clashing With Israeli Police (http://www.buzzfeed.com/miriamberger/thousands-of-palestinians-in-ramallah-and-jerusalem-are-clas)

Bs'd

Er zijn er al 5 doodgeschoten.

Ik weet 't, er zijn er nog een hoop over, maar toch.

Eliyahu
25 juli 2014, 17:08
Bs'd

Kijk hier hoe goed het gaat met hamas:

150 Hamas-strijders geven zich over aan de IDF (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4548-150-hamas-strijders-geven-zich-over-aan-de-idf)

http://israeltoday.nl/_static/israeltoday.nl/_thumbs/timthumb.php?src=_static/israeltoday.nl/img/4548_surrender.jpg&w=220&h=147&q=88&zc=1

Zo kennen we de arabieren weer: Met hun handen omhoog.

Tamam
25 juli 2014, 17:08
Bs'd

Er zijn er al 5 doodgeschoten.

Ik weet 't, er zijn er nog een hoop over, maar toch.

goeike dat jij hiermee moet afkomen.

Eliyahu
25 juli 2014, 17:10
Bs'd

Hamas viert overwinningen die er nooit zijn geweest (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4549-hamas-viert-overwinningen-die-er-nooit-zijn-geweest)


Vrijdag, 25 Juli 2014 16:26


Met steeds nieuwe succesverhalen probeert Hamas het moreel van zijn strijders hoog te houden en de bevolking in de Gazastrook te motiveren voor de strijd tegen Israël.

De oorlogspropaganda van de islamisten is vaak fictief. 'We zijn een Israëlische militaire basis binnengedrongen en hebben een soldaat gedood,' meldde de regering in de Gazastrook. Maar in feite werd er niemand anders gedood dan de terroristen zelf, die onheil wilden veroorzaken in Israël.

'Iron Dome werkt niet,' kregen de kijkers van Hamas-TV uitgelegd. In werkelijkheid onderschepte het Israëlische raketafweersysteem meer dan 90 procent van de raketten die woonwijken bedreigden. Maar Hamas, dat dringend verlegen zit om succesverhalen, meldde onversaagd talrijke gewonden onder de Israëlische bevolking.

Na de mislukte raketaanval op Tel Aviv, waarbij niemand gewond is geraakt en er geen significante schade werd veroorzaakt, juichten de terroristen over een grote overwinning, hielden feesten en lieten snoep uitdelen in Gaza.

Hamas levert de Europese media dagelijks nieuwe gruwelverhalen over gedode kinderen, gewonde burgers en de door Israël veroorzaakte humanitaire noodsituatie. Deze verhalen worden graag opgepikt door naïeve of Israël-vijandige journalisten, en er wordt nauwelijks navraag gedaan. Kritiek op Israël zorgt voor graag gelezen krantenkoppen.

Over de berichtgeving in de wereldwijde media heeft men zich in Israël daarom weer verbaasd. Daar wordt premier Netanyahu gedemoniseerd als oorlogsophitser die om redenen van binnenlandse politieke de Gazastrook laat bombarderen, die alleen uit is op wraak voor omgekomen Israëli's, en die dode Palestijnse kinderen volledig koud laat.

In Israël zag zag men Netanyahu echter totaal anders: Hij is onder vuur gekomen omdat hij te traag zou zijn, in plaats van eindelijk vastbesloten tegen de terreur op te treden.

Talrijke journalisten haalden plotseling hun nog aanwezige kennis vaan het Oude Testament op. 'Oog om oog, tand om tand' stond in diverse bladen te lezen. De Israëli's als meedogenloze, hardvochtige strijders - dat paste zo mooi in het anti-Joodse beeld van deze schrijvers. Het feit dat Israël in werkelijkheid vrachtwagens vol hulpgoederen naar Gaza doorliet – midden van de oorlog, en dat ernstig gewonde Palestijnse kinderen zijn behandeld in Israëlische ziekenhuizen, dat was bijna nergens te lezen. Het paste immers ook niet bij de gangbare vooroordelen.

Tommy Müller.

Tamam
25 juli 2014, 17:13
En wat voor resultaat wensen die relschoppertjes te bereiken?

zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Nietzsche
25 juli 2014, 17:14
zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Ja.

Eliyahu
25 juli 2014, 17:24
zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Bs'd

Ze slagen er in om het getal nog wat verder omhoog te schroeven.

Miauw!
25 juli 2014, 18:00
Pericles wordt met een K geschreven.

Oorspronkelijk was het inderdaad Περικλῆς, met k(appa), en de regel is inderdaad dat woorden die uit het Grieks komen, met k geschreven worden, vandaar ook: elektriciteit en niet electriciteit. "Onze" Pericles gebruikt echter de Latijnse versie van die naam, zoals de Romeinen hem schreven. Voor zover ik weet, geldt de spellingregel niet voor eigennamen en staat het je vrij om de Griekse of Latijnse spelling te hanteren. Zie ook Kassandra - Cassandra, enz.

Miauw!
25 juli 2014, 18:02
Is er een moderator op dit forum?Want er zijn hier mensen die niet tolereerbare racistische uitspraken doen

Racistische uitspraken kan je altijd rapporteren door op het rode driehoekje te drukken. Wel eerst goed het forumreglement lezen, want een "onterechte" melding wordt niet in dank afgenomen.

Miauw!
25 juli 2014, 18:02
Helemaal niet er bestaan geen spellingsregels voor eigennamen.

:) 'k Ben weer te rap geweest! :lol:

Miauw!
25 juli 2014, 18:03
Bs'd

Als je toch al half lam bent, dan kan je je voor de goede zaak aan flarden laten schieten door de IDF. Hebben je moslimbroeders weer wat goede PR.

Go for it!

Als ik Aleser was, zou ik dit melden als zijnde een zéér zware persoonlijke aanval! Meer en meer valt Eliyahu's masker af!

Miauw!
25 juli 2014, 18:04
Bs'd

Er zijn er al 5 doodgeschoten.

Ik weet 't, er zijn er nog een hoop over, maar toch.

Ben je aan 't solliciteren voor een ban? :)

Karel Martel B
25 juli 2014, 18:19
zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Dat zou van mijn intelligentie afhangen.

Karel Martel B
25 juli 2014, 18:20
Is er een moderator op dit forum?

Jij bent hier nieuw zeker?

Miauw!
25 juli 2014, 18:23
zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de moed zou hebben om te gaan demonstreren, als ik wist dat Israël met scherp schiet op demonstranten.

Pericles
25 juli 2014, 18:38
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik de moed zou hebben om te gaan demonstreren, als ik wist dat Israël met scherp schiet op demonstranten.

Demonstreren in Gaza tegen Hamas zou ik alvast niet doen, dan slepen ze je levend , vastgebonden achter een brommer,door de straten tot dat je dood bent uiteraard. 8O

Miauw!
25 juli 2014, 18:42
Demonstreren in Gaza tegen Hamas zou ik alvast niet doen, dan slepen ze je levend , vastgebonden achter een brommer,door de straten tot dat je dood bent uiteraard. 8O

Da's juist, dat hebben ze in november 2012 eens gedaan. Absoluut verwerpelijk!
Even verwerpelijk als het feit dat Israël nu al 8 betogers heeft gedood.

Nietzsche
25 juli 2014, 18:47
Da's juist, dat hebben ze in november 2012 eens gedaan. Absoluut verwerpelijk!
Even verwerpelijk als het feit dat Israël nu al 8 betogers heeft gedood.

Allebei even menselijk.

Pericles
25 juli 2014, 18:51
Da's juist, dat hebben ze in november 2012 eens gedaan. Absoluut verwerpelijk!
Even verwerpelijk als het feit dat Israël nu al 8 betogers heeft gedood.

Wat zouden de Joden moeten doen ?
De blokkade van Gaza opheffen, terwijl Hamas blijft stellen dat Israël moet worden vernietigd en de Joden moeten worden uitgeroeid ?
Zelfde de bomma van mijn vrouw , die volgend jaar 90 wordt is nog lucide genoeg om te beseffen dat ze met deze stellingen in hun zandbak zullen blijven zitten.

Nietzsche
25 juli 2014, 18:53
Wat zouden de Joden moeten doen ?
De blokkade van Gaza opheffen, terwijl Hamas blijft stellen dat Israël moet worden vernietigd en de Joden moeten worden uitgeroeid ?
Zelfde de bomma van mijn vrouw , die volgend jaar 90 wordt is nog lucide genoeg om te beseffen dat ze met deze stellingen in hun zandbak zullen blijven zitten.

Israël moet stoppen met de nederzettingen .

Het is toch belachelijk dat ze op basis van een sprookjesboekje zonder consequenties kunnen koloniseren?

Pericles
25 juli 2014, 18:56
Israël moet stoppen met de nederzettingen .

Het is toch belachelijk dat ze op basis van een sprookjesboekje zonder consequenties kunnen koloniseren?

Daar ben ik het mee eens. Ze hebben op de Westelijke Jordaan niets te zoeken.

Nietzsche
25 juli 2014, 18:58
Daar ben ik het mee eens. Ze hebben op de Westelijke Jordaan niets te zoeken.

Maar wat verwacht jij dan van de Palestijnen?

Kijk, hamas is een terroristische organisatie, waar ik ook tegen ben. Aan de andere kant: je kan moeilijk van ze verwachten dat ze met bloemetjes naar de bezetters gaan gooien toch?

Pericles
25 juli 2014, 19:03
Maar wat verwacht jij dan van de Palestijnen?

Kijk, hamas is een terroristische organisatie, waar ik ook tegen ben. Aan de andere kant: je kan moeilijk van ze verwachten dat ze met bloemetjes naar de bezetters gaan gooien toch?

Ze eisen voor een staakt het vuren de opheffing van de blokkade van Gaza, terwijl ze blijven stellen dat de Joden moeten worden uitgeroeid.
Eigenlijk komt dat er op neer dat ze geen staakt het vuren willen.
Wel ok dan, dan wordt er verder gebombardeerd .

Wapper
25 juli 2014, 19:05
Pericles wordt met een K geschreven.

Alleen in het Grieks, jongen: Περικλής ==> Periklis

Nietzsche
25 juli 2014, 19:06
Ze eisen voor een staakt het vuren de opheffing van de blokkade van Gaza, terwijl ze blijven stellen dat de Joden moeten worden uitgeroeid.
Eigenlijk komt dat er op neer dat ze geen staakt het vuren willen.
Wel ok dan, dan wordt er verder gebombardeerd .

Kom op, jij weet donders goed dat een staakt het vuren een vrijbrief is voor Israël om verder te gaan met de nederzettingen.

Wat hebben de Palestijnen nu aan een staakt het vuren als ze verder worden onderdrukt?

Pericles
25 juli 2014, 19:11
Kom op, jij weet donders goed dat een staakt het vuren een vrijbrief is voor Israël om verder te gaan met de nederzettingen.

Wat hebben de Palestijnen nu aan een staakt het vuren als ze verder worden onderdrukt?

Mensenlevens sparen misschien ?
Ik denk dat Israël deze keer heel diep gaat snijden , zo diep dat ze binnen de volgende 20 jaar zelfs niet meer in staat zijn om een vuilnisbak richting Israël te lanceren.

Nietzsche
25 juli 2014, 19:12
Mensenlevens sparen misschien ?
Ik denk dat Israël deze keer heel diep gaat snijden , zo diep dat ze binnen de volgende 20 jaar zelfs niet meer in staat zijn om een vuilnisbak richting Israël te lanceren.

Stoppen met de bezettingen: ja, dat zal veel mensenlevens schelen inderdaad.

Tamam
25 juli 2014, 19:20
Demonstreren in Gaza tegen Hamas zou ik alvast niet doen, dan slepen ze je levend , vastgebonden achter een brommer,door de straten tot dat je dood bent uiteraard. 8O

die bewuste foto (van een paar jaar terug) gaat over een collaborateur die samenwerkte met de Mossad.

keur ik het goed? ABSOLUUT NIET

maar neem geen loopje met de waarheid.

trouwens meer en meer mensen keren zich tegen Hamas, het zijn en blijven fundamentalisten naast terroristen. en de meerderheid in Gaza is niet opgezet met die twee dingen.

Nietzsche
25 juli 2014, 19:21
die bewuste foto (van een paar jaar terug) gaat over een collaborateur die samenwerkte met de Mossad.

keur ik het goed? ABSOLUUT NIET

maar neem geen loopje met de waarheid.

trouwens meer en meer mensen keren zich tegen Hamas, het zijn en blijven fundamentalisten naast terroristen. en de meerderheid in Gaza is niet opgezet met die twee dingen.

Het punt is: Hamas is het enige verzet dat ze hebben en Hezbollah.

Maar Hezbollah is te druk in Syrië.

Miauw!
25 juli 2014, 19:22
Ze eisen voor een staakt het vuren de opheffing van de blokkade van Gaza, terwijl ze blijven stellen dat de Joden moeten worden uitgeroeid.
Eigenlijk komt dat er op neer dat ze geen staakt het vuren willen.
Wel ok dan, dan wordt er verder gebombardeerd .

Dan vraag ik me wel af waarom zowel Europa, de VS én de VN de eenheidsregering van Fatah en Hamas erkennen, steunen en willen financieren? Zeker van de VS is immers toch geweten dat ze Israël door en dik steunen?

Miauw!
25 juli 2014, 19:23
Kom op, jij weet donders goed dat een staakt het vuren een vrijbrief is voor Israël om verder te gaan met de nederzettingen.

Wat hebben de Palestijnen nu aan een staakt het vuren als ze verder worden onderdrukt?

Inderdaad, een staakt het vuren = terug naar de situatie zoals ze nu is. Voorlopig. En daarna weer erger.

Was België misschien minder bezet door de Duitsers toen ze na 18 dagen hun verzet opgaven?

Nietzsche
25 juli 2014, 19:25
Inderdaad, een staakt het vuren = terug naar de situatie zoals ze nu is. Voorlopig. En daarna weer erger.

Exact.

Miauw!
25 juli 2014, 19:26
Mensenlevens sparen misschien ?
Ik denk dat Israël deze keer heel diep gaat snijden , zo diep dat ze binnen de volgende 20 jaar zelfs niet meer in staat zijn om een vuilnisbak richting Israël te lanceren.

Een mensenleven moet ook nog menswaardig gelééfd kunnen worden. Wat heeft een Palestijn eraan dat hij "leeft" als er niets verandert? Als er geen toekomst is voor zijn kinderen?

Nietzsche
25 juli 2014, 19:26
Maar mensen wees gerust, Israël gaat hier hoe dan ook voor boeten .

De haat jegens Israël wordt onder de bevolking van wel land dan ook steeds groter.

Miauw!
25 juli 2014, 19:27
Het punt is: Hamas is het enige verzet dat ze hebben en Hezbollah.

Maar Hezbollah is te druk in Syrië.

En Fatah zijn inderdaad watjes. Pas op, ik vind het goed dat ze zo "braaf" zijn en Israël niet aanvallen. Maar worden ze ervoor beloond? Geenszins. Integendeel.

Miauw!
25 juli 2014, 19:29
Maar mensen wees gerust, Israël gaat hier hoe dan ook voor boeten .

De haat jegens Israël wordt onder de bevolking van wel land dan ook steeds groter.

Zelfs in de VS beginnen nu, langzaam maar zeker, de ogen open te gaan.

Nietzsche
25 juli 2014, 19:32
Zelfs in de VS beginnen nu, langzaam maar zeker, de ogen open te gaan.

Onder de bevolking bedoel je?

Jazeker.

Het probleem is alleen dat in de VS een relatief grote zionistische lobby heerst.

Nietzsche
25 juli 2014, 19:32
En Fatah zijn inderdaad watjes. Pas op, ik vind het goed dat ze zo "braaf" zijn en Israël niet aanvallen. Maar worden ze ervoor beloond? Geenszins. Integendeel.

Hoe kun je dat nu goed vinden?

Als je niet vecht tegen de bezetters, dan ben je voor de bezetters.

Tamam
25 juli 2014, 19:32
Het punt is: Hamas is het enige verzet dat ze hebben en Hezbollah.

Maar Hezbollah is te druk in Syrië.

Hezbollah zit niet in Palestina.

Miauw!
25 juli 2014, 19:33
Onder de bevolking bedoel je?

Jazeker.

Het probleem is alleen dat in de VS een relatief grote zionistische lobby heerst.

Zeg maar gerust: een heel grote zionistische lobby. Het verschil is dat de bevolking dat nu ook begint te beseffen.

Tamam
25 juli 2014, 19:35
Fatah was corrupt. Dat is de grote reden waarom Hamas jammer genoeg groot werd tov Fatah, en zo regeerde. Er was geen eerlijk alternatief. Het fundamentalistische karakter van Hamas was alleszins geen pluspunt in de verkiezingen.

Nietzsche
25 juli 2014, 19:36
Hezbollah zit niet in Palestina.

Dat zeg ik he..

Nietzsche
25 juli 2014, 19:37
Zeg maar gerust: een heel grote zionistische lobby. Het verschil is dat de bevolking dat nu ook begint te beseffen.

Klopt, de bevolking is degene die het moet doen.

Diplomatiek is een smerig spelletje dat gaat om belangen. Maar als bevolking kun je in democratische landen nog erg veel voor elkaar krijgen, als je het maar met ze alle doet !

Sowieso dat Rutte het benauwd heeft gekregen toen die door honderden mensen vuile huichelaar werd genoemd.

Pericles
25 juli 2014, 19:49
die bewuste foto (van een paar jaar terug) gaat over een collaborateur die samenwerkte met de Mossad.

keur ik het goed? ABSOLUUT NIET

maar neem geen loopje met de waarheid.

trouwens meer en meer mensen keren zich tegen Hamas, het zijn en blijven fundamentalisten naast terroristen. en de meerderheid in Gaza is niet opgezet met die twee dingen.

Wat zit gij te vertellen . Er is zelfs een periode geweest waarin ze in Gaza iedereen van Fatah standrechtelijk executeerden.
Met duizenden hebben ze toen uit Gaza moeten vertrekken om hun leven te redden.
Dat waren dan ook allemaal collaborateurs misschien ? :lol::lol::lol::lol:
Hamas is een terroristische organisatie en niemand in de beschaafde wereld gaat daar mee praten. Zo eenvoudig is het.
Dus binnen 100 jaar zitten ze daar in Gaza nog in hun zandbak .

Tamam
25 juli 2014, 19:58
Wat zit gij te vertellen . Er is zelfs een periode geweest waarin ze in Gaza iedereen van Fatah standrechtelijk executeerden.
Met duizenden hebben ze toen uit Gaza moeten vertrekken om hun leven te redden.
Dat waren dan ook allemaal collaborateurs misschien ? :lol::lol::lol::lol:
Hamas is een terroristische organisatie en niemand in de beschaafde wereld gaat daar mee praten. Zo eenvoudig is het.
Dus binnen 100 jaar zitten ze daar in Gaza nog in hun zandbak .

cool story bro

Karel Martel B
25 juli 2014, 20:02
Stoppen met de bezettingen.

Is dat een eufemisme voor Terug naar Dachau?

Nietzsche
25 juli 2014, 20:04
Is dat een eufemisme voor Terug naar Dachau?

Nee.

Karel Martel B
25 juli 2014, 20:07
Nee.

Welke zijn dan de bezette gebieden in uw opinie?

Nietzsche
25 juli 2014, 20:12
Welke zijn dan de bezette gebieden in uw opinie?

Westelijke Jordaanoever, Gazastrook, de Golanhoogte en de Sinaï-woestijn, Oost-Jeruzalem, de Groene Lijn enz enz.

Islamitisch Verzet
25 juli 2014, 23:35
Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn!

+1

Islamitisch Verzet
25 juli 2014, 23:37
Bs'd

Kijk hier hoe goed het gaat met hamas:

150 Hamas-strijders geven zich over aan de IDF (http://israeltoday.nl/headlines/9-nederlands/4548-150-hamas-strijders-geven-zich-over-aan-de-idf)

http://israeltoday.nl/_static/israeltoday.nl/_thumbs/timthumb.php?src=_static/israeltoday.nl/img/4548_surrender.jpg&w=220&h=147&q=88&zc=1

Zo kennen we de arabieren weer: Met hun handen omhoog.

Dat zijn 150 burgers. Zo kennen we de nieuwe nazi's.

Eppes
25 juli 2014, 23:48
+1

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser
Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn!


No way,vóór 1967 kans verspeeld.
En ...van ons? Jeruzalem behoorde vóór 1947 aan het Britten in Palestina.Welk nationaliteit heb jij Aleser?Bedoel je misschien dat deze stad zal toebehoren aan individuen die de moslimreligie hebben?Ik dacht dat een stad enkel kon toebehoren aan individuen die de nationaliteit bezitten van het land waar de stad zich bevindt.Hebben je ouders misschien de Israëlische nationaliteit of zijn ze op de Westelijke Jordaanoever geboren?

Karel Martel B
25 juli 2014, 23:53
Westelijke Jordaanoever, Gazastrook, de Golanhoogte en de Sinaï-woestijn, Oost-Jeruzalem, de Groene Lijn enz enz.

De sinaiwoestijn? Waar heb jij het in godsnaam over? U speelt de onnozelaar of U bent vreselijk slecht geïnformeerd.

Islamitisch Verzet
25 juli 2014, 23:56
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser
Spoedig zal al-Quds weer van ons zijn!


No way,vóór 1967 kans verspeeld.
En ...van ons? Jeruzalem behoorde vóór 1947 aan het Britten in Palestina.Welk nationaliteit heb jij Aleser?Bedoel je misschien dat deze stad zal toebehoren aan individuen die de moslimreligie hebben?Ik dacht dat een stad enkel kon toebehoren aan individuen die de nationaliteit bezitten van het land waar de stad zich bevindt.Hebben je ouders misschien de Israëlische nationaliteit of zijn ze op de Westelijke Jordaanoever geboren?

Al-Quds word de hoofdstad van het Kalifaat.

Karel Martel B
26 juli 2014, 00:00
Al-Quds word de hoofdstad van het Kalifaat.

Wat is er mis met Damascus?

Nietzsche
26 juli 2014, 00:12
De sinaiwoestijn? Waar heb jij het in godsnaam over? U speelt de onnozelaar of U bent vreselijk slecht geïnformeerd.

Wat ben jij een ordinaire troll zeg.. :lol:

DeProf_eet
26 juli 2014, 00:25
Zoals ik reeds gezegd heb laat mijn gezondheid zulks niet toe. Hopelijk kan ik ooit in vrede al-Quds bezoeken, wanneer de zionistische honden verdreven zijn.Gij zijt anders nog goed stijdvaardig vind ik. Gezond genoeg om samen met de man met het plastieken sabeltje te vertrekken. Ge moet er wat voor over hebben he man. Geen komedie. Hop weg, opgeruimd staat netjes.

Karel Martel B
26 juli 2014, 07:34
Wat ben jij een ordinaire troll zeg.. :lol:

De sinai is ontruimd in 1982.

Libanon is ook ontruimd. Pas daarna hebben de Syriers een deel van de veroverde Golan aan Libanon gegeven, om de zaken te verwarren.

Gaza was ook ontruimd in 2005. De israelis zijn pas nu teruggekeerd, omdat Hamas een oorlog is begonnen.

U kan begrijpen dat de Israelis, na de ervaringen in Gaza, niet echt gemotiveerd zijn om nog meer gebied af te staan voor vrede.

Jay-P.
26 juli 2014, 07:39
De sinai is ontruimd in 1982.

Libanon is ook ontruimd. Pas daarna hebben de Syriers een deel van de veroverde Golan aan Libanon gegeven, om de zaken te verwarren.

Gaza was ook ontruimd in 2005. De israelis zijn pas nu teruggekeerd, omdat Hamas een oorlog is begonnen.

U kan begrijpen dat de Israelis, na de ervaringen in Gaza, niet echt gemotiveerd zijn om nog meer gebied af te staan voor vrede.
In 1 zin : Israeli + gebied afstaan = om de hick-lach te krijgen, over en over
:rofl:

Karel Martel B
26 juli 2014, 07:43
In 1 zin : Israeli + gebied afstaan = om de hick-lach te krijgen, over en over
:rofl:

U kan daar mee lachen, blijkbaar heeft het gewerkt met Egypte.

Met de palestijnen blijkbaar niet, en nu zijn we in een impasse beland, door de verkeerde keuzes die de Palestijnen in Gaza hebben gemaakt.

Jay-P.
26 juli 2014, 07:47
Iets dat niet van U is kan je niet afstaan, hooguit stoppen met bezetten...
Dus ja: :rofl:

Karel Martel B
26 juli 2014, 07:54
Iets dat niet van U is kan je niet afstaan, hooguit stoppen met bezetten...
Dus ja: :rofl:

Meent U dat echt?

Maar U beslist U dan hoe ver in de tijd U moet teruggaan? Tot U een eigenaar heeft gevonden die U persoonlijk sympathiek lijkt?

Is Eupen-Malmedy Belgisch grondgebied of niet?

Is de Elzas Frans of Duits?

Zijn de Arabieren in Egypte en de rest van Noord-Afrika bezetters?

Is Marokko van de Berbers?

Van wie is nu eigenlijk de Westelijke Sahara?

Jay-P.
26 juli 2014, 08:05
Meent U dat echt?

Maar U beslist U dan hoe ver in de tijd U moet teruggaan? Tot U een eigenaar heeft gevonden die U persoonlijk sympathiek lijkt?

Is Eupen-Malmedy Belgisch grondgebied of niet?

Is de Elzas Frans of Duits?

Zijn de Arabieren in Egypte en de rest van Noord-Afrika bezetters?

Is Marokko van de Berbers?

Van wie is nu eigenlijk de Westelijke Sahara?En in Zaventem waren de Romeinen thuis"toendertijd".

De joodse diaspora: Nomaden, geen huismussen.
Sinds ALTIJD, of een jaartje meer of minder voor een 'Pietje Precies'.

maddox
26 juli 2014, 09:00
zou jij achter uw pc tje blijven zitten als je hoort dat er meer dan 750 volksgenoten nabij vermoord zijn inmiddels?

Hangt er van af dat er volksgenoten bij zijn die ik mijn zeer beperkte kring heb op opgenomen.
Indien niet, laat maar dood zijn.

Indien wel, dan ik ga niet wat liggen rellen met een gepikt relschild en een paar kinderkopjes. Ik ben een techneut in de 21ste eeuw, geen woestijnrover uit de 7de eeuw.

Voor €20 koop je tegenwoordig een afstandbediening met DSMX versleuteling en een bereik van 3 km....