PDA

View Full Version : Burgemeester van lendelede vals beschuldigd.


giserke
25 september 2004, 22:50
Na contact met de burgemeester van Lendelede en enkele omstanders ben ik te weten gekomen dat de beschuldiging van die agente totaal gelogen is.

Wat is er gebeurt:

De burgemeester rijdt met zijn wagen achteruit om te parkeren, en zit per ongelijk tegen de voorbumper van een politie wagen. (die van die politieagente)

Die politie agente deed nogal grof, waarbij de burgemeester een schouderklopje gaf, zo van, we zullen het oplossen. Hierbij heeft die agente gebruikgemaakt, van hem te beschuldigen van smaad, slagen en verwondingen (wat ze wettelijk inderdaad kan), waarbij ze op kosten van de gemeenschap enkele weken 'congé' kan nemen.

Iedereen die 'sef muslie' zoals we hem noemen kennen weet dat hij een zachtaardig, en vriendelijk man is. Niemand in deze contreien gelooft maar 1 woord van die agente.

Inderdaad die overheidsambtenaren, als ze iets kunnen vinden om congé te krijgen zijn ze er als de kippen bij.

giserke
29 september 2004, 17:00
eigenaardig dat nog geen blokker is komen langswaaien. Ze waren er zo op geviert een CD&Ver aan te pakken.

Betweter
29 september 2004, 18:03
eigenaardig dat nog geen blokker is komen langswaaien. Ze waren er zo op geviert een CD&Ver aan te pakken.
Helemaal niet. Dat heeft niets met de CD&V te maken. Wij hebben dezelfde situatie gekend met Rob Verreycken. Ook dat had niets met het Vlaams Blok te maken. Ik wacht overigens op alle media tot zij hier in 't lang en 't kort over zullen berichten en het hele privéleven van die man open en bloot leggen...

Wij zullen niet vervallen in dezelfde smerige spelletjes die onze tegenstanders gebruik(t)en.


Mvg,

Betweter

Tzuvar Raemborr
30 september 2004, 07:44
Ik wacht overigens op alle media tot zij hier in 't lang en 't kort over zullen berichten en het hele privéleven van die man open en bloot leggen...
Zeer juist, dit forum is de eerste en enige plaats waar ik er iets over gelezen heb. Blijkbaar moet men CD&V mandatarissen toch wat deontologischer behandelen dan die van het Vlaams Blok.

En inderdaad : als ik giserke's verhaal lees dan denk ik "Wat voor een belachelijke trien is dat, die politieagente? Op geld belust, sensatiezucht? Er lopen toch idioten rond, zelfs bij het korps."

Maar ja, mevrouw de agente mocht dan ook niet danig op de publieke opinie inwerken met een treurig televisieoptredentje waar ze ocharme moederziel alleen op de bank zit met een dramatisch uitzoomende camera. Mevrouw de agente mocht niet alle echte en vermeende vuile was van de burgemeester in alle kranten spuien.