PDA

View Full Version : Drama in Israel : vier jarig kindje vermoord door Hamas terroristen


Antoon
22 augustus 2014, 23:02
De vier jarige Daniel Tregerman is vandaag bezweken aan zijn verwondingen. Hij was thuis aan het spelen toen een raket op zijn huis viel, afgeschoten door Hamas terroristen, weerom vanuit een school van de UNRWA.

Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden.


4-Year-Old Israeli Boy, Daniel Tregerman, Killed by Mortar Fired From Near UNRWA School in Gaza (http://www.timesofisrael.com/four-year-old-killed-in-mortar-attack-named-as-daniel-turgerman/)

http://www.algemeiner.com/wp-content/uploads/2014/08/538607pic_C.jpg

Eppes
22 augustus 2014, 23:21
Israël: un père blessé en protégeant des enfants

Le Belgo-Israélien a été touché par un éclat de roquette dans une crèche d'une localité frontalière de Gaza

Un Israélien a été sérieusement blessé jeudi par un éclat d'obus dans une localité frontalière de la Bande de Gaza alors qu'il portait secours �* un groupe d'enfants, y-compris son fils dont c'était l'anniversaire, pour les mettre en sécurité au moment où les sirènes ont retenti dans le conseil régional Eshkol. Les enfants n'ont pas été blessé et l'homme, Jan Berman, âgé de 35 ans et détenant la double nationalité belge et israélienne, a été immédiatement évacué vers l'hôpital Soroka de Beersheva où il est toujours dans l'unité de soins intensifs.

Jan Berman et son épouse Leora accompagnaient leur petit garçon pour fêter son anniversaire �* la crèche lorsque la sirène d'alerte aux roquettes a retenti accordant seulement 15 secondes aux personnes pour se mettre �* l'abri.

Alors que de nombreux enfants se trouvaient �* l'extérieur du bâtiment, Jan Berman et la puéricultrice ont pressé les enfants �* l'intérieur de la salle qui est protégée contre les tirs de roquettes. Un des enfants, affolé, a un peu tardé �* rentrer et Berman, �* la dernière seconde l'a empoigné et l'a protégé de son corps. C'est �* ce moment précis qu'un éclat de roquettes a pénétré par la fenêtre et l'a touché au torse.

Jan Berman vit depuis plusieurs années dans un kibboutz frontalier de la Bande de Gaza. Bien connu de l'ambassade de Belgique en Israël, il s'est notamment fait connaître de la communauté belge locale lors de la Coupe du monde de football, en organisant au mois de juin, avec le soutien de l'ambassadeur, une série de soirées de soutien aux Diables rouges qui avaient attiré des centaines de personnes �* Tel-Aviv.

Vendredi matin, 3 roquettes ont été tirées sur la même région dont une a explosé �* une dizaine de mètres d'une crèche alors que les enfants se trouvaient �* l'intérieur du bâtiment protégé par des murs de béton. On ne signale pas de victimes, mais la façade de l'immeuble et les véhicules stationnés �* proximité ont été endommagés.

Nietzsche
23 augustus 2014, 00:01
Een dood kindje ! in een oorlog !

Stop de persen !

Jezus ts (topicstarter), dit is nu al je zoveelste topic die echt helemaal nergens over gaat. Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?

Nierika
23 augustus 2014, 00:12
Weer een paar honderd bommen op Gaza.
Ze leren het nooit...

zonbron
23 augustus 2014, 00:42
Weer een paar honderd bommen op Gaza.
Ze leren het nooit...

Yup, right now.

Nietzsche
23 augustus 2014, 00:46
Dat joch heeft trouwens een lelijk Argentijns shirt aan.

Nierika
23 augustus 2014, 00:53
Yup, right now.
Goed zo.
Allahu akhbar!

DeProf_eet
23 augustus 2014, 01:14
Een dood kindje ! in een oorlog !
Stop de persen ! Jezus ts (topicstarter), dit is nu al je zoveelste topic die echt helemaal nergens over gaat. Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?Ja, OK dat is nu ook wel wat overdreven van de TS om mij daar voor wakker te maken, maar langs de andere kant gaat uw vergelijking niet op natuurlijk want van die "Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?", daar worden er toch 90% terroristen van.
Weer een paar honderd bommen op Gaza. Ze leren het nooit...Om te leren moet ge wel een minimum aan IQ hebben natuurlijk. En dat hebben die natuurlijk niet.

Nietzsche
23 augustus 2014, 01:18
Ja, OK dat is nu ook wel wat overdreven van de TS om mij daar voor wakker te maken, maar langs de andere kant gaat uw vergelijking niet op natuurlijk want van die "Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?", daar worden er toch 90% terroristen van.
Om te leren moet ge wel een minimum aan IQ hebben natuurlijk. En dat hebben die natuurlijk niet.

Waar het omgaat is dat dit huilie huilie is.

Er is een kind dood in een conflict, ja wie geeft een fuck?
Ken dat kind niet.

DeProf_eet
23 augustus 2014, 01:40
Waar het omgaat is dat dit huilie huilie is.
Er is een kind dood in een conflict, ja wie geeft een fuck?
Ken dat kind niet.Nee, het is altijd droevig en ik vind het wel erg, versta me niet verkeerd. Sorry maar dat jongetje is er toch 20 mini palestijnen waard die door die moslims blijkbaar aan de lopende band gemaakt worden als kanonnen vlees, die palestijnse kinderen hun lot is al voordat ze geboren worden bepaald - ook erg natuurlijk. Daarom zouden de Israelis zich misschien moeten concentreren op de broedmachines.

Nietzsche
23 augustus 2014, 01:54
Nee, het is altijd droevig en ik vind het wel erg, versta me niet verkeerd. Sorry maar dat jongetje is er toch 20 mini palestijnen waard die door die moslims blijkbaar aan de lopende band gemaakt worden als kanonnen vlees, die palestijnse kinderen hun lot is al voordat ze geboren worden bepaald - ook erg natuurlijk. Daarom zouden de Israelis zich misschien moeten concentreren op de broedmachines.

Waarom is het erg?

Het is toch evident dat er doden vallen binnen een conflict/oorlog?

Wapper
23 augustus 2014, 08:19
<mode = Eliyahu>

Tsja, oorlog is een vreselijk iets!

</mode>

Tamam
23 augustus 2014, 09:47
550 keer drama s in palestina de laatste weken dan..

DeProf_eet
23 augustus 2014, 10:02
Waarom is het erg?
Het is toch evident dat er doden vallen binnen een conflict/oorlog?Uiteraard is het evident, maar dat maakt het toch niet minder erg. Jezus, en ik dacht dat ik hier een "tough bastard" was.

Schimmelpenninck
23 augustus 2014, 10:46
Ja, gij slaat ook automatisch over zeker wat dat ge niet wilt lezen. ]Ik heb juist gezegd dat 1 Israelisch kindje gelijk staat met 20 islamkindjes, dat dat Israelisch kindje's dood 20 x erger is, dan 20 van uw dode vriendjes, en dat die Israeli's wapens moeten ontwerpen die gericht zijn op die broedfabrieken dat uw vrouwelijke moslimvriendinnen zijn. [/COLOR]Zuiver kanonnenvlees dat die maken. Wat toekomst heeft zo'n Palestina kindje nu ? En inderdaad pure discriminatie van mij. Trouwens uwe vriend Mohammed doet anders ook aan pure discriminatie, want heeft hij niet gezegd dat een man meer waard is dan een vrouw. Is het nu goed zo ?

Volgens mij moet jij DRINGEND hulp gaan zoeken!
Zo kan het toch niet verder hé? Dit begint gevaarlijke vormen aan te nemen!


Ik neem aan dat niemand er bezwaar tegen heeft dat zulke dingen in het VET en ROOD benadrukt mogen worden!?

westdiep
23 augustus 2014, 16:05
Ik vind zoiets verschrikkelijk, net zoals de vele kinderen die omkomen in de Gaza-strook.

Het maakt niet uit hoe je het benadert, maar niemand zou zoiets normaal mogen vinden.

zeddie
23 augustus 2014, 17:25
Venezolaanse president noemt Netanyahu “moderne Herodes” (http://nl.metrotime.be/2014/08/23/news/gaza-venezolaanse-president-noemt-netanyahu-moderne-herodes/)

DeProf_eet
23 augustus 2014, 17:58
Uw mening dat een kinderleven 20 keer meer waard is dan het andere, omwille van afkomst interesseert me geen bal.In mijn ogen is dat inderdaad zo. En in de realiteit van het dagelijks leven word dat ook in de praktijk toegepast. En zeker door de moslims en recentelijk door ISIS. En doe niet verontwaardigd want Mohamed maakt ook onderscheid. Iedereen en dus ook, maar vooral de moslims maken onderscheid tussen een leven en het andere. Doe dus liever minder hypocriet. Trouwens heb ik U gemeld voor het editen van mijn post in uw citaat over mij. Dat is absoluut tegen de forumregels.

DeProf_eet
23 augustus 2014, 18:11
Volgens mij moet jij DRINGEND hulp gaan zoeken!
Zo kan het toch niet verder hé? Dit begint gevaarlijke vormen aan te nemen!Daar blijf ik bij en dat is mijn mening die ik vrij ben om te ventileren. En het is even erg dan de mening van bvb Nietsche om te zeggen "Er is een kind dood in een conflict, ja wie geeft een fuck?
Ken dat kind niet." In antwoord op die post heb ik zelf gezegd of laten verstaan "Nee, het is altijd droevig en ik vind het wel erg, versta me niet verkeerd."

Maar gij leest ook blijkbaar niet alles en als ik het goed begrijp vind gij het zelfs erger en beangstigender dat ik persoonlijk het ene mensenleven nu eenmaal hoger inschat dan het andere (zeker als het uw vriendjes de moslims zijn natuurlijk), dan dat ik er niets om zou geven. Ik heb niet gezegd "what the fuck", maar duidelijk laten verstaan dat ik het erg vind.

Ik neem aan dat niemand er bezwaar tegen heeft dat zulke dingen in het VET en ROOD benadrukt mogen worden!?Daar heb ik wel bezwaar tegen en vooral omdat U zeer selectief en onvolledig mijn posts leest, vooraleer uw mond open te doen.

DeProf_eet
23 augustus 2014, 18:19
Ik vind zoiets verschrikkelijk, net zoals de vele kinderen die omkomen in de Gaza-strook.

Het maakt niet uit hoe je het benadert, maar niemand zou zoiets normaal mogen vinden.Heb ik ook niet gezegd, maar ik vind de ene dode nu eenmaal erger als de andere. De reactie van Nietsche is heel menselijk en normaal als hij zegt what de fuck, ik ken dat kind niet. De reactie van ene Schimmelpenninck is gewoon erover en voor de volle 100% geinspireerd door zijn Jodenhaat en liefde voor de moslims.

Nierika
23 augustus 2014, 18:31
550 keer drama s in palestina de laatste weken dan..
Who cares?
Allahu Akhbar, toch?

AnarchoChristophe
23 augustus 2014, 18:33
De vier jarige Daniel Tregerman is vandaag bezweken aan zijn verwondingen. Hij was thuis aan het spelen toen een raket op zijn huis viel, afgeschoten door Hamas terroristen, weerom vanuit een school van de UNRWA.
Is dat nu een grap ofzo?
Open jij ook voor elk Palestijns kind zo'n draad?
Het gedweep met Israël gaat toch wel heel ver hoor. Lijkenpikken noemt dat hier.

Eliyahu
23 augustus 2014, 18:40
De vier jarige Daniel Tregerman is vandaag bezweken aan zijn verwondingen. Hij was thuis aan het spelen toen een raket op zijn huis viel, afgeschoten door Hamas terroristen, weerom vanuit een school van de UNRWA.

Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden.


4-Year-Old Israeli Boy, Daniel Tregerman, Killed by Mortar Fired From Near UNRWA School in Gaza (http://www.timesofisrael.com/four-year-old-killed-in-mortar-attack-named-as-daniel-turgerman/)

http://www.algemeiner.com/wp-content/uploads/2014/08/538607pic_C.jpg

Bs'd

Dan weten we in elk geval waarom de VN scholen platgebombardeerd worden.

atmosphere
23 augustus 2014, 19:18
Ja, OK dat is nu ook wel wat overdreven van de TS om mij daar voor wakker te maken, maar langs de andere kant gaat uw vergelijking niet op natuurlijk want van die "Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?", daar worden er toch 90% terroristen van.


Wat ik mij afvraag: geloofd u die onzin ook zelf echt?
Israel zelf claimt dat niet eens!

atmosphere
23 augustus 2014, 19:22
Who cares?


I care, op basis van het gelijkheids-principe.

Charlie don't Surf
23 augustus 2014, 19:39
Bs'd

Dan weten we in elk geval waarom de VN scholen platgebombardeerd worden.http://worldofarsenal.co.uk/wp-content/uploads/2012/11/podolski.gif

DeProf_eet
23 augustus 2014, 20:12
Wat ik mij afvraag: geloofd u die onzin ook zelf echt? Israel zelf claimt dat niet eens!Ik heb het zelf niet onderzocht en letterlijk zal het dan misschien na onderzoek wel wat minder zijn. Maar .. Ik zal mezelf eens herquoten
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Ja, OK dat is nu ook wel wat overdreven van de TS om mij daar voor wakker te maken, maar langs de andere kant gaat uw vergelijking niet op natuurlijk want van die "Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?", daar worden er toch 90% terroristen van.
En nu komt uw eigenste onderschrift
terroristen: vijanden die geweld gebruiken en geen onderdeel uitmaken van een staatsleger.Dus volgens U zijn al die vijanden van Israel (in Gaza) die niet bij het staatsleger behoren en geweld gebruiken, terroristen. Uw eigen woorden nota bene.
Dus beste, het minste dat ik kan zeggen is dat ik het overdrijven van u heb geleerd.

Rahowa
23 augustus 2014, 20:43
De vier jarige Daniel Tregerman is vandaag bezweken aan zijn verwondingen. Hij was thuis aan het spelen toen een raket op zijn huis viel, afgeschoten door Hamas terroristen, weerom vanuit een school van de UNRWA.

Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden.


4-Year-Old Israeli Boy, Daniel Tregerman, Killed by Mortar Fired From Near UNRWA School in Gaza (http://www.timesofisrael.com/four-year-old-killed-in-mortar-attack-named-as-daniel-turgerman/)

http://www.algemeiner.com/wp-content/uploads/2014/08/538607pic_C.jpg
Het kind ziet er nogal blank uit,duidelijk een nakomeling van de barbaarse veroveraars die de autochtone bevolking uitgemoord/verdreven hebben.

Nierika
23 augustus 2014, 21:44
I care, op basis van het gelijkheids-principe.
Who cares?

Nietzsche
23 augustus 2014, 21:50
Uiteraard is het evident, maar dat maakt het toch niet minder erg. Jezus, en ik dacht dat ik hier een "tough bastard" was.

Ik zou niet weten wat hier erg aan is.

Maar ik begrijp dat jij je druk maakt om elk kind dat dood gaat?

Dixie
23 augustus 2014, 23:54
Bs'd

Dan weten we in elk geval waarom de VN scholen platgebombardeerd worden.

enkel diegenen vanwaar ze raketten afschieten

Eliyahu
24 augustus 2014, 01:00
enkel diegenen vanwaar ze raketten afschieten

Bs'd

Maar dat zijn ze dan toch allemaal?

DeProf_eet
24 augustus 2014, 01:27
Ik zou niet weten wat hier erg aan is.
Maar ik begrijp dat jij je druk maakt om elk kind dat dood gaat?Nee, ik maak mij daar niet druk over, maar vind het gewoon spijtig en zeker als het een kind is dat misschien een mooie toekomst tegemoet ging, en dit in tegenstelling tot wat die broedmachines in Palestina op de wereld brengen. Daar is gewoon geen toekomst voor. En hebt ge gezien hoe dat Herr Schimmelpenning tekeer ging in post #16. Helemaal in het rood (wat een ernstige inbreuk is) omdat ik de dood van de ene erger vind dan de andere.

atmosphere
24 augustus 2014, 01:39
Ik heb het zelf niet onderzocht en letterlijk zal het dan misschien na onderzoek wel wat minder zijn. Maar .. Ik zal mezelf eens herquoten

En nu komt uw eigenste onderschrift
Dus volgens U zijn al die vijanden van Israel (in Gaza) die niet bij het staatsleger behoren en geweld gebruiken, terroristen. Uw eigen woorden nota bene.
niet volgens mij , maar volgens Israel en aanhangers

Dus beste, het minste dat ik kan zeggen is dat ik het overdrijven van u heb geleerd.

Mijn eigen onderschrift is niet de mening van mijzelf maar de simplistische
denkwijze over wat terroristen zijn. U begrijpt kennelijk niet welke hypocrisie er in de zin schuil gaat.

atmosphere
24 augustus 2014, 01:41
enkel diegenen vanwaar ze raketten afschieten

Was dat maar waar!

DeProf_eet
24 augustus 2014, 01:52
niet volgens mij , maar volgens Israel en aanhangers
Mijn eigen onderschrift is niet de mening van mijzelf maar de simplistische
denkwijze over wat terroristen zijn. U begrijpt kennelijk niet welke hypocrisie er in de zin schuil gaat.Uw uitvluchten zijn wel hopeloos aan het worden vind ik.

Nietzsche
24 augustus 2014, 02:28
Nee, ik maak mij daar niet druk over, maar vind het gewoon spijtig en zeker als het een kind is dat misschien een mooie toekomst tegemoet ging, en dit in tegenstelling tot wat die broedmachines in Palestina op de wereld brengen. Daar is gewoon geen toekomst voor. En hebt ge gezien hoe dat Herr Schimmelpenning tekeer ging in post #16. Helemaal in het rood (wat een ernstige inbreuk is) omdat ik de dood van de ene erger vind dan de andere.

Lief van je.

I don,t give a fuck, zeg ik in alle eerlijkheid.

quercus
24 augustus 2014, 09:44
Een dood kindje ! in een oorlog !

Stop de persen !

Jezus ts (topicstarter), dit is nu al je zoveelste topic die echt helemaal nergens over gaat. Enig idee hoeveel kinderen er al dood zijn in Gaza?

Je hebt het er duidelijk moeilijk mee dat dit bericht hier vermeld worden. Blijkbaar mag dit enkel gebeuren als het gaat om Gazaantjes. En die zijn doorgaans het slachtoffer van het niet te ontkennen feit dat de bastaards van Hamas hun militaire activiteiten liefst op poten zetten vanuit of in de onmiddellijke nabijheid van scholen, hospitalen enz.

westdiep
24 augustus 2014, 10:06
enkel diegenen vanwaar ze raketten afschieten

Zelf Marc Regev heft het volgende gezegd over dat onderwerp:

1. Er is nooit vanuit een UN school gevuurd op Israel, er is enkel een discussie geweest met de UN over tijdelijke stockage, maar Hamas heeft het wapentuig weggehaald onder druk van de UN en Israel wist dat en was daarmee akkoord.

2. Er is gevuurd door Hamas in de buurt van de UN scholen

3. Er is gevuurd naar die buurt door de ISraeli, het is door de inherente onnauwkeurigheid van de ISraelische artillerie dat er een aantal granaten op een school zijn gevallen in 1 geval, in de andere gevallen waren de slachtoffers mensen die in de buurt van de school waren

4. ISrael heeft altijd de dood van de onschuldige burgers veroordeeld.

DeProf_eet
24 augustus 2014, 10:26
Je hebt het er duidelijk moeilijk mee dat dit bericht hier vermeld worden. Blijkbaar mag dit enkel gebeuren als het gaat om Gazaantjes. En die zijn doorgaans het slachtoffer van het niet te ontkennen feit dat de bastaards van Hamas hun militaire activiteiten liefst op poten zetten vanuit of in de onmiddellijke nabijheid van scholen, hospitalen enz.Klopt, in deze moet ik zeggen dat Nietzches positie in deze niet altijd duidelijk is voor mij.

DeProf_eet
24 augustus 2014, 10:27
Lief van je.

I don,t give a fuck, zeg ik in alle eerlijkheid.Ik weet het, een en al goedheid.

piazzolla
24 augustus 2014, 13:50
... afgeschoten door Hamas terroristen, weerom vanuit een school van de UNRWA.
:lol:
uit uw bron: "Earlier Israeli officials had said it was fired from an UNRWA school — an assertion the IDF later corrected."

piazzolla
24 augustus 2014, 14:03
Ja, gij slaat ook automatisch over zeker wat dat ge niet wilt lezen. Ik heb juist gezegd dat 1 Israelisch kindje gelijk staat met 20 islamkindjes, dat dat Israelisch kindje's dood 20 x erger is, dan 20 van uw dode vriendjes, en dat die Israeli's wapens moeten ontwerpen die gericht zijn op die broedfabrieken dat uw vrouwelijke moslimvriendinnen zijn. Zuiver kanonnenvlees dat die maken. Wat toekomst heeft zo'n Palestina kindje nu ? En inderdaad pure discriminatie van mij. Trouwens uwe vriend Mohammed doet anders ook aan pure discriminatie, want heeft hij niet gezegd dat een man meer waard is dan een vrouw. Is het nu goed zo ?

...


Zo zien we maar weer voor welk gedachtengoed en ideologie de zionisten en aanhangsels alhier staan.
Een Israelisch kindje is 20 keer meer waard dan een Palestijns kindje, Palestijntjes zijn toch maar 'broedfabriek' product en hebben eigenlijk toch geen toekomst.

Hier het superieur kindje, slachtoffer (messi fan?) van een Hamas mortier aanval op de kibbutz Nahal Oz.
http://cdn.timesofisrael.com/uploads/2014/08/daniel-3.jpg

En hier zo'n minderwaardig kindje, twas voetbal (messi fan?) aant spelen op het strand met 3 vriendjes, slachtoffers van een raketaanval vanop een Israelische oorlogsboot, onder het oog van de internationale persgemeenschap.
http://bd.thedailystar.net/upload/gallery/image/arts/child-kiling-in-gaza.jpg

Eppes
24 augustus 2014, 14:22
Zo zien we maar weer voor welk gedachtengoed en ideologie de zionisten en aanhangsels alhier staan.
Een Israelisch kindje is 20 keer meer waard dan een Palestijns kindje, Palestijntjes zijn toch maar 'broedfabriek' product en hebben eigenlijk toch geen toekomst.

Hier het superieur kindje, slachtoffer (messi fan?) van een Hamas mortier aanval op de kibbutz Nahal Oz.
http://cdn.timesofisrael.com/uploads/2014/08/daniel-3.jpg

En hier zo'n minderwaardig kindje, twas voetbal (messi fan?) aant spelen op het strand met 3 vriendjes, slachtoffers van een raketaanval vanop een Israelische oorlogsboot, onder het oog van de internationale persgemeenschap.
http://bd.thedailystar.net/upload/gallery/image/arts/child-kiling-in-gaza.jpg

En hier zie je duidelijk het verschil in mentaliteit tussen beide volkeren.
In de pers laat men een mooi foto zien van de jonge Israëliër.Wat gebeurt er langs arabische zijde:een foto in de pers van een dode jongen op het strand.
Walgelijk gewoon

piazzolla
24 augustus 2014, 14:32
En hier zie je duidelijk het verschil in mentaliteit tussen beide volkeren.
In de pers laat men een mooi foto zien van de jonge Israëliër.Wat gebeurt er langs arabische zijde:een foto in de pers van een dode jongen op het strand.
Walgelijk gewoon
arabische zijde ... :lol:
foto's op het strand zijn genomen door de internationale pers, zij maken ook maar verslag van wat ze zien, he.
Subiet zijn voor onze Israel lovers de internationale persfotografen nog de schuldigen ..., ze hadden op zijn minst zijn beentjes weer op zijn plaats kunnen leggen.

Eppes
24 augustus 2014, 14:39
arabische zijde ... :lol:
foto's op het strand zijn genomen door de internationale pers, zij maken ook maar verslag van wat ze zien, he.
Subiet zijn voor onze Israel lovers de internationale persfotografen nog de schuldigen ..., ze hadden op zijn minst zijn beentjes weer op zijn plaats kunnen leggen.

Ja,jou reactie bewijst wat ik beweer.Verschil in mentaliteit

piazzolla
24 augustus 2014, 14:43
Ja,jou reactie bewijst wat ik beweer.Verschil in mentaliteit
QED

Dixie
24 augustus 2014, 20:55
Was dat maar waar!

o ja geef eens bewijzen dat ze dit NIET doen! :roll:

Nietzsche
24 augustus 2014, 20:59
Je hebt het er duidelijk moeilijk mee dat dit bericht hier vermeld worden. Blijkbaar mag dit enkel gebeuren als het gaat om Gazaantjes. En die zijn doorgaans het slachtoffer van het niet te ontkennen feit dat de bastaards van Hamas hun militaire activiteiten liefst op poten zetten vanuit of in de onmiddellijke nabijheid van scholen, hospitalen enz.

Je bent duidelijk dom aan het lullen.

Dit soort berichten moeten elk gezond denkend persoon Siberisch koud laten. Dat er kinderen doodgaan in een conflict, is evidentie des zelve.

Maar goed, als jij lekker de gevoelige jonge uit wil hangen, doe je ding.

Nietzsche
24 augustus 2014, 21:00
Aaah een kindje dood ! en nog zo jong !

Wat erruuggg !!

Nietzsche
24 augustus 2014, 21:01
Klopt, in deze moet ik zeggen dat Nietzches positie in deze niet altijd duidelijk is voor mij.

Aww gossie, kun je je vuist nog dieper in zijn reet steken?

Nietzsche
24 augustus 2014, 21:02
En hier zie je duidelijk het verschil in mentaliteit tussen beide volkeren.
In de pers laat men een mooi foto zien van de jonge Israëliër.Wat gebeurt er langs arabische zijde:een foto in de pers van een dode jongen op het strand.
Walgelijk gewoon

Die laatste kan wel bijna de split.

Savatage
24 augustus 2014, 21:08
http://www.algemeiner.com/wp-content/uploads/2014/08/538607pic_C.jpg

Triestig, wat hopen die terroristen hier nu mee te bereiken? Zo'n jong onschuldig kind dat er niets mee te maken heeft.

Paddenstoel
25 augustus 2014, 00:29
Ik vind zoiets verschrikkelijk, net zoals de vele kinderen die omkomen in de Gaza-strook.

Het maakt niet uit hoe je het benadert, maar niemand zou zoiets normaal mogen vinden.

En degenen waar we geen beelden van zien, die voortspruiten uit de oprichting van de umah, vormen geen probleem?

Paddenstoel
25 augustus 2014, 00:38
Bs'd

Dan weten we in elk geval waarom de VN scholen platgebombardeerd worden.

Wat ik mij afvraag: geloofd u die onzin ook zelf echt?
Israel zelf claimt dat niet eens!

Israël is een ernstig en deftig land, met inwoners met een IQ dat ver uitschiet boven dat van de meeste westerlingen. Arabieren zijn jammer genoeg een volk dat eerder gericht is op religie belijden en strijden in het kader van die religie en niet op ontwikkeling, dat laatse wordt zelfs uitdrukkelijk verboden, dus het is niet moeilijk dat de Darwiniaanse selectie daar al die tijd niet gebeurde obv IQ. Dit is integendeel zelfs een groot nadeel in zulke omstandigheden (intellectuele kenmerken zich niet door hun religieus fanaticisme).

Israël zal bijgevolg niet met zulke claims afkomen en ernaar streven enkel waarheid uit te brengen.

Uit andere bronnen heb ik echter vernomen dat geen enkele van die terroristen ook "terroristen"-kleding draagt. Gevolg is dat iédere dode door Gaza wordt aanzien als burgerslachtoffer. De kans dat we horen "terrorist nummer zoveel is gestorven" is dus bra klein... Dat wil echter niet zeggen dat Israël op alles schiet wat beweegt.
Nog andere bronnen beweren dat Gaza beelden recycleerde, oa vanuit de Syrië oorlog, en dat het werkelijk aantal doden tgv de raketinslagen van Israël veel lager ligt;

Dat het dodenaantal systematisch wordt opgedreven door de volgende handelingen, is zelfs iets wat in onze mainstream pro-Arabische pers verscheen:
- burgers aanmanen niét in te gaan op oproepen van Israël het huis of de buurt te verlaten
- burgers onderbrengen in kampen vlakbij plaatsen van waaruit raketten worden afgeschoten
- burgers onderbrengen vlakbij V.N. gebouwen
- Wapens verstoppen in V.N. scholen
- geen beschutte plekken bouwen voor de burgers (tunnels of safety rooms zoals in het naburge Israël, ingeval de iron dome niet werkt) - de enige reden waarom er in Israel veel minder dodelijke slachtoffers vallen! Israël is immers slim en heeft het gekregen brein ook op die wijze gebruikt... Hamas vindt dit overbodige uitgaves en steekt zijn geld liever in wapens om Israël aan te vallen en terroristen opleiden alsook zijn volk in het harnas jagen tegen Israël
- Gaza telt 1 800 000 inwoners, het aantal doden is teveel, maar van een genocide spreken wordt moeilijk. Reken maar even hoeveel het telt
- Gaza weigert te stoppen met schieten, heeft ook opnieuw de wapenstilstand doorbroken terwijl het vreemd genoeg pas na massale pogingen hieraan wilde meewerken
- Gaza heeft in zijn grondwet ingeschreven Israël te willen vernietigen
- ...

piazzolla
25 augustus 2014, 01:02
Uit andere bronnen heb ik echter vernomen dat geen enkele van die terroristen ook "terroristen"-kleding draagt.
zeg paddestoel, een vraagske tussendoor in uw fantastisch betoog :), kan je dat ergens kopen "terroristen"-kleding ?
BTW, nog niet gedacht deel te nemen aan Dempers "De koning van K&K" wedstrijd, u lijkt mij een serieuze kanshebber :D