PDA

View Full Version : Waarom hebben moslim meisjes vaak niet iets met een blanke man?


bembem
3 september 2014, 22:49
tja, zo blijven ze maagd hé ;-)

The Paulus Experience
3 september 2014, 23:08
Wie wil nu zijn leuter in een moslim steken?
Komt enkel ambras van.
Trouwens die mogen helemaal niet met een blanke gaan.

bembem
3 september 2014, 23:15
Wie wil nu zijn leuter in een moslim steken?
Komt enkel ambras van.
Trouwens die mogen helemaal niet met een blanke gaan.

ambras krijg je ook met andere vrouwen hoor ..

The Paulus Experience
3 september 2014, 23:16
ambras krijg je ook met andere vrouwen hoor ..

Absoluut, maar niet met de broers en neefjes 'edde gij e probleem'

bembem
3 september 2014, 23:27
Absoluut, maar niet met de broers en neefjes 'edde gij e probleem'

pak haar dan tijdens de ramadam :-P

Universalia
4 september 2014, 06:02
Waarom hebben moslim meisjes vaak niet iets met een blanke man?

Krijgen die meisjes de keuze? Ik dacht het niet ... 8O

En mochten ze die krijgen, de vrije keuze, hoe kies je???

http://www.asianews.it/files/img/ISLAM_-_Islam-women.jpg

maddox
4 september 2014, 06:44
tja, zo blijven ze maagd hé ;-)

Puntje 1, de hoofdmoot van de moslims zijn "kaukasoïden", oftewel , blanken.

Puntje 2, die maagdelijkheid. Die houden ze ook wel met hun ooms, broers en vaders.
Even de bruine anjer besnuffelen...

De belangrijkste reden waarom een "echte" moslima een niet moslim niet als partner (tijdelijk of permanent) wil is omdat haar onzichtbaar vriendje dat niet toelaat.

Een jongedame met moslims als familie mag er ook eens deftig over nadenken vooraleer ze een niet moslim vriendje aantrekt. Wie gaat de meeste klappen vangen. Zij of het vriendje? Of gaat het vriendje bekeren? Indien die bekeerd, is het de hypocriete variante, of de zeloot?

hurricane
4 september 2014, 07:59
Het zoeken naar de ritssluiting van die tenten beneemt alle lust.
Het geurtje eronder wellicht ook....

Drukazz
4 september 2014, 09:32
Er zijn toch genoeg voorbeelden?

Kadèr Gürbüz
Zohra Aït-Fath
Ihsane Chioua Lekhi
Danira Boukhriss

Maar oke, ik neem aan dat je vrouwen met een hoofddoek bedoelt?

Dan is het antwoord gewoon simpel: vrouwen met hoofddoek worden niet echt aantrekkelijk bevonden door de modale Vlaming. Bovendien weet iedereen dat interculturele relaties veel moeilijker zijn en vaker op de klippen lopen.

Jantje
4 september 2014, 10:15
Waarom hebben moslim meisjes vaak niet iets met een blanke man?

tja, zo blijven ze maagd hé ;-)

Je vraag is verkeerd gesteld.

Waarom hebben moslima's niet vaak een openlijke relatie met een Christen man moet je vraag zijn.

Een antwoord is te vinden in op deze draad.

" Waarom hebben mooie blanke meisjes vaak iets met een zwarte man? ‎"

http://forum.politics.be/showthread.php?t=206741

Daarnaast zijn er nog enkele andere oorzaken.

Een Moslima komt niet vaak in contact met niet Moslims( op haar schooltijd na) en er bestaat vanuit de Christen man reeds een afwijzing tegenover Moslima's.

Een Moslima word ook vaak door haar familie afgeschermd voor niet goedgekeurde mannen en een openlijke relatie met een afgekeurde man kan tot zeer nadelige gevolgen voor de Moslima leiden.

En dan heb je nog de mentaliteitsverschillen.
Ook deze leveren vaak een probleem op binnen een relatie en veroorzaken dat de Moslima niet begint aan een dergelijke relatie.

Jantje
4 september 2014, 10:35
Zoudt gij iets willen beginnen met een moslima ? Als christen ?

Waarom zou een Christen man niets kunnen beginnen met een Moslima?

Er zijn in Vlaanderen artsen die niets anders doen de het maagdenvlies van Moslima's herstellen na een relatie met een niet goedgekeurde man.

Er zijn dus meer relaties tussen Christen jongens en Moslim meisjes dan men denkt. Alleen blijven deze relatie verborgen voor de buitenwereld en de familie.
Vaak is zelfs enkele de zuster en/of moeder van de beide partners op de hoogte van de relatie.

En ik ken zelf verschillende Moslima's, het zijn stuk voor stuk allemaal parels van vrouwen.

Drukazz
4 september 2014, 13:02
Waarom zou een Christen man niets kunnen beginnen met een Moslima?

Ik ben zelf een Christen man en in principe is daar niets verkeerd mee. Al heeft de profeet Mohammed dat wel verboden dacht ik voor moslima's, maar vanuit Christelijk standpunt zie ik geen probleem.

Enkel met een vrouw met een hoofddoek op zou ik nooit kunnen mee leven. Maar daarmee spreek ik enkel voor mezelf.


Er zijn dus meer relaties tussen Christen jongens en Moslim meisjes dan men denkt. Alleen blijven deze relatie verborgen voor de buitenwereld en de familie. Vaak is zelfs enkele de zuster en/of moeder van de beide partners op de hoogte van de relatie.

Ik heb zelf vroeger met enkele Turkse meisjes (behoorlijk moderne) op school (18+) gezeten, heel plezante meisjes. Met één heb ik een tijdje (klein jaar) een relatie gehad, dat hoefde niet eens anoniem.

Niet alle moslims leven nog in de Middeleeuwen ook hè


En ik ken zelf verschillende Moslima's, het zijn stuk voor stuk allemaal parels van vrouwen.

Ken er zelf ook wel een paar (moderne dan), toch denk ik dat ik het maar op een gewone Vlaamse hou in het vervolg

Universalia
4 september 2014, 15:31
Een iets ouder bericht maar toch, het kan tellen.

SCHAARBEEK - Een 34-jarige vrouw uit Schaarbeek kreeg woensdagavond enkele rake klappen omdat ze als moslima met een niet-moslim verkeert.

Slagen (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JB3DMDK0)

Best ziekelijk zo een situatie. :roll::roll::roll:

circe
4 september 2014, 15:36
Een Moslima komt niet vaak in contact met niet Moslims( op haar schooltijd na) en er bestaat vanuit de Christen man reeds een afwijzing tegenover Moslima's.



Wat een stinkende hoop racistische stierenstront is me d�*t!

Moslima's gaan naar aparte scholen zonder niet-moslims neem ik aan? en op hun twaalfde moeten ze thuisblijven zeker? en vanaf hun 18de mogen ze niet meer buitenkomen? en de witte jongens moeten ze niet hebben.

soms vraag ik me echt af uit welke eeuw je komt.

Moslima's (en het gaat dus over gelovige moslima's niet over ongelovige Noordafrikaanse of turkse vrouwen) MOSLIMA's mogen niet met een niet moslim huwen. In het geval het een bipatride marokkaanse is, mag dit zelfs niet van de marokkaanse wet en moet de man zich dan eerst bekeren tot de islam.

En verder: witte jongens die nog maar durven kijken naar een moslima krijgen de hele meute achter zich aan, de wet beschermt hen daar niet tegen, want de witte is de racist.

Grow up en ken de realiteit!

Jantje
5 september 2014, 07:04
Wat een stinkende hoop racistische stierenstront is me d�*t!

Moslima's gaan naar aparte scholen zonder niet-moslims neem ik aan? en op hun twaalfde moeten ze thuisblijven zeker? en vanaf hun 18de mogen ze niet meer buitenkomen? en de witte jongens moeten ze niet hebben.

soms vraag ik me echt af uit welke eeuw je komt.

Moslima's (en het gaat dus over gelovige moslima's niet over ongelovige Noordafrikaanse of turkse vrouwen) MOSLIMA's mogen niet met een niet moslim huwen. In het geval het een bipatride marokkaanse is, mag dit zelfs niet van de marokkaanse wet en moet de man zich dan eerst bekeren tot de islam.

En verder: witte jongens die nog maar durven kijken naar een moslima krijgen de hele meute achter zich aan, de wet beschermt hen daar niet tegen, want de witte is de racist.

Grow up en ken de realiteit!

Als je de moeite had genomen deftig te lezen, had je ons deze onzin kunnen besparen.

Dit is trouwens niet de eerste persoonlijke aanval van jou op mij.
Ik zou dus graag hebben dat je eens leert om eerst deftig te lezen wat er staat en daarna op een deftige volwassen manier reageert.

de vuile muilekoek
5 september 2014, 07:05
Krijgen die meisjes de keuze? Ik dacht het niet ... 8O

En mochten ze die krijgen, de vrije keuze, hoe kies je???

http://www.asianews.it/files/img/ISLAM_-_Islam-women.jpg

Zijt ge zeker dat dit meisjes zijn?