PDA

View Full Version : David Haines geëxecuteerd door IS


plakker
14 september 2014, 08:21
Terwijl wij druk bezig waren de mensen te overtuigen dat IS niets met de Islam te maken heeft, heeft IS een Brit onthoofd, David Haines.
Next up: Alan Henning.

Kunnen we deze oorlog eigenlijk wel winnen?
De vijand bestaat deels uit volk die van hier komt, dat wil zeggen dat de vijand ook bij ons zit...
Ik denk dat een boek over het paard van Troje een goede aanrader had geweest voor onze beleidsmakers van de voorbije decennia...

http://static3.hln.be/static/photo/2014/5/6/14/20140914062838/media_xll_7109729.jpg
(http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2049934/2014/09/13/IS-onthoofdt-Britse-gijzelaar.dhtml)

Ke Nan
14 september 2014, 09:28
De vijand is altijd onder ons. Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.

Thuleander
14 september 2014, 09:39
Daar waar de eerste onthoofding relatief 'schokkend' was voor het burgergepeupel begint het nu toch zijn effect te verliezen.

Isis mag wel wat beters gaan verzinnen.
Voor de vierde keer eisen proberen af te dwingen in een ninjapak om vervolgens alleen maar uitgelachen en nog harder gebombardeerd te worden, dat wordt een beetje genant.

Otherwise
14 september 2014, 10:01
Daar waar de eerste onthoofding relatief 'schokkend' was voor het burgergepeupel begint het nu toch zijn effect te verliezen.

Isis mag wel wat beters gaan verzinnen.
Voor de vierde keer eisen proberen af te dwingen in een ninjapak om vervolgens alleen maar uitgelachen en nog harder gebombardeerd te worden, dat wordt een beetje genant.

Ik vind het steeds genanter worden voor de belgische politiek en de EU, die blijkbaar collectief zijn ingedommeld. Wat is het jaarlijkse defensiebudget van de Nato-landen en wat is het budget van die IS-varkens: dit probleem blijft feitelijk alleen bestaan omdat men te laf is om het te bestrijden.

Thuleander
14 september 2014, 10:50
Ik vind het steeds genanter worden voor de belgische politiek en de EU, die blijkbaar collectief zijn ingedommeld. Wat is het jaarlijkse defensiebudget van de Nato-landen en wat is het budget van die IS-varkens: dit probleem blijft feitelijk alleen bestaan omdat men te laf is om het te bestrijden.

Als het avondland ten onder gaat dan zal het aan lafheid en luiheid zijn, niet aan gebrek aan slagkracht.

Carnivore
14 september 2014, 11:14
Ik vind het steeds genanter worden voor de belgische politiek en de EU, die blijkbaar collectief zijn ingedommeld. Wat is het jaarlijkse defensiebudget van de Nato-landen en wat is het budget van die IS-varkens: dit probleem blijft feitelijk alleen bestaan omdat men te laf is om het te bestrijden.

2+

atmosphere
14 september 2014, 11:43
Ik vind het steeds genanter worden voor de belgische politiek en de EU, die blijkbaar collectief zijn ingedommeld. Wat is het jaarlijkse defensiebudget van de Nato-landen en wat is het budget van die IS-varkens: dit probleem blijft feitelijk alleen bestaan omdat men te laf is om het te bestrijden.


Aantal terroristische aanslagen in Irak:

http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/Ira.jpg

Toen de VS van start zijn gegaan met hun biljoenen kostende oorlogen knalde het aantal terreur aanslagen omhoog.
Kennelijk ziet u het omhoog gooien van het defensie budget + militair ingrijpen als methode om terreur te bestrijden. Maar , is dat wel zo?

Het tegenovergestelde blijkt veel eerder de waarheid, kijk hier maar eens
http://www.washingtonsblog.com/2013/10/u-s-war-on-terror-has-increased-terrorism.html

Veiligheidsdiensten zijn hier altijd goed van op de hoogte, die hadden voor 2003 al gewaarschuwd voor toename van terreur dreiging ook voor de VS.

Otherwise
14 september 2014, 12:55
Aantal terroristische aanslagen in Irak:

http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/Ira.jpg

Toen de VS van start zijn gegaan met hun biljoenen kostende oorlogen knalde het aantal terreur aanslagen omhoog.
Kennelijk ziet u het omhoog gooien van het defensie budget + militair ingrijpen als methode om terreur te bestrijden. Maar , is dat wel zo?

Het tegenovergestelde blijkt veel eerder de waarheid, kijk hier maar eens
http://www.washingtonsblog.com/2013/10/u-s-war-on-terror-has-increased-terrorism.html

Veiligheidsdiensten zijn hier altijd goed van op de hoogte, die hadden voor 2003 al gewaarschuwd voor toename van terreur dreiging ook voor de VS.

Neen, in het algemeen ben ik een felle tegenstander van investeringen in defensie. Maar nu we toch een leger hebben met F16's en nu de situatie zo geescaleerd is, vind ik dat het buitengewoon laf is van tezelfdertijd te discussieren over de aanschaf van nog meer legertuig zoals een 40-tal F35 bommenwerpers en tegelijkertijd toe te zien hoe mensen worden afgeslacht door IS. Hoe kan men deze 2 met mekaar verzoenen: de daden van IS zijn nog niet barbaars genoeg om ons te verzetten? Wat gaat het afschrikkend effect zijn van 40 F35 bommenwerpers morgen als men vandaag 60 F16's op stal houdt?

plakker
14 september 2014, 13:50
Daar waar de eerste onthoofding relatief 'schokkend' was voor het burgergepeupel begint het nu toch zijn effect te verliezen.

Isis mag wel wat beters gaan verzinnen.
Voor de vierde keer eisen proberen af te dwingen in een ninjapak om vervolgens alleen maar uitgelachen en nog harder gebombardeerd te worden, dat wordt een beetje genant.

Er gaan ook meer en meer stemmen op dat de onthoofdingen vals zijn (false flag of onthoofd na gemakkelijkere executie).
Dit vooral omdat het onthoofden zelf niet te zien is, en waarom zou een terreurorganisatie het schrikwekkendste stuk weg-editen?

Infowarrior
14 september 2014, 14:07
Er gaan ook meer en meer stemmen op dat de onthoofdingen vals zijn (false flag of onthoofd na gemakkelijkere executie).
Dit vooral omdat het onthoofden zelf niet te zien is, en waarom zou een terreurorganisatie het schrikwekkendste stuk weg-editen?

Nagel op de kop!

Geopolitiek, petrodollar, enz...

circe
14 september 2014, 14:22
Nagel op de kop!

Geopolitiek, petrodollar, enz...

en de foto's met de kop op zijn buik zijn gephotoshopped neem ik aan?

Ik heb foto gezien maar mag dit hier niet plaatsen wegens "expliciete foto's".
Zoek het dus zelf maar.

Dixie
14 september 2014, 14:37
Aantal terroristische aanslagen in Irak
aantal aanslagen was evenveel als in 1991wereldwijd ook de VS hun schuld zeker? :roll:
http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/G.jpg

Charlie don't Surf
14 september 2014, 14:51
aantal aanslagen was evenveel als in 1991wereldwijd ook de VS hun schuld zeker? :roll:
http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/G.jpg1991 - VS - Iraq , iemand ?

Dixie
14 september 2014, 15:04
1991 - VS - Iraq , iemand ?

fout volgens het grafiekje van atmos was er amper terrorisme in Irak in 1991 dus probeer nog eens :-D

Charlie don't Surf
14 september 2014, 15:06
fout volgens het grafiekje van atmos was er amper terrorisme in Irak in 1991 dus probeer nog eens :-DNu spreek je je eigen bronnen al tegen , welk is nu de juist grafiek dat van u of van Atmos ? :-)

Dixie
14 september 2014, 15:18
Nu spreek je je eigen bronnen al tegen , welk is nu de juist grafiek dat van u of van Atmos ? :-)

ten eerste is het niet mijn bron maar die van atmos en ten tweede raad ik je een witte stok aan als je de verschillen niet ziet tussen de grafiek van atmos en diegene die ik geef over het wereldwijde geweld...

Charlie don't Surf
14 september 2014, 15:26
ten eerste is het niet mijn bron maar die van atmos en ten tweede raad ik je een witte stok aan als je de verschillen niet ziet tussen de grafiek van atmos en diegene die ik geef over het wereldwijde geweld...Geloof me ik zie het verschil tussen een appel en een peer ;-)

Pericles
14 september 2014, 15:43
Geloof me ik zie het verschil tussen een appel en een peer ;-)

Saddam had dan ook een doeltreffende methode om terreur te bestrijden. :-D:-D

Charlie don't Surf
14 september 2014, 16:39
Saddam had dan ook een doeltreffende methode om terreur te bestrijden. :-D:-DHerriner mij een quote "he is a little bastard , but he is our little bastard" , was dat niet over Saddam ?

Dixie
14 september 2014, 16:57
Geloof me ik zie het verschil tussen een appel en een peer ;-)

had wel verwacht dat jij de dotten niet kan verbinden :lol:

Dixie
14 september 2014, 16:59
Saddam had dan ook een doeltreffende methode om terreur te bestrijden. :-D:-D

saddam bestreed dan ook enkel de terreur in eigen land (met terreur) en niet die van over de hele wereld...

plakker
14 september 2014, 19:36
Nagel op de kop!

Geopolitiek, petrodollar, enz...

en de foto's met de kop op zijn buik zijn gephotoshopped neem ik aan?

Ik heb foto gezien maar mag dit hier niet plaatsen wegens "expliciete foto's".
Zoek het dus zelf maar.

Wel, ik heb het filmpje van de onthoofding vandaag gezien, en het valt inderdaad op dat de persoon niet tegenstribbelt (but then again, zou ik ook niet doen als je evengoed gemarteld zou kunnen worden of je familie de volgende kan zijn).
Natuurlijk is het wel zo, als je een decennium gevangen zit bij die sukkels heb je je misschien al wat neergelegd bij het idee dat het vroeg of laat jou toer is.
Nu goed, ze laten dus het onthoofden (net zoals bij de vorige 2) weg, maar de foto nadien met het hoofd op het lijf ziet er wel echt uit.
Maar ik ben dan ook geen expert in afgesneden-koppen-op-buikliggende-lijken :|

Otherwise
15 september 2014, 02:11
Nagel op de kop!

Geopolitiek, petrodollar, enz...

En de holocaust is ook niet gebeurd zeker? En in Irak en Syrie is er ook niets aan de hand wellicht, tenzij wat photoshoppers die mensen om de tuin leiden. En die journalist Haines loopt ergens rond in de UK? En 9/11 was door de Amerikanen zelf opgezet zeker? Alles wat er gebeurt in de wereld is door de Amerikanen in scene gezet om meer wapens te kunnen verkopen?
Leer toch eens wat nadenken man...

atmosphere
15 september 2014, 06:29
aantal aanslagen was evenveel als in 1991wereldwijd ook de VS hun schuld zeker? :roll:
http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/G.jpg

1991 kelderde het aantal aanslagen omlaag en precies in 91 eindigde de koude oorlog. De schuld van de Russen en Amerikanen dus.

Dixie
15 september 2014, 10:00
1991 kelderde het aantal aanslagen omlaag en precies in 91 eindigde de koude oorlog. De schuld van de Russen en Amerikanen dus.

:lol: echt een stand up comedian is er niets tegen

Micele
15 september 2014, 10:01
Oktober 2001 - heden: USA+ -> Afghanistan.
Mei 2003 - ~ 2011-2012: USA+ -> Irak
en de rest volgt ...

http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/G.jpg

Dixie
15 september 2014, 21:15
Oktober 2001 - heden: USA+ -> Afghanistan.
Mei 2003 - ~ 2011-2012: USA+ -> Irak
en de rest volgt ...

http://www.washingtonsblog.com/wp-content/uploads/2013/10/G.jpg

wat kom jij nu weer onzin verkopen het gaat over 1991 ...

Jay-P.
16 september 2014, 08:09
wat kom jij nu weer onzin verkopen het gaat over 1991 ...Zegt onze profffesssionele onzin-verkoper, aka de Flomse "Marchand-de-tapis" with nickers in a kippa-twist.

Mais keske jean ai a foetre?
(On topic Dixie-stijl) :rofl: