PDA

View Full Version : Veronique De Kock: last met louche huurder Mohamed :-(


bembem
15 september 2014, 22:03
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140909_01258236

http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/09/09/f40ac966-37e5-11e4-9129-8b46355352d9_web_scale_0.127011_0.127011__.jpg.h38 0.jpg

De voormalige miss België Veronique De Kock heeft geen succes op de vastgoedmarkt. Nadat een huurder van een appartement dreigde haar vader van een balkon te gooien, zit ze nu al maanden zonder huuropbrengst én zonder sleutel van haar villa in Brecht. Ze vertelt haar miserie aan Dag allemaal.
De Egyptenaar Mohamed A., die Veronique’s villa in Brecht huurt, blijkt een notoire oplichter te zijn met een gerechterlijk verleden. Hij overtuigt gefortuneerde mensen om grote sommen geld bij hem te beleggen. De belofte van 10 procent rendement is echter niets waard, want na een tijdje verdwijnt hij met al het geld. Ook Ilse Demeulemeester en haar broer en Luc zouden slachtoffer zijn van de praktijken van Mohamed A.

Gelukkig heeft Veronique geen geld bij de malafide Egyptenaar belegd, jammer genoeg vertrouwde ze wel haar villa in Brecht aan hem toe. Maar na maanden geen huur te hebben betaald, is de man met zijn gezin naar Egypte gevlucht. Zonder vonnis van de rechter kan De Kock echter haar eigen villa niet meer in of een nieuwe huurder zoeken.

Buiten een financiële kater, krijgt ook haar mensenkennis weer een deuk. ‘Waarom trek ik toch altijd dat soort onbetrouwbare mannen aan?,’ vraagt Veronique zich af in Dag allemaal. ‘Willen alle louche mensen mij voortaan met rust laten ja? Ik heb er mijn buik van vol!’

Lees meer in Dag allemaal.

ocharme :-(:|:-(

Demper
15 september 2014, 22:06
rofl

Thuleander
15 september 2014, 22:09
Mijn huurder heeft weer netjes op tijd betaald, zoals altijd.

Demper
15 september 2014, 22:11
Mijn huurder heeft weer netjes op tijd betaald, zoals altijd.

Tank de Mercedes maar vol.

The Paulus Experience
15 september 2014, 22:15
Mijn huurder heeft weer netjes op tijd betaald, zoals altijd.

Mijn huurder betaalt me ook elke maand netjes op tijd. Vakantiegeld en 13 maand incl. :-)

bembem
15 september 2014, 22:17
rofl

waarom roll jij on the floor? dit is echt hoor

Demper
15 september 2014, 22:18
waarom roll jij on the floor? dit is echt hoor

Echt en hilarisch.

bembem
15 september 2014, 22:21
Echt en hilarisch.

hmm ik denk niet dat ze er mee kan lachen

Supe®Staaf
15 september 2014, 22:25
Dat komt ervan als je persé de populaire multiculturele slettebak wil uithangen.
Geen compassie.
Ze heeft het zelf gezocht.

Demper
15 september 2014, 22:28
Dat komt ervan als je persé de populaire multiculturele slettebak wil uithangen.
Geen compassie.
Ze heeft het zelf gezocht.

:clapping: :clapping: :clapping:
:clapping: :clapping: :clapping:
:clapping: :clapping: :clapping:

Supe®Staaf
15 september 2014, 22:34
En als ze durft klagen of procederen, een straf voor racisme.
Dan zal ze het wel leren.

bembem
15 september 2014, 22:35
Dat komt ervan als je persé de populaire multiculturele slettebak wil uithangen.
Geen compassie.
Ze heeft het zelf gezocht.

slettebak?? ze slaapt er niet mee hé lol

Demper
15 september 2014, 22:35
En als ze durft klagen of procederen, een straf voor racisme.
Dan zal ze het wel leren.

Ze moet verplicht met Mohamed seksen als straf.

bembem
15 september 2014, 22:38
Ze moet verplicht met Mohamed seksen als straf.

no comment :roll:

The Paulus Experience
15 september 2014, 22:39
Heb ik nu een afwijking, maar ik vind Veronique best wel een lekker kippetje.
Mager weliswaar, het vet zal rap van de soep zijn.

Eberhard Leclerc
15 september 2014, 23:01
Mijn huurder heeft weer netjes op tijd betaald, zoals altijd.

Een "germaan" neem ik aan?

Supe®Staaf
15 september 2014, 23:09
slettebak?? ze slaapt er niet mee hé lolAls ge te doen hebt met Mohammeds en Mustafa's zijt ge een slettebak, zelfs al is het maar een pitta dat ge er bij koopt.
En neen, dat is niet racistisch, want ik heb het enkel over moslim-bruinen, niet over zwarten, gelen, groenen, roden,....

Zucht
15 september 2014, 23:10
Ja, had ze die huurder nu geweigerd omdat het een notoire vreemdeling is met een gerechtelijk verleden, dan zou ze veroordeeld zijn wegens discriminatie. Nu ze toch verhuurd heeft en de notoire vreemdeling met gerechtelijk verleden naar het thuisland vertrokken is, zegt justitie dat ze haar villa niet meer mag betreden of verhuren tot er een uitspraak is -- binnen vijf of tien jaar beginnen we er wel eens aan -- ondertussen zal ze jaarlijks een boete voor leegstand en verkrotting van haar huurwoning moeten betalen.

Supe®Staaf
15 september 2014, 23:12
Heb ik nu een afwijking, maar ik vind Veronique best wel een lekker kippetje.
Mager weliswaar, het vet zal rap van de soep zijn.Niks mis mee.
Enkel haar multiculti-attitude, deed haar de das om.

bembem
15 september 2014, 23:26
Een "germaan" neem ik aan?

troost je, met een germaan had ze ook veel last ..

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1837089/2014/04/01/Veronique-De-Kock-Huurder-stuurde-vechthond-op-me-af.dhtml

het staat er wel niet bij dat het om een oude Belg gaat, maar ik zag zijn foto in Dag Allemaal, 't ging om één van hier de souche ..

Véronique De Kock: "Huurder stuurde vechthond op me af"
De rechter heeft zich uitgesproken in de rechtzaak die een huurder had aangespannen tegen Véronique De Kock en haar vader Walter. De huurder klaagde over vocht en schimmelvorming, zij zeggen dat hij zijn huur niet betaalde. Het conflict dreigde zelfs te escaleren toen de De Kocks ter plaatse gingen.

De Antwerpse taxichauffeur huurde enkele maanden een appartement dat eigendom is van Véronique De Kock en beheerd wordt door haar vader Walter. In de slaapkamers van de flat was er een vochtprobleem. "Mijn dochter kreeg ademhalingsproblemen, ik moest in de living slapen, en enkele nieuwe meubels gingen kapot door de vochtigheid", vertelt de huurder. "Ik was aanvankelijk bereid het in der minne te regelen. Ik wilde gerust vertrekken, op voorwaarde dat ze mij voor al die maanden ellende m'n huur zouden terugbetalen. Maar dat weigerden ze".

Het conflict dreigde te escaleren toen de De Kocks de situatie ter plaatse kwamen bekijken. De man geeft zijn fout toe. "Toen ik Walter De Kock vertelde over de gezondheidsproblemen van mijn dochter, lachte hij me vierkant uit. Hoe reageer je dan als vader? Ik wond me op, ja. Ik laat niet met me sollen. En als mijn potje overkookt... Dán kan ik wel eens dreigend overkomen".

Véronique De Kock: "Hij probeerde mijn vader van het balkon te gooien. Hij had tegen alle afspraken in een vechthond in huis, die hij op ons afstuurde bij de teruggave van de sleutels. Eerder had hij mijn vader al eens bedreigd en uitgescholden".

Het kwam tot een rechtzaak die na anderhalf jaar eindigde in het voordeel van de huurder. "Ik krijg een schadevergoeding van zo'n 2.300 euro, en daar kan ik mee leven", vertelt de man.

bembem
15 september 2014, 23:28
Als ge te doen hebt met Mohammeds en Mustafa's zijt ge een slettebak, zelfs al is het maar een pitta dat ge er bij koopt.
En neen, dat is niet racistisch, want ik heb het enkel over moslim-bruinen, niet over zwarten, gelen, groenen, roden,....

lol

lombas
15 september 2014, 23:29
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140909_01258236

http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/09/09/f40ac966-37e5-11e4-9129-8b46355352d9_web_scale_0.127011_0.127011__.jpg.h38 0.jpg



ocharme :-(:|:-(

Ik zou dimmen met de racistische referenties, spleetoog.

Universalia
16 september 2014, 08:07
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140909_01258236

http://1.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2014/09/09/f40ac966-37e5-11e4-9129-8b46355352d9_web_scale_0.127011_0.127011__.jpg.h38 0.jpg



ocharme :-(:|:-(

1) Wie pakt er ook zo éne binnen, beetje zelf gezocht, geen compassie mee.

2) De huurder klaagde over vocht en schimmelvorming, zij zeggen dat hij zijn huur niet betaalde. Het conflict dreigde zelfs te escaleren toen de De Kocks ter plaatse gingen.

Ik was er niet bij, heb er geen zicht op dit geval maar als een huurder "als goede huisvader" melding maakt van een 'kwaaltje' dat zich voordoet in het gehuurde pand dan is het best dat de verhuurder daar even poolshoogte laat of zelf van gaat nemen om zo tot een 'deftige' oplossing te komen.

Onderhoud van een verhuurt goed als goed huisvader : condensatieprobleem (http://www.immo-particulier.be/nl/informatie/lezersbrieven/verhuurt-goed-als-goed-huisvader.html)

Of even gaan piepen op het Juridisch Forum daar staan wel meer van die verhuurder/huurder geschillen op dacht ik. :?

Juridisch forum rubriek 'vastgoed recht' huren

Link
(http://www.juridischforum.be/forum/)

Staan situaties bij die best gieren zijn. :rofl:

Drukazz
16 september 2014, 08:43
wollah gij racista tfoe zemmel inchAllah

IanVD
16 september 2014, 10:04
Ja, had ze die huurder nu geweigerd omdat het een notoire vreemdeling is met een gerechtelijk verleden, dan zou ze veroordeeld zijn wegens discriminatie. Nu ze toch verhuurd heeft en de notoire vreemdeling met gerechtelijk verleden naar het thuisland vertrokken is, zegt justitie dat ze haar villa niet meer mag betreden of verhuren tot er een uitspraak is -- binnen vijf of tien jaar beginnen we er wel eens aan -- ondertussen zal ze jaarlijks een boete voor leegstand en verkrotting van haar huurwoning moeten betalen.

Huurcontract opzeggen en normaal mag ze in 3 maanden terug binnen, als ze enkel wil kijken moet ze enkel op voorhand een email versturen, huurder mag dit enkel verhinderen mits goede reden.

Marie van de koster
16 september 2014, 10:07
Ik zou zeker nooit iets huren dat eigendom is van V. De Cock. Ik weet een aantal garages van haar die verwaarloosde koten zijn, er wordt nooit iets aan onderhouden.
En als ik dat verhaal van die huurder van dat appartement lees ... :-(
Wie weet is het verhaal van die villa ook heel anders dan dat zij ons wil laten geloven!

Xenophon
16 september 2014, 15:52
Eigenlijk zou ze beter staan met een serieuze borstvergroting.

Allesstroomt
16 september 2014, 16:03
Eigenlijk zou ze beter staan met een serieuze borstvergroting.

Nog een ?

Allesstroomt
16 september 2014, 16:04
Mijn huurder heeft weer netjes op tijd betaald, zoals altijd.

De ster van uw kat weeral uitgerokken ole.

Bobke
16 september 2014, 16:10
Een "germaan" neem ik aan?
Die kans is groot.
De germanen met gerechtelijke achtergrond trekken ook naar het buitenland hoor.

Bobke
16 september 2014, 16:15
Eigenlijk zou ze beter staan met een serieuze borstvergroting.
Een hersenvergroting z ou meer helpen.

bembem
16 september 2014, 21:37
Ik zou zeker nooit iets huren dat eigendom is van V. De Cock. Ik weet een aantal garages van haar die verwaarloosde koten zijn, er wordt nooit iets aan onderhouden.
En als ik dat verhaal van die huurder van dat appartement lees ... :-(
Wie weet is het verhaal van die villa ook heel anders dan dat zij ons wil laten geloven!

ow i see :shock:

Xenophon
16 september 2014, 23:20
Een hersenvergroting z ou meer helpen.

Waarom dat? Wil je er mee praten misschien?

Universalia
17 september 2014, 07:47
Ik zou er nog niet willen mee praten.

Ik vind dat zelfs geen mooie. :rofl:

giserke
17 september 2014, 07:57
Ik zou er nog niet willen mee praten.

Ik vind dat zelfs geen mooie. :rofl:

Gij gaat toch niet komen vertellen dat ge keur hebt van mooier?
Maak dat de kat wijs. :)

Universalia
17 september 2014, 08:11
Gij gaat toch niet komen vertellen dat ge keur hebt van mooier?
Maak dat de kat wijs. :)

http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-03217.gif

Met alle respect voor de kat ... :roll:

Rahowa
17 september 2014, 13:00
Karma is a bitch,het geld voor de villa zal wel betaald zijn door haar ex en notoir gangster Frank Slaets.

Universalia
17 september 2014, 14:37
Karma is a bitch,het geld voor de villa zal wel betaald zijn door haar ex en notoir gangster Frank Slaets.

Dat zit er inderdaad dik in. :-D

Pericles
17 september 2014, 15:53
Dat zit er inderdaad dik in. :-D

Die ex miss België toch. Ofwel pappen ze aan met een gangster ofwel met een voetballist. :lol:
De ex van Ilse De Meulemeester was toch ook een gangster , is het niet ?
En aan de vent van Daisy Van Cauwenberg was toch ook een reukje aan.

Eberhard Leclerc
17 september 2014, 18:01
Die ex miss België toch. Ofwel pappen ze aan met een gangster ofwel met een voetballist. :lol:
De ex van Ilse De Meulemeester was toch ook een gangster , is het niet ?
En aan de vent van Daisy Van Cauwenberg was toch ook een reukje aan.

Je dacht toch niet dat die zich door Jan Lul lieten volspuiten?

bembem
17 september 2014, 20:49
Karma is a bitch,het geld voor de villa zal wel betaald zijn door haar ex en notoir gangster Frank Slaets.

gangster? :shock:

Universalia
18 september 2014, 06:40
gangster? :shock:

Even opgezocht (een overjarig artikel zeg maar donderdag 02 maart 2006 ) :roll:

link (http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GOHOU7RT)

8O

Pericles
18 september 2014, 11:01
Je dacht toch niet dat die zich door Jan Lul lieten volspuiten?

Jawel hoor, het mag best Jan Lul zijn , als hij maar centen heeft. :-D

Eberhard Leclerc
18 september 2014, 17:37
... als hij maar centen heeft. :-D

dan is het geen Jan Lul

Rahowa
18 september 2014, 21:31
dan is het geen Jan Lul

:lol::lol::lol::lol::lol::lol: