PDA

View Full Version : Shangai: gegijzeld in massagesalon ..


bembem
5 oktober 2014, 20:03
http://www.youtube.com/watch?v=k1PePQLFM6Q

LOL :lol: !


Wat zouden jullie doen? Vechten en je ballen tonen* of gedwee betalen?

*zoals deze Rambo:
Wat had ik graag met mijn 2 meter 10 en mijn Militaire en Vecht achtergrond in dat kamertje gestaan, Had die dikke in zijn balle getrapt elleboog op zijn neus, daarna die andere kleine spinning back kick in zijn maag streek en net zo lang met zijn kop tegen die deur rammen tot ze open doen, of zelf die deur open trappen, of als een van die kleine mannekes een wapen had die wapen ontfutselen en helemaal los gaan.

Ik denk dat ik maar is een vakantie ga boeken, en me laat verleiden tot een massage, Kan niet wachten om hun praatjes ""van zo doen we dat hier we zijn niet in Europa""" om dat te beantwoorden met, Weet je hoe we dat in Europa doen? BAMMM!!!!!!!!!! En lekker los gaan.......


lol

Lance
5 oktober 2014, 21:48
http://www.youtube.com/watch?v=k1PePQLFM6Q

LOL :lol: !


Wat zouden jullie doen? Vechten en je ballen tonen* of gedwee betalen?

*zoals deze Rambo:


lol
Euhm, er nooit naar binnen gaan.

Demper
5 oktober 2014, 21:51
pfff zo marginaal

Guinevere
5 oktober 2014, 22:00
Dat zijn zo van die situaties waarvan ik liever niet eens op de hoogte wil zijn.

Video ook niet uitgezien dus.

Trouwens bembem, uw interesses tegenwoordig... :?

Lance
5 oktober 2014, 22:34
Dat zijn zo van die situaties waarvan ik liever niet eens op de hoogte wil zijn.

Video ook niet uitgezien dus.

Trouwens bembem, uw interesses tegenwoordig... :?

Daarin herken ik mezelf. Ik wil ook liever niet geconfronteerd worden met gruweldaden in het nieuws of schokkende foto's op het internet.
Maar dit filmpje is best amusant, beetje spannend, maar het kent een happy end. :)

De laatste tijd kijk ik meer en meer cartoons zoals 'Oggy & the Cockroaches' op Ketnet om toch nog iets van mijn kinderlijk positivisme terug te vinden.

Guinevere
5 oktober 2014, 23:07
Daarin herken ik mezelf. Ik wil ook liever niet geconfronteerd worden met gruweldaden in het nieuws of schokkende foto's op het internet.
Maar dit filmpje is best amusant, beetje spannend, maar het kent een happy end. :)

De laatste tijd kijk ik meer en meer cartoons zoals 'Oggy & the Cockroaches' op Ketnet om toch nog iets van mijn kinderlijk positivisme terug te vinden.
Eh ja, inderdaad. Ik raad iedereen, incl bembem, ook aan om gewoon standaardtelevisie te kijken.

Panorama, Koppen, en programma's van die aard moeten met argwaan worden benaderd. Vaak heb je niks aan de info daarin of ben je die na afloop al vergeten. En alles wordt ook altijd dramatischer en shockerender gepresenteerd om nog kijkcijfers te halen.

maddox
5 oktober 2014, 23:32
Dit filmpje is best amusant, beetje spannend, maar het kent een happy end. :)

De laatste tijd kijk ik meer en meer cartoons zoals 'Oggy & the Cockroaches' op Ketnet om toch nog iets van mijn kinderlijk positivisme terug te vinden.

Ik kan anders Happy Three friends (https://www.youtube.com/watch?v=1XP6Rpy7KCw&list=PL19B0B5CCFEF1C0C9) aanraden